Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
welcome back my dear //Gwendoline// Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
welcome back my dear //Gwendoline// Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 welcome back my dear //Gwendoline//

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




welcome back my dear //Gwendoline// Empty
IndlægEmne: welcome back my dear //Gwendoline//   welcome back my dear //Gwendoline// Icon_minitime18/9/2014, 22:39

S: Frost industries hovedkvarter
T: 19.00
O: det store rummelige kontor med et holografisk statue af Armadeus Frost
V: koldt vejr, meget koldt
P: et himmelblåt jakke sæt med et lille snefnug på brystkassen

Armadeus frost, en mand der havde bygget et firma i et forfaldet land, han havde rejst sig fra asken af en gammel verden, smidt det grimme skind af fortiden og gået frem af. hans firma "Frost industries" var en af de største industrier i hele den nye verden. han havde et stort kontor der var placeret i Icesitom, han var fast besluttet på at dette var det bedste sted at teste våben da hvis de kunne holde til kulden her ville temperature ikke være noget problem. Armadeus selv var en spinkel mand, han var noget høj men ikke yderligere høj, han bar altid et symbol af et snefnug på sin brystkasse. han så hen over sit bord der var fyldt med forspørgelser og vare ordre. han gned øjnene og så op på hans holografiske statue af sig selv. han havde ikke sovet i 2 døgn på dette tidspunkt, ikke at det betød så meget men han havde stadig meget han skulle nå og han kunne mærke for hver en time der gik, blev han svagere. hans øjne lukkedes i et split sekund men blev åbnede igen ved en høj summen fra hans telekom. han så på den et halv sekund og rømmede sig "Frost her, hvem er det der forstyre" der var stille et halvt sekund før der var lidt hosten "øhm sir, hr Frost, vi ringer for at sige at de nye eksoskeleter skal til at prøve køres, vil de overvære dette" Armadeus så mod hvor hans sove værelse lå, han havde lyst til at ligge i dens silkebløde lagener, dens komfortabel madras. han trykkede igen på knappen for at tale "udsæt det en time jeg har nogle parpire at gå igennem" han satte sig ned i sin store læder stol og vendte sig om mod det panoramiske vindug bag ham. han så ud over is sletter, så langt hans øje rækkede. han vente tilbage til sit parpir arbejde for at gøre det færdigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




welcome back my dear //Gwendoline// Empty
IndlægEmne: Sv: welcome back my dear //Gwendoline//   welcome back my dear //Gwendoline// Icon_minitime19/9/2014, 07:15

De store porte til Frost industries åbnede sig endnu engang for de nye eskorter, men blandt den var en gammel kending, hun gik med hastige skridt forbi før hun stoppede op og lod blikket glide rundt. Hun kunne på ingen måder huske hvor det var hans kontor var og det var jo ikke fordi det havde flyttet sig efter den tid hun ikke havde været der... Hun mærkede der var en der greb sin arm og så sig kun ganske kort over skulderen før hun sukkede " Virkelig? Hvis du vil angribe mig så gør det lydløst" sagde hun ganske kort før hun rev sig fri fra personens greb. Hvorfor var folk efter hende! Okay måske fordi hun havde brugt hovedindgangen denne gang og der var egentlig ikke nogle af dem der havde nogen ide om hvem hun var, kun deres chef. Der var ikke nogen tvivl om at folk på stedet ikke kunne lide hende, eller i så fald ikke kvinderne, da de sendte hende dræber øjne, mens mændene nok nærmerestod med tungen ude af munden og savlede over denne smukke vampyr kvinde. Hun stoppede og fik øje på en af folkene, der som regel havde meget med Hr. Frost at gøre. Et lettere dystert smil kom frem på de mørkerøde læber inden hun med langsomme og stille skridt nærmede sig.

Hun hørte den svage skratten fra telekommen og smilede kort, så de var blevet for dovne til at gå over til ham nu? Fantastisk! Hun åbnede døren ind til det rum manden sad i og gjorde tegn til han skulle være stille, før hun igen lukkede døren. Hun hørte Frost's ord og sukkede. Den mand havde altid så travlt... Da manden var færdig så han på hende med urolige øjne før han stillede sig op af væggen, som et andet skræmt dyr der var blevet presset op i et hjørne. Hun trykkede på telekommen og rømmede sig kort " Arma... Du har for travlt, tag en pause, hent mig og fortsæt... Hmm?" sagde hun inden telekommen blev slukket for igen og hun vendte sig mod manden i rummet og rejste sig fra stolen " Som om jeg vil spilde min tid på at bide en simpel skindwalker? Dæmoner er meget bedre" sagde hun og grinede før hun gik ud af rummet og ventede på om den såkaldte Hr. Frost kom ned og hentede hende.. Hvis ikke, så kunne hun jo have det sjovt med denne skindwalker..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




welcome back my dear //Gwendoline// Empty
IndlægEmne: Sv: welcome back my dear //Gwendoline//   welcome back my dear //Gwendoline// Icon_minitime21/9/2014, 20:20

Armadeus kørte gennem den store stak af papirer med et vidst tempo da hans telekom gik i gang igen. denne gang var det ikke hans sekretær men en kvinde stemme, en stemme han ikke havde hørt i noget tid. han skrev under på en kontrakt med militisiaen's mech gruppe om at opgradere dem med en af deres laser kanoner, den havde en indbygget køler der gjorden bedre til at holde sig ved arbejds temperatur. hans øjne rettede sig mod døren og han rejste sig fra den store stol. han gik konkret mod døren og åbnede den, han så på sin sekretær med et iskoldt blik, der kun blev forstærket af den kolde blå farve de havde. hans blik blev mere roligt da han så på den kære Gwendoline, en hvis ven han havde knyttet et tæt bånd til, meget tæt endda. han lagde armene omkring hende "og hvad skylder jeg æren denne gang min kære" hans øjne låstes med hende og han førte hende ind på kontoret "mit arbejde er nu vigtigt, ellers kunne jeg ikke have 18 biler parkeret i min garage" han smilede og da dørene lukkede så han på hende med fingerspidserne trykket mod hinanden "så vil du lade mig gøre mit arbejde før fornøjelserne" han smilede let til hende og uden at høre svaret gik han om bag sit skrive bord og satte sig ned mens han tog en slurk af sin te kop som stod ved siden af sine parpirer og så sig gennem de sidste og smed mange af dem til side, de var forspørgelser om at han skulle sænke prisen på hans våben, det var den ene ting der ikke kunne diskuteres med ham. hans øjne så op da hun kom tættere på. han færdig gjorde den sidste af sine papirer og rejste sig op hans øjne ramte hende og lagde hans hænder på hendes hofter og gav hende et kort kys på munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




welcome back my dear //Gwendoline// Empty
IndlægEmne: Sv: welcome back my dear //Gwendoline//   welcome back my dear //Gwendoline// Icon_minitime21/9/2014, 20:34

Hun så på Armadeus med et kækt smil på læberne " Hvad den skyldes? Hmm lad mig se... Det sædvanlige... Jeg hungre efter dig Arma... " sagde hun og bed sig kort i underlæben inden hun mærkede hans arme omkring hende. Den følelse hun havde savnet mere end noget andet i lang tid. Hun så ham i øjnene og smilede " Hvordan er det nu det plejer at gå med dit arbejde når jeg er her.. Hmm? " sagde hun og så efter ham da han satte sig bag bordet og drak noget af sin te. Kort lod hun en hånd glide gennem sit lange pandehår inden hun begyndte at nærme sig Armadeus. Da han rejste sig op og kom over til hende bed hun sig kort i underlæben igen. Hun vidste godt han skulle passe sit arbejde, men hun havde sådan savnet ham, trods hun ikke ville indrømme det inderst inde. Hans hænder på hendes hofter fik hende til at smile kort inden han mærkede hans læber mod sine i et kort kys. Hun kyssede ham igen og så derefter på ham " Få gjort dit arbejde.. Jeg skal nok lade være med at distrahere dig... Måske" sagde hun og sendte ham et kækt smil. Hun havde aldrig ladet være med at distrahere ham på den ene eller anden måde, om det var med at smide tøj eller sidde og spille op til leg. Hun måtte have ham... Og hun måtte have ham snart.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




welcome back my dear //Gwendoline// Empty
IndlægEmne: Sv: welcome back my dear //Gwendoline//   welcome back my dear //Gwendoline// Icon_minitime21/9/2014, 21:09

han så på hende med et smil, han elskede at drille hende. han kyssede hende på halsen og hviskede så i hendes øre "nå men så må jeg jo hellere få skrevet de 12 raporter færdige " han smilede kækt og lagde armene dyber om hende for at vise at han lavede sjov, han tog fat om hendes røv og kyssede hende på halsen igen. han blev afbrudt af hans sekretær der kaldte ham over telekommen "hr. Frost, de afventer dem i Labyrinten" Labyrinten var den test facilitet som de brugte til at afprøve deres våben i. han så på hende med et lille smil og gik om i sin skuffe "ser ud til du må holde lidt tilbage mens vi overvære en af mine produkter blive testet" han fandt en lille fjern betjening og et vibrator æg frem fra skuffen og han gik hen til hende "så du må nøjes med denne indtil videre" han gik hen til hende og lagde sin hånd ned i hendes bukser med vibratoren mellem benene og lod den køre ind mellem hendes skamlæber" han trykkede på den laveste indstilling og han mærkede dens vibrationer med fingrene "godt så" han smilede og tog sin hånd ud og tørrede den af med et lomme tørklæde og gik mod døren med en arm om hendes hofte og den anden hånd i lommen med hånden om fjernbetjeningen. de blev guided hen til en glas boks hvor de skulle se på Labyrinten oppe fra. den var designet til at der var tre mænd, som skulle straffes i henhold til hvilken som helst lov, som blev sat fri i en labyrint mens produkt testeren skulle jage dem somvilde dyr. dette tog ikke lang tid men det var underholdende for Armadeus at se dem løbe for deres liv. han nikkede til en af de ansatte som satte testen i gang. tre mænd blev sat fri og efter 30 sekunder kom en mech på størrelse med muren som var 6 meter gående ud af en større port. mens han sad i stolen var Gwendoline blevet sat ved siden af ham. han trykkede på knappen til at øge kræften i vibratoren og da hun så over på ham gav han hende et venligt og drillende smil. testen gik glimrende og fik Armadeus godkendelse gik de tilbage. hele vejen i gennem prøven havde Armadeus gradvist øget kraften på vibratoren og da de kom tilbage til kontoret låste han døren og slukkede for vibratoren han trak den ud og mærkede hvor våd hun var " oh du er vidst mere end villig* han smilede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




welcome back my dear //Gwendoline// Empty
IndlægEmne: Sv: welcome back my dear //Gwendoline//   welcome back my dear //Gwendoline// Icon_minitime21/9/2014, 21:34

Hun lukkede kort sine øjne da hun mærkede hans læber mod hendes hals. Tolv rapporter!? Hun håbede virkelig ikke det var sandt… Men hurtigt lå hun mærke til smilet og mærkede hvordan han holdt hende tættere ind til hende inden han igen kyssede hendes hals. Han kendte alle hendes svagheder, hvilket var problemet ved denne dæmon… Han kendte hende for godt, men alligevel kom hun alligevel tilbage til ham som om hun var en trofast hund. Da hun hørte en stemme over telekommen sukkede hun kort. Fandens til timing hans ansatte havde! Hun så på ham da han snakkede om noget der skulle testes. Var det på hende eller var det de våben hun snakkede om på givende tidspunkt? Da han fiskede en fjernbetjening og et vibrator æg frem blussede det op i hendes kinder. Dette skulle nok blive sjovt, nervepirrende og fandens farligt for hans eget vedkommende.. Da hans hånd kom ned i både bukser og trusser bed hun sig kort i underlæben og mærkede hvordan han langsomt pressede ægget op i hende. Heldigvis for hende var vibratoren på det laveste, men det gjorde det ikke bedre… Det tændte hende stadig og tanken om at hun skulle med ham ned og se hans våben blive afprøvet, pirrede hende. Hendes bliv var fast sat på de tre mænd der var blevet lukket ud og hun mærkede hvordan hendes trang til blod langsomt steg lige indtil… Vibratorens hastighed steg, hvilket fik hende til at bide sig i underlæben og lukke øjnene i nydelse. Hun skulle virkelig holde tilbage for ikke at undslippe blot et svagt støn. Da prøven blev godkendt, åndede hun nærmest lettet op, men vibratoren var kun blevet kraftigere i det tid det havde taget at overvåge denne prøve. Da de kom ind på kontoret og døren blev låst smilede hun skævt til ham. Hun kunne knapt nok holde sig selv tilbage mere… At skulle vente og have den vibrator oppe i hende havde blot tændt hende yderligere. Da han trak den ud af hende og mærkede hvor meget hun allerede lystede efter ham bed hun sig kort i underlæben ” Det er hvad du får ud af at lade en kvinde vente som allerede er klar” sagde hun og blinkede kort til ham. Hun gik med rolige skridt over til hans skrivebord, hvor hun satte sig på bordet med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




welcome back my dear //Gwendoline// Empty
IndlægEmne: Sv: welcome back my dear //Gwendoline//   welcome back my dear //Gwendoline// Icon_minitime21/9/2014, 22:10

Armadeus gik hen til hende og stillede sig mellem hendes ben og gav hende et kys mens hans anden hånd knappede hendes bukser ned og hev dem ned for at vise et par gennemblødte trudser. alt hans parpir arbejde var væk fra bordet så han lænede hende ind over det og trak trudserne ned hvor efter han begyndte først at kysse hendes lår og der efter fortsatte han ind ad mod hendes skamlæber som han lod sin tunge glide ind mellem og vride sig som en lille slange. han vidste altid hvad han skulle gøre for at tænde hende. han fortsatte indtil han mærkede hvordan kun strammedes op i hele kroppen. han rettede sig op og så på hende med et smil før han trak sine egne bukser ned så han stod med sit lem ved hendes skam læber og gned sig op af dem. han stødte hårdt ind i hende og lænede sig ind over hende før han begyndte at støde hårdt, han blev ved og ved før han til sidst ikke kunne holde det tilbage og trak den ud af hende og sprøjtede sæd ud over hendes krop. han smilede lidt til hende før han hjalp hende op og stå foran bordet "tro ikke jeg er færdig her endnu" han vendte hende rundt og bøjede hende ind over bordet før han spredte hendes baller og lod sit lem køre ind i hendes underliv. denne gang gik han hårde til den, mere brutalt, det var et eller andet over denne Gwendoline der fik bæstet frem i ham, han tog et fast greb om hendes hofter "SIG DU ELSKER DET,SKRIG DET" han fortsatte og denne gang trak hand ikke ud men i stedet fyldte hende op med sit sæd. han tørede sig over panden og tog hendes hånd og førte hende ind i sove værelset og lod hende lægge sig ved siden af ham " giv mig en lille pause min kære så skal jeg nok være klar på runde to" han elskede at tage magten fra hende, specielt efter som han vidste hun også var dominatrix når hun ikke var med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




welcome back my dear //Gwendoline// Empty
IndlægEmne: Sv: welcome back my dear //Gwendoline//   welcome back my dear //Gwendoline// Icon_minitime22/9/2014, 17:52

Hun bed sig kort i underlæben da han kom ind mellem hendes ben. Hans læber mod hendes egne fik hende til at lukke øjnene af nydelse. Nu var de endelig alene og han havde låst døren, der var ikke en eneste person der kunne komme ind til dem, ingen der kunne stoppe dem. Hendes bukser faldt til jorden og det samme gjorde hendes trusser. Hun så ned på ham med et smil inden hun mærker hans læber mod hendes lår og han langsomt fortsatte op mod hendes underliv. En svag rødmen kunne svagt antydes i hendes kinder, da hun fandt det virkelig pirrende. Da hans tunge begyndte at vride sig mod hendes underliv begyndte hun svagt at stønne. Da han begyndte at løsne sine egne bukser, bed hun sig kort i underlæben. Hun mærkede hvordan han drillede hende uden at lade hende få ham helt ” Arma vær nu sød…” sagde hun med en skælvende stemme. Da han stødte op i hende lænede hun hovedet bag over af nydelse og lod et støn undslippe. Hun kunne mærke hvordan han kom tættere og tættere på sit klimax, lige som hun selv var. Da han trak sig ud af hende og sprøjtede sæd ud over hende. Der var lidt der ramte hendes læber hvilket hun langsomt lod sin tunge tage. Da han vendte hende og igen stødte op i hende, dog bagfra undslap endnu et støn hendes læber, denne gang højere.  Hans hænder på hendes hofter og hans ord fik hende til at bide sig kort i underlæben ” Årh Armadeus… J.. Jeg elsker det… Hv.. Hvert eneste sekund” stønnede hun. Hun mærkede han fyldte hende op. Hendes ben skælvede under hende af nydelse og hun kunne nærmest ikke holde sig stående. Hun mærkede hvordan han rev afsted med hende ind til soveværelset og lå sig på sengen. Hun lå sig ved siden af ham og sendte ham et smil ” Mhm jeg kan sagtens vente ” sagde hun inden hun begyndte at lade hendes hånd glide ned over hans brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




welcome back my dear //Gwendoline// Empty
IndlægEmne: Sv: welcome back my dear //Gwendoline//   welcome back my dear //Gwendoline// Icon_minitime22/9/2014, 22:54

Armadeus lå og blundede med armene om den kære Gwen, deres kroppe som gned mod hinanden. han faldt i søvn i måske en time før han vågnede igen af lugten af den søde Gwen. hans øjne viste en hvis varme for denne Vampyr, han lagde sine hænder omkring hende, hans ene hånd gled ned mellem hendes ben mens den anden masserede hendes bryster. han kyssede hende på munden og lod hans tunge danse med hendes, massere den og da han trak sig tilbage holdt hun fast i hans underlæbe. han lagde hende ned på ryggen så hun havde hovedet ind mod hans senge gære. han spredte hendes ben og kørte ind i hende. hans hofter bevægede sig som i trance, han elskede at høre hendes nydende støn, han lænede sig ind over hende og begyndte at slikke hendes bryst vorte. han mærkede hvordan han nærmede sig et klimax og med et sidste stød der ramte hendes liv moder åbning kom han i hende. han trak sit lem ud med et lille plop. han smilede til hende før han mærkede sig selv blive hård igen, han mærkede hvordan at han blev lidt mere brutal igen, dette skete en gang i mellem, mest når han var sammen med Gwen. han smilede til hende " er du klar på det" hun vidste vad han talte om. han vendte hende rundt på alle fire som før "unleash the beast" han trykkede sit lem mod hendes røvhul og efter som hun var ved at være vand til ham gik det nemmere. han begyndte langsomt men med et øgende tempo at hamre hans lem ind i hende under en blanding af smerte og nydelse. han kom i hende men han var ikke færdig endnu, han stillede sig ved senge kanten og lod hende bevæge sig helt tæt på hans lem og han tog et greb om hendes baghoved før han med, mere eller mindre frivilligt begyndte han at støde i hendes mund " kan du lide smagen" han kom i hendes mund halvt før han trak ud og gav hende en enkelt stribe sæd over hendes ansigt og han slappede lidt af "uh du ved hvordan jeg kan lide at komme af med mine aggressioner.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




welcome back my dear //Gwendoline// Empty
IndlægEmne: Sv: welcome back my dear //Gwendoline//   welcome back my dear //Gwendoline// Icon_minitime29/9/2014, 18:58

Hun bemærkede slet ikke han var faldet i søvn og måtte nok finde sig skyldig i selv at være faldet hen. Det var uden tvivl tiltrængende med den lille time på øjet. Da hun mærkede hans hånd glide ned over hendes krop og ned mellem hendes ben, fik hende kort til at smile, før hun langsomt åbnede sine øjne og så på Armadeus. Da hun mærkede hans læber mod sine, lukkede hun svagt øjnene og lod sin egen tunge danse med hans. Da han trak sig tilbage lod hun kort sine tænder gribe fast i hans læbe, bare for at drille ham lidt. Da hun blev vendt om i sengen og han igen spredte hendes ben, bed hun sig kort i underlæben, før hun igen mærkede han kørte ind i hende. Hans tunge mod hendes bryst fik hende til at bide sig i underlæben og hendes kinder blussede svagt op. Mhm hun havde virkelig savnet Arma, noget så voldsomt og især denne side af ham.. Hun kunne godt mærke han snart nåede sit klimax og hun var også selv ved at være ret godt på vej. Hans hårde stød op i hende fik hende til at bide sig i underlæben. En blanding af smerte og nydelse spredte sig i hele hendes krop, men der var ikke tvivl om hun nød det.

Da han vendte hende om på alle fire vidste hun hvad der skulle ske. Hendes krop sitrede over det hele bare ved tanken. Hans lem kom ind i hende igen og begyndte i et langsomt tempo, men hun vidste, at ingen længe ville han sætte tempoet op og stødte hårdt ind i hende. Han trak sig igen ud og stillede sig ved sengekanten, hvilket fik hende til at kravle tæt på ham på automatik, for at gøre arbejdet færdig. Hun mærkede hvordan han greb hendes hoved og tog kontrollen og begyndte at støde ind i hendes mund, inden hun igen kunne mærke han kom i hendes mund og trak sig tilbage og lod en stråle sæd komme ud over hendes ansigt. Hun så op på ham med et kækt smil på læberne før hun slugte det hun havde i munden ” Mhm.. Men du kan stadig være ondere… Det ved jeg du kan” sagde hun og smilede kort til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




welcome back my dear //Gwendoline// Empty
IndlægEmne: Sv: welcome back my dear //Gwendoline//   welcome back my dear //Gwendoline// Icon_minitime30/9/2014, 11:00

han smilede bare til hende og holdt en hånd under hendes hage "du er hvad der holder mig ung" han smilede til hende og gav hende et kys på hovedet før han gik hen og stillede sig på en plade, han trykkede på en enkelt knap og en maskine udvalgte et jakkesæt som han tog på, hans øjne så hen over på hende, hun havde gjort sig lidt renere "jeg har ikke noget reserve tøj til dig min kære" han smilede til hende og tog sit emblem på "jeg har dog et møde nu " han strammede sit slips og pegede over på et slettere skjult skab "der er remedier til at holde dig dejligt underholdt i mens jeg er der nede" han smilede til hende og gav hende kort et kys før han gik ud af døren hvor han blev mødt af hans vagter.

Armadeus blev ført ned på under nivauerne af hans fabrik, ned i det som var blevet døbt "psyker anstalten" han blev placeret i et rum med et vejs glas over en oprations stue "hr. Frost har endelig ankommet, så vi kan begynde" en lille pige blev kørt ind i midten af rummet på en båre som blev sat op. hun var helt bevidst løs men man kunne se at der var oprations ar i hendes pande, de havde arbejdet på hendes hjerne før hun kom her. han ventede på at de startede. en læge og et bord fuld af forskellige remedier til at operere på den lille pige. selv om man nok ikke kunne se det vidste Armadeus den lille pige var komplet vågen. hun havde inden for den sidste måned set Armadeus som hendes far på en måde. hun gjorde alt hvad han bad hende om uden at stille spørgsmål, ud over det var hun en normal lille pige der havde tindenser til at være lidt uhyggelige. de begyndte at åbne hendes hoved og mens blev der kommenteret på hvad der blev lavet og hvad de fandt, meget standart procedure "det ser ud til at hukommelses centret er mindre på pigen, dette betyder at hun sikkert ikke har lang hukommelse men der er mere plads til psykiske evner, dette ender vores undersøgelse for i dag" Armadeus rejste sig og gik tilbage op igen med et smil og ventede på at elevatoren tog ham op til hans kontor.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





welcome back my dear //Gwendoline// Empty
IndlægEmne: Sv: welcome back my dear //Gwendoline//   welcome back my dear //Gwendoline// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
welcome back my dear //Gwendoline//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» It's good seeing you again my dear friend - Meredith -
» Circus... Well dear sir and madam.. it's a double meaning (Dust + Amber)
» I'll be back soon!
» I'M BACK BABY
» gone now, never to come back ( poem )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Andre områder i verden :: Andre områder i verden (Emnerne) :: Icesitom :: Gletsjeren-
Gå til: