Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Mama admin nyheder uge 44.  Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Mama admin nyheder uge 44.  Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Mama admin nyheder uge 44.

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Mama admin nyheder uge 44.  Empty
IndlægEmne: Mama admin nyheder uge 44.    Mama admin nyheder uge 44.  Icon_minitime29/10/2014, 19:31

Halløjsa rollinger :)

Det her er en kort update.
Det første er nye regler om emning(de står opskrevet i emne regler), når det gælder stedforums, som ejes af en bruger f.eks en bar, som er ejet af en bruger.
Her er de nye relger, hvis i ikke forstår dem, så sig endelig til :)


- Brugerbaseret steder. Der er nogle brugere, som har så gode ideer til steder, at de har skabt nogle steder i verdenen, det kan være alt fra en bar til Sem'ya Doma(The calvarinos' hovedkvarter osv).
Hvis man skal emne på disse steder, så er der forskellige krav, som altid vil blive uddybet i selve stedbeskrivelsen. som bliver beskrevet her i form af niveau.
- niveau 1. I kan emne, som i end har lyst til som i normale stedforums.
- Niveau 2. I kan emne uden tilladelse fra ejeren af stedet, men hvis der sker store ting, som f.eks. i smadre hele stedet, så skal i lige sende en pm til ejeren, da enten vil der ske konsekvenser pga af det(f.eks. mange vagter bliver sendt af jer) eller så ville ejeren jo vide, at stedet er blevet ødelagt.
- Niveau 3. Samme regler som i niveau 2, men det er bare påkrævet, at i er klanmedlemmer af den klan, som end ejer stedet.
- Niveau 4. Før i må emne her, så skal i snakke med ejerbrugeren af det.


Den anden opdate er, at der er kommet et nyt sted!!! :D
En bar ved navn The Black Mamba ejet af Seyah :3 som ligger under las vegas' gader
Der vil senere komme et emne, som beskriver stedet i detaljer, hvis i gerne vil vide mere.
her er beskrivelsen af stedet :)


Radioaktivitet: Intet eller yderst mild.
Territorium: Seyahs bar, men uofficielt the shadow of the ravens bar..
Emneregler: Niveau 2(lLæs mere her)
Rygterne har spredt sit hurtigt på de neonbelyste gader af Las Vegas. En ny bar? Ja men ikke hvilken som helst bar, nogle af rygterne lyder, at det er en farlig bar, mytisk og noget af et freakshow. Når man står udenfor kan man tydeligt se den sortmalede butik med et røde neonlysende bogstaver "The Black mamba"
Stedet ser lettere skummel ud, især med to strikse vagter udenfor, og så fordi baren er placeret på en af de mere skumle gader af Las Vegas. Men når man kommer hurtigt indenfor, så er der ingen tvivl om, at denne bar er helt noget for sig og den er i særklasse. Hvis man skulle give denne bar stjerner, så er den ingen tvivl om, at det er 4-5 stjernes bar. Men når det er sagt, så er baren ikke for enhver sjæl. Det er ikke for ingengrund, at denne bar bliver kaldt for et freak show.
Klubben er åben mellem klokken 16:00 – 04:00. Klubben består af en mellemstor scene, der oftest bliver brugt til live-bands og ind i mellem specielle optrædener, især ved temaaftner. Oppe foran scenen er en smule gulvplads, hvis der er lyst til dans. Ellers består klubben af en veludstyret bar, altid fuldt bemandet, klar med velsmagende drinks og diverse siddepladser, rundt omkring i klubben, hvor man kan nyde sin drinks, omgivet af kvindelig servitricer og underholdere, som er ret specielle udvalgte, da de kan hver deres specielle ting (et mini freak-show-tema, som hele tiden er kørende).


Jeg håber, at i alle har det godt, og at i hverken drukner i syden eller brænder i norden :D

yours
mama admin
Medusa
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Mama admin nyheder uge 44.  Empty
IndlægEmne: Sv: Mama admin nyheder uge 44.    Mama admin nyheder uge 44.  Icon_minitime29/10/2014, 19:35

Jeg har aldrig set en admin der går så meget op i sin side. Jeg er rigtig glad for jeg kom herind ^^ Også af andre grunde dog :P Men at siden har nogen skønne admin, er ikke til at rynke på næsen af.
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

Mama admin nyheder uge 44.  Empty
IndlægEmne: Sv: Mama admin nyheder uge 44.    Mama admin nyheder uge 44.  Icon_minitime30/10/2014, 12:05

Det hele lyder da meget godt :)

Et forslag til en mere Formel club i Vegas , kunne også være der hvor Augustus arbejder ?
Så er det bare ikke hende der optræder den aften , hvis emnet ikke er med mig ( Augustus ) XD

Men beskrivelse af stedet , samt atmosfærden og herren der styrer det kunne jo snige sig ind.
Kun hvis vi en dag vil oprette et sådan sted altså :)


- og med hensyn til sol....så render jeg rundt og sveder helt alene, i min søgen efter et dyr at nedlægge XD
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

Mama admin nyheder uge 44.  Empty
IndlægEmne: Sv: Mama admin nyheder uge 44.    Mama admin nyheder uge 44.  Icon_minitime30/10/2014, 12:07

...... Okay - det liiiiiiige mig igen !

Der er også noget meget befriende ved at digte sin egen klub , skal man emne.
Så kan man tilpasse den og beskrive den , som man i emnet har brug for eller synes om- så måske vi bare skal lade den være der XD
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Mama admin nyheder uge 44.  Empty
IndlægEmne: Sv: Mama admin nyheder uge 44.    Mama admin nyheder uge 44.  Icon_minitime30/10/2014, 14:46

Altså der vil komme forskellige barer og andre mere specifikke steder her i fremtiden :) men ja brugere har selvfølgelig altid deres frihed til at opdigte deres eget sted :3
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Mama admin nyheder uge 44.  Empty
IndlægEmne: Sv: Mama admin nyheder uge 44.    Mama admin nyheder uge 44.  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Mama admin nyheder uge 44.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mama admins nyheder uge 43
» Mama admins nyheder 45.
» Mama admins nyheder - uge 39.
» Mama admins nyheder 47.
» Mama admins nyheder uge 40 :)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Admin Nyheder.-
Gå til: