New world

IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

i knew it! Wait... (Jayden)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Phoenix
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2633

IndlægEmne: i knew it! Wait... (Jayden)   17/10/2014, 21:30

Tid: Det er aften klokken er omkring 24
Sted: På en bar i Vegas
Omgivelser: Massere af fest glade mennesker, nogle meget fulde, andre slet ikke påvirket.
Tøj: arbejdstøj. En hvid skjorte, sort kort nederdel, sorte kondisko, nogle net strømpebukser.
Våben: en kniv under disken.

Det var et stykke tid siden Phoenix havde været på arbejde. Men sidste gang var det gået galt.. Phoenix havde flere gange været oppe at slås, men sidste gang havde hun brugt sin evne uden at det fungerede.. det var lidt underligt…
”Kan jeg få den røde?” Hviskede en lille pige og så op på Phoenix med store øjne. ”Desværre, du er for ung til at jeg sælger noget til dig, se at komme væk her fra inden nogen ser dig.” Phoenix viftede pige væk og genoptog sit arbejde.
Omkring midnat, fik Phoenix lov til at slå sig løs i baren. Hun hoppede op på disken og begyndte at danse som galt det hendes liv. Hun var både ung og lækker. Flere unge mænd piftede af hendes hofters dans, og hun nød den opmærksomhed hun fik fra gruppen. Efter en lille rum tid, fangede hendes næse en meget velkendt duft. JAYDEN! Skreg hendes indre, men hun kunne ikke se ham.
Phoenix fik den fantastiske idé og råbte hans navn. ”Jayden! Kom her op og dans!” Hun grinede og lavede et tegn til dj’en og han skiftede til et rigtigt danse-nummer.

Gæst

IndlægEmne: Re: i knew it! Wait... (Jayden)   17/10/2014, 22:07

Jayden havde længe været væk fra alle dem han kendte, hvilket var meget få personer. Efter han havde hørt om Patchs død havde han ligesom givet op. Han var træt af at være venlig og sød hele tiden. I sidste ende passede det slet ikke til ham at være sådan. Så, han havde taget ud på en lille ferie og straks var han blevet ændret i personlighed og udseende. Han var dog stadig til at genkende på udseendet. Det var ikke meget han havde tænkt på Phoenix for hans tanke var at starte helt forfra. Gid det var så enkelt. Nu hvor han var bare tilbage vidste han at risikoen for at støde ind på hende var ret stor.
Jayden havde en hvid skjorte, der var halvt åbent, sorte jeans og sorte converse på. Han gik ofte på barer efterhånden fordi han elskede den glade atmosfære der var. Han sad ved et bord alene og betragtede de mange væsener. Et svagt smil foldede sig om hans læber, da han hørte en bekendt stemme kalde på ham. Han rejste sig op og kort efter stod han omme bag disken. Med et drillende glimt i øjnene, hoppede han let op på disken og tog fat i en af Phoenix's arme. "Dit ønske vil jeg opfylde." Sagde han kækt.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: i knew it! Wait... (Jayden)   17/10/2014, 22:17

Da hun hørte Jayden’s stemme, vinede hun af glæde og blinkede svagt til ham. ”Hm, kan man nu opfylde ønsker?” Spurgte Phoenix kælent og snuppede en flaske sprut fra bordet.
Roligt satte hun flaskens åbning for hendes mund og slugte noget af indholdet. Vodka. ”Skal du smage lidt?” Spurgte den små fulde Phoenix og rakte ham flasken.
Hun dansede så godt hun kunne på den smalle disk og bevægede sig hen ad den. ”COM ON GUYS! SYNG! DANS! SKRÅL SOM VAR GALDT DET LIVET!” Vinede hun endnu en gang og fik igen Dj’en til at skrifte sang.

Efter at Phoenix havde danset et lille stykke tid, hoppede hun ned fra disken og hviskede noget til den ene af hendes kollegaer. De grinede begge to, og kollegaen nikkede stille og så op på Jayden. ”Hey søster, jeg har dipset ham.” Grinede hun og krammede sin veninde. ”Hey Jayden? Skal du med ud?” Phoenix lagde hovedet svagt på skrå, og knappede den ene af knapperne op i hendes skjorte, så man kunne se hendes kavalergang. ”Eller vil du hellere stå der oppe og danse?” Hendes stemme var som en spindende kat, kælen og lege syg.

Gæst

IndlægEmne: Re: i knew it! Wait... (Jayden)   17/10/2014, 22:37

En blid, charmerende latter forlod hans læber over det hun sagde og han lagde hovedet lidt på skrå. "Ikke endnu. Jeg regner med at finde ud af hvordan." Han blinkede drillende til hende. Han havde på en måde savnet hende, men alligevel også været glad for at komme lidt væk fra hende. Han hoppede ned fra disken efter at have taget noget af vodkaen. Han var ikke så vild med at danse.
Jayden stod lænet op af disken og betragtede Phoenix og hendes veninde. Han rynkede svagt på panden over det Phoenix sagde, men hurtigt smilede han igen. "Jeg har vel lidt tid til at hænge ud." Sagde han og gik hen til dem. "Jeg foretrækker at lade være med at danse." Han smilede svagt. "Og knap din skjorte helt, der bliver kigget på dig." Hviskede han ved hendes ene øre. Han lagde sin ene arm om hendes liv. "Jeg gætter på du har savnet mig?"
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: i knew it! Wait... (Jayden)   17/10/2014, 22:50

Phoenix grinede glad da han sagde ja til at hænge ud. ”Uha, har man tid til det?” jokede hun og rystede svagt på hovedet. ”Ej skal nok være flink.” Hun prøvede at se uskyldig ud, men droppede det hurtigt, da hun vidste det ikke ville holde længe.
Da Han kom helt tæt på hende mærkede hun varmen brede sig i hendes krop. Gud hvor havde hun savnet den fyr. Hun smilede kælent til ham og nikkede stille. ”Vil du ikke have folk ser på mig?” Spandt hun og knappede sin skjorte helt forsigtigt og bed sig i læben. ”Men for de du er dig,” fortsatte hun. ”Vil jeg gerne adlyde din lille ordre.” Hun blinkede kækt og rødmede da han lagde armen om hende.
”Om jeg har savnet dig?” Phoenix lagde en finger på sin hage og lod som om hun tænkte. ”Jah, det tror jeg sørme jeg har.” Hun lagde armen om hans liv, så hun kunne følge med i hans tempo uden at vælte rundt som en anden galning.
Udenfor slog den kølige vind mod hendes næsten bare ben og ansigt. ”mm…” Mumlede hun og lukkede øjnene. Jayden var hos hende, og for første gang længe var hun bare en lille smule lykkelig. ”Nå, Jayden, Hvor skal vi hænge ud?” roligt åbnede hun øjnene og gled ind foran ham. De klare røde øjne så ind i Jayden’s. det var alt for længe siden hun sidst havde set dem.

Gæst

IndlægEmne: Re: i knew it! Wait... (Jayden)   17/10/2014, 22:57

Jayden himlede lidt med øjnene over hendes joke. "Selvfølgelig. Jeg har intet arbejde, intet ansvar. Mit liv består af at feste lige for tiden.. og være lækker." Det sidste sagde han med et drillende glimt i øjnene. "Jeg vil tro på at du er flink når jeg ser det." Sagde han uskyldigt. Han grinede kort over hendes mislykket forsøg på at virke uskyldig.
Han brød sig ikke om at andre fyre kiggede på hende, især når det var så tydeligt hvad de tænkte på. "Nej, for de er ikke værdige til at se på dig." Hviskede han blidt og blinkede kort drillende til hende, inden han begyndte at gå udenfor. "Dygtig ulvepige." Han morede sig over at snakke med hende igen. Han havde glemt hvor godt selskab hun kunne være. "Så, det sidste du tænkte på om natten var 'jeg savner Jayden helt vildt'?" Han så spørgende på hende og hans stemme havde haft en drillende tone i sig.
Han så kort rundt, da de var udenfor, inden han så på hende igen. "Damen bestemmer." Sagde han galant. Han bøjede sig lidt ned, så deres ansigter var lige foran hinanden. "Jeg vil derhen hvor du vil hen."
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: i knew it! Wait... (Jayden)   17/10/2014, 23:13

”Og du er måske værdig nok?” Drillede hun og rakte kort tunge ad ham. Gud hvor var hans stemme forførende! Phoenix skulle virkelig holde sig i nakken for ikke at springe på ham.
”Ja, mig dygtig. Vuf.” Grinede hun og rystede med hendes bagdel, som om hun logrede med halen.
”Oh, ikke bare, Jayden jeg savner dig helt vildt.” Mumlede hun drillende. ”Men, Oh Jayden, hvor er du blevet af? Oh Jayden, hvorfor er du ikke hos mig lige nu?” Drillede hun og blinkede til ham.
Alt dette var dog delvist sandt.. der var flere gange hvor hun havde tænk på om han var sammen med andre kvinder, eller om han var død? Var det på grund af Ellie og Patch at han var forsvundet? Det måtte hun spørge ham om senere.
Phoenix smilede piget og fniste da han kaldte hende ”damen”, og en kraftig rødmen fandt sted, da han bøjede sig lidt ned. ”Vil du det?” Spurgte hun stille og gik endnu tættere på ham. Hendes læber var kun få millimeter fra hans. Hun kunne allerede smage hans søde ånde, og mærke varmen fra ham. ”tror jeg har den perfekte idé til at hænge ud henne.” Hviskede hun helt blidt inden hun fjernede den sidste plads mellem dem, og kyssede ham blidt og lidenskabeligt.
Alt i hende eksploderede på ny, lige som første gang hun havde kysset ham. ’oh god!’ Skreg hun indvendigt.

Gæst

IndlægEmne: Re: i knew it! Wait... (Jayden)   18/10/2014, 10:44

Jayden lod som om han blev fornærmet over det hun sagde ved at lægge sin ene hånd imod hans brystkasse og se overrasket på hende. "At du overhovedet spørger! Selvfølgelig er jeg den eneste, der er værdig til det!" Kort efter at have sagt det begyndte han at grine lidt. Han klappede hende lidt ovenpå håret. "Sød lille ulv." Han smilede kækt til hende.
Jayden havde endnu ikke tænkt sig at fortælle hende, hvorfor han var forsvundet. Det vedkom ikke rigtigt hende. "Jeg har næsten helt ondt af dig fordi du skulle tænke så meget på mig, men så igen.. det overrasker mig heller ikke. Jeg er jo helt uimodståelig." Han havde høje tanke om sig selv, det var tydeligt. Han havde fået en hel del selvtillid efter at have været væk.
Han fik et svagt, drillende glimt i øjnene, da hun rødmede. "Jep, det vil jeg." Han så kort på hendes læber, da hun stod så tæt på ham. Han lukkede sine øjne i det hendes læber blev trykket imod hans. Han lagde sin ene arm om hendes liv for at trække hende tættere ind til ham. Han gengældte inderligt kysset og fastholdte det i lidt tid, inden han trak sig væk med panden hvilende imod hendes. Der gik dog ikke lang tid før han trykkede sine læber imod hendes.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: i knew it! Wait... (Jayden)   18/10/2014, 11:29

”Kun næsten ondt af mig? jeg var jo fortryllet af den fantastiske charme du går rundt og blænder folk med.” Hviskede Phoenix blidt og viftede sig med hånden inden hun små grinte. Han var forandret.. meget… Den Jayden hun plejede at kende var sød, venlig, omsorgsfuld, og havde ikke den største selvtillid. Mens denne Jayden gik og roste nærmest sig selv til skyerne, han havde ingen ansvar, eller arbejde, og han plejede da ikke at feste, gjorde han?
Phoenix tænkte kun på en ting da de kyssede… dette måtte, aldrig ende, men som alting, stoppede kysset alt for hurtigt. Med panden mod hans, sukkede hun stille og prøvede at få sig selv under kontrol, men havde de været alene, var der ingen kære mor.
Da han igen trykkede læberne imod hende, åbnede hun svagt sin mund og lod sin tunge spille over hans læber, men hurtigt lukkede hun igen munden og trak sig fra kysset. ”Kom, jeg har det perfekte sted.” Sagde hun lavt og tog hans hånd.

Phoenix satte i et let løb ned af gaden. Hun havde en lejlighed nogle gader væk.
Hun skubbede døren op og løb op ad trapperne. Med et stoppede hun foran en stor dør. ”Okay, husk lige på jeg har været ude af mig selv, jeg har søgt trøst i nogle forkerte ting og været sammen med de forkerte.. inklusiv har mit kobbel været presset.. okay?” Hun så alvorligt på ham og stak nøglen i døren.
Da døren åbnede mødte synet af flere tomme sprut flasker, og tomme dåser. ”Jeg skal nok få ryddet op på et eller andet tidspunkt… men ikke nu.” roligt hev hun Jayden med ind og låste døren med de 3 låse der nu var.
”Kom.” Sagde hun venligt og gik ud i køkkenet, hvor endnu flere flasker stod. Uden at notere det var der også en kniv på bordet, hvor der var en smule blod på.
Inde i soveværelset var der en nydeligt redt dobbelt seng, og ingen flasker. ”Jeg har aldrig brugt det her rum.. Har altid sovet på sofaen.” Mumlede hun stille og slap hans hånd. ”Skal vi ligge os her, eller skal du med ud til en ny bar? Jeg kender den mest awesome bar hvor jeg kan få alt det jeg kan drikke.” Hun smilede stolt og knappede de to øverste knapper op, så den hvide blonde bh kunne ses, sammen med hendes kavalergang.

Gæst

IndlægEmne: Re: i knew it! Wait... (Jayden)   18/10/2014, 11:51

"Var fortryllet? Er du ikke det stadigvæk?" Spurgte han drillende og grinede kærligt. Han elskede sin nye måde at være på. Han følte sig mere fri. Han skulle ikke længere bekymre sig om Patch rodede sig ud i problemer. Javist var han ked af det over at Patch var død, men han stolede på at Patch havde begået selvmord af de rigtige grunde.
Jayden smilede svagt, men hans smil forsvandt, da hun trak sig væk. Han lagde hovedet lidt undrende på skrå. "Okay."

Han løb hurtigt efter hende. Han stoppede op bag hende. "Været sammen seksuelt med de forkerte eller?" Han så spørgende på hende med et svagt kækt smil om læberne. Han så undrende på de tomme flasker og dåser, men reagerede ellers ikke rigtigt på det. "Du rydder bare op når du føler for det." Han smilede svagt.
Han fulgte efter hende ind i køkkenet, men lagde ikke rigtigt mærke til kniven. Hans tanker var ligesom optaget af noget andet. Han fulgte bare efter hende. "Siden du viser din hud lidt frem gætter jeg på at du vil ligge sammen med mig på sengen?" Han smilede svagt. "For jeg vil det du vil." Efter at have sagt det, så han afventende på hende.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: i knew it! Wait... (Jayden)   18/10/2014, 12:06

Hun nikkede stille. ”Jo.. jeg er stadig fortryllet af din vidunderlige charme.” Hviskede hun sødt og grinede stille.

Hun så undrende på ham og rystede på hovedet. ”nej.. har ikke haft sex med nogen, og er heller ikke blevet voldtaget, for nylig.” hun grinede svag og bed sig i læben. Overraskende nok havde hun faktisk ikke været seksuelt aktiv siden Demian…
”Eller også gør jeg det nemme og ringer efter rengøringshjælpen.” mumlede hun og klemte hans hånd.
Da Jayden stillede hende spørgsmålet, nikkede hun. ”Jayden, nu spørger jeg dig hvad du vil. Og jeg vil da gerne begge dele. Men tja, nu giver jeg dig valgmuligheden, for du kommer nok gennem begge dele.” Phoenix sparkede sine sko af og gik hen mod Jayden. Da hun stod tæt på ham igen, lynede hun sin nederdel ned og lod den falde til jorden.
”Men igen, det er dig der bestemmer hvad vi skal først.” Hviskede hun og lagde en hånd på siden af hans hoved. ”Men hvis det er for svært at træffe en beslutning, kan vi også sætte os i hvert vores hjørne og kigge ud i luften.” Hviskede hun drillende.

Gæst

IndlægEmne: Re: i knew it! Wait... (Jayden)   18/10/2014, 14:33

Jayden derimod havde været sammen med nogen seksuelt, mest fordi han bare havde haft lyst. Han havde været træt af at ikke at have nogen erfaringer indenfor det område. "Lad os håbe det forbliver sådan." Han smilede svagt. Han brød sig ikke om tanken om at hun blev voldtaget. I det hele taget kunne han ikke forstå at nogen kunne få sig selv til at gøre det imod andre.
"Hvor er du doven." Sagde og blinkede drillende til hende.
At hun begyndte at lyne sin nederdel ned fik ham til at se lidt væk, ikke fordi der var noget galt med det, men for at være høflig. Han lagde armene over kors og så på hende igen. "Du presser mig lidt til at vælge." Hurtigt lagde han armene om hendes liv og løftede hende op. Han bar hende hen til sengen og lagde hende der, hvorefter han lagde sig over hende. Han trykkede inderligt sine læber imod hendes.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: i knew it! Wait... (Jayden)   18/10/2014, 14:48

”Vil du ikke have jeg har sex? Eller snakker vi at blive voldtaget?” Drillede hun stille og blinkede. Hun vidste godt at det var voldtægt han mente. Men det kunne jo godt være det var at han ikke ville have hun havde sex med nogen..
”Jeg er ikke doven.. jeg gider bare ikke selv gøre rent.” mumlede hun og prikkede ham drillende i siden. Han tog faktisk hendes omgivelser meget roligt. Der var ikke noget bebrejdende i hans øjne eller noget i den stil.
Phoenix lagde godt mærke til at han kiggede væk fra hende, da hun smed nederdelen. Ville han ikke sammen med hende?
”Næ, men tilbyder bare at hjælpe dig med at vælge.” Svarede hun drillende og grinede da han løftede hende. ’Jayden, hvor fanden har du været henne? Hvorfor efterlod du mig uden at sige noget?!’ tænkte hun desperat, imens han lagde hende ned i den bløde seng.
Da han havde lagt sig oven på hende og kyssede hende. Hun kyssede ham blidt igen og lod den ene hånd glide op i hans hår og den anden knappede hendes egen skjorte helt op.
Stille og blidt brød hun kysset og vendte sig med et ryk. Jayden lå nu nederst og Phoenix øverst. ”Hm… Du har forandret dig.” Konstaterede Phoenix og kastede skjorten ned på gulvet. Hun lænede sig forover og hviskede mod hans øre; ”Jeg kan godt lide den forandring.. den har gjort dig.. mere.. hm.. fristende.”
Hurtigt nappede hun ham i øreflippen og kyssede ham ned ad halsen, imens hun forsigtigt knappede hans hvide skjorte op.

Gæst

IndlægEmne: Re: i knew it! Wait... (Jayden)   18/10/2014, 15:00

Et svagt suk forlod hans læber. "Vi snakker om at jeg ikke vil have du bliver voldtaget. At folk overhovedet kan finde på det forstår jeg ikke.." Han smilede svagt og så ned i gulvet, inden han fik et kækt smil om læberne igen. "Doven." Han trykkede kort sine læber imod hendes pande. Han havde set værre end en kniv med blod på og tomme flasker. Meget værre, faktisk, men det ville han ikke tænke på lige nu. Desuden ville han ikke dømme hende udfra hendes lejlighed.
Jayden nappede hendes underlæbe drillende, og en smule hårdt. Han grinede kort, da hun vendte dem om. "Hmm.. virkelig?" Hviskede han og nappede hendes hals imens han hjalp hende med at få has skjorte af.

//Total kreasvigt. xD
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: i knew it! Wait... (Jayden)   18/10/2014, 15:39

”Nej, jeg gider bare ikke gøre rent!” blev hun ved. Da han kyssede hende på panden smilede hun som en tosset pige.

”Ja virkelig, jeg kan godt lide den ny forandring hos dig.” hviskede hun og nød at han hjalp hende af med skjorten. Roligt lod hun sine hænder glide ned over hans brystkasse, og ned til hans bukser. Rolig knappede hun dem og tog sine strømpebukser af.

1 time senere

Phoenix lå op ad Jayden og nussede hans brystkasse med hendes bare hænder. Roligt så hun op på ham med store øjne. ”Tak.” Hviskede hun og kyssede ham på det bløde punkt under kæben.
”Jeg kommer om lidt.” hun slog dynen til side og smuttede ud på badeværelset. Det var først nu hun egentlig havde fået set på sig selv. Hendes uglede brune hår, stod ud til alle sider, hun havde render under øjnene og snitsår på hele hendes ene over arm. ”Damn… hvordan tænker Jayden ikke om mig?” hun fandt en børste og begyndte at rede hendes hår.
Rolig smed hun noget koldt vand i hovedet og tørrede sig. Med hurtige skridt gik hun ind i soveværelset. ”Hm.. skal lige hente noget.” Med hendes vrikkende bagdel, listede hun ind i køkkenet og fandt en flaske sprut og åbnede den. Hun åbnede munden og satte flasken for. Efter at have slugt næsten halvdelen af flasken stillede hun den på bordet og hulkede svagt. Hun gled ned af køkkenbordet og krøllede sig sammen. Hendes hånd søgte efter kniven fra køkken bordet. Hun ramte den og mistede grebet omkring den. En klingende lyd genlød i hele lejligheden.

Gæst

IndlægEmne: Re: i knew it! Wait... (Jayden)   19/10/2014, 12:47

Jayden kunne tydeligt huske at sidste gang, hvor Phoenix havde lagt op til sex, havde han været helt vildt nervøs og havde haft svært ved at snakke. Nu havde han bare gået med til det med et kækt smil om læberne. Han var ikke direkte stolt af sig selv, men han var glad for at han ikke længere var så sød og nuttet. Han kunne bedre lide sig selv nu. Han følte at han kunne klare alt. "Mhm. Skynd dig." Hviskede han med en svag hæs stemme, der blot var charmerende. Han så efter hende med et svagt smil om læberne. Han lukkede sine øjne og lænede hovedet tilbage til puden.
Da han hørte den klingende lyd rejste han sig op. Han tog sine bukser på og gik hen imod køkkenet. Han rynkede svagt på panden over det han så. "Phoenix." Han gik hen imod hende og samtidig samlede han kniven op fra gulvet. Han satte kniven på køkkenbordet og satte sig derefter foran hende. "Hvad er der galt?" Han lagde blidt sin ene hånd imod hendes kind og lagde hovedet lidt på skrå. Han strøg sin anden hånd ned langs hendes arm, hvor snitsårene var. "Har du skåret i dig selv?" Det var tydeligt at han var bekymret.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: i knew it! Wait... (Jayden)   20/10/2014, 06:56

Da Jayden kom ind i køkkenet lagde hun dovent hovedet bag ud. ”Jayden?” Hviskede hun og grinede, som svar på hendes navn.
Da Han snakkede til hende, sad hun bare og grinede for sig selv. Men hun så op på ham da han rørte hendes arm. ”Om jeg har skåret i mig selv? jah, det har jeg vel.” Hun trak ligegyldigt på skulderne og rejste sig op, men benene gav efter under hende.
Hun væltede en del flasker og sukkede stille. ”Jayden? Er du virkelig?” Hun så op på ham med store runde øjne. ”Jeg har set dig så mange gange før… siden du forsvandt.. men der var du ikke virkelig, er du det nu?” Hendes stemme var skrøbelig og svag.
Det med at hun havde søgt trøst i forskellige ting, var blandt andet blevet et druk og selvskade problem… hver gang hun skar i sig selv, så hun Jayden for sig, som tog kniven og lagde den væk. Hver gang hun drak sig fuld, følte hun han holdte øje med hende, og var der sammen med hende. Men Denne Jayden var så meget anderledes i forhold til sidst…
Men det ene førte til det andet. Selvskaden healede hurtigt grundet hendes evne. hun skulle først lade vand skylle ind over hendes arm og derved skære med en kniv af 100 % sølv, ellers ville det ikke fungere…

Gæst

IndlægEmne: Re: i knew it! Wait... (Jayden)   20/10/2014, 21:04

Han blev blot mere forvirret af at hun begyndte at grine. Hvad var det der var så sjovt?! Han så blot tomt på hende imens hun grinede for at vise hende at dette bestemt ikke var sjovt. Da hun skulle til at rejse sig, men hendes ben gav efter, greb han hurtigt fat i hendes arme og sørgede for at hun ikke slog sig. "Hvorfor har du skåret i dig selv?" Spurgte han undrende.
Han rynkede svagt på panden over hendes spørgsmål. "Phoenix, selvfølgelig er jeg virkelig! Hvad er det overhovedet for et spørgsmål? Jeg har været her i over en time nu." Hun forvirrede ham virkelig nu, hvilket var ret tydeligt at se på ham. "Okay, hør. Du må ikke skære i dig selv mere. Din lejlighed skal også blive gjort rent og alle de flasker alkohol skal ud. Selv dem du ikke har drukket af endnu." Han rejste sig op og rakte sin hånd ned til hende. "Og lad os så få dig i bad. Jeg bliver her de næste par dage, hvis det er okay, for at sikre mig at du ikke skærer i dig selv. Hvis jeg ser nogle nye friske snitsår, så er det nul kys i en hel uge, forstået?" Det sidste blev sagt med et svagt kækt smil om læberne, men han mente det seriøst.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: i knew it! Wait... (Jayden)   7/11/2014, 19:43

Da han spurgte hvorfor hun havde skåret i sig selv svarede hun; ”For at se dig… for at se dig endnu en gang.” Hun så ned og grinede stille. Der var så meget hun havde gjort for at se ham.. blandt andet havde hun taget en lille pause fra sit kobbel, som hun egentlig burde tage tilbage til snart..
Da han rejste sig op, holdte alkohol stille op med at virke. ”Vil du blive her? For at sikre dig, at jeg ikke ødelægger mig selv?” hun tog tøvende i mod hans hånd og frygtede at han snart ville forsvinde, som han plejede, hun fik rejst sig op og nikkede som svar på om hun havde forstået det han sagde.
Roligt gik hun, med Jayden bag sig, ind på badeværelset. ”Jeg skal nok stoppe hvis du bliver.” hviskede hun og tændte for vandet i badekaret.
Det varme vand gav Phoenix en hungrende fornemmelse om at svømme, men samtidig satte det en stor frygt igennem hende. Den frugt hun havde spist for længe siden, havde frataget hende den evne til at kunne bevæge sig i vand uden at drukne, men efter indtagelsen af frugten, ville hun synke til bunds med det samme.
”Vil du sørge for jeg ikke drukner?” Hviskede hun svagt og så på Jayden. Forsigtigt gik hun helt hen til ham og stillede sig på tær. Hendes bløde læber rørte hans og hun kyssede ham ømt. Smagen af alkohol sad stadig i hendes mund, og på hendes læber.

Gæst

IndlægEmne: Re: i knew it! Wait... (Jayden)   12/11/2014, 21:45

For at se ham? Hvordan kunne skære i sig selv hjælpe hende med at se ham? Det gav ikke helt mening for ham, hvilket var tydeligt at se på ham. Han kunne ikke lide at hun havde det sådan og at det faktisk var hans skyld fordi han var smuttet. Hvis han havde vidst hun ville reagere sådan på at han forsvandt ville han være blevet uanset hvor meget, han havde trængt til at komme væk fra alle de tanker om at Patchs død var hans egen skyld. "Phoenix.. Stop med at skære i dig selv. Jeg vil ikke have at du skader dig selv mere. Jeg er her nu og jeg vil passe på dig, okay?" Om hun kunne lide det eller ej, han smuttede ingen steder før han var sikker på at hun holdte op med at drikke alkohol og skar i sig selv.
"Ja, jeg bliver og bor her, også selvom du ikke kan lide det. Hvis det bliver nødvendigt slår jeg et telt op udenfor din lejlighed og laver huller i væggen for at holde øje med hvad du laver." Han vippede lidt med øjenbrynene på en drillende måde. Han mente det dog dybt seriøst. Roligt fulgte han efter hende ud på badeværelset. "Godt for jeg ville hade mig selv endnu mere, hvis du blev ved med at skade dig selv." Han så en smule trist på hende.
Han lænede sig op af væggen med ryggen og betragtede hende imens hun fyldte badekarret med vand. Han lagde hovedet lidt på skrå, da hun snakkede til ham. "Selvfølgelig vil jeg det." Svarede han med et svagt smil om læberne. Han lukkede sine øjne og gengældte blidt kysset. Smagen af alkohol var tydelig, men han havde intet imod det, så længe at det ikke ville være sådan, hver gang de kyssede eftersom, det ville betyde at hun stadigvæk drak, og det måtte hun ikke.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: i knew it! Wait... (Jayden)   3/2/2015, 20:25

Hun så at han fattede minus og grinede lidt beruset. ”Du stopper mig hver gang jeg gør det, men så forsvinder du, når jeg ikke føler smerte længere.” et tåbeligt grin kom ud af hendes mund da hun var færdig med at snakke.
De få ord han sagde gav hende julelys i øjnene. Han ville blive, til hun fik det godt igen… hun ville have det godt… sammen med ham. ”Du må ikke gå fra mig…” mumlede hun og forsatte. ”du skal… passe på mig.” mumlede hun og grinede fjoget. Hendes hoved var alt andet end klart, tankerne var tåget og alle de minder hun prøvede at få frem om hende og Jayden, var næsten væk…
Hendes ansigt lyste op, endnu en gang, da han ville blive boende her. ”Selvfølgelig må du… bo her.” mumlede hun og svajede svagt. Hendes krop var øm, og ikke kun på grund af alkoholen, men alt det hun havde gennemgået om natten og aftenen før. Hun havde ikke fanget hele hans sætning og grinede bare af hans sjove øjenbryn.
Da han kyssede hende var det som om hun fløj. Han var virkelig og dette var ikke en drøm. Jayden var virkelig sammen med hende. han var her virkelig. ”Du… du jo virkelig.” hun mærkede benene bævre og hendes hænder greb ud efter Jayden. ”Falder.” mumlede hun og hendes øjne lukkedes.
Phoenix faldt til siden, badekarret var heldigvis bag hende, men der var jo en hånd vask. Hvis Jayden greb hende, ville hun blot falde uden at slå sig, hvis ikke, ville hendes hoved ramme kanten og slå hul.

//Sorry det er så kort D: men det kom da! :D //

Gæst

IndlægEmne: Re: i knew it! Wait... (Jayden)   10/3/2015, 11:01

Jayden kunne sagtens se og høre på hende at hendes hjerne ikke fungerede helt normalt lige nu. Hun burde få noget at drikke og derefter få en god lur. Selvfølgelig ville han blive og være klar til at hjælpe hende med noget, hvis hun havde brug for det. Han trådte tæt på hende og tog hendes hånd. Han kyssede blidt hendes knoer. "Du burde få noget søvn, søde." Sagde han imens han holdte hendes hånd og kiggede på hende med et bekymret blik. Hun opførte sig lidt som om hun var fuld, men hun havde vidst ikke drukket noget. "Jeg går ikke fra dig. Jeg bliver her og sørger for at du får det godt igen, det lover jeg." Og han mente det. Hun skulle have det bedre og han ville sørge for det.
I det hun var ved at falde greb han hurtigt fat i hendes arme og trak hende let hen til ham. Hans løftede hende hurtigt op i sin favn. "Er du sikker på du ikke skal vente med at tage et bad? Jeg synes virkelig du burde få noget søvn.." Bekymringen var tydelig ved ham.
The Eye.
Second Class.
Second Class.

Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3389

IndlægEmne: Re: i knew it! Wait... (Jayden)   22/3/2015, 11:13

//@phoenix og @Jayden . Det er den samme forespørgelse fra mama admin, som i det andet emne :) Altså hvis der ikke kommer flere svar i dette emne fra Jayden af, så kunne det være dejligt, hvis emnet blev afsluttet :) bare med et referat.
Men som sagt, der er ikke noget tvang ^^ :) //
Sponsored content

IndlægEmne: Re: i knew it! Wait... (Jayden)   

i knew it! Wait... (Jayden)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Hvem er mest badass? //Jayden//
» Kedsomhed klokken 3 om natten...//Jayden//
» Gæster - Jayden og anna rose
» ☆ Just walking around think... hey! wait! (Harry)