IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

[Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Talie
Gæst

IndlægEmne: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    21/6/2014, 12:47

sted: en lille bar på las vegas gader
tid: sent på aftenen
omgivelser: små fulde folk og glad musik
vej: vind stille, sky fri, en smule lunt

Talie sad med nogle af hendes kammerater ved en af de større bar borde, da de var en okay stor flok. de snakkede højlydt og glad imens drinks og øl kig rundt. Talie var den eneste pige, dog virkede det ikke rigtig som om hun var pigen. hun var en del af drengende og blev ikke behandlet på nogen måde anderledes. de havde siddet der i et godt stykke tid og flere af dem var ved at være fulde, dogikke Talie. hun drak sammen med de andre men hun var bedre til at undgå det ekstra slurker, næ hun gav dem oftere ud end hun fik dem selv. hun så en smule rundt i baren for at se hvem der egentlig var der. hende og hendes hold fyldte lidt meget, men det så da ikke ud til at genere nogen. det passede hende godt. det havde været en lang dag med en lidt besværlig mission, som dog endte i succes. hun vente så tilabge til sit eget bord og snakkede videre med det andre i stor lyst og glæde.

//undskyld det ikke blev så langt håber det er okay ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    21/6/2014, 16:00

Daniel åbnede døren ind til en lille bar som han aldrig været ved før. Han gik indenfor, men lukkede ikke døren, da en anden person også gik indenfor. Personen lignede Daniel ret meget, men så ældre ud. Daniel og hans bror, Adrian, brød sig ikke om hinanden, men Adrian fulgte alligevel efter Daniel ret ofte eftersom Adrian mistænkte Daniel for at ønske Adrian død og Daniel vidste det. Dog havde Daniel ingen planer om at dræbe Adrian og han forstod heller ikke hvorfor Adrian stædigt fulgte efter ham, hvis han troede at Daniel ville dræbe ham. Det gav ikke mening for Daniel, men han valgte ikke at sige noget om det. Daniel havde en hvid t-shirt på, sorte shorts og sorte sko, han havde også et par læder armbånd om sit ene håndled. Adrian havde et fint dyrt jakkesæt på og sorte sko. De havde begge rødbrunt hår, men Adrians hår var ikke så langt som Daniels.
Daniel satte sig ved et ledigt bord og Adrian satte sig foran ham. Hadet mellem de to brødre var tydeligt, da de nægtede at se på hinanden. Efter et par minutter rejste Daniel sig op. "Hvad vil du have at drikke?" Der var en irriteret tone i Daniels stemme. Adrian viftede blot med sin ene hånd som for at sige han var ligeglad. Daniel gik hen til baren for at bestille noget at drikke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    21/6/2014, 19:27

Talie så igen lidt rundt, da hun så fik øje på de to brødre.. det lignede hvertfald brødre. hun holdte en smule øje med dem så diskret hun kunne. de virkede ikke som specielt gode venner de to?.. hun mærkede at ordenelig slag på skulderen og så på ham der sad ved siden af hende "hvad?!" sagde hun efter fuldt af hun rækkede tunge "jeg har et væde mål til dig" sagde manden. Ryan.. en af hendes bedste venner. hun lænede sig en smule tilbage og lagde armene over kors "aha?? hvad går det så ud på?" spurgte hun udfordrende. Talie elskede vædemål. Ryan så hen på den af brødrende der gik op til baren "okay.. hvis du for et kys ud af ham der oppe før aftenen er omme så giver jeg øl de næste 5 gange vi er på bar.. hvis ikke så giver du øl de næste 5 gange deal?" Ryan havde en flappet stemme og et lumsk smil. Talie svarede ikke, hun rejste sig bare om klappede ham på hovedet og gik op til baren. et kys? nope det ville hun ikke vinde. men hun kunne ikke modstå at vædemål. hun var bare ikke den flirtende type på den måde. hun gik op til ham der var gået op til baren og stilte sig ved hans side. hun så lidt på ham "davs" sagde hun en smule drenget og smilte skævt til ham. hun havde intet problem med at snakke, men næste skridt ville blive svært.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    22/6/2014, 16:18

Daniel ventede tålmodigt på at bartenderen fik tid til at tage hans bestilling. Han havde tænkt sig at bestille en forfærdelig øl til Adrian bare for at irritere ham. Mange ville mene at de blot drillede hinanden som brødre normalt gjorde, men dem der troede det kendte dem ikke særlig godt. Daniels tanker blev afbrudt, da en pige snakkede til ham. Normalt ville han have været imødekommende og smilende, men lige nu var han irriteret på sin bror og det påvirkede hans opførsel overfor andre. "Hej." Sagde han afvisende og så ikke engang på hende. Bartenderen fik endelig tid til at tage imod Daniels bestilling og stillede sig derfor overfor ham og pigen. "Hvad skulle det være?" Bartenderen havde et venligt smil om læberne. "Et glas af den værste øl i har og et glas af den bedste i har." Daniel havde en svag kæk tone i sin stemme, da tanken om Adrians reaktion på en forfærdelig øl morede ham.
Bartenderen så på pigen. "Og hvad kunne du tænke dig?" Spurgte bartenderen. Daniel så kort på pigen, inden han så på bartenderen igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    23/6/2014, 15:40

Talie hævede let øjenbryndet over den afvisende tone. okay.. hun skulle nok tabe det våde mål.. med sådan en snob? hun sukkede ligegyldigt og kørte en hnd igennem det korte hår. hun så ikek engang på drengen nu. hun så bare tilbage på Ryan med et små irriteret blik. det hjalp ike liegfrem at Ryan sad og grinte. hun hørte bartenderen og så på ham med et venligt smil imens hun lyttede til mandens bestilling, som fik hende til at se på ham igen. det var da en underlig bestilling.
igen hørte hun bartenderen og hun så igen venligt på ham "bare en alminelig øl tak" sagde hun roligt imens hun stod og trippede lidt "hvorfor svare du som en idiot når jeg venligt sige hej til dig" spurgte hun så meget ligefrem og så på manden med et hævet øjenbryn og små udfordrende blik. hun havde droppet vædemålet, hun ville bare gerne vide hvorfor han tænkte det var okay at gøre sådan?..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    23/6/2014, 16:41

Bartenderen gik igang med at finde glas frem. Daniel kneb øjnene lidt sammen over pigens spørgsmål. Han så på hende. "Kan du se fyren derovre?" Han så kort hen imod Adrian der så mistænksomt på dem. "Det er min storebror. Han har en evne fantastisk evne til at gøre mig irriteret." Han så væk fra Adrian og hen på pigen igen. Han fik et kækt glimt i sine gyldne øjne. "Mit navn er Daniel Jaexon." Han bukkede høfligt for hende. "Og dit navn er?" Han så spørgende på hende.
Bartenderen stillede to øl foran Daniel og en øl foran pigen. Daniel betalte for alle tre glas øl. "Jeg betaler." Han smilede charmerende til pigen. Lige nu var han sig selv og fordi han for det meste af tiden opførte sig som han ville kunne mange godt lide ham. Især fordi at han havde en unik charme. "Jeg undskylder for min opførsel." Han tog sine to øl. "Og nu må jeg hellere give min utålmodige bror sin dårlige øl." Han gik hen imod Adrian og stillede en af øllene foran ham. Adrian tog en tår af øllen, men spyttede straks det ud. "Føj for pokker!" Udbrød Adrian.

Sidst rettet af Daniel 28/6/2014, 14:48, rettet i alt 2 gange
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    23/6/2014, 17:03

Talie så i den retning der blev peget og smilte lidt. så de var brødre.. hun så igen på manden og fik med det samme øje på det kække glimt. en let rød farve tegnede sig på hendes kinder. som fik ehnde til at se frem for sig med det samme med et tænksomt blik "mmh.. Talie Harth" sagde hun lidt stramt. hun kunne ikke lide at rødme. hun så lidt på ham igen, men smilte så igen da han betalte og sende hende det charmerende smil. hun var ikke van til den slags opmærksomhed fra drenge.. hun var kun van til at være en af dem. hun tog sin øl "det er helt okay.. betalingen af øllen er undskyld nok" sagde hun en smule kækt og smilte små flabet, men også charmerende. hun nikkede kort og fulgte ham med blikket. måske ikke helt snob alligevel.. nu var det kun hende selv der stod i vejen for det kys. hun så lidt mod Ryan der sad og lavede ansigter til hende og hjerter med hånden. hun rullede med øjnene og rystede på hovedet, hvorefter hun så hen på Daniel igen og et lille piget smil fik tegnet sig på hendes læber. da Daniels bror spyttede den dårlige øl ud og råbte op, kunne Talie ikke lade være med at grine. hendes grin var lidt fjollet og derfor også meget tydeligt at høre i den ellers larmende bar. hun holdte sig lidt for munden og så lidt ned.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    23/6/2014, 17:14

Det kække glimt i hans øjne blev kraftigere af at hun rødmede. Hvor var hun kær. "Du ser meget kær ud når du rødmer, frøken Harth." Sagde han og blinkede drillende til hende. Han havde intet imod at betale for hendes øl eftersom han tjente en del penge på sit arbejde. "Dejligt. Så kan jeg sove med en god samvittighed." Sagde han drillende. "Men ellers skal du endelig bare sig til, hvis det ikke er nok." Han så kort alvorligt på hende, men der gik ikke lang tid før han smilede igen.
Daniel satte sig ned på sin stol og tog en tår af sin øl mens han betragtede Adrian. Adrian blev ved med at spytte som om det ville få smagen til at gå væk. Da det gik op for Adrian at det ikke ville virke løb han hen til baren og tog en ung mands øl og drak den. Manden så fornærmet på Adrian og kort efter lå Adrian på gulvet med et blåt øje. Daniel så hen imod Talie, da han hørte hendes fjollede latter. Han blinkede drillende til hende, inden han rejste sig op og gik hen til Adrian. Han trak Adrian op fra gulvet. "Mon ikke det er på tide at du tager hjem, Adrian?" Daniel førte Adrian hen imod døren og inden Adrian nåede at svare skubbede Daniel ham ud af kroen. Daniel gik tilbage til sit bord og satte sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    23/6/2014, 17:27

Talie rødmede blot endnu mere over hans kommentar og frøken? hvad havde hun roddet sig ind i. dog kunne hun ikke andet end at smile genert og rødme mere. ikke engang ord kunne hun få frem.
hun nikkede med det samme. hun ville nok ikke bede ham om mere, men det var da en sæd tanke.
hun holdte sig stadig for munden, især da hun så Daniel havde hørt det. han drillede hende, men ikke som de andre drenge plejede at drille dette var mere.. kærligt.. eller sådan noget. hun så flovt ned, men fulgte dog stadig med i hvad der skete med Adrian Daniels bror. det fik et smil på hendes læbe. dog holdte hun sit grin tilbage. hun fulgte Daniel med blikket, med et betragtende glimt i øjet imens hun let bed sig i læben. han gjorde hende flov, genert og piget.. det brød hun sig bestemt ikke om. så da han satte sig igen ved sit bord. så hun fik og valgte at stoppe der. det fik hun dog ikke lov til, for ret hurtigt var Ryan ved hende og gav hende et klap over hovedet "giver du virkelig så hurtigt op?.. du skuffer mig.. nej kom nu" sagde han med et grin og fik trukket Talie med hen til bordet Daniel sad ved "hey du, vil du ikke holde øje på hende her lidt, mig og mine kammerater skal lige ud og ordne nogle ting og hun skal jo helst ikke være alene" sagde han venligt og høfligt, men med et flabet smil. da han jo bare morede sig. derefter gik Ryan sammen med to andre.
Talie stod til stiv i hele kroppen og stirrede ned i gulvet. det skulle Ryan få betalt. stille så hun op på Daniel "uhm.. undskyld han er lidt af en nar, jeg skal nok lade være med at forstyrre dig" sagde hun høfligt og smilte lidt. alt hendes selvtillid var røget i bunden og hun følte sig som en lille pige i Daniels selvskab.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    23/6/2014, 17:43

Daniel foldede sine arme om bag nakken og lænede sig tilbage i stolen. Han lukkede sine øjne. Han var sikker på at Adrian ville være vildt sur når han kom hjem, men han var ret ligeglad. Daniel åbnede sine øjne, da han hørte en dreng snakke til ham. Han så skiftevis på Talie og drengen. Var det mon hendes kæreste? Eller hendes bror? De lignede ikke hinanden, så det var nok hendes kæreste. Det kunne selvfølgelig også bare være hendes ven. "Klart, jeg skal nok passe på hende." Han smilede høfligt til drengen.
Da drengen forsvandt blev Daniels smil mere charmerende. Han rejste sig op og trak stolen ud for hende, så hun bare kunne sætte sig. "Nu har jeg lovet ham at passe på dig og jeg holder mine løfter. Desuden vil jeg gerne snakke mere med dig." Når hun satte sig ned ville han skubbe stolen ind til bordet, så hun ikke selv skulle gøre det. Han satte sig foran hende. Han tog den øl som Adrian havde drukket af hen på et andet bord der stod bag dem. "Var den fyr din kæreste, eller bare din ven?" Han så spørgende på Talie.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    23/6/2014, 18:05

Talie så det charmerende smil og begyndte at rødme med det samme, så hun så lidt væk. hun hørte stolen lev trukket ud og satte sig ned på den. hun mærkede godt han skubbede den ind for hende. hun havde godt hørt om mænd der vartede kvinder op på de måde og det var en høflig og gentelmands agtig ting. hun havde dog aldrig oplevet det før. hun så lidt på Daniel med et lille flovt smil og røde kinder "mmh.. snakke kan vi godt.. " hun fortrød med det samme hvad hun sagde. hvad var det for en måde at sige det på. hun sukkede opgivende og slog sig lidt i panden. hvor var hun akavet.. hun spærrede så øjenne op da hun hørte hans spørgsmål og det fjollede grin kom frem igen imens hun rystede på hovedet. hun holdte sig lidt for munden for at stoppe grinet som om det hjaalp noget, men så så op ham igen med et små kækt smil "nej nej nej.. Ryan er min bedste ven, men kæreste nej du, kunne jeg aldrig drømme om" grinte hun. Ryan som kæreste ville aldrig ske det ville være ulækkert i hendes verden. hun stoppede så lidt op i hendes tanker og så bare på Daniel.. med et lille genert smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    23/6/2014, 18:17

Daniel smilede over at hun rødmede. Han drak en tår af sin øl og stillede derefter glasset på bordet. Han lænede sig indover bordet og hvilede sine albuer på bordet. Hans hænder var foldet sammen mens han hvilede sin hage på dem. Han kunne ikke lade være med at grine kærligt, da hun slog sig i panden. Han havde en kærlig, men kæk, glød i sine gyldne øjne. Nogle af hans rødbrune lokker dækkede hans ene øje. "Du har en sød latter." Sagde han med et blidt smil om læberne. Han sagde det kun fordi det var sandt og han havde lyst til at komplimentere hende.
"Betyder det så at du ikke har nogen kæreste?" Hans gyldne øjne havde et varmt skær over sig, og han havde et charmerende smil om læberne. Han så kort rundt i kroen. "Hvordan kan det være at du gik hen til mig og sagde hej?" Han så spørgende på hende.

Sidst rettet af Daniel 28/6/2014, 14:48, rettet 1 gang
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    23/6/2014, 18:58

Talie så lidt på Daniel med meget betragende blik. han var virkelig smuk.. hvorfor ville han overhoved snakke med hende?.. hun tænkte dig lidt om.. hvis hun brugte sin evne ville han sikkert bryde sig meget mere om hende, men det havde hun virkelig ikke lyst til. hun rystede hurtigt tankerne fra sig da hun hørte hans kompliment, der igen fik hende til et rødme "mmh.. min latter?.. nej den er så fjollet" hun troede ikke rigtig på ham. en var så fjollet hendes latter, kluntet og slet ikke charmerende. men han virkede til han mente det. hun så lidt ned på sin øl og tog en lille slurk.
hun rystede stille på hovedet "nope.. aldrig.. er en af drengene du ved, så er ikke rigtig kæreste potentiale" sagde hun med et lille smil og så på ham. han drillede hende bare.. hun vil og bare ende med at være en af drengene for ham det vidste hun. hun tog endnu en slurk af sin øl imen shun overbeviste sigs elv om dette ikke var noget andet en drenget dril og fjol. så hun blev mere selvsikker igen, dog forsvandt det meget hurtigt da hun hørte hans spørgsmål. igen rødmede hun meget og så ned i sit skød "uhm.." hun så lidt op og lagde mærke til det varme skær i hans øjne.. og det charmerende smil. igen så hun ned i sit skød "du må ikke blive sur.. men min ven Ryan vædede med mig om om jeg kunne nå at kysse dig inden aftenen var omme.. bare rolig jeg skal nok lade være, det var fjollet og er klar over det er et dumt væde mål.." forklarede hun sig hurtigt og smilte undskyldende til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    23/6/2014, 19:25

Daniel rystede lidt på hovedet, da hun sagde at hendes latter var fjollet. "Nej, den er ikke fjollet. Den er sød og ægte. Mange piger griner falskt." Han betragtede hendes ansigt mens hun tog en slurk af sin øl. Gad vide hvorfor hun havde en klap over sit ene øje? Havde hun kun et øje, eller var det bare for at se sej ud? Han lænede sig tilbage i stolen. "Hvorfor har du en klap over dit ene øje?" Han så spørgende på hende. Han kørte en hånd igennem sit hår for at få de rødbrune lokker væk fra hans øje.
"Hvordan kan du vide at du ikke er kæreste potentiale før du har været ens kæreste?" Spurgte han. Han var ret sikker på at hun var kæreste potentiale, det gjaldt bare om at finde en fyr der kunne lide hende på den måde. Han måtte beherske sig for ikke at grine, da hun sagde at hendes ven Ryan havde væddet med hende om at hun skulle nå at kysse ham inden aftenen var omme. Man kunne tydeligt se på ham at han havde besvær med ikke at grine. "Hvad ville du få ud af væddemålet?" Han så spørgende på hende. Han rettede sig op og lænede sig lidt indover bordet, så hans ansigt var lidt tættere på hendes. "Og jeg bliver ikke sur over den slags." Sagde han charmerende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    23/6/2014, 19:44

Talie lyttede til det han sagde og lagde hovedet på skrå. han mente det virkelig?.. et lille smil kom frem på hendes læber imens hun genert strøg lidt hår væk fra sit ansigt "mmh tak.. det jeg glad for du synes da" hendes stemme var lidt genert, men taknemmelig. hun tog endnu en slurk imens hun lyttede til ahns spørgsmål. hun rettede lidt på klappen da han nævnte den "jeg har haft den siden jeg var lille.. den skjuler noget.. skal vi ikke bare sige det" sagde hun lidt undvigende. ingen vidste indtil videre noget om hendes klap for øje.. ikke engang hendes venner eller hendes chef, hvergang nogen havde prøvet at fjerne den havde hun gået amok. hun betragtede hans nøddebrune øjne med et stadig betragende blik.
"fordi... mmh.. det ved jeg ikke.. jeg ved det bare.. jeg er ikke feminin og tøset og sådan noget.. jeg vil ikke beskyttes og alt det der.. så ja.. jeg ved det bare" sagde hun med et lille skulder træk, men smilte lidt. hun var sikker på hun ikke var.. for hun havde så amnge venner ogd et var næsten alle drenge og de kunne da alle lide hende, men ikke mere en som ven. hun hørte så han grinte. det fik hende til at se lidt forvirret på ham. hun havde lidt regnet med han ville være blevet sur eller fornærmet men nej?.. "uhm.. han ville betale de næste 5 gange vi skal på ar efter en mission" sagde hun stadig forvirret over han bare grinte, men da han kom tættere på. stivnede hun helt i kroppen og var blevet rø di hele ansigtet "uhm.. jamen.." hun anede ikke hvad hun skulle sige. hun stirrede bare ind i hans øjne med et forvirret og meget genert blik og helt rø di ansigtet af rødmen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    23/6/2014, 20:31

Hendes klap skjulte noget? Nu blev han nysgerrig! Det virkede dog som om hun ikke ønskede at snakke om det, så måske skulle han lade være med at spørge? Han havde forfærdelig meget lyst til det, men han valgte at lade være. "Fair nok." Sagde han. Mon ikke han en dag fandt ud af det? Han var god til at skaffe informationer, så det burde ikke være svært at finde ud af hvilke hemmeligheder hun havde.
"Og hvad så? Nogle fyre kan godt lide piger der er sådan." Han smilede skævt. "En dag møder du sikkert en fyr som bliver forelsket i dig fordi du er dig." Han var sikker på at hun ville møde en. Hun var køn og virkede ret sød. Desuden var der mange fyre som ønskede en pige der kunne beskytte sig selv, selvom der også var mange som var overbeskyttende. Nogle var beskyttende men også sikre på at deres kæreste kunne beskytte sig selv. Daniel rejste sig lidt op mens han stadigvæk nærmede sig Talies ansigt. "Så lad os sørge for at du vinder væddemålet." Hviskede han inden han kort trykkede sine læber imod hendes.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    23/6/2014, 20:39

Talie var glad for han slap den der. for hun havde ikke lyst til at snakke om det. hun havde aldrig svaret på spørgsmål om hendes klap eller hendes fortid før og det ville hun nok aldrig komme til. det var en tid ingen skulle høre om. hun tænkte over det han sagde og træk let på skuldrende "jeg ved ikke.. du... måske har du ret, men kender du måske nogen drenge der gider sådan en pige?" spurgte hun så lidt kækt for ta give ham lidt modstand. han skulle ikke have lov til at kunne sttyre hende på den måde. dog forsvandt det hurtigt da han kun kom tættere på hende og da han sagde det sidste. hun skulle lige til at protestere, da hun ,ærkede hans bløde læber mod sine og med det samme blev hun nærmest helt slap i kroppen og det var som om hun var i drømme verdnenen. hun var aldrig blevet kysset før.. dette var jo helt fantastisk. selvom det ikke varede mere en et par sekunder, drømmede hun sig væk i det. så da det blev sluppet igen, faldt hun en smule forover og nåede kun lige at rette sig op. hun stirrede flovt på ham med helt røde kinder og hurtigt rykkede hun lidt tilbage og rettede lidt på sit tøj "uhm.. uh.. tak.. tak" var det eneste hun kunne sige da hun var helt forfjamsket.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    23/6/2014, 21:05

Daniel hævede et øjnebryn over hendes spørgsmål. "Ja, det gør jeg faktisk." Han smilede kækt til hende. "Min bror er en af dem. Man kan også vel sige jeg er. Jeg har også et par venner, men jeg tror ikke de er din type. Vil du da gerne sættes sammen med en af dem? For så kan jeg foreslå min bror selvom han er irriterende." Sagde han og trak på sin ene skulder.
Dette var ikke første gang han kyssede en pige. Han kyssede hende dog kun fordi at han ville have at hun skulle vinde væddemålet og fordi han havde haft lyst til det. Han smilede lidt over at hun faldt en smule forover efter han havde endt kysset. Han satte sig ned på stolen igen. "Det var så lidt." Han rejste sig op og drak det sidste af sin øl. "Jeg tror snart det er på tide at jeg tager hjem. For hvert minut der går, jo mere sur bliver Adrian. Jeg kan lige så godt få det overstået." Han grinede lavmælt. Med en charmerende glød i øjnene så han på hende. "Medmindre du stadig vil snakke?" Han smilede kærligt til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    24/6/2014, 23:24

Talie stirrede lidt tid på Daniel uden at sige noget. var han såda en type?.. men siden han sagde alt det andet var han vel ikke interesseret. det var jo heller ikke fordi det var det der var meningen men... hun stoppede sine tanker da det gik op for hende det var hans bror han forslog. hun rystede hurtigt på hovedet "nej nej nejj neej tak, undskyld min din bror virker alt for.. ja.. pjævset.." sagde hun med et skævt smil og holdte et lille grin inde. da han rejste sig op, skulle hun lige til at råbe stop til ham, men nåede at stoppe sig slev. hun blev derfor siddende og tænkte lidt over det han sagde. hun ville jo egentlig godt snakke med ham.. men.. hun kunne vel ikke are tvinge ham til at blive. hun så så op på ham igen og rejste sig "jeg vil gerne snakke.. måske et andet sted? vi kunne måske bare følges?" spurgte hun så uden at vide hvor Daniel boede. men det passede hende fint at skulle ud af den bar. hun drak det sidste af sin øl.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    25/6/2014, 13:58

Daniel rynkede svagt på panden over det hun sagde. Var hans bror pjevset? Det havde han aldrig tænkt over, han havde bare ment at Adrian var irriterende. " Ingen grund til at undskylde. Pjevset beskriver ham faktisk meget godt." Han smilede svagt. "Jeg tror heller ikke han er ledig. Der er rygter om at han snart gifter sig, men jeg ved ikke med hvem." Han var ret ligeglad med hvem Adrian giftede sig med. "Hvilke slags fyre er din type?" Han så spørgende på hende.
Han foldede sine arme bag sin nakke og strakte sig kort. Han overvejede kort om det var en god ide at tage hende med hen til hans hus. Selvom hun virkede flink, så kendte han hende jo knap nok. "Okay, men der er et stykke hen til mit hus. Jeg kørte herhen på min motorcykel, men vi kan sagtens gå derhen." Han gik hen imod døren og forventede at hun fulgte efter ham. "Jeg må nok også advare dig om at Adrian vil gå amok på mig, men bare rolig. Han vil ikke råbe af dig." Han blinkede drillende til hende. Han holdt døren åben for hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    26/6/2014, 19:16

Talie smilte skævt over det han sagde. det var da godt at Daniel ikek blev sur over hun kaldte hans bror sådan noget, men nu mere han nævnte om hans bror nu mere gik det op for ham de måske ikke bare havde en dårlig dag "dig og din bror.. i er ikk eret gode venner eller? siden han ikke engang fortælle dig om han er forlovet?" hun spurgte forsigtigt, da hun helst ikke ville sige noget forkert.
hun rødmede lidt da han spurgte ind til hendes type.. det var hun virkelig ikke sikker på. hun så lidt ned og kløede sig i nakken "jeg ved ikke helt.. har jeg ikke tænkt over.. mmh.. du.. kunne vel godt være min type.. aigtig.. eller altså.. du ved.. uhm" hun stoppede sig selv da det begyndte at blive for pinligt efter hendes mening. hun nikkede kort til ham og fulgte med det samme med " det er helt iorden.. hvis det er okay med dig at gå" sagde hun med et lille smil. hun trak lidt på skuldrende og gik ud af døren med små røde kinder.. hun havde ikke oplevet en holde døren for hende før... "mmh.. altså.. det gr ikke noget hvis han råber af mig.. så slår jeg ham bare" sagde hun lidt drenget og grinte sit fjollede grin.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    26/6/2014, 19:23

Daniels smil forsvandt med det samme, da hun spurgte om ham og Adrian ikke var gode venner. Hans gyldne øjne havde fået en mørk glød i sig. "Nej. Jeg mistænker ham for at have dræbt vores far og han mistænker mig for at ville dræbe ham." Han havde en trist tone i sin stemme. Han rystede på hovedet og smilede derefter igen. En blid latter forlod Daniels læber over hendes svar på hans spørgsmål. "Så jeg er måske din type?" Han fik charmerende glød i sine øjne. "Interessant." Han smilede kækt til hende.
Han gik udenfor efter at hun var gået ud og lukkede døren bag sig. Han gik hen imod en motorcykel der stod ikke langt væk. "Det gad jeg godt se." Han grinede kort. Han trak sin motorcykel hen til hende. "Denne vej." Han begyndte at gå væk fra kroen mens han trak motorcyklen.

Sidst rettet af Daniel 28/6/2014, 14:48, rettet 1 gang
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    26/6/2014, 19:58

Talie så lidt undskyldende på ham "undskyld.. mmh det er jeg ked af at høre.." sagde hun og kløede sig lidt i nakken. hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige.. hun var ikke van til at høre om sådan nogle ting og hun vidste derfor ikke helt hvordan man skulle reagere. dog forsvandt de tanker hurtigt da hun hrte det hans agde og hele hendes ansigt med rødt igen "altså jeg siger ikke at jeg er sådan .. du ved.. i dig.. ikke fordi jeg heller ikke.. ikke kunne være.. uhm. alts¨å.. jeg tier bare stille nu" sagde hun lidt akavet og slog sig lidt i panden igen. hvorfor kunne hun ikke bare snakke normalt. dette var ved at blive virkelig pinligt for hende.
hun gik med ham da han kom hen med motorcyklen og stirrede bare ned i jorden. hun var helt rød i hovedet. hans charmerende blik og det kække smil gjorde noget mærkeligt ved hende. hun så lidt op på ham "jeg kan da godt slå ham for dig" sagde hun med et lille smil og grinte lavt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    26/6/2014, 20:37

Daniel trak på sin ene skulder. Ham og Adrian havde aldrig rigtigt været venner. Adrian havde altid været jaloux på Daniel. "Du skal ikke sige undskyld. Adrian har aldrig brudt sig om mig." Han smilede svagt, men der var ingen glæde ved smilet. Det var nuttet at hun blev ved med at rødme. Hun havde ikke virket som typen der rødmede, men hun gjorde det faktisk ret tit. "Jeg tvivler også på om det er en god ide at falde for mig." Han fik en drillende glød i sine øjne.
Det var svært for ham at lade være med at grine, da tanken om Talie der slog hans bror var morsom. "Du er mere end velkommen til at slå ham. Han fortjener det." Sagde han. Han så kort på hende, inden han så fremfor sig. "Men det er måske bedst du ikke gør det. Han er leder af min families forretning. Han har magt." Adrian havde den magt som Daniel havde afvist. Selvom forretningen klarede sig, så blev det ikke bedre, hvilket drev Adrian til vanvid. Adrian ville have mere magt. Det bekymrede Daniel for Adrians hungren efter magt kunne ødelægge forretningerne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    27/6/2014, 22:12

Talie smilte lidt til ham "mmh.. synd, for du virker flink" sagde hun lidt drenget og prøvede lidt at komme tilbage i kontrol over sig slev som hun plejede. hun så lidt spørgene på ham, en god idé? hvad mente han med det? "hvorfor ikke.. er du måske farlig" sagde hun lidt flappet imens hun ihærdigt prøvede at skjule hendes rødmen da hans drillende glimt virkelig påvirkede hende.
hun grinte lidt da Daniel grinte. hun kunne gdot lide hans grin. hun smilte lidt imens hun ubevidst bare stirrede på ham med et betragtende blik i øjnene. dog så hun lidt ned da det gik op for hende hvad det egentlig var han sagde "jeg slår ham hvis han ligger op til det.. magt fulde folk påvirker mig ikke" sagde hun med et grin og kløede sig lidt i nakken på en drenget måde. hun var ved at finde mere kontrol og kende sig selv lidt igen. Daniel var rar at snakke med synes hun.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    

[Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Et møde om natten - Sally
» Et uønsket møde - Lana
» hvor sjovt at møde dig her - Hans