Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
lets make some deadly fun //Lilly// Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
lets make some deadly fun //Lilly// Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 lets make some deadly fun //Lilly//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




lets make some deadly fun //Lilly// Empty
IndlægEmne: lets make some deadly fun //Lilly//   lets make some deadly fun //Lilly// Icon_minitime10/6/2014, 18:42

S: en stor gyde
T: 19.00
O: skraldespande, en brand trappe og bagindgangen
V: få sorte skyer men ellers stadig klar himmel
P: en rød overtræks trøje, en sort t shirt og et par cowboy bukser med et hul i dem

der var stille i den lille gyde var meget tom, der sad kun en enkelt person i den. han sad på det nederste af brænd trappen med en cigaret i den ene hånd og en kuffert i den anden. han havde en rød sports trøje på og hans røde øjne skannede den lille gyde han sad i. han havde en kort holder siddende i hans bælte med et gyldent kranium på.
det uglede brune hår lå pjusket oven på hans hoved og han sad med sin telefon fremme og så ned på den. hans øjne læste en besked og han satte cigaretten i mundvigen før han gik ud af gyden og ud på gaden med et smil og kufferten i sin højre hånd. han slukkede cigaretten og kastede den ned i en skralde spand.
Tilbage til toppen Go down
Lilly
Nybegynder.
Nybegynder.
Lilly


Race : Zomture/vampire I just call it a zompire
Navn. : Lilly tror jeg da nok? Det er da det jeg blev kaldt af forskeren… (efternavn ukendt)
Alder : ukendt udseendemæssigt 18 år
Bosted : midlertidigt intet, stukket af som tidligere forsøgsdyr
Tilhørende klan. : ingen
Antal indlæg : 12
Reputation : 0
Join date : 07/06/14

lets make some deadly fun //Lilly// Empty
IndlægEmne: Sv: lets make some deadly fun //Lilly//   lets make some deadly fun //Lilly// Icon_minitime10/6/2014, 22:55

Det var lunt, ikke ligefrem vejret til at tage en løbetur i, men nogle folk var ligeglad med de ting.  Det var måske en lang løbetur, der var startet udenfor byen og nu var endte inde i selve byen.
Lilly havde løbet denne tur, siden solen var gået ned, da hun jo nødig ville brænde op. Hun var løbet væk så snart hun havde muligheden, væk fra stedet hun havde været fanget alt for længe. Præcist hvor længe var lidt svært at udspecificerer da hun under fangenskabet havde været svækket og omtåget. En dag var alt gået galt, ham der kunne fjerne vampyrvirussen blev dræbt af en zombie, der var så gavmild også at give hende zombievirussen.
Hun havde ligget bevidstløs det første lange stykke tid efter hændelsen, imens vampyrvirussen blomstrede op igen og nu gjorde hende til den hybrid hun var i dag.
Lilly var flygtet hurtigt, uden at ane hvor hun kom fra, d hun kunne se muligheden var der. Flugten var stadig i gang, men om nogle jagtede hende vidste hun ikke. Snart var Lilly på vej ind i en lille gyde. Hun havde selvfølgelig ikke fået set sig for, så snart var hun rendt ind i en person og fik væltet sig selv ned på jorden. Der sad hun så en i hvid hospitals kjole og med bare tær.
Hun hvæsede højt af personen og sagde med en kold morderisk stemme ”Fjern dig dit lille uduelige pjok eller jeg tømmer dig for hver dråbe blod i den bunke skrot din krop er” hun kiggede på ham med sine blå øjne. Nuancen begyndte langsomt at skifte, hun havde ikke fået blod denne dag, men brugt en masse af sin energi og mærkede hungren efter det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lets make some deadly fun //Lilly// Empty
IndlægEmne: Sv: lets make some deadly fun //Lilly//   lets make some deadly fun //Lilly// Icon_minitime13/6/2014, 01:29

Silev så en pige i en hospitals kjole komme løbende ned af gaden, han nåede kun lige at komme af vejen men hun ramte en mand bag ham, hun skreg op om at dræne ham for blod som fik silev til at stoppe og vendte sig rundt, med sin frie hånd samlede han den kollapsede pige op fra jorden og førte hende ind i gyden med forsikrende smil til alle omkring dem og da de kom ind i mørket smilede han bare "jeg kan lide din stil, hvad er dit navn" han åbnede kufferten han havde i sin hånd for at finde6 blod pakker som han gav hende en af. han drak ikke en selv, da det nok ikke var den bedste måde at få venner på, at sige han var en vampyr virkede ikke som et klogt træk lige nu "jeg har mere hvis du vil have det" han vendte kufferten rundt for at vise de resterende blod pakker og satte sig påbrand trappen med en smøg og en cigar, hvis man så efter kunne man se den guld indgraverede smith and wesson revolver, den havde teksten "restgiver" skrevet på løbet. han smilede lidt og åndede ud i luften foran ham "den her by har alt for mange mennesker deer spilder deres liv, hved du hvad der kunne være sjovt, at nakke nogen af dem, du ved bryde ind i hjem og skyde dem i deres små fråsende ansigter, jeg ved hvad det vil sige at leve livet rigtigt, ud af en gammel ramponeret kuffert, hvad siger du er du med" han smilede til hende og færdig gjorde sin cigaret i et sug "jeg er for resten Silev, Silev Pavlechenko" han smilede og lagde sin hånd hen over sit bryst og bukkede let.
han satte sine fødder på jorden og gik hen til hende "har du det bedre eller hvad" han smilede til hende venligt og vendte rundt "hvad du har brug for er noget nyt tøj, det nuværende er måske lidt risky" han tog sin hætte op om sit hoved, han hjalp hende op og stå normalt og lagde en arm om hendes hofte "hey hvad havde du regnet med, det er den bedste måde at få dig rundt i byen" han smilede lidt og trådte ud på gaden der stadig havde et par mennesker på den, han smilede til folk og mimede til folk at hun ikke var helt rask, han stoppede ved en tøj forretning hvor en ekspidient var ved at lukke men Silev satte en fod i døren "undskyld her men de og deres kæreste må komme igen i morgen, vi har lukket" Silev Trak sin pistol frem "vi betaler når vi er færdige, kontant" hun åbnede døren skræmt og lod pigen vandre løs mellem de mange vare. da hun havde fundet det hun skulle have købte Silev det alt sammen med en enkelt seddel og lod pigen klæde om "godt så, er du klar på lidt sjov i gaden" han smilede lidt som en 18 årig dreng lige nu. han smilede sådan man kunne se de perfekte hvide tænder.
Tilbage til toppen Go down
Lilly
Nybegynder.
Nybegynder.
Lilly


Race : Zomture/vampire I just call it a zompire
Navn. : Lilly tror jeg da nok? Det er da det jeg blev kaldt af forskeren… (efternavn ukendt)
Alder : ukendt udseendemæssigt 18 år
Bosted : midlertidigt intet, stukket af som tidligere forsøgsdyr
Tilhørende klan. : ingen
Antal indlæg : 12
Reputation : 0
Join date : 07/06/14

lets make some deadly fun //Lilly// Empty
IndlægEmne: Sv: lets make some deadly fun //Lilly//   lets make some deadly fun //Lilly// Icon_minitime14/6/2014, 16:53

Lilly fortsatte et stykke tid med at bande og sværge af manden hun havde rendt ind i, hvilket måske ikke var det mest retfærdige. Nu er det så bare sådan at verden ikke altid er lige retfærdig, så hun følte sig fuldt ud berettiget til det.
Snart efter blev hun samlet op af en fremmed person og ført ind i en mørk gyde. Hun kæmpede ikke imod, men var lettere forvirret over hvad der skete. Det ene øjeblik sad hun og råbte og skreg og det næste stod hun i en lille gyde, hvor en fortalte han kunne lide hendes stil. ”Nå, men hvis du krummer så meget som et hår, skal jeg personligt flå din strube op, og nyde at se dig ligge rallende og bede om hjælp” sagde hun med en sur mine til ham. Det der fik hende på bedre tanker end rent faktisk at gøre det, var da hun så blodposen. Da hun så den, forsvandt hele omverdenen for hende, kun blodposen var i fokus. Hun hørte ikke stemmerne eller larmen på gaden. Alt hun havde øje for var blodposen, og da han rakte den til hende gik der ikke lang tid inden hun havde tømt den. Hver eneste dræbe a blodet havde hun slubret i sig, ikke en dråbe gik til spilde. Den ene pose havde forøget hendes lyst til den søde metalliske smag af blod, en pose kunne ikke slukke hendes hungren efter det.
Hun var blevet færdig med den første pose blod, da han begyndte at tale. Måske hvis Lilly havde været mere ved sig selv ville hun have sagt nej til forslaget. Men ligesom nogle bliver drevet til vanvid efter begæret til penge, blev hun det ved blod.
”Mange mennesker siger du, jeg er enig alt for mange, med et liv de spilder fordi de ikke har andet at lave. Det lader de gå ud over andre… Faktisk gør vi mange en tjeneste her” sagde hun, mens en lumsk smil spillede hen over hendes læber.
Hans navn viste sig at være Silev, og Lilly burde også præsenterer sig, på høflig manér og nejede derfor ”Lilly…øh Bare… Lilly” svarede hun. Det var først nu hun kom i tanke om hun ingen anelse havde om hun var mere. Hvem havde hun været? Hvem var hendes familie, og hvor var de? Havde de overhovedet ledt efter hende i denne tid?
Som dette gik op for hende, gled en dyster skygge over hendes ansigt, og en lille gnist af vrede tog form i hende.
Hun blev revet ud af sine tanker da Silev talte igen, ”Ja… jo ja” sagde hun lettere forvirret. Hun nåede aldrig at kommenterer på sit tøj, inden han lagde en hånd om hendes hofte og de gik ud på gaden. Snart var de henne ved en tøjbutik der var ved at lukke. Hendes første indtryk af Silev havde vist sig ikke at være helt rigtigt, han havde virket som en rolig person, men nu stod han der og truede en med en pistol for at Lilly kunne få noget tøj. Hun trak bare let på skuldrene og gik ind. Hun fandt hurtigt noget tøj hun havde det fint med, et par sorte tætsiddende bukser, en hvid top og en brun læderjakke. Hun kom hurtigt ud af hospitalskjolen og iførte sig det nye tøj, for derefter at gå ud til Silev ”Hvad synes du?” sagde hun med et flabet smil.
Sjov i gaderne var præcis hvad Lilly kunne trænge til efter alle de år spærret inde ved en gal forsker, og en idé formede sig i hovedet på hende. ”Sjov i gaderne, selvfølgelig, men synes du ikke at vi lige så godt kan starte her?” sagde hun med et morderisk smil og gik roligt hen mod ekspedienten. ”Synes du ikke denne stakkels kvinde spilder sit liv her?” sagde hun med en sukker sød stemme og så roligt på kvinden foran hende. Kvinden så mere og mere nervøst på Lilly, der nu stod helt foran hende. Hun satte hurtigt sine tænder i halsen på kvinden og begyndte at suge hendes blod, inden nogle kunne nå at reagerer. Hun havde fat i kvinden, så hun ikke faldt sammen, men snart blev kvinden slap og kold i hendes arme, hun var død.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lets make some deadly fun //Lilly// Empty
IndlægEmne: Sv: lets make some deadly fun //Lilly//   lets make some deadly fun //Lilly// Icon_minitime14/6/2014, 18:09

da hun trådte ud af omklædningen smilede han lidt og holdt sine hænder op som et kamera fokus "uh det er lige dig" han smilede og hold en pistol mod kvinden så hun ikke løb "jo min kære, hun har haft alt for meget tid til at blive det hun ville, og så spilder hun livet her, hvor kedeligt" han lod Lilly gå hen og suge blodet ud af hende. han smilede og kløede sin nakke med pistolen "du er vidst ikke kræsen hva, hvad syntes du om andre vampyre entlig, jeg mener du er jo selv en" han satte sin pistol tilbage i skulder holderen. han tog et par læder handsker på "tag bag døren jeg ryder lige lidt op" han smilede og rullede jern gitteret ned foran butikken og gik ud bag ved og fandt noget brændbart væske som han hældte ud i butikken og gik mod bag udgangen og smed en tændt tændstik ind på gulvet som brød ud i flammer og gik hen til Lilly "hold kæft det var sjovt, hvor skal vi tage hen nu" han så en brandtrappe og tog hendes hånd "lad os tage på dør til dør besøg, vi tager den fra toppen og ned" han smilede til hende og hjalp hende op af trapperne. da de kom op på taget trak han en m9 fra sin anden skulder holder, den have en lyd dæmper "lad os komme i gang."
han gik ned til den første dør og bankede på, en kvinde kom til døren og åbnede den helt "god dag, jeg kommer for at sprede budskabet" han skubbede hende ind i lejligheden og lukkede døren efter Lilly. en mand kom rundt ud af bade værelset og Silev skød ham lige i panden uden at tænke og han faldt bag over "ups, jeg er ked af dit tab men se det på den lyse side" han hævede sin pistol igen "du kommer til at slutte dig til ham" han smilede til hende venligt før han skød hende to gange i brystet og et i hovedet.
han smilede til Lilly "bare tag for dig, det er stadig varmt" han smilede lidt til hende før han satte pistolen tilbage i holderen og lænede sig op af vægen og da hun var færdig gik han hen til hende "er jeg den eneste der bliver lidt vild i varmen af det her" han smilede lidt til hende og satte sig i sofaen.
Tilbage til toppen Go down
Lilly
Nybegynder.
Nybegynder.
Lilly


Race : Zomture/vampire I just call it a zompire
Navn. : Lilly tror jeg da nok? Det er da det jeg blev kaldt af forskeren… (efternavn ukendt)
Alder : ukendt udseendemæssigt 18 år
Bosted : midlertidigt intet, stukket af som tidligere forsøgsdyr
Tilhørende klan. : ingen
Antal indlæg : 12
Reputation : 0
Join date : 07/06/14

lets make some deadly fun //Lilly// Empty
IndlægEmne: Sv: lets make some deadly fun //Lilly//   lets make some deadly fun //Lilly// Icon_minitime16/6/2014, 17:51

Da hun havde Fået nok af smagen af kvindens blod, lod hun kroppen glide ud af hendes hænder. Hun gik hen og tørrede blodet om munden af i en trøje, da der ikke var andet. Hun lo let af Silevs kommentar og svarede med et grin ”Kræsen, hvorfor skulle jeg dog være det? Og eftersom jeg selv er vampyr… må det jo være fantastiske skabninger” hun blinkede drillende til ham, efter at have sagt det sidste.
Lilly gjorde som han sagde, og gik ud til bagdøren. Hun stod lænet op ad muren med armene over kors, og ventede på Silev blev færdig. Hun så ham hælde en væske ud over butikken, for bagefter at smide en tændstik. Ilden fik hurtigt fat, og hun skyndte sig grinende ud af bagdøren. ”Så sjovt har jeg ikke haft det siden… nogensinde. Hvorhen, åh det må du skam om” svarede hun grinende og så om han var med.
Hun tog hans hånd for derefter at begive sig op ad brandtrappen. ”Dør til dør, jo det ville da være venligt at lægge folk et visit” sagde hun.
De var snart efter inde i den første lejelighed, og inden hun nåede at få set sig om, havde Silev skudt de to beboere. Hun smilede til ham efter han havde talt ”Jo tak, det lyder herligt” svarede hun og gik hen og drak lidt blod fra dem begge. Hun blev dog hurtigt træt af smagen og fandt det kedeligt.
Hun gik hen til sofaen og satte sig ved siden af ham. ”Vil i varmen… jo måske en smule”svarede hun. Sådan sad hun et stykke tid og slappede af i sofaen.
Lilly var en rastløs type, når hun først var kommet i et mere morderisk humør. Det var nu blevet kedeligt at sidde i sofaen og hun planlagde derfor at komme videre. Derfor sagde hun: ”Er det ikke ærgerligt at lade de andre i blokken sørge over tabet af disse to? Som de gode retfærdige mennesker vi er, burde vi gøre noget ved det” et ondskabsfuld skygge gled over hendes ansigt og hun smilede.
Hun rejste sig op fra sofaen igen, og trak Silev med op. ”Synes du ikke vi skulle besøge de andre og meddele dem om tabet?” sagde hun og gik hen mod døren, og forsvandt ud i opgangen. Den næste dør lå lige overfor, de var på den øverste etage nu, og der var flere under da bygningen var høj. Hun gik hen og bankede på døren. Inden der blev åbnet sørgede hun for at lægge sit ansigt i sørgmodige og alvorlige folder. En ung mand åbnede døren og så bekymret på hende. ”Er der noget jeg kan gøre for dem?” svarede han bekymret. ”Jeg… jeg er på flugt, du må hjælpe mig” sagde hun og lod som om hun var ved at græde. Han førte hende selvfølgelig straks ind i lejeligheden, hun lignede jo ikke ligefrem en farlig type. ”Er der noget du har brug for?” spurgte han med en bekymret stemme. Lilly smilede sukkersødt tilbage og svarede venligt ”Ja…mad.” Inden han kunne nå at svare havde hun bidt ham i halsen og flået hans strube op. Hun drak ikke noget af blodet, så bare på det overraskede blik i hans blik, indtil livet langsomt forsvandt helt fra hans øjne.
Lilly gik ind i stuen, hvor hun satte sig på en barstol og lagde bene overkors. Hun sad nu og ventede på Silev ville komme. ”Nå det var du da længe om” sagde hun drillende, da han endelig kom in i stuen, hvor hun befandt sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lets make some deadly fun //Lilly// Empty
IndlægEmne: Sv: lets make some deadly fun //Lilly//   lets make some deadly fun //Lilly// Icon_minitime22/6/2014, 04:03

han smilede lidt da han kom ind af døren "tja jeg har sat noget op ved det næste stop, men først er der noget jeg gerne vil gøre" han havde tappet noget blod fra de tidligere ofre og hældte nu det han havde samlet ind i hans mund før han gik hen til Lilly og gav hende et kys på læberne, en beroligende hånd på baghovedet og den anden hvilende på hendes ryg. den søde metalliske smag var ren nydelse for Silev sammen med at han også nød hendes bløde læber. han trak hovedet til sig med lidt blod siddende i mundvigen "hvad med at vi på næste stop tager lidt ekstra tid om at se soveværelset hvis du ser hvad jeg mener. han gik videre til den næste dør som han høfligt bankede på og da han kunne se at der var bevægelse bag døren takket være hans vampyr øjne skød han lige gennem dør spionen og ramte en kvinde lige i øjet før han skød låsen op og gik ind, kvinden holdt sig til øjet mens hun langsomt prøvede at trække sig væk fra ham. Silev blottede sine hugtænder der dryppede let af savl før han bed ned over hendes hals og begynde at drikke blodet fra hende og gjorde det kun halvt og da Lilly kom gjorde han en gestus mod kvinden på gulvet "vær så artig at tage for dem miss lilly" han lænede sig op af en væg mens Lilly færdig gjorde hendes offer og rejste sig op "nå hvad siger du så" han hjalp hende på benene og svang hende lidt rundt "har du lyst til at have vild fræk og sindsyg vampyr sex" han smilede lidt til hende og håbede på at hun sagde ja, men hvis ikke var der andre måder.
Tilbage til toppen Go down
Lilly
Nybegynder.
Nybegynder.
Lilly


Race : Zomture/vampire I just call it a zompire
Navn. : Lilly tror jeg da nok? Det er da det jeg blev kaldt af forskeren… (efternavn ukendt)
Alder : ukendt udseendemæssigt 18 år
Bosted : midlertidigt intet, stukket af som tidligere forsøgsdyr
Tilhørende klan. : ingen
Antal indlæg : 12
Reputation : 0
Join date : 07/06/14

lets make some deadly fun //Lilly// Empty
IndlægEmne: Sv: lets make some deadly fun //Lilly//   lets make some deadly fun //Lilly// Icon_minitime22/6/2014, 16:55

Hun lo let og så nysgerrigt hen på ham. ”Hvad er det du har sat op, og hvad vil du gerne gør?” spurgte hun med en nysgerrig stemme. Snart fik hun svaret på det ene spørgsmål Da han kom hen og kyssede hende. Hun fik den metalliske smag af blod i munden og mærkede hans bløde læber mod sine.
En ny lyst blev vækket i Lilly nu, før var det blot lysten til blodet. Hvad der havde vækket den kunne hun ikke svare på, var det blodet der var skyld i det?
Hun sad bare stille og kiggede på Silev, vidste ikke hvordan hun skulle reagerer. Det havde været hendes første kys, som forsøgsdyr havde folk jo ikke ligefrem haft et forhold til hende. Hun varede aldrig på hans sidste kommentar, så bare på ham forlade rummet.
Hun sad i lang tid på stolen, efter han var gået. Det der fik revet hende tilbage til virkeligheden var da hun hørte skuddet fra inden ved siden af. Det var ikke svært at regne ud at Silev havde dræbt endnu en person. Lilly rejste sig fra stolen og gik mod den anden lejlighed og trådte ind. Hun så ned på kvinden og satte sig på hug ved siden af. Hun satte hurtigt tænderne i hende og sugede hende bogstaveligt talt tør for blod. En detalje hun ikke kendte til, var at blod havde samme virkning på hende som alkohol har på mennesker. Hvis hun fik for meget af det ville hun blive beruset. Det var netop det hun havde fået, efter hun havde tømt kvinden.

Hvad Lilly ville foretage sig hele dagen ville hun ende med at fortryde når hendes venlige personlighed dukkede op igen. Den del af hende som nægtede at skade nogle, og rødmede hvis en blot gav et lille kompliment.
Lige nu var hun sin morderiske forførende personlighed, i beruset tilstand, hvilket ikke førte noget godt med sig.
Hun rejste sig op og gik hen til ham og placerede en hånd på hans bryst. Forsigtigt lænede hun sig ind til ham og hviskede drillende mod hans læber, så de netop rørte hinanden ”Det ville du kunne lide store fyr?” Derefter skubbede hun sig væk fra ham og blinkede. Efter at have skubbet sig væk, gik hun hen og slængede sig på en sofa og kiggede uskyldigt op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lets make some deadly fun //Lilly// Empty
IndlægEmne: Sv: lets make some deadly fun //Lilly//   lets make some deadly fun //Lilly// Icon_minitime28/6/2014, 22:46

silev smilede til hende og gik hen til hende på sofaen og plantede et kys på hendes læber, han lod hende rejse sig op "jeg tror at jeg kan regne ud du ikke har haft så meget kontakt med nogen før nu, jeg mener det med du var klædt i hospitals tøj da jeg først så dig" han holdt hende ind til sig "du er en skøn lille dræber" han smilede til hende og gav hende et kys og fortsatte med at putte sin tunge ind i hendes mund og masserede hendes tunge. han gav slip på hende "hvad med vi tager et hvil inden de næste par stæder" hans røde øjne løb ned over hendes krop "eller hvile er nok et forkert ord for vi skal bruge lidt overskydende energi" han smilede lidt til hende og tog hendes hånd og ledte hende ind i soveværelset "jeg ryder op og så lægger du dig bare her og venter" han smilede til hende med et lille blink og lukkede døren ind til det. han gik hen til døren ud til opgangen og lukkede den stille og blokerede den indefra så naboerne på den anden side ikke kom brasende og afbrød Silev og Lilly, det ville være sådan et rod. han lagde sine pistoler på bordet med et bump og gik ind i sove værelset og lagde armene om Lilly og lagde sit hoved ind til hendes skulder "lad os hoppe af tøjet, jeg syntes ikke at det ville være fair at ødelægge dit fine tøj" han smilede til hende efter han havde hvisket hende. han hjalp hende af tøjet mens han kyssede hende og fjernede stille sit eget tøj samtidig indtil de begge stod nøgne. han lagde hende ned på sengen og kærtegnede hendes krop og kyssede hendes hals og lod sine fingre glide ind mellem hendes ben "sig mig en ting, er du eller er du ikke jomfru" han smilede lidt til hende før han kyssede hende over alt på hendes krop.
Tilbage til toppen Go down
Lilly
Nybegynder.
Nybegynder.
Lilly


Race : Zomture/vampire I just call it a zompire
Navn. : Lilly tror jeg da nok? Det er da det jeg blev kaldt af forskeren… (efternavn ukendt)
Alder : ukendt udseendemæssigt 18 år
Bosted : midlertidigt intet, stukket af som tidligere forsøgsdyr
Tilhørende klan. : ingen
Antal indlæg : 12
Reputation : 0
Join date : 07/06/14

lets make some deadly fun //Lilly// Empty
IndlægEmne: Sv: lets make some deadly fun //Lilly//   lets make some deadly fun //Lilly// Icon_minitime7/7/2014, 18:15

Lilly rejste sig op og stillede sig tæt ind til sig, inden hun svarede med et smil ”ikke dårligt regnet ud.” Hun lod ham holde hende ind til sig, men blev igen overrasket over hvor intimt det føltes når han kyssede hende. Lysten voksede for hver gang han kyssede hende, så hun nikkede bare grinende til han kommentar.
Hun havde taget hans hånd, og lod ham lede hende ind i soveværelset. Hun kiggede efter ham, som han gik ud for at rydde op og låse af. Hun stillede sig op af en væg med kortslagte arme og kiggede afventende ud på gange, for om han ikke snart kom tilbage. Der gik ikke lang tid før han var vendt tilbage til soveværelset. Hun kunne ikke lade være med at le ad hans kommentar. ”Jo det ville jo være en skam hvis det skulle gå i stykker… Du er så betænksom” sagde hun med et flabet smil og placerede et kys på hans læber.
Hun kyssede ham længe og lod ham hjælpe hende af tøjet, hun fik hurtigt trukket trøjen af og lod bukserne glide ned af hoften. Bagefter hjalp hun ham af med tøjet.
Lilly lod ham lægge hende ned på sengen imens hun blidt kærtegnede ham. Da han lod fingrene glide mellem hendes ben, spredte hun dem villigt.
Hun sukkede nydende, da han kyssede hende over hele kroppen. Lidt efter satte hun sig op og løftede hans hoved op til hendes. Stille hviskede hun ind i hans ene øre. ”jomfru” hun kiggede ham ind i øjnene og talte mod hans læber .”Men synes du ikke vi burde få lavet om på det nu?” et frækt smil spillede over hendes læber. Hun kyssede ham på læberne og ned af halsen, mens hun lod en hånd glide kærtegnede ned af hans mave.

Denne dag, alt hvad der var hændt og ville hænde, ville Lilly nok fortryde. Først var det tørsten efter blod, der havde fået hende til at myrde. Derefter var det den påvirkning alt blodet havde haft på hende der fik hende til at fortsætte og havde fået vækket lysten til sex i hende. Når hun kom til sig selv, ville hun være en helt anden og det var blot et spørgsmål om tid før det skete.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




lets make some deadly fun //Lilly// Empty
IndlægEmne: Sv: lets make some deadly fun //Lilly//   lets make some deadly fun //Lilly// Icon_minitime8/7/2014, 16:42

han smilede lidt til hende "javel så lad os få det gjort så" han smilede lidt og lagde hendes ben rundt om hans og lod sit lem glide lidt over hendes skamlæber lidt drillende og så op på hende med et smil før han pressede sig ind i hende, med lidt ekstra kraft. han lænede sig ned over hende og gav hende et langt kys. han lænede sig ned til hendes øre "jeg begynder at bevæge mig nu" han smilede lidt før han begyndte at bevæge sine hofter og køre frem af inden i hende med lidt besvær. han mærkede varmen fra hende, han kyssede hendes hals og fortsatte med at kysse hende på bryst vorten mens hans anden hånd masserede hendes anden. han kunne mærke hvordan han var ved at nå sin grænse og med et lille smil lagde han alt sin kræft ind mod hende og kom inden i hende og trak sig ud med et vådt plop "tja en god omgang" han smilede til hende og så på hvordan hans sæd flød ud af hende før han lagde sig op til hendes side og så hende ind i øjnene og gav hende et kys "hvis du spørger mig gjorde du det nu godt, jeg har haft piger der ikke tog det så godt som du gjorde" han smilede lidt til hende og lod hende lægge sig op af sig.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





lets make some deadly fun //Lilly// Empty
IndlægEmne: Sv: lets make some deadly fun //Lilly//   lets make some deadly fun //Lilly// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
lets make some deadly fun //Lilly//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» [Uafsluttet] Fanget i en bunker (Lilly + Selena)
» You are never gonna make it...(Dust)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Miami (Staten Florida) :: Miami :: New Miami :: Selve byen-
Gå til: