IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

is it hot in here or is it just us (Phoenix)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class

Race : Djinn (ånd)
Navn. : Lazumbra Efritt
Alder : 2900 men liner en på 22
Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild
Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt
Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger
Antal indlæg : 348

IndlægEmne: is it hot in here or is it just us (Phoenix)   2/10/2014, 11:53

tid: 1240
vejer: solen skinder fra en skyfri himmel, ikke en vind rørte sig og temperaturen var oppe på 45 grader
omgivelser: der var ikke mange mennesker på gaden, nok fordi at asfalten var begyndt at blive en smugle klistret
påklædning: det samme tøj hun altid bære, en lille rød silke top, som kun bliver holdt oppe af hendes bryster, på benene har hun haremsbukser af meget tyndt silke, så man kunne se igennem dem, på fødderne havde hun røde tøfler og en del guldsmykker.

Lazumbra gik glad hen af gaden, denne varme var fantastisk, der var en del mennesker der havde beklaget sig over varmen, men Lazubra kunne ikke forstå hvordan det kunne være så slemt, men det var godt nok lidt irriterende at ens sko sad fast i asfalten, men man kan jo ikke få alting, derfor fik hun små flammer til at fjerne asfalten under hendes føder.
alt i alt kunne hun ikke se det store problem i varmen (men hun er nok også en smugle biaset, som en ildånd, som har levet en stor del af hendes liv i Sahara)
men mennesker er nok bare forbandet med at være organisk og ikke kunne klare varme, hun så lidt rundt, måske for at vinde noget/eller nogen der havde det lige så godt som hende selv
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2638

IndlægEmne: Re: is it hot in here or is it just us (Phoenix)   15/10/2014, 20:41

Påklædning: Stram sort top, grøn vest, grønne militær bukser, og sorte støvler
Våben: to styk stayer M9A1 pistoler i sort, samt en kniv i hver støvle

Der var åbenbart hedebølge i hele landet, og de få folk der nu var omkring, gik forsigtigt rund. Asfalten var ved at være for blød til at man kunne gå og køre på den. I det hele taget ville kun sindssyge mennesker eller væsner, bevæge sig ud i den ekstreme hede.
Mens Phoenix gik fløjtende rundt i Vegas’ gader kiggede folk efter hende. Den kun 16-årige pige var slet ikke påvirket af heden. De folk der bevægede sig langs husmurenes skygger så misundeligt på hende. ”Hvad er din hemmelighed, barn?” Hviskede en gammel dame fra et skyggehjørne. ”Hemmeligheden er ild.” Hviskede Phoenix og grinede som den glade pyroman hun nu var. ”Ild og varme, man kan ikke undgå at elske det!” Hvinede Phoenix og løb ned ad en sidegade.

En glædes rus havde fyldt den lille varulv og gav hende endnu flere kræfter. Da hun endelig nåede en bred gade grinede hun forpustet og vinkede til de folk der så forfærdet på hende. ”Slap af kvinde!” Råbte en mand. ”Du sindssyg!” Råbte en anden, men disse råb gjorde bare hendes ellers brede smil endnu støre.

Fifth Class
Fifth Class

Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger

IndlægEmne: Re: is it hot in here or is it just us (Phoenix)   21/10/2014, 18:41

pludselig stoppede Lazumbra, hun havde smeltet asfalt på hendes sko, 'det var en skam' tænkte hun og fik dem til at forsvinde (de er en del af hendes menneskelige form)
en anden person, som så ud til at kunne lide varmen, en køn ung kvinde, måske var hun en Djinn, var der mon andre Djinn her i området, denne opdagelse gjorde hende interesseret.
Lazumbra trådte helt ind i åndeverden, og blev derved fuldkommen usynlig, selv en varulvs næse ville ikke kunne finde hendes lugt.
hun gik hen bag pigen og tog tilbage til den menneskelig verden, hvor hun gav pigen et kram ''hvor er det dejlig at se en anden Djinn'' sagde hun på flyderne arabisk (da djinn alle er fra Arabien og derfor har arabisk som deres moders mål)
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: is it hot in here or is it just us (Phoenix)   7/11/2014, 20:20

da en kvinde pludselig omfavnede hende bagfra og snakkede arabisk til hende, smilede Phoenix svagt og rystede på hovedet. Phoenix kunne fuldt ud forstå hvad kvinden sagde, men kunne ikke selv snakke det underlige sprog. "Søde ven, du har fat i en forkert person." Phoenix løsnede hendes greb og vendte sig om og så på hende. "Men kan se du er lige som jeg, eller måske har vi bare samme even?"
det slog Phoenix at hun havde hørt om nogle få personer der kunne tåle ekstremt varme, fordi, de ligesom hende selv, kunne lege med ilden, eller måske var født af den.
"Men vi kan se om vi har nogle fælles træk... Jeg kender intet til min fortid, så måske kan jeg finde ud af om vi har samme baggrund?" Phoenix tænkte slet ikke over at hun ikke kendte denne kvinde, men at hun ikke var påvirket af varmen, gav hende en form for tryghed med det samme... måske var de født fra samme ild?

Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: is it hot in here or is it just us (Phoenix)   14/11/2014, 10:21

Lazumbra var yders forivret over at kvinden ikke forstod Arabisk, men nu da hun var tætter på var det tydelig at hun var lavet af ild, er der Djinn der ikke kommer fra Arabien.
''vi kan snakke i åndeverden, så kan vi talle under fire øjne'' sagde hun med en glad stemme, for det kunne betyde at der var nye Djinn, det ville være fantastisk, siden der altid kun har været de 200 originale Djinn, tanken var næsten
for meget for Lazumbra
Lazumbra forsvandt ind i åndeverden, hvor hun ventede på Phoenix
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: is it hot in here or is it just us (Phoenix)   3/12/2014, 08:35

”Åndeverden?!” Phoenix greb ud efter hende da den underlige kvinde. ”Men…” og kvinden var væk. ”Måske var det en halusination(Staves??)?” Phoenix rystede på hovedet og trak på skuldrene. Måske hun skulle prøve at meditere? For at se om hun kunne komme ind i åndeverden? Eller ville hun bare føle sig åndssvag?
Phoenix kravlede op øverst på en bygning og satte sig i skrædderstilling som hendes mester havde lært hende. Hun koncentrerede sin chakra omkring hendes hjerte og mave og lukkede øjne, hendes hænder summede, og hendes krop blev til knitrende ild, langsomt begyndte hendes ild skikkelse at lette svagt fra jorden.

Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: is it hot in here or is it just us (Phoenix)   14/12/2014, 21:00

Lazumbra ventede i åndeverden, mens hun ventede tænkte hun på at dan anden Djinn var mærkelig, for det første forstod hun ikke arabisk, og for det andet tog det hende lang til at komme til åndeverden, når det var lige så let som at trække vejret, måske var hun en bedrager.
hun tog tilbage til menneskernes verden og så at kvinden sad og mediterede, da indså Lazumbra at kvinden var en dødelig magiker, som udgav sig for at være Djinn.
Lazumbra sprang frem og og greb kvinden i kraven og sagde med en stemme der ikke længere lød menneskelig ''hvem er du og hvorfor udgiver du dig for at være Djinn'' mens hun talte kom der en tyk kvælende røg op af hendes mund, som skulle forhindre kvinden i at få nok ilt til at skabe flammer
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: is it hot in here or is it just us (Phoenix)   15/12/2014, 10:57

Phoenix fik et chok da den underlige kvinde pludselig holdte hende i nakken. ”Hey!” Knurrede hun og vred sig. ”Hvad fanden rager det dig?!” Phoenix slappede af og lod sin forvandle halvt til ild… eller det ville hun have gjort hvis der ellers havde været ild nok.
”Hvad fanden er en Djinn?!” Den 16-årige pige så ikke ud til at være synderligt bange, eller skrækslagen, nok mere bare en teenager der var sur.
”jeg er Phoenix, og sæt mig så ned! Desuden udgiver jeg min ikke for at være noget jeg ikke er!” hvæsede hun og forvandlede sig til sin ulv. Med et dumpede hun ned på jorden og sprang et skridt eller to tilbage. Hendes ulv knurrede og hun blev igen til et menneske. ”Jeg udgiver mig ikke for at være noget! Sagde også før at det var muligt vi havde de samme evner, sagde at du havde den forkerte person!” Phoenix’es øjne glødede svagt, og små gnister var begyndt at slå omkring hende krop.

//sorry for kort indlæg o.o

Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: is it hot in here or is it just us (Phoenix)   9/3/2015, 10:07

hvis pigen ikke er en djinn hvordan kan hun så være lavet af ild og endnu vigtigere hvordan kan en hund være skabt af ild (i Arabien er hunde og ulve beskidte skade dyr) Lazumbra, som havde erfaring i at bekæmpe ildvæsner (som har brug for en masse ilt for at bruge deres kræfter), hun lavede en ring af ild omkring Pheonix, for at suge ilten ud af hende for at slå hende bevistløs ''tror du virkelig at du kan vinde over mig med fysisk råstyrke''
Lazumbra kan ikke forestille sig at der er ildvæsner, som ikke er djinn, så derfor mener hun at du er en forfalskning
Sponsored content

IndlægEmne: Re: is it hot in here or is it just us (Phoenix)   

is it hot in here or is it just us (Phoenix)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1