Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Neurosarium, hospitalet for de sindsyge. (uofficiel reklam) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Neurosarium, hospitalet for de sindsyge. (uofficiel reklam) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Neurosarium, hospitalet for de sindsyge. (uofficiel reklam)

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Neurosarium, hospitalet for de sindsyge. (uofficiel reklam) Empty
IndlægEmne: Neurosarium, hospitalet for de sindsyge. (uofficiel reklam)   Neurosarium, hospitalet for de sindsyge. (uofficiel reklam) Icon_minitime19/1/2015, 17:44

Hej Newworld.

Dette er kun en uofficiel reklame indtil at siden bliver officielt.

Jeg har i længere tid haft tanker om at jeg ville start et nyt rollespil op, men jeg lider af mangle på feed back omkring diverse ideer og muligheder. Derfor tænkte jeg på at lave en tråd her, da det virker som et godt sted at få ideer inspiration og konstruktiv feed back til plot ideer. Mine tænker har længe været rette imod et nyt horror rollespil, men jeg ved disse er svære at bygge op da plot og bruger kan være svære at finde.

Plot
Men altså min ide var at jeg ville skabe et sindssyge hospital, som min titel siger kommer hospitalet til at hedde Neurosarium, hvor Neurosarium skal forgå har jeg ikke taget beslutning til. Delvist tænker jeg et koncept der skal forgå i nutiden Rusland, hvor at Neurosarium skulle frem stå som det bedste hospital inden for behandling af de kriminel sindssyge. Men bag muren er Neurosarium selv ikke et behaglige sted, Neurosarium er mareride for et hver menneske der bliver indlagt. Lægerene er ligeglad med de sindssyg, vagterne er gå ind for koroption, misbrug af de sindssyge. Toture er en daglige hverdag for alle der bor på Neurosarium, naturligvis ved omverden intet om hvad der forgå på Neurosarium, verden tror blot at det er et sted hvor at de syge bliver kureret.

Plottet kan naturligvis udvide sig til andre muligheder, der var være mulighed for at man kan spille som Sindssyg, både kriminelt og bare normal, læge, sygeplejerske, vagt, psykiater, inspektør. Rollerne skal man ansøg igennem et karakter skema som jeg stadig tænker over, ideen er stor og jeg vil gerne tag imod hjælp, ideer eller andre former for feed back til hvordan at jeg stille Neurosarium op.

Det vil blive stille liste op med de forskellig mentale sygdomme og grader, jeg læser meget om disse ting for tiden. Så jeg ved at siden kan blive så realistiske som mulig, det vil også være en side hvor at anime biller ikke vil være tillad som avatar, da jeg helst holder det til den virkelige verden.

Hvis i syns om ideen må i rigtig gerne skrive tilbage til mig, jeg vil blive glad for forslag, ideer eller andre gode muligheder for udvide Neurosarium.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Neurosarium, hospitalet for de sindsyge. (uofficiel reklam) Empty
IndlægEmne: Sv: Neurosarium, hospitalet for de sindsyge. (uofficiel reklam)   Neurosarium, hospitalet for de sindsyge. (uofficiel reklam) Icon_minitime19/1/2015, 17:57

Lyder skide spændende ^^
Tilbage til toppen Go down
The Eye.
Second Class.
Second Class.
The Eye.


Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3375
Reputation : 60
Join date : 29/05/12

Neurosarium, hospitalet for de sindsyge. (uofficiel reklam) Empty
IndlægEmne: Sv: Neurosarium, hospitalet for de sindsyge. (uofficiel reklam)   Neurosarium, hospitalet for de sindsyge. (uofficiel reklam) Icon_minitime20/1/2015, 09:38

Det lyder faktisk som en rigtig fin ide :)
det eneste problem, som jeg kan se, som der jo altid er ved et RPG forum, at hvis folk laver noget i emnet, som burde have en effekt på selve verdenen/stedet.
f.eks. hvis nogen prøver at bryde ud fra hospitalet, så vil der under normale omstændigheder komme skærpede regler, overvågning, evt kollektiv afstraffelse osv.
(Hvilket du jo kunne udnytte som en form for world event)

Så tænkte jeg lidt på, at faktisk giver din sides verden en god mulighed for at kunne "slippe" af sin karakter og evt tage den tilbage igen på et senere tidspunkt, da der er mange folk som skifter karakter efter en længere periode, men så i stedet for at dræbe karakteren, så hvis det er en indsat, så kan vedkommende have flygtet(og så blive fanget igen og smidt ind igen, når brugeren vil bruge karakteren igen) eller hvis det er en ansat, så kan vedkommende jo sige op(og så blive ansat igen på et senere tidspunkt)

Og det lyder godt med det karakterskema, da så har du en større chance for at fjerne de folk eller irrettesætte folk, som ikke forstår siden.(og laver karakterer, som ikke passer ind)

Og som admin til admin så ville jeg helt klart også advare om de personer, som vil gå i OP mode selvom det er en realistisk verden, så er der bare nogle RPG gamere derude, som gerne vil have karaktere som kan dræbe enhver.(så der kan du hurtigt ende med i et emne, at vedkommende evt med lidt eller ingen hjælp har dræbt halvdelen af dit personale)

Men held og lykke med siden,
den lyder meget interessant :)
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

Neurosarium, hospitalet for de sindsyge. (uofficiel reklam) Empty
IndlægEmne: Sv: Neurosarium, hospitalet for de sindsyge. (uofficiel reklam)   Neurosarium, hospitalet for de sindsyge. (uofficiel reklam) Icon_minitime20/1/2015, 10:31

Jeg har svaret før på vie, men den kommer lige her igen, da jeg synes ideen er rigtig god :)

Jeg synes ideeen er interessant, hvis man betragter det som en lidt mere gammeldags sindssygeanstalt ( ikke et ord jeg på nogen måde vil bruge til at beskrive nutidens dygtige psykiatriske hjælp )
- som et sted man smides væk og opbevares , hvis man først er erklæret sindssyg i gerningsøjeblikket, så skal man måske arbejde hårdt på at få VIRKELIG gode kontakter, for at komme ud fra det sted igen. XD


Men ja....en lille by omkring stedet? Cafeer personalet eller en undsluppen patient kan drikke deres kaffe på.

Bondegård hvor de laver pligter, som at malke køer, samle æg og barberer får .
( det giver sådan lidt weird og mystisk samfund , plus AL det sjov og ballade ,der kan finde sted i et rum fuld af halmballer XD

Indhegnet og overvåget Parker til udflugter.
Konferencerum , operations stuer, bade og bruse afdelingen, medicinrummet, terapien med kartoffeltryk , besøgs afdelingen, overlægens kontor... Osv
Det giver da mulighed for nogle emne steder der skiller sig lidt ud - i like that :)


Held og lykke med siden :)


Et lille forsigtigt men...
Men personligt er jeg ikke glad ved restriktioner om F.eks hvilke type Ava man vælger.
Eller hvis der er krav om linie antal ( hvad du dog ikke nævnte) .
Jeg ser generelt på sider som dette, at de er til glæde og morskab for alle....og det kalder en undring frem , hvorfor valg af et ava kan udelukke en bruger, fra at måtte emne på en side ?

Som mennesker kommer vi i alle størrelser , aldre , former, og typer- og ønsker man ikke emne med en der ikke bruger en irl person som ava, lader man jo bare vær ? Og så emner de med nogen andre ..så at ligefrem have en regel om det, er for mig lidt voldsomt.

Man kunne jo drille og spørge om fantasien ikke rækker ? Så er det måske dem der burde sorteres fra , dem vis fantasi afhang af et billed, for at kunne være kreative ? Personligt har jeg emnet med alt og alle, og nydt mine emner på forskellig vis .....og det eneste jeg aldrig har vurderet noget ud fra , har da været et ava :)

Undskyld ....det blev lidt langt.... Men det er et følsomt punkt for mig, at lukke en stor gruppe mennesker ude :)

Jeg synes stadig resten af konceptet er über fedt !!!!

- hilsen
Millicent
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Neurosarium, hospitalet for de sindsyge. (uofficiel reklam) Empty
IndlægEmne: Sv: Neurosarium, hospitalet for de sindsyge. (uofficiel reklam)   Neurosarium, hospitalet for de sindsyge. (uofficiel reklam) Icon_minitime20/1/2015, 17:56

Jeg har læst dit indlæg på vie Millicent.

Årsagen til at jeg har fravalgt anime billeder var som jeg sagde i ideen, at det skulle være realistisk rollespil som holder sig indefor virkeligeheden, det derfor at jeg valg anime billeder fra. Jeg havde naturligvis tænkte mig at lave regler om linje antal, jeg tænker selv et minimum på 7-9 linjer da det svare til omkring lidt over det hundred ord. Hundred ord er heller ikke specielt meget hvis man tænker over det, og der jo masser af spiller som nemt kan skrive hundred ord hvis de bare tager sig sammen.

Jeg tænkte jo at vagterne skulle være en smule koropret, til den grad hvor at de måske gerne ville lukke de sindsyge ud i byen hvis altså at de sindsyge gør en eller anden tjeneste for vagterne, det være seksuel omgang for kvinderne mens at den mandelige del måske kunne gør andre opgaver for vagterne, derved kunne de opbygge en mulighed for at komme ud derfra.

Jeg har naturligvis selv haft tanker om tidsalder til siden, jeg vender selv mest til nutid, men hvem ved måske kunne det også forgå i 1950-1960 eller helt tilbage i 1800. Det kommer lidt an på hvad der ville give mest mening.

Der kommer naturligvis til at være en masse steder, både på Neurosarium og i byen udenfor, den skal måske ikke være for tæt på men sådan en halv kilometer fra selve byen sådan så at andre mennesker ikke kommer i nærheden af Neurosarium.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Neurosarium, hospitalet for de sindsyge. (uofficiel reklam) Empty
IndlægEmne: Sv: Neurosarium, hospitalet for de sindsyge. (uofficiel reklam)   Neurosarium, hospitalet for de sindsyge. (uofficiel reklam) Icon_minitime20/1/2015, 20:20

jeg er frisk på og stille op som korrupt fængsel's betjent, har haft en god rolle på det punkt, haha xD men lyder fedt i mine øre :3
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

Neurosarium, hospitalet for de sindsyge. (uofficiel reklam) Empty
IndlægEmne: Sv: Neurosarium, hospitalet for de sindsyge. (uofficiel reklam)   Neurosarium, hospitalet for de sindsyge. (uofficiel reklam) Icon_minitime20/1/2015, 21:15

Sylvia !!! Du mener da nuttet lille sygeplejerske,der laver blomster kranse med de syge når de er i haven !!!! Good vibes girl XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Neurosarium, hospitalet for de sindsyge. (uofficiel reklam) Empty
IndlægEmne: Sv: Neurosarium, hospitalet for de sindsyge. (uofficiel reklam)   Neurosarium, hospitalet for de sindsyge. (uofficiel reklam) Icon_minitime20/1/2015, 23:20

nej da, bliver den der buttede fængsel's betjent, da har hjemmebagte småkager med til fangerne fra lille mor's køkken, og så lige en kop kaffe til, bare for the heck of it xD og blomster kranse kan diskuteres hvis jeg får kaffe xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Neurosarium, hospitalet for de sindsyge. (uofficiel reklam) Empty
IndlægEmne: Sv: Neurosarium, hospitalet for de sindsyge. (uofficiel reklam)   Neurosarium, hospitalet for de sindsyge. (uofficiel reklam) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Neurosarium, hospitalet for de sindsyge. (uofficiel reklam)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Mama Admin inviterer jer med hjem (Uofficiel new world kom sammen)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Reklamehjørnet-
Gå til: