IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Just a place to sleep. //Xexilia//

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
ForfatterBesked
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

Race : Mutant
Navn. : Subject-102 Alias Sobek
Alder : 24
Evner/Classes. : Sauronthrope
Bosted : Former Testing Facility, that have now been wrecked.
Tilhørende klan. : -ingen-
Partner. : Well I have this lovely bed I enjoy...
Slaver. : Well I guess I am at the moment...
Antal indlæg : 210

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   6/1/2017, 17:06

Han var meget ukendt med denne form for blodtab, normalt når han havde mistet blod havde han også meget adrenalin i kroppen og det kunne derfor ikke mærkes så tydeligt, hvilket var grunden til at han nok virkede en smule svagere end han burde være. Han kiggede på hende, og lyttede på hendes ord om at han burde dække hullerne sådan at han ikke mistede for meget blod, han gjorde også som hun sagde fordi hun vel vidste en del mere omkring det.

"Så må vi vel håbe på at det ikke tager alt for længe da jeg ikke gider sidde stille alt for længe."

Han forsøgte at holde humør højt, for ikke at lade samtalen og situationen glide hen et sted hvor han ikke kunne være med mere. Han havde det ikke godt med seriøse samtaler da de var hårde for ham, fordi han ikke var vant til dem og ikke vidste hvordan han skulle bære sig af med det ordentligt.

"Groteskt? Hvad er der mere groteskt ved at servere blod end ved at servere kød? Men hvis vi mødes igen og du har brug for blod må du jo sige til, så længe det ikke bliver dig en vane."

Sagde han igen med et lille grin. Han slap nu hullerne i hans hals, og gjorde an til at gå op af sengen, han havde også lagt mærke til at hun virkede noget friskere igen, hvilket han var glad for. Han stillede sig ved fodenden foran hende.

"Jeg er glad for at se du har fået det bedre af at drikke blodet."

Da han nu var kommet op igen, kunne han godt mærke at han ikke helt havde energien til det hvilket var derfor han endte med at sætte sig ned på sengen igen.
Tilbage til toppen Go down
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.

Ingame Titel: : Leder af the Calvarinos, mafiaen.
Race : Elder.
Navn. : Natasha Von Calvarinos.
Alder : Ca. 2500 år.
Evner/Classes. : Nekromantik.
Tilhørende klan. : The Calvarinos (The Mafia).
Partner. : Forlovet med Vladimir Von Calvarinos.
Slaver. : Nice and fresh, please.
Evt. bemærkninger. : Natasha er blind, men hendes øjne har en tendens til alligevel at skifte farve efter hendes humør pga. en mutation.
Antal indlæg : 125

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   6/1/2017, 21:59

Natasha vidste, at forskellige individer reagerede meget forskelligt. Hun havde oplevet et par stykker, som var blevet dårlige efter blot et par få slurke, hvor andre næsten lod sig tømme før, at de viste nogen tegn på, at deres krop var utilpas. Nocturne tog det ganske pænt efter hendes mening. Hun havde aldrig selv prøvet at få taget blod af en anden vampyr - eller dæmon - da hun anså sit blod som værende alt for dyrebart til den slags. Desuden var det også en meget personlig sag for hende. Derfor kom hendes bedste bud altså fra erfaring med alle mulige andre end hende selv.

"Forståeligt. Sløves Deres helingsprocess, hvis De er svækket?"

Handskerne gled let over hendes slanke hænder igen. Hun ønskede ikke at gøre Nocturne endnu mere utilpas ved følelsen af hendes kolde hud, hvis de havde behov for at udveksle håndtryk eller lignende igen. Hans krop ville formentlig være ekstra sart et lille stykke tid, på grund af blodtabet, men intet alvorligt. Bare nok til, at hun vidste, at han burde sove og ikke hende.

"Blod forbindes ofte med noget frygteligt. Engle og mennesker er sarte i forhold til den slags, da blod for dem oftes relateres til død, smerte og vold. Deres kød er under ordnede forhold, men om donationsblod vides ofte ganske lidt."

Mundvigerne formede sig i et lumsk smil, inden hun svarede på det næste.

"Det er allerede en vane."

Præcis som Nocturne, valgte Natasha også at rejse sig. Hendes krop føltes bedre end den havde gjort længe, og hun var allerede imponeret over de egenskaber, som Nocturne's blod medførte. Hun ville nok aldrig glemme ham eller det tilbud - og det var måske mere skidt end godt. Hun opfangede, hvordan han bevægede sig rundt i værelset, nærmest for at få følelsen at blodtabet til at forsvinde med lidt motion, men hvor han kort tid efter måtte give op og sætte sig igen. Hun skulle netop til at sætte sig hos ham, ligesom han gjorde i receptionen, da hendes mobil pludselig ringede. Hun greb den hurtigt, og vendte så blikket mod Nocturne, uden overhovedet at kaste et blik på den gamle mobil.

"Jeg vil så nødig være uhøflig, da De allerede har hjulpet mig så meget, men dette er et meget vigtig opkald, som jeg har ventet på længe. Kan De have mig undskyldt et øjeblik? De kan hvile Dem imens. Jeg er tilbage om et øjeblik."

Hun ventede på hans bekræftelse, og hvis han ikke gav den, så ville hun lægge telefonen på et natbord nær sengen. Hvis han gav hende lov, så ville hun rejse sig og smutte ud foran værelset, og lukke døren efter sig. Ude på gangen, ville hun tage imod opkaldet og fører mobilen op til øret.

"Smukkedukke! Du gætter det aldrig!"

Lød det hæst i den anden ende af røret, selvom hun vidste, at ånden faktisk var inde i selve mobilen.

"Jeg beder Dem haste til pointen, Spartoo. Jeg har ventende selskab."

"Jaja, altså!… Er du mig nu utro? Ej. Ej. Jokes aside. Ham fyren, ikke? Han er forsøgsdyr. Men eh, det vidste du vist godt. Menmenmenmen! Han er faktisk ikke et hvilket som helst forsøgsdyr! Gæt hvis?"

"Sparto… "

"Undskyyyyyld. Fyren aka. eksperiment 102 tilhører ingen ringere end din elskede Vladimir. Det er åbenbart super-duper hemmeligt, og fyren har altså været forsøgsdyr det meste af sit liv. Han er faktisk 24! Så matcher i næsten, right?"

Igen latter i mobilen. Men denne gang var Natasha lidt for overrasket til at vrisse over den irriterende ånd. I stedet takkede hun blot kort og høfligt for hans tjeneste, inden hun lagde på og stak mobilen tilbage igen. Hun fornemmede Ghost tæt på.

Miss. Godt nyt?

"Det… Det er det måske endda."

Lidt paf, men også nysgerrig efter mere vendte hun tilbage til værelset igen. Hun åbnede i døren og trådte et enkelt skridt indenfor, imens hun lige brugte et øjeblik på at finde ud af, hvor Nocturne nu befandt sig.
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   6/1/2017, 23:23

Han vidste jo selv fuldt ud naturligt hvordan hans healingsevne fungerede, så hendes spørgsmål var et rungende nej fra hans side af. Hvis han var svækket var der jo stor chance for at hans adrenalin-niveauer ville stige og derved ville hans healing træde i kraft langt stærkere. På nuværende tidspunkt følte han dog ikke nogen form for fare eller grund til at være på jagt hvilket betød at det var stabilt og at han derfor kun healede lidt hurtigere end almindelige mennesker.

"Nej jeg er blot afslappet så jeg healer kun lidt hurtigere end et almindeligt menneske."

Han svarede hende roligt og køligt, han var i et godt humør, men trods det kunne han ikke lade være med at svare kort og kontant på hendes spørgsmål. Det var trods alt sådan han var blevet oplært af sin tid hos videnskabsfolk. Han kom til ens vag grinen da hun sagde at det allerede var hende en vane at drikke hans blod, dette kunne godt gå hen og blive mere farligt for ham hvis han ikke passede på.

"Forhåbentligt har du ikke brug for det for ofte så? Men har mennesker ikke selv doneret blod i mange år til hinanden? Jeg mindes at have læst om det..."

Han havde læst nogle gamle lægemagasiner i sin tid han havde sat fanget og der kunne han huske reklamer for at være bloddonor. Da hun sagde at hun lige skulle tage et opkald så nikkede han bare til hende, og efter hun havde forladt værelset så hev han sig tilbage og hvilede hovedet på en af hovedpuderne hvor det ikke gik længe inden han døsede hen, men så snart døren gik op igen vågnede han hurtigt med et sæt, og det tidligere rolige hjertebanken blev erstattet med nogle noget hurtigere og kraftigere slag som han satte sig hurtigt og tørrede søvnen ud af øjnene.

"Nu håber jeg at samtalen var værd at vente på og at det ikke var fyldt med dårlige nyheder?"

Sagde han med et smil som han forsøgte at vågne helt igen, han kunne slet ikke mindes noget så behageligt som den seng han lagde i. Så blød og varm, det var helt underligt. Sengen i hans celle havde da været blød og behagelig nok, men det var jo ingen ting sammenlignet med det her.
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.

Evt. bemærkninger. : Natasha er blind, men hendes øjne har en tendens til alligevel at skifte farve efter hendes humør pga. en mutation.

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   8/1/2017, 22:56

Nocturne behøvede ikke engang nævne for hende, at han var afslappet. Hun kunne fornemme, hvordan hans puls og krop langsomt vendte tilbage til det normale, hvilket fik blodet til at glide roligere. Han kunne selvfølgelig ikke vide den slags, men hun påskønnede ofte disse evner, hvis der var tale om kommunikation med andre væsner end de koldblodede. Enkelte faktorer kunne være med at til at afsløre løgne, sygdom eller andre punkter, som kunne udnyttes. Hendes skarpe var en tand skarpere end de flestes, takket være livet uden sit syn, så der var små ting, som selv Vladimir næppe ville kunne opfange, men som hun ville.

"Glimrende. Jeg ville nødig være grunden til, at Deres krop begyndte at stresse. Medmindre De selvfølgelig foretrække det, hvis De skal hele et sår? Jeg fornemme ved Deres svar, at De heler hurtigere under pres?"

Natasha kunne selvfølgelig ikke se om såret lukkede sig eller ej, så hun havde ingen idé om, hvordan "lidt hurtigere" egentlig arbejdede. Hun var klar over, at duften snød hende, da blodets fært stadigvæk hang i lokalet. Ved Nocturnes spørgsmål foldede hun hænderne, og sukkede stille. Interessen virkede ikke specielt stor, men hun forsøgte tydeligvis at forklare sig.

"Det er yderst forskelligt. Vi kan sagtens gå flere dage uden et måltid, og stadigvæk fungere alligevel, men vi bliver svagere uden mad. De må forstå, Nocturne, at jeg er udødelig, men jeg bliver stadigvæk sulten. Helst spiser jeg gerne aften og morgen, men det er længe siden, at det har kunne lade sig gøre. Vores krop har det bedst med regelmæssig føde. Det holder desuden vores helingsevner ved lige. Det er derfor vi gerne har faste donorer…"

Hun vendte sine blinde øjne imod ham.

"… Men mennesket er ikke glad for at dele. Det er sandt, at mennesket igennem mange årtier har fundet fornuften i at donerer blod, dog udelukkende til hinanden. De lod til at være skræmt ved tanken om, at vi byttede vor blod for deres, trods vores deres egne ueffektive evner. Vampyrblod er kendt for at have specielt gode helende egenskaber."

Her kom endnu et suk, og en af de grunde til, at Natasha generelt ikke havde meget tilovers for menneskeracen. Selvom hun engang havde indåndet den samme luft, spist den samme mad og følt varmen fra hendes egen levende krop, så føltes det ganske urealistisk for hende at tænke på, at hun nogensinde havde haft noget tilfælles med sådan en inkompetent race. Hun huskede ikke minderne af sit tidligere liv eller menneskene derfra. Noget hendes forældre havde ment kun gavnede hende, da det ikke gjorde hende blød. Det gjorde hende ikke menneskelig.

"Bestemt ikke. Det var ganske interessant faktisk. Bliv De endelig liggende."

Nocturne's pludseligt spurtende hjerte overraskede hende. Lyden larmede så voldsomt i hendes øre, at hun et øjeblik troede, at noget var galt. Det viste sig dog hurtigt, at staklen blot var udmattet. Natasha lukkede døren bag sig, og tog et par skridt ind i lokalet. Hun hvilede armene foldet foran brystet, imens hun stirrede stift ud i luften foran sig. Hendes toneleje var blidt, da hun igen henvendte sig til ham.

"Medmindre De ønsker at sove videre, hvad siger De så til, at vi lære hinanden lidt at kende? Det må være det mindste, jeg kan gøre efter, at De har udvist så stor en venlighed imod en komplet fremmed som jeg."

Det var sjælendt, at hun brød sig helt om noget-for-noget. Specielt når det betød, at hun potentielt kunne være tvunget til at udleverer information om sig selv. Men dette kunne være en chance for at lære, hvorfor Nocturne havde været så værdifuldt et forsøg for Vladimir, selvom hun allerede havde et temmelig klart billede. Selvfølgelig, hvis han ønskede at sove, så ville hun prøve igen dagen efter.
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   9/1/2017, 00:51

Han kunne ikke lade være med at grine en smule af hendes spørgsmål, da hun sagde hun ikke ville være grund til at han stressede. Men han undgik det og rystedet bare på hovedet af hendes spørgsmål om han ønskede at være stresset.

"Ja jo mere adrenalin i min krop jo hurtigere healer jeg. Hvilket dog også er grundlaget for min mutation og derved min 'evne'"

Han forklarede hende blot roligt, fordi han ikke havde så meget energi og at han egentligt ikke forstod at der var noget forkert i at udlevere den slags information om sig selv. Han var uvant til manipulation og skumle planer som var en normal del af folks hverdag han var selv en ligefrem person, og var vant til at ting var som de så ud til at være på overfladen. Han lyttede dog interesseret til hendes forklaring om mennesker og hvordan de ikke ønskede at dele, dette virkede også absurd for ham, fordi så vidt han jo havde oplevet gennem kvinden hos ham så var der da intet der gjorde vampyrene værre end mennesker. Han kunne ikke helt få hvilket sit hoved om dette koncept med racisme, det virkede underligt og forkert for ham. På trods af at han vidste at dyr også frygtede hinanden. Endda uden nogen særlige oplevelser.

"Godt at høre, og tak."

Han fik sig dog sat lidt mere op så puderne støttede hans ryg istedet for hans hoved, og han fik så igen styr over hjertets banken nu hvor han vidste er ingen risiko var. Han kunne også mærke at såret vist var lukket helt nu. Han blev en smule overrasket over hendes spørgsmål, men han kunne ikke få sig selv til at sige at han ville sove. Fordi hvis han fremstod som træt kunne det også være at han fremstod som svag og det ville ikke være acceptabelt, det var farligt at være svag overfor andre selv dem man stolede på.

"Det lyder da som en god ide. Men ved desværre ikke helt hvad jeg skulle spørge dig om. Udover selvfølgelig hvem du er?"

Hans spørgsmål var en del mere generelt og bredt end man måske ville forvente, men Nocturne forstod ikke det her med samtale så godt, og slet ikke det med at føre en. Han var derfor bare nød til at prøve sig frem. Efter at have stilt sit spørgsmål satte han sig langsomt helt op i sengen og sørgede for at der også var plads til at hun kunne sidde. Han kiggede på hende og afventede egentligt bare hendes svar på hans spørgsmål.
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   11/1/2017, 22:47

Natasha nikkede stille, imens hun mentalt noterede sig de ord, som Nocturne brugte til at beskrive sin evne. Det var i særdeleshed en nyttig ting at kunne, det som han forklarede om. Hun kunne både sammenligne ham med vampyrerne og varulvene, hvilket i sig selv var en både foruroligende og samtidig fascinerende tanke.

"Ganske interessant. Ja, jeg beklager mine evige spørgsmål, men jeg ønsker ikke, at De skal føle utilpashed eller lignende. Havde Deres evne nu ikke hjulpet, så måtte vi-… Nej, læger er De vel ikke glade for så?"

Hendes tone blev en anelse mere forsigtig. Var Nocturne besvimet eller lignende, så havde hun selvfølgelig skaffet lidt ekstra hjælp, hvis ikke, at hun havde benyttet sig af sit eget blod. Dog slog tanken hende, at det nok ville være en temmelig dårlig idé, hvis Nocturne vågnede op omgivet af lægefolk i et lille lokale. Der var ingen grund til unødvendige dødsfald. Så sulten var ingen af dem.

"Ingen årsag."

Hans hjerterytme sagde noget helt andet end hans ord. Egentlig havde hun mest lyst til at gå, så Nocturne kunne hvile hovedet til natten efter, men siden han valgte at spørger videre, følte hun samtidig, at det ville stride imod hendes opdragelse, hvis hun valgte at gå midt i samtalen. Derfor blev hun. Da Nocturne rykkede sig, satte hun sig på kanten af fodenden, med fronten vendt imod ham. Hendes hænder blev lagt i skødet, og benene lagt over kors. Hans spørgsmål var ikke noget, som hun ikke havde forventet, men det var alligevel så bredt, at hun blev i tvivl om, hvad hun egentlig kunne svare. Derfor forsøgte hun sig stille frem.

"Hvem jeg er. Det var dog et frygtelig bredt spørgsmål, Nocturne. Men… som jeg allerede har informeret dem om, så er mit navn Xexilia Night. Jeg er af racen vampyr, hvilket forklare min alder, som ligger omkring de 2000. Jeg er en kvinde, hvis interesser ligger inden for musik, god mad, helsebehandlinger og… engang en god bog. Men ikke længere desværre."

Natasha vidste, at det var lidt af et risk, at hun indikerede ting der fortalte om hendes største svaghed. Alligevel følte hun, at det ville bringe nogle ting i orden, samt gøre det nemmere for dem at forstå hinanden. Det ville måske endda medbringe ynk og medfølelse, selvom det ikke lige var det, som hun søgte.
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   12/1/2017, 00:38

Han kunne ikke lade være med at ryste på hovedet af hende, fordi hun havde ret. Nocturne og læger var ikke en kombination der var god. Han forsøgte dog stadig at se om han ikke kunne lave lidt sjov med det.

"Nej ikke med mindre du gerne vil have let tilgængeligt blod?"

Sagde han med et lille grin. Han nikkede også til hende ord om at det var ingen årsag, mens han langsomt faldt mere til ro. Han lyttede derefter til hendes svar, han fangede det hele, men det var dog ikke alting han lige forstod hvad hun mente med. Foreksempel da hun forklarede omkring det med at hun engang havde nydt bøger men ikke længere. Han forstod ikke helt hvad det var hun forsøgte at forklare med det. Det gik så op for ham efter lidt da han havde set hvordan hun havde opført sig og set de forkerte steder hen til tider, eller hendes blik bare havde virket fjernt som om hun ikke så på ham men noget bag ham. Det var kun med disse minder og genkendelser at han stykkede det samme.

"Vent, du er blind? Ude af stand til at se? Er det ikke farligt for dig at gå rundt i byen når du ikke kan se?"

Det var ikke fordi han fandt det underligt at hun kunne bevæge sig rundt eller noget i den stil. Han var mere nervøs for hvilken betydning det kunne have for folk der gerne ville gøre hende noget. Han havde også sat sig op helt nu og rykkede hen imod hende, fordi selvom han havde set hende opføre sig fuldt funktionelt så var denne viden nok til at få ham til at se på hende som en skrøbelig genstand. Det gik dog godt op for ham.

"Det var ikke for at tro du er skrøbelig det var blot en tanke. Det må du undskylde du har trods alt bevist at du kan begå dig selv når du ikke er udsultet."

Han havde ikke rigtigt bidt mærke i så meget andet end det at hun ikke kunne se, og så hendes navn som han jo godt kendte og at hun var vampyr eftersom at han selv havde oplevet hende drikke af hans blod var det vidst heller ikke nogen nyhed for ham. Han kunne dog ikke lade være med at tænke henover hendes ord nu hvor han var færdig med at bekymre sig om hende.

"Men god mad? Betyder det når du får meget blod? Eller er der blod der er mere nærrende end andet? Og hvad er helsebehandlinger?"

Det sidste var et ord han ikke forstod, og betydningen af god mad var nok også vidt forskelligt mellem ham og Xexilia eftersom at for ham var god mad blot mad der var nærrende og betød at man havde kræfter til hvad end man skulle gøre i løbet af dagen. Han forstod ikke konceptet bag mad der smagte godt, mad var en nødvendighed og det skulle bare smage som om det var sundt og ufarligt. Det var kun hvis det smagte hæsligt at det var noget man skulle holde sig fra.
Natasha
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   12/1/2017, 09:28

Natasha rystede omgående på hovedet. Hun virkede ikke fornærmet, men "let tilgængeligt blod" virkede bare som en frastødende tanke for hende. Blodet havde sjælendt den smag eller virkning hun søgte, hvis det var let at få fat på. Det havde hun lært af erfaring. Med en krop så sart som hendes, både på grund af hendes delikate opdragelse, samt det faktum, at hun arbejdede en del med den åndelige verden, så havde hendes krop brug for det bedste af det bedste, hvis hun skulle undgå at falme hen.

"Jeg har intet imod at skulle vente lidt, hvis det betyder, at smagen er bedre. Let tilgængeligt er vel en hver koldblodetdes drøm, men desværre ikke min, selvom det havde gjort mange ting en del nemmere."

Hun påskønnede dog hans humoristiske forsøg, og sendte endda et lille smil i hans retning. Det var længe siden, at nogen havde gjort meget ud af at holde en helt almindelig samtale kørende med hende. Hun virkede gerne en anelse reserveret og kortfattet, hvilket havde en tendens til at skræmme nogle parter bort. Da det gik op for Nocturne, at hun faktisk var blind, lukkede hun øjnene et øjeblik og sukkede stille. Begge dele var unødvendige, da hverken hendes øjne eller lunger fungerede, som de engang havde gjort.

"Korrekt. Jeg er blind. En permanent skade, som ikke engang mine fænomenale helende kræfter kunne hamle op med... Og måske. Jeg lader mig ikke skræmme af tanken, men benytter mig i stedet af mine andre sanser i højere grad. Jeg er i stand til at fornemme væsner ud fra deres puls og fært, samt deres bevægelser i nogen grad."

Bevægelserne i sengen, samt vægtfordelingen indikerede, at Nocturne rykkede sig nærmere hende. Ude af stand til at rykke sig længere bagud, takket være det faktum, at hun sad yderst ved fodenden, blev hun, hvor hun var. Natasha var som sagt ikke skræmt af fysisk kontakt, med det havde det med, at hun blev utilpas, da mange berøringer føltes forkerte. Desuden var hun hysterisk angst for, at beskidte ting skulle komme i kontakt med hendes prægtige hud.

"Undskyldning accepteret. Jeg er ikke skrøbelig, men jeg indrømmer gerne, at tabet af mit syn har gjort visse ting en anelse sværere. Dog modtog jeg en god portion træningen inden det skete, og blandet med min styrke, så er jeg sikker på, at det nok skal gavne mig en dag."

Imens hun fortalte, bredte der sig en kølig fornemmelse omkring hende, hvilket tydeligvis var en utilfreds Ghost, som forsøgte at indikere, at den ikke fandt det tilfredsstillende, at hun uddelte så følsomme oplysninger. Ånden havde altid ville hende det bedste, men den manglede samtidig forståelse for mennesker og kultur. Derfor kunne de sagtens blive utilfredse med hinanden, men alligevel var der pli nok i forholdet til, at ånden ikke snakkede til hende - da hun trods alt ikke kunne svare uden, at det ville forurolige Nocturne.

"God mad er ikke nødvendigvis meget blod. Det handler om kvaliteten og smaget af blodet. En gammel, udtjent og syg junkie ville have blod, som jeg ville nægte overhovedet at overveje. Blodets tilstand påvirker i høj grad min krop. Hvorimod ungt, jomfrueligt blod ville være helt perfekt. Specielt engles. Jeg finder det... rensende."

Natasha kastede et blik bagud, hvor toilettet befandt sig, inden hun kortvarig søgte rundt i lokalet. Hvordan forklarede man helsebehandlinger? Der var så meget forskelligt, at hun knap vidste, hvor hun skulle begynde.

"Helse. Noget som er godt for Deres krop. Det kan være et langt karbad, hvor vandet er fyldt med gode salte og duftende urter. Det kan være behandling, som opfrisker huden, spænder den og tilføjer ungdommelig glød. Det kan være massage, som løsner ømme muskler. Generelt er helsebehandlinger noget, som man får gjort for, at man har det godt. Både fysisk og psykisk."

En fraværende hånd blev ført op til hendes blege kind. Nocturnes blod havde i den grad gavnet hendes system, og hun mærkede allerede, hvordan kroppen føltes 100 år yngre. Alligevel savnede hun massagerne og en ansigtsbehandling noget så grumt.
Nocturne
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   12/1/2017, 20:09

Nocturne fandt det underligt ikke at være stærkt afhængigt af ens syn. Han vidste at mange dyr, især øgler som han var tæt beslægtet med ikke rigtigt bruge deres øjne så meget som deres smag og lugte sans. Eller endda evnen til at mærke vibrationer i jorden. Ham selv derimod brugte hans øjne meget til at opfatte verden med, sammen med hans hænder til at føle og forstå. Ved nærmere eftertanke brugte han også sin smagsevne meget. Det var først nu han sad og tænkte at han faktisk indså hvor meget af de ting han havde mødt i naturen han havde smagt på for at bedømme deres gavn eller fare. Men alligevel til at befærdige sig med var det kun syn og tildels lugt og hørelse han brugte.

"Det må da være rart at kunne fornemme folk på andre måder end de kan fornemme dig?"

Han kunne forestille sig der var en del der var sværere uden syn. Bare det at bevæge sig rundt i en skov hvor der kunne være ting på jorden eller en tilfældig gren der stak ud foran en. Det måtte være besværligt. Byerne var nok nemmere der kunne hun vel følge andre folks færden og der var nok færre usædvanlige ting der gjorde det besværligt at bevæge sig rundt?

"Så du bevæger dig ikke udenfor byer kan jeg forestille mig? Eller i hvert fald ikke uden hjælp til at guide dig rundt?"

Nocturne lagde hovedet på skrå, forstod ikke det med at godt mad var noget der smagte godt. Og heller ikke det med hvorfor det var bedre at få blod fra en jomfruelig og hvad jomfruelig egentligt var? Og engle? Vent var de også en ting, nocturne blev bombet med nye ting og spørgsmål gennem hendes få ord. Han kunne dog heller ikke lade være med at stille de fleste af hans spørgsmål.

"Men bare fordi det smager godt nærer det vel ikke mere? Det er jo trods alt det vigtigeste ved blod ikke sandt? Og hvad betyder det at blodet er jomfrueligt?"

Det sidste med englene spurgte han ikke ind til de var vel også bare en race. Nocturnes sind blev endnu mere forvirret ved ideen om helse. Han forstod på ingen måde at det var ting der var godt for en, fordi de ting hun fortalte kunne han ikke se. Jo badet gav mening, det var rart og forfriskende at være ren. Men ellers var det eneste han kunne tænke på en god solid måltid af kød samt en god uforstyrret nats søvn.

"Så det er også helse med et bad? Et godt solidt måltid mad? OG god søvn?"

Det var de ting som Nocturne forbandt med at have det godt, det og så frisk luft og fri himmel over ham. Det var ikke fordi han ikke kunne lide at være inden for men han havde det klart bedre når han kunne kigge op og vide at der ikke var noget der stoppede ham i at flygte. Det med at have det godt psykisk det var måske det hun mente? Var det sådan noget som at vide man var fri.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Just a place to sleep. //Xexilia//   

Just a place to sleep. //Xexilia//
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» A small place to live. (Nille=privat)
» Wrong place i think?//Natalie//
» The Darkness in this place - Demetri