IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Argentum ~ Hi and what in the world are you then?

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Veronika
Fourth Class.
Fourth Class.

Race : kamæleon
Navn. : Veronika Corona
Alder : 18
Evner/Classes. : Beskytter
Bosted : En lille 2.værelses lejlighed, til hun finder en som vil dele en større lejlighed eller hus med hende
Partner. : Maybe
Slaver. : N/A
Evt. bemærkninger. : Altid frisk på et emne xD
Antal indlæg : 604

IndlægEmne: Argentum ~ Hi and what in the world are you then?   19/12/2014, 17:30

S: Las Vegas; Gaderne
T: Eftermiddag
V: varmt
O: Et par væsner som går rundt på gaderne.
R: Engel

Det var lidt ud på eftermiddagen og vejret var temmelig varmt i det da hedebølgen stadig var mere eller mindre over dem. Selvom det var temmelig varmt i vejret, var der alligevel en hel del folk uden for som gik gennem byens gader, og en af dem var den unge Veronika. En ung pige som ikke anede hvad hun selv var for en race. Lige nu vil hun ligne en engel for alle som betragtede hende, men dette kunne skifte når det skulle være, da hun skiftede mellem de racerne som der var i verden. Hun var iført en let sommerkjole som ikke var for varm, men også var behageligt at have på i det her vejr. Veronika anede ikke som sådan hvor hun lige var på vej hen af, da hun vel bare var ude og gå en lille tur uden et egentlig formål med den. Hun gik stille i sine egne tanker, og sukkede så stille af sig selv. Hun savnede en vis person, men det behøvede hun altså ikke gå og tænke på. Hun prøvede at skubbe savnet en smule i baggrunden mens hun gik, men kom så til at gå ind i en person da hendes tanker ikke helt havde været der hvor hun selv var. "Undskyld, det var ikke med vilje at gå ind i dig." sagde hun, og så op på manden som hun var gået ind i, og smilede undskyldende til ham.
Tilbage til toppen Go down
Argentum
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : CEO for Omnicorp.
Outgame Titel: : Journalist
Race : Draconian
Navn. : Argentum
Alder : 2329
Tilhørende klan. : ingen
Partner. : -
Slaver. : ingen
Antal indlæg : 132

IndlægEmne: Re: Argentum ~ Hi and what in the world are you then?   19/12/2014, 18:59

Argentum var for endnu en dag taget til byen, hans tøj var et sort jakkesæt, med en hvis skjorte og et sort slips, det sorte sæt stod i fuld kontrast med den ligblege hud, ligesom det mørke hår sluttede det hele perfekt af. Om skulderen havde han en skulder taske der lige kunne rumme tøj til et pr. dage, varmen gjorde ham intet, men svag følte han sig svag. Radioaktivitets niveauet var for lavt efter hans mening, hans energi var på lav punktet, han kunne mærke universets energi omkring sig men kunne ikke samle den i hans krop. Blikket var rettet mod himlen så alt hvad der foregik på jorden. Da en person stødt ind i ham vendte han kort tilbage til virkeligheden, det at vandre i han egne tanker, var mere skadeligt for ham. Hvis han ikke snart jagede eller fik et ordentligt måltid ville det ende galt, det vidste han. Blikket der var rettet mod den unge kvinde han nu havde opfanget han var stødt ind, viste en smule sult, og en snerren kom fra hans bryst, et pr rystelser blev sendt gennem hans krop, lige indtil han hørte hendes undskyldning. Hans sind fladt til ro da dette krævede mere menneskelig opførsel frem for det monster han nu en gang bare var. ”Det gør mig ikke så meget unge frøken” hans stemme var rolig, og alt det fjendtlige var forsvundet fra hans ansigt og opførsel. ”Det er som regel ikke med vilje man støder ind i fremmede medmindre man virkelig gerne vil have vedkommendes opmærksomhed” tilføjede han stadig med hans dybe og rolige stemme. Midt i hovedet sad et pr smaragd grønne øjne der strålede i lyset fra solen.
Veronika
Fourth Class.
Fourth Class.

Bosted : En lille 2.værelses lejlighed, til hun finder en som vil dele en større lejlighed eller hus med hende

IndlægEmne: Re: Argentum ~ Hi and what in the world are you then?   20/12/2014, 21:28

Hun trådte forskrækket et skridt bagud da hun hørte en knurrende lyd fra den unge mand, som dog standsede da hun havde sagt undskyld for at være gået ind i ham. Hun betragtede ham let. Han så ung ud, ikke meget ældre end hende selv, og hans udseende var okay, men hun kunne ikke sige hvilken race han var, da hun aldrig var stødt ind i hans race før. Den var vist ikke helt normal tænkte hun, ligesom hun heller ikke helt var en almindelig race. Han virkede flink nok nu, men hun kunne ikke glemme, at han lige havde knurret af hende. Hun bed sig nervøst i læben, og så stadig på ham. Hun rystede på hovedet. "Nej det var ikke med vilje, var ikke helt tilstede her." Hun smilede et bredt grin, og så ham i øjnene. De var virkelig smukke kunne hun ikke undgå at lægge mærke til. Smaragd grøn var en virkelig pæn øjenfarve. Hun havde dog rigtig før stødt ind i nogle med den farve så vidt hun lige kunne huske.
Argentum
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Argentum ~ Hi and what in the world are you then?   20/12/2014, 22:03

Han kunne se han havde forskrækket hende, og et smil slap over hans læber, en god start tænkte han for sig selv, det var altid rart at indgyde en smule frygt, så havde man nemmere ved at vinde magt. Han betragtede hende vurderende for at se om han kunne se noget specielt ved hende, dog skulle han passe på, han var overhovedet ikke i kontakt med den åndelige energi fra universet han samlede via den radioaktive stråling, så han blev nød til at se hende virkelig godt an, hvis han skulle ende med at få hende som fjende, han blev nød til at komme tæt på hende, for at lære hendes svagheder og styrker. Han vidste dog ikke hvordan han skulle åbne op, normalt var det en sjælden ting at han kom ind til byen uden at have et lager af energi han kunne trække på. Lettet åndede han ud da hun sagde det ikke var bevist de var stødt sammen, som han havde regnet ud at det ikke ville være. ”Nej det var jo det jeg sagde, en tilfældighed at vi begge nok har været et andet sted mentalt” hans stemme var stadig dyb og rolig.
Veronika
Fourth Class.
Fourth Class.

IndlægEmne: Re: Argentum ~ Hi and what in the world are you then?   20/12/2014, 22:53

Hun opdagede hans smil da hun var trådt forskrækket tilbage fra ham af. Hun var dog ikke sikker på, og hans smil var ondt eller godt, eller hvad det helt betød. Hun slog det dog ud af hovedet, men så også at han betragtede hende meget, nærmest studerede hende. Hun følte sig ikke helt tilpas ved det, og rørte uroligt på sig. Da han talte til hende, trak hun på smilebåndet over det og nikkede. "Ja var vi vel." Hun bed sig i læben og så kort ned i jorden, inden hun igen så op på ham med et venligt smil. "Navnet er forresten Veronika, og dit er?" sagde og spurgte hun stille og smilede stadig venligt til ham. Hun var jo en engel lige nu, så hun måtte jo opføre sig som en.
Argentum
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Argentum ~ Hi and what in the world are you then?   21/12/2014, 22:24

Det var let for ham at se at hun var forskrækket nu, og det var en dejlig følelse, så var der måske alligevel en chance for at han kunne få det af hende han ville, hvis han spillede sine kort rigtigt. Han blik var stadig studerende og overvejende om hun var det vær, for hvis hun var kunne dette blive et meget interessant møde, hvis ikke ville han vise sig fra hans mindre gavmilde side. Han havde helt glemt hvor utryg han gjorde nogen mennesker, men den smule social han nu engang var endte altid ud med at han fik et måltid. Han så en smule undskyldende på hende mens hun talte ”Det var vi bestemt, det er den eneste forklaring” sagde han så med et lille smil, om læberne. ”Jeg er ked af jeg gør dig utryg, jeg er bare ikke van til.. Hvad skal man sige, et andet levende individ” sagde han så og nikkede da hun presenterne sig selv, mens hun gjorde det stod han i det svære valg, om han skulle give hendes sit rigtige navn, eller om det skulle være et alias hun fik, der var vel ingen grund til at noget kunne spores tilbage til ham, han eksisterede jo ikke ligefrem nogen steder som sig selv, ”Bare kald mig Stark, Jason Stark” sagde han så, et alias han havde brugt så mange gange, og nok også hans yndlings, selvom dette ikke var helt sandt, var det det første jordiske navn han tog til sig.
Veronika
Fourth Class.
Fourth Class.

IndlægEmne: Re: Argentum ~ Hi and what in the world are you then?   22/12/2014, 20:45

Hun nikkede langsomt, en smule tøvende da han snakkede. Hun var i den grad ikke tryg ved hans selskab, men hun vil ikke vise det ved at flygte, så hun tog en dyb indånding for at berolige sig selv en smule. Prøvede at sige til sig selv, at han ikke vil gøre hende noget som helst, men hun var jo langt fra sikker på det, da hun ikke kunne tale på hans vejene om hvordan han var, men hun håbede ikke han vil hende noget ondt. Hun nikkede igen til det næste han sagde, hans lidt mærkelige undskyldning, men den blev nok ikke bedre end det, og hun havde ikke en gang regnet med en. Da hun havde præsenteret sig selv, stod hun og ventede på at han vil sige hans nav, og hun nikkede stille til det han sagde, uden at tænke på, at det måske ikke var hans rigtige navn. "Hyggeligt at møde dig Stark" sagde hun med et venligt smil til ham.
Argentum
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Argentum ~ Hi and what in the world are you then?   26/12/2014, 00:34

Argentum fornemmede den utrygge følelse han gav hende og smilede lidt undskyldende ”De må virkelig undskylde hvis jeg gør dem utryg” sagde han og bøjede hovedet dybt som en ment undskyldning, ”Jeg beklager, men det er så længe siden jeg har haft en civiliseret samtale, og været i nærheden af civilisation” han forsøgte virkelig at undskylde at han gjorde hende utryg. Han kunne godt fornemme dette ikke havde været det bedste førstehåndsindtryk han kunne give, og at hans chance for at manipulere som han ønskede snart var forspildt hvis han ikke ændrede strategi. Hans alias var det bedste valg han kunne have givet hende han ventede på hendes accept af navnet selvom det ligeså godt kunne have været et hvilket som helst navn han havde givet hende, stod han ikke i nogen databaser overhovedet. ”Det var nu ikke den opfattelse jeg havde fået af vores møde indtil videre Veronika” svarede han så med et lille skævt smil. ”men det er mig en ære at møde et individ som Dem” han valgte en lidt mere formel tone grunden til at han havde valgt ordret individ var simpel, man kunne aldrig vide hvilket slags væsen man stod overfor. Det havde han lært på den hårde måde.
Veronika
Fourth Class.
Fourth Class.

IndlægEmne: Re: Argentum ~ Hi and what in the world are you then?   10/1/2015, 16:29

Hun rystede hurtigt på hovedet. "Gør du ikke." sagde hun, men det passede ikke. Han gjorde hende utryg, men hun hadede at det var så nemt at se det på hende som det åbenbart var. Hun så på ham mens han bukkede, og uddybede med, at han ikke havde snakket med nogle længe. Hun bed sig i læben og vidste ikke helt hvad hun skulle sige til det. "øm... Det vel okay, tror jeg?" sagde hun tøvende og så meget forsigtigt på ham. Hun tog en dyb indånding, og tvang sig selv til, at falde lidt mere til ro end hun var lige nu. Det hjalp en smule på det. Hun smilede forsigtigt af det han sagde og bed sig i læben. Han havde selvfølelig ret i, at det ikke havde været 'hyggeligt at møde dig'. Hun smilede igen stille af det næste han sagde. "I lige måde tror jeg." sagde hun.

//Undskyld jeg var så længe om at svare//
Argentum
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Argentum ~ Hi and what in the world are you then?   10/1/2015, 18:02

En venlig latter slap hans læber, da over det hun sagde ”Din krop siger noget andet” sagde han stadig med smilet om hans læber, ”og Jeg tror at møde en som mig vil gøre de fleste utrygge” tilføjede han, i et forståeligt tonefald, intet dømmende der overhovedet. ”jeg mener bare at når du møder en person der helst lever for sig selv, uden kontakt med menneskeheden, så bliver man sær, og skræmmende, i mit tilfælde begge dele og mere til” hans stemme var undskyldende mens han forklarede sig. ”Selvfølgelig er det okay, man har jo alle sammen sine lyster ikke sandt, nogle er mere introvers end andre, og en virkelig introvers person vil ikke kunne klare de store forsamlinger eller nye omgivelser som man bliver udsat for ved at leve som jeg gør” Han smilede kort og sukkede lidt, han vidste dette møde ikke gik som det burde, nu havde han muligvis mistet sin chance for at finde ud af hvilken slags person hun var, om hun var ven eller fjende. Argentum kunne se hun faldt en smule til ro, og slappede selv mere af ved det. ”når jeg siger individ er det intet ondt ment, overhovedet ikke, man ved ikke hvad man kan støde på af forunderlige ting” sagde han med et skævt smil.
Veronika
Fourth Class.
Fourth Class.

IndlægEmne: Re: Argentum ~ Hi and what in the world are you then?   10/1/2015, 21:25

Hun bed sig i læben over at han grinte af hende, eller det var det hun følte han gjorde. "Hm" sagde hun blot til det. Hun skulle lære at styre hvad hendes krop udtrykte så hun ikke havnede i en forkert situation på et tidspunkt på grund af det. Hun nikkede til det næste han sagde. Han havde nok ret i, at han gjorde de fleste utrygge ved sin tilstedeværelse. "Måske ja" sagde hun stille og så ned på sine hænder meget kort, inden hun igen så op på ham. "Som du lever? Hvordan lever du da?" vil hun gerne vide. Hun så på ham med et let nysgerrigt blik. Hun slappede mere af end i starten da hun lige var stødt ind i ham, og hun smilede stille til det næste han sagde. "Det okay, tog det ikke som noget ondt overhoved, så ja" og hun smilede ad hun så hans smil, da det smittede ad på hende nu.
Argentum
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Argentum ~ Hi and what in the world are you then?   28/1/2015, 19:27

Argentum smilede kort og betragtede hende bare med et undersøgende blik, han kunne ikke bedømme hvad hun var, selvom han efterhånden var blevet god til at gætte racer, men hun var et stort mysterium. Han kunne se han gik hende på, men det var så længe siden han havde været social, at det virkede unaturligt at stå med et andet levende individ. Han kunne forstå hvorfor hun reagerede på ham som hun gjorde, han ville aldrig kunne bebrejde hende for noget. ”Du kan godt sige din ærlige mening” sagde han så langsomt med et smil, der forsvandt kort efter. ”Som jeg lever ja, vandre som regel fra by til by, eller holder mig i de områder der passer til mig, hvor jeg kan udfolde mig mest muligt, men selvfølgelig koster det nogle gange” han så ned og sukkede, ”Det at leve som nomade, uden rigtigt et hjem, men kun have det man kan bære med sig” tilføjede han som en mumlen, Han vidste at det ikke kunne ses på hans beklædning at han ikke havde et fast arbejde, men når man havde levet så længe som han havde, og set som ham, var penge ikke længere et problem. ”Det er jeg glad for du ikke gjorde, det ville de fleste have gjort” grinte han kort.

Fourth Class.

IndlægEmne: Re: Argentum ~ Hi and what in the world are you then?   8/3/2015, 20:23

Det var en smule underligt at blive set på med et undersøgende blik, som var hun en ting som skulle bedømmes. Hun kunne ikke lide det, og flyttede derfor vægten over på den anden fod, og lagde armene over kors for at føle sig mere tryg end hun var lige nu. Da han lidt efter sagde, at hun godt kunne sige sin ærlige mening, lagde hun hovedet en smule på skrå og så undrende på ham. "Min ærlige mening om hvad helt præcis?" spurgte hun, da hun ikke var helt sikker på hvad han mente med det.
Hun nikkede stille til det han fortalte hende, at han vandre fra by til by, og at det nogle gange kan koste. "Koste hvad? Regner ikke med du mener penge eller hvad?" ville hun vide. Det næste han mumlede hørte hun lige præcis. Det lød hårdt at være nomade, men hun vil gerne prøve det, og lære at kunne klare sig selv, da hun tit kom i problemer for det meste. Hun sukkede stille.
Argentum
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Argentum ~ Hi and what in the world are you then?   8/3/2015, 20:55

Argentum så væk fra hende, det var tydelig at han gjorde hende, noget han på ingen måde ville, han ønskede ikke at gøre hende utilpas eller noget, men for ham var det efterhånden svært at befærde sig med andre mennesker og væsner, især efter så lang tid indelukket, og afsonet fra en social tilværelse. Langsomt sank han en klump og vendte blikket mod hende igen med et skævt smil ”din ærlige mening om hvordan du har det i min nærhed” sagde han langsomt og så på hendes krydsede arme. ”Jeg kan se at jeg gør dig utilpas, og igen, det beklager jeg meget, nok mere end du forstår.” Mens han sagde det, tog han et skridt væk fra hende, for at give hende lidt mere plads og en mulighed for at komme videre hvis det var det hun ønskede.
”Koste, et pr ar og nogle gange penge, det kommer an på hvad man støder ind i, nogle vil have penge, andre søger hjælp, så er der nogen der vil overfalde” hans stemme var langsom og rolig, ”og alt efter hvad der vil passe bedst at i den givne situation, er det hvad det koster, bevæger man sig ind på et territorium, hvor det har en pris at bevæge sig i, er det vigtigt at vide og overveje om det er bedre at følge deres bud, eller om det kan betale sig at tage kampen op” hans stemme var lav, nærmest kun en hvisken som om han var bekymret for hvem der kunne høre ham.

IndlægEmne: Re: Argentum ~ Hi and what in the world are you then?   

Argentum ~ Hi and what in the world are you then?
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Ready to see my world Maxine?