IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

en nyt møde, men nye omstændigheder(Daniel)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: en nyt møde, men nye omstændigheder(Daniel)    7/7/2014, 15:32

sted: en stor fin bygning/palæ
Tid: aften tid
omgivelser: en masse rige forretnings folk og fest
vejr: køligt, men tørt

Talie stod op af en af de fine marmor vægge, med et fint glas i hånden som var flydt med en lyserød drik. det var det pigerne åbenbart skulle drikke.. hun sukkede stille og så lidt rundt eftre hendes mål. disse missioner var altid sjove, udover al det fine tøj og skuespil. men det var altid spændene når der var så mange mennesker.
Talie var oprindelig kommet sammen med Ryan da det ville mærkeligt hvis hun kom alene. men hvor han var anede hun ikke. mere ksulle han egentlig ikke gøre en at få hende ind til festen.
Talie fik et lille smil på læben da hun fik øje på den unge pige der var hendes mål. en mørkhåret pige, som skulle overtagde faderens firma, efter hans død.. kunden der havde hyret Talie, ville af med denne pige fordi denne pige ville kunne rodde rundt i den mands planer om forretningen og så videre. noget i den stil. Talie havde ikke lyttet så meget efter. hun rettede sig lidt og og rettede lidt på den hvide h´kjole hun havde på. det var en hvide nærmest silke kjole hun havde på som gik hende til lidt over knæene. den havde en fin lille hvide silke sløjfe omkring livet på hende. en sød lille kjole der klædte hende godt, men Talie følte sig meget akavet i den. hun var ikke godt til fint tøj. men denne kjole var heldigvis ikke dyr da det ikke var ægte silke noget af det. det ville havde været alt for dyrt.
hun tog en lille slurk af din drink og og begyndte at gå mod det lange bord med mad. hun kunne vel godt tage en smule mad? ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: en nyt møde, men nye omstændigheder(Daniel)    7/7/2014, 15:51

Daniel var vant til fester som denne, og han kunne godt lide at være til den slags fester. Mest fordi det var sjovt at høre på de andre sladre, men også fordi at så arbejdede han imens han morede sig. Forleden dag havde han fået et brev med invitation til festen og på brevet stod der at hvis han kunne finde ud af hvordan pigens far døde ville han få en god sum penge. Når han fandt ud af det skulle han tage hen til hans kundes palæ og fortælle hvad han havde fundet ud af og alt efter om informationen var brugbar ville han få sine penge bagefter. Hans storebror var også blevet inviteret, men ikke for at arbejde, men fordi han var leder af deres families forretning som havde handlet lidt med pigens fars firma. Adrian vidste ikke at Daniel arbejdede som spion, hvilket kun var til Daniels fordel, for hvis Adrian vidste det, ville Daniel få problemer. Daniel havde et sort jakkesæt, sorte bukser og sorte sko på. Han havde fornylig fået farvet sit hår hvidt fordi han havde haft lyst til det. Han stod og snakkede med pigen som skulle overtage firmaet. Det var tydeligt at pigen kunne lide ham. "Vent her. Jeg henter dig en drink." Sagde han med et charmerende smil om læberne. Han gik hen imod bordet med mad, hvor der også var drinks. Han så sig omkring og fordi han ikke holdte øje med hvor han gik kom han til at gå ind i en. "Det må du undskylde." Sagde han høfligt, og så på personen og genkendte hende med det samme. "Talie." Han smilede svagt og betragtede hende lidt. "Flot kjole." Han tog hendes hånd og trykkede sine læber imod hendes håndryg.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: en nyt møde, men nye omstændigheder(Daniel)    7/7/2014, 16:22

Talie mærkede en støde ind i hende og hun nåede lige at redde sin drink så hun kun fik spildt lidt på gulvet og ikke på sig slevv. hun hørte en stemme og så op på personen. hun syens hun havde hørt stemmen før og de øjne?.. og han kendte hendes navn? hun nåede ikke at sige noget før hun mærkede kysset mod sin hånd og sanke n lille klump "uhm.. Daniel?" kunne det være?? øjnene sagde det var ham og den stemme.. men håret? hun så lidt ned af sig selv. hvis han var her, ville hendes mission så være i fare?.. hun så hurtigt op på ham igen "uh.. tak.." sagde hun hastigt og lidt akavet. hun skulle altså koncentrere sig til denne mission, hvad nu hvis han ville ødelægge det?? dog kunne hun ikke rigtig lade hver med at være glad for at se ham igen, slevom håret var en hel del anerledes "uugh.. flot hår" sagde hun så med et skævt smil og kløede sig lidt drenget og akavet i nakken.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: en nyt møde, men nye omstændigheder(Daniel)    7/7/2014, 16:56

Daniel strøg hende blidt over håret, inden han lagde armene over kors. Han havde ikke forventet at se Talie her. "Kan du slet ikke genkende mig?" Spurgte han drillende. En kærlig latter forlod hans læber, da hun sagde at hans hår var flot. "Tak. Jeg fik farvet det for lidt tid siden." Han kørte en hånd igennem sit hår. Han vendte sig om imod bordet og tog en drink som lignede den Talie havde. Drinken var dog ikke til ham. "Hvad laver du her?" Han så spørgende på hende. Han så hen imod pigen som blot stod og ventede på ham. Han var dog ligeglad. Han ville gerne snakke lidt med Talie.
Han fik øje på Adrian, der holdte øje med ham og Talie. Daniels smil forsvandt eftersom Adrian gik hen til dem. Adrian stillede sig ved siden af Talie, men kiggede på Daniel. "Jeg tror værtinden venter på dig. Hvis du skuffer hende går det udover mig." Sagde Adrian. Daniel sukkede svagt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: en nyt møde, men nye omstændigheder(Daniel)    7/7/2014, 17:39

Talie rødmede da han strøg hende over hårdet og bed sig hårdt i læben for at få det til at gå væk "uh.. jo selvfølgelig det var bare.. dit hår igen.. det forvirrede mig lidt.. men ja farven klæder dig" sagde hun lidt genert og så en smule ned. det var som om den smule selvsikkerhed hun havde fået sidst skulle bygges lidt okay igen. dog glemte hun alt det da hun hørte spørgsmålet og stivnede i hele kroppen "uuh.. jeg er bare til... fest" sagde hun lidt akavet og så ned. hun plejede at være godt til at lyve hvis hun skulle, men hun kunne ikke lyve over for Daniel. hun hørte så Adrians stemme og så med det samme på ham. måske dette kunne få dem væk fra emnet? hun så lidt tænktsomt på Adrian "er det fordi du ikke selv kan charmere dig ind på hende" sagde hun flabet og smilte skævt. det var bare røget ud af hende. men det gjorde ikke noget denne adrian skulle havde baghjul det havde hun bestemt sig for.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: en nyt møde, men nye omstændigheder(Daniel)    7/7/2014, 18:49

Daniels gyldne øjne lyste svagt op, da hun rødmede. Han havde savnet hende, det måtte han indrømme. "Mange tak." Sagde han og smilede skævt. Han så undrende på hende, da hun stivnede i kroppen og det virkede som om hun løj overfor ham, men da han skulle til at sige spørge om hende om der var noget galt afbrød Adrian dem.
Adrian så koldt på Talie. "Jeg ønsker ikke at charmere hende når jeg er forlovet." Sagde han irriteret og begyndte at gå væk fra dem. Daniel sukkede svagt. "Vent her." Sagde han hurtigt, inden han gik hen til pigen og rakte hende drinken. Kort efter gik han hen til Talie igen. "Kom, der er en som jeg skal vil have, du skal hilse på." Han tog hendes hånd og trak hende med hen til en ung pige. Pigen havde rødbrunt langt hår, der var samlet i en fletning. Hun havde en sort kjole på, der gik næsten helt ned til gulvet og sorte stiletter. "Mira, dette er Talie. Talie, dette er Mira." Sagde han og gav slip på Talies hånd. Mira vendte sig om imod Talie og smilede høfligt. "En fornøjelse at møde dig." Mira så på Daniel og rynkede lidt på panden. "Dit slips sidder forkert." Sagde hun. Daniel trak blot på den ene skulder.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: en nyt møde, men nye omstændigheder(Daniel)    7/7/2014, 19:29

Talie så lidt efter Adrian med et skævt smil, hvorfeter hun skulle tli at se på Daniel, da hun så han gik hen til hendes pigen.. gad vide hvorfor han skulle underholde hende?.. hun smilte lidt da han kom tilbage og nikkede kort, hvorfeter hun lod sig blive trukket med. gad vide hvem hun skulle møde..
da Talie så hvem hun skulle hilse på fik hun en mærkelig fornemmelse i maven.. hun var virkelig smuk.. Talie nikkede kort "en fornøjelse at møde dig også" sagde hun en smulet drenget uden helt at tænke over det, men det gik hurtigt op for hende, så hun lavede et hurtigt nag ligesom for at være høflig. hun så lidt på Daniels slip og derefter på Mira. gad vide om det kunne være... Talie bed sig lidt i læben og så lidt ned af sig selv. så var det vel derfor Daniel ikke havde ledt efter en pige sidst de mødtes han havde allerede en. hun tog en dyb indånding om smilte skævt til dem. det var okay for Daniel ville jo heller ikke Talie, så det passede sikkert meget godt og desuden havde Talie slet ikke tdi tli alt det hun var lige nu på mission og skulle jo passe sin træning og alt muligt. den mærkelig fornemmelse i maven forsvandt ikke, nej den blev egentlig kun værre nu mere hun tænkte over det. det gjorde hende faktisk nærmest hidsig.. hun knyttede let sine hænder "undskyld mig" sagde hun hurtigt, vente om på hælene og gik så hurtigt hun kunne væk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: en nyt møde, men nye omstændigheder(Daniel)    7/7/2014, 21:16

Mira var Daniels halvsøster som han havde mødt for et par dage siden. Mira havde besøgt ham og Adrian, og straks sagt at hun var deres halvsøster. Efter hun havde fortalt dem sin historie begyndte de at tro lidt på hende og efter at Adrian havde rodet rundt i deres fars gamle papirer havde han fundet et brev fra Miras mor som havde været til deres far. I brevet havde der stået at han havde fået en datter. Så de troede på at Mira var deres halvsøster og de havde straks ladet hende flytte ind hos dem. Daniel og Mira var hurtigt blevet venner. Adrian og Mira derimod havde ikke snakket så meget sammen, mest fordi han havde travlt.
Daniel så undrende efter Talie, da hun begyndte at gå væk. "Vent her." Sagde han hurtigt til Mira, inden han løb efter Talie. Da han nåede hen til hende rakte han udefter hendes arm, og uanset om han fik fat i hendes arm eller ej, ville han begynde at snakke. "Hvad er der galt, Talie? Har jeg sagt noget forkert?" Spurgte han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: en nyt møde, men nye omstændigheder(Daniel)    7/7/2014, 21:24

Talie gik så hurtigt hun kunne. hun skulle bare klare sin mission og så ud der fra. hun kunne mærke hendes øjne løb i vand men hun kæmpede i mod det alt hvad hun kunne og det lykkedes da hende også. hun mærkede en tage fat i hendes arm og hun så hurtigt på Daniel. hun stirrede lidt på ham og trak så sin arm til sig "nej nej.. jeg.. ikke noget" sagde hun hurtigt imens hun rystede på hovedet "jeg.. jeg har bare travlt" sagde hun måske lidt mere hidsigt. hendes temperament begyndte at buldre. hun tog sig lidt til armen hvor han havde hodlt fast i hende, hvroefter hun så ind i hans øjne "vi ses nok en anden dag" sagde hun mere koldt og vente sig endnu engang om og begyndte at gp igen. hun skulle bare væk nu!.. hun satte list fart på så hun hurtigere kunne komme hen tli døren til pigernes toilet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: en nyt møde, men nye omstændigheder(Daniel)    7/7/2014, 21:44

Daniel så lidt fortabt på hende, da hun trak sin arm til sig. Han vidste ikke hvad han skulle sige til hende. Han ville gerne snakke mere med hende, men hun ønskede tydeligvis ikke at snakke med ham mere. Han så efter hende, inden han gik hen til værtinden igen. Han havde trods alt et job, han skulle udføre. Mira havde set at Talie var gået ind i pigernes toilet og hun fulgte efter hende.
Mira så sig omkring, da hun var inde i toilettet. Det virkede til at der var andre end hende og Talie. Hun så hen imod Talie. "Hvorfor snakkede du sådan til Daniel?" Hun så spørgende på Talie. "Er det fordi at han 'underholder' værtinden?" Uden at vente på svar fortsatte hun med at snakke. "For han gør det altså kun fordi hans job går ud på at snakke med hende og få hendes tillid." Mira smilede venligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: en nyt møde, men nye omstændigheder(Daniel)    7/7/2014, 21:52

Talie gik hen tli en vask og slog lidt vandt i hovedet. hun skulle køle ned.. hun hørte så Miras stemme og så lidt hen mod hende. hun så sig slev i spejlet og fik tørret sit ansigt. det havde intet med værtinden at gøre. hun ar bare en .. ja hun havde ikke haft det mærkeligt med hende. hun så ned i vasken imens Mira snakkede. så han skulle have ehnde tillid.. det ville ikke hjælpe noget for hun ville snart ikke være i denne verden mere. Talie rystede hurtigt sine ondskabsfulde tanker væk og så lidt på Mira "det er ikke det.. jeg.. det var ikke noget tror bare jeg havde.. mmh.. jeg ved det ikke, men jeg er glad på jeres vegne det er ikke det.. jeg havde bare tænkt for langt" sagde hun lidt stille. hun havde bare fået det så underligt. stille rettede hun sig op og så på Mira igen "det var ikke meningen jeg skulle snakke sådan.. jeg kan bare godt blive lidt hidsig så.. skal nok sige undskyld til ham, men har nogle ting jeg skal have styr på" sagde hun roligt og prøvede at smil.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: en nyt møde, men nye omstændigheder(Daniel)    7/7/2014, 22:38

Mira lænede sin ene skulder op af væggen mens hun betragtede Talie. Hun blev lettere forvirret over det Talie sagde. Glad på deres vegne? Hvad mente hun? Måske mente hun at hun var glad for at de havde fundet hinanden, hvilket Mira var rigtig glad for, men hvorfor reagerede Talie sådan på det? Mira havde et spørgende glimt i øjnene, men et svagt smil om læberne. "Ja, det var dejligt at finde ud af at jeg havde to brødre." Sagde hun.
Hun lagde hovedet lidt på skrå. "Godt." Hun smilede venligt og gik derefter ud af toilettet. Daniel snakkede stadigvæk med værtinden, men det var tydeligt at han var lidt ked af det, det lagde værtinden dog ikke mærke til. "Jeg skal lige snakke med en. Jeg kommer om lidt." Sagde han hurtigt, inden han begyndte at lede efter Talie. Hun måtte da stadigvæk være her, ikke?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: en nyt møde, men nye omstændigheder(Daniel)    7/7/2014, 23:11

Talie så forvirret op Talie da hun hørte hvad hun sagde. brødrer? jamen.. hun nåede ikke rigtig at sige så meget fær hun smuttede. hun så lidt ned i vaksen igen og tænkte sig om. var det søskende? hun slod sig slev i panden igen med et suk. havde hun misforstået det sådan? hun så sig lidt i spejlet og rettede lidt på klappen, hvorefter hun forlod toilettet. hun sp lidt rundt. hun skulle virkelig undskyld nu og nok forklare en del. det havd evirkelig været pinligt. hun ledte lidt imellem alle folkene og fik øje på Ryan et par gange der bare spiste, men så fik hun øje på Daniel. hun løb hurtigt derhen hen til ham, tog hans hånd "undskyld!" sagd ehun hurtigt og så undskyldende op på ham med helt røde kinder. hun holdte et godt greb i hans hånd, da han ikke bare kunne gå fra hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: en nyt møde, men nye omstændigheder(Daniel)    9/7/2014, 09:24

Daniel begyndte efterhånden at give op i at lede efter hende. Han kunne ikke få øje på hende, men der var også en masse gæster, så hun var svær at se. Han havde vel ikke andet valg end at gå tilbage til værtinden. Han havde jo et job som han skulle udføre. Han skulle til at gå tilbage til hende, da nogen tog hans hånd. Han vendte sig om imod personen og da han så hvem det var lyste hans øjne op. Han gav hendes hånd et blidt klem. Han så hurtigt hen imod værtinden og først da han var sikker på at hun ikke kiggede, trykkede han sine læber mod hendes. Han lagde sin ene arm om hendes liv og trak hende ind til sig. Hendes læber var utrolig bløde. Han afbrød kysset efter nogle sekunder. "Du behøver ikke sige undskyld." Han smilede kærligt til hende.
"Men, hvorfor gik du?" Spurgte han. Han ville gerne vide hvorfor hun var gået og var blevet sur på ham. Havde det været fordi han prøvede at charmere sig ind hos værtinden? Nej, det måtte ikke være derfor. Talie var hans ven.. som han til tider kyssede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: en nyt møde, men nye omstændigheder(Daniel)    9/7/2014, 12:29

Talie så undskyldene på ham da han så om på hende, men blev lidt forvirret over han bare så hen mod værtinden, men blev kun endnu mere forvirret da hun pludselig mærkede hans bløde læber mod hendes. hun rødmede over hele ansigtet og stirrede først forvirret, men da han tog armen om livte på hende, lukkede hun sit øje og lid sigblive trukket ind og kyssede forsigtigt med. hun nød det virkeig.
hun åbnede hun øjet og så overrasket op på ham "jo jeg gør.." sagde hun lidt overrasket over kysset stadig. hun så lidt på sin hånd der lå på hans brystkasse da han spurgte imens hun tænkte iver hvad hun skulle svære. det havde været så pinligt. hun så lidt flovt op på ham "jeg.. blev bare vred.. eller jeg fik en underlig følelse i maven fordi jeg troede at dig og Mira var..ja du ved.. jeg havde ikke forståret i var søskende" sagde hun flovt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: en nyt møde, men nye omstændigheder(Daniel)    10/7/2014, 19:02

Daniel ville ikke risikere at værtinden mistede al sin tillid til ham og blev sur på ham, da han gerne ville fuldføre sit job. "Nej, Talie, det gør du ikke." Sagde han, en smule bestemt, men han havde stadigvæk et smil om læberne. Han forstod ikke helt hvad hun mente. Hvad havde hun troet Mira og ham havde været? Der gik lidt tid før det gik op for ham hvad hun havde ment.
Han fik et drillende glimt i øjnene. "Så, du blev jaloux?" Spurgte han med et kækt smil om læberne. Han trykkede kort sine læber imod hendes pande. "Hun er min halvsøster." Han trådte et skridt væk fra hende. "Jeg bliver nød at gå.. Jeg har et job at fuldføre." Han så kort hen imod værtinden. "Jeg skal finde ud af hvordan hendes far døde." Han trak på sin ene skulder.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: en nyt møde, men nye omstændigheder(Daniel)    11/7/2014, 00:44

Talie himlede lidt med øjnen da han ikke ville tage imod hendes undskyldning men hans smil fik hende til at smile. hun kunne bare ikke lade være. men det forsvandt hurtigt da han spurgte. hun lev helt tomat rød i hele ansigtet "uh,, nej jeg.. mmh altså" hun gemte sit ansigt i sine hænder. det var så pinligt. hun sukkede dybt og ynkeligt, men da hun mærkede hans læber mod sin pande, kunne hun ikke lade være med at smile.
hun lagde hivedet lidt på skrå "uhm.. Daniel.. måske burde jeg ikke fortælle dig det, men hun er grunden til jeg er her.. hun er mit mål, en i dette lokale viil have hende død og det er mit job" sagde hun ærligt, da hun havde tlnkt sig at udføre sin opgave lige meget hvad og derfpr måtte Daniel vide det, for han skulle tydeligvis være ved den pige det meste af aftenen, så han vil sikkert også risikere at være der når Talie skulle dræbe pigen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: en nyt møde, men nye omstændigheder(Daniel)    11/7/2014, 16:47

På trods af at hun svarede nej til hendes spørgsmål, så var han ret sikker på at hun var blevet jaloux. Hvorfor ellers havde hun reageret så kraftigt på det? Han havde ikke noget imod at hun havde været jaloux, det gjorde ham faktisk ret glad. Han håbede at næste gang, de mødte hinanden ville der ikke være gået så lang tid som der havde denne gang. "Jeg er ret sikker på du var jaloux." Sagde han med et drillende smil om læberne.
Daniel fik et undrende glimt i øjnene, da hun begyndte at snakke igen. Hun var her for at dræbe værtinden? Daniel smilede svagt. "Kan du vente med at dræbe til jeg har fundet ud af hvordan hendes far døde? Jeg lover dig, der vil ikke gå lang tid." Han så spørgende på hende mens hans smil blev mere charmerende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: en nyt møde, men nye omstændigheder(Daniel)    12/7/2014, 03:03

Talie vidste godt Daniel nok havde ret, det var bare ikke særligt nemt for hende at indrømme. de var jo bare venner så hun skulle da ikke føle jalouxi. hun rystede stille på hovedet med et smil på læben og helt rødt ansigt "måske ja.." sagde hun så lidt modvilligt, men stadig med et liille smil.
Talie undrede sig lidt over han tog det så pænt, men det var da en meget positiv ting for hende, det gjorde det nemmere. hun nikkede kort "jeg har hele aftenen.. skal bare havde klaret min opgave inden festen slutter.." sagde hun hvorefter hun lagde sin hånd over hans mund så hunikke kunne se hans smil "spar på dine smil" sagde hun så drillende. hun gjorde det kune fordi det smil altid distraherede hende så meget og gjorde hende hlet blød.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: en nyt møde, men nye omstændigheder(Daniel)    12/7/2014, 20:59

Daniel fik et drillende glimt i øjnene, da hun indrømmede at hun var blevet jaloux. "Du er så kær når du rødmer." Hvilket betød hun var kær det meste af tiden. "Men, er det nu sundt at rødme så meget?" Spurgte han med et kækt smil om læberne, mens det drillende glimt i hans øjne blev kraftigere.
Han lagde hovedet lidt på skrå. "Godt, jeg har nok fundet ud af hvordan han døde om en halv time nok, måske mindre." Sagde han. Han rynkede kort på panden, da hun lagde en hånd over hans mund. Han fik en charmerende glød i øjnene samtidig med at han trykkede sine læber imod hendes håndflade. Han trak sig derefter væk. "Jeg finder dig om lidt." Sagde han og gik hen imod værtinden.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: en nyt møde, men nye omstændigheder(Daniel)    

en nyt møde, men nye omstændigheder(Daniel)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Et møde om natten - Sally
» Et uønsket møde - Lana
» hvor sjovt at møde dig her - Hans
» et møde med en vampyre/Isobel Graf/