IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

A spirit among men (Dust)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class

Race : Djinn (ånd)
Navn. : Lazumbra Efritt
Alder : 2900 men liner en på 22
Evner/Classes. : skabe og kontrolere ild
Slaver. : jeg har selv prøvet at være en slave og det var ikke sjovt
Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger
Antal indlæg : 348

IndlægEmne: A spirit among men (Dust)   8/1/2015, 14:30

tid: 22:25
sted: den lille bar i hjørnet mellem to gader, den er kendt for at have nogle fantastiske erotiske dansere og især den brandende kvinde
omgivelser: der blev spillet gammelt musik af arabisk oprindelse og der var en scene midt i rummet hvor danserne gjorde deres arbejde.
påklædning: som på billedet

Lazumbra bevægede sig med svingende hofter rundt på senen, til stor glæde for de mange tilskure, og disse tilskure blev en smugle skuffet fa hun tog sig en pause for at drikke, så hun gik ned til baren og bestilte en flaske vodka.

//hvis du ser Lazumbra i åndeverden, vil hun være lavet af ren ild//
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4407

IndlægEmne: Re: A spirit among men (Dust)   8/1/2015, 15:40

Dette var ikke lige just, et vanligt sted for Dust at komme. Faktisk havde han aldrig hørt om det her sted, før hans arbejde havde ført ham hertil, og for at være ærlig lignede det ikke lige frem et sted, som han ville besøge af andre grunde end i arbejds embede. Med et sidste blik op på facaden, gik Dust hen mod døren, og i det øjeblik han skulle til at gå ind af den, forsvandt han for det blotte øje som om, han bare var stoppet med at eksistere, i det sekund han havde prøvet at gå indenfor.
I virkeligheden var han ikke forsvundet, han havde blot valgt at træde ind på et åndeplan, da han gik ind på denne bar, og for dem der var i stand til at se gennem sløret, mellem den virkelige verden og det åndeplan som Dust befandt sig på, ville være de eneste der kunne se hans tilstedeværelse derinde. De ville dog ikke kunne se hvem han var, da Dust fremstod som en form for tåe skikkelse, i øjnene på dem der var på det virkelige plan, og kunne se ind på det åndelige plan. Dog hvis man befandt sig på samme plan som ham, ville man kunne se hvordan han virkelig så ud, for på det åndelige plan lignede Dust, hvad de fleste ville kalde døden i fast form, da han til hver en tid gik med en le på ryggen, men i åndeverdenen altid bar en slags kåbe, der lignede den som grim reaperne, altid havde på når man så billeder af dem i bøger, eller andre steder.

I det Dust trådte ind i selve barens hoved lokale, hvor alle gæsterne befandt sig, og danserne var godt i gang på scenen, var det første Dust lagde mærke til, at en af danserne ikke var som de andre. Han kunne se på Lazumbra, at hun var en ånd af ilden, da hans øjne så åndevæsner for det de i virkeligheden var, men han havde virkelig ikke tid til, at finde ud af hvad en ånd lavede her på en bar, i forklædning som en af danserinderne, der arbejdede her på stedet. Dust havde nemlig en sjæl der skulle høstes, og sendes videre til efterlivet inden denne sjæl blev fordærvet, og endte som gud ved hvad for en plage, her på jorden hvor den ikke hørte til, så han rettede på sin hætte, og fortsatte så sin færden ind på baren.
Med rolige skridt, gik han mod en bestemt plads, der på det virkelige plan så tomt ud, men her på det åndelige plan, kunne Dust se den ensomme kvinde der sad der, og virkede bedrøvet over et eller andet. Hun var klædt i tøj der lignede noget, en af danserinderne på scenen kunne finde på, at valse rundt i når de var her, så Dust kunne hurtigt regne ud, at hun måtte have været en danser, den gang hun stadig levede, og han bedømte hendes død til, at være sket inden for de sidste par år, for hendes beklædninger var stadig en tøjstil, man kunne opleve på flere dansere nu om dage. Dust stoppede op for enden af bordet, hvilket fangede den afdøde danserindes opmærksomhed, da han jo så direkte på hende. Han kunne se tårende trille ned af hendes kinder, og forvirringen malet i hendes øjne, da han rakte en hånd frem mod hende, som en indbydelse til at komme med ham, så de kunne tale sammen et mere fredeligt sted.

http://www.youtube.com/watch?v=Frd53vbCHLg
Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class

Evt. bemærkninger. : glæm hvad disney siger at slippe en djinn ud af dens fængsel giver dig ikke 3 ånsker det giver dig 3. grads forbrændinger

IndlægEmne: Re: A spirit among men (Dust)   9/1/2015, 01:11

Lazumbra så manden bevæge sig gennem ånde-verdenen, han var ikke en af de lokale ånder, får de vidste god at de skulle spørge om lov til at komme her ind (de fleste holdt sig vældelig væk fordi at de var bange får Lazumbra, kun de få spøgelser der kente hende da de var i live turde være her)
hun forsvandt pludselig fra den menneskelige verden (hvilket skræmte en del folk omkring hende) og hun bevægede sig som en varm brise gennem mængden hen til den yders uforskammede ånd, som var ved at stjæle en af hendes venner (det var en danserinde som blev myrdet af en beruset mand, hun havde søgt Lazumbras beskyttelse fra stærkere ånder)
hun stillede sig lige bag ham og rømmede sig ''du er tydelig vis ny her i byen, for ellers ville du vide at ingen signere mine gæster, uden at blive forvandlet til aske'' Lazumbra er særlig beskyttende over for denne pige for det var Lazumbra havde selv lært hende at danse ''så jeg vil bede dig om enten at forsvinde eller sæt dig tilbage og nyd showet''
pigen var skrækslagen over for Dust og hun rejste sig hurtigt og løb bange over bag Lazumbra og gemte sig bag hende
Dust
First Class.
First Class.

Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...

IndlægEmne: Re: A spirit among men (Dust)   9/1/2015, 11:50

Ånder. Hvorfor skulle det altid være ånder?
Han havde før haft komplikationer med ånder, der gerne ville beskytte de sjæle væsner de havde lært at kende, men han måtte da indrømme at dette var første gang, at han havde problemer med en ånd, der selv kunne vandre mellem det virkelige plan, og det åndelige plan. Da sjælen af denne tidligere danser, virkede bange for ham, og gemte sig bag denne ånd af ilden, rejste Dust sig op og vendte sig om mod dem, da en ånd fandme ikke skulle komme her, og gøre hans arbejde mere besværligt end det egentlig var.

"Du må vist forveksle mig med nogen, der rent faktisk gider at komme her, for at se på en hidsig ånd, der ryster måsen for penge! Eller er det fordi du forveksler mig med dig, og tror at fordi jeg er på dette åndelige plan, så er jeg en ånd lige som dig?" spurgte han i et forholdsvis roligt toneleje, der antydet at han ikke var kommet her, for hverken at nyde godt af hvad denne bar kunne tilbyde, eller for at lave ravage udover det hele "Jeg er kommet her, for at afhente sjælen der står bag ved dig, da hun som du nok har opdaget er død, og ikke længere høre til her på jorden! Det er vældig sødt af dig, at du prøver at passe på hende, men hvis hun bliver her meget længere, så er det ikke hende der har brug for beskyttelse, men derimod den her bar! Og alt andet hun kan nå at komme i nærheden af, før jeg når frem og får hende sendt videre!"
Han fremdrog en cigar, fra hans lettere uhyggelige rober, satte den mellem hans læber, og antændte den med en sort zippo lighter, der bar en blodrød le på den ene side, og noget der lignede blodigt sand på den anden side. Efter han havde lagt den væk, løftede han hænderne op og fjernede hætten, så både Lazumbra og sjælen kunne se hans ansigt. Alt kød og blod der dækkede hans kranie, virkede til at glimre på en måde, der gjorde at man af og til kunne se hans kranie, i stedet for hans ansigt.

"Jeg er en grim reaper, og mit job er at hjælpe sjæle der bliver tilbage på jorden, videre til det den næste verden! Videre til hvad de fleste, kalder for efterlivet!" sagde han roligt, og udåndede en lifligt duftende cigar røg "Tro mig når jeg siger, at det bedste for din veninde, er at komme videre! For hvis hun bliver her, vil hun blive vanvittig, og så ender hun enten med at blive til denne bars personlige spøgelse, der vil hjemsøge den så meget at i aldrig ser en kunde herinde igen, eller også vil hun blive til en dødning, hvilket er langt være, da hun bliver materialiseret på det virkelige plan, som et forfærdet monster! Og den slags væsner, er langt svære at få over på den anden side, og nærmest umulige at slippe af med nu om dage!"

Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: A spirit among men (Dust)   9/1/2015, 13:15

Lazumbra stolede ikke på et ord af hvad han sagde ''og den vil du have at jeg skal tro på, sidste gang jeg stolede på nogen ende jeg i en lampe i næsten 2000 år, desuden er vi djinn ikke kendt for at stole naivt på hvad folk siger, hvor ved jeg fra at du ikke bare vil fortære hendes essens, eller binde hende til et eller andet stykke affald'' sagde hun koldt til Dust og fik hans cigar til at brænde hurtigere, så røgen mere smagte af sod end tobak.
til den skræmte spøgelses-pige sagde hun beroligende ''jeg vil ikke lade dig blive til et monster, eller lade ham eller nogen anden skade dig''
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: A spirit among men (Dust)   12/1/2015, 21:34

"Så du er en djinn siger du? Vidste du at ånder som dig, er blot et par hundrede år ældre end lampeånden? I er bogstaveligt talt et væsen, der opstod da naturen prøvede at skabe lampeånden, og alligevel består i delvis af det samme som lampeånder, og delvis af det samme som sjæle din veninde, der allerede er døde!" sagde han tænkende, mens han smed den ubrugelige cigar væk, nu hvor hun havde ødelagt, en ellers udemærket cigar "Vidste du at evner i sig selv, kan have en meget forskellig effekt, alt efter hvilket væsen man bruger dem på, og hvilken evne man bruger? Foreksempel, er jeg en grim reaper med evnen, til at binde en sjæl med en enkelt håndsberøring, og tvinge den til at gå videre til efterlivet! Men hvis jeg bruger denne evne på en ånd derimod, sker der noget helt andet, for jeg kan ikke sende dig nogen steder hen!" i en simpel og hurtig bevægelse, havde Dust lagt hånden mod Lazumbras arm, og med det samme han rørte hende, kom små sorte tråde ud fra hans hånd, og viklede sig rundt om hendes krop. Det dækkede hende lige som et edderkoppespind, der lå let mod hendes hud, men effekten var helt tydeligt langt stærkere, for disse tråde satte hendes ild i en lanterne, eller med andre ord: hendes ild evne var ikke slukket, men den var afskåret så hun ikke kunne bruge den.

"Ildånder er de værste, i er altid så hidsige, og bruser frem uden at tænke sig om først!" sagde han roligt "Og jeg er ked af at sige det, men du kan ikke beskytte din veninde, imod at blive til et spøgelse eller en dødling! Så længe hun er her på jorden, vil hun blive mere og mere trist, lige indtil den følelse fordærvet hele hendes sjæl, og forblænder hendes øjne fuldstændig! Lige meget hvad hun bliver til, så vil hun være til fare for alle omkring sig, hun vil dræbe og kun en reaper kan stoppe hende, og sende hende videre til efterlivet!" han slap hendes igen, da han ikke var her for at intimidere nogen, eller tvinge en djinn ned i en flaske. Med rolige øjne så han over Lazumbras skulder, for at se den kvindelige ånd i øjnene

"Jeg ved du føler, at du har noget uafsluttet business her på jorden, men det er ikke godt for dig at blive her! Den triste følelse du følte før jeg kom hen til dig, vil bare blive være og være, indtil den fuldstændig gennemsyre dig, og så vil du komme til at skade nogen af dem du holder af! Dette vil vil ikke ske, hvis du lader mig vise dig vejen! Du har en plads i himlen der venter på dig! Dit eget lille stykke af himlen, hvor du kan leve lykkeligt, i resten af evigheden!" han holdt sin hånd frem, så den pegede lidt ved siden af Lazumbra, så det var tydeligt at den var tiltænkt ånden. Hvis ånden tog hans hånd, ville hun kunne se hendes eget "lys for enden af tunnelen", og hun ville kunne træde videre til efterlivet. Og hvis Lazumbra prøvede på at skade ham, ville hendes angreb være nyttesløse, for når Dust var på åndeplanet, var han gennemsigtig når nogen angreb, lige som når et spøgelse var på det virkelige plan, og man ikke kunne skade det.

Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: A spirit among men (Dust)   12/1/2015, 23:40

''hvor får denne fyr sine facts fra, Djinn blev ikke skabt før lampeånder, det var et navn troldmænd brugte for Djinn fordi at man skulle fange dem i et objekt for at kunne udnytte vores kraft, og vi blev skabt af en troldmand, som ønskede at skabe et væsen som var personificeringen af ild'' tænkte Lazumbra
Lazumbra brændte af raseri (over at du ladte hendes folk lampeånder, for en Djinn er det som at kalde en person en slave) og den hun brugte den indre ild til at brænde gennem trådene (jeg har læst gennem din profil flere gange og der står intet om at du bare kan stoppe en elementånds kræfter)
Lazumbra lavede en mur af ild mellem Dust og spøgelset (denne ild eksistere kun i åndeverden så du vil blive brændt af den, jeg er en ånd husker du nok, selv om jeg foretrækker menneskernes verden, så er det i åndeverden jeg høre til og her jeg kan bruge mest kraft)
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: A spirit among men (Dust)   1/3/2015, 17:15

//hvis du gider læse bedre efter, så skrev jeg aldrig at din karakter var en lampeånd, jeg skrev at du minder om dem.

Dust rystede opgivende på hovedet af hende, da hun futtede op under sin ild, og trak sin le fra sin ryg. Leen ændrede sig med det samme til sværdet Samehada, der havde hajskinds savtakker over alt på bladet, og en mund for enden hvilket burde give et godt indtryk af, at dette sværd var levende. Med et let sving med sværdet rundt om Lazumbra, dræbte han hendes ildmur, da sværdet åd den energy hun brugte på at lave ilden, og ilden derfor ikke længere havde noget der kunne holde det i live.

"Nu høre du rigtig godt efter lille dame! Din veninde er død, og det er meningen hendes udødelige sjæl, skal fortsætte videre til efterlivet hvor hun høre til! Det er mit job at hjælpe hende med det, og jeg kan gøre det på 2 måder: den første metode er, at jeg overtaler hende til selv at give slip, så jeg kan hjælpe hende og hun kan få evig hvile i fred! Den anden metode er at jeg, uden du kan stoppe mig, tvinger hende videre til efterlivet, før hun bliver til et spøgelse!" sagde Dust bestemt, mens han så Lazumbra dybt i øjnene, med et blik der gav udtryk for, at han mente det. Dust vidste at han havde trumfkortene her, eftersom hun havde afsløret meget af hvad hun kunne, mens Dust ikke havde afsløret mere end et par enkelte kort trick i sammenligning "Nu ved jeg tilfældigvis, at lige præcis denne unge dame, har en one way ticket til øverste etage, hvor hun vil få sit eget lille stykke himmel, og være lykkelig i resten af evigheden, og hvis jeg tvinger hende til at fortsætte til efterlivet, er der en meget stor chance for, at hun taber den billet på vejen, så hvorfor er du så stædig, og insistere på at hun skal blive her, hvor hun kun vil blive mere og mere ulykkelig, lige ind til hun bliver opslugt af den følelse og bliver til et spøgelse, der højest sandsynligt vil dræbe en hver kunde og medarbejder, der opholder sig i de her lokaler? For det er hvad der vil ske, og du kan ikke stoppe det, ved at holde hende her! Din ild kan ikke røre et spøgelse, der går amok i en blanding af ulykkelig smerte og ukontrollabel blodrus, men jeg kan, og jeg behøver ikke komme løbende tilbage hertil, så snart dine kollegaer og kunder, dør omkring dig! Så hvad er dit valg? Vil du din veninde det bedste, eller vil du hellere have, at hun mister hukommelsen om hvem hun er, i bytte for den fantastiske oplevelse det er, at ødelægge det sted hun arbejdede da hun levede, og dræbe de væsner hun holdt af?"

Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: A spirit among men (Dust)   1/3/2015, 19:20

Lazumbras øjne brændte af had, og hendes stemme var som syre ''du bryder ind i mit hjem, du prøver at tage min gæst med mod hendes vilje og så har du den frækhed at forvente at jeg stoler på hvad du siger, jeg har før stolet på en ghul (arabisk ånd der spiser sjæle, som lige nu er oppe til overvejelse hos adminerne og det hun tror at du er) som sagde at han bragte spøgelser for bare at fortære dem så snart jeg vendte rykken til'' fra Lazumbras synspunkt er der ingen grund til at stole på hvad du siger hun forstærker åndeinden for at sikre sig at du ikke kommer igennem (og da den er i åndeverden vil du blive brændt hvis prøver at komme igennem) og gjorde klar til at han ville angribe hende.
hun vidste at hun ikke kunne blokere sværdet, for det første havde hun intet hun kunne gøre det med og selv hvis hun havde et våben vidste hun intet om hvordan hun skulle bruge det, så hun gjorde sig klar til at brænde ham til aske så snart han kom tæt nok på

ps. min ild kan faktisk skade et spøgelse, da de høre under ånder og derfor primært er i åndeverdnen (der står intet om at de får en verden for sig selv)
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: A spirit among men (Dust)   1/3/2015, 19:59

//ja spøgelser er i åndeverdenen, men du skal huske på at der er regler for hvad der kan skade dem. selvom de er i åndeverdenen, og din ild også er der, så er det som regel kun salt og rent metal, der er istand til at berøre dem. Det lidt lige som at min grim reaper evne, giver mig mulighed for at lægge hånd på en ånd/sjæl, og paralysere dem mens jeg tvinge dem videre til efterlivet, men selvom du er en ånd så har denne form for håndsberøring, ikke effekt på dig, fordi du ikke skal videre til noget efterliv. Så evner har forskellige effekter på forskellige væsner (:

"Ghul? Du ved godt, at jeg er en grim reaper ikke? Ghuls skal så vidt jeg ved, ikke bruge våben til at æde sjæle, og de ville ikke ligne en manden med leen, lige som jeg gør!" sagde han roligt, og hentydet lidt til den hætte kappe han bar, som ret meget lignede manden med leens kappe, og det våben han havde i hånden, som lige før havde lignet en le "Hør jeg har virkelig ikke tid til at vente mere, så om du tror jeg er en ghul og ikke stoler på mig, eller gider høre efter hvad det er jeg siger, så er det på tide din veninde kommer videre inden det går galt!" imens han snakkede, smeltede skaftet på Samehada sammen med Dust´es arm så de blev til et væsen, og med en lynhurtig reaktion bed sværdet sig fast i hendes arm, som var det Dust der greb hende om armen. Sværdet sugede lystigt af hendes energi, og startede med den energi hun udsendte, for at lave ild væggen, så kontakten blev afbrudt og ilden slukkede igen, hvorefter sværdet fortsatte med at suge af resten af hendes energi.

Imens trak han hende lige akkurat nok til side, til at han kunne snige en arm uden om hende, lægge en hånd på spøgelset bag hende og på den måde paralysere hende, så hun ikke kunne flygte. Dust så direkte ind i hendes øjne, og gennem ham kunne hun se vejen til efterlivet. Han prøvede at lede hende mod lyset, der tilhørte hende, og siden hun hørte til i himlen, burde dette lys være varmt og velkommende for hende, og han håbede at dette lys kunne få hende til at indse, at det var der hun hørte til, og ikke her på jorden hvor hun bare ville føle ulykken blive være og være.
"Jeg ønsker ikke at gøre nogen ondt, jeg er her blot for at hjælpe dig, med at komme videre, så du endelig kan få fred! Jeg ved at du føler at du stadig har noget at skulle gøre her, men det er der ikke! For dig er der ikke mere at gøre her, du høre til i efterlivet!" fortalte han hende mildt, og smilede varmt til hende. Han var oprigtig i det han sagde til hende, og det kunne man høre i hans stemme, og se på ham fordi han ikke gjorde noget, for at skade eller skræmme denne afdøde kvindes sjæl.

Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: A spirit among men (Dust)   1/3/2015, 20:32

//du kan faktisk paralysere mig, da der står at Djinn er døde sjæle der blev bundet til ilden (jeg har selv skrevet det)

hun sprang frem og greb fat i Dusts håndled hun varmede sin hånd op til 1000 grader og huden hun rørte var praktisk taget forkullet (ikke permanent fordi at dette er i åndeverden, men hvis du siger at det ikke virker på dig vil jeg sige at det er god-mode), '' jeg sagde at du skulle lade hende være og forsvinde ud af mit hjem'' hendes stemme var hår, men den afslørede at hun har mistet en hel del kraft og hun var en smugle forpustet ''selv hvis det du siger er sand har ingen ret til at bryde ind i mit hjem uden min tilladelse'' den åndeveden her i værtshuset er Lazumbras hjem og kun de ånder der har hendes tilladelse har lov at komme her ind og det ved ånderne her i området.
Lazumbra stillede sig mellem Dust og pigen ''jeg er ligeglad med om du er en ghul eller hvad du er, hvis hun ikke vil med dig, så kan du ikke tage hende når hun er under dette tag'' hvem tror du hun vil vælge mellem en ven, som hun kendte da hun var i live og som har beskyttet hende efter hun døde eller en fremmed hun lige har mødt
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: A spirit among men (Dust)   1/3/2015, 21:40

//Ahh hvis du er en ånd fra en der er død, så kan jeg godt sende dig videre til efterlivet med tvang, eller hjælpe dig videre hvis du ønsker det, jeg kan sågar sætte dig ind i en krop, hvis jeg kan finde en død krop der er frisk, eller finder en frivillig der vil tage din plads, i åndeverdenen XD Dog fordi det er dig der styre Lazumbra, er det jo noget vi skal aftale først, ellers vil jeg ikke gøre det, da det strider mod sidens regler at påføre andre død og den slags, mod ejeren af profilens tilladelse XD Hvis du snakker med en admin, kan du potentielt set, blive til et hvilket som helst andet væsen, ved at lade mig sætte din sjæl ind i en andens krop, og siden du er en djinn, kan det måske være at du ender op med et andet væsens race evner, og din nuværende races evner som værende dine rigtige evner, hvis du forstår hvad jeg mener XD

Dust ignorerede smerten fra hans arm, da Lazumbra greb fat i ham og varmede sin hånd op, det skadet stadig hans krop, men efter mere end et årtusind med smerte, havde han lært at undertrykke smerten, så han ikke reagerede på den hvis det var det, der var ham nødvendigt. Han vidste at hvis han gav slip, så kunne sjælen fra den afdøde kvinde flygte fra ham, når nu han havde vist hende hvad der ventede på hende, på den anden side, det kunne jo være at det havde skræmt hende, eller hun af en anden grund ikke ville tage af sted, til hendes eget stykke af himlen, før hun følte at hun var færdig her på jorden.
"Jeg kan forstå at du ser det her stykke af åndeverdenen, som værende dit hjem, men jeg er ikke en ånd der bryder ind i dit hjem, jeg er en grim reaper der kommer for at gøre mit arbejde, og du forhindre både mig i at udføre mit arbejde, og du forhindre din ven i at få evig fred og hvile! Hvordan kan du kalde dig hendes ven, hvis du nægter at lade hende komme til et bedre sted? I mine øjne, prøver du ikke at være hendes ven, du prøver at være hendes fangevogter!" sagde han roligt, og paralyserede hende med den arm, der var i symbiose med Samehada, da sværdet og hans arm var som en, og derfor delte de samme evner i det område af hans krop "Nå så en djinn er altså en sjæl fra en afdød, der på en eller anden måde er blevet berørt af ild? Nu gætter jeg mig bare frem her, så ret mig hvis jeg tager fejl, jeg gætter på nogen har gjort dig til den du er og det betyder jo, at du er blevet frataget din ret, til at fortsætte til efterlivet, og få din egen retmæssige plads der! Og hvis det er rigtigt, så vil jeg da sige at hvem end der har udført denne ondskab mod dig, så håber jeg han døde en voldsom død, og hvis det ikke er tilfældet så fortjener han det! At gøre den slags mod andre, er være end at forbande dem til et evigt liv i smerte!"

Dust så direkte på Lazumbra, mens han sagde dette, han kunne nemlig mærke da han prøvede at paralysere hende, at det rent faktisk virkede på hende, og i og med at det virkede, kunne det kun betyde at hun måtte være en sjæl, på den ene eller den anden måde. Siden han var blevet grim reaper, havde Dust mødt mange fortabte sjæle, men aldrig havde han mødt en sjæl, der var tvunget tilbage til livet, på nogen lignende måde som Lazumbra.
"Hvis du på nogen måde kan finde det i dig selv, så hvis din veninde den næstekærlighed, som du har brugt til at prøve og beskytte hende med! Hun fortjener at komme videre til efterlivet, og få sin plads i himlen, i stedet for at blive her og leve et dødt liv, gennemsyret af ulykkelighed! Du af alle burde da vide hvordan det er, at blive snydt fra at komme videre til et bedre liv! Du er sikkert selv blevet snydt og snøret, ellers ville du ikke stå her i dag!"

Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: A spirit among men (Dust)   1/3/2015, 22:21

dette fik bare Lazumbra til at kæmpe hårde mod, da hun syndes at den bedste ting der nogensinde er sket hor hende er at hun blev en Djinn, og hvis der bare var den mindste chance for at hun kunne give den glæde, frihed og styrke til andre ville hun være lykkelig, hun hadede at være menneske (hun var en slave), men da hun blev en djinn var hun fri, ingen kæde om halsen, ingen herre der kom med ordre (udover når hun var fanget i en lampe) ''jeg tror du har misforstået djinn, vi er ikke fanget her mod vores vilje, vi valgte at blive rens af ilden, vi brændte mudderet af os og nu er vi i vores renest form, som flammerne der smeder jern til stål''
hendes muskler kunne ikke bevæge sig, men hun kan stadig styre flammer, så hun fik flammerne fra sit hår til at angribe Dusts øje, (hun er bange for at han vil tage hende væk her fra) og hendes desperation styrkede hendes flammer ''jeg er lykkelig her og det vil hun også være'' ordne blev nærmes skreget ud ''har du spurt hende hvad hun vælger''
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: A spirit among men (Dust)   1/3/2015, 23:41

"Hmm så er det vel bedst for dig, hvis du selv har valgt, at være den du er! Et valg er altid bedre end den rene tvang!" sagde han tænksomt, og virkede ikke længere til at anse hende, som værende en trussel. Han havde paralyseret hendes evne til at bevæge sig, og Samehada sugede alle hendes energi udladninger til sig, så selv det angreb hun lavede mod hans ansigt, nåede kun at svitse ham hen over tindingen, før ilden gik i sig selv igen, da alt andet energi i det angreb var suget væk "Hvis du er lykkelig som du er nu, behøver jeg ikke gøre noget med dig, du står ikke på min liste! Du kan blive her så længe du lever i fineste velgående, men desværre gælder det ikke din veninde! Der er en balance der skal vedligeholdes, og lige meget hvor hårdt du prøver, kan hun ikke blive lykkelig her! For at være ærlig, og nu må du ikke tage det som et angreb eller en fornærmelse eller noget, men at dømme ud fra hvad jeg kan se, så er det muligvis din skyld, at hun ikke kan komme videre! Hun kan ikke give slip, fordi du holder fast i hende, og hjælper hende, så hun føler hun skylder dig noget!"

Dust gav slip på Lazumbra, for at bevise overfor hende, at han ikke kom for at forvolde skade på nogen, og specielt ikke hende. Han så på Lazumbra med rolige øjne, og han håbede hun snart kunne forstå, at der ikke var noget hun kunne gøre, denne kvindes sjæl hørte ikke til her på jorden.
"Hvis du nogensinde har prøvet at føle dig ulykkelig og fanget, så ved du hvordan sjæle normalt har det, når de bliver tilbage på jorden! De er som slaver, ulykkeligt fanget af lænker, lavet af det der holder dem her, og siden du beskytter hende, gætter jeg på at du er blevet hendes lænker! Eller med andre ord: du prøver at beskytte hende, og det har gjort hende til din slave, og dig til hendes herre! Spørgsmålet er ikke, om jeg har spurgt hende om hun vil blive! Spørgsmålet er, om du kan give slip på hende, og lade hende blive lykkelig i himlen?" han havde ikke lyst til at tvinge kvinden videre, men gjorde det hvis det var nødvendigt. Men som hans job beskrivelse lød på, så skulle han gøre hvad han kunne, for at prøve at overtale dem til at komme videre selv, og det var det han prøvede nu, ved at appellere til Lazumbra, som han mente var grunden til, at sjælen ikke var kommet videre endnu "Hvis du var hende, ville du så ikke føle dig ulykkelig her, helt alene med kun en ven, som skulle beskytte dig, fordi du var for svag selv? At sidde her helt alene, uden at kunne tale til andre end den ene ven, som alligevel har travlt med at arbejde det meste af tiden, og for hver dag bliver det sorte hul af ulykke, bare mørkere og mørkere, lyder det som noget at blive lykkelig over? "

Lazumbra
Fifth Class
Fifth Class

IndlægEmne: Re: A spirit among men (Dust)   9/3/2015, 09:54

Lazumbra sagde håndlig ''du siger at fri valg er vigtigt, hvorfor kan hun ikke vælge at blive her'' på trods af at hendes ord vidste hun at hun ikke kunne kæmpe videre ret meget lengere, hvordan skulle hun klare dette ''jeg giver dig en chance til at forklare dig på to betingelser. for det første skal du spørge om lov til at komme ind i mit hjem(hendes sårede stolthed)for det andet skal du svæve på din sjæl at du taler sandt, så kan hun vælge om hun vil gå med dig, hvis du ikke går med til disse to betingelser, vil jeg slå 1000 mennesker ihjel'' det er et ultimatum, og du ved at hun er villig til at gøre det, ild er et meget stædig element og hendes sjæl er ikke længere menneskelig
hendes fandt en lang tynd pibe, af guld og bronze og tog et indhalerede og exehalerede, med en sødlig lugtende røg (det er opium, som ikke har nogen effect på hende, men hun kan lide smagen)
samtidig med at hun tog en flaske vodka og hældte den ud (hun behøvede ikke at drikke den for at optage den), og brændstoffet i alkoholen genoplade hendes magiske kraft.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: A spirit among men (Dust)   9/3/2015, 15:59

"Hun kan skam sagtens vælge at blive her, problemet er bare at det valg, er det samme som frivilligt at vælge, at blive liggende på et tortur bord, i stedet for at komme ud i den frie verden, og leve et dejligt liv!" forklarede Dust roligt, og så på kvinden med et mildt blik i øjnene. Det var ikke hans job at forklare Lazumbra den slags, hans job beskrivelse lød på, at han skulle hjælpe de sjæle videre, som ikke selv kunne komme videre, fordi de følte sig bundet til jorden, på den ene eller den anden måde. Dust løftede dog det ene øjenbryn, samtidig med han så på Lazumbra, da hun gav ham en mulighed for at give en forklaring, og sagde at han kunne forklare sig på 2 betingelser.

"Jeg har allerede forklaret dig, hvorfor jeg er kommet her, selvom det ikke er dig jeg er kommet efter, du spilder bare min tid på meningsløs sludder, og nu kræver du også, at jeg sværger på min døde sjæl, og spørg dig om lov til at være et sted, hvor der er brug for mig?" spurgte han roligt "Lad mig sige det sådan her: din veninde kan få evigt fred, og hvis ikke du giver hende lov, ved du hvad så? Så smadre hun dit hjem, og overmaler hele knaldhytten med blod, og det vil hun blive ved med, så længe der ikke kommer nogen reaper og får hende videre, eller så længe i ikke brænder hendes remainings, eller det hun er bundet til, hvilket er dig! Så lad mig snakke med hende i fred, så skal jeg nok gå når jeg er færdig!"

Sponsored content

IndlægEmne: Re: A spirit among men (Dust)   

A spirit among men (Dust)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» this is noting personal just Buisness //Dust//
» Dust- En skyggedæmon