Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Mama admins nyheder uge 40 :) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Mama admins nyheder uge 40 :) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Mama admins nyheder uge 40 :)

Go down 
ForfatterBesked
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Mama admins nyheder uge 40 :) Empty
IndlægEmne: Mama admins nyheder uge 40 :)   Mama admins nyheder uge 40 :) Icon_minitime1/10/2014, 19:26

Kære rollinger :)

World event
Nu er der endelig et world event, vi starter dog lidt simpelt ud, men der er mulighed for masser af spil!
Læs mere om det i dette link, og hvordan i kan bruge det i jeres emner i lille eller større grad :)
Dog skal jeg udmelde, at jeg ikke når i dag at opdatere alle vores stedforum med de enkelte forandringer pga world eventet for hvert sted. Det bliver nok gjort i morgen eller de næste dages tid, undskyld for forsinkelsen!

men jeg håber, at i bliver glade for at få et world event. :) og at i kan bruge det! så giv endelig respons, og hvis i har svært ved at finde ud af, hvad i skal bruge det til, så spørg bare os admins, vi kan komme med ideer til jer.

Andre ting
Der vil komme her meget snart end ingame nyhed omkring, hvordan krigen mellem the amigos og the Calvarinos stoppede. Således at vi har en reel slutning på vores sidste world event.

Vi har fået mange forslag ind for både våben, dyr osv, det skal nok komme op! Fordi vi er super glade for jeres forslag, så bekymre jer ikke om, at i ikke har fået jeres ting op endnu, de skla nok komme.

Der er sikkert andre nye ting eller andet, som jeg sikker har glemt XD det kommer så i næste udgave af Mama admins nyheder :)

yours
mama admin
medusa
Tilbage til toppen Go down
 
Mama admins nyheder uge 40 :)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mama admins nyheder - uge 39.
» Mama admins nyheder uge 43
» Mama admins nyheder 45.
» Mama admins nyheder 47.
» Mama admin nyheder uge 44.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Admin Nyheder.-
Gå til: