IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

dit barn er ikke så sikker som du tror (Sasha)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class

Race : Djinn (ånd)
Navn. : Lazumbra Efritt
Alder : 2900 men liner en på 22
Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild
Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt
Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger
Antal indlæg : 348

IndlægEmne: dit barn er ikke så sikker som du tror (Sasha)   21/10/2014, 17:36

tid: lidt over 9
vejer: det er en lun aften (det er de fleste nu da der er hedebølge), der er stjerne klart og der er ikke nogen vind overhovedet
omgivelser: der var en del mennesker ude på gaden, da de fleste af dem ikke længere kunne være ude om dagen begrund af varmen var de flest nu kun ude om natten.
påklædning: hendes sædvanlige danser outfit (det er det eneste hun gider at gå i)

Lazumbra havde taget aftnen fri, eller det vil sige at hun bare ikke havde gidet at møde op på arbejde, de kunne ikke så godt fyre hende, når hun skaffede 90% af alle barens kunder. mens hun gik på det knuste fortov blev hun pludselig ramt af en forfærdelig sød lugt som rådene blomster, men lugten var ikke fra den menneskelige verden, men hørte til i åndeverden, derfor kunne folk omkring hende ikke lugte den, selv ikke en varulv, ville kunne lugte den.
hun valgte at følge lugten, og fandt årsagen til lugten, det var tre store skyggelinden ånder, som stod over et barn i en gammel klapvogn, med en skrigende baby i, det så nærmest ud som om at de prøvede at besætte barnet, som tydeligt var i smerte.
Lazumbra ville ikke lade disse ånder skade et uskyldigt barn, så hun gik hen til barnet, hvor hun rakte hånden ud over barnet og skabte en beskyttende boble af ild omkring barnet, men i den fysiske verden så det ud som om barnet brød ud i flammer, nu kunne ånderne ikke længere skade barnet, men hun havde knap nok lagt mærke med hvad der skete i den fysiskeverden mens dette foregik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: dit barn er ikke så sikker som du tror (Sasha)   21/10/2014, 21:31

Shasha sad stille og lyttede efter om hendes datter Natasha grad. Det gjorde hun vist ikke lige nu, så Sasha slappede en smule mere af, men farede op da hun hørte sin datters gråd. Hun gik udenfor hvor hendes datter var og så en fremmede ved hendes baby. Personen så ud til at ha sat ild til Natasha og et gisp undslap Sashas læber. Hun stormede hen til sin til Lazumbra og gav hende en flade, og løftede panisk sit barn op. "Hvad tror du lige du har gang i her? Du skal aldrig nogle sinde røre mit barn igen" råbte hun og ser truende på Lazumbra.
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class

Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger

IndlægEmne: Re: dit barn er ikke så sikker som du tror (Sasha)   21/10/2014, 21:46

da Sasha grab barnet blev skjoldet brudt og flammerne forsvandt, uden at have skadet Natasha overhovedet, men nu prøvede ånderne igen at få fat i pigen.
Lazumbra så på moderen og sagde ''lige nu er jeg nok den eneste har der kan rede din datter'' da hun sagde dette fik fremmanede Lazumbra et bånd af røg foran Sashas øjne, båndet forhindrede hende i at se den menneskelige verden, men hun kunne sløvt se åndeverden og de tre ånder de stod over hendes barn og lazumbra i hendes ildform ''jeg holdte dem væk''
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: dit barn er ikke så sikker som du tror (Sasha)   21/10/2014, 22:09

Sasha så direkte på Lazumbra. Hun var pænt meget gået i beredskabstilling og var klar til at forsvare sin datter over for Lazumbra. "Rede hende?" fnyste hun nærmest. "Fra hvad dog? du stod og brande mit barn" Hun aede Natasha over hovedet og så ned på hende. Ingen skulle nogle sinde skade hendes lille baby. Sasha så igen på Lazumbra men alt om hende var nu en kende sløret. Hun så til siden og så tre skikkelser. "Hvad er det og hvo kom de lige fra?" hun så undrende på skikkelserne, og så på Lazumbra igen.
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: dit barn er ikke så sikker som du tror (Sasha)   21/10/2014, 22:24

Lazumbra så på moderen og fjernede røgen ''ilden var det hurtigste måde at beskytte din datter fra de ånder, men det ville kun en midlertidig løsning, men af en eller anden grund finder de ånder dit barns krop yderes velegnet til besættelse, men næste gang bør jeg nok bare lade dem forvandle dit barn til et monster'' Lazumbra gik lidt frem og tilbage af frustration, hvorfor skulle mennesker (for hende er du et menneske), være så irriterende, de er jo praktisk taget blinde ''men dit barn kom ikke tilskade så jeg tror at du skylder mig en undskyldning''
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: dit barn er ikke så sikker som du tror (Sasha)   22/10/2014, 13:27

Sasha krammede sin baby tættere ind til sig for at beskytte hende mod det her. "Hvordan kan jeg vide at det ikke er dig der har kaldt på disse væsner for at ha en undskyldning for at gøre min datter bange?" Hun ville ikke tro på Lazumbra ikke var skyld i det her. Hun så ned på Natasha og kyssede hende blidt på panden og så op på Lazumbra igen. "Men hvis du taler sandt, så tak for hjælpen. Tak for at beskytte hende" Hun var ikke vant til at takke folk eller sige undskyld, så hun vidste ikke helt hvordan hun skulle gøre det.
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: dit barn er ikke så sikker som du tror (Sasha)   22/10/2014, 13:35

Lazumbra så alvorlig på Sasha og sagde ''hvis jeg ønskede at skade dig og din datter,var i død inden der var gået et sekund''
hvorfor mon disse ånder ville have denne kvindes barn ''sig mig var barnet far magtfuld eller noget i den stil''
men måske var et skjold af ild (som ville gøre at ånderne ikke kunne røre barnet) nok ikke den bedste ide, måske kunne hun skjule barnet så ånderne ikke de ikke kunne finde det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: dit barn er ikke så sikker som du tror (Sasha)   22/10/2014, 13:53

Sasha så ned i jorden. "Undskyld" mumlede hun og så op på Lazumbra igen. Hun blinkede et par gange til det som hun blev spurgt om. Om Natashas far var magtfuld? øm. "Det tror jeg nok han var, og hvorfor spørger du om han var? Det kunne jo lige så godt være et er, ikke?" Sasha så på hende, og lagde stille hovedet på skrå. "Men ved du hvorfor de er efter min datter?" Sasha var ikke glad for tanken af at hendes datter var i fare på nogle måde. Hvilken mor var også det?
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: dit barn er ikke så sikker som du tror (Sasha)   22/10/2014, 14:06

''det er simpelt de ønsker en krop, og derfor har de valgt din datter, og hvis faderen var magtfuld kunne det være grunden til at de har valgt at besætte hende'' sagde Lazumbra mens hun prøvede at komme op med en bedre løsning for at beskytte barnet end at skabe et skjold af ild, måske kunne hun skjule barnet.
Lazumbra fik pludselig en skør ide, men hun viste ikke om det ville være en god ide ''jeg tror jeg kan holde dem væk, men det kan være farligt, da jeg ikke rigtig ved hvordan man gør, men jeg tror at jeg kan skjule hende''
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: dit barn er ikke så sikker som du tror (Sasha)   24/10/2014, 14:46

Sasha så sig rundt for at se om ånderne eller hvad de nu var stadig var det, men hun kunne ikke se dem. Mon de stadig var her? "Er de her stadig?" spurgte hun stille og så på Lazumbra. "Og er ikke sikker på om hendes far var magtfuld, men det tror jeg nok han var" hun sukkede dybt. Hun vil helst ikke huske på Natashas far og det han havde gjort ved hende. Sasha så på Lazumbra da hun talte. "Farligt? for os eller min baby?" hun så ned på Natasha som bare så på sin mor. Sasha var ikke helt sikke på om det var en god ide, og ikke tale om hvis det kunne skade Natasha på nogle måde.
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: dit barn er ikke så sikker som du tror (Sasha)   25/10/2014, 22:31

Lazumbra så alvorligt på kvinden ''for din datter, men hvis jeg ikke gør det vil hun ikke længere være din datter, hun vil være et monster, som kan og vil dræbe alt omkring sig''
Lazumbra prøvede at gøre sig klar til det der skulle gøres hun ville prøve at skabe en røgsky i åndeverden, som ville skjule pigen for de ånder der ville skade hende, i vært fald nogle år til pigen kunne forsvare sig mod de fare der ventede hende, men hvis dette ikke virkede, viste hun at hun måtte dræbe barnet (Lazumbra tænker ikke som et menneske, og vil ikke lade de mennesker, som Natasha ville dræbe,hvis hun blev besat af en ond ånd, bare for et lille barns skyld) ''men du har ikke noget valg, hvis hun ikke bliver beskyttet, vil hun være for stor en trussel og jeg vil se mig nødsaget til at dræbe hende''
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: dit barn er ikke så sikker som du tror (Sasha)   27/10/2014, 09:59

Sasha bed sig i læben og strøg Natasha over håret. Hun ville ikke kunne udsætte sin datter for fare, aldrig nogle sinde, men igen hun vil ikke ha at hun blev besat af en eller anden ånd eller noget. Hun sukkede næsten opgivende. Hun blev vel næsten nødt til at lade denne kvinde eller hvad hun nu var, gøre det mod hendes datter, og Lazumbra understregede det dog også ved at sige at Sasha ikke havde noget valg, ellers vil Lazumbra dræbe hende, og det ville Sasha ikke lade ske. Hun ville beholde sin datter, lige meget hvad. "Du får ikk lov til at dræbe min datter" sagde hun, og bed sig i læben, og sukkede igen opgivende. "men fint så skjul hende eller hvad det nu var du ville"
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: dit barn er ikke så sikker som du tror (Sasha)   28/10/2014, 09:19

Lazumbra nikkede alvorligt ''dette vil ikke være permanent, det vil kun holde nogle få år (Lazumbras livslængde er meget længere end et menneske så nogle få år er ca. 10 år) og nogle stærkere ånder, vil kunne se gennem dette, som mig selv, men de vil sjældent have brug for en krop''
Lazumbra tog barnet og bøjede sig over hende, hun holdt Natashas mund åben, en tyk, sort røg begyndte at strømme fra hendes mund og ned i barnets mund, Pigen begyndte at hoste, grade og vride sig, men Lazumbra blev ved, da hun så at det virkede et røgslør begyndte at danne sig om hende i ånde verden, og efter et halvt minut stoppede Lazumbra, det virkede, barnet var skjult for svagere ånder
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: dit barn er ikke så sikker som du tror (Sasha)   28/10/2014, 20:16

Sasha så på hende. "Kun nogle få år?" sagde hun og sukkede. Hvor længe var nogle få år mon? Hun nikkede stille til det Lazumbra fortalte, og blev en kende nervøs da hun lænede sig ind over Natasha og tvang hendes mund til at være åben, og da en tyk sort røg farede fra den fremmedes mund og ned i Natashas mund og Natasha begyndte at hoste og græde, havde Sasha den største trang til at tage sin baby, give Lazumbra en flad der var så hård at den ville efterlade et mærke af hendes hånd på hendes kind, og så bare gå, men hun modstod den træng selvom det var svært. Hun bed sig hårdt i læben og var lige ved at grade fordi hendes barn græd. Da Lazumbra endelig var færdig tog Sasha hurtigt sit grædende barn til sig, og holdte hende beroligende ind til sig. "Shhh mor er her nu. Der sker dig ikke noget min lille skat" trøstede hun. Hun værdsatte ikke Lazumbra et eneste blik.
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: dit barn er ikke så sikker som du tror (Sasha)   31/10/2014, 10:37

Lazumbra var glad hendes magi havde virket, men hun havde brugt en masse energi, og hun var en smugle svimmel, som en der ikke havde sovet i et par dage, og hun var ved at falde, men det lykkedes hende at holde sig på benene, hun havde brug for alkohol nu (til at give hende ny eneregi)
hun var halvvejs over ved den nærmeste bar 20 meter væk da hun kom i tanke om at mennesker ikke lever mere end 50 (hun har levet det meste af hendes liv i middelalderens Arabien hvor 50 var gennemsnits livslængden) hun vendte om og gik hen til kvinden med barnet og sagde ''men det er nogle få år for mig, men jeg vil gætte på at min magi vil virke i cirka 10 år, så du kan tage den lidt med ro'' men nu kunne hun ikke længere holde sig på bene, og hun faldt så lang hun var
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: dit barn er ikke så sikker som du tror (Sasha)   6/11/2014, 20:56

Hun havde ikke opdaget at Lazumbra var nået næsten 10 meter væk, og først da hun kom tilbage så Sasha på hende og lyttede til det hun sagde. Hun nikkede. 10 år lød rimeligt nok syntes hun. "Det er da okay længe" sagde hun idet Lazumbra faldt så langt hun var. *Fuck hvad gør jeg nu?* Hun så sig panisk om men der var ingen som kunne hjælpe hende med det her. Hun bed sig i læben da hun tænkte. Hun måtte få hende et andet sted hen, men hun kunne ikke løfte hende. I stedet fik hun Natasha over i den ene arm, så hun kunne få fat i Lazumbras ben og trække hende med sig hen til baren for måske at kunne få noget hjælp. Hun får slæbt hende med ind af døren og midt ind på gulvet.
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: dit barn er ikke så sikker som du tror (Sasha)   7/11/2014, 08:49

da de kom ind i baren var der en man, som var mere end en smugle fuld, som var ved at falde over den bevidstløse Lazumbra, hvilket fik hende til at vogne op en smugle og viskede afkræftet ''jeg skal bruge noget alkohol'' før hun igen mistede bevidstheden, men de fleste af mændene i baren var lige glad med hvad hun sagde (men der var en del som så på den bevidstløse, næsten nøgne kvinde i en lidt forskruet måde)
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: dit barn er ikke så sikker som du tror (Sasha)   9/11/2014, 14:14

Sasha så ned på Lazumbra da hun sagde noget, og Sasha hørte hvad hun sagde. Hun så undrende på hende. *Alkohol? øm okay da* tænkte hun. Hun satte Natasha ned på en stol. "Bliv her min skat, mor skal lige noget." sagde hun og kyssede sin datters pande inden hun gik hen til baren. Hun så på bartenderen. "Noget alkohol tak, og lige meget hvad det er" sagde hun og så tilbage på Lazumbra som lå på gulvet. Der gik ikke så lang tid før hun fik noget, og Sasha betalte for det og gik over til Lazumbra med det. Hun prøvede at vække hende ved at ruske i hende.
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: dit barn er ikke så sikker som du tror (Sasha)   14/11/2014, 10:10

Lazumbra vågnede efter nogle få sekunder, og hun skyndte sig at drikke alkoholen (som var billig rom) inden hun besvimede igen, hun kæmpede sig op til baren, hvor hun smed penge på på baren og sagde med en afkræftet stemme ''to flasker vodka, og lad det gå lidt tjept'' bartenderen kom hurtigt med to store flasker vodka, hun bundede den første flaske på nogle få sekunder, hun kunne nu stå op uden at læne sig op af baren, da hun havde drukket nok alkohol til at dræbe et normalt (ikke russisk) menneske, var hun smilende og glad igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: dit barn er ikke så sikker som du tror (Sasha)   29/11/2014, 23:07

Sasha så på hende da hun vågnede op, og drak alkoholen og Sasha var klar til at hjælpe Lazumbra da hun fik kæmpet sig op at stå, og tydeligt kæmpede for at komme over til baren uden at falde. Sasha stilede sig ved siden af hende, ikke sikker på hvad hun skulle sige eller gøre. Hun så over på Natasha og smilte ved sig selv. Hun var glad for, at der ikke var sket hende noget. Da Lazumbra fik sine to flasker vodka så Sasha på hende da hun bundede først den ene. *Vil hun ikk blive mega fuld nu?* tænkte hun for sig selv. Hun kendte ikke til den race som hun var, og viste derfor ikke at alkohol var energi for hende.
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: dit barn er ikke så sikker som du tror (Sasha)   14/12/2014, 21:10

Lazumbra var nu glad og frisk, som et bål der lige har fået lagt mere brænde på.
Hun så på den unge mor og sagde venligt ''tak skal du have'' hun tog en ring af hendes finger, ringen var lavet af magi, men for et normalt menneske ville den line en guldring, med en flot rubin, som lyste en lille smugle rødt (alle der har forstand på ædelsten kan se at det ikke er en rigtig rubin) og gav den til moderen ''jeg ved ikke præcis hvornår min magi vil forsvinde fra din datter, men når den gør vil denne ring også forsvinde, så bør du nok opsøge mig igen, hvis du ikke har fundet en anden måde at beskytte hende''
Sponsored content

IndlægEmne: Re: dit barn er ikke så sikker som du tror (Sasha)   

dit barn er ikke så sikker som du tror (Sasha)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Uden mad og drikke, duer helten ikke //Anna Rose//
» familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt
» Ikke et sted for en som dig-Ceit
» urter,urter,falden engel, urter..FALDEN ENGEL?? AAARGH!! er de ikke farlige? o.o - Patch
» en af de eneste sted der ikke er køer //natsu//