IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

et styks eliksir? De er ikke gratis(Abaddon)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Diana
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 671

IndlægEmne: et styks eliksir? De er ikke gratis(Abaddon)   19/11/2014, 00:53

Sted: Las Vegas
Tid: eftermiddag
Omgivelser: stille
Vejr: trækker op til regn

Det var endnu engang blevet tid til at spise, og det havde ført Diana hen til den kro, som hun nu sad inde på. Som altid havde hun bestilt et sundt måltid til sig selv, da dette var vigtigt for en clomans, for at de kunne holde deres krops form, og Diana selv gik meget op i at holde sig pæn og smuk. Hvad hendes kældedyr angik, var det meget mere simpelt, disse 2 store bioraptors der mest af alt lignede, muterede velociraptore med vinger og plus formede hoveder, skulle bare have noget råt kød, så var de tilfredse, og det var skam lige hvad de havde fået.
Diana havde allerede været her på kroen, i et par dage nu så kroværten, hans kone og deres medarbejdere, havde allerede vendet sig til de store dyr, og vidste at de ikke gjorde nogen ondt, medmindre de følte sig truet eller Diana beordrede det. Faktisk var en af kokkene blevet ret gode venner med King og Ace, som Diana havde navngivet dem, især fordi de 2 var blevet ekstra glad for ham, når han personligt kom ud til dem, for at give dem en stor skål hver, fyldt med råt kød som de kunne guffe i sig, og så fordi han var en ret stor bøf, der kunne holde til lidt af hvert, når han legede lidt med dem før de fik lov til at spise deres mad.

Som altid var hun klædt i det tøj, de fleste der havde mødt Diana kendte hende for, hvilket var et par røde bukser, en matchende cardigan med hvid hals krave, en hvid stram trøje under den åbne cardigan, og en rød hat med pynt(se billede) over hendes hvide hår, der var vokset ud til skulder længde. På bordet foran hende, lå nogle papiret som hun sad og tegnede dukker på, hendes tallerken var skubbet til side for at gøre plads, og de feminine fingre med de sorte knogle tatoveringer på, førte en stift blyant i blide strøg, for at tegne en meget detaljeret dukke i menneske størrelse. Man kunne se på tegningen, at hun tegnede infrastrukturen på dukken, som om hun var i gang med at designe den, og at dømme ud fra de noter hun skrev rundt om dukken, så det ud til at denne dukke skulle bruges til kamp.
Kromutter kom hen til hende, og satte sig overfor Diana, for at snakke med hende da hun var meget nysgerrig omkring, hvad det var Diana sad og lavede. Hun smilede til kromutter, og fortalte om hendes tegninger, mens hun fortsatte den hun var i gang med, men samtalen holdt ikke mere end omkring 15 minutter, før kromutter måtte tilbage til hendes daglige gøre mål.

The Mad Hatter: Of course. Anyone can go by horse or rail, but the absolute best way to travel is by hat. Have I made a rhyme?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: et styks eliksir? De er ikke gratis(Abaddon)   20/11/2014, 23:35

Det gamle keltiske kors hang i alt sin hæder, omkring Rafaels hals. Det tunge metal materiale fik den snøret lædersnor i sin antikken inspireret stil, til at blive stækket lidt nedad, hvilken fik snorens oldtids forældet læder til at se overbelastet ud.
Af og til, bliv det solide kors piskede mod den sorte silke skjorte, ved hjælp af den svage fugtige vind, som langsomt lagde op til regn, så genkendeligt og uforudsigeligt som en Twilight filmene ligger op til kedeligt teenager drama.
Silke skjorten sad raffineret og sofistikeret, i sin svagt synlige tilstand bagved en tyg bølle læder jakke, som kunne ligne et bandemedlem version af Dath vaders outfit, og den tygge mobber jakke lå på mandens skuldre så tungtvejende som en skolebus. Man ville nemt kunne få udleveret sådan en tyg læderjakke, hvis man bad om en bærbar-atombunker.
Men hvis man ville se samfundets ideal for maskulinitet skulle man ikke rette sine øjne mod kvaliteten af læderet på mandens overkrop, men derimod skulle ens blik rettet som en kikkert henimod mandens militær bukserne.
Militær bukserne var ikke blot et subliment til hans atletiske kropsbygning, eller håndformet figur, det var også så reflekterende af hans maskuline personlighed, men de mere ubehagelige aspekter af helheden af hans personlighed, som vold og brutalitet, som kun kan sammenlignes med Genghis Khan på krytalmeth, eller en skurke udgave af Hulk. Bukserne var ikke af de altmindelige grøn, brune, og sorte militær farver, men hvide, grå, og sorte.
På manden fødder var der nogen militær støvler med stål på fronten og hælen. Støvlerne så ud til at kunne smides ind i brandende ild, og blive efterladt i årtier, hvorefter man kunne komme tilbage og hente dem igen, uden at de havde mistet sin nådesløse og solide charme. De mindet lidt om den slags støvler som Godzilla ville gå i, hvis man kunne finde støvler i den størrelse.
Rafael kom gående ind af døren til kroen. Hans fodtrin var præcise og direkte, så man var ikke itvivl om at den næsten soldat lignende adfærd, hentyde til at Rafael havde en målrettet destination i kroen. Hvilket han så sandelig havde.
Han stoppet henne ved bordet af den af person, som han ærligt talt, syntes lignet et kortspil inspiceret klovn. Men denne klovn var kendt som en frygtindgydende shaman. Og frygtindgydende shamaner, kan lave endnu mere frygtindgydende gifte.
Og Rafael kunne sagtens få brug for sådan gifte, nu hvor Valentins tæskindbydende ansigt, havde vist sig selv, for et par dage siden. Og selvom Rafael stolet på et brækjern til at kunne løse de fleste problemer, ville han blive nød til at bringe andre metoder i brug, for at kunne slå sin storebror i det spil, som hans storebror spillet bedst.
Rafael stod nu ved siden af den siddende hofnar. Han lænede kort sin nakke indover klovnen bord, uden at byde personen op til snak, eller sige en hilsen. Derimod samlet han spyt i sin mund, for kun at lade noget mundvand glide ned af hans læber til en kugle af spyt, som han så provokerende og dominant, lod falde ned på tegningen – og medmindre at dukkeføren fjernet sin tegning, ville den blive ramt.
Edderen de befinder dem i selskab med, hedder Rafael. ”
Hans tone var ikke velkommen, eller høflig, men derimod fyldt forventning til at hattemageren ville føle sig æret af at være inærheden af Rafael.
Han kigget kort mod kromotteren, og forsatte med at snakke medmindre dukkeføren gjorde noget melodramatisk
Medmindre de vil have at krotævens skamlæber, og min knyttet næve, interagere på et intimt plan. Vil de acceptere æren af en dialog med jeg selv.
Hvorefter de vil høre, og sammentykke til mit forslag, med henblik på et gensidigt fordelagtigt sammenarbjede.
Min egen fordel med sammenarbejdet er at få anskaffet unikke og uhyrlig skadelige gifte.
Mens at deres fordel vil være at bibeholde deres egen, og kroens ynkelige eksistens, ved at makke ret.
Betingelserne er ikke til diskussion. Udfaldet er ikke til diskussion. Og deres accept, eller mangel på accept, vil ikke påvirke forhandlingerne.
Diana
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 671

IndlægEmne: Re: et styks eliksir? De er ikke gratis(Abaddon)   22/11/2014, 16:37

Med en let bevægelse flyttede hun sine papire, med den hånd jun brugte til at tegne med, så hans spytklat ikke ramte dem, hun gad ikke at lave dem om, bare fordi en selv ophøjet narrøv skulle vise sig frem. Hun gad knap nok se op på ham, men når nu det virkede som om at han ikke ville skride med det samme, så gjorde hun det alligevel. Man kunne se på hende, at hun ikke lige frem gad selvglade typer som ham, men af en eller anden grund, kunne hun bare ikke slippe helt af med dem.
"Edderen du befinder dig i, er ret ligeglad med hvem du er!" sagde hun afmålt, mens hun kiggede op på ham med et blik, der lige så godt kunne bore sig gennem krop og sjæl "Lærte din mor dig ikke, at man aldrig går ind i et rum, hvor der sidder en shaman eller en dukkeføre, og genere nogen af disse? Eller havde hun for travlt med at bede til guderne om, at du blev skudt ned af et lyn?" hun løftede hånden som hun ikke skrev med, knyttede hånden og trak næven mod ansigtet. Denne bevægelse afslørede at hun havde sat fælder op, og den fælde han stod i, var en snor fælde der gjorde at han fik snøret halsen, håndledene og anklerne ind, af snore der virkede tynde, men som var mærkbart stærkere end de fleste ville antage.

"En forkert bemærkning, eller bare en enkelt bevægelse som jeg ikke bryder mig om, og jeg lader dig forbløde på gulvet, så træde varsomt fra nu af, for du har ikke lige just gjort et godt indtryk, med den selvfede højrøvs personlighed, du fisker op med der!" sagde hun og strammede næven en lille smule, så han kunne mærke at disse tråde, ikke var så svage som man først kunne antage. De bevægede sig ikke meget på ham, men alligevel skar de lidt i hans hud, da de havde en rug overflade, og bestod af et metallisk og stærkt materiale "Hvis du vil have en dødemands drik af mig, er du nød til at arbejde for det, medmindre du hellere vil have, en ulækker tjære agtig saftevand der ville give de fleste kvalme, bare ved lugten af den! Og for det ikke skal være løgn: så må du tilbyde noget bedre at handle med, for jeg har ingen skrupler over hverken mit eget liv, eller nogen andens liv for den sags skyld, og jeg gider ikke lave en dødemands drik gratis!"

The Mad Hatter: Of course. Anyone can go by horse or rail, but the absolute best way to travel is by hat. Have I made a rhyme?
Sponsored content

IndlægEmne: Re: et styks eliksir? De er ikke gratis(Abaddon)   

et styks eliksir? De er ikke gratis(Abaddon)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Uden mad og drikke, duer helten ikke //Anna Rose//
» familie er ikke noget man vælger men noget man er - Matt
» Ikke et sted for en som dig-Ceit
» urter,urter,falden engel, urter..FALDEN ENGEL?? AAARGH!! er de ikke farlige? o.o - Patch
» the meeting with the mistress - Abaddon