IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

A new roomie ~ Malu

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Veronika
Fourth Class.
Fourth Class.

Race : kamæleon
Navn. : Veronika Corona
Alder : 18
Evner/Classes. : Beskytter
Bosted : En lille 2.værelses lejlighed, til hun finder en som vil dele en større lejlighed eller hus med hende
Partner. : Maybe
Slaver. : N/A
Evt. bemærkninger. : Altid frisk på et emne xD
Antal indlæg : 604

IndlægEmne: A new roomie ~ Malu   7/1/2015, 22:46

S: Las Vegas. En kro
T: 19:48
V: pænt varmt
O: Et par væsner som fester og drikker. Nogle fulde mens andre er ædru endnu
R: Menneske

Det var aften i Las Vegas, men det var stadig pænt varmt. Det var jo stadig mere eller mindre hedebølge over landet, så det var varmt om dagen, og aftenen var også varm. Hun gik stille gennem byens gader, og var på vagt over for folk som så mistænkelige ud. Hun var ikke sikker på hvem som vidste hvad hun helt præcis var, men hun vil line et menneske lige nu, dog vidste hun at der var en slavehandler som vidste hvad hun var, men om han var død eller ikke, vidste hun ikke. Hun var lige blevet menneske i dag, så hu var ikke så bange for, at hun pludselig vil blive en ny race. Mens hun gik gennem gaden, så hun sig lidt rundt, og da hun så en lille kro, valgte hun at gå over til den og ind i den. Hun stod lidt og så rundt på alle de væsner som der var her inde lige nu, men gik så op til baren hvor hun bestilte en cola da hun helst ikke vil drikke lige nu. Hun satte sig oppe ved baren og så rundt på dem som der var til stede. Måske vil hun finde en hun kunne snakke lidt med, da hun gerne vil ha noget selskab lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Malu
Nybegynder.
Nybegynder.

Race : Skytsengel
Navn. : Malu Calfuray
Evner/Classes. : hun tage smerte på sig og påføre andre hendes egen smerte. det er ved berøring.
Partner. : none
Slaver. : none
Antal indlæg : 55

IndlægEmne: Re: A new roomie ~ Malu   8/1/2015, 14:17

Malu sad oppe i baren, i en kro midt i las vegas. hun havde et glas med en smule Whisky. hun havde hætten slået halvt op så en dækkede det bagerste af hendes hoved, så det sælv farvede hår strittede en smule. udover sin grå hætte trøje, havde hun ne hvid skjorte under og et par grå shorts på. hendes våben hang i det tykke bælte der sad om hendes hofter. hun stirrede tomt ud i luften og tog en sjældent gang imellem en lille nip af sin Whisky. på gulvet ved hendes side lå en halv slidt militær taske, som så ud til at være godt proppet. Malu havde været i landet i nogle uger nu og var begyndt at løbe tør for steder at overnatte. hun havde brug for at fast sted. selvom det havde været så varmt var hun ikke glad for så ofte at skulle sove ude på gaden.
Malu lagde mærke til en pige stille sig ved baren kun nogle stole fra hende. det krystal blå øje så studerende på pigen. hun så ud til at være på nogenlunde samme alder som Malu. Malu så sig lidt omkring med et tænksomt blik, men rakte så sit glad hen mod pigen med kækt smil "skål" sagde hun med hendes britiske accent og et venligt glimt i øjet.

//håber dette er okay ^^
Veronika
Fourth Class.
Fourth Class.

Bosted : En lille 2.værelses lejlighed, til hun finder en som vil dele en større lejlighed eller hus med hende

IndlægEmne: Re: A new roomie ~ Malu   8/1/2015, 15:38

Veronika så op da hun hørte en stemme, og så over på den unge pige som stod ikke så langt fra hvor hun selv var. Veronika var dog ikke helt sikker på, om hun havde sagt skål til hende eller en anden, men valgte alligevel at løfte sit glas op, nikke stille til pigen med et smil. "Skål." svarede hun tilbage, og drak noget af sin cola, inden hun satte den på bordet igen, stadig med blikket rettet mod pigen, som ikke så ud til at være meget ældre end Veronika selv var det. Hun blev ved med at se på pigen, og fik øje på det sølv hår som hun kunne se. De klædte pigen med sølv hår, og gad vide om det var hendes rigtige hårfarve eller en hun havde fået lavet? Farven så dog meget naturlig ud til pigen, så Veronika tvivlede på at det var farvet. Hun valgte at sætte sig en smule tættere på pigen, lige ved siden af, så de måske kunne snakke hvis hun ville det, ellers skulle Veronika nok lade hende være.
Malu
Nybegynder.
Nybegynder.

Evner/Classes. : hun tage smerte på sig og påføre andre hendes egen smerte. det er ved berøring.

IndlægEmne: Re: A new roomie ~ Malu   8/1/2015, 15:57

Malu smilte lidt mere da pigen faktisk gengældte hendes skål. derefter tog hun en lille slurk af sin whisky imens hun betragtede Pigen "kender du stedet her omkring?.. jeg er ny i byen og er lidt på vildspor af alting her i byen?" sagde hun med den britiske accent. hun satte sig lidt bedre til rette i stolen, hvorefter hun vente fronten md pige og stilte sit glas "mit navne er Malu" hun rakte hånden frem mod pigen, som en hilsen og et afventende blik på hende. det krystal blå øje så direkte mod pigens øjne, for at få øjenkontakt. for det andet øje havde hun sin læder klap, med den udskårederose på "må jeg vide hvad dit navn er?" spurgte hun med hovedet en smule på skrå. Malu havde ikke snakket med mange efter hun var kommet til den nye verden her, men hun var selvsikker og troede på hun nok skulle klar det og slevom hun måske ville komme ud i noget ballade.

Veronika
Fourth Class.
Fourth Class.

IndlægEmne: Re: A new roomie ~ Malu   8/1/2015, 16:34

Hun nikkede som svar på pigens spørgsmål. "Ja jeg bor i byen, så kender den sådan rimelig godt. Kan nok godt vise dig rundt i byen her hvis det er?" svarede hun, og så på pigen som åbenbart hed Malu. Veronika tog imod hendes hånd, som en høflig hilsen. "Hyggeligt at møde dig Malu, jeg hedder Veronika." sagde hun roligt. "Så, hvor kommer du så fra? Kan regne ud du ikke er her fra, når du jo selv sir du er ny her, så?" Hun vil gerne vide det, hvis Malu vil fortælle hende det, og hvis ikke, så var det okay.
Malu
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: A new roomie ~ Malu   8/1/2015, 16:53

Malu tog sit glas med whisky igen imens hun lytted etil hvad Veronika sagde og tog så den sidste slurk og tømte glasset "se det ville faktisk hjælpe meget hvis du havde tid til det Vero" sagde hun med et kækt glimt i øjet. Veronika. det navn havde hun hørt mange gange før. hun rettede blikket tilbage på Veronika "jeg kommer oprindeligt fra england.." sagde hun en smule kort, med et mere tomt blik, men smilte så igen "hvad med dig kommer du her fra? eller er du udefra kommene?.. og bo du sådan lige i nærheden af her?" hvis hun nu kunne snakke bare nogenlunde med den pige, havde hun måske et sted at sove for natten. de sidste par dage havde hun sovet på gaden.
Veronika
Fourth Class.
Fourth Class.

IndlægEmne: Re: A new roomie ~ Malu   8/1/2015, 18:25

Vero? Ikke mange kaldte hende det, og slet ikke første gang de lige havde mødt hende. Hun vidste godt at hendes navn var meget normalt, men hun kunne meget god lide det, i stedet for et unormalt navn. Malu var dog også et meget normalt navn, selvom det for det meste var en sammentrækning af Marie-Luise eller noget i den stil. "Kan jeg nok godt gøre." sagde hun, og tog sit glas med cola i hånden, inden hun tog en tår af det, med lod det blive i hånden, inden hun satte det fra sig på bordet igen. Hun nikkede da Malu sagde hun oprindeligt var fra England, men rystede på hovedet da hun blev spurgt, om hun selv var her fra. "Nej jeg er ikke født i denne by her, men har boet her siden jeg var 16 år. Oprindeligt er jeg fra staten Michigan, hvor jeg blev født i Occulta selve byen, og opvokset der, til jeg så valgte at flytte her til." svarede hun og så stille på Malu imens. "Og nu bor jeg i en to værelses lejlighed ikke så langt her fra." fortalte hun.
Malu
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: A new roomie ~ Malu   8/1/2015, 18:38

Malu rynkede en smule på panden, men trak så på skuldrene "altså hvis det ikke er til besvær.." sagde hun mere roligt, imens hun så ned i det tomme glas. det var godt nok en stille pige hun havde fundet her. meget stille og huns milte ikke engang. dette land var ikke meget bedre en england, måtte hun indrømme for sig selv. hun rettede sp blikket på Veronika igen og lagde hovedet en smule på skrå "Michigan.. ah.. okay.. Occulta.." hun havde hørt om dette Occulta da hun kom til dette land, så hun vidste nogenlunde hvad det handlede om.
Malu rettede sig en smule op og strakte sig "en 2 værelses lejlighed.. er det ikke dyrt?.. eller er du en af de heldige med mange penge?" spurgte hun så med et små drilsk blik. hun havde selv ikek super mange penge, hvertfald ikke til at kunne bo et sted alene. men nu skulle hun jo også finde sig et job snart.

Veronika
Fourth Class.
Fourth Class.

IndlægEmne: Re: A new roomie ~ Malu   8/1/2015, 20:07

Hun så på hende, og rystede på hovedet. "Nej nej det er ikke til besvær, overhoved." sagde hun, og smilede venligt til Malu. Faktisk havde hun intet imod at visse hende rundt i byen. Malu kunne så passe på Veronika hvis der skete noget og omvendt, men Veronika tvivlede på der vil ske noget. Da Malu lagde hovedet på skrå, da Veronika havde nævnt Occulta, smilede hun af Malu. "Ja, en meget kedelig by, hvor der ikke er andet end mennesker i. Ikke altid lige spændende." sagde hun, og så sig kort rundt inden hendes blik igen landede på Malu.

"Den er pæn dyr jo, men har lige råd til den, og mad, så jeg klare mig, og nej jeg er ikke speciel rig. Faktisk så har jeg tænkt mig at lade en flytte ind i lejligheden når jeg finder en som vil. Vedkommende skal selvfølelig betale noget af huslejen også, men ja" fortalte hun. Hun var ikke sikker på hvorfor hun fortalte dette til Malu, men nu havde hun fortalt det. Hun smilede venligt til hende, inden hun drak resten af sin cola, og stillede glasset fra sig på boret igen.
Malu
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: A new roomie ~ Malu   8/1/2015, 20:28

Malu grinte kort, men nikkede så "jamen godt så.. du må meget gerne vise mig rundt" hendes smil kom tilbage på hendes læber, da det virkede til Veronika løsnede lidt på. hun smilte hvertfald. Malu rettede lidt på sit klap for øjet, dog uden at fjerne den fra sit øje "tja.. det er hvad jeg har hørt.. jeg tror bare jeg holder mig der fra.. det er det sikreste sted for et menneske som dig at være ik?" spurgte hun så med en små flabet stemme, men grinte så og smilte kækt. hun fik bartenderen hen "en whisky mere tak" og kort efter fik hun endnu en whisky.
ledte hun efter en der kunne flytte ind? Malu så en smule tænksomt på Veronika og vente igen fronten mod hende "sig mig.. nu ved jeg godt du først lige har mødt mig, men.. jeg mangler lidt et sted at bo.. jeg harpenge til at betale noget.. men ikke til en hel lejlighed selv.. kunne du måske overveje at lade sådan en som mig flytte ind?" spurgte hun en smule bedene. Malu havde ikke boet sammen med nogen siden Myh, så det var egentlig ikke en idé hun vra super tryg ved, men som tingene så ud lige nu, var det det eneste hun kunne gøre.
Veronika
Fourth Class.
Fourth Class.

IndlægEmne: Re: A new roomie ~ Malu   8/1/2015, 22:25

Hun nikkede kort med et venlig smil. "Fint, du sir bare til, så skal jeg nok vise dig byen." sagde hun venligt. Hun så lidt på Malu da hun rettede på sin klap, og Veronika undrede sig lidt over, hvorfor hun mon havde en klap for øjet. Var hun blind på det øje? Havde hun mistet sit øje, eller hvad var der sket? Hun var nysgerrig, men lod vær med at spørge ind til det, da hun ikke vidste om Malu vil ha noget imod det eller hvad hun ville. Da Malu sagde det hun sagde, løftede Veronika på øjenbrynet. "Tjo er det vel, selvom.." hun gik i stå. Hun vil ikke sige at hun ikke var et menneske selvom hun linede et på alle måder lige nu. Hun så væk fra Malu, og så på bartenderen i stedet for, selvom hun ikke vil ha noget af ham lige nu.
Hun så godt det tænksomme blik Malu så på hende med, men var ikke helt klar over hvad det blik skulle til for. Hvad tænkte hun på? Veronika bed sig kort i læben, inden hun hørte det Malu sagde. Om hun måtte flytte ind? Øm. Veronika så bare på hende, ude af stand til at sige noget i få sekunder, men smilede så venligt til hende, og nikkede. "Jo kan du godt." svarede hun, stadig med et venligt smil. Hun var blevet overrasket over, at Malu havde spurgt om der, men hun havde ikke noget imod det overhoved.
Malu
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: A new roomie ~ Malu   8/1/2015, 22:39

Malu nikkede kort med blikket på sit glas. det var godt at få lidt kontaktor. det var det hun manglede lige nu. hendes blik faldt på Veronika igen da hun stoppede midt i sin sætning "selvom hvad?" spurgte hun lidt undrende. det virkede som om der var noget galt, men nu kendte de jo ikek rigtig hinanden, så måske burde hun havde blandet sig uden om? det var nu bare en refleks svar og nok en smule nysgerrighed. hun rystede tsillle på hovedet af sig slev og lod Veronika svare hvis hun ville.
Malu blev faktisk lidt overrasket over Veronika sagde ja. det var da en rar besked, men de kendte jo ikke engang hinanden. der gik derfor lidt tid hvor Malu bare så på hende med et lidt undrende blik. men så fik hun et smil på læben "mange tak... det er jeg virkelig glad for.. vil du have noget imod hvis vi gik nu?" spurgte hun så en smule forsigtigt. dette var ikke noget der skete hver dag. hurtigt skyldte hun det sidste af sin whisky "det er kun hvis du ikke skal andet, jeg vil bare så gerne af med mine ting" hun nikkede mod sin taske der stod på gulvet.
Veronika
Fourth Class.
Fourth Class.

IndlægEmne: Re: A new roomie ~ Malu   9/1/2015, 18:23

Veronika sukkede, og så hen på Malu. "Jeg passede aldrig rigtig ind der." sagde hun med et skuldertræk inden hun sukkede stille. Hun skulle nok fortælle Malu at hun ikke var et menneske, men ikke nu, ikke her. Veronika så at hun rystede på hovedet, og smilede af det.

For at være ærlig vil Veronika helst ha en hun ikke kender så godt til at flytte ind, i stedet for en som hun allerede var ven med, for med dette var det godt på to måder. Hvis det nu var en ven som flyttede ind, kunne det jo ende med, at de blev uvenner, og de mistede hinanden da de ikke ad at snakke med hinanden igen eller noget i den stil, hvorimod en fremmed kunne det ende på to måder. At de blev venner og alt sådan noget, eller ikke gad at være venner, men det var bedre end et allerede eksisterende venskab måske blev ødelagt jo. Det var derfor hun havde sagt ja til at hun kunne flytte ind hos hende. Hun smilede til det Malu sagde, og rystede stille på hovedet imens. "Nej slet ikke. Vi kan sagtens tage der over nu." svarede hun. "Og forstår godt du vil af med dine ting." Hun ventede på at Malu blev færdig med at drikke ud, inden hun stille rejste sig op, og så ned på hende med et venligt smil.
Malu
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: A new roomie ~ Malu   11/1/2015, 22:31

Malu rynkede lidt på panden, men nikkede så. det kunne jo ske. nogle gange passede man bare ikke ind. Malu havde ikke som sådan tænkt over hvornår hun passede ind steder og hvornår hun ikke gjorde. hvis hun ikke passede ind, lavede hun plads til hun passede ind. det skabte da også tit en del problemer. men problemer var ikke rigtig noget Malu tog så tungt.. indtil videre kunne intet være værre end hvad der allerede var sket. så så længe ting bare beviste hendes eksistens klarede hun den jo nok.
hun smilte skævt til Veronika og nikkede kort, hvorefter betalte bartenderen for hendes whisky og rejste sig. hun samlede den slidte militær taske op og tog den på ryggen "så lad os smutte" hun nikkede mod døren med et venligt smil, hvorefter hun gik mod døren. hun åbnede døren og gik ud. med det samme tog hun en dyb indånding og pustede tungt ud. det passede hende virkelig godt at hun kunne komme af med sin taske nu. have et sted hvor hun kunne bo fast. det var rar end alt det andet flytten rundt.

Veronika
Fourth Class.
Fourth Class.

IndlægEmne: Re: A new roomie ~ Malu   12/1/2015, 13:01

Veronika ventede tålmodigt på, at hun blev færdig med at betale og samle sin taske op. Hun nikkede kort, og gik så med uden for. Hun smilede til Malu. "Denne vej" sagde hun, og begyndte at gå mod sin lejlighed. Hun sørgede dog for, at Malu fulgte efter hende til Veronikas lejlighed.

//sorry det blev kort, havde ikke så meget krea xD//
Malu
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: A new roomie ~ Malu   3/2/2015, 15:43

Malu fiskede en slidt og små rusten metal æske frem fra sin taske, fra en lomme på siden. hun åbnede æsken, hvor der lå omkring 5 smøger i, hvor hun tog en op. derefter lagde hun æsken tilbage i lommen på taksen og tog smøgen i munden, hvorefter hun fulgte med Veronika. imens de gik fandt hun en lighter frem baglommen og tænde smøgen, som hun tog et dyb sug af og holdte røgen lidt inde, før hun langsomt pustede røgen ud.

//helt iorden, så hpber jeg bare det går mit indæg er lidt kort også heh ^^ og undksyld der er gået så længe men skulle lige have min computer hjem fra reparation og havde ordentlig net igen ^^
Veronika
Fourth Class.
Fourth Class.

IndlægEmne: Re: A new roomie ~ Malu   9/3/2015, 10:15

Veronika så på Malu da hun tog Hun var ikke sikker på hvad der kunne være i den, ikke før Malu åbnede den, og tog en smøg fra den. Veronika røg ikke selv, og vidste at hun aldrig nogle sinde vil begynde på det. Det var jo usundt at ryge, men hun sagde ikke noget til Malu om det, da hun regnede med, at Malu nok godt vidste det selv.
Hun gik stille videre ned af gaden mod sin lejlighed. Der var ikke så langt igen nu, og ikke længe efter kom de til stedet hun boede. Hun låste døren op ind til opgangen, og sørgede for at holde døren for Malu. Da hun var kommet ind også, gik hun op til sin lejlighed, og låste også den dør op. "Ja det så her jeg bor. Ikke noget særligt, men ja" sagde hun, og så på Malu inden hun lukkede hoveddøren efter dem begge.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: A new roomie ~ Malu   

A new roomie ~ Malu
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1