IndeksOSSSøgTilmeldte brugereTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Game of thrones snak(May contain spoliers) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Game of thrones snak(May contain spoliers) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share

Game of thrones snak(May contain spoliers)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Game of thrones snak(May contain spoliers) Empty
IndlægEmne: Game of thrones snak(May contain spoliers)   Game of thrones snak(May contain spoliers) Icon_minitime10/2/2015, 23:59

denne tråd er til snak om min yndlings serie :D håber i vil byde ind! det er en spændende serie, og der er meget at snakke om :D
Først og fremmet, vil jeg gerne lige sige hvem jeg holder med i game of thrones

Citat fra traileren til Game of thrones season 5

- “The Seven Kingdoms needs a ruler loved by millions with a powerful army and the right family name,” Varys observes knowingly.

“Good luck finding him,” Tyrion responds.

“Who said anything about him?” Varys smirks. -

Citat slut

Holy shit! Må hellere finde mit Daenerys Targaryen banner, så jeg kan heppe på hende!

Fordi helt ærligt. Hvem vil ikke gerne se en droning på tronen? bestemt når hun befrier slaver, og bliver støttet af Tyrion Lannister.

Hun brænder så også folk levende, og man kan stille spørgsmålstegn til hendes motiver angående slavebefrielsen, hvorvidt om det et magt redskab, eller oprigtig modstand til slaveri.
Også syntes jeg lidt hendes straffe metoder er lidt unødigt ondskabsfulde, som da hun lukker Xaro Xhoan Daxos, og hans elsker, inde i stort tomt pengeskab, og lader dem tørste ihjel.
eller da hun henretter folk efter at have indtaget den ene by, hvor det så viser sig at ikke alle som bliv henrettet overhoved var for slaveri, men faktisk at nogen var mod det.
Også syntes jeg hun er lidt overdramatisk, da hun foreksempel gik ind i et bål, fordi hendes mand var død, og hun ville brænde sig selv levende (men heldigvis var immun mod ild. Fordi det virkede slet ikke til at være noget hun vidste på forhånd. Men måske overser jeg noget)

Men! The Starks er døde.
Stannis ... Lag os slet ikke snakke om Stannis.
Og vil SLET ikke støtte the Lannisters, nu hvor Tyrion Lannister. hopper fra det hold, og hopper over til Daenerys Targaryen.

Så! Daenerys Targaryen! For the Queen!

Hold da op XDDDD Game of thrones har fået mig til at holde med en, som brænder mennesker levende XD Danm you game of thrones!

Hvad er jeres mening om game of thrones?  hvem holder i med. hvilke karaktere syntes i er seje. osv osv

Sidst rettet af Isabella 11/2/2015, 02:27, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.
Makuro

Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2561

Game of thrones snak(May contain spoliers) Empty
IndlægEmne: Re: Game of thrones snak(May contain spoliers)   Game of thrones snak(May contain spoliers) Icon_minitime11/2/2015, 01:59

jeg har lige smidt en spoiler alert på xD

hold nu kæft jeg glæder mig til den nye season! kan slet ikke vente længere! xD