IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Just some small-talk? (veronika)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Phoenix
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2638

IndlægEmne: Just some small-talk? (veronika)   17/10/2014, 21:14

Tid: Det er aften klokken er omkring 22
Sted: På en bar i Vegas
Omgivelser: Massere af fest glade mennesker, nogle meget fulde, andre slet ikke påvirket.
Tøj: arbejdstøj. En hvid skjorte, sort kort nederdel, sorte kondisko, nogle net strømpebukser.
Våben: en kniv under disken.

Phoenix havde søgt arbejde på den lokale bar i Vegas. På grund af hendes unge alder, var mange interesseret i hende. Men kun det mest eksklusive sted fik hende.
Om aften fik hun lov til at komme ind og være bartender. Phoenix var god til at mixed og blande det der skulle blandes.
En ung mand lagde an på hende mens hun betjente en gammel mand. ”Hey, smukke. Skal du med ud bag ved? Jeg skal nok være flink.” Phoenix fejede blidt og nænsomt den klamme stodder væk og lod sig rive med af musikken. ”HAPPY HOUR! COME ON GUYS!” Skreg Phoenix og de andre bartender.
Folk stimlede sammen og grinede, skreg hvad de ville have og havde det skønt.
Dog var der nogle folk som bare ikke kunne styre sig. de begyndte at slås og Phoenix slog til. ”UD MED JER!” Brølede den kun 16-årige pige og skilte dem ad. ”Ud nu.” Da mændene ikke fulgte hendes ordre, begyndte hun at lade sine hænder opsluges af ild. ”UD MED JER NU!” Mændene blev overrasket, og kiggede på den lille pige. Den ene tog fadt i hende og kastede hende over mod bordet. Musikken stoppede brat og folk råbte.

Fourth Class.
Fourth Class.

Race : kamæleon
Navn. : Veronika Corona
Evner/Classes. : Beskytter
Bosted : En lille 2.værelses lejlighed, til hun finder en som vil dele en større lejlighed eller hus med hende
Partner. : Maybe
Slaver. : N/A
Evt. bemærkninger. : Altid frisk på et emne xD
Antal indlæg : 604

IndlægEmne: Re: Just some small-talk? (veronika)   16/12/2014, 13:25

Race: Ganske almindeligt menneske

Det var et stykke ud på aftenen. Klokken var ikke mere end 22, og Veronika havde valgt at hun ville tage ud i aften. Hendes krop var igen som et ganske almindeligt menneskes, og hun var ikke sikker på om hun kunne lide dette. Hun fik ikke så meget opmærksomhed når hun var menneske, så det var vel okay var det ikke? Folk viste dog ikke hvad hun var i stand til at gøre hvis hendes evne kom frem, eller at hun kunne skifte race, dog ikke af sig selv, men alligevel.
Hun kom forbi en bar, og hørte meget højrøstede stemmer inde fra baren af. Hun gik der ind lige som en mand smed med en ung pige. Uden at være klar over det kom Veronikas evne frem, og uden at tænke, løb hun med en vampyrs fart over og nåede at gribe pigen inden hun ramte bordet. Hun satte forsigtig Phoenix ned på jorden. "Er du okay?" spurgte hun, og så på Phoenix. Mændene rundt om i baren så bare måbende på hende, da hun jo var et menneske. Hvordan havde hun kunnet nå der hen så hurtigt? De så på hinanden, og så på hende igen, men Veronika lagde ikke rigtig mærke til dem. Hun så kun på Phoenix. Hendes evne ville ikke virke mere, da der ikke var nogle som var i fare mere, ud over hende selv måske, men så vil hendes evne alligevel ikke virke, da hun ikke kunne bruge den på at beskytte sig selv, kun andre.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Just some small-talk? (veronika)   18/12/2014, 09:09

En eller anden person greb Phoenix. 'hvem i alverden er du!?' tænkte hun og nikkede. "Jeg har det fint når de er væk!" Hun rejste sig hurtigt op og stormede hen mod de mænd der havde kastet hende. "SÅ ER DET UD NU!" Hele hendes krop flammede op og gulvet blev svitset. "ud eller det er jer som bliver brænd." De tre mænd grinede, og blve stående hvor de var. "Fint, i bad selv om det." En ild kugle blev dannet foran hende og sendt af sted. De tre mænd sprang til siden og nåede kun lige at undgå kuglens flammer.
Endnu en gang bad Phoenix dem forsvinde, denne gang tøvede de dog. "Gå nu..." sagde hun opgivende og sendte en kæmpe mæssig flamme mod dem, og pludselig havde de tre mænd travlt med at komme ud af døren. Ilden slukkede og dj'en spillede musik igen. Festen fortsatte uforstyrret som før, og Phoenix gik hen bag baren igen og begyndte at hælde shots op i de små glas. Hendes arbejde var meget nemt.. til tider..

Fourth Class.
Fourth Class.

Bosted : En lille 2.værelses lejlighed, til hun finder en som vil dele en større lejlighed eller hus med hende

IndlægEmne: Re: Just some small-talk? (veronika)   18/12/2014, 18:23

Hun så på Phoenix da hun havde sat hende ned. Hun blev overrasket over den unge piges evne, at hun kunne kontrollere ilden på den måde. Det var selvfølelig ikke mærkeligt at kunne styre ilden, det var nok en af de mest almindelige evner folk havde, men det der var fantastisk var måden den unge pige her kunne styre den og det hun kunne gøre med den. Da der ko ild i hele Phoenix's krop, måbede Veronika indvendigt men viste det ikke uden på. Veronika så på de tre mænd som stormede ud der fra, og så så tilbage på pigen som var skyld i at de var flygtet. Hun så ikke så gammel ud igen, en 15-16 år eller der omkring ville Veronika skyde på.
Da den unge pige var gået om bag baren igen, gik Veronika stille der over. Hun var ikke sikker på hvad hun skulle sige til hende eller noget. Hun stillede sig bare ved baren, og hvilede sig op af den.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Just some small-talk? (veronika)   3/2/2015, 20:02

Da Phoenix genkendte pigen der havde grebet hende, gik hun hen til hende og satte 5 hot på bordet. ”Tak for resten… jeg… var lidt optaget, og det er på husets regning.” hun smilede glad til kvinden.. eller pigen, hun kunne ikke helt bedømme hendes alder ud fra udsenet.
En af de andre bartender så hen mod hende og klappede hende på skulderen. ”Du var… Speciel der ude. Overvejet at blive udsmider?” spurgte en mand, som havde en lidt for ulækker ånde, da det var tydeligt at han havde drukket øl.
”Øh… nej, kan godt lide at stå her omme bagved.” Mumlede hun og fortsatte med at arbejde.
Dog kunne hun ikke få øjnene fra den mystiske pige. ’Hvem var hun? Hvorfor var det lige hun havde redet hende?
”Øm… må jeg spørger hvem min rednings kvinde er?” drillede hun og prikkede Veronika på skulderen.

//sorry korte længde //

Fourth Class.
Fourth Class.

IndlægEmne: Re: Just some small-talk? (veronika)   9/3/2015, 18:11

Veronika så på Phoenix da hun stillede 5 shot på bordet foran hende. "Øm det var da så lidt, og tak for shotsne." sagde hun, og smilede forsigtigt til pigen. Hun var sikker på, at hun ikke var så gammel, eller det lignede det ikke hun var, eller kunne hun tage helt fejl af det?
Hun tog en af de 5 shots, og hørte det en mand sagde til pigen, med om hun ikke skulle være udsmider i stedet, men at pigen afviste det. Det var jo også fint nok hvis hun godt kunne lide at være bartender. Veronika så lidt rundt i baren, men så å pigen igen da hun snakkede til hende. "Selvfølelig. Jeg hedder Veronika, og du?" svarede hun, og smilede venligt til pigen bag baren. Hun vidste intet om den pige hun havde redet, og skulle Veronika være ærlig, så vidste hun ikke hvorfor hun havde redet hende, det havde bare været et rent instinkt fra hendes evne af. Hun var en beskytter, hvilket betød at hun nogle gange bare skulle beskytte en person i den situation hendes evne kom frem på.
Veronika var egentlig også utrolig dårlig til at gætte folks racer, så hun var heller ikke sikker på, hvilken race Phoenix var, men det skulle hun vel nok finde ud af, ikke?
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Just some small-talk? (veronika)   31/3/2015, 22:27

Phoenix smilede glad da hun hørte navnet. ”Veronika.” udtalte hun langsomt, og nikkede. ”Hai, Veronika, så.” Grinede hun og rakte hånden frem.
Hendes navn? Skulle hun fortælle det, eller bare give hende et andet navn. ”Um… du kan få en ledetråd, så må du se om du kan gætte det rigtige. Mit navn er fri som fuglen der bære det, Ilden er min skæbne, og jeg vil rejse mig fra asken, og vokse mig stor inden jeg dør igen og genopstår. Gæt mit navn, du har en time. Så har jeg fri.” Grinede hun og dansede hen mod hendes kollega.

En time senere gik hun ud bagved og skifte tøj. Da hun kom tilbage havde hun en sort top på samt et par grønne bukser. ”Godt, Veronika, hvad er du nået frem til? Eller er du stadig helt blank på hvem jer er.” spurgte hun stille og smilede. Den unge varulv kunne lugte en underlig lugt, noget vampyr blandet med menneske, blandet med alle andre racer. Hendes næse var bare forvirret. ”Hvad er du?” spurgte hun efter at være kommet ud af døren far baren.

IndlægEmne: Re: Just some small-talk? (veronika)   

Just some small-talk? (veronika)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» A small place to live. (Nille=privat)
» I most talk with you //Sakref og Zantanna//