IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Hva vil du mig? ~ Xexilia

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Veronika
Fourth Class.
Fourth Class.

Race : kamæleon
Navn. : Veronika Corona
Alder : 18
Evner/Classes. : Beskytter
Bosted : En lille 2.værelses lejlighed, til hun finder en som vil dele en større lejlighed eller hus med hende
Partner. : Maybe
Slaver. : N/A
Evt. bemærkninger. : Altid frisk på et emne xD
Antal indlæg : 604

IndlægEmne: Hva vil du mig? ~ Xexilia   22/12/2014, 21:17

S: Las Vegas
T: Aften
V: køligt og mørkt. Skyfrit
O: Nogle få væsner hist og her
R: Engel

Det var en let kølig aften, og der var ikke en eneste sky på himlen i miles omkreds. Veronika, en ung pige gik stille gennem byens gader. Hun var ikke sikker på, hvor hun helt var på vej hen af, men hun gad ikke tage hjem lige nu. Hun lod en hånd føre noget af sit hår om bag sit øre, men fortrød det så, og lod håret falde tilbage foran øret igen. Hun sukkede af sig selv, og gik stille videre ned af gaden, men valgte så at dreje væk fra den normale vej, og gå ind i en af de gyder der var, bare for at undersøge dem en smule. Hun gik stille ind i den, og der blev mere mørkt som hun kom længere ind i gyden. Hun kunne lige skimte de forskellige ting i gyden fra hinanden, men hun fortsatte alligevel længere ind i den. Hun havde ikke som sådan nattesyn da engle ikke havde det. Hun endte i en blindgyde og sukkede stille, inden hun vendte sig om for at gå tilbage ud af gyden igen.
Tilbage til toppen Go down
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.

Ingame Titel: : Leder af the Calvarinos, mafiaen.
Race : Elder.
Navn. : Natasha Von Calvarinos.
Alder : Ca. 2500 år.
Evner/Classes. : Nekromantik.
Tilhørende klan. : The Calvarinos (The Mafia).
Partner. : Forlovet med Vladimir Von Calvarinos.
Slaver. : Nice and fresh, please.
Evt. bemærkninger. : Natasha er blind, men hendes øjne har en tendens til alligevel at skifte farve efter hendes humør pga. en mutation.
Antal indlæg : 125

IndlægEmne: Re: Hva vil du mig? ~ Xexilia   27/12/2014, 21:40

Natten var kølig. Teknisk set var det ikke helt nat endnu, men det var et tidsrum, som hun foretrak, såvel som køligheden. I mange dage nu havde det føltes som at bevæge sig rundt i en bageovn, flere steder, hvor hun tilfældigvis havde strejfet rundt. Selvom temperaturen ikke var hende vigtig, takket være hendes excelente gener, så bar det stadigvæk en generende effekt, der kriblede om hendes sarte hud. Måltiderne havde ikke været særlig jævne på det sidste, hvilket betød, at hendes kræfter svandt ind og hendes kontakt med åndeverdenen svingede. Dette var langt fra, hvad hun havde planlagt. Selvom hun foretrak at være kræsen, fordi kun det bedste var godt nok til hendes vidunderlige krop, så var hun snart desperat - et ord, som hun i højeste grad forargede, medmindre det faldt på andre end hende selv.

Natten var sort. Det samme var Natasha. Hun var klædt i en formidabel, helt tætsiddende, sort kjole der smøg sig om hendes slanke krop. Sammen med kjole fulgte et par matchende handsker og en sølvkæde, der matchede stokken i hendes hånd. Skoene var høje og bestemt ikke diskrete. Men, hvem ønskede at være diskret i nætter som disse? Øjnene var de sædvanlige lyselillae og håret var opsat til perfektion. I nat havde hun ladet brillerne ligge hjemme. Andet virkede næsten for… mærkværdigt. Hvad der ikke var mærkværdigt var dog den konstante naggen fra Ghost:

Vær nu sød at lytte, min prinsesse. De burde slet ikke bevæge dem rundt så udsat. De mangler i høj grad næring! Vi har talt om det før…
"Talt? Jeg mindes, at De nævnte det for mit øre i min søvn, og dermed forsøgte De at indprente idéen i mit kvikke hovede. Ghost, nej."
Natasha, du ved, at jeg kun ønsker dig det bedste… Jeg ved, at du er stædig, og det kan man kun som din trofaste følgesven respekterer. Men du må føde!
"… Hm. Jeg ved, at De kun taler med de bedste hensigter. Selv har jeg da overvejet tanken om, at man skulle kaste sig nær støvet. Dog ved De, at det er mig en farlig idé. Jeg er ikke i stand til at sanse alt. Tiderne har skiftet, og jeg er stadigvæk ikke bekendt med al dens elektronik. Ting har ikke altid hjerteslag længere, og mekanik kan være yderst lydsvagt."
Ja, prinsesse. Men-…
"Stille."
Hm?
"Jeg sagde stille."

Det sidste kom som et mindre hvæs. Natasha der tilfældigvis var standset nær en gyde for at diskuterer færdig med Ghost i fred, fornemmede nu, hvordan et roligt hjerteslag kom hende nær inde fra gyden af. Det var ikke normalt, at folk bevægede sig ind i mørket alene, medmindre de havde særlige intentioner med det. Utilpas og frustreret over ikke at kunne se nærmere, sneg hun sig ind i skyggerne. Hun behøvede ikke lyset. Ikke som… hun lod vinden feje over sit ansigt… englen, der kom nær hende. En ung engel helt alene. Måske syg?
Veronika
Fourth Class.
Fourth Class.

Bosted : En lille 2.værelses lejlighed, til hun finder en som vil dele en større lejlighed eller hus med hende

IndlægEmne: Re: Hva vil du mig? ~ Xexilia   28/12/2014, 23:32

Hun havde taget et par skridt, men standsede så op da hun syntes hun havde hørt noget. Hun var ikke sikker på om det havde været indbildning da den havde været meget lav, eller om der virkelig var noget der ude? Hun så sig om, men kun intet se i det mørke som var i gyden her. Hvorfor var hun også lige gået der ind? Hun fortrød det lidt nu, at hun ville undersøge en gyde når det var så mørkt som det nu en gang var. Hun bed sig i læben og trak sig længere ind i gyden igen, men ramte hurtigt en væg, da det jo var en blindgyde hun var i. Hun så op mod himlen, overvejede at flyve der op, men det vil gøre ondt at trække vingerne ud, og hun var i den grad ikke vant til smerte, så i stedet blev hun stående op af muren og så lige frem for at prøve at se om hun kunne få øje på noget, og var der ikke en svag skikkelse der ovre? Hun kneb øjnene en smule samme for bedre at kunne se, men det hjalp ikke en døjt i mørket. Hun sukkede opgivende. Det kunne næsten kun være en som ikke vil hende det bedste, ellers var personen nok ikke kommet ind i gyden her, vel? Det slog hende at det kunne være en vampyr eller noget andet, og hun var jo en engel lige nu, så det vil ikke blive sjovt for hende hvis det rent faktisk var en vampyr hun stod overfor nu. Hun håbede det dog ikke helt at det var, men hun vidste det jo ikke. Hun turde ikke spørge hvem det var men vidste ikke helt hvorfor.
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.

Evt. bemærkninger. : Natasha er blind, men hendes øjne har en tendens til alligevel at skifte farve efter hendes humør pga. en mutation.

IndlægEmne: Re: Hva vil du mig? ~ Xexilia   4/1/2015, 17:43

Hun sukkede indvendigt. Hun var frustreret men også overrasket over englens handling - for selvom englen tydeligvis havde opdaget hendes tilstedeværelse, så hverken fløj eller flygtede den. Dette bragte en tidligere tanke tilbage: måske var hun syg? Sygdom var ikke noget, som burde være et problem for nogen af dem, men det var trods alt en ny verden, som hun var vågnet op i, og Natasha var endnu ikke helt bekendt med alle de forandringer, som både væsner og naturen havde påført sig - det var trods alt ikke så nemt at samle informationer, når der kun var kilder og lydbøger.

Englen virker ganske ung, prinsesse.

Natasha nikkede sig enig. Hun var i stand til at tyde en del detaljer fra den fært, som hun fik opsnappet med vinden. Selvom væsner kom godt ud af det med hinanden, så var Natasha ikke bleg for at indrømme, at hun så sig selv som et rovdyr, der tog føde fra de mindre rangerede eller "vegetarerne". Sådan havde det altid været. Sådan overlevede de dominante og stærke racer. Englen her havde næppe lært den slags lektier endnu, da hun knapt havde passeret sin barndom. Det betød som regel, at de var knap så kraftfulde, men langt mere friske.

Du burde møde hende. Englen er alt for ung til at gøre nogen stor modstand.

Endnu et nik. Omsider ville Veronika kunne hører, hvordan et par høje hæle kom hende nær, med en slags beroligende rytme. Englen, som stod med ryggen mod muren, kunne skimte, hvordan der et par meter fra hende, pludselig gled en skygge ud fra mørket. Kvinden var klædt i sort, og var derfor svær at sætte figur på, da hun stadigvæk stod halvt inde i mørket, men hendes blege hud talte tydeligt, som den blev oplyst af måneskinnet. Derimod, en sjov detalje ved hende var, at hendes øjne næsten ikke kunne anes, som hos andre vampyrer, der som regel havde en slags glødende skær over sig. (Hvis man altså kendte sine fakta).

"Godaften. Er De skadet? Eller er De faret vild?"

Stemmen var neutral, men tilhørte uden tvivl en kvinde.
Veronika
Fourth Class.
Fourth Class.

IndlægEmne: Re: Hva vil du mig? ~ Xexilia   8/1/2015, 16:48

Hun kunne høre nogle som kom tættere på hende, og ud for lyden kunne hun høre at det var en kvinde, eller en mand som kunne lide at gå i højhælede sko. Det sidste tvivlede Veronika dog på var tilfældet, og hun kunne nu se en skygge af en eller anden, ikke langt fra hende, men hun kunne ikke se hvem det var, o det var en kvinde eller en mand. Da hun hørte stemmen fra personen foran sig, var hun ikke i tvivl om, at det var en kvinde som der stod der. "Godaften" svarede Veronika, og tøvede med at svare på om hun var skadet eller faret vild, da hun ikke var helt sikker på, om kvinden var ude på at skade eller hjælpe hende. Veronika endte dog med at ryste på hovedet. "Nej er jeg ikke, var bare nysgerrig om den førte et andet sted hen, eller endte blindt, og nu når jeg kender svaret, må jeg se at komme videre" sagde hun, men gjorde ikke tegn på at flytte sig væk fra muren, da kvinden gav hende en underlig følelse af at noget var forkert her, men hvad der var forkert, vidste hun ikke lige helt.
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Hva vil du mig? ~ Xexilia   26/1/2015, 10:25

Stoffet fra kvindens handsker knirkede let, da fingrene strøg sig let henover dragehovedet på hendes stok. Øjnene havde samme blodrøde farve, som kvindens læber, og det var ikke til at tage fejl af, da øjnene glimtede let i måneskinnet - der var ingen tvivl om, at de sten var meget ægte.

"Intet ender vel helt blindt for en engel, gør det? De har jo vinger… Og hvis De virkelig havde behov for at komme videre, så havde De bevæget Dem forbi mig for længst. Jeg er én simpel kvinde. Jeg er intet match for en ung, frisk engel, som Dem."

De blege ben bevægede sig et stykke længere ud af skyggerne, så Natasha omsider stod tydeligt i måneskinnet. Hendes krop var stadigvæk høj og mørk, men detaljerne var efterhånden blevet en del nemmere at spotte. Hendes ansigt var som hugget i marmor med sin fine, sarte hud og det stive udtryk. Øjnene var blege, nærmest matte, men var alligevel direkte fokuseret imod Veronika. Der var nu kun omtrent to meter imellem de to væsner.

"Fortæl mig så: Hvad ønskede De virkelig at opnå ved at bevæge dem herind alene? Er De syg? Bange?"

Ghost, der ikke ville kunne spottes af Veronika, bevægede sig langsomt imod hende. Der var noget mistænksomt over denne forvirrede ung-engel.
Veronika
Fourth Class.
Fourth Class.

IndlægEmne: Re: Hva vil du mig? ~ Xexilia   17/2/2015, 09:57

Veronika bed sig i læben og så stadig på kvinden foran sig. Ja hun var bare en kvinde, men hvilken race hun lige præcis var, var Veronika ikke helt sikker på, eller om hun var ond eller god? Det var derfor Veronika ikke bare gik forbi denne kvinde her. Kvinden kunne jo være ude på, at skade Veronika jo. Hun sukkede stille og så kort op mod himlen. Hun kunne jo flyve væk, men hvem vidste hvor længe hun vil have vinger? Hun kunne jo blive en ny race når som helst nu, da det var nogle dage siden hun sidst havde forvandlet sig til denne her engel. Hun så over på Natasha igen, da hun talte.
"Hvad jeg virkelig ønskede? Har jo sagt at jeg kun gik her ind fordi jeg var nysgerrig på hvor den ende henne af"

Veronika sank pludselig ned langs muren, og tog sig til hovedet. Hun havde fået utrolig ondt i hovedet, og var blevet svimmel da hun stod op lige før. Hun krøb sig sammen i lidt tid, inden hun forvirret så op igen. Hun var nu ikke længere en engel, men var nu forvandlet sig til en shapeshifter. Det var ikke det bedste tidspunkt at forvandle sig til en ny race på, da hun altid fik hukommelsestab i noget tid efter, men hun styrede ikke selv når hun forvandlede sig. Hun så sig forvirret omkring inden hendes øjne landede på Natasha, stadig meget forvirret.
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Hva vil du mig? ~ Xexilia   22/2/2015, 21:29

Natasha blev stående med et fuldstændig neutralt ansigt. En ting, som hun ironisk nok var blevet endnu bedre til end før var at bevare fokus og holde hovedet koldt. Dette skyldtes formentlig, at hun ikke kunne lade sig distraherer af vrede udtryk eller andres forvirring, men i stedet fokuserer på, hvad der virkelig skete omkring hende mht. lyde og puls. Derfor kunne hun være enormt svær at tolke medmindre man fokuserede på hendes toneleje eller bevægelser.

"Korrekt. Dog gjorde De også klart, at deres nysgerrighed var stillet, og at De derfor var på vej væk igen… men De står dog stadigvæk her? Mystisk."

Det sidste blev sagt lidt køligere end planlagt. Pigen forsøgte enten at skjule noget for hende, eller så var hun usikker på Natasha. Den sidste del forstod hun udmærket. Selv engle havde en logisk sans for, hvilke væsner man ikke burde falde om halsen på stedet. Natasha trak sig dog hurtigt et skridt tilbage, da pigen pludselig faldt til jorden. Hun lå stille længe, men det virkede alligevel som om, at der skete noget. Selve atmosfæren omkring pigen ændrede sig også, og pludselig kunne hun ikke længere opfange englens fært.

"Ghost. Vær rar at undersøge pigebarnet."

Ghost tøvede ikke længe, og svævede hen omkring Veronika. Det var begrænset, hvor meget ånden kunne undersøge hende, når den hverken kunne røre, dufte eller lignende. Men da der ikke var nogen åbenlyse farer, så vendte Ghost tilbage igen.

Jeg ser intet skadeligt ved hende. Måske blev hun svimmel?

Dette fik de begge svar på, da Veronika kort tid efter begyndte at røre på sig igen. Denne gang var pigens fært en hel anden, og pigen selv virkede noget så forvirret. Natasha tog en beslutning, og strammede grebet om sin stok, inden hun bevægede sig helt over til Veronika og satte sig på hug hos hende, så den stramme kjole knirkede let.

"Hør min pige… Er De okay? Hvad hedder De?"
Veronika
Fourth Class.
Fourth Class.

IndlægEmne: Re: Hva vil du mig? ~ Xexilia   10/3/2015, 10:44

Hun var en smule nervøs over for om kvinden foran sig ville gøre hende noget. Ja hun havde ret i at Veronika stadig var her, men hun var nervøs for at gå forbi hende. Hun kunne jo risikere at blive overfaldet, og ikke kunne komme væk igen. Hun vidste dog ikke om kvinden ville gøre det eller ikke, men Veronika turde ikke tage chancen med det, og det var derfor hun blev stående, fordi hun ikke følte sig tryg.

Veronika var meget forvirret da hun så på kvinden igen. *Hvem er hun? Hvor er jeg? Hvad er der sket?* Hun fik en vag anelse om, at hun lige havde skiftet race, og det var derfor hun intet kunne huske, men den tanke var så svag at hun ikke var sikker på om den var der eller ej. Da kvinden talte til hende så Veronika helt op på hende, og så hende i øjnene. "Øm, tror jeg nok." svarede hun og rykkede automatisk mere bagud da kvinden satte sig på hug foran hende. "Veronika, og dig? Og hvor... hvor er jeg egentlig?" ville hun gerne vide. Hun håbede lidt kvinden gad svare hende på det, og forhåbentlig hjælpe hende.
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Hva vil du mig? ~ Xexilia   2/4/2015, 22:41

Vidste Natasha, at Veronika var nervøs omkring hendes tilstedeværelse, så ville vampyren falde en smule mere til ro. Englens mangel på handling forvirrede Natasha til at tro, at der var noget andet galt. Derimod var hun godt klar over, at hun sagtens kunne fremstå skræmmende og endda magtfuld, men hun ønskede bestemt ikke at skrue ned for dramaet blot fordi en lille engel ikke kunne tage sig sammen. 

Natashas meget svagt farvede øjne kiggede ned på Veronika, imens hendes andre sanser søgte efter forklaring på, hvad der netop var hændt. Hun flyttede sig ikke, da Veronika kravlede væk, men begyndte langsomt at sammensætte pigens ord. Hukommelsestab? Måske var dette alligevel til Natashas store held. Hun lod et smil træde frem på det blege ansigt, der blev oplyst af månen, som var det eneste der gjorde, at man kunne ane den lillae farve gemt i hendes øjne.

"Jamen kæreste… Kan De slet ikke huske mig? Mit navn er Xexilia, men De kan kalde mig Mrs. Night. Jeg ønskede blot at undersøge, om De er okay. De kan nok ikke huske mig, for det er ikke længe siden, at vi mødtes. Dog faldt vi godt i hak ganske hurtigt, og De gik faktisk med til at bevare kontakten. Jeg kunne nemlig godt bruge Deres hjælp senere. Har De et mobilnummer?… Oh, hvad tænker jeg på! Kom her mit barn. Lad mig hjælpe Dem." 

Natasha rakte roligt en arm frem imod Veronika, imens hun forsøgte at bevarer smilet, imens hun lyttede efter Veronikas hjerteslag for at se, om hun faldt til ro.

"Forresten, hvad skete der?"
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Hva vil du mig? ~ Xexilia   26/7/2015, 16:59

// Er du gået helt død, Veronika? :-)
Veronika
Fourth Class.
Fourth Class.

IndlægEmne: Re: Hva vil du mig? ~ Xexilia   14/8/2015, 00:08

//sorry er gået tæmmelig død med Veronika, men skal nok prøve at svare når jeg har krea på hende, lige nu har jeg dog kun krea til et bestemt emne af og til, men skal nok prøve at svare//
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Hva vil du mig? ~ Xexilia   

Hva vil du mig? ~ Xexilia
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1