IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

the flame and the riddler //Lamia//

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: the flame and the riddler //Lamia//   27/9/2014, 17:11

S: en lille resturant med
T: 20.00
O: nogle få mennesker der sidder rundt ved borde og nogle få i baren
V: overskyet
P: en lang trench coat, et par hullede cowboy bukser og en lang spadsere stok med en klo der griber om en ametyst

normalt var Archibal på arbejde, men han havde fået en lille pause mellem hans konsulent jobs. han havde bestilt bord på en resturant som var blevet anbefalet af en af hans underordnede havde fortalt ham om, et lille fransk sted i las Vegas som han havde kontaktet. han havde fået et bord og var nu ankommet til den lille resturent. da han kom ind lugtede der af frisk mad, han så sig rundt. den var lidt større end man skulle tro, den havde en bar langs den ene væg. et vindue ind til køkkenet, og nogle små runde borde bredt ud over gulvet.
Tilbage til toppen Go down
Teilo
Fifth Class
Fifth Class

Race : Skindwalker
Navn. : Teilo Maddox Longwood
Alder : 19 år
Evner/Classes. : Ingen
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : Nope
Slaver. : No!
Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad.
Antal indlæg : 233

IndlægEmne: Re: the flame and the riddler //Lamia//   27/9/2014, 18:04

Nero: http://i57.tinypic.com/xn4sk6.png
Lamia: http://i58.tinypic.com/6zsbpd.png

Efteråret var kommet. Restauranten, som Lamia og hendes "date" Nero befandt sig i, var allerede fyldt op med mennesker og stearinlys - lidt musik var der også i baggrunden. Men det ville aldrig opnå den ægte franske stemning, som Lamia havde oplevet nogle år tilbage, da hun havde besøgt resterne af Frankrig og deres vidunderlige madkultur. Alligevel nød hun det blafrende lys foran sine øjne, imens hun drømte sig væk i fortiden, den korte stund, hvor Nero var borte. Selvom han havde været på jorden et stykke tid nu, stressede de mange fremmede omgivelser ham stadigvæk, samt det stramme tøj, som han hadede. Selvfølgelig forstod han, at der måtte flere lag til efterhånden, pga. kulden. Den slags havde han ikke haft problemer med før i tiden, så der var nok at lære. Lamia selv var klædt i en gulvlang, hvid sag med det ildrøde hår, som den eneste farve på sig, sat op i en blød knold. En enkelt krølle havde en finger dog fikset fri og dermed havde det efterladt hende distræt legende med den.

Forreten var netop afsluttet, og Lamia ventede på, at der hovedret med noget "Surf and Turf" skulle ankomme. Hun greb med sine slanke fingre om det spinkle glas, hvori hvidvinen befandt sig. Ak ja. Hun måtte virkelig se at få noget for hånden. I mange uger nu havde hendes hverdag blot stået på udforskning, mad og sex. Ja, det blev jo helt kedeligt! Lamia sukkede, og tog en tår. Dovenskab var en synd, men det var nu ikke derfor, at hun gjorde det. Hendes blå øjne funklede, da hun fjernede dem, og kastede et blik ud i rummet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: the flame and the riddler //Lamia//   28/9/2014, 20:18

Archibal sad midt i en entrecote bøf og nogle ovnbagte kartofler da en lille pige så på ham med et lille smil og han smilede igen høfligt. inderst inde hadede han børn med brændende passion men i det offenlige var han nød til at opføre sig ordenligt. pigen blev ved med at stirre på Archibal, han så på starin lyset der stod på hans bor og så tilbage på hende med et smil. han tog fat om flammen og hold den mellem hans fingre og slugte den. den lille pige grinte hvorefter hun fik skæld ud af sin mor. et eller andet sted smilede Archibal over at hun fik ballade på grund af ham. han spiste færdig og så på dessert kortet "jeg tager en Strawberry sunday" et lille forvirret blik kom fra tjeneren "men hr. det er børne menuen" Archibal's øjne blev flammende orange "stammede jeg" han så på manden som skyndte sig ud i køkkenet. Archibal så på sin tallerken og spiste den sidste kartoffel og skyllede den ned med et glas rødvin. hans øjne hvilede på et stort glas fulgt af is og jordbær marmelade med et enkelt jordbær på toppen. han spiste det meste på et spørgsmål om minutter, da manden kom tilbage "deres regning hr." uden at se på den satte han et bundt penge på bordet og rejste sig, da han så en skøn kvinde i en lang kjole. hans øjne stirrede lige på hende. han gik op i baren og så på bartenderen "send en drink til den kønne pige der nede " han smilede til hende da hun fangede hans blik "oh og en dry martini til mig" han fik sin drink i hånden og tog en enkelt slurk af den.
Teilo
Fifth Class
Fifth Class

Evt. bemærkninger. : Teilo er stort set altædende og meget lidt kræsen. Dette gælder også ting, som andre normalt ikke vil se som mad.

IndlægEmne: Re: the flame and the riddler //Lamia//   29/9/2014, 13:00

//Beklager, ikke det længste xD//

Der gik et lille øjeblik før, at det gik op for Lamia, at hun sad og stirrede direkte mod en fremmede herre, der tilsyneladende fandt hendes blik ganske passende. Hun blinkede et par gange, mest for at vinke sig selv, men smilede så høfligt tilbage. Alligevel gjorde det hende mistroisk, da manden hviskede noget til bartenderen, som straks gik i gang med at mikse noget. Snart efter nåede tjeneren ned til hendes bord, med en frugt-fyldt drink i sin hånd.

"Til dem, frøken, med hilsen fra herren derovre."

Lamia tog imod drinken og takkede kort tjeneren. Drinken så egentlig nok harmløs ud, og imod sin vilje, tog Lamia en god slurk. Hun brød sig ikke om for mange drinks midt i maden, men alligevel tirrede den hende. Imens hun drak hævede hun et øjenbryn imod den fremmede. Hvis hun gik fra bordet, ville det formentlig forvirre Nero, og de ville miste deres plads. Men hun var nysgerrig efter at møde denne fremmede… beundre?
Teilo
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: the flame and the riddler //Lamia//   19/10/2014, 22:46

//*Prikker til Archibals sløve lille numse* Ey! Don't forget me, pls! :P//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: the flame and the riddler //Lamia//   19/10/2014, 22:53

// *falder ud af sin stol* whu what im awake//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: the flame and the riddler //Lamia//   19/10/2014, 22:56

da kvinden havde modtaget hans drink gik han ned til hendes bord. Archibal smilede han bare til hende og tog hendes hånd og kyssede den "jeg undskylder hvis jeg forstyrre deres middag frue men de var så gude smuk at jeg ikke kunne lade være med at købe dem en drink" han brugte alt sin smøre på hende bare for at kunne smile kækt "navnet er Archibal Frost, en sikkerheds chef for Attilla weapons corporation" han smilede til hende og bukkede igen " må jeg ikke byde dem på en ny drink, eller fortrækker de et mere privat sted" han smilede til hende og gav hende et blink med det ene øje.

Sidst rettet af Archibal 20/10/2014, 08:37, rettet 1 gang
Teilo
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: the flame and the riddler //Lamia//   20/10/2014, 08:18

//pssst! Lamia forlader aldrig bordet! Hvis han skal være lækker og snu, så må han hen til hende xD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: the flame and the riddler //Lamia//   20/10/2014, 08:41

//du gør det da heller ikke nemt hva men jeg har ændret det//
Teilo
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: the flame and the riddler //Lamia//   24/10/2014, 14:57

//Thaaaaank you! :P//

Lamia lod villigt Archibal tage hendes hånd. Manden lod ikke til at have onde hensigter, og var enten lidt af en scorecarl eller lidt for fuld… eller begge dele. Dog virkede han charmerende, og Lamia var ikke den store tilhænger af at vende smigre og gratis drinks ryggen.

"Med drinks og sukkersød smigre, så er de altid velkommen i min middag…"

Lamia gjorde et kort nik med hovedet, som en slags nejen, da hun ikke så godt bare kunne rejse sig og skride fra bordet.

"Navnet Frost virker bekendt. Du har en bror, ikke sandt?"

På et tidspunkt var Lamias blandt mere inde på det industrielle plan, hvor hun ville brede sig og manipulerer sine medarbejdere og konkurrenter, men da hun ikke havde den store forståelse indenfor det, så opgav hun hurtigt. Dog var et våben til Nero blevet overvejet fra netop det firma.

"Forresten er navnet Lamia. Hverken mere eller mindre. De er altid velkommen til at byde på flere drinks, men jeg er bange for, at jeg ikke kan forlade bordet her… hovedretten er ikke engang ankommet endnu."

Med et drillende og uskyldigt smil trak hun på skuldrene, og slog ud mod sin tomme tallerken, inden hun atter tog drinken op og tog en slurk, hvorefter hun fugtede læberne af med tungespidsen, for at få al smagen med.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: the flame and the riddler //Lamia//   25/10/2014, 12:00

han smilede til hende og så hendes gestus mod bordet, han hørte hende fortælle om at hun ikke havde fået en hoved ret endnu han smilede til hende da hun spurgte om hans bror "ah ja min bror er Armadeus Frost, han sidder i sit lille is slot" han smilede til hende og blinkede til hende og trak en stol hen "hvor mange drinks skulle jeg give en smuk dame som dig før du ville svinge forbi mit hotelværelse og beære mig med at give dig lidt desert " han blinkede en gang til hende og gav hende kortet til hans hotel og hans værelses nummer på det også. han så på hende "det ville være en ære" han smilede og lænede sig ind til hende "og jeg er sikker på at du vil kunne lide det" han smilede til hende og rejste sig.
Teilo
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: the flame and the riddler //Lamia//   27/10/2014, 10:27

"Som en af de berømte Frost brødre, burde du så sidde ved din brors side, netop i dette øjeblik?"

Is-slot. En mindre fornærmelse, men stadigvæk bemærkelsesværdig. Mon de to brødre i virkeligheden ikke rigtig kunne sammen? Det kunne betyde en del for firmaet, hvis det kom ud, at det blevet styret af en mindre familiekonflikt. Lamia skrev sig det flittigt bag øret, og gav sig til at lytte efter Archibals ord igen.

"Jeg er en dyr dame, hr. Frost. Spørgsmålet er rettere, hvor mange penge de er villig til at spendere på én aften på en kvinde, som de ikke engang er sikker på?"

Tonefaldet og blikket i hendes øjne tydede på leg og drillerier. Det var tydeligt, at Lamia nægtede at overgive sig let, og hun i hvert fald havde haft mange bejlere før dette. Hvis hun overgav sig straks ville hun ende som et stykke skrald på gaden. Når man levede evigt, så var der god tid til at vælge, selvom Archibal var en charmerende sag. Det var også en grund til, at hun villigt tog imod hans kort.

"En ære? Det er jeg nu ikke så sikker på."

Lamia lo lidt, men den milde stemning døde let hen, da Archibal rejste sig op igen, og næsten straks bumpede ind i noget rimeligt massivt bag sig. Hvis han vendte sig om, ville han stirre ind i et par lysebrune øjne, der så knap så venligstemte ud, i forhold til Lamias blå. Nero (se profil for billede) var af en småtydlig egyptisk afstamning, med hans "mørke" øjne og solbrændte hud. Tøjet skjulte dog hans tatoveringer, men ikke hans muskuløse bygning, som var kommet igennem mange års hårdt slid. Nero ignorerede Archibal for et sekund, og selvom han ikke flyttede sig, så drejede han hovedet lidt og spurgte tydeligvis Lamia om noget, men på et sprog, som ingen mening ville give for Archibal. Old-egyptisk.

"Jeg har det fint, Nero. Hr. Frost her tilbød mig bare lidt at drikke og lidt fortælling om sin bror. Archibal, dette er min ledsager, Nero."

Lamia sad tilbage med et uskyldigt katteagtig smil, hvis Archibal vendte sig imod hende. Nero så stadigvæk langt fra lykkelig ud.
Teilo
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: the flame and the riddler //Lamia//   27/11/2014, 20:47

// … *Dask* //
Teilo
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: the flame and the riddler //Lamia//   7/12/2014, 10:18

// Emnet afsluttes efter aftale :) //
Sponsored content

IndlægEmne: Re: the flame and the riddler //Lamia//   

the flame and the riddler //Lamia//
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1