New world

IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

what do they say about playing with fire (Archibal)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class

Race : Djinn (ånd)
Navn. : Lazumbra Efritt
Alder : 2900 men liner en på 22
Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild
Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt
Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger
Antal indlæg : 348

IndlægEmne: what do they say about playing with fire (Archibal)   28/9/2014, 21:29

tid: lidt over midnat
sted: en mellemstor bar, i den gode ende af byen, hvor folk rent faktisk giver danserne drikkepenge og ikke bare prøver at voldtage dem (af frygt for mafiaen)
omgivelser: det meste af den ene væg var en lang bar, hvor op til flere bartændere langede rigelige mængder af alkohol over disken, i mitten af rummet var en lang scene til det baren var kendt for, nemlig dansere, de fleste der ikke arbejde var mere end lidt bruset .
påklædning: Lazumbra var som altid klædt i rødt, hendes lettere gennemsigtige haremsbukser var af meget tyndt silke, med undtagelse af skridtet var er var meget tykkere stof, på overkroppen havde hun ikke andet end et brystbånd af silke, som kun blev holdt oppe af hendes brysters fylde, på fødderne, bar hun små elegante silke tøfler og for at slutte det hele af havde hun en del guld smykker (og ja det er rigtig guld) som blandt andet består af armbånd ankelringe navlepiercing og fingerringe

Lazumbra gjorde det hun var bedst til (ud over at sætte ild til ting) at danse, de fleste i rummet holdt øje med vær eneste af hendes bevægelser, hun grinede indvendig, for hun var den eneste af danserne som aldrig smed tøjet for penge, men det var hendes dans mændene i baren aldrig ville glemme.
mellem hoftevrik og indviklede mavebevægelser, så hun pludselig ud af øjenkrogen at der var en der strøg en tændstik for at tænde en cigaret, dette gav hende en ide til noget der helt sikkert ville få publikum til at gå amok.
hun fik ilden til at flyve fra tændstikken og op til hendes hånd (hun kunne sagtens skabe flammen selv, men det gad hun ikke) da flammen ramte hendes hånd, begyndte den at vokse til den dækkede hele hendes kropi et tyndt flammende lag, som stadig havde de kvindelige former, alt imens hun stadig dansede en utrolig sexet mavedans, så trådte hun ud af flammerne og dansede synkront med flammekvinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: what do they say about playing with fire (Archibal)   28/9/2014, 22:40

den brølende motor stoppede lige uden for baren, dens motor spyttende en rød flamme før den stoppede helt. manden bag rattet gik ud af bilen og tog sine handsker af. denne aften var hans sidste fri aften før han skulle samle det nye hold, han tog nøglen og låste sin bil efter sig. hans øjne var krystal blå og han havde en vandre stok ved sin side, den lignede at den holdt omkring en orange krystal der lå i klørene på en ørn. hans påklædning var måske lidt anderledes end de flestes, han var klædt i en lang rød læder trench coat, et par fingerløse handsker et par hullede jeans og en normal sort trøje. han gik ind af døren til et etablisiment han ikke havde været i i nogle år nu. på hoved scenen var der en smuk pige, hun dansede meget pænt, lige som Archibal kunne lide det. han gik ned i baren og satte sig " en dry martini tak, lige meget med hvordan den er " han smilede da han så op på scenen og skulle til at tænde en cigaret med en tændstik men ilden forsvandt for ham og svævede op på scenen. han gik op til scenen og da hun splidtede sig op til hende og hendes flamme jeg gik han helt tæt på og holdt sin cigaret frem og kun lige sugede ind så der kom ild i den og gik op mod baren igen hvor han satte sig, entlig kunne han bare slukke ilden, men han var i for godt et humør.
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class

Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger

IndlægEmne: Re: what do they say about playing with fire (Archibal)   29/9/2014, 07:52

et eller andet fjols var gået op og tændt sin cigaret på hendes flammedanser, det er utrolig krænkende, men hvad skulle hun gøre, sætte ild til ham ville være kedeligt, hvad med at sætte ild til hans drink øjeblikket inden han drak den, det var både være smerte fuld og han ville ikke dø af det (tror hun), men nej de andre blev altid sure når hun skade kunder, så derfor måtte hun finde på noget mindre dødeligt.
hun valgte en mere ironisk straf, hun fik fyrens cigaret til at brænde væk på under et sekund, så han fik meget mere røg end det forvæntes, alt dette mens hun stadig dansede med en præcision og elegance, så man ikke ville se at hun tænkte på simi diabolske planer.
hendes hofter bevægelser fik publikum til at gå amok, og de fleste opdagede ikke at hyrens cigaret osede som et damplokomotiv, hun fik også bugstaver af ild til at svæve foran fyren hvor der stod ''rør ikke danserne''
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: what do they say about playing with fire (Archibal)   29/9/2014, 09:26

på sekunder forsvandt hans cigaret og han hostede lidt over røgen. så hun havde mere kontrol over ilden end han troede men det ændrede ikke på at hun lige havde brændt hans cigaret af. han tog en ny frem og lod sin hånd der ikke holdt om hans stok bevæge sig i en lokkende bevægelse og bugstaverne blev til en lang slange der snoede sig gennem luften. den kom tæt på ham og han tændte den nye cigaret mens store bugstaver formede "og det er uhøfligt at stjæle andres ild" han slukkede derefter ilden ved en bevægelse og han tog en drink fra baren og tog en slurk af den. han smilede nu til denne danser, noget af hans gamle viden kom til overfladen. han havde ikke set væsner som denne, ikke siden han rejste under den katolske kirkes korstog. hun var en Djinn, han smilede til hende med et vidende blik og tog et sug af sin cigaret.
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: what do they say about playing with fire (Archibal)   29/9/2014, 09:51

de flest af tilskuerne, var yders overrasket over ild bugstaverne (ikke at de ikke var overrasket over ildkvinden, men det var sexet, så de fleste var blev ikke bange for det, men de fleste brød sig af en eller anden grund ikke lide bugstaver) så nu begyndte de at forlade baren.
Da en stor mængde af folk havde forladt baren besluttede lazumbra at stoppe med at danse, og gå ned i baren til fyren og sagde ''ild kan ikke ejes wannabe'' hun er en Djinn at sige at det er din ild er det samme som at sige at du holder den som slave.
hun rakte ind over baren og tog en flaske whisky (bartænderne trak det fra hendes løn) og begyndte at bælle (hun bliver ikke fuld da hun er lavet af ild, og bruger det af ild)
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: what do they say about playing with fire (Archibal)   29/9/2014, 12:23

Archibal så op da danseren kom hen til ham og sagde noget om at ild ikke kunne eges, han hørte ikke rigtigt efter. hun kaldte ham en wannabe og han kunne ikke lade være med at grine højt da hun kaldte ham det "jeg vil ikke høre en Djinn snakke om at være en wannabe. jeg har snakket med elementral væsner langt før du kom til, jeg selv har styret ilden lige siden at den første organiserede religion, jeg har set byer falde under mine flammer. du er intet end en fis i en hornlygte i forhold til mig" hans øjne glødede stadigt Orange og ædelstenen i hans stok pulserede et orange lys fra sig. han havde ingen intention om at angribe men hvis hun gik til angreb ville han forsvare.
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: what do they say about playing with fire (Archibal)   30/9/2014, 10:34

Lazumbra havde nu tømt sin whisky, men derefter sukkede hun ''hvordan kan du så lidt viden om ildens natur, det kan ikke tæmmes kun begrænses'' enten var denne fyr en løgner eller en ignorant idiot, højest sandsynligt bække dele.
Desuden troede han et nogle gløderne øjne og sten kan skramme hende, hvis han vidste hvad hun er, ville han vide at ild ikke kan skade hende, varmen vil faktisk gøre hende stærkere, men på den anden side, hvis alkoholen springer i luften, vil hendes lejlighed nok gå op i flammer.
hendes hår begyndte at gnistre en smugle, af irritation ''men jeg bør nok ikke forvente en person som ikke er ild vil forstå ilds natur, jeg siger heller ikke at jeg forstår organiske væsners seksuelle drifter, selvom jeg tjener penge på den''
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: what do they say about playing with fire (Archibal)   30/9/2014, 12:25

han satte sig på en stol med et smil og tog fat i sit glas og drak af det. hans øjne blev den normale blå mens hans stok blev normal igen. han så op på hende med et smil "jeg forstår måske ikke ildens veje, du måske ikke sensuelle behov. men jeg har rørt ved ilden, set den. du har nok ikke mærket den varme omfavnelse af en fra det modsatte køn, dit underliv ikke mærket en mands fulde" han smilede til hende. han rejste sig og tog et bundt penge frem og så på hende "du arbejder for dette ikke" han så hende i øjnene mens at pengene begyndte at brænde og til sidst blev til aske "jeg arbejder ikke for penge, jeg arbejder for at kæmpe, mit liv er kamp, min hjerte rytme slår i tagt med krigs trommerne, min føde er sjælene af mine fjender" han rejste sig og gav hende 100 dollar og et kort med en adresse. han kiggede rundt i klubben "hvis du vil vide hvor man kan tjene flere penge end her, du kan stadig danse" han vendte rundt og gik ud af baren og så på sin bil. han lod en hånd glide hen over dens køler hjelm og åbnede døren og med et brøl blev den sat i gang og han kørte længere ned af gaden til hans hotel som han satte sig op på sit værelse.
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: what do they say about playing with fire (Archibal)   1/10/2014, 09:21

Antyde han at hun skulle have sex med ham for penge, Lazumbra rystede af væmmelse og brændte alt både pengene og kortet, hun havde ingen ønske om at kontakte det fjols for slet ikke at tale om at have sex med ham.
Hun havde intet andet at bruge penge på end brændstof, og det fik hun mere end nok til ved at danse, så hvorfor skulle hun tjene mere end hun havde brug for.
For en gangs skyld har hun træt af at hun ikke kunne blive fuld, så hun kunne komme til at glemme denne hændelse, men man kan ikke græde over spildt mælk.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: what do they say about playing with fire (Archibal)   

what do they say about playing with fire (Archibal)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» The meet by the fire - Marcus