IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Finally Free... but now what? [Diana]

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

Race : Mutant
Navn. : Subject-102 Alias Sobek
Alder : 24
Evner/Classes. : Sauronthrope
Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked.
Tilhørende klan. : -ingen-
Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy...
Slaver. : Well I guess I am at the moment...
Antal indlæg : 210

IndlægEmne: Finally Free... but now what? [Diana]   21/11/2014, 20:58

TidStedPåklædningOmgivelser
18:23Udkanten af Dream MountainsEt sæt af hvidt tøj som fra et labaratorie, nu ret så beskidt, blodigt og ødelagtÅbent område med grantræer længere fremme

Nocturne, var ikke nået så langt væk fra der hvor han havde været fanget i lang tid, han havde ikke engang selv styr over det længere, det eneste han vidste var at han i løbet af hans indespærrede liv var vokset et hoved i højden. Han kendte dog nogle enkelte data om sig selv, som han havde set i hans journal om ham, eller det som de yndede at kalde ham. Han sad ved en smule vand i udkanten af den granskov der var ikke så langt derfra, han sad på hug foran vandet, og stirrede ned i vandet. Han kløede sig lidt i skægget da det var ved at være den tid på måneden hvor han normalt fik mulighed for at barbere sig, det føltes underligt, ikke skægget men tanken om at være fri. Han tænkte tilbage på om de mon kom efter ham.
Det tøj han bar som var i stykker mange steder havde engang være helt sterilt og hvidt men nu, var det beskidt som bare pokker, støvet, blodigt og revet i stykker. Men på trods af hvor tydeligt det var at der var både skudhuller og skader fra andre angreb så havde han selv ikke nogle sår at se overhovedet.

Som han sad og kiggede ned i vandet kom han til at se på sit eget spejlbillede han lagde mærke til hvor beskidt han så ud, så han samlede hurigt en skål med hænderne og samlede vand op og smed de i ansigtet og gned sig så for at få det værste støv og skidt af hovedet.

Han rejste sig så langsomt op fra vandkanten, og kiggede sig omkring. Alting var så stort og åbent, det var så overvældende, jo han havde da nu haft nogle dage til at vænne sig til det men det var helt ærligt ikke nemt at gøre. Det var så anderledes, fra at have sat i en celle for kun at blive hentet ud når de havde et eller andet forsøg at udføre på ham. Han rystede en smule bare ved tanken, og bed hårdt sammen han hadede dem, bare tanken om alt det de havde udsat ham for gjorde ham vred, han havde altid været vant til at have murene at slå på men her var ingen, så han lænede sig bare ned og slog i jorden. Han rystede så på hovedet og rejste sig igen.

Han tog et par skridt i retning af byen, han burde vel se om han ikke kunne skaffe noget tøj? Han stoppede så sig selv og gik istedet hen imod skoven. Det var vel for det bedste, han forventede at der var færre ude i skoven som havde tænkt sig at spærre ham inde. Han så bagud imod byen, med et blik der var blandet, det var fyldt med væmmelse, vrede men også frygt. Han tog en dyb indånding vendte hovedet væk fra byen og gik hen imod skoven.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 673

IndlægEmne: Re: Finally Free... but now what? [Diana]   25/11/2014, 21:39

Det var ikke første gang, Diana var taget til Dream Hills bjergene, hun nød at være ude i skoven, da det trossalt var der hun havde klaret sig, i det meste af hendes liv. Lige som Nocturne var hun selv undsluppet fra fangeskab, og havde levet en god sjat tid i enten et fangerum, eller der hvor hun nu blev taget hen, når hendes skaber skulle lave forsøg på hende, så det var da en stor omvæltning for hende, da hun endelig slap ud af Occulta, og siden da måtte lære om verdenen på egen hånd. Men den dag idag, så hun stadig tilbage til den tid i skoven rundt om Occulta, som værende den bedste tid i hendes liv, da det havde været der hun havde følt sig mest fri, og alting havde været så simpelt, sammen med hendes kældedyr og deres flok.
Som hun gik der, sammen med hendes kældedyr King og Ace på hver side, og mindedes de gode gamle dage, blev hun gjort opmærksom på nogen nede ved søen, af King hendes ene bioraptor, som puffede til hende med hans vinge. Hun stoppede lige på stedet, og fulgte nøje manden med øjnene. Hun konkluderede hurtigt, at han ikke havde hørt de soniske lyde, som King og Ace lavede for at kunne se, så hvis hun blev stående her indtil videre, ville hun kunne holde øje med ham, for at se ham lidt an.

Hun tænkte måske ikke lige over, at det kunne være ret nemt at spotte hende, da hun udover at stå, sammen med 2 ret store dyr med plus formede hoveder, også var iført en spøjs rød hat(se billede) et par røde bukser i samme nuance som hatten, en matchende cardigan med hvid hals kant, udover en stramt siddende hvid trøje, og en spøjs hoftetaske der lignede et voodoo ansigt. Hun havde sågar en spøjs puppe på ryggen, der var på størrelse med en menneske krop, og som var pakket ind i et hvidt stof, men alligevel blev hun stående der hvor hun stod, og studerede manden ved søen. Det engang hvide tøj han havde på, var beskidt og lignede noget han havde haft på, mens han var blevet angrebet, og havde flygtet i flere dage i den, men alligevel kunne hun genkende den lidt, som værende noget man gav en forsøgskanin på. Og da han rejste sig, for at se mod byen og skoven, nåede hun lige at se det blik han havde givet byen, før han gik mod skoven.

På grund af det blik hun havde nået at se i hans øjne, valgte hun at gå i retning af ham, samtidig med at han gik imod den skov som hun befandt sig i. King og Ace fulgte med hende, og selvom disse store dyr kunne virke intimiderende på nogen, så kunne man godt se på dem, at de fulgte hendes ordrer hvis hun gav nogen, og medmindre de blev bedt om andet, så var de nogle rare og gode bioraptore.
"Hej! Er du faret vil eller noget?" spurgte hun med en mild stemme, da hun kom tæt nok på ham til, at hun var sikker på at han kunne høre hende. Hun virkede ikke bange for det faktum, at han lige så godt kunne være en psykopat, der var undsluppet fra den lukkede afdeling, faktisk virkede hun mere som en der gerne ville hjælpe ham, hvis altså han havde brug for det, og gerne ville lade hende hjælpe ham.

The Mad Hatter: Of course. Anyone can go by horse or rail, but the absolute best way to travel is by hat. Have I made a rhyme?
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Finally Free... but now what? [Diana]   25/11/2014, 22:45

Han vendte sig rundt da han kunne høre lyden af noget relativt stort nærmede sig ham bagfra, og han kiggede så på de store dyr som han aldrig havde set før. Han kiggede på dem mens han tog et par skridt bagud da han ikke vidste hvilken form for dyr de var, ahn vidste ikke om de var farlige eller om de var bare nysgerrige, men han høre så en stemme som han så opdagede hvor kom fra og den kom fra en ung kvinde der stod imellem de store yr, og han slappede straks mere af, fordi så var der nok ikke den store fare ved de store dyr.

''Nej egentligt ikke... eller jo måske, men ikke som i at jeg ikke kan finde vej, eller jo måske. Ej jeg ved egentligt ikke hvad man skal kalde det.''

Han så på hende, og på trods af hendes venlighed var han da en smule undrende og nervøs, men det forsvandt hurtigt da han talte en smule mere til hende. Han kiggede på hende, så på byen, han vendte sig så rundt og kiggede på skoven, og så på hende igen. Han virkede nok mest af alt bare en smule forvirret, og han slap et grin, en smule malplaceret og for ham også akavet.

''Jeg ved sgu bare helt ærligt ikke hvad jeg skal gøre, er først lige sluppet fri har ikke haft min egen frihed, i størstedelen af mit liv.''

Han kiggede på hende roligt, og han var meget åben men stadig forvirret over det hele, så han gik hen til hende igen studerede hende en smule, og grundet hvordan han var vant til at han var blevet tiltalt, så tiltalte han hende på nogenlunde samme måde.

''Men hvad har den af interesse? Og hvad er den?''
Diana
First Class.
First Class.

Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags

IndlægEmne: Re: Finally Free... but now what? [Diana]   26/11/2014, 20:46

"Jeg går ud fra du er faret vild, det er nemlig hvad man kalder det, når man ikke helt ved hvor man er, og du virker ikke til at vide, hvor helt præcis det er du befinder dig!" saghde hun mildt, og smilede til ham mens hun nussede King og Ace på halsen, for at holde dem i ro, da de var nogen urolige bisser i hendes øjne. Hendes ører blev spidset med det samme, da hun hørte ham sige, at han havde været fanget det meste af hans liv, for den slags kendte hun alt for meget til. Hun havde selv flygtet fra fangeskab, så de havde sikkert noget til fældes allerede der "Nå så du er også blevet holdt fanget? Så må det være underligt for dig, at være ude i denne store verden, frem for det sted du nu engang er blevet holdt fanget?"

Med rolige skridt, begyndte hun at gå rundt om ham, efter han var kommet tættere på hende. King og Ace blev stående hvor de stod, mens de lavede deres soniske lyde, og Diana studerede Nocturne med hænder og øjne, hun prikkede lidt til hans skuldre og ryg, tog hans hånd op så hun kunne se nærmere på den. Hun stoppede foran ham, og så nærmere på hans ansigt, som om der var noget ved ham der gav hende grund til, at være bare lidt mistænkelig over ham. Da han tiltalte hende som værende en den, så hun ham i øjnene og lagde hovedet lidt på skrå.

"Stakkels lille mand, de må have holdt dig fanget i alt for lang tid! Herude i den frie verden, bygget på kaos og ren og skær galskab, tiltaler man ikke andre som den eller det, man kalder det han, hun, ham eller hende, medmindre man kender personen ved navn! Mit navn er Diana, og det må du hellere huske, for ellers bider jeg dig i balden!" sagde hun blidt, mens den sidste del blev sagt i en mere drillende tone, da hun ikke ville have at han troede hun mente det, i en ond mening "Og jeg har mine egne interesser, deriblandt det faktum, at jeg lige som dig også engang var i fangeskab, lige indtil det lykkedes mig at flygte! Ser du jeg er hvad man kalder en clomans, et væsen der minder om et menneske, men er lavet i et laboratorium! Nogle ville sågar kalde mig racens alpha art, ikke fordi jeg bestemmer over hele racen, men fordi jeg er den allerførste der blev lavet! Så jeg ved hvordan det er at være fanget, jeg ved hvordan det er at blive eksperimenteret på, og jeg kender alt til hvordan det er endelig at være fri, blot dør at finde ud af, at man ude i en verden man ikke kender eller forstår! Så jeg tænkte faktisk på, om du ikke havde lyst til at få lidt hjælp af en, der forstår hvordan du har det?"

The Mad Hatter: Of course. Anyone can go by horse or rail, but the absolute best way to travel is by hat. Have I made a rhyme?
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Finally Free... but now what? [Diana]   27/11/2014, 00:37

''Jeg kender skam ordet, men sandt, jeg er vel faret vild på sin vis.''

Han betragtede hende roligt, det var ikke fordi han havde den store forventning til nogen folk han mødte, faktisk havde han slet ikke været sikker på at møde nogen da han jo var blevet fortalt af de mange doktorere at der ikke var nogen der var i live udenfor de byer der eksisterede. Han kiggede på hende roligt, men så chokeret ud da hun spurgte om han var blevet fanget, og han vidste ikke hvad hans kulle sige så det blev bare til det mest åbenlyse spørgsmål man nok kunne forestille sig der ville komme fra ham.

''Vent hvorfra ved du jeg har været fanget?''

Han stod meget roligt og lod hende undersøge ham, han stod helt roligt, og da hun begyndte at undersøge hans arme og hænder løftede han dem bare op, og uden at tænke over det begyndte han at gentage hans fil fra det labaratorium han havde været holdt ved.

"192 centimeter høj, vejer 97 kilogram, skelet på 15.9 kilogram, fedtprocent på 9.8 procent og en muskelmasse på 72 kilogram, alt sammen meget normalt for en mutant af denne højde med en normal træningsplan."

Hans udtalelse af det var meget monotom og kedelig, virkeligt som man kunne forvente sig en doktor eller noget ville stå og læse det op fra en fil. Han kiggede på hende langsomt som for at spørge om der var andet hun var interesseret i at vide, og blevet overrasket over det hun så fortalte ham omkring hvordan man tiltalte folk.

''Diana? Jeg er Forsøgsperson-102 ellers kaldt Nocturne eller Sobek, du behøver ikke huske det da jeg ikke har tænkt mig at bide dig i balden.''

Han var stadig meget forvirret da han var gået en smule tilbage til den tilstand han havde været i da han var holdt som forsøgsperson, men han vågnede en smule op da hun snakkede om at hun selv havde været fanget, hvilket fangede hans nysgerrighed en smule og han kiggede på hende, med sorg eller medfølelse i øjnene, han var ikke i stand til at skjule sine følelser. Han stod lidt og tænkte over det med at modtage hjælp.

''Jeg ved ikke, hvorfor er det at den... undskyld du vil hjælpe mig Diana?''
Diana
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Finally Free... but now what? [Diana]   28/11/2014, 15:35

"Tjo jeg ved du har været fanget, fordi du går rundt i noget tøj, der ser ud til engang at have været ren, men nu er slidt, beskidt og gennemhullet som en sweiserost, mens du kun er beskidt, skægget og ikke gennemhullet som en sweiserost! Og så er der selvfølgelig dit tale mønster, og din måde at se rundt på, du virker ikke lige just som en, der har været ude i verdenen i særligt lang tid!" fortalte hun mildt, og smilede til ham, mens hun stod foran ham. Efter han havde fremsagt sine fysiske data, i en monoton og kedelig stemmeføring, mens hun havde set på hvilken tilstand hans krop var i, så hun ham tænkende i øjnene, og prikkede ham så drillende på panden.

"Hmm det må vi hellere se, om vi kan få vasket ud af dit hoved, for det får du aldrig mere brug for at sige! Det er vist godt at jeg fik fingrene i dig, før en eller anden klam stodder gjorde, for ellers kunne det virkelig have gået galt! Den her verden er trossalt ikke kun lutter lagkage, og søde tosser som mig, der er også farlige væsner derude!" sagde hun mildt, og pillede lidt ved et af skudhulerne i hans påklædning, mens hun så på det med et mistænksomt blik. Hun havde godt lagt mærke til, at han ikke havde nogen skader, selvom hans tøj lignede noget der var blevet båret af en person, som havde flygtet fra et velbevogtet sted. Hun så dog hurtigt op på ham igen, da han fortalte hvad hans navn, og hans forsøgs navn var.

"Fra nu af skal du også glemme det der forsøgsperson-102 halløj, du er en fri mand nu, så du går under det navn du gerne vil have, at andre væsner kalder dig! Så hvis du kan lide det, vil jeg kalde dig Nocturne fra nu af, så har du nemlig et navn at præsentere dig selv med!" med et smil på læben, klappede hun ham blidt på hovedet. Hun lagde hurtigt mærke til, at han havde følelserne lidt ude på tøjet, da han viste medfølelse med hende, mens hun fortalte at hun selv havde været en forsøgs fange, lige som han selv havde været. Hun syntes faktisk det var ret sødt, det var ikke tit man fandt mænd, som var i god kontakt med deres følelser, uden at de var til andre mænd, eller komplet tomhjernet. Og Nocturne var ikke lige frem en tomhjerne, det var trossalt ikke hans skyld, at han var holdt fanget i det meste af hans liv.

"Jeg har tænkt mig at hjælpe dig, fordi jeg kender den situation du er i lige nu, da jeg selv har været i præcis den samme! Der er meget herude som kan være svært at forstå, eller farligt for typer som os, når vi lige er sluppet ud af fangeskab, og ikke ved hvad vi skal holde øje med! Jeg vil egentlig bare sørge for, at du får en god start på dit liv i det fri, en ting jeg ikke selv fik i samme grad, som det jeg kan tilbyde dig!" hun skubbede sin cardigan lidt til side, så hun kunne tage fat i hendes hofte taske, åbne den lynlås på den som lignede en mund på tasken, og trak en håndstørrelse læderpose frem, som raslede lidt. Tasken lukkede selv munden, som om den var levende, og med et glad smil på læben, så Diana op på Nocturne igen, mens hun holdt posen op "Først tænkte jeg, at vi tog ind til byen og skaffede dig noget nyt tøj, og et sted vi kan få noget ædelse, måske endda et værelse hvor vi kan overnatte når natten kommer! Hvad siger du til den ide?"

Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Finally Free... but now what? [Diana]   28/11/2014, 23:45

Han kiggede på hende, han var stadig meget forvirret over hvad der foregik omkring lige nu, hun var meget taleglad, hvilket kort mindede ham om lægerne der havde stået for ham havde gjort nogle gange havde de stået og snakket om ham lang tid af gangen med hinanden foran ham, mens han var spændt fast til operationsbordet i mange tilfælde. Men trods alt dette så nikkede han bare til hendes ord omkring ham, og han skubbede hendes finger væk da hun prikkede ham på panden.

"Jamen så gætter jeg at jeg nok burde takke dig for at have fundet mig før nogen anden gjorde, men er verden virkeligt så slem? Jeg har fået at vide at verden ikke var mulig at overleve i udenfor byerne?''

Han kiggede på hende da hun begyndte at rode med hans hullede tøj, og han tog fast i hendes hånd kort efter og fjernede den fra hans tøj. Han så så på hende med en sigende mine for at fortælle hende at hun ikke behøvede at rode hans tøj mere til end det allerede var.

''Undskyld mig, men jeg føler allerede at min tøj er ødelagt nok i forvejen, så du behøves ikke stå og rive mit tøj istykker.''

Han nikkede roligt til det hun sagde med at han skulle bruge et navn han kunne lide, og han virkede tænkende i lidt tid mens han fik et skævt smil på læberne, som om han tænkte på noget han kunne lide, men som også virkede en smule farligt, og han sagde roligt.

''Så tror jeg at jeg vil kalde mig Nocturne, det var altid det navn de omtalte mig med når deres stemmer var fyldt med frygt, spænding eller interesse.''

Han virkede undrende da hun snakkede om hvad hun ville gøre for at hjælpe ham og hvorfor hun ville gøre det, og han kunne ikke lade være at smile taknemmelig af det hun sagde det var jo utroligt pænt af hende, og han kiggede på posen som han forventede indeholdte hvad der blev brugt som penge, og en af de ting han havde lært var at man aldrig fik noget gratis, så han virkede nysgerrig men tilbageholden.

''Det lyder da som en god nok ide, og virkeligt pænt af dig, men hvordan kan jeg betale dig tilbage for din hjælp så Diana?"
Diana
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Finally Free... but now what? [Diana]   27/12/2014, 00:43

"Den her verden er godt nok skudt i låget, og der findes mange farlige væsner i den, men tag endelig ikke fejl hvad angår overlevelse i den, man kan sagtens klare sig uden for byerne, hvis bare man er ordentligt forberedt og kender terrænet, som man bevæger sig ud i!" sagde hun mildt, og fjernede så sin hånd helt, efter han selv havde fjernet den, og kommenteret at han syntes at hans tøj, allerede var slidt nok i forvejen "Jeg kan sikkert godt finde de bøger, jeg selv fyldte med notater, dengang jeg begyndte at lære om det her kontinent, dem kan du helt klart få brug for, når du kommer ud i de forskellige områder og byer!"

Med et smil på læben, gik hun tilbage til King og Ace, og strøg dem hen over halsen, hvilket klart havde en beroligende effekt på dem. Hun så på dem som værende hendes familie, eftersom hun havde været sammen med dem, siden de havde været helt spæd, og man kunne faktisk se det i hendes blik, de gange hun udviste ømhed overfor dem. De var skam ikke bare hendes kældedyr, eller hendes farlige dyrevenner de var som søskende, og Diana var storesøsteren der passede godt på hendes små brødre, lige som de ville gøre alt hvad de kunne for at passe på hende. Med et varmt blik i øjnene, og et velplacerede, lettere tosset smil på hendes læber, så hun over på Nocturne, da han havde valgt hvad han ville hedde.

"Det passer også rigtig godt til dig, du er interessant og spændene, og det skulle da ikke undre mig, hvis du kan indgyde frygt i andre, når du slår dig løs, med hvad end der gemmer sig i dig!" sagde hun med et anerkendende nik på hovedet "Jeg kræver faktisk ikke noget til gengæld! Jeg ved det lyder lidt mistænkeligt, men faktisk har jeg bare brug for noget at lave, for jeg keder mig vildt meget! Og som regel når jeg keder mig, går jeg enten i gang med at lave dukker, sharman potions, eller hvad end jeg nu kan finde at lave! Og nu har jeg så fundet dig, du virker til at kunne bruge lidt hjælp med, at finde ud af hvilken verden du er i, og hvordan du overlever bedst muligt i den!"

Med lette skridt, begyndte hun at gå mod byen, og både King og Ace fulgte efter hende, men i stedet for at gå på hver side af hende, gik de denne gang lidt bag hende, så Nocturne havde muligheden for, at kunne gå ved siden af hende, hvis altså det var det han ville.
"Kom med, så skal jeg vise dig Las Vegas, en af vores ret så store byer, her i landet!" sagde hun mildt da hun var henne ved ham, hun nikkede sågar med hovedet, som en opmuntring til at han kunne stole på hende.

Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Finally Free... but now what? [Diana]   28/12/2014, 17:20

HAn kiggede på hende, kunne ikke lade være med at grine en smule over hendes måde at snakke på, hun var meget energisk, hvilket var utroligt befriende fremfor den måde alle de forskere og læger der havde været omkring havde været, de havde alle sammen været så grå og støvede.

''Notater? Åhhh gud, orker virkeligt ikke at læse flere notater, det er meget pænt af dig, men dem har jeg skam fået nok af de sidste par år eller fem."

Han var stadig ikke så glad for tanken om at han ikke kunne give hende noget som tak, for det hun gjorde, men så måtte han vel bare stå i gæld eller skylde hende en tjeneste, hvis hun nogensinde fik brug for det. Han smilede så til hende og nikkede da hun forklarede at hun gjorde det af kedsomhed.

''Men jeg skal nok finde en måde at give dig igen på en dag.''

Han sagde det bestemt, men stadig venligt, det var nok også mere ment som et løfte til ham selv end til hende, han ville bare ikke være kendt som en der fik noget uden nogensinde at give noget igen. Han gik op ved siden af hende da hun begyndte at gå, bare tanken om at gå ind i en by og møde fremmede mennesker fik ham til at synke en klump fordi det gjorde ham en smule nervøs.

''Det er længe siden jeg har været blandt 'civiliserede' mennesker så du må lige bære over med mig, hvis jeg opfører mig en smule sært.''

Han grinede lidt akavet som han sagde det, og lige bagefter rettede han sig op og kiggede op i himlen, trak vejret dybt og begyndte så at gå lidt mere målrettet fremad, han var bare en smule nervøs fordi prøv at tænk hvis noget gik galt. Imens de gik vendte han sig om mod hende.

''Du snakkede om dukker, hvad er det for en slags dukker du laver? Marionet? Eller hvad?''
Diana
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Finally Free... but now what? [Diana]   28/12/2014, 22:44

"Er du nu sikker på, du ikke vil have mine notater med? De kunne trossalt gå hen og blive nyttige, hvis der er noget du får brug for at vide, om landets forskellige områder, eller de mest kendte racer man kan støde på!" sagde hun med et lettere drillende toneleje, og et sødt smil på læberne. Det var selvfølgelig helt op til ham, om han ville have den eller ej, hun havde nemlig ikke selv brug for den længere, da hun for længe siden havde memoreret hvad der stod i bogen, hvilket blandt andet havde været nemt, når nu hun selv havde lavet den, og skrevet den rent, så den var overskuelig og til at finde rundt i.

"Det kan jo være, at det en dag sker, men ind til da er det ikke noget, du behøver at bekymre dig alt for meget om, jeg er ikke lige frem særligt krævende på det punkt!" hun kunne godt se, at han gerne ville gengælde denne tjeneste, for ikke at virke som en grisk type, og det var skam også en ærlig sag. Og hvem ved, måske det en dag kunne blive en brugbar ting, at hun kunne indkassere en tjeneste hos ham, man kunne jo aldrig vide hvordan fremtiden ville udvikle sig. Hun bemærkede at han sank en klump mens de gik, og vidste nærmest allerede før han sagde det, at han var nervøs over noget, og hun kunne ret nemt regne ud hvad han måske var nervøs over, men hun behøvede ikke tænke længe over det, for han fortalte det skam selv.
"Tænk ikke over det, jeg opføre mig sært nærmest hele tiden, og du har trossalt været fanget et godt stykke tid, så det er forståeligt at du lige skal til vende dig, den verden du er kommet ud til! Men hvis der skulle ske noget når vi er derinde, så lov mig at du tager den med ro, det er ikke altid smart at blande sig i noget, hvis det ikke vedkommer os, og jeg har lært et par tricks, hvis det er noget der går udover os!" hun smilede til ham, for at se om han var med på hvad hun sagde, for i New York var det mafiabossen Vladimir, der var byens svar på politi chefen, og hans klan passede på byen, så hvis nogen fra hans klan håndterede en situation, var det ikke altid så godt at blande sig, for det kunne virkelig ende galt for en selv.

"Hmm mine dukker!" startede hun tænksomt, da hun overvejede hvor hun skulle starte sin forklaring, da hendes dukker faktisk var definitionen på hendes kamp teknik, og var en ellers for længst glemt teknik, som hun ved hjælp fra en ven og hans skriftruller, havde lært at bruge "Altså i sin mest bogstaveligste forstand, så er de faktisk marionet dukker, men ikke på den måde som du nok ville forstå det! Ser du, mine marionet dukker er ikke til underholdning, de er til brug i kamp, jeg laver dem så de er på størrelse med foreksempel dig eller mig, og fylder dem så med våben, og forskellige dimser, så de kan bruges bedst muligt, når jeg er i kamp med dem! Indtil videre er min bedste dukkeføre kunst, at lave levende væsner om til min personlige dukke, hvilket gør at disse dukker har den originale persons aura og udseende, men styres af mig og er fuld af mine himstregimser!"

Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Finally Free... but now what? [Diana]   29/12/2014, 15:32

Han nikkede bare han var hundrede på at han ikke ville have hendes noter, han ville nok ikke bruge dem alligevel og de ville nok bare gå i stykker i sidste ende alligevel hvis han havde dem med sig. Han grinede lidt som han så endeligt svarede hende med ord.

''Nej ellers tak, jeg vil nok bare få dem ødelagt inden jeg bruger dem.''

Han kunne ikke lade være med at tænke lidt da hun sagde hun ikke var krævende på det punkt omkring at få tilbage betalt, men det tog han jo som at han skulle være på vagt fordi der jo kunne være hvisse ting som hun faktisk var ret så krævende omkring, og han var en ret nysgerrig person så han blev nød til at spørge.

''Jamen hvad er du så krævende omkring?''

Han grinede da hun sagde at hun opførte sig sært hele tiden, og det kunne han da ikke benægte selv i løbet af den korte tid han nu havde brugt med hende, havde han fået det billede af hende at hun var en smule skør eller sær, og han nikkede bare lidt for sig selv, mens han gik med hende mod byen.

''Okay, jeg skal se om jeg kan lade være med at blande mig. Men hvad nu hvis jeg keder mig og der er noget at blande sig i for ikke at kede sig?''

Han grinede bare, og det var ment som en joke på det med at hun hjalp ham simpelthen fordi hun kedede sig. Han sagde ikke noget og svarede heller ikke på det hun fortalte omkring hendes dukker, men han lyttede nysgerrigt til hvad det var hun fortalte. Han var meget nysgerrig omkring det her, nok fordi hun var den første person han sådan rigtigt havde mødt, da han ikke mente at læger og proffesorer galdt.
Diana
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Finally Free... but now what? [Diana]   29/12/2014, 22:31

"Nå ja, så er der nok ikke så meget, du kan bruge dem til alligevel, så jeg beholder dem bare for mig selv! Så har jeg dem da, hvis der er et andet væsen der dukker op en dag, som godt kan bruge dem!" sagde hun let, mens hun så mod Vegas der tårnede op foran dem, efterhånden som de kom nærmere. King og Ace var begyndt at lege, og det gjorde de ved at jagte efter små dyr, der løb eller fløj væk, så snart de store bevingede monstre, kom væltende og prøvede at fange dem, mellem deres sylespidse tænder, der så ud til at kunne trækkes ind og ud, alt efter hvor åbne deres munde var. De holdt sig selvfølgelig stadig tæt på Diana, og fulgte med frem mod Las Vegas, da de godt vidste at hun ikke ville have, at de løb for langt væk fra hende, når de var på farten.
Hendes blik der ellers lige havde fulgt King og Ace, mens de prøvede at fange nogle dyr der alle sammen skyndte sig ned, i nogle underjordiske huler de sikkert selv havde gravet, blev rettet imod Nocturne da han spurgte hende, hvad hun så var krævende omkring. Hun gav ham et drilagtigt smil, da der da var nogle ret bestemte ting, som hun var meget krævende omkring, men det var ikke det hele han fik af vide, bare sådan uden videre, da nogle af de ting hun var krævende omkring, omhandlede de mænd eller kvinder, hun valgte som sin partner.

"Tja på nogle af de punkter, hvor jeg rent faktisk er krævende, er det når det omhandler indgrediencer, til de ting jeg laver som sharman, jeg går meget op i at varende er af god kvalitet, så resultatet bliver det helt rigtige, og så er der jo diverse genstande jeg bruger, når jeg laver dukker både af væsner og af mere normale materialer, jeg gider ikke bruge dårlige eller defekte dele, da det kan give et dårligt resultat, og når man er i en kamp med disse dukker, kan en defekt eller fulgt funktionel dukke, afgøre om kampen ender med ens liv eller død!" fortalte hun, uden at slippe ham med blikket. Hun havde godt lagt mærke til, at han ikke endvidere havde reageret særligt meget på, at hun lavede dukker ud af levende væsner, men det var vel heller ikke så svært at forstå, han havde trossalt været en forsøgskanin i et godt stykke tid, og hun havde ikke fortalt de mere creepy detaljer, såsom at offeret stadig var levende størstedelen af tiden, og at hun brugte en god sjat tid på at fjerne og erstatte de indre organer.
"Der er selvfølgelig også et par andre ting jeg er krævende omkring, men den slags går vist under betegnelsen 'en kvindes hemmeligheder', så dem får du ikke så nemt af vide!" hun rakte tunge af ham med en drillende mine, før hun så mod den indgang til byen de snart var ved. Hun piftede en enkelt gang, og lavede nogle lyde identiske med dem, King og Ace lavede hele tiden, og straks rettede de 2 store dyr deres hoveder mod hende, og løb hen bag ved dem hvor de fulgte efter hende, som om det var det de havde fået besked på. Hun grinede let over hans kommentar om det med at blande sig i noget, hvis nu han skulle kede sig, og man kunne klart høre på hende, at hun ikke grinede ret tit. Hun havde mistet ret meget af sin lyst til at grine, efter hele den episode af hendes liv, der omhandlede wolf clan som hun havde været med til at starte, da dette havde endt med at blive en stor skuffelse og sorg i hendes liv.

"Tja hvis det skulle ske, så håber jeg ikke du blander dig i de forkerte sager, jeg vil jo nødig have at mit projekt kommer galt afsted allerede fra starten af!" svarede hun drillende. Det var rart for en gangs skyld, at kunne snakke med en der havde prøvet noget af det samme som hende, og som alligevel var en sød og nysgerrig type. Hun havde ikke mødt særligt mange væsner det sidste lange stykke tid, og dem hun havde mødt havde hun enten ikke snakket særligt meget med, før deres veje skiltes igen, eller også var det blot endnu en krævende psykopat, der troede han kunne komme valsende og forlange, hvad end det passede ham. Hun havde selvfølgelig stadig en god ven, som hun altid kunne stole på, men fordi hun havde søgt ensomme steder, havde hun ikke set meget til ham.

Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Finally Free... but now what? [Diana]   29/12/2014, 23:00

"Det var jo det jeg tænkte, det ville være lidt et spild at lade mig have dem, hvis de så bare blev ødelagt alligevel."
Det var ment til at hun hellere ville give hendes notater til en anden person, hvilket jo som sagt gav meget god mening. Han fulgte imens hvad det var hendes to store dyr lavede, og han kunne ikke lade være med at tænke på hvordan det mon kunne være for ham, at skifte form og rende rundt i naturen istedet for at blive holdt indenfor i et eller andet dumt testlokale.

"Ahhh, så du er meget krævende overfor den slags... Jeg forstår.''
Det var kun ment til det hun fortalte omkring hendes dukker og elikserer, fordi det andet omkring de mere kvindlige hemmeligheder var på ingen måde noget han forstod, han havde været fanget alt for længe til at forstå den slags ting. Han havde oplevet meget sære og meget ubehagelige og creepy ting igennem hans tid, og han var derfor ret ligeglad med det hun gjorde med dukkerne, det påvirkede ham ikke så meget.

''Okay? Så det må jeg jo bare prøve at finde ud af selv så?''
Han kunne ikke lade være med at svare hende på en lidt drillende måde, mest fordi hun gjorde det samme overfor ham, men det var egentligt ikke fordi han forstod det hele. Han kunne dog ikke lade være med at være glad og mere energisk sam frisk i hendes nærvær, fordi hun var så sær og fri.

''Projekt? Har du et projekt med dig lige nu?''
Han havde slet ikke tænkt på at det kunne være ham hun snakkede om, så han var en smule forvirret, mens de lige gik indenfor igennem porten, og så gik det op for ham, og plantede sit hoved i sin hånd, fordi han følte sig en smule dum.

''Vent er jeg dit projekt? I så fald skal du ikke være bange, jeg dør ikke så let, og kommer jeg til skade skal jeg nok heale igen, det er testet meget godt allerede.''
Diana
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Finally Free... but now what? [Diana]   5/1/2015, 22:37

"Til hver en tid, især fordi jeg hader at spilde min tid på at lave, foreksempel en dukke der kan tage tid at lave, blot for at finde ud af at den har en disfunktionel del, som jeg så skal bruge tid på først at finde, hvorefter jeg skal finde en ny del der skal erstatte den ubrugelige, så skal jeg bruge tid på at skilde området eller måske større dele af dukken, for at kunne skifte delen alt efter hvor vigtig den er, og det ville gøre at en dukke der kunne være klar på 5 timer, pludselig skal have måske 15 arbejdstimer, foruden den tid det tager at skaffe en ny del, som tager længere og længere tid, alt efter hvor sjælden denne genstand er!" forklarede hun med en tænkende mine. Hun virkede stadig glad, men man kunne dog godt høre på hende, at hun i den grad havde prøvet det med fejl i sine dukker før, og at hun slet ikke brød sig om det, men det var jo også forståeligt, for hvem havde egentlig lyst til at lave dobbelt arbejde, når de kunne slippe for tids spildet ved at lave det ordentligt første gang? Hun lagde dog hurtigt denne tanke til side igen, og gav ham et drilagtigt fjæs hvor hun havde tungen lidt ud af munden.

"Ja selvfølgelig sådan er det nok med de fleste kvinder, vi har vores egne små hemmeligheder! Nogen af dem er godt nok noget vi gerne vil beholde for os selv, mens nogle andre af dem vi har, blot er for at drille det modsatte køn så meget så muligt!" hun gættede på, at hans erfaringer med kvinder lige pt, var omtrent lige så gode som hendes erfaringer med både mænd og kvinder var, den gang hun selv var kommet ud fra fangeskab, så hun kunne lige så godt snige et par fif ind hist og her, sammen med lidt humor, så han lærte nogle små tricks, uden at det virkede sådan skole agtigt. Hun kunne se på ham, at hendes sære og frie måde at være på, virkede positivt på ham, da han virkede mere frisk og energisk nu, end han gjorde lige til at starte med, og det syntes hun var en god ting, for efter hendes mening var det en god måde at opbygge et venskab på, og venner var noget man virkelig kunne få brug for, her i denne kaotiske verden.
Da han spurgte om hun havde et projekt med sig lige nu, ventede hun med at svare ham, for at se om han selv gættede den, og ganske rigtigt så gik det op for ham at han selv var hendes omtalte projekt.

"Ja selvfølgelig er mit projekt da dig fjollehoved, hvad troede du da ellers det var?" spurgte hun drillende, og puffede venskabeligt til hans skulder med en knyttet hånd "Nå så du har fundet din evne? Og healing det er en ret fordelagtig evne at have, især hvis den er på et højt niveau, for så kan den nemlig gøre dig udødelig, fordi den forhindre din krop i at ældes, da ældning i bund og grund er din krops infrastruktur, som begynder at blive slidt! Men på den anden side, er der også nogle ufordelagtige sider ved healing, for selvom healing kan gøre dig svær at dræbe, fordi den er en selektivt konstant fungerende evne, så kan den som sådan kun hjælpe dig i kamp ved, at gøre dig svære at dræbe! Den kan ikke rigtig hjælpe dig, hvis du står overfor en modstander, der rent faktisk er stærk nok både fysisk og intellektuelt til, at dræbe dig til trods for din evne!" det virkede som om, hun blot spontant havde vandret ud af en tangent, der dukkede op i hendes hoved da han nævnte hans evne, og dette var hende kun muligt, fordi hun kendte en der var meget god til alt det med evner, deres fordele og ulemper.

Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Finally Free... but now what? [Diana]   5/1/2015, 23:27

''Det er forståeligt nok, jeg ville heller ikke kunne lide at skulle lave noget igen og igen, det var jo en af de ting jeg blev tvunget til på laboratoriet, hvor de dag efter dag, blev ved med at skære stykker af mig.''

Det var ikke noget der kunne ses på hans krop, han havde ingen ar eller noget efter det fordi han healede meget pænt altid, fordi han havde en god healings evne. Det han sagde forklarede også det han havde sagt tidligere med at hans evne var blevet testet godt og grundet. Han var meget blank omkring kvinder, og også mænd, men han havde ikke haft nogen interaktioner med kvinder overhovedet før Diana her, og med mænd havde det kun været når de kom og skulle undersøge ham.

''For at forsøge at drive os til vanvid, eller bare for at have sjov med os?''

Han var nygerrig omkring det, han forstod det jo ikke helt. Han grinede lidt da hun puffede til ham over det med at han da selvføgelig var hendes projekt. Han grinede og puffede bare igen, lidt hårdere end hun nok havde gjort, da han ikke havde haft mange muligheder for at motionere og skabe erfaringer, så han havde ikke så god kontrol over hans krop endnu.

''Det må du altså undskylde, er ikke så vant til venlighed.''

Han så undskyldende på hende, og håbede på at hun forstod hvad han sagde. Han trak bare på skuldrende omkring det med hans evne, han havde ikke tænkt så meget over den for at være ærlig han havde den bare og for ham var den bare en forbandelse.

''Vent hvis jeg ældes langsommere, så har jeg virkeligt ingen chance for at vide hvor gammel jeg faktisk er... Hvad nu hvis det de havde stående kun var min sådan fysiske kropslige alder, altså hvor gammel jeg ville være som et normalt menneske med denne krop?''

Diana
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Finally Free... but now what? [Diana]   2/3/2015, 23:47

"Det lyder godt nok mindst lige så kedeligt og irriterende, som dengang jeg var fanget, der skulle jeg lave, alle mulige kedelige og dumme prøver, hvor de testede min IQ, min evne til at løse problemer, de testede min dna ofte, for at se om jeg forblev stabil, og var istand til at holde til de ting, de forventede ville være herude i verden, og så var der den kedelige træning de hele tiden smadrede mig igennem, så jeg kunne overleve, hvis jeg mødte farlige væsner! Jeg er glad for, at jeg flygtede fra den åndssvage menneske beskyttelses facilitet!" sagde hun med en antydningen i stemmen, der hentydet til at hun hadet den tid hun havde været i fangeskab, og slet ikke ville opleve den slags igen. Hun greb let fat i hans arm, og trak ham med hen til en tøj butik, da hun spottede at de havde noget tøj i vinduet, der så ud til at være omkring hans størrelse.

"En kvinde kan godt lide, at drille mænd lidt, vi gør det for at have det lidt sjovt, og samtidig for at drive jer lidt til vanvid!" tilføjede hun til den samtale, før hun stoppede foran vinduet til butikken, og så på noget af det tøj de havde derinde "Og tænk ikke over det, jeg kan godt tåle lidt slag! Kom vi skal herind, det ser ud til de har noget fornuftigt tøj, som er nogenlunde pænt, og kan holde til lidt af hvert!" med hånden der stadig holdt let fat i hans arm, tog hun ham med ind i butikken. En mand der lignede som om han måske ejede butikken, så først lidt skeptisk på den gakket klædte kvinde, der kom slæbende med en mand iført ødelagt tøj, men Diana rakte bare tunge af ham, og rystede let en pose så denne ejer, blev gjort bevidst om at de var betalende kunder. Efter hun lige havde orienteret sig lidt, vendte hun sig mod Nocturne, smilede stort til ham og nussede ham let i håret.

"Nu finder du dig noget tøj, som du synes virker for dig bassemand, og så skal jeg nok betale for det okay?" sagde hun glad, og puffede let til ham, for at få ham til at se sig lidt omkring, og lede efter noget tøj han kunne lide "Der er et prøverum derovre, der går du bare hen, når du skal prøve noget af tøjet, for at se om det passer! Og du bruger bare alt den tid du har brug for, jeg er skam tålmodig når det gælder mit dejlige projekt bassemand!" hun pegede selvfølgelig mod omklædningsrummet, da hun nævnte hvor det var henne, og hun kunne ikke lade være med at prikke drillende til ham, da hun havde valgt at kalde ham for hendes bassemand. Hun begyndte selv at lunte lidt rundt og kigge på tøj, det kunne jo være hun fandt noget interessant, ikke bare til ham men måske også til hende selv, da hun godt kunne finde på, at have en lidt drenge inspireret tøjstil.

Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Finally Free... but now what? [Diana]   2/3/2015, 23:58

Han blev en smule overrasket af hendes lange fortælling om hvad det var hun havde måttet gå igennem dengang hun var fanget. Men hendes måde at sige det på kom ikke bag på ham, hun havde den samme afsky overfor den slags som han selv havde haft, og det var der ikke noget underligt ved jo. Han nikkede derfor bare gennem alt det hun fortalte fordi meget af det hun fortalte kunne han genkende.

"Lyder også kedeligt i længden, dog mindre smertefuldt.''

Han var heldig med hans evne der gjorde at han ikke havde nogen ar fra det, og i dag betød det at han ikke reagerede ret meget på smerte. Ikke at han ikke mærkede det, men bare at han ikke havde så meget imod det som så mange andre ville have det. Han fandt dog det hun fortalte sært, og han lagde hovedet på skrå.

"Så du siger at i bare driller os, fordi i har lyst fordi i finder det morsomt?''

Han havde en smule svært ved at forstå det men blev bare hevet af sted af hende ind i en butik, og han blev meget overrasket da hun kaldte ham bassemand, og han kiggede på hende sigende og på et eller andet punkt strengt da han ikke ligefrem brød sig om det navn, det lød så vabset.

"Skal nok se om jeg kan finde noget, hvis du stopper mig med at kalde det.''

Han begyndte så langsomt at gå rundt og lede efter noget tøj, han havde forsøgt ikke at lyde alt for sur eller irriteret, og det var da også kommet ud nogenlunde venligt, men dog med en snært af irritation da han virkeligt ikke brød sig om navnet.
Diana
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Finally Free... but now what? [Diana]   3/3/2015, 00:39

"Det er en af grundene til, at vi laver sjov med jer, men det kan være svært at forklare, det er nemmere at lære det i praksis, end det er at lære gennem en forklaring, så du skal nok lære spillets regler hen af vejen!" sagde hun glad, og smilede til ham. Hun kunne godt mærke på ham, at lige som hende selv den gang hun lige var kommet ud i friheden, så havde han meget at lære, men hun vidste at han nok skulle lære det hen af vejen, hun havde selv lært det, så hvorfor skulle han ikke kunne klare det? Hun syntes hvert fald selv at det var svært at forklare den slags, til en der aldrig havde haft med kvinder at gøre som sådan, så hun måtte jo gå praktisk til værks i stedet.
Hun grinede lidt over, at han ikke brød sig om at blive kaldt bassemand, men det var overhoved ikke ondt ment. Hun ville ikke have at han blev sur over hendes kældenavn til ham, så hvis han ikke kunne lide kældenavnet bassemand, så måtte hun jo finde på noget andet til ham, som hun kunne kalde ham, og som han ville synes bedre om.

"Hmm så bassemand er altså ude af spillet, hvad mon jeg så kan kalde dig, udover selvfølgelig det pæne navn, som du allerede har valgt dig? Hvad så med lillebror? Vi har jo ikke rigtig noget andet familie, medmindre du holder det emne skjult for mig, og vi har begge oplevet fangeskab, af nogen der har eksperimenteret på os, så jeg synes vi nærmest er som familie!" sagde hun tænkende, og virkede til at mene det. Blot endnu et tydeligt tegn på, at hun var lidt af en skør lille dame, med en gakket tankegang, der kunne forbinde dem som værende familie, gennem de oplevelser de havde tilfældes, i stedet for at være familie gennem blodet lige som andre normalt var det. Desuden kunne hun godt se noget sjovt og noget logisk i, at kalde ham lillebror, for han var jo højere end hende, hvilket gjorde det sjovt i hendes hoved, men han så yngre ud end hende, så på den måde virkede det logisk.

"Åh ja jeg glemte næsten at svare dig, på dit spørgsmål om din aldrings proces! Ser du, siden din krop healer meget hurtigt, så burde din fysiske aldrings proces stoppe når du fysisk, når alderen 25, for det er der drenge kroppen stopper med at vokse, og lige så stille begynder at ældes! Det kan dog forekomme at din fysiske alder, kommer op på 30, fordi aldrings processen er ultra langsom i alderen 25 til 30 år, men hvis min teori er rigtig så burde 30 være din maksimale fysiske alder, for aldring kan stoppes gennem en konstant og effektiv healing, som din evne giver dig! Så faktisk ja, du kan sagtens være meget ældre end du egentlig ser ud, fordi tiden går sin normale gang, mens din krop overhoved ikke følger, den naturlige aldrings process!"

Sponsored content

IndlægEmne: Re: Finally Free... but now what? [Diana]   

Finally Free... but now what? [Diana]
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» finally homexxx-Naggrü
» Breaking free - Kaeden