IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Just a place to sleep. //Xexilia//

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

Race : Mutant
Navn. : Subject-102 Alias Sobek
Alder : 24
Evner/Classes. : Sauronthrope
Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked.
Tilhørende klan. : -ingen-
Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy...
Slaver. : Well I guess I am at the moment...
Antal indlæg : 210

IndlægEmne: Just a place to sleep. //Xexilia//   4/1/2015, 13:32

TidStedOmgivelserPåklædning
20.30FoyerenFolk der Tjekker indEt par simple bukser, en skjorte og slips

Nocturne, havde i løbet af den sidste tid fået nogle jobs han kunne udføre, og havde derfor tjent sig lidt penge. Han var også ved at være en smule træt af at sove alle mulige sære steder hvor han lige kunne komme til. Han havde hængt ud i nærheden af dette hotel i noget tid nu, men han havde nu taget sig sammen til at gå ind for at leje et værelse. Han var dog en smule i tvivl om, om han faktisk havde nok på kistbundende til faktisk at kunne betale for et værelse. Han havde snakket med hans sidste arbejdsgiver, og han havde fortalt ham at dette var et sted der varierede meget i prislejet, men dog stadig ikke i den lave ende på noget tidspunkt.

Han stod lidt og kiggede sig rundt, han havde en rigtig god dag eftersom han havde haft mulighed for at tage rent tøj på og få et bad. Det føltes rart efter at have slidt støvede steder i en længere periode nu. Han stod lidt for sig selv i den foyer og kiggede rundt på alle de folk der enten stod i kø eller bare stod og ventede. Han havde ikke selv meget bagage med, han havde kun en enkelt kuffert, som så en smule slidt ud. Og så tog han sig endeligt sammen og gik hen for at leje et værelse. Han stod og snakkede med manden på den anden side af skrænken, og det varede ikke længe før han lagde penge på bordet og fik udleveret en nøgle. Han gik så rundt i foyeren fordi han ikke lige orkede at gå op på sit værelse allerede.

I foyeren stod der ikke så mange mennesker længere, eller mennesker var jo no forkert. Men der var ikke mange personer tilbage, der stod et par stykker rundt i hjørnerne af foyeren og snakkede med hinanden, og der stod en enkelt og var ved at leje et værelse, og imens sad han på en sofa der stod midt i foyeren og bare fulgte med i hvad der foregik. Han kunne jo også gå udenfor og undersøge byen lidt nu hvor han jo allerede havde nøgle til hans værelse.
Tilbage til toppen Go down
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.

Ingame Titel: : Leder af the Calvarinos, mafiaen.
Race : Elder.
Navn. : Natasha Von Calvarinos.
Alder : Ca. 2500 år.
Evner/Classes. : Nekromantik.
Tilhørende klan. : The Calvarinos (The Mafia).
Partner. : Forlovet med Vladimir Von Calvarinos.
Slaver. : Nice and fresh, please.
Evt. bemærkninger. : Natasha er blind, men hendes øjne har en tendens til alligevel at skifte farve efter hendes humør pga. en mutation.
Antal indlæg : 125

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   9/1/2015, 23:53

Lyden af hjul nærmede sig receptionen, samt lyden af det par høje hæle. Kvinden var klædt intet mindre end elegant, fra top til tå, men bar alligevel et lidt træt og forpint udtryk - det var i hvert fald, hvad man kunne skimte udover de mørke øjne, som for en gangs skyld prydede ansigtet. I et forsøg på at dække over hendes svage øjne, så havde hendes trætte humør tilladt hende et sidste farveskift, der gjorde det sværere for folk at opdage.

Hvad mange ikke vidste var, at denne elegante dame, der marcherede direkte imod receptionisten, var et royalt medlem af den velkendte og yderst berygtede Mafia-familie. Et royalt medlem, der havde måtte krybe, spare og stjæle for at få nok penge til endnu et hotelophold. Hun var ydmyget til det yderste… og sulten. Meget sulten. Det havde kun lykkedes hende at finde meget små mængder af det blod som hun foretrak. Hun havde mere end én gang været fristet til at synke ned på et lavere niveau mht. til blodsmag, men hun vidste, at hendes krop ville straffe hende senere. Hun havde sågar overvejet muligheden omkring at afsløre en smule om hendes position og sande identitet, men Gudskelov for, at hun enndu aldrig havde oplevet så desperate tider.

Nu gik hun her. Pengene var der, men kun lige til et par nætter.

Prinsesse!

Lyden af Ghosts ophidsede stemme fik straks den tykke sky af bekymringer og tanker til at svinde bort. I sidste øjeblik hakkede hun sin trofaste dragestok (se profil) i gulvet foran sig, og fik et glimt af en mand, som syntes enormt høj, der åbenbart stod, hvor hun var på vej hen. Natasha gik hurtigt ned i knæ og svang sig, så smidigt som mulig, halvt under og rundt om manden, før hun fik stoppet sig selv igen. Dette resulterede uheldigvis, at hun mistede grebet om sin håndtaske og sin rullekuffert, som skøjtede lidt længere hen af gulvet. Natasha bandede lavmælt på russisk før hun rettede sig helt op igen og vendte sig imod den fremmede, hvor hun mindedes, at han stod placeret, hvis han da ikke havde rykket sig. Ansigtet blev rette imod, hvad hun mente stemmede med hans ansigt, og et undskyldende blik fandt sin plads, imens hendes øjne, der nærmest virkede stive og flakkede, forsøgte at holde fokus på ansigtet.

"Prostite, Hr. Jeg så Dem slet ikke! Jeg må vist have haft andet i tankerne…"
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   10/1/2015, 00:18

Nocturne blev overrasket over en kvinde der var lige ved at gå ind i ham, men hun lod til at undgå ham ret nemt da hun svang sig elegant og smidigt rundt om han, men han veg dog stadig også lige et halvt skridt baglæns for at gøre plads til hende, så det ville være nemmere for hende at komme forbi ham. Han lyttede til lyden af hendes kuffert og taske, og hans blik fulgte efter dem, og han gik med rolige og lange skridt hen og samlede hendes kuffert og taske op, og stillede dem ved siden af hende, så hun kunne tage dem med sig igen.

"Det gør skam intet, jeg havde heller ikke lige set dig.''

Han kunne ikke lade være med at holde øje med hendes øjne, eftersom de var så stive og flakkende, men han lagde ikke så meget i det. Han bed istedet meget mere mærke i hendes tøj i fohold til stedet de var, han vidste godt de havde ganske okay værelser her, men hun lignede da en der burde være på byens bedste hotel og ikke sådan et sted som her.

''Men sig mig, du ligner da en der burde være på byens bedste hotel og ikke her, er du sikker på du ikke har fået den forkerte adresse?''

Han sendte hende et venligt smil, mens han forsøgte at veje hvad hun var for en person. Han forsøgte virkeligt at finde ud af hvordan hun var, men hun virkede svær. Det eneste han vidste var at hun åbenbart kunne russisk, ikke et sprog han kunne men han havde hørt det før brugt af nogle af forskerne der hvor han var holdt fanget. Han var gået tilbage til der hvor han havde stået før, så hun stod i det mindste og kiggede på ham og ikke bare den tomme luft.

''Men du burde nok få bestilt værelse inden han smutter''

Han snakkede om manden bag skrænken.
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.

Evt. bemærkninger. : Natasha er blind, men hendes øjne har en tendens til alligevel at skifte farve efter hendes humør pga. en mutation.

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   26/1/2015, 14:11

Natasha var ikke i tvivl om, at manden havde hørt hendes ord. Selvom hun måske var blevet overrumplet en smule, så var hun klar og fast i stemmen. Hun var desuden også dygtig til at koordinerer sit stemmeleje i forhold til støjen af hendes omgivelser, da hun vidste, at det var meget sjælendt, at folk hørte så godt som hun gjorde. Måske var det af den grund at overraskelsen meldte sig endnu engang, da hun fornemmede, hvordan hjerteslaget foran hende bevægede sig væk fra stedet. Han gik? Egentlig så var hun forstående nok. Natten var stadigvæk ung, men en enkelt kommentar var vel på sin plads. Derfor lettede det også hendes gamle, stive sig, da hun hørte hjulene fra sin rullekuffert trille tilbage sammen med mandens fodspor. Hun ventede med at fange ham med øjnene, indtil han atter stod foran hende.

"Tak igen."

Ordende blev hurtigt tilføjet, før hun svang stokken ud og skubbede taskerne helt op af sin krop, så hun ikke var i tvivl om, hvor de stod placeret. Komplimentet kom bag på hende. Natasha var ikke i tvivl om, at hun var køn, men hun havde opfanget, at folk efterhånden smed grovere sager efter hinanden, frem for de almindelige, høflige komplimenter, som hun var vokset op med. Et øjeblik følte hun sig helt nostalgisk, og et oprigtigt smil fandt vej til det kølige, marmoransigt, selvom hendes øjne stadigvæk virkede tomme.

"De smigre mig, men jeg er desværre sikker. Tiden har ikke været god mod mig, og indtil jeg er kommet helt ovenpå igen, så må jeg…"

Hun ville ikke sige bøje. Hun bøjede sig aldrig! Ikke for nogen!

"… så må det være sådan her."

Natasha nikkede til hans sidste kommentar. Hun var dybt i tvivl om, hvordan manden egentlig tog sig ud, så han var svær at kommenterer på. Noget ved ham gjorde hende nysgerrig, for selvom hun havde svært ved at fange en specifik duft netop fra ham, så syntes der slet ikke at komme noget i hans retning, der virkede bekendt. Størrelsen var hun klar over, samt hans krop virkede stærk og varm. Så meget så godt - men det var ikke nok.

En simpel mand, Prinsesse. Høj, ja nærmest ualmindelig høj, med gode sunde træk og en robust bygning. Han virker ikke ligefrem… veltilpasset. Jeg vil næsten være så fræk at påstå, at han virker lidt forvirret og træt!

Med de ord, så fandt Natashas øjne hurtigt op til der, hvor Nocturnes hoved efter sigende skulle befinde sig.

"Jeg har ikke travlt… Men, hvad med Dem, Hr…? Er De en travl mand eller hvad bringer Dem her til?"
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   26/1/2015, 17:42

For ham var der ingen grund til at hun skulle tælle ham som sådan, fordi da han havde levet hele sit liv uden hjælp for nogen, havde han lovet sig selv at han ville i stedet være venlig og hjælpe folk hvor han kom hen, Han sendte hende bare et roligt smil til hende.

"Ahhh, ja så er jeg da glad for at have mødt dig i tilfælde af at du skulle på bedre tider, så kan det jo være at min venlighed smitter af.''

Han grinede bare lidt, han var jo blevet lært af Diana, at det var en god ide at være glad og frisk, det gjorde livet meget nemmere. Han fandt det stadig sjovt hvordan hun kiggede på hans ansigt, hun så på det, men det var som om hun ikke rigtigt lagde mærke til så meget alligevel. Han trak på skuldrende.

"Næh på ingen måde, jeg sidder faktisk hernede, af lige netop den grund, jeg har ikke travlt, faktisk har jeg slet ikke noget at lave for tiden.''

Han svarede roligt, mens han gik lidt rundt om hende, og fandt en stol og satte sig ned igen, han fulgte hende med øjnene, hele vejen, imens han gik derover. Han kiggede på hende studerende, forsøgte at forstå hende, selvom han godt vidste at han ikke bare kunne forstå hende lige sådan, det var hun for mystisk til.

"Og lige her er jeg kun for at have en seng at bruge. Hvilket jeg gætter på er samme grund du er?"
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   15/2/2015, 21:39

Hvis man sammenlignede deres livshistorier, så var de som to modsætninger. I forhold til Nocturne og mange andre, så havde Natasha i mange, mange år levet i ren luksus. Hun havde heller ikke forventet andet, da man havde forsikret hende om, hvordan hendes status lå placeret. Som ’prinsesse’ havde hun aldrig manglet folk til at hjælpe, men til gengæld havde hun nærmest aldrig løftet en finger selv mht. at hjælpe andre. Det var ikke fordi det var royalt blod, som slægten bar rundt på, men der var ingen tvivl, de fleste steder i verden, om hvor højt The Calvarinos lå placeret. Og igen, i modsætning til Nocturne, så havde hun ikke just nogen planer om at forbedre sig med hensyn til at hjælpe andre. Hun havde Ghost, så hvem behøvede mere?

”Hav nu ikke for høje forhåbninger, Hr. Jeg hjælper ikke folk, medmindre de fortjener det… men jeg påskønner Deres hjælp alligevel.”

Hans positive humør var lidt af en overraskelse, ud fra det, som Ghost havde beskrevet. Manden lignede ikke en der havde specielt meget at give sig til, eller ret meget på lommen for den sags skyld. At finde et smil frem måtte være lidt af en opgave. Natasha var ikke opmærksom på, hvordan hendes øjne flakkede, men hun var klar over, at de måske ikke virkede så naturlige, som seende øjne.

”Hvad har De da lavet førhen? Hvis De altså har lavet noget, Hr…?”

Denne gang var Natasha ikke helt uforberedt. Hun rørte sig ikke ud af stedet, men med hovedet fulgte hun alligevel Nocturne lidt af stykket, så det så ud som om, at hun fulgte ham med blikket. Hun havde nu låst sig fast på hans fært og hjerterytme, så det var ganske nemt at følge ham i rummet efterhånden. Desuden tyndede det lige så langsomt ud i væsner, der enten skulle op for at sove eller ud i byen for at nyde resten af aftenen.

”De er korrekt. Jeg beskæftiger mig dog med noget, men det er mere af den private slags. Jeg har flyttet lidt hoteller efterhånden, da jeg desværre har måtte gå lidt ned i pris.”

Natasha overvejede at finde en stol, men fejede hurtigt tanken væk. Det ville alligevel været akavet, hvis han pludselig rejste sig og gik, og hun så stod der flagrende med en tilfældig stol, ude af stand til at opsnuse sin bagage særlig nemt.
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   15/2/2015, 21:58

Han rystede bare på hovedet af hende, det var det han var vant til jo. At ikke få noget for sin hjælp hvis man ikke havde aftalt en belønning på forhånd, han trak bare på skuldrende. Det var ikke fordi han ikke forstod hende det var jo lige netop det han forstod hende fordi det var sådan næsten alle var i denne verden jo.

"Forståeligt det er jo ikke ligefrem unormalt efter hvad jeg har erfaret at man kun gør noget for andre hvis man selv får noget ud af det?''

Han fandt det en smule underligt at hun blev stående, men han levede med det selvom at det nu tvang ham til at se op på hende, hvilket på sin vis irriterede ham en smule da han var vant til at være højere end de fleste andre. Han var endnu ikke god til at være under andre, så efter et godt minut så rejste han sig op igen.

"Hvad jeg har lavet? Jeg har været Daglejer, altså taget det arbejde jeg kunne få, slæbt ting og sager. Det har jeg lavet siden jeg er blevet fri... ikke fordi jeg har været i fængsel"

Han havde ikke helt forstået hvad det var hun mente, hvis det var af den mere private slags så forstod han det som at hun lavede nogle ting som hun ikke fik noget ud af økonomisk. Så han var faktisk en smule misundelig på hende, det var jo nærmest snyd.

"Så du har ikke nogen form for arbejde, men alligevel har du råd nok til at tage på hoteller som jeg bruger uger at tjene op til? Det gør mig næsten jaloux"
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   22/2/2015, 21:11

"Oftest. Jeg er bare opdraget sådan, men de fleste folk vælger det lidt efter, hvordan de selv føler sig behandlet igennem livet. En mand der er blevet usselt behandlet det meste af sit liv, vil formentlig være mindre tilbøjelig til blot at hjælpe folk uden videre. Desuden gælder det også gerne forkælede folk, da man er opdraget til, at "det gør man bare ikke"."

Natasha trak på skuldrene. Hun så intet skidt med den sidste del. Hendes familie samt andre velhavende familier havde arbejdet hårdt for at stå, der hvor de stod den dag i dag, og de opdrog deres børn, som de ønskede. Sådan var det at føre slægten videre. Dette var dog ikke en ting, som hun nogensinde regnede med at skulle opleve.

"Fri? Hvis De ikke har været i fængsel, hvad har De så lavet?"

Natasha undrede sig ikke over, at manden valgte at rejse sig igen. Hun foretrak, selvom hun dog ikke kunne se det, at snakke med folk ansigt til ansigt. Hvad dog vakte hendes oprigtige interesse var mandens svar på hendes spørgsmål. Frihed? Hun kendte ikke mange andre steder end fængslet, hvor man ville kunne finde frihedsberøvelse. Medmindre han var en slags fange?

"Min familie efterlod mig lidt skilling, da jeg valgte at rejse bort. Siden da har jeg fundet på lidt alternativer, eller sparet, hvilket er ganske nemt med mit madbudget."

Natasha kunne ikke dy sig, og smilede ved den sidste kommentar. Hendes hjørnetænder kunne lige anes, og Nocturne ville nok få en klar idé omkring, hvad den slags betød. Natasha placerede en tænksom finger imod sin blege hage, imens hun faktisk kneb øjnene lidt sammen.

"Jeg mindes slet ikke, at De har præsenteret Dem selv. Usædvanligt! Jeg er i hvert fald frk. Night. Xexilia Night."

Hun stak med en rolig mine hånden frem. Selvom det mest stod til hende at neje, så havde hun efterhånden opdaget, at det var en uddøende gestus. Desuden var hun ivrig efter at rigtig mærke manden foran hende, da hun ville kunne få meget information ud af blot et simpelt håndtryk.
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   23/2/2015, 13:55

''Men hvorfor? Hvis du er blevet usselt behandlet burde man så ikke hæve sig over dem der har behandlet end usselt, vise man er større og stærkere end dem, og vise dem at de ikke har nogen magt over én?''

Det var en af de grundideer Nocturne levede under, han havde tvunget sig selv til at blive venlig, det havde været svært først var han meget paranoid næsten, men det var hurtigt blevet bedre dog, hvilket han var glad for at kunne sige. Han kunne dog nogenlunde forstå det andet hun fortalte det når man var blevet opdraget til det af nogen man faktisk holdte af såsom ens forældre.

"Længere historie, der har noget at gøre med et laboratorie og nogle sindsyge 'læger' eller hvad man vil kalde dem''

Han var meget åben ikke fordi han ville, men fordi han ikke vidste at der kunne være nogen form for fare ved at være åben omkring den slags. Han nikkede til det hun fortalte omkring at hun var rejst med en del penge på lommen, og han smilede bare til hende, indtil hun kom med kommentaren omkring hendes madbudget, og han kiggede på hendes tænder ret intenst. Hans første tanke var vampyr, men de var jo vel bare historier? Han havde været gemt længe nok til at han ikke rigtigt kendte til vampyre.

"Det kan du ikke mene, det er jo blot historier? Den slags eksisterer vel ikke?''

Han blev overrasket over hendes præsentation af ham selv, og han tog fast om hendes hånd. Han havde stærke hænder men grundet hans evne så var de ikke arrede, hårde eller ødelagte. Han gav hendes hånd et nogenlunde blidt klem.

"Jeg har intet navn, så jeg går under navnet Nocturne eller Sobek alt efter hvad du foretrækker at kalde mig, medmindre du vil have mit identifikationsnummer?''

Af ren vane bragte han nummeret på bane igen. Det var en af de ting han havde svært ved at lægge fra sig da han var blevet lært at skulle give det altid når folk spurgte til ham, men nu havde han dog nået til det punkt hvor det ikke var det første han sagde.
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   27/2/2015, 22:38

"Det lyder fornuftigt, men jeg har tolket det som om, at de fleste væsner vælger at behandler andre, som de selv er behandlet. Det er "en ond cirkel", som man vist kalder det. Dog findes der optimister som Dem selv, der forsøger at bryde disse cirkler og skabe nye mønstre."

Hvordan en mand, der tilsyneladende ejede så lidt, kunne fremstå så optimistisk var hende en undren. Måske var det netop det, som han forsøgte at sætte fokus på? Manden havde ikke haft gode forhold som hende selv, men han behandlede formentlig folk bedre alligevel.

"Var De en forsker? Eller måske en patient?"

Natasha fiskede en smule. Det hele lød meget mystisk og en smule usandsynlig i hendes sarte øre. Hvis denne mand foran hende virkelig stammede fra et laboratorium, så havde han alt for lidt penge til at kunne virke den mindste smule som en forsker - medmindre han blot var en eller anden form for ansat, som de brugte til alt muligt. Hun fik lyst til et træde et enkelt skridt bagud, bare for at være uden for rækkevide, hvis nu manden viste sig at være en smule impulsiv - dog bed hun tanken i sig igen. Natasha vidste i hvert fald godt, at de fleste fornuftige væsner forstod at holde på hemmeligheder, der kunne koste dem dyrt. Dog virkede det ikke til, at manden foran hende besad den evne.

Hans næste kommentar fik hende til at lægge hovedet en smule på skrå, og et overrasket udtryk kom frem i det ellers kølige ansigt.

"Ganske vist har jeg hørt, at vi ikke ligefrem er en overvældende mængde tilbage, men De mener det vel som en spøg… ikke? Vampyrer har vandret på jorden blandt mange andre væsner, måske endda før et par stykker af dem, i tusindvis af år. Jeg selv er… et par stykker."

Manden virkede helt væk. Uden egentlig at give for meget væk, så forsøgte hun diskret at give ham et fingerpeg omkring, at den slags altså VAR muligt. Dette gjorde hende specielt nysgerrig omkring hans race. Han var i bestemthed ikke menneske, men han lignede umiddelbart et. Dog, med hans manglende kendskab til en klassisk race, så var der noget der virkede en smule ved siden af sig selv.

"De overrasker mig gang på gang… Nocturne. Jeg ser Dem som en lidt forvirret mand, hvis De tillader? Men jeg vil meget gerne høre Deres nummer."

Hendes mund formede sig pludselig i bløde bane, og blev forvandlet til et indbydende smil. Det var ikke mange hun gav ud af dem, men hun forsøgte at spille åbenlyst venlig, i håbet om, at nummeret ville kunne hende en form for info på denne fremmede mand. Hendes hænder var smalle og slanke, men håndtrykket afslørede, at der var mere bag denne skrøbelige facade. Det var ikke sådan, at hun klemte hans hånd i stykker - langt fra - men det håndtrykket blev i hvert fald gengæld med gode manér.
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   27/2/2015, 23:05

''En ond cirkel, ja den lyder i hvert fald til kun at føre mere ondskab med sig med tiden, så det er nok et passende ord at døbe det.''

Han kendte ikke mange af de udtryk, da han havde meget lidt viden om verden udenfor laboratoriet, og det var nok også grunden til hvorfor han ikke havde det svært ved at fortælle omkring sig selv, fordi ingen havde nået at lære ham at det kunne bringe ham i alle mulige dårlige situationer, så da hun spurgte om han havde været forsker rystede han på hovedet hvilket ændrede sig til en nikken da hun spurgte om han havde været en patient.

"Patient kan man vel godt kalde det, selv om de ikke forsøgte at gøre noget godt for mig blot lære om mig.''

En af Nocturnes gode egenskaber var at hans krop var så ren som den kunne være, han havde ikke dårlige bakterier, ingen viruser eller noget som helst i hans krop, hans krop var nærmest i perfekt stand, udover nogle af de enkelte ar han havde, men alt hvad der hed kemiske og bioligiske forhold var stort set til perfektion for ham dette var en af de ting de havde lært om ham.

"Nej jeg er meget seriøs jeg troede blot at det var gamle historier, men det er da egentligt en rar ting at vide at i eksisterer, i har altid virket som nogle spændende og meget alternative væsner.''

Han gengældte hendes klem, sådan at hvis hun klemte til strammede han også lidt mere, da han trods alt ikke ville lade hende tro hun var stærkere end ham. Han blev næsten glad da hun sagde at hun faktisk gerne ville høre hans nummer, så han svarede hendes ganske roligt omkring det.

"102"

Han svarede kort, og han holdte lidt længere tid ved hendes hånd, som forsøgte han at lære noget om hende ud fra hendes hånd, men det eneste han fik ud af det var at hun nok ikke havde haft så hårdt et liv overhovedet hvilket jo ikke kom som nogen overraskelse for ham overhovedet. Han smilede lidt over hendes smil, og spurgte hende så om det roligt.

"Du har haft et relativt nemt og behageligt liv?''
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   2/3/2015, 18:37

Natasha nikkede bekræftende. Hun var god med ord, men en født leder, som hende selv, skulle også forstå sig på at kommunikerer med alle former for væsner. Ikke nødvendigvis alle former for sprog, men bare det, at hun havde et bredt og flydende ordforråd hjalp hende godt på vej. Desuden var dette elementær viden. 

"Er der da noget interessant, som man kan lære fra Dem, Nocturne?"

Det brændte i kroppen på hende. Hun ønskede at begrave sine tænder i hans kød, lade sine fingre glide over hans krop og studerer hver en tomme. Disse tanker ville nok lyde voldsomt groteske eller endda perverse i de flestes øre, men for hende var det en måde at studerer på. Hun havde aldrig haft nogen seksuel drift, hvilket gjorde hende immun overfor den slags begær. Men hvis forskerer virkelig havde forsøgt at undersøge Nocturne, så måtte det betyde, at han bar på noget, som hun ikke kendte. 

"Det… kan man vel godt sige. Tillad mig at spørger Dem, Nocturne, men hvor længe var De hos disse læger og forskere?" 

Natasha tillod sig at vise endnu et lille smil, da Nocturne tillod hende at få et ordentligt klem indført, samtidig med, at han selv gengældte det. Uden han egentlig viste det, så var hun i gang med både at lytte og føle, hvordan blodet bevægede sig rundt i hans overraskende atletiske og velfungerende krop. Hun fik følelsen af, at han var stærk, men igen var hun ikke helt tæt nok på til at få en ordentligt duftfornemmelse. For selvom det gav hende et indtryk, så var det bedst at sammenligne med nogle af hendes tidligere oplevelser - og ingen matchede Nocturne. Hun trak ganske langsomt sin hånd tilbage, da hun kunne fornemme, at Nocturne ikke fandt mere mening i håndtrykket.

"Sådan kan man godt vælge at udtrykke det. Jeg er opvokset med streng disciplin, mange traditioner at følge og en lang, hård skolegang, der skulle fører mig til min retmæssige plads blandt mine familiemedlemmer. Til gengæld har jeg aldrig manglet noget hele mit liv."

Som et rutinespørgsmål. Nej, hun havde aldrig manglet føde, legetøj eller barnepiger. Hendes forældre havde ikke været særlig tilstedeværende, men hun var hurtigt blevet forklaret, at det var for alles bedste, da de sikrede familiens status rundt omkring i verden. Samtidig blev det hendes pligt at klargøre sig selv til de forvetninger, som der ville blive stillet til hende gennem livet. I starten havde det været hårdt, men hun lærte hurtigt at elske de overdådige omgivelser og brugte mange år på at drømme om den magt der ventede hende. Med et par blink var hun tilbage foran Nocturne.

"Vil De have mig undskyldt, Nocturne? Jeg skal lige pudre næsen kort."

Selvfølgelig ventede hun et øjeblik, men bevist om, at Nocturne ikke kendte sandheden omkring vampyrernes fordøjelse, så frygtede hun ikke, at han ville afvise hendes lille anmodning om et wc-besøg. Hvis han ikke forstod det, ville hun blot nikke bagud for at indikerer, at hun lige skulle smutte ganske kort. Så snart, at Nocturne havde accepteret, så vendte hun sig rundt og bevægede sig med fuldstændig perfekt placerede skridt imod damernes toilet - selvfølgelig med anvisninger fra Ghost, da hun ikke havde den fjerneste anelse om, hvor de lå placeret. 

Da Natasah omsider havde fundet et enligt dametoilet og havde sikret sig, at hun var alene, var døren blevet låst og hun stillede sig midt i rummet, med Ghost i baggrunden. Hun lod sine øjne falde i for et ganske kort øjeblik, før de åbnede sig igen, hvor de nu var kridhvide. Åndeverden var foran hende, og det tog hende ikke mere end 2 sekunder at opfange den ånd, som hun havde haft i tankerne. Kom. Ånden fulgte villigt hendes instrukser, og med lidt hjælp fra hendes erfarne evner, så varede det kun et øjeblik før ånden dukkede op i den virkelig verden foran hende.

"Smukkedukke! Long time-no see!" 

Ånden foran hende gnistrede let, imens ha akavede "grynte-leen" fyldte rummet. Natasha var ikke i tvivl om, at han var dygtig, men eftersom hun havde brugt ham én gang før, så vidste hun også godt, at han var lidt… ung at arbejde sammen med. Ånden var ikke helt en spiritcode, men han var heller ikke langt fra.

"Jeg har brug for Deres assistance igen, Spartoo. De skal finde ud af, hvad indifikationsnummeret 102 rummer af hemmeligheder."
"Hehe! Du må synes, at jeg er lidt af en heftig sag siden du hiver mig ud igen…" ånden fnes videre af hans egne fjollede jokes. Natasha himlede med de hvide øjne, der gjorde hende i stand til at se ham bedre.
"Bare find ham."
"Javel, frøken!" ånden gjorde honør. "Men eh… du har vel ikke glemt det vigtigste?"
Natasha hev en simpel mobiltelefon frem fra et skjult sted under hendes pels. Hun kunne næsten se, hvordan ånden rullede med øjnene bag sine briller.
"Seriøst?! Du er en-… Årh for pixel også! Jeg fatter ikke, at du stadigvæk render rundt med den her oldtidssag! Jeg ved, at du er gammel, men seriøst… knapper? En klaptelefon? Så passé! Årh! Når ja… du er blind. Hihihi. Min fejl!" 

Inden Natasha kunne nå at få et ord mere forsvandt ånden foran hende, i form af små gnister, som hurtigt bevægede sig over hendes mobil og forsvandt. Mobilen vrissede kort før den atter døde ud. Tilfreds puttede hun mobiltelefonen tilbage, og vendte sig imod døren.

Jeg bryder mig altså stadigvæk ikke om, Spartoo, min prinsesse. Han-… Forsigtig!

Natasha vaklede kort og greb fat om hendes stok, som sikrede, at hun stod oprejst. Selvom hun var enormt dygtig, så gik der for længe mellem hendes måltider, der ofte ikke var specielt store portioner af gangen. Spartoo var nem nok at fremmane, men han krævede stadigvæk af den energi, som hun bar til daglig.

"Jeg ved det, Ghost. Det går."

Hendes øjne forsvandt fra den dybe, tågede farve og gik over i hendes til dagligt normale lyselillae. En meget mat lilla, som man nok skulle studerer længe for at indse, hvad det kunne betyde. Natasha fik låst døren op og bevægede sig atter over imod Nocturne, som forhåbentlig stod, hvor hun forlod ham. Hvis ikke, ville hun begynde at søge efter ham. Dog ville Nocturne formentlig ikke have svært ved at se, at Natashas hud var falmet en smule og at hendes gang virkede en smule mere vaklende.
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   2/3/2015, 20:02

Han blev overrasket over hendes spørgsmål, og han vidste ikke hvad han præcis skulle kunne lære hende vidste han ikke, han var en simpel mand, meget normal af hvad han selv vidste han kendte ikke rigtigt til så meget om hvad de havde fundet ud af om ham, men han kunne alligevel ikke lade være med at nikke af hendes spørgsmål, fordi på trods af at han var simpel så fandt han da også sig selv relativt interessant.

"Det er jeg da sikker på der er, hvis De er meget interesseret i at vide noget om mig?"

Han betragtede hende lidt, fik en fornemmelse af at hun forsøge at studere ham med blikket, men alligevel troede han ikke rigtigt på de da hun ikke havde virket som den mest observerende person tidligere, men han kunne jo tage fejl, en hendes smil fik ham straks til at tro at hun havde opdaget et eller ande tved ham, hvilket gjorde ham ængstelig efter at få samtalen videre så hun ikke stod for længe og suderede ham, da han ikke brød sig ret meget om det.

"Hmmm jeg kan ikke huske andet end det laboratorie for at være ærlig.

Han fulgte hurtigt sætningen op, og begge de to sætninger var blevet sagt med en lidt lavere stemme end tidligere så ingen andre end ham og hende kunne høre det.

"Men sig mig er det sandt, at i lever kun af blod og at i ikke er i stand til at indtage fast føde? Og har du virkeligt aldrig manglet noget som helst?''

Ideen om aldrig at have manglet noget var interessant for ham, den virkede fjern. Han havde som sådan heller aldrig manger klæder, tag over hovedet, mad eller lignende men han havde da manglet sin frihed, og det var nu også det han tillagde mest værdi i dag. Han nikkede bare da hun undskyldte sig og tænkte ikke nærmere over det før efter lidt tid, men det var lige inden hun kom tilbage. Han havde bare stået og gået en smule rundt, og da hun kom tilbage, fandt han det en smule underligt hvordan hun så ud.

"Undskyld jeg ser det Xexilia, men du ser en smule afkræftet ud? Har du brug for en hånd? Jeg kan godt hjælpe dig op på dit værelse hvis du har brug for det.''

Han var overraskende venligsindet, selvom hun var en helt fremmed person men det var jo noget han egentligt havde sagt til sig selv at han ville være over for alle han mødte.
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   27/3/2015, 00:13

"Det er jeg skam, Nocturne. De kan fortælle mig alt det, som De føler, at jeg behøver at vide. Jeg er god til at lytte, og så har jeg god tid."

Det var lige før, at Natasha fik lyst til at gnide håndfladerne imod hinanden og le snedigt, hvilket var en adfærd, som hun havde spottet hos flere kloge roller i gamle film. Dette var næsten for nemt… eller… det var for nemt! Men hun nød det alligevel. Selvom Nocturne nu virkede ganske harmløs og en anelse forvirret, så havde hun stadigvæk sine parader oppe. Man kunne aldrig vide.

"Dette tyder på, at De formentlig har tilbragt en del tid blandt lægerne. Det er ikke til at vide, om de har gjort noget ved Deres hoved eller De blot intet husker, fordi laboratoriet er deres eneste mindested. Dette virker dog højst usandsynligt. Men kan De svarer mig på, hvad Deres alder er, Nocturne?"

Nocturne tog ikke helt fejl, men hvis Natasha kunne læse hans tanker, så ville hun blive glad. Det var altid en bonus, når folk tog fejl af hendes evner, da det gav hende et større overraskelsesmoment. Desuden var det en rar ting, at ikke alle vidste, hvordan hun faktisk så verden. Før Natasha vendte sig helt bort, fik hun galant drejet hovedet med en sådan vinkel, at hun netop kunne hviske et par ord, før hun forsvandt bort imod toiletterne, med sin selvsikre gang og dyre påklædning.

"Det er korrekt, Nocturne."

Frihed var ikke et koncept, som der blevet vendt meget hjemme hos familien. Hun hun havde været der, hvor hun hørte til, og det var en stor gave, når man tænkte på, hvor galt det kunne have endt hende. Derfor yndede hun ikke specielt tit at tænke på, om det mon var frihed, som hun ejede. Med magt fulgte der en vis frihed til at gøre en masse ting, men lige nu følte hun sig magtesløs, hvilket reducerede hendes frihedsfølelse. Hun følte sig fanget som bonde.

Da Natasha fik vaklet sig over til Nocturne, standsede hun blot få skridt foran ham. Hun havde ikke tænkt over sin nyligt skiftede øjenfarve, men ud fra Nocturnes manglende viden om vampyrer, så formodede hun, at han ville skyde det hen. Alligevel vakte hans ord stor interesse, da hun trods alt havde sindet i behold, men hendes krop var begyndt at værke.

"En hånd ville være yderst tiltrængt i øjeblikket, Nocturne. Jeg fik det pludselig ikke så godt. Der er nok gået for længe siden sidst, hvor jeg hvilede mig… Oh, du milde, jeg har slet ikke fået bestilt noget værelse!"

Da Natasha vendte hovedet for at se over imod skranken, mærkede hun et kort rus af svimmelhed, der gav hende en idé. Hendes krop sank ganske langsomt sammen, og lod pludselig til at snuble over mod Nocturne, som om hun var ved at kollapse. Ville han gribe hende, hvilket hun inderligt håbede på, så ville hun beklage mange gange for ulejligheden.

"Jeg… Jeg ved, at dette kommer en smule uventet, Nocturne, og det passer slet ikke en dame som mig at spørger sådan en høflig mand som Dem… men mon jeg kunne låne en stol i deres værelse, blot indtil det værste er overstået? Jeg magter ikke at skulle ordne værelsesbestillingerne lige nu."

Der var noget bedende over stemmen, fra den spinkle kvinde, der (forhåbentlig) lå i hans arme. Hvis ikke, så lå hun på gulvet og forsøgte at samle sig selv op.
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   27/3/2015, 00:26

"Tja jamen så må du spørge, jeg ved ikke rigtigt hvad jeg mere ville have at kunne fortælle ellers, men jeg vil glædeligt fortælle hvis du er nysgerrig''

Han regnede med at hun ville spørge ham senere hvis det var sådan at hun havde nogle spørgsmål. Han kiggede dog meget overrasket på hende da hun snakkede om at de kunne have gjort noget ved hans hoved og han tænkte sig om før han bare rystede på hovedet, ret bestemt endda som om han var helt igennem sikker på at de ikke havde rørte hans hoved, og han vidste at han havde været fanget det meste af hans liv, men dog at han ikke var født der hvor han havde været fanget.

"Jeg ved jeg ikke blev født der men ikke andet, og jeg ved ikke hvor gammel jeg er, jeg kan kun sige at jeg ligner en i starten af tyverne, men grundet hvordan min krop fungerer, burde jeg være i stand til at være flere gange den alder uden at vide noget om det egentligt, da jeg ikke ældes i samme hastighed som almindelige mennesker."

Han lod hende gå, og han så næsten chokeret på hende da hun vaklede tilbage til ham, hun så ud til at have det virkeligt skidt, og allerede inden at hun var ved at vælte om havde han trådt et skridt tættere på hende, og da hun væltede i hans retning, greb han hende med det samme, han fangede hende i første omgang bare med den ene arm om skuldrende på hende, men da hun spurgte om lov til at låne en stol nikkede han bare, hev hende op i hans arme så han bar på hende og greb hendes bagage i hænderne, og begyndte at gå op af trapperne.

"Jeg skal nok bære dig op på mit værelse, men jeg kan ikke med god samvitighed lade dig låne en stol når jeg sagtens kan undvære min seng indtil du kommer dig igen, og kan få lejet dit eget værelse."

Han bøvlede lidt ved døren til hans værelse hvor han smed bagagen udenfor, og slap hende med den ene arm og stillede hende ned på gulvet, imens holdte han dog stadig en arm om hende for at støtte hende som han fik låst døren op, og skubbede bagegen ind med fødderne. Han kiggede på hende roligt og løftede hende ind og lagde hende ned i sengen igen, inden han hentede bagegen og låste så døren. Han gik ind og satte sig ned i stolen ved siden af sengen.

"Er der andet jeg kan være behjælpsom med?"
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   24/4/2015, 13:39

"Så spørger jeg blot senere."

Natasha kunne nok komme på en del ting at spørger Nocturne om; Hvor stærk var han? Bar han specielle evner? Havde han nogle vigtige minder, som han følte for at dele? Listen var lang. Natasha var dog ikke helt sikker på, om de faktisk havde rodet med hans hoved eller ej. Dog virkede han til at være forsøgsperson, så ofte behøvede man det ikke, hvis behandlingen bare var den rette. 

"Så… Deres krop fungerer måske langsommere? Og De kunne i virkeligheden være meget ældre?"

Natasha fornemmede sin egen iver blusse op, og lagde hurtigt en dæmper på sig selv. Dog var nysgerrigheden kun tydelig i hendes stemme, da hendes krop på mystisk vis forblev ret så monotom. 

Da Natasha kom tilbage, så havde hun egentlig håbet på, at Nocturnes venlige natur ville træde frem, og at hun dermed ville kunne lokke lidt alenetid ud af ham. Hun sukkede derfor psykisk, da hun fornemmede en stærk arm omkring sig. Dog forskrækkede det hende nærmest, da jorden pludselig forsvandt under hendes fødder. Øjnene blev spærret op for et øjeblik, og kroppen flaksede lidt, indtil det gik op for hende, hvor hun befandt sig.

"T-Tak, Nocturne…"

Dette er ingen måde at behandle en dame på! Det… Det er uacceptabelt! 

Natasha vrissede i sit sind. Hun følte sig tusindvis af år yngre, og ikke på den gode måde. Hun påskønnede hjælpen, men da det slog hende, hvor bizart det måtte se ud for andre væsner græmmede hun sig og vendte hovedet let ind Nocturnes bryst, så hun ikke blev genkendt af andre i fremtiden. Da de omsider nåede ind i værelset, var Natasha lettere defus. Det havde lykkedes hende at følge dufte og Nocturnes bevægelser, men hun ville have svært ved selv at finde værelset i fremtiden. Flere gange havde hun også vrisset af Ghost, med et stift blik ud i luften, da ånden havde fløjet leende omkring over hendes positur.Alligevel beroligede værelsets rolige atmosfære hende hurtigt. Da hun blev lagt på sengen, forsøgte hun at sætte sig halvt op, imens hun sendte et mildt blik i Nocturnes retning.

"Åh, Nocturne… De har allerede gjort så meget. Jeg er Dem dybt taknemmelig for Deres hjælp, og ønskede blot, at verden havde flere som Dem. Det eneste mere, som min krop ville nyde godt af ville være at indtage en smule føde… Men det kan jeg ikke forlange af Dem! Det ville være uacceptabelt af mig."
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   27/4/2015, 16:59

Han kunne ikke lade være med at smile en smule over hendes næsten forfjamskede måde at takke ham på, var det forkert det han gjorde siden hun reagerede på den måde? Nej det kunne det da ikke være han gjorde noget af venlighed overfor hende, det var en god ting, det var det nød til at være han kunne jo ikke lade hende gå når hun var så svækket som hun lod til at være.

"Så lidt"

Han havde lagt hende forsigtigt ned, og var lige ved at skulle til at stoppe hende i at sætte sig op, men lod være da det lod til at hun god kunne klare det, faktisk tog han forsigtigt fat i hende, en hånd placeret ved hendes talje og den anden ved hendes sulder som han hjalp hende helt op at sidde.

"Du vil gerne have mit blod? I så fald kan jeg ikke se hvorfor jeg ikke skulle give dig det, jeg har trods alt oplevet værre end det, medmindre du har tænkt dig at flå halvdelen af min hals ud? Eller det ville ikke være værre.''

Han kunne ikke lade være med at grine en smule af hende, og han rejste sig op for at gøre sig klar til at lade hende bide ham, men han var pludseligt meget usikker på hvad han mon skulle gøre, skulle han bare læne sig ned til hende og så lade hende bide ham sådan, eller hvad var mon den bedste måde at gøre det på. Han endte med at sætte sig ned i sengen ved siden af hende, og han hev så sin skjorte op og blottede den skulder der vendte i hendes retning så hun kunne komme til hendes hals.

"Du må godt tage af mit blod, og jeg skal nok forsøge ikke at reagere alt for voldsomt på det, men hvis der sker noget virkeligt chokerende bør du nok løbe så hurtigt du kan, ellers kan jeg ikke garantere din sikkerhed."
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   13/5/2015, 10:03

Nocturne lod til fortsat at være i god stemning. Hun kunne føle det på hans aura samt hans hjertebanken, som slog rytmisk, selv da han rendte afsted med hende op af trapperne, med hendes bagage på slæb. Hans system var exceptionelt. Kredsløbet vidste ingen tegn på, at han blot kunne have befundet sig i et laboratorium i årevis. Natasha holdt derfor fast i idéen om en slags helende evner i hans blod eller krop.

Natasha blev en smule stiv i det, da hun pludselig mærkede en hånd nede omkring sin talje. Hun var ikke vant til fremmede berøringer på sin krop, mest af alt fordi hun ikke var interesseret i den slags, samt hun ikke kunne se, hvordan eller hvornår folk nærmede sig hende. Derimod kunne hun udmærket føle hver en celle på Nocturnes hånd, selvom den var presset imod hendes tøj. Hun kunne mærke varmen fra hans krop, som stod i kontrast til hendes døde, kolde hud, selv gennem sit stramtsiddende korset.

"De lyder til at have oplevet meget ondt, Nocturne. Jeg vil med glæde lægge øre til det, hvis De ønsker det senere? Desuden kan jeg love Dem, at jeg ikke har nogle intentioner om at gøre skade på Deres krop."

Da Natasha sad på sengen kunne hun høre, hvordan Nocturne bevægede sig rundt i rummet. Der var pludselig kommet en smule rytme på hans hjertebanken, hvilket tydede på, at han enten var en smule spændt eller rettere lidt forvirret. Hun mærkede på sengen, at han satte sig ned igen, og duften af hans varme hud slog imod hende, da han blottede sin hals. Natasha lagde hovedet kort på skrå. Selv var hun vant til, at hendes fødeindtag foregik under meget præcise og kontrollerede forhold. Dette var ikke kontrolleret. Hun foretrak at smage maden an, samt skære i kødet, så hun kunne føle og spise, hvad eller hvor det passede hende. Selv for vampyrer havde hun en lidt speciel måde at spise på. Men nu sad han der, med blottet hals, og tilbød sig selv. Maven gjorde knude. Den var så sulten, at den bestemt ikke bekymrede sig om sølvkniven, som gemte sig i hendes bagage. Derfor rykkede hun forsigtigt op på siden af Nocturne, og lod en finger glide over hans hals, ganske blidt, blot for at lokalisere en god åre. Hun kunne mærke, hvordan det kildede i hjørnetænderne, og næst som hun skulle til at sætte tænderne i halsen, standsede hun ved hans ord. Alarmklokkerne begyndte at ringe. Hun trak hovedet en smule bort, men lod fingeren hvile imod den bløde, varme hud.

"Hvad mener De helt præcist, Nocturne? Hvad bør jeg frygte fra Dem? Og desuden, hvis De foretrækker det, så kan jeg bide et andet sted, eller benytte andre midler for at nå blodet?"

Natasha sad pænt og afventende, imens hun betragtede Nocturne, og ventede på nogle fysiske reaktioner. Værelset, som hun formodede at være en mørkt, fik hendes sultne øjne til at lyse klart, trods hendes ellers svage lilla farve, pga. hendes blindhed.
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   13/5/2015, 11:59

Han kunne ikke lade være med at slippe et kort fnys over hendes ord omkring at han lod til at have oplevet meget ondt. Hun fik ham jo næsten til at lyde sørgelig og sølle, hvilket han ikke kunne have. Han var usikker på hvad han skulle svare dog, så han trak bare på skuldrende og rystede så på hovedet da han egentligt ikke havde noget behov for at tale om det. Han havde bare behov for at leve et normalt liv hvor han kunne få lov til over tid at glemme det der var sket engang.

Han mærkede hendes finger glide ned over hans hals, og trods han vidste hvad det betød fik det kuldegysninger til at bryde frem på hans hud grundet en form for spænding, både en smule skræmt for at opleve noget nyt, og så også en interesse i at opleve noget nyt. Han blev derfor en smule overrasket da hun stoppede så pludseligt ud fra hans hals. Han kiggede på hende, da hun spurgte indtil præcis hvad det var han mente hun burde frygte.

"Ikke andet end at hvis du som eksempel forsøgte at flå min hals ud eller begyndte at skære i mig, ville der være en risiko for at jeg ville få et adrenalin chok... Hvilket har en relativt kraftig reaktion i mig."

Han vendte sig rundt mod hende så han bedre kunne forklare det, hans skjorte var stadig revet til side så hans skulder og hals var blottet, inden han gik ind i nogle flere detaljer om hvad han mente med adrenalinchokket og den kraftige reaktion det havde.

"Ser du min evne til at heale og min fysiske styrke og udholdenhed, er proportionelt med mængden af adrenalin i mit blod, og hvis jeg opnår en høj nok mætning af adrenalin gennemgår jeg en forvandling, nok meget lige den varulve går igennem jeg er blot øgle og ikke ulv."

Han var blevet oplært til at have styr over al hans data og forklare den når det ville være passende. Dette skyldtes egentligt at han havde større chance for at overleve katastrofer i laboratoriet end en del personel der, og så ville han selv være i stand til at vidergive informationen til nye læger.

"Og nej jeg forestiller mig at det er nemmest for dig at bide mig i halsen, medmindre der selvfølgelig er en anden blodåre der ville gøre det nemmere for dig at tage mit blod? Og udfra hvad jeg lige kan forestille mig er bid at foretrække da hvad jeg ellers kan forestille mig, ville minde mig for meget om min tid som forsøgsperson. Trods alt er der noget mere personligt over et bid."

Han kiggede på hende og sendte hende et smil, det var en smule sørgmodigt grundet minderne, men der var også en form for glæde i det. Af underlige grunde havde han det godt ved tanken om at give sit blod til hende. Tanken om at kunne gøre noget godt for nogen gjorde ham glad. Han satte sig til rette igen, halsen var stadig blottet for hende. Han lagde mærke til hendes sultne øjne, og han tænkte om hun mon havde brug for hjælp til at spise, om hun holdte sig tilbage, hvilket var grunden til at han greb en lille kniv han altid bar, og så skar en mindre rifte i en hals, hvilket kun nåede at bløde meget lidt før såret var lukket igen.
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   13/5/2015, 22:21

Natasha var bestemt ikke den person, som man skulle regne med ynk fra. Hun gjorde ikke meget ud af at have ondt af andre end sig selv, og det var i sig selv ikke særlig tit, at det skete. Dog gjorde hun meget ud af at få folk til at tro, hvad de bedst ville foretrække om hende. Lige nu var hun lettere sympatisk og ikke specielt frisk - hvor kun den sidste del var helt sand.

Hun mærkede tydeligt, hvordan de små tegn på gåsehud trådte frem på Nocturnes hals. Dette frembragte faktisk et lille smil. Det var let at glemme, hvor kold hun egentlig selv var, og ofte var det også nemt at glemme, hvor uvant situationen kunne virke på mange andre end hende selv. I starten havde hun fået serveret det meste af sit blod, men hun havde også lært selv at skaffe føden. Heldigvis havde hendes familie tænkt på det meste da de opdragede hende. 

Natasha sænkede sin hånd, og lagde den i sit skød, imens Nocturne gav sig til at forklare. Det varede ikke længe før det gik op for hende, hvor store kræfter der gemte sig under kødet på Nocturne. Det forklarede i det mindste hans helende evner og hans varme krop, samt hans yderst funktionelle system.

"Fascinerende. Jeg formoder, at dette var grunden til, at De blev tilbageholdt af diverse forskere? Ja, det lyder ikke til, at De selv er helt sikker, men det lyder, pardon, fornuftigt i mine øre. Ikke at det undskylde dem for at forske med et så intelligent væsen som Dem."

Natasha sad pænt tilbage og stirrede imod Nocturne. Hun regnede med, at det ikke kunne vare længe før hendes insider kilde snart vendte tilbage med information, og på det tidspunkt skulle hun helst kunne finde en undskyldning til Nocturne for at smutte bort med sin mobil for en stund. Dog var hun mest interesseret i den flænge, som pludselig blev skåret i huden på ham. Natasha gjorde desuden sig selv opmærksom på, at Nocturne faktisk bare en kniv. Hun lænede sig atter ind til ham, og rykkede egentlig, hvad nogle ville opfatte som en smule grænseoverskridende tæt på, før hun kunne få sit hoved i den rette vinkel. Selvom hun var høj, så var det en kunst at bide rigtigt, så det foregik så roligt som mulig. I hvert fald sad hun omsider med det meste af kroppen helt tæt ind mod Nocturne.

"Det føles nok som nåle, men smerten er kort."

Sådan plejede hun i hvert fald at opfatte det. Selvfølgelig fandtes der folk, som tændte på den slags, og der fandtes ofre, hvor man blot måtte ruske og bide en del før de holdt sig helt stille. Men her startede Natasha blot med at køre tungen henover såret, hvor en stærk smag af den kraftige adrenalin i blodet straks ramte hende. Hun rynkede kort på næsen, men fortsatte alligevel sin proces, hvor hun efter kort tid lod sine tænder synke ned i det bløde kød. Det var svært at være specielt mild med sit fødeindtag, men med øjnene halvt lukkede, så hun kunne observere Nocturne, lod Natasha langsomt den livsgivende væske flyde indenbords, imens hun ignorerede den knap så tiltalende bismag.
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   7/2/2016, 18:01

Han kigede på hende, en smule overrasket over hendes direkte spørgsmål. Han så personligt ingen grund til at han skulle svare hende andet end hvad sandheden var da hun endnu ikke havde vist nogle tegn på at hun havde tænkt sig at gøre noget ondt ved ham. Han kiggede mod hende igen, nikkede i første omgang for at fortælle hende at hun havde ret i at det var grunden til at han var blevet holdt tilbage.

"Ja det var den originale grund, da de så lærte lidt mere om mig, så ville de så vidt jeg forstod forsøge at bruge mig som et våben, muligvis skabe flere som mig så de ville have noget til at sende imod større gruppe af bevæbnede folk."

Han blev overraskende som hun kom tættere og tættere på ham, han vidste jo selvfølgelig godt at hun skulle tæt på for at hun ville være i stand til at bide ham, men det var stadig meget underligt for ham at hun kom så tæt på. Kunne hun ikke have haft mere afstand? Men måske det ikke havde været muligt for hende at bide ordentligt så. Han kunne mærke sit hjerte banke, faktisk banke en smule kraftigere end tidligere, hvad fanden skulle det til for? Var det bare spændingen ved tanken om at blive bidt af hende? Hans tanker kørte en smule indtil han hørte hendes stemme, og så mærkede hugtænderne der borede sig ned i hans hals, og han bed et smertet støn sammen mellem læberne.

"Det er værre at få tappet blod normalt..."

Sagde han roligt som han uden selv at lægge mræke til det havde grebet om hendes skulder med den ene hånd, mens han holdte fast i hendes talje med den anden hånd. Han var ikke hård men han kunne af en eller anden grund ikke undlade at gøre det. Det var nød til at være chokket over bidet der gjorde det. Han kiggede ned på hende, men kort efter det kiggede han bare op i loftet.
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   25/2/2016, 22:38

Natasha opfangede ikke hans nik, men hævede i stedet et undrende øjenbryn. Nocturne var altså en form for genetisk manipuleret våben, som folk havde tænkt sig i krisesituationer. Nu var hun først rigtig spændt på, hvad hendes åndeven ville bringe med sig. Forhåbentlig informationer om, hvem der ejede firmaet, som stod bag forsøgene. 

"Nåede de at klone Dem, Nocturne? Er der andre derude, som man bør vide om?"

For hende betød afstanden alt og ingenting. Egentlig så brød hun sig ikke om folk, som blot nærmede sig hende uden grund eller advarsel, specielt ikke, hvis hun var optaget eller, at de var beskidte. Derimod brugte hun selv meget energi på at komme tæt på folk, da hun ikke opfangede de seksuelle signaler der blev sendt, og samtidig fik enormt meget viden af at være tæt på folk. Derfor, da hun bed tænderne i ham, bragte den strøm af blod, som hun fik indebords, et hav af informationer. Ikke hans alder præcis, men tæt på, og mange andre biologiske faktorer. Dog, med tænderne stramt trukket sammen om huden på ham var det ikke mulig for hende at tale, så hun nøjedes med et lille "mmm", som bekræftelse på, hvad han sagde.

Hun mærkede godt, at han pludselig havde taget fat om hendes krop. Det var ikke ubehageligt, men det fik hende til at være lidt ekstra opmærksom på hans bevægelser. Hun mærkede godt, at hans puls steg, og med det han havde fortalt, så var hun yderst forsigtig, hvad det angik. Alligevel lænede hun bare hovedet en anelse tættere på, så hendes højdeforskel ikke ville rive ham i halsen, fordi hun trak nedad.
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   26/2/2016, 13:17

"Ikke af hvad jeg ved, så vidt jeg ved er jeg den eneste af mig der eksisterer i verdenen... Men hvis de skulle få fat i mig ville de nok bare forsøge igen."

Han smilede stadig, og ordene lod til at få ham til at slappe en smule af. Han lyttede meget til hende og stoppede med at tale nu hvor han alligevel ikke kunne få svar ud af hende grundet at hendes mund trods alt var rimeligt optaget af at drikke fra hans hals. Han var stadig meget underlig omkring hele situationen, så underligt at have nogen til at sidde og bide i hans hals for at drikke af hans blod. Bare tanken om at vampyre faktisk eksisterede var meget underligt for ham. Han kiggede ned på hende da hun rykkede sig tættere på ham for at hun bedre kunne bide, og han sørgede for at hjælpe hende med det.

"Nu ikke tag alt for meget, du kan sagtens tage mere, men vil gerne undgå at besvime"

Han sagde det med et flabet smil, og det kunne høres i hans stemme. Han sørgede for at han holdte hende oppe så hun havde fri adgang til hans hals uden at hun selv skulle kæmpe ret emget for at holde sig oppe. Så han holdte hende oppe og ind i mod sig indtil hun var færdig med at drikke af hans blod. Han kiggede skiftevis op i loftet og ned på hende for at finde ud af om hun var ved at få det bedre end hun havde det i forvejen.

"Er det her normalt sådan du får blod? Får fremmede venlige folk til at give dig?"

Han kiggede bare ned på hende som han spurgte hende.
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   20/3/2016, 22:50

Det havde en underligt beroligende effekt, da Nocturne forklarede, at han sandsynligvis var den eneste af sin slags. Selvfølgelig kunne Natasha, med den baggrund hun havde haft og de idéer der var blevet hende forklaret, godt se hvor værdifuld en mutant som Nocturne kunne være på slagmarken eller som vagt. Dog, en genetisk modificeret hær der både var ualmindeligt stærke og selvhelende, kunne sagtens yde problemer. Det lød som starten på noget, som verden endnu ikke var klar til. Overalt slikkede man stadigvæk sårene efter den sidste krig der bogstavelig talt havde lagt verden og milioner af liv i ruiner. Hendes tanker fløj stadigvæk hektisk rundt om emnet, men hendes skarpe sanser bemærkede alligevel, hvordan Nocturne's hjerterytme langsomt faldt igen. Hendes egen krop bar ikke mange beroligende effekter, såsom varm hud, hjerteslag eller en livsbekræftende ånde, så hun formodede, at det var nærheden mellem dem, som gjorde udslaget.

Da Nocturne talte til hende igen, så Natasha ikke nogen anden mulighed end at sende ham et forstående blik samtidig med, at hun langsomt påbegyndte afslutningen på sit måltid. Nocturne ville formodentlig have en sær følelse i kroppen, da en del mere blod end de normale mængder var blevet tappet fra hans krop, men stadigvæk ikke nok til, at han blev dårlig. Hun kendte efterhånden græserne for mange forskellige kropstyper og bare det, at Nocturne både var høj og godt i stand gjorde, at hun var temmelig sikker i sin sag.

Ganske blidt trak hun tænderne fri af hans kød og fjernede læberne fra huden, inden hun rettede hovedet op igen og langsomt satte sig tilbage på plads, så hun sad pænt ved siden af ham.

"De bør nok placerer en finger eller to foran hullerne, så De ikke mister unødvendige mængder, blot indtil Deres hud har lukket sig igen."

Hun sendte ham et roligt smil, imens hun forklarede, og samtidig gav sig til at fjerne handsken fra sin højre hånd. Derefter kørte hun en bleg finger over ydersiderne af hendes mundviger for at fjerne eventuelle rester. Hendes krop som førhen havde virket syg og måske endda en anelse sammensunket, viste nu tydeligt effekterne af blodets virkning. Læberne havde fået en anelse mere kulør og hendes øjne der før havde været ganske svage i farven, strålede nu af en slags gennemsigtig lilla. Desuden sad hun noget med sikkert end før. Hun vendte blikket helt mod ham, og foldede hænderne i skøddet.

"Nogle gange. Det er sjælendt, at jeg støder på så venligsindede væsner som Dem, men jeg er bange for, at jeg desværre er tvunget til at fortsætte sådan. Selvom vampyrer er en anerkendt race, så er der ikke mange af os tilbage. Desuden virker det stadigvæk grotesk flere steder at servere blod… Så, jeg takker Dem for Deres generøse donation."
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   29/7/2016, 16:42

//Er du stadigvæk interesseret, @Nocturne? :-)
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   

Just a place to sleep. //Xexilia//
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» A small place to live. (Nille=privat)
» Wrong place i think?//Natalie//
» The Darkness in this place - Demetri