Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
just... no (Jack White) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
just... no (Jack White) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 just... no (Jack White)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




just... no (Jack White) Empty
IndlægEmne: just... no (Jack White)   just... no (Jack White) Icon_minitime3/6/2014, 11:04

tid: det er vel omkring tidlig middag (før klokken tolv)
Sted: New Miami
Omgivelser: mange forskellige væsner
påklædning:en lille top, små lilla shorts, strømper der går midt op på låret, to bælter med patroner.
Våben: en almindelig pistol, en strømpistol og håndgranater.

Af alle dage, havde Trix besluttet sig for at tage in til New miami, bare for lige at se hvad det var folkene her oppe i nord havde... og hun var ikke imponeret. Trix var vadet lige igennem, ingen havde stillet spørgsmål til hende eller noget som helst andet.
men en lille tanke nagede hende dog. hvor var al beskyttelsen? hun havde hørt så meget om at nord var i mod The Amigos, og at der var krig i mellem dem, men ingen ting så ud til at være klar på krig....
"Hvor er jeg dog skuffet over alt det her." Mumlede hun og rettede på hendes pistol som var fast gjort i hendes ene patronbælte.

Efter at Trix havde observeret ene lille smule, følte hun det som om hun blev i agttaget. det hele var lidt underligt... Trix tog fadt i hendes ene fletning og begyndte at svinge med den. et par vagtsomme øjne så rundt og gjorde alt hvad de kunne for at finde en udvej, men ingen bød sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just... no (Jack White) Empty
IndlægEmne: Sv: just... no (Jack White)   just... no (Jack White) Icon_minitime3/6/2014, 15:33

Jack white, den nuværende leder af Drakils hand, valgte at gå sin aften tur da han fik øje på en pige, hun lignede en på 18 men Jack havde for længst lært at kende en vampyr på første øje kast, hans øjne så op og ned af pigens spinkle figur. han smilede lidt til sig selv og gik gennem gaden. han tog sin telefon frem og ringede til sine tre medlemmer der var med i kidnapnings gruppe "18 årig pige, blåt hår fletning meget spinkel" han slukkede telefonen og gik ind i en gyde og forsvandt, han dukkede op i sin penthouse suite. han smilede til sig selv og ventede til hans gave.

han så mod døren da det ringede på. to mænd med en pige mellem dem "ah min pakke er kommet" han smilede til dem og lod dem slæbe hende ind i stuen af hans suite før han lod dem tage hætten af hende "god dag jeg er Jack white, for nu arbejder du midlertidigt for mig, du vil bo her og teste våben for mig" han nikkede mod døren og de to mænd forsvandt ud af den. han lænede sig tilbage og tog en drink fra bordet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just... no (Jack White) Empty
IndlægEmne: Sv: just... no (Jack White)   just... no (Jack White) Icon_minitime3/6/2014, 22:53

Trix var blevet overmandet... hvordan vidste hun ikke helt, men det var sket hurtigt. Ihærdigt, kæmpede hun for at komme fri, men en sort hætte med en bedøvende lugt blev hevet ned over hendes hoved.

Hvad sker her? hvor jeg henne? hvorfor i alverden er jeg blevet... jah... øh... hvad er der egentlig sket? Tankerne susede gennem hendes hoved og efterlod kun små ting der kunne lede hende på vej, men ikke ret meget... og med et var det hele igen sort, som om hun havde fået et gok oven i nødden.

Fødder der trampede, en mand der jublede over sin pakke. hvilken pakke? hvad taler han dog om? Inden hun nåede længere blev hætten trukket væk fra hendes hoved. lys blændede hendes sarte øjne og hun mærkede solen mod hendes fingre. hun skreg og hev hurtigt hånden til sig. "AV!" Hvæsede hun og hev sin anden hånd til sig. Rolig rejste hun sig op i sin fulde højde, den "lille" pige var omkring de 180 og hendes hår nåede hende til omkring midt på skindebenet.
da mændende forlod rummet og hun var alene med denne Jack smilede hun sødt, og en lille smule udfordrene. "Hvad for dig dog til at tro jeg vil være her? hvad nu hvis jeg heller vil hjem til mit eget lille sted? jeg har nogle folk som venter jeg kommer." Rolig og meget forsigtigt lage hun sine våben fra sig, og slendrede hen mod Jack. "er du sikker på du gerne vil have mig til at teste de der våben for dig?" Trix fjernede blidt hans drink og satte den på det bord som han havde taget den fra. "Jeg er jo bare en lille pige på 19 år. jeg kan slet ikke holde til at teste sådan noget." Roligt satte den Trix sig på hans skød og mærkede med det samme dæmonens aura. fuck... nu skal jeg da til at passe på med hvad jeg gør.. jeg ved jo ikke hvilken slags det er endnu... pas på Trix.
roligt lod hun sin ene hånd fjerne hendes fletninger og så afventende på denne Jack. han kunne blive en stærk allieret, hvis han var med til at støtte The amigos...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just... no (Jack White) Empty
IndlægEmne: Sv: just... no (Jack White)   just... no (Jack White) Icon_minitime4/6/2014, 00:03

han smilede lidt til hende da hun satte sig i hans skød "tror du du kan nare en blod dæmon med den smøre min lille vampyr" lagde en hånd på hendes lår men kørte den ned til det tomme hylster "jeg er en gammel hit man, tror du ikke jeg kan kende et våben hylster når jeg ser det" han smilede drillende til hende "men i stedet lad os fokusere på de basale ting først" han lod foldede sine hænder foran sig mens han så op på hende "hvad er dit navn min kære lille blåbær top" han kunne godt lide hendes farve af hår.

han lod sine hænder løbe frit op og ned af hendes krop før han bukkede under "hvad siger du til at jeg tager dig med ind i mit sove værelse og laver en privat evaluereing af dine evner" han smilede lidt til hende før han lod hende rejse sig og gik mod hans sove værelse. det havde været lidt tid siden han faktisk havde haft et rigtigt forhold hvor den ene ikke var bundet eller blevet lagt høj på sexuelt fremmende midler. han gik hen til senge kanten og så ned på hende "uh jeg kan ikke vente til at give dig hele turen " han smilede til hende og lagde hans arme om hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just... no (Jack White) Empty
IndlægEmne: Sv: just... no (Jack White)   just... no (Jack White) Icon_minitime4/6/2014, 14:17

En lille kuldegysning løb ned over hendes ryg da hun mærkede dæmonens fingre. "Er man en blod dæmon.. spændende." sagde hun mildt og lagde en arm om nakken på Jack så hun kunne sidde behageligt.
Et svagt grin slap ud mellem hendes røde læber. "Mit navn, er du sikker på du vil vide hvad jeg hedder? Fordi jeg frygter du vil beholde mig hvis jeg afsløre mit dække." Trix slikkede sig om munden og rystede svagt på hovedet, så det blå pandehår blafrede svagt. "Jeg er en general,jeg kommandere rundt med folk og hygger mig med at springe ting i luften, men mit navn holder jeg for mig selv, lidt endnu min kære Jack." som i du får det slet ikke af vide... Trix lukkede sin aura ud og lod den blide varme røre Jacks aura. "Men kald du mig bare blåbær top." Hun blinkede stille til ham og bed sig blidt i læben.

Imens Jack mærkede hendes krop, sad hun bare stille, men lukkede øjne. det her føles overraskende godt... oh fuck... bare det ikke ender alt for galt for mig.. har jo et job jeg skal passe... og det samme gælder det sted jeg bor....
da han bukkede under for hendes kvindelige figur grinede hun og sagde: "Uha, man er lige på va?" Trix rystede på hovedet og blinkede til ham. "Jeg tror ikke du kan få min evne at se, selv hvis du prøvede på det." Et lumsk smil lå omkring den unge vampyrs læber. "Men lige meget, det med min evne, men en tur i kanen kan man da ikke sige nej til."
med en lille vrikkende røv, bevægede hun sig efter ham ind i sove værelset. "det her skal nok blive godt.. men jack?" Trix satte sig stille og forsigtigt på kanten. "Jeg har ikke haft sex før.. vil du ikke nok prøve at være blid, bare lidt?" - Trix havde nemlig hørt at en dæmon ikke tog at så blidt som et almindeligt menneske eller væsen.. "Vil du ikke nok prøve at love det?" Blev hun ved, men det stoppede da han så ned på hende og lagde armene omkring hende. "rolig nu min fine lille liderlige ven." Grinede hun og sukkede. "Hvis du skal kunne det, kræver det der ikke er tøj på mig." Hun brød hans omfavnelse og knappede hendes bukser op, hun slap dem så de gled ned om hendes ankler, roligt fjernede hun sine bælter og lod toppen falde.
den spinkle 19 årige pige stod nu nøgen foran dæmonen. Den blege krop og de blide former, passede pænt på den unge pige. 3 tatoveringer stod i skarp pink på hendes højre side, 3 skyer. "Nååå? hvad siger man så om denne udsigt?" Hun bevægede sig hen mod sengen og Jack i et yndefuldt tempo. roligt kravlede hun op i sengen og lagde sig på maven og ventede på Jack.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just... no (Jack White) Empty
IndlægEmne: Sv: just... no (Jack White)   just... no (Jack White) Icon_minitime5/6/2014, 00:57

han så på hende med et smil og tegnede et kors over sit hjerte "jeg sværger på min mors grav at jeg nok skal prøve" han smilede lidt og da hun tog tøjet af smilede han lidt "oh ja jeg nyder en hver centimeter af det " han så på hende da hun lagde sig ned ved ham før han rettede sig op "vi starter simpelt" han smilede og lod hans hænder glide ned over hendes krop og lod hans hænder massere hendes ryg, og gik langsomt ned mod hendes underliv. han smilede til hende mens han lod sine fingre glide ind mellem hendes ben og trak dem tilbage igen og så på de glinsende fingre "du er allerede våd, nu ved jeg du er jomfru" han smilede til hende drillende. det var ikke så tit piger gav deres møgdom til Jack, frivilligt altså. han vendte hende om på ryggen og kyssede hende mens hans fingre, gled ind og ud mellem hendes ben med den ene hånd og den anden masserede hendes ene bryst vorte. han lod hende gribe om hans lem "vis du vil have den må du bede pænt" han blev ved med at tease hende over hele kroppen mens han begyndte at massere hendes tunge med sin egen.

han lagde sig til sidst mellem hendes ben og kørte spidsen af sit lem glide mod hendes åbning før han begyndte langsomt at trænge ind i hende med lidt masen og skubben. han nød hendes stønnen og smilede til hende "jeg begynder at bevæge mig nu" han smilede lidt anstrengt før han bevægede sine hofter frem og tilbage, han kørte igennem indtil han var på sit bristepunkt og så på hende "her kommer det" han kom inden i hende med et lille smil og trak sig ud med et lille plop og lagde sig tilbage med hende ved hans side "godt nok for en første gang?" han smilede til hende og lagde en arm om hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just... no (Jack White) Empty
IndlægEmne: Sv: just... no (Jack White)   just... no (Jack White) Icon_minitime6/6/2014, 10:51

Pulsen steg i Trix alt imens Jack forkælede hendes krop. hun gjorde nogle udfald som hun normalt ikke ville have gjort. Små stønd kom dog fra hende når Jacks fingre gned hende.
Da hun havde grebet omkring hans lem, og han bad hende spørge pænt, lavede hun store lille pige øjne og spurgte med sød stemme. "Oh, søde kære Mr. Jack, vil du ikke nok?" Et lille grin slap ud som prikken over i'et.
Da han begyndte at snave hende, blev hun overrasket og prøvede at følge med, men igen, hun havde aldrig kysset en mand eller fyr, og nu lå hun så og var igang med at blive knaldet af en... er det her nu egentlig gennem tænkt Trix? eller er det her den dummeste fejl til dato du har lavet?

Hun stønnede svagt da hun mærkede hans lem mod hendes åbning og bed sig i læben. da han trængte ind i hende, skar hun en grimmasse i smerte. det gjorde ondt.. hvorfor gjorde det ondt? hvad gik galt? eller var det bare fordi hun ikke havde prøvet det før?
da han begyndte at bevæge sig, stønnede hun hvergang han gik i bund på hende. ind i mellem var det mere et smertens støn end et nydelses...
En varm følelse bredte sig i hendes underliv da han kom i hende og trak sig ud. hun lukkede øjnene og mærkede igen smerten ved hendes underliv. "Det var vel okay.." mumlede hun og trak sine ben op til hendes brystkasse, så hun ikke var helt så stor igen. "Det gjorde ondt..." mumlede hun og prøvede ihærdigt at holde tåre tilbage, som egentlig ikke var rigtige tåre...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just... no (Jack White) Empty
IndlægEmne: Sv: just... no (Jack White)   just... no (Jack White) Icon_minitime6/6/2014, 18:05

han lagde sine arme om hende og lagde hende tilrette mellem hans ben "den første gang gør altid ond, men jo mere det gøres jo mindre ondt gør det" han rakte hen efter en pille på nat bordet " en smertestillende til de første par gange, men det bliver ikke bedre før du har gjort det et par gange" han lod en hånd glide ned mellem hendes ben. han smilede til hende lidt selv sikker før han kyssede hende på krave benet og lagde hende roligt ned på sengen igen "hvis det gør for ondt føl dig fri til at blide i en pude eller plante dine negle i min ryg" han sagde det med et smil på læben "jeg er så nænsom som jeg kan" han smilede til hende.
han lod sit lem blidt glide in mellem hendes ben og op i hende med et lille skub. han smilede til hende og begyndte at bevæge sig igen. han lagde sine hænder om hende og kyssede hende dybt før han mærkede hvordan hun løsnenede sig op og han smilede lidt anstrengt før han gik lidt hårdere til den men ikke meget. denne gang trak han ud lige før han kom og sprøjtede ud over den spinkle krop foran ham.
han lagde sig ned ved siden af hende og lod hende lægge sig op ad ham "se det var da bedre ikke" han smilede lidt og lagde sin arm om hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just... no (Jack White) Empty
IndlægEmne: Sv: just... no (Jack White)   just... no (Jack White) Icon_minitime6/6/2014, 23:28

Trix sukkede stille da hun så den smerte stillende pille. Et enkelt nik kom fra hende og hurtigt snuppede hun pillen ud af hånden på ham og slugte den. "Men er du sikker på den virker? Er jo en vampyr.." trix var lidt usikker på om den ville virke på hendes krop.
da en kold hånd gled ned mellem hendes ben gisper hun nydende og vred sig en smule. "Okay" mumlede hun og lukkede sine øjne da han kyssede hendes kraveben. trix... det her kan ende så galt... du har jo ikke engang beskyttelse på... men tanken strøg forbi hende da han mærkede ham trænge ind igen. Hun både stønnede, gispede og vred sig imens han igen tog sig ad hende. Hvad skulle hub dog ellers gøre?
Da han gik lidt hårdere til den end før, lukkede hun sine øjne fast o ville inter gøre, han skulle have lov tilsat styre det, han var jo den erfarende...
da han trak sig ud og hun mærkede han kom ud over hende borede hub svagt fingrene ned i madrassen. "Hvad i..." mumlede hun og tørrede sin mave af med hånden.
"Jo det var mere behageligt.." mumlede hun og krøb helt ind til Jack, ikke for at få varmen men for at hun vidste han ikke ville forsvinde væk fra hende... "jack... hvorfor skulle jeg egentlig med? Hvorfor bortførte de mænd mig? Hvorfor lige mig?" Trix var en små forvirret pige...en screening og forsvare sig kunne hun dog..
blidt lod hun sine fingre glide ned over hans krop og ned mod hans mave og ned mod hans lem. Roligt kyssede hun hans hals og ned over hans kraveben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just... no (Jack White) Empty
IndlægEmne: Sv: just... no (Jack White)   just... no (Jack White) Icon_minitime6/6/2014, 23:52

Jack så ned på hende med et smil "jeg ved ikke hvordan i har det syd for grænsen men her oppe i norden er der en hvis slave ring som ikke har det med at diskriminere, jeg er en lille del af den ring, jeg sørger for at vare er ok før de bliver sendt videre til salgs afdelingen i den nedre del af byen" han lagde en beroligende hånd om hende da han så hendes utrygge ansigts udtryk "men det sker skam ikke med dig, for nu hvor jeg har smagt på hvad du har, vil jeg ikke lade dig havne i en lille kælder som en eller anden avls tæve" han lod en hånd glide om hendes krop og lagde hende op til sig og kyssede hende. jack var den slags person der fandt pigers erfaring bedorende, mest af alt fordi han var dominerende i forhold men også fordi han elskede at lege med ubrugte legesager "hvad med at vi tager et bad og så for noget at spise og der efter kan jeg tage en ekstra tur før du ringer til dine mænd og afblæser bombningen af min bygning her" han smilede til hende og gav hende et langt kys før han tog hendes hånd med flettede fingre og gik ned i badet som bestod af et stort kar og en bruser. han førte hende først under bruseren og gned sæbe ind over alt på hendes krop, og var specielt grundig omkring hendes sensuelle områder. han så på hende med et lille smil da hun kiggede op på ham "du er så kær med det ansigts udtryk" han smilede til hende og lagde sine fingre under hendes hage "for en jomfru var du virkelig villig til at hoppe i kanen ved første øje kast han så på hende og vaskede sæben af hende igen før han lod hende gå ned i vandet og satte sig så derefter lige bag hende og lod hende bukke lidt forover så han havde fuld udsigt til det hele "hmm ny vasket" han smilede lidt til hende før han førte hende hen til sig og lodhende sætte sig over skrevs før han tog fat om hendes hofter og kørte sit fulde lem op i hende, han nød det gisp hun gav før han lod hende falde ned over sig " det er en god teknik til at du ikke har så ondt mere og bare fokusere på at nyde det hele" han smilede til hende og lagde en hånd på det blå hår "jeg vil gerne have at du ved at du er fri til at gå når du vil, men en enkelt ønske må du give mig og det er du bliver i nat og i morgen kan du tage hvor hen du vil" han smilede kært til hende "og hvis der hen du vil er mit sove værelse igen er det fint med mig, trods alt er jeg den der gjorde dig til en 'rigtig' kvinde" han lagde tryk på rigtig bare for at lave lidt sjov med hende og kyssede hende igen, denne gang lod han sin tunge lege lidt med hendes før han trak sig tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just... no (Jack White) Empty
IndlægEmne: Sv: just... no (Jack White)   just... no (Jack White) Icon_minitime10/6/2014, 21:35

Inde i badet, stod Trix bare og nød at blive vasket. hun sagde ikke ret meget og havde lukket øjne, indtil, han havde vasket hende alle steder på hendes krop. De skindende røde øjne, glimtede svagt i lyset og et lille smil var omkring hendes mund. "Hvilket udtryk?" Spurgte hun drillende og grinede stort, dog lyttede hun glad til ham da han fortalte hende noget med jomfru og villig til at have sex med ham. Imens han vaskede hende smilede hun og mumlede noget uforstående. jeg kender satserne på at leve med eksperimenter din dumme liderlige dæmon, jeg ved hvordan man overlever... tænkte hun og lod sig være glad igen.
Uden indvendinger lod hun ham føre sig ned i vandet og ned over ham igen. Hun gispede svagt, men overrasket over at han kørte op i hende. "Kunne du ikke lige advare mig." Hviskede hun.
Med et kom hun til sig selv og lagde armene omkring nakken på ham og lyttede til hans forslag om at hun blev og kunne gå når hun ville. "Det er en aftale, men det med bombningen af din bygning, afviser jeg ikke, jeg udskyder den så jeg kan få lov til at gå, hvis du holder mig her, overlever ingen af os. Desuden så kender jeg godt dit spil Jack. Jeg er ikke helt dum, ved godt en latterlig pige frelste dig fra dit fængsel, ved også hvordan jeg kan skaffe dig et nyt." Hun hviskede det svagt og lod sig falde tilbage i den blide rolle. "Men nu ikke være nervøs, hvis jeg kan komme helskindet her fra i morgen, har jeg det fint og du vil også have det fint."
Hun kyssede ham begærligt igen og nød hans lem. da han så brød det igen, fortsatte hun lidt med noget snak. "Men for at være ærlig, kunne jeg nu godt lide at være jomfru... det var så uskyldigt."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




just... no (Jack White) Empty
IndlægEmne: Sv: just... no (Jack White)   just... no (Jack White) Icon_minitime13/6/2014, 00:58

han smilede til hende over det hun sagde "uskyldighed er relativ når du render rundt med to pistoler " han smilede til hende og løftede hende af hans lem og lod hende sætte sig ved siden af ham. han lagde en arm om hende. han smilede til hende og rejste sig op og tog en bade kåbe på og hjalp hende ud af vandet. han gik med hende ved hans side ned mod soveværelset. klokken var omkring 18.00 og han lod hende sætte sig ned på sengen. han smilede lidt til hende og gik hen til hende "jeg kan ikke love du ikke kommer lidt øm her fra" han smilede lidt før han lagde sig ned i sengen og trak hende op til sig og lod en finger glide ned over hendes krop, han lagde hende ned før han kravlede ned mellem hendes ben, med et lusket smil lod han sin tunge glide op af hendes skam læber føre han gled helt ind i hendes underliv. han bevægede den rundt, snoede og spandt den rundt inden i hendes underliv før han trak tungen ud igen. han smilede til hende og trak sit stive lem frem " lad os se om det er blevet bedre" han stak sit lem ind i hende og lagde hendes ben om sig og lod hende låse dem bag hans ryg "bare rolig jeg skal ingen steder" han begyndte at læge sig ordenligt til rette før han langsomt begyndte at køre frem og tilbage inden i hende, han fortsatte længe, han havde ingen anelse om hvor lang tid. han mærkede hvordan hendes inderste var begyndt at forme sig efter ham og han smilede lidt indtil han nåede sit briste punkt og kom vildt inden i hende og lod hendes ben flade mod sengen hvor efter han rejste hende op på alle fire " vi er ikke færdige endnu" han smilede til hende og trængte ind i hende igen. denne gang gik han hårde til den "lad mig høre dig skrige mit navn" han smilede til hende og kom i hende igen kun for at trække ud for at komme på hendes ryg. han smilede lidt over dette før han lagde sig ned på madressen og så på hende "jeg er ikke så udholdende som i gamle dage, jeg har brug for at genoplade i et par minutter" han smilede til hende kælent før han lod hende kravle op til sig "jeg tror det her er starten på et godt venskab, ser du jeg er startet med at lave våben, og jeg har brug for nogen at forsyne, og i virker som nogle gode typer" han smilede lidt til hende da det var tydeligt at han mente det på flere måder. han rejste sig op i sengen og gav hende et kys "hvad med vi tager din anden mødom oven i" han smilede og før hun kunne svare have Jack taget fat i hendes røv og klemt sit lem ind i hendes snævre røvhul og kørtesit lem ind helt ned til roden med lidt klynken fra hende under vejs "som jeg sagde før er første gang den værste" han trak sig langsomt ud igenog ind igen indtil hendes røvhul var udspilet helt til Jacks lem, han smilede lid og var blid i bevægelserne før han trak den helt ud og fortsatte i hendes andet hul. han byttede frem og tilbage indtil han kom i hende igen og lagde sig ned igen "nå lad os få noget søvn, jeg vil ikke holde dig vågen hele natten" han smilede lidt før han faldt i søvn
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





just... no (Jack White) Empty
IndlægEmne: Sv: just... no (Jack White)   just... no (Jack White) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
just... no (Jack White)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» En stille aften (Jack White)
» do you have a offer for me and my little clan, demon? ( Jack White )
» Sometimes, the savior is even worse than the villain //Jack White//
» En statue af sten? eller er det her en fanget Dæmon? (Jack White)
» The white moon and the white wolf. (Digt)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Miami (Staten Florida) :: Miami :: New Miami :: Selve byen-
Gå til: