IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Den store fejltagelse (Armadeus)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Phoenix
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2638

IndlægEmne: Den store fejltagelse (Armadeus)   21/10/2014, 12:59

Tid: uret viser klokken er 23:32
Sted: På en bar i Vegas
Omgivelser: Mange festende væsner, og glade typer.
Tøj: En sort skjorte, lyse lange bukser, små convers, et sort forklæde, og hendes hår er sat op i en knold.
Våben: Hun har en kniv under disken, ellers er det hendes hænder som er våben.

”Skru dog op!” Hylede Phoenix bag disken til Dj’en. Den fantastiske atmosfære hvilede over hele stedet. Alle havde det mere eller mindre sjovt. Det samme galt hende og kollegaen Miriam. De tog stod som bartendere i nat og havde det fed.
Phoenix øste den ene drik efter den anden drink op. Folk var vide i aften, og der var bestemt ingen tvivl om at det foregik i Las Vegas.
Miriam hoppede op på disken og begyndte glædeligt at danse. Folk piftede og skålede. Phoenix prikkede Miriam på benet og fik hende revet ned til sig. ”Jeg skal lige ud og slå en streg.” hviskede hun til Miriam, og nikkede i retningen af deres toilet. Hun grinede af Phoenix og nikkede.
Ude på badeværelset sukkede Phoenix og tog et hvidt pulver frem fra hendes bh. Rolig tørrede hun toiletbrættet af og lage 2 baner ud.
Roligt fandt hun også et rør frem og tog banerne hurtigt og rutineret. Hun ventede i 5 minutter og gik tilbage til hendes arbejde.
Da virkningen trådte i kræft gik det hele galt... hun kunne ikke længere se klart, eller tænke klart. Men hun følte sig glad, og kunne igen komme gennem den lange nat.

Gæst

IndlægEmne: Re: Den store fejltagelse (Armadeus)   21/10/2014, 15:09

Armadeus Frost, en mand af mange mysterier. det var hvad de fleste ville sige om Armadeus på mange måder. han var en mand fra nord der havde gjort sig i at sælge våben til højeste bydende. han var en mand af mange forskellige fornøjelser men i dag var han taget på en bar, noget han normalt ikke ville gøre. hans navn var kendt ikke hans ansigt men han var stadig nervøs over at han ville blive kendt. han havde en body guard der stod i skyggerne og ventede på at beskytte ham. han satte sig over for en bartender der så ud til at være meget energisk. han ville skyde på stoffer, måske den perfekte kandidat. han vinkede hende hen til sig "god aften, deres dyreste drink tak" han så på hende og lagde mærke til hende, opserverede. uden tvivl at hun var under på virkning.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Den store fejltagelse (Armadeus)   7/11/2014, 20:14

Phoenix dansede i takt til musikken over til kunden. ”Den dyreste? Så gerne.” Hun grinede og sprang hen over disken.
Hendes hænder greb omkring forskellige flasker og øste op. Phoenix skrålede med til noget underlig musik og dansede med drinken hen til ham. ”Ellers andet der kan bydes på, hr… øh… mister-dyr-drink?” grinede hun og satte sig oppe på disken.
Stofferne i hendes krop arbejde som aldrig før. Men virkningen var stadig ikke helt sat ind endnu. Phoenix løb hen til Dj’en og kyssede ham på kinden som bestikkelse til at han skulle skifte nummer til noget gammelt danse venligt musik.
”OKAY ALLE SAMMEN, FIND EN DANSE PARTNER OG SLÅ JER LØS PÅ GULVET! VINDEREN FÅR SÅ MEGET SPRUT HAN OG HUN KAN DRIKKE!” folk løb ud på gulvet og begyndte at danse.
Phoenix sprang ned til den herre hun ikke havde hørt navnet på. ”Skal vi danse, eller vil du hellere sidde stille og trille tommelfingre?” spurgte hun grinene.

Gæst

IndlægEmne: Re: Den store fejltagelse (Armadeus)   8/11/2014, 16:29

Armadeus smilede til hende og tog hendes hånd "meget gerne" han smilede til hende og fulgte hende ud på danse gulvet, han var ikke den bedste til moderne dans men han fulgte med så godt han nu en gang kunne, han lagde sine arme på pigen fra baren og hviskede "mit navn er Armadeus Frost for resten" han smilede til hende. han tog fat omkring hende og dansede videre med et smil "så hvornår har du fri" han smilede til hende "jeg har en forspørgsel" han smilede til hende og vendte sig rundt for at spotte sine vagter. de gik rundt i mængden og ventede på ordre. en var ved at blive gnubbet op af ad en pige, han smilede lidt over det, det var ikke tit at hans vagter var med på natklub, men denne aften var han nød til det, han manglede nye forsøgs personer. han vendte pigen rundt og så på hende "så hvad siger du til at joine mig i VIP rummet, bare os to" han smilede og gik ud fra danse gulvet og vinkede til hende som tegn på at hun skulle følge efter.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Den store fejltagelse (Armadeus)   19/11/2014, 17:59

Phoenix smilede stort da hun hørte navnet på fyren hun dansede med. ”hr. Frost. Hm.. dig med alle våbnene.” grinede hun og snurrede rundt.
Hun dansede godt til musikken og smilede da han tog fadt om hende. ”Hm.. jeg har fri om 15 minutter, hvorfor?” Hviskede hun i hans øre og grinede glad. Der var noget over denne Armadeus som gjorde hende skør, eller var det stofferne?
”Om jeg vil med ud i VIP rummet? Klart. Skal du have noget med der ud? En flaske vodka? Noget andet alkohol måske?” Hun tog glædeligt hans hånd og fulgte efter ham og prøvede at undgå at blive mast, eller jokket over tæerne.

Gæst

IndlægEmne: Re: Den store fejltagelse (Armadeus)   20/11/2014, 22:47

Armadeus fik hende til at følge med ind i et bag lokale og op af nogle trapper hvorefter de var i en stor rum der overså på danse gulvet under dem med tonede ruder ud til så ingen kunne se dem. han holdt hende ind til sig "lad os have det lidt sjovt, jeg har min egen vin bragt her, en tidlig årgang 3700 fra en privat samling af min" han knipsede og to af hans mænd kom ind med en afkølet flaske vin og to glas "tag plads min kære Phoenix" han satte sig på sin stol og smilede til hende. han hældte et stort glas op til dem begge "drik nu min kære jeg har nogle ting jeg gerne vil snakke med dig om " han smilede til hende og tog en tår af hans drink
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Den store fejltagelse (Armadeus)   2/12/2014, 10:11

Da Mr. Frost havde ført hende op oven på smilede hun og så rundt. ”Det her kan jeg godt huske, jeg blev bortvist her fra.” Phoenix smilede og satte sig i stolen overfor, Armadeus. ”Jeg gjorde noget som min arbejdsgiver ikke kunne lide.” grinede hun og satte sig i skrædderstilling.
Hun så på ham da han sagde de skulle have noget sjovt. ”Sjovt? Så har jeg noget der passer bedre end vin.” hun hev en pose frem fra hendes bh. Posen indeholdt det hvide pulver og smilede glad. ”Skal du have en eller to baner?” Phoenix ignorerede de mennesker der kom ind med vinen.
Hun lage 4 baner ud og tog selv to af dem og så op på Frost.
Glasset som bad hende drikke ud, rystede hun på hovedet. ”Jeg drikker ikke.” grinede hun og rystede på hovedet. ”bryder mig ikke om vin,” hun smilede skævt og rystede på hovedet. ”Kan en af jer, ikke hente en smule vodka i stedet til mig? eller gin?”

Gæst

IndlægEmne: Re: Den store fejltagelse (Armadeus)   2/12/2014, 12:33

han så på hende tage banerne og smilede mens han noterede dette bag hans øre "jeg holder mig væk fra stoffer der ikke gør andet end at føle mig bedre" han så på hende med et smil "og hvad var det du gjorde her inde" han smilede til hende og lænede sig tilbage i stolen "jeg tænkte noget, hvornår har du sidst været i kamp Phoenix, den bedste pilot i militsen, eller er det en gammel titel nu" han så på hende med et smil. han havde lavet lidt hjemme arbejde når det kom til hvem der arbejdede der og hvad deres fortid var. han tog en slurk mere af vinen og de to mænd kom ind med to platter, en med gin og en anden med to piller på. Armadeus tog en af pillerne mellem sine tænder og bed ned på dem før han skyllede efter med et skyl rødvin.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Den store fejltagelse (Armadeus)   2/12/2014, 12:51

Phoenix smilede svagt da han spurgte hvad hun havde gjort. ”Det er ikke tilladt at slå ihjel her oppe, eller skifte til ulv, hvis det er fuldmåne eller man truer folk.” Hun trak på skuldrene og sukkede. Hun havde slået 3 mennesker ihjel på 4 minutter, hun var blevet truet og ting var kastet efter hende. ”Han satte mig neden under, fordi man ikke skal smadre tingene her oppe.”
”Sidst jeg var oppe at slås, var da jeg blev udfordret i mit kobbel, for 2 eller 3 dage siden.” hendes krop havde allerede forbrændt alle stofferne i hendes krop og sukkede. ”Men hvis det var sådan brutalt, var det et mindre massemord.” hun grinede stort og lagde hovedet på skrå. Selv om hun kun var 16 år, var hun langt fra som andre, måske var hun lidt mere forstyrret eller mere morderisk…
Med et stivnede hun, da han nævnte hendes titel. ”Det kender jeg ikke noget til.” brummede hun og knyttede næverne. Hendes system var hun helt clean for stoffer. ”Jeg aner ikke hvad du snakker om. De jagtede mig, ja, de prøvede at myrde mig, ja. Men ellers ikke.” hun rejste sig op og knurrede da de to mænd kom ind. ”Piller… hey gin!” Hun sprang hen og snuppede flasken og satte sig på gulvet med den foran hende. ”Jeg kan lave de mest utrolige ting med lidt gin og hårde stoffer.” Hun grinede og åbnede flasken. Først snusede hun til det og satte den tilbage på gulvet. ”Det der drikker jeg ikke, og pillen tager jeg bestemt ikke.”
Med et sindssygt smil, begyndte flasken at smelte og alkoholen begyndte at brænde. ”Andre ting i vil forsøge?” hun rejste sig op og lagde armene over kors.

Gæst

IndlægEmne: Re: Den store fejltagelse (Armadeus)   2/12/2014, 16:30

Armadeus' øjne blev helt lys blå og med et forsvandt flammerne og flasken frøs til is "rolig min kære, jeg er ikke her for det, hvis jeg var ville vi ikke sidde og snakke nu" han så på hende med et afslappet smil. hans øjne blev normale igen "men jeg kan give dig et nyt liv, et hvor du kan få alt det du vil have uden større problemer" han så på hende med et smil og tog den anden pille "og de her er sukker tabletter, jeg hader rødvins bitterhed normalt" han smilede lidt til hende "hvad siger du, vil du slutte dig til Frost industries" han fandt en kontrakt frem fra sin lomme. han smilede til hende men kunne ikke lade være med at føle at dette ikke var den samme pige han havde hørt om i sine raporter.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Den store fejltagelse (Armadeus)   3/12/2014, 08:24

”Sig rolig til mig igen og jeg sætter ild i en af dine mænd.” knurrede hun og rettede sig op. Hun kunne sætte ild til ting, han kunne fryse dem.. ’ikke så underligt han heder Frost’ tænkte hun.
Med et skævt smil grinede hun sindssygt. ”Haha, hvorfor skulle jeg ville have alt, når jeg allerede har det jeg vil have?” hun gik hen mod vinduet og kiggede ud. Roligt lagde hun hænderne på vinduet og glasset smeltede under hendes hænder. ”Men kære frost. Hvordan har du hørt om mig? jeg gik jo næste under jorden, efter min kære storebror døde.” Hendes stemme havde forandret sig til noget mere høfligt, nærmest som om der var to personligheder i den stakkels pige.
Med et roligt drej var hun nu vendt mod hr. Frost igen. ”Sukker ting eller ej, skal ikke have nogen,” en kort pause faldt da hun fugtede læberne. ”Men jeg er heller ikke interesseret i at slutte mig til din firma, hverken i dette liv, eller noget andet.”
Hun knipsede med fingrene og en flamme kom til syne i hendes hånd.

IndlægEmne: Re: Den store fejltagelse (Armadeus)   

Den store fejltagelse (Armadeus)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Hallo you are a big guy xxx (Hik)