IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

[Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    27/6/2014, 22:41

Daniel smilede lidt over hendes kompliment. At han var flink betød ikke noget for Adrian. "Adrian er ligeglad med at jeg er flink. Han er bange for at jeg vil tage hans plads som leder for familiens forretning, eftersom jeg var den første, der blev spurgt. Jeg afviste. Jeg ønsker ikke at være leder for en forretning og holde alle mulige møder." Han sukkede svagt, da han egentlig ikke brød sig om at snakke om det, men han ville ikke fortælle hende at han ikke ønskede at fortsætte samtalen. "Nej, jeg er ikke farlig. Jeg er bare ikke typen man ønsker at have et forhold med. Det er svært at forklare." Han trak på sin ene skulder som for at sige at det også var ligegyldigt.
Han lagde mærke til at hun stirrede på ham, men han valgte ikke at sige noget om det, selvom han havde lyst til det. "Hvorfor påvirker jeg dig så?" Han så spørgende på hende. "Jeg har ikke så meget magt som min bror, men mange respektere mig." Han smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    27/6/2014, 23:01

Talie tænkte lidt over det han sagde. hun forstod det ikke. hvis Daniel allerede havde afvist hvorfor var Adrian så bange for at Daniel prøvede at overtage forretningen?.. det var el noget Talie aldrig ville kunne forstå "mmh ja okay.. forstår godt du ikke magter møder" sagde hun med et lills kulder træk. hun tænkte lidt over det suk.. de skulle måske snakke om noget andet.
undrede sig lidt over det han sagde. måske han havde det på samme måde som hende.. at han ikke rigtig var god nok som kæreste?.. hun så lidt frem for sig"mmh.. tror måske jeg ved hvad du mener.." sagde hun stille. hun turde det ikke for hvis hun en dag skiftede form ville hun ikke ande hvad der skete og det kunne hurtigt gå galt.. hun rystede tanken fra sig og så op på Daniel med et forvirret blik. påvirkede han hende.. da det gik op for hennde hvad han mente så hun hurtigt ned "uhmm.. du påvirker mig heller.. ikke på den måde.. altså.. uhm folk med magt kan ikke påvirke mig negativt.. hvis man kan sige det sådan" hun så lid ned og kløede sig i nakken "jeg har ikke set dig som sådan en magtfuld snob.. kun lige allerførst du ved" sagde hun med en drillende tone og smilede kækt til ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    30/6/2014, 15:42

De møder som Adrian gik til, og som Daniel sjældent også var med til, var trættende og kedelige. Adrian derimod mente at det var spændende og var altid meget alvorlig når han var til de møder. "Det er ret trættende." Han smilede skævt. Han kunne ikke forstå hvordan Adrian fandt møderne spændende. Hvad var der spændende ved at snakke med middelaldrende mennesker der ingen indhold havde i livet udover forretning? Han kunne simpelthen ikke forstå det. Derfor var han glad for at han havde afvist sin fars tilbud om at overtage forretningen.
Daniel rynkede svagt på panden over det hun sagde. "Har du det selv sådan?" Spurgte han. Han duede ikke i et forhold,det var han ret sikker på. Desuden ønskede han heller ikke ligefrem et forhold med en anden, selvom tanken til tider var fristende. "Jeg mente nu at jeg får dig til at rødme." Han smilede drillende til hende mens han havde et kækt glimt i øjnene. "Det er så forståeligt nok. Jeg var ret irriteret på det tidspunkt grundet Adrian." Han sukkede svagt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    5/7/2014, 19:21

Talie kunne godt forstå Daniel. hun synes selv de møder der var tilbage på basen hvor hun skulle høre om missioner og ligger planer var død kedelige, så forretnings møder måtte da være helt igennem forfærdelige. dog nikkede hun bare som svar og smilte skævt.
hun så lidt ned på sine sko imens hun havde foldet hendes hænder bag hendes ryg "mmhmm.. der er flere grunde til det, men hovedsagligt er det fordi jeg ikke kan finde ud af alt det med at kysse og flirte og.. ja.. du ved.." hun blev lidt rød i kinderne igen. hun var som et lille barn når det kom til kærlighed. men det var nu ikke det eneste der gjorde hun havde det svært med det med kærester.. en del af hende ville aldrig unne rette sig ind til det, men det ville hunikke fortælle Daniel.. det villeikke være godt.
hendes tanker blev afbrudt da hun hørte det hans agde og nu blev hele hendes ansigt helt rødt "du jeg.. mmh" og gemte sit ansigt i sine hænder imens hun brummede irriteret. hvorfor skulle hun dog også rødme hele tiden. hun så lidt opå ham mellem to fingre og smilte skævt "det er okay.. du er tilgivet.." sagde hun med et kort grin, stadig imens hun gemte sit ansigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    6/7/2014, 16:20

Som han allerede havde bevist, så var han ret god til at flirte. Han gjorde det dog kun fordi at sådan var han. Han smilede lidt over at hun rødmede igen. Hvor mange gange havde hun mon gjort det? En hel del gange. "Du var nu meget god til at kysse." Sagde han med en drillende tone i sin stemme. Han mente det faktisk. "Man behøver ikke altid at flirte. Nogle gange skal man bare være sig selv og lære den anden at kende." Han så frem af igen.
En blid latter forlod hans læber, da hun gemte sit ansigt i sine hænder. Han så drillende på hende. "Dejligt. Så kan jeg sove bedre i nat." Han begyndte at kunne se det palæ, hvor han boede. Der gik nogle få minutter før de var derhenne. Han satte motorcyklen i nærheden af døren og gik indenfor. Han holdte dog døren for hende og efter hun var gået ind, lukkede han døren. Der gik kun nogle få sekunder før Adrian kom gående hen imod dem. Det var tydeligt at Adrian var vred. "Din opførsel henne ved kroen var utilgivelig! Du skal aldrig gøre sådan noget igen, forstår du?!" Råbte Adrian, da han stod foran Daniel. "Jeg gør det aldrig igen på en betingelse. Lad mig være i fred." Daniel smilede kækt og gik udenom Adrian. Adrian skulle til at råbe op igen, da han fik øje på Talie. "Hvem er hun?" Adrian så spørgende på Daniel. Daniel gik hen til Talie og tog blidt fat i hendes arm. "Min gæst." Sagde Daniel kort inden han begyndte at trække Talie væk fra Adrian.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    6/7/2014, 20:17

Talie rystede hurtigt på hovedet "nej nej nejj.. jeg kyssede jo ikke engang igen.. det kanikke være et godt kys" sagde hun med flamme rød hoved og så ned i gulvet. hun så lidt op på ham og nikkede en smule "ja.. det er rigtigt.. men.. jeg mmh jeg tror bare ikke nogen vil være helt glad for at lære mig at kende hvis det skal være kæreste agtig."
hun grinte ildt og rystede lidt på hoved. dte var godt han kunne sove godt. hun stirrede længe på palæet med store øjne og åben mund. det var jo sådan et rigmands sted. hun gikk med ind og fulgte med daniel indtil Adrian var der. med de samme begyndte at at brokke sig. hun sukkede stillle og stod lidt og stirrede på dem. hun smilte skævt til Adrian da han fik øje på hende og rakte lidt tunge til ham da daniel trak hende med. denne Adrian ville hun nok sagten kunne komme i store problemer med, men det gjorde hende ingenting.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    7/7/2014, 12:24

Daniel fik et kækt glimt i øjnene. Han havde fået en ide til en ret snedig plan, men han ville vente med at gøre det til de var hjemme hos ham. "Det betyder ikke rigtig noget at du ikke kyssede engang. Du har bløde læber." Sagde han med et svagt drillende glimt i de nærmest gyldne øjne. Han rystede lidt på hovedet over hendes negativitet. "Ikke når du bliver ved med at være så negativ omkring dig selv." Sagde han og trak på sin ene skulder. Det var ikke sundt at være negativ. Han havde intet problem med sig selv, han mente at han var fin som han var, og hvis andre ikke kunne lide ham, så kunne de bare smutte. Han ville ikke ændre på sig selv for at gøre andre glade.
Adrian knurrede lavmælt, da Talie rækkede tunge og Daniel måtte kæmpe for ikke at grine. Han trak hende med op af nogle trapper og ind i et rum som tydeligvis var hans værelse. Værelset var rimelig stort og der var pænt ryddet op. Dobbeltsengen var redt, der var næsten lige gjort rent, og der hang få malerier på de hvide vægge. Der stod et skrivbord henne i et hjørne og en stol. På skrivebordet var der stablet papirer, der var også blyanter og viskelædere på skrivebordet. Daniel lukkede døren og gav slip på Talie. Der gik dog ikke mange sekunder før han havde tænkt sig at fuldføre sin plan. Han tog hurtigt fat i Talies hånd og trak hende ind til sig, hvorefter han trykkede sine læber imod hendes.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    7/7/2014, 14:20

Talie lagde mærke til det kække glimt, hvad var nu det?. hun så lidt mistænksomt på ham men med at smil på læben. dog så hun hurtigt væk igen og lagde sin hånd for sin mund "mmmh..." hun flyttede sin hånd igen og så op på ham "måske.. men.. " etlille suk lød far hende og hun rystede lidt p hovedet af sig slev med et smil "tak" sagde hun så smilte skævt til ham.. han drillede hende så meget og gjorde hende helt..mærkeligt. men hun havde efterhånden ikke noget imod det mere, for bare det at hun var i hans selvskab gjorde hende glad. men hans næste kommentar glædede hendeikke. han kendte hende ikke og forstod derfor ikke hvad hun mente. hun havde ikke noget problem med sig selv, men der var en i hende hun ikek kunne lide og det var den person hun snakkede om.. men..det kunne hun jo ikke bare lige sige til Daniel, da huns agdeintet. trak bare på skuldrende og ligesom prøvede at komme væk fra emnet.
Talie havde godt hørt Adrians knurren hvilket  virkelig morede hende. hun gik dog med Daniel med et lille grin og smilte kækt og små stolt.
da de trådte ind i værelset så hun ligeså forbløffte ruundt som hun havde gjort da hun så palæet. hun var ikke van til at være i sådanne hjem, hvertfald ikke i hendes fritid så hun havde tid til at se på tingene. hun betragtede det hele med et smil og reagerede derfor ikke da Daniel slap hende. derfor fik hun også et stort chok da hun pludselig blev taget fat i igen og trukket ind til Daniel. hun så forskrækket på ham og flammede op i ansigtet igen da hun mærkede hans bløde læber. hun havde lagt sin frie hånd på hans brystkasse af refleks, men da der var gået 1 sekundt med kysset, slappede hun af i kroppen og lod sig falde in i kysset. stille lukkede hun sin hånd hlet let om Daniels t-shirt og fik sigs lev til at kysse helt forsigtigt med i kysset.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    7/7/2014, 14:49

Daniel smilede svagt, da hun sagde tak. Hvis hun ikke var god til at kysse kunne hun lære at blive bedre. Tanken fik det kække glimt i hans øjnene til at blive stærkere. "Og hvis du er dårlig til at kysse skal jeg nok lære dig at blive bedre." Sagde han med en drillende tone i sin stemme. Han kunne godt lide at drille hende, især fordi at det var sødt når hun rødmede. Eftersom hun ikke kommenterede på det han havde sagt måtte det betyde at hun ikke ønskede at snakke mere om det.
Han var ikke stolt over at hans familie var rig, men han var en smule glad for det. Det havde dog ikke påvirket hans personlighed på en negativ måde. Han var ikke typen som forventede at alle gjorde, det han ønskede, eller ville have alting. Desværre var Adrian sådan. Daniel havde lukket sine øjne og nød kysset. Han trak sig først væk efter et stykke tid og han havde et kækt smil om læberne. "Og du sagde at du ikke kunne finde ud af kysse." Sagde han drillende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    7/7/2014, 15:06

Talie rødmede endnu engang over det han sagde og igen gemte hun sit ansigt i sine hænder, men hun kort, da hun så på ham med et lille smil med et forsjovt ondt blik. dog sagde hun intet og tænkte heller ikke mere over det, for han kunne vel ikke mene det?
hun nød kysset meget og kunne mærke hvordan hendes knæ blev bløde og hun nærmest måtte nødt til at støtte sig mere til ham. han gjorde virkelig et eller andet ved hende. hun havde også lukket øjnene og åbnede dem først da Daniel sagde noget. hun så forstigtig på ham med et lille glimt i øjet. hun rødmede igen meget og så med det samme ned "mmh.. det var dig der kyssede godt" sagde hun lidt flovt, men så så lidt op på ham igen med et lille smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    7/7/2014, 15:28

En blid latter forlod hans læber, da hun for sjov så ondt på ham. Han mente det faktisk. Han kunne sagtens træne hende, det ville han gerne, men det kom selvfølgelig også an på hende.
Hans plan havde været at kysse hende igen for at finde ud af om hun var en dårlig kysser, hvilket han nu vidste at hun ikke var. Han kørte blidt sin hånd ned af hendes kind, inden han trådte et skridt væk fra hende. "Mange tak, men du kysser meget godt, selvom du ikke selv mener det." Han blinkede drillende til hende. Få sekunder efter åbnede Adrian døren og så skiftevis på Daniel og Talie. "Vi har fået gæster." Sagde han hurtigt, inden han gik igen, men han lod døren stå åben. Daniel rynkede svagt på panden. "Nå da. Jeg må hellere se hvem det er. Vil du med?" Han så spørgende på hende med et svagt smil om læberne.

//Out.

Sidst rettet af Daniel 7/7/2014, 20:40, rettet 1 gang
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    7/7/2014, 15:37

Talie bed sig let i læben da hun hørte det han sagde og så genert ned med dybt røde kinder. hun skulle lige til at sige noget, da døren gik op og Adrian kom ind. hun så hen mod ham og lagde hovedet let på skrå. gæster?.. måske rig mænd? hunkunne muligvis få noget information på den måde hun kunne give til sin chef. han elskede altid rigmands sladder. et lille smil kom frem på ehdnes læber og hun så igen på Daniel "mmh hvis jeg må.. " sagde hun med et skævt smil. dog var hun stadig rø di hovedet. hun fangede sig selv i at stå og stirre på Daniels læber og derfor så hun hurtigt væk. hun kunne snart ike blive mere pinlig over for Daniel..

//out
Sponsored content

IndlægEmne: Re: [Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie    

[Afsluttet] et nyt møde - Daniel + Talie
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Et møde om natten - Sally
» Et uønsket møde - Lana