Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
dont forget me (JACK Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
dont forget me (JACK Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 dont forget me (JACK

Go down 
ForfatterBesked
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

dont forget me (JACK Empty
IndlægEmne: dont forget me (JACK   dont forget me (JACK Icon_minitime28/7/2014, 19:32

sted et af MOM's anlæg
område hemmeligt.
vejret ingen betydning.
radioaktivitet ingen.
tid 17.43

Selena stod med hænderne fast spændt på ryggen. Lyden af den kolde elevators knirkende metal var illevarslende for hvad der skulle til og ske en mystisk dæmon med navn Jack have fanget hende og flere gange snakket nedladende til hende. Hun kendte ham af ry Jack var ikke andet end en usel lille galning i hendes hoved uden samvidighed eller nogle begraber om ærer og det have ført ham til hende i en bar. Han have haft kontakt med Mom som have tilbudt om 500.000 dollers for Selena i live og han var bidt på krogen som en anden dum fisk der troet madingen var sikker. Jack have på ingen måde en ide om hvad han have åbnet for og Selena andet det her ville blive Jack’s totale undergang ingen undslap MOM når hun først ville fange en person. Hendes øjne fanget Jack’s og hun smilede til ham for vise ham hun var ham overlagen hun have fået et fint snit sår indledet på hans kind fra nærkampen før han have telepoteret sig om på siden af hende og smidt kanylen med det lammende stof ind dog have han aldrig lagt en hånd på hende selv om rygterne sagde han var et liderligt svin som bare fanden dog vidste hun os MOM have bedt om at der ikke var unødvendig skader på Selena fysiske som pysike ellers ville pengende ikke falde til ham. Selena’s stemme lød til Jack drillende.
”du ved godt du heldig hvis du for et sidste måltid foleknede her nede er ikke til og stole på de er varer end du forstiller dig og du er kun en lille sølle prik i hele hendes store puslespil og de ender med og dræbe dig de bliver din død de bliver” et tryk i elevatoren stoppede Selena’s tale strøm det skarpe lys ramte hende i øjne og smerten fra maven der trak sig sammen var mere end voldsom over synet af 5 kendte ansigter. De 4 piger fra Z.teamet stod 2 på hver side af en kvindelig droide der gik med langsome skridt mod Jack og Selena med pigerne på hver side. Den store hal var en støre hangar der var bekledt med en hvid belækning som gjorde nemt og rengører på hver side af dem stod 250 mænd med geværer typisk mennesker men i fronten stod Dæmoner og vampyrer i noget der mindet om general uniformer. Dronen stoppede foran jack dog have den ikke en mekanisk stemme som man skulle tro snarer en kvindelig moder stemme.
”velkommen til Jack jeg ser du har vores lille pakke med og jeg takker voldsomt for den ulejlighed det må have budt dig og fører hende her til du må være mere end godt sulten så kunne jeg tilbyde noget mad og måske lufte mulighederne for et muligt samarbejde nu hvor du kender til min eksistens” Dronen var Mom i egen person som hun stod der have hun fået påført noget menneskelig hud som gjorde det nememre for Jacks race og forholde sig til hun var et levende væsen og ikke maskine og derfor så hende som et lige væsen ubevist frem for en drone dog var hendes arm åben og ben med hun var iført en sort kjule og langt sort hår.

Jack blev ført frem af 2 vagter bag ham mens Nicole den ene af pigerne som var en klon af selena løb så stærkt frem at Jack selv ikke kunne nå og gøre noget og bag jacks ryg kunne han hører lyden af Selena der blev smadret op af muren kun mens han blev ført afsted med denne robot som have så meget magt og dog var så hemmelig. Bassen var kolosal stor støre end noget jack selv kunne forstille sig og han måtte have mange spøgersmål om denne Drone som have magt over en hær der var støre end den største i syden og mere våben kraft end man kunne forstille sig men valgte ikke og bruge den og hvordan Selena kunne true alt dette da hun ikke ville have virket særlig farlig for Jack.
MOM gik med jack ned af gangen og stoppede foran en dør og med et ryk med armen åbende de store porte så en kæmpe spise salg blev blottet for jack et kæmpe lang bord med oficerne sidene og spise som alle rejste sig og lavede en hilsen ved og rake armen strakt ud og beje den så den stod vandrat på bryst kassen for byde de to velkommen. Boret have omkring 120 oficerer sidene og 2 pladser ledig i mitten som jack blev ført op til sammen med MOM hun satte sig blidt og nikkede til jack om og gøre det samme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dont forget me (JACK Empty
IndlægEmne: Sv: dont forget me (JACK   dont forget me (JACK Icon_minitime29/7/2014, 01:09

hvis der var en ting Jack var, var det velforberedt. han havde aldrig gået ind til noget uden at være klar på hvad som helst, han var blevet lovet 500.000 dollars for at fange en enkelt pige af nogen ukendte mænd i uniform. normalt havde han slået dem ned men der var noget der fangede ham med den måde de var klædt. hans normalt lilla øjne lyste op i en rød farve da han takkede ja.
alt var en rutine pick up som med hans slave handel, den var blevet mindre men der var stadig nogle få snachters tilbage i hans hyre. han fokuserede mere på våben handel nu. han hadede at se sig selv som en simpel hyret håndlanger men med 500.000 havde han lidt mere indkøbs rækkevide.
han var klar på en kamp men kom der fra skuffet og med et enkelt snit på sin kind. hun havde været alt for nem at slå dem ned. han havde brugt en lammelses middel siden han var blevet informeret at han ikke blev betalt hvis hun led fysisk eller psykisk overlast. da indfangningen havde fundet sted havde han kontaktet de mænd som havde kontaktet ham og de havde ledt ham til deres base.
dog var Jack ikke dum, de var en undergrunds organisation, så jack ville nok ikke overleve hvis han ikke havde en backup plan så han havde taget nogle forholds regler. de vidste om hans evne til at teleporter hvilket også betød de kendte dets svaghed, hvad de ikke vidste var det som blev holdt ude af raporter, hans våben. de var blevet lavet af dæmon metal og de havde den samme evne som jack, de kunne teleporter til deres ejer hvis han skulle bruge dem. han havde også mænd fra sin elite gruppe til at følge ham og hvis de ikke fik et godkendelses ord ville de selv bryde ind. dog ville de nok ikke komme langt, men de ville være nok til at JAck ville kunne komme ud af en kattepine.
han stod i en metal elevator med sin fange bag sig, Selena havde han fundet ud af hendes navn var. han stod med et æble og snittede store lunser af det af og lagde det i sin mund, den bløde kansen og det saftige kød den blev den eneste lyd i elevatoren. hans ene hånd havde kniv skarpe klør lavet af et sort metal. det var den arm han mistede for så mange år siden. han var blevet helt nostalgisk ved at kigge på dens rør der flød med rød væske. mange havde faldet ved hjælp af denne hånd. et andet var hans øje, den havde information som han kunne hente fra sin egen server.
da elevatoren stoppede og åbnede kunne han ikke lade være med at smile, han gav et imponeret fløjt "nu har jeg aldrig, hvordan holder i det så vidt. jeg mener jeg har selv rum der er så hvide men det er en plage at holde dem rene. hvad er jeres hemlighed, maler i ny hver gang" han smilede lidt over de mænd der stod bag dem, hans mekaniske øje skannede 250 og han kunne ikke lade være med at være lidt fornærmet uden at vise det, var det alt, han havde set større hære mod ham for lang tid siden. han så på dronen der kom mod ham og gøs lidt ved at se hun havde menneskehud. han smilede falskt "tja det var ikke det store, men det er en ære at snakke med dig i egen høje person" han så tilbage på Selena og pegede på hende med to fingre som en pistol og bevægede sin tommel ned mod hånden "bang" han fulgte med vagterne og løftede en hånd i afsked og trak en cigar frem fra sin lomme og tændte den "hør dame, jeg har ingen intentioner om at slutte mig til din lille klub her, jeg dur ikke til at holde mig monogam" han blev ført ind i en spise sal og gik ved siden af denne Drone, han smilede lidt efter hun nikkede og satte sig roligt ned men spiste ikke noget. han skannede rummet med sit ene øje, alt hvad hans øje så blev optaget og oploadet til en server. han havde en form for skjult es der. han tog den sidste strimmel af æble før han rejste sig igen "nå jeg vil ikke trænge mig mere på men jeg må..." han stirrede ned af løbet på et gevær "se det er ikke fair overhovedet" han mærkede hvordan alles hoveder rettedes mod ham og han satte sig ned igen og så roligt på dronen "du er ikke en der spiller efter reglerne er du" han tog en lille lomme lærke frem fra sin inderlomme og hældte det tyktflydende røde væske op i et glas, han havde hældt blodet på en flaske. han tog en slurk "nå siden jeg bliver holdt her alligevel, hvad er der så så specielt om den tøs jeg bragte til jeres hoveddør" hans smil var falskt sat på og hans øjne var kolde og kunne skyde lyn. et udtryk de fleste af hans håndlangere kun så en gang i livet, lige før han dræbte dem.
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

dont forget me (JACK Empty
IndlægEmne: Sv: dont forget me (JACK   dont forget me (JACK Icon_minitime29/7/2014, 11:39

Mom kiggede på Jack og vagten der var kommet farene og med en bestemt stemme lød det til vagten. ”tak du skal være glad for du slipper Jack White er vores gæst og han skal behandles der af han er ikke vores fange og næste gang du truer ham flår vi ryggraden ud af dig og laver dyreforsøg med dig forstået” vagten med geværet blegnet og gik tilbage den kvindelig drone så på Jack med et undskylende blik hendes øjne stiret på Jack og smilede ”med hensyn til din kommentar om den her lille klub vil jeg sige vi har 27 baser som denne over alt i verden dette er en lavt bemandet base der i alt 1500 mænd jeg beder dig ikke om at slutte dig til os men om et samarbejde det jo godt og have øjne på overfladen ikke sandt jack og altid godt og have tilgang til de nyste våben jeg hører jo du har en kærlighed for den slags” Salen var en nstor sal holdt i flot hvid pile træs gulve og med ny malet væge med en stærk rød farve manden begyndte komme ind på kæmpe fade og blive saveret Mom fik ingen ting men foran jack blev en talerken sat med nogle finorlige kuler på en bund med noget pulver og andre ting med et stykke kød. Den kvindelig drone så på jack og kiggede med et mildt blik da hendes stemme lød .
”håber du kan spise fast føde de fleste dæmoner spisser normalt mad for nydelsen skyld hvad angår smag det styrke dem også men ved i stærkt afhængie af blodet jeg bad kokken lave en smags oplevelse ud over det sadvenlige” hun rodet lidt med hendes hænder mens hun kiggede på jack da han stillede spøgersmålet om hvem Selena var MOM kiggede på jack lidt før hun lægnet sig tilbage og kiggede på Jack.
”hun er et militær projekt vi har allerade brugt over 25.000.000 på hende hun flygted for nogle år siden og med så mange penge løbedne rundt og muligheden for afslører os kan du vel forstå vi gerne ville have fat i hende ikke sandt” hun kiggede på Jack mens hun forsatte. ”som du ved fortrækker vi og leve i hemmelighed og det var derfor vi opsøgte dig du kendt for slette sporg efter dig med en god slags spræng stof og der med den perfekte til og fange selena uden nogle tænker over hun skal føres til os”

Mom kiggede på hendes generaler og på Jack mens hun forsatte.
”hun er en af vores bedste soldater og kommet ud for en masse milijø påvirkning når hun har været her nogle dage vil vi begynde og ranse hende og nustille hende så hun klar til flere opgaver for os”
alt i mens Jack snakkede Sad Selena i en celle hun var blevet lukket ind i. Et stort kaos inde i hovedet på hende hvad lavede Jack var han død hvis ikke kunne hun bruge ham til og flygte hvem var han alle disse spøgersmål fløj rundt inde i hovedet på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dont forget me (JACK Empty
IndlægEmne: Sv: dont forget me (JACK   dont forget me (JACK Icon_minitime29/7/2014, 21:19

hans øjne var fikseret på sit glas, hans hoved bragede gennem alt den data han fik ind lige nu. hans øjne så ned på maden med et lidt utilfredst "oh jeg spiser skam mad, men jeg har standarter" han skubbede maden lidt fra sig og så rundt, han tog fat om sit glas og slappede lidt af, han rejste sig så "jeg afslår jeres tilbud, mine tilbedere og min klan ville ikke være tilfredse med det udfald" han støvede sin jakke af og gav sig til at gå langsomt men sikkert mod døren og mærkede sine ben give efter under sig, hans syn blev sløret han kollapsede for fødderne af den drone der blev kaldet MOM. han så op i et halv vredt blik "forpulede robotter" han bankede hovedet i gulvet.

han vågnede senere i en celle, alene. han kunne ikke lade være med at grine, han stillede sig op og så sig omkring, de hvide vægge mindede ham om en tidligere tid hvor han sad inde. han smilede til sig selv og gik op til døren "så min henrettelse er vel ikke så lang der fra" han satte sig ned og smilede til sig selv. hans øjne skannede alle de data han havde tilgængelige, der var ikke meget siden han allerede var under jorden. han søgte gennem gamle sikkerheds overvågninger alt imens han sendte et nød signal ud, han var altid forberedt.

Jason var en af de eneste der havde fulgt efter deres leder. han havde sat sig til rette i et træ tæt på indgangen og sov halvt i træet, når han fik signal ville de andre storme bygningen og han ville indfiltrer server rummet og overføre alt data fra denne organisations server til deres. en af hans leder Jacks geniale planer. Jason havde 2 ting der gjorde ham meget speciel. det ene var hans evner som en hacker, det andet var hans evne til at efterligne hvem som helst. en evne der var blevet fremdyrket af en nedlagt del af militsen. efter den var blevet nedlagt var han blevet værget af Jack til at indfiltrere og skaffe info. en god 2 timer efter deres leder var taget ned fik de signalet. Jason hoppede roligt ned fra sit træ og med et lød der eksplosioner og råb af mænd over alt. roligt gik han gennem det hele og fandt en af soldaterne som sad og gemte sig. et enkelt greb om hans hals og et vrid og han var død. Jason studerede ham mens han tog hans uniform og hele hans fysiske udseende var anderledes. han bandt et rødt bånd om hans arm og gik ned af en anden indgang end den hans leder var taget. han var nu der nede og tog båndet af hans arm, det var så han ikke blev beskudt af sine kammerater og nu skulle han bare finde et server rum.

alle var i panik så han fandt en rolig rute at gå og kom helt ind i en computer server og uploadede sin virus. dette ville også give adgang til alt inden i deres base. han fandt hurtigt sin leders celle og åbnede den, men problemet var at den var linket til en anden celle. en kvindes. Jason nåede kun at åbne dem begge da han mærkede hvordan han havde en underlig fornemmelse i hovedet. da han mærkede efter havde han et hul i sit hoved. en lille spyt boble samlede sig i hans mund vig der vred sig i et sidste smil. han havde gjort sin opgave.
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

dont forget me (JACK Empty
IndlægEmne: Sv: dont forget me (JACK   dont forget me (JACK Icon_minitime7/8/2014, 16:06

Bag manden Jacks lille Hackker stod en kvinde med et smøret grin over hele ansigtet den virus han have oplodet var en oldgammel kode ville mom snart Knække uden problemer bassen ville være under deres leders hånd igen om nogle minutter. Kvinden som med langt sort hår og grønne øjne et sygt smil. Det var tydeligt Nicole have nydt og dræbe ham. Med langsome skridt gik hun hen til manden og greb fadt i hans hoved. Og trykkede til en knækkende lød varslet det der skete lidt efter kraniet sprang og Nicole stod med manden hjerne i hænderne som hun splattede ud over hele lokalet hun grinet dybt fra maven før hun vendte sig om og kiggede på de 3 andre fra temet og nikket som tegn på de skulle åbne Angrebs formularen.

Selena’s dør åbnede sig og med et svagligt blik kiggede hun af døren alt i mens den tid jack have sidet og blevet taget til fange have Selena været udsat for nogle taturs metoder som ramte hende dybt da hun var dæmon. Men Selena var ikke typen som gav op Hun have krydset ørkener kæmpet mod roboter været død kun for genopstå en gang og nu stod hun for skulle have et barn og dø nu ville være det fejeste hun følte hun kunne. Hun rejste sig mens hun langsomt begyndte og komme til fatning blikket var lidt slåret men det hjalp og blinke og synet blev skarper. Pluslig kom en soldat til syne i døren han have et hævet gevær og Selena kiggede på ham med fjendlige øjne. Pluslig spilet manden øjne op og hans bluse blev farvet rødt af det blod der kom fra nogle store holder i hans mave. Langsomt kom en velkendt skiggelse til Syne for Selena. Den sølvfarvet pels og de flotte blå øjne smilede til hende mens Bones blev mere og mere tydelig fra en grålig røg hans ryg have en sæk selena genkende samme sæk hun have gemt sine ting i før Jack fanget hende. Bones rav vagten ned og gik hen mod Selena før han stoppede. Selena greb den store sæk og fik ret hendes rustning sværd og riffel og pistoler var der. Selena smed den drag hun have på før hun iførte sig hendes rustning. Hendes hænder gled ned til spænderne og spændte den fast før hun satte sværdet over ryggen for første gang og satte de 2 pistoler på hver siden af hofterne for til sidst og gribe om hendes rifel og de magasiner der var i posen for smide dem i de forskelige rum i rustningen der var lavet til det.

Bones smilede til Selena og med en bestemt stemme lød det fra ham. ”skal vi give en del røvfuld nu” han smilede og selena klukkede lidt mens hun nikkede. De løb ud af cellen og Alarmen var i gang det blålig lys de brugte i stedet for det rødlige varslet Selena om folk gik rundt i flere grupper. Hun andet ikke med Jack men Mom have sikkert dræbt ham og have hun ikke var han nød til og snige sig rundt til han fandt hende efter som hun var hans eneste mulighed for slippe vækk fra dette Kaos . Jack var nok i samme celle område som Selena vilkede betød de var langt nede og jack aldrig ville kunne finde ud.
samtidig med alt dette skete have de Data Jack have fået adgang til ved og blive ædt op af modsvaret fra Mom alle Data kunne kun være på en disk så i det øjeblik de blev kopiret ville de begynde og destroerer sig selv for øjne af Jack mens der kom billede af små katte kilinger rundt omkring ved hans data plus at hvis han koblede sig op til hans egen server ville den langt mere avanceret virus æde hans eget system op.
Jack måtte tænke hvem det var lykkes og flygte fra denne gruppe før og der var kun en nemlig hans tidligere fange som han blev nød til og finde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dont forget me (JACK Empty
IndlægEmne: Sv: dont forget me (JACK   dont forget me (JACK Icon_minitime7/8/2014, 16:50

Jack så virussen arbejde hurtigt gennem de filer han havde i sin hjernebakke. han arbejde dog hurtigere og fik gemt et kort få nano sekunder før de blev slettet. han gik langsomt ud af cellen med et ondt blik i øjnene. ikke mere legen rundt nu var han vred, meget vred. han mærkede hvordan vind samlede sig omkring ham nærmest som hans egen tornado "MOM DIN LEDE ANDROIDE SÆK" han råbte det af hans lungers fulde magt og gik roligt ned af gangen han var på. han var vred, ikke dum, han vidste han var nød til at finde Selena, hun kendte hvor man kunne komme væk. han vendte sig rundt for at se 3 mænd med gevære der så på ham, han tog skidt mod dem, med hvert forsvandt mere af det menneskelige form, han fik vinger. en lang hale, horn der stod lige op. med et knips fra hans finger blev et vind stød sendt fra ham og slog dem alle omkuld.

han gik længere ned og genkendte nogen fra hans klan, han kom løbende med en kuffert i favnen og kastede den til Jack kun sekunder før han blev gennemhullet af et maskine gevær. hans øjne blev blod røde og han greb kufferten. den var lille og kompakt han gik i dækning og åbnede den. nede i den lå der to ting. en pistol i en højrød farve og hvad bedst kunne beskrives som et lys sværd. han trak dem begge ud og trak kortet op. han fandt den celle der var linket til hans og gik mod det. hans sværd lyste som en negativ, det var en sort klinge med et hvidt omrids. den svage summen virkede som en advarsel, han vidste ikke hvordan det virkede andet end det var et sværd og at han kunne bruge det til at slice gennem de mænd der stod foran ham. han startede med at kappe hovederne af de mænd som han havde slået omkuld med vinden. han sigtede med sin pistol, det var hans gamle sværd smedet om til en fell ilds våben. han trykkede på aftrækkeren og en grøn flamme skød ud, lyden af skrigene sjæle kom fra skudet og da den ramte brød der en ukontrolleret ild ud. hans øjne var skarpe og så ned af gangen. han så til sin overraskelse at Selena var i gang med at flå en flok vagter.

hans øjne blev smalle og satte af med en utrolig fart for hans krops bygning. inden for et minut stod han bag hende og blokerede et slag fra hende og slog hende op af en væg"hør her lille pige, vi er i samme båd, bortset fra at jeg har folk i kamp uden for, så hør her. vi slipper ud her fra og jeg springer det til høje himmel. mine mænd har en bombe fragtet ind her. nok ildkraft til at springe hele den her rådne base og alt i den til tredje jord og tilbage, med et lille twist. utroligt hvad militæret sælger til folk der ser legit ud" han satte hende ned og trændte for sværdet igen "du viser vej jeg slagter et hvert fjols der kommer i nærheden af os" han gik lige bag hende og så ned på ulven "hvad sker der for sølv ryg der" han trak en cigaret frem og tændte den men blev slukket igen af et skud ved siden af. en kvinde stod der med en pistol i den ene hånd, hun mindede ham om nogen, han så tilbage på selena og smilede da det gik over ham "nogen du kender" han så på hende med et ondt ansigts udtryk.
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

dont forget me (JACK Empty
IndlægEmne: Sv: dont forget me (JACK   dont forget me (JACK Icon_minitime12/8/2014, 22:09

Som mod svar fløj kvinden frem og Grab Jack i hovedet og med et ryk der kunne smadrer en last bil kastede hun ham ned af gangen så han fløj forbi Selena flere meter kvinden have været hurtier end nogen af dem kunne nå og blinke med øjet. Bag kvinden lå Jacks døde soldat der have hakket computeren og Kvinden smilede voldsomt da hun Smed pistolen og trak et sværd frem. Før Jack kunne noget løftede Selena armen som tegn på han skulle blande sig uden om. Hans mænd bag ved hævet gevær og afventede ordrer. Selena trak hendes sværd og den sorte klinge sknide om kap med de hvide væge. Selena’s stemme lød afmålt og tålmodig:
”ser man det Tikana” kvinden der have kastet Jack af helvede stil som om han var en klude dukke smilede. Stort og hendes stemme lød stolt. ”du glemmer mig ikke så let vel min elskede Selena” Selena rystede opgivende på hovedet og satte foden til siden og faret frem samme med kvinden og deres klinger mødstes i et stort vin. Hvor efter de sprang tilbage. Alarmerne begyndte og hyle med en anden tone. Selena satte af og sprang frem mod kvinden og deres klinger mødtes igen. Da selena ville springe tilbage sparket kvinden ud og ramte selena’s fod så hun faldt bag over hun rullede rundt og sprang op med en fart der gjorde det for usikkert for Jacks og hans mænd og skyde som de sprang rundt. Pluslig fløj 2 arme ud af ryggen på kvinden med karpe barber blade som slog ud efter Selena. Den 9 halet dæmon Jack have fanget Sprang tilbage med en baglends saldo så klingerne fløj under hende og landet på føderne før hun begyndte og parer de 3 sværd med mesterlig præcison. Selv jack måtte bøje sig i støvet for denne kamp kunst der fik alle hans mænd til og ligne amatør. Hun stod flere minutter før hun sprang frem mod vægen og brugte den til og sætte af fra den og landet bag kvinden for spurte frem og før hun kunne nå og gøre noget gribe fat i nakken på hende og rive til Kvindens øjne så på Jack med et spyefuldt udtryk der sagde hun var mere end lykkelig for Selena to æreren fra Jack. Før han kunne nå og farer op Faldt kvinden sammen og Selena rev til. Ud af hende begyndte hvide væsker og løbe og blåt lys kom til syne. Det var den mekaniske super soldat rygrad Selena var i gang med og rive ud. Da et underligt flæk som om man brækkede en knogle lød stod Selena plusligt og Kvinden faldt sammen med sorte øjne og Selena så på Jack og hans mænd og med en stemme lød det. ”næste gang holder du kæft og spøger mig pænt og hakke os igennem for du intet ud af” hun gik tilbage mod dem mens hun peget på Jacks døde soldat på gulvet.

”hvis du vil undgå og ende som ham skal du faktsik længere ind i bassen. Forstår du disse baser er kolosale du vil kun skade den øverste del ved og smide den bombe her og du kommer ikke neden under på normalvis men heldigt for dig er der milioner af skate og lager rum vi kan snige os igennem ned til bassens bund” hun kiggedep å mændene med et blik der ydret hendes mening om dem og som kunne få dem til og krybe sammen under maskerne.
”du skal ned på nivo 7 ud 9 for gøre skade og vi er kun 3 at springe bomben her vil på ingen måde gøre nogen gavn her andet end du selv bliver sprunget i luften da tagende på bunkerne er solide for selv BIG NUKE’s” Selena’s grønne øjne så på Jack og hun smed sværdet i skeden. Hun satte sig på Hug ved en ventilasonskakt og hendes stemme lød. ”ønsker du at sprigne stedet i luften så følg med mig” før han fik valget sprang hun ned i skaten og landet i den 2 mands høje skat og råbte op ”husk og smække lået på igen” alt i mens var bones forsvundet fra Jack og hans mænd til ånde verden for samle sig nede i skaten igen. Han klukkede lystigt der nede over drejningen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dont forget me (JACK Empty
IndlægEmne: Sv: dont forget me (JACK   dont forget me (JACK Icon_minitime12/8/2014, 23:38

Jack mærkede hvordan han fløj gennem luften og landede på sine fødder. hans mænd stoppede ikke på grund af selena men det ansigts udtryk deres mester havde og den atmosfære der var om ham. hans ansigt hvilede der et roligt smil men hans aura afgav en følelse af blodlyst. hans øjne gik fra den ene kvinde til den anden. han fulgte efter Selena ned i skakten lige efter sine mænd. de fem mænd havde i mellem sig bomben og dømmende efter hvor langt de skulle ned ville jack være i store problemer hvis de døde. eller ikke helt. af alle hans agenter var det den dårligste der fik hacket sig ind, dog var det med omkostninger som var fustrerne. havde han ikke engang tjekket for sikkerheds protokoller først den lille snothvalp. da de nåede ned på det næste niveau mødte de flere soldater med røde bånd om armen der stod ud mod resten af uniformen. de så Jack og gjorde honør før de gik roligt vidre, hans øjne lyste op i spænding da hans mænd udgav et skrig af rædsel efterfulgt af blod. endnu en fjende. Jack tøvede ikke denne gang og så snart denne fjende vendte om hjørnet så hun Jacks fulde vrede. han teleporterede hurtigt rundt om hende hver gang landede han et snit på hende. han bevægede sig uden om hendes blokeringer. da hun var udmattet tog Jack i sin fulde størrelse begge hendes arme og med et psykotisk grin der overdøvede den flænsende lyd af ham der rev hendes arme af kun for at løfte hende op i hovedet og skære det af med det negative klinge "KOM MED MERE, JEG HAR DET SJOVT, JEG VIL LEEEEEGEEEEEE" det sidste blev trukket ud i et legende nynnen. han gik ned af gangene med klingen svingende fra venstre til højre og lod den lille summen fylde gangende mens han fløjtede "Pop goes the weasel" da han kom op imod en gruppe vagter smilede han bare og pustede blidt mod dem, vinden tog hans ud ånding og blæste dem om kuld "KOOOOM NUUUU SMÅ DAMER, KOM UD OG LEEEEEEG" hans stemme blev mere og mere psykotisk. "JEG VIL SKÆRE, HAKKE, FLÅ, FLÆNSE, SMADRE. SÅ KOM MINE FINE DAMER, KOM OG GIV MIG EN KAMP" hans øjne flakkede frem og tilbage før han så tilbage på Selena "DIG, VIDRE, VIS DEM HVOR DE SKAL SÆTTE BOMBEN OG SÅ VIL JEG LEGE VIDRE" han smilede groteskt til hende og gik ned af gangen.
Tilbage til toppen Go down
Selena
First Class.
First Class.
Selena


Outgame Titel: : The New world's Muse!
Race : Succubus
Navn. : Selena Tuhkan
Alder : aldningen stoppet ved de 22 år men selena har levet siden 3 verdenskrig
Evner/Classes. : Beastcaller
Bosted : har et hus midt i ørkenden ellers i hendes rygsæk
Partner. : ingen
Evt. bemærkninger. : hvem ved hvad hun ellers rummer
Antal indlæg : 900
Reputation : 2
Join date : 17/07/13

dont forget me (JACK Empty
IndlægEmne: Sv: dont forget me (JACK   dont forget me (JACK Icon_minitime24/8/2014, 14:42

Selena kiggede på Jack mens hun gik med rolige skridt hen mod ham før hun stoppede op foran. De grønne øjne stiret ind i Jacks og hun smilede stort hendes øjne kiggede undersøgende på jack mens hun var helt stille blikkede udtrykte en vis form for opgivelse. Pluslig lød hendes stemme rattet med et alvorligt blik mod jack. ”du klar over hvad du skal jack du bliver nød til og fører dem til den østelig del af bassen mens mig og dine men tager mod kontrol rummet for koble flere sikkerheds systemer fra jeg skal bruge nogle af dine mænd til og forsvarer mig mens jeg hakker mig ind i systemet. Der efter vil du blive nød til og holde dig i live til vi kalder dig og så har du kun få minutter til og komme hen til os før bomben begynde og ødelægge strukturen og basen langsomt vil falde sammen” hun kiggede på jack som skulle nikke for forstå alvoren. Før hun forsatte. ”der ud over bliver kampen hårer end dette langt hårer tro mig så du for 2 mænd med dig” selena vinkede 2 fra gruppen hen til Jack før hun kiggede på dem og med en alvorlig stemme beordret dem til og blive ved ham de nikkede forstående. Selena vendte sig om men stoppede op før hun rodet inde bag rustningen og fandt noget frem. Et billede af to piger der grinet under et kirsebær træ det var tydeligt det var Selena som menneske og en anden pige der mindet meget om hende. Hun vendte sig om lage det i jacks lomme før hun gik tilbage til mændene og kiggede med et alvorligt blik på dem.
”i kom med” mændene ladet deres våben og den store sølv farvet ulv begyndte og lyse mens formen ændret sig til en dreng der stod i en hvid kimono med et sværd på ryggen. Det lange hvide pjuskede hår gemte de blå øjne og han vendte sig mod Jack og grinet til ham.
”sølv ryggen er bare ikke den fødte kriger som kvinden” med de ord forsvandt Selena ned af gagen med gruppen af Jacks soldater. De faret ned af gangen Selena vidste at de på ingen måde måtte opdages så hun kiggede på lederen for gruppen og med en bestemt stemme lød det fra hende. ”tag lyddæmper på eller forlad mig forstået” dette var et ultimatom de ikke kunne afslå da de have taget det på løb de videre ned af gangen Selena drejet voldsomt til højere og lyden af besværet åndedrat kom fra soldaterne der ikke var nær så god form som Selena. Bones grinede mens han sprang rundt på vægende uden føle trætheden i nu.

noget tid efter stoppede de op ved en dør. Selena satte sig på knæ foran panelet og rev det ud før hun begynde og rode med ledningerne pluslig lød et pling og døren skiftede til grønt lys og døren åbende sig. Selena hævede hendes 2 pistoler og løb ind med gruppen og affyret nogle skud der alle ramte i hovedet på dem som sad der vagterne hjalp til da rummet var sikret satte Selena sig ned og begyndte og trykke på tasterne. En vagt stod ved hende og Selena rav hans radio ud og trykkede knappen ind og begyndte og tale.
”jack du skal længere mod øst i basen alt den aktivitet vil holde os i sikkerhed men du har ikke meget tid forstået” Selena rejste sig op og nikkede til mændene om de skulle videre ned af bassen ikke langt fra dem var der nogle luft sagter det var muligt og smide bomben nederst i bunden det ville skabe rystelser nok til og få komplexet til og styrte sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




dont forget me (JACK Empty
IndlægEmne: Sv: dont forget me (JACK   dont forget me (JACK Icon_minitime2/9/2014, 22:57

han smilede og løb ned af en gang hvor han samlede en vagt op og kastede ham efter de andre i gangen "modtaget" han grinede og dansede næsten gennem midten af kampen og hoppede hen over nogle af dem. hans sværd gled bag ham og skar gennem næsten alt hvad den rørte. han så op da han kom ud i et stort rum, hans øjne rettede sig rundt og så en stor mængde af mænd der pegede deres geværer mod ham. inden de nåede at skyde gik Jack på offensiven. han knipsede med fingrene og nærmest ud af ingenting kom tre af hans mænd løbende med granater og dynamit som det kastede fra sig og til sidst sprængte sig selv i luften. Jack havde teleporteret om på den anden side af mændene og da det blev stille mærkede Jack hvordan hans bryststrammede sig og han hostede blod op efter fuldt af en en krampe i hans mave og han brækkede sig over det hele "ok så, ikke gør det igen lige foreløbigt" han trak sit sværd frem og lod den lave summen fylde rummet. han samlede granater op fra de døde og satte dem under hans jakke og fandt et stykke tråd som han bandt gennem alle splinterne og gik ud af rummet og fløjtede højt.

han trykkede på sit kommunikations apparat og prøvede at komme i kontakt "Selena, du siger ikke til nogen at jeg brugte mine sidste timer på at hjælpe nogen andre end mig selv ok. selv hvis jeg dør, har verden brug for en skurk" han smilede lidt for sig selv og nød den stille stemning "mit syn på verden er måske forskruet, ondt og umoralsk. men jeg er også et væsen der kan se det gode i verden, og hvad har verden brug for for at de står sammen, onde mennesker. jeg gav mig frivilligt den rolle for mange år siden. så min bror kunne have nogen at jage efter" han grinede over hvor latterligt det alt sammen lød når han endelig sagde det. han mødte endnu en gruppe vagter og han gik gennem en side gang, han vidste ikke om han var på vej øst på men han var på vej væk Selena i alle fald. han stod nu ud for en stor skagt "øhm Selena, jeg har et hul på 20 meter i diameter hvad er der for enden af det" hans øjne så hen over hans skulder "arh hvad fanden" han hoppede ned mod bunden.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





dont forget me (JACK Empty
IndlægEmne: Sv: dont forget me (JACK   dont forget me (JACK Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
dont forget me (JACK
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Andre områder i verden :: Andre områder i verden (Emnerne) :: Andre steder i verden-
Gå til: