IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

so.. whats up, brother? ( Eik )

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: so.. whats up, brother? ( Eik )   11/2/2015, 12:48

tidspunkt: 15:45.

omgivelser: ingen, de fleste holder sig væk her fra da det er mafia'en kilde, dog frodigt og rart.

tøj: tunge sikkerhed's sko med hvide sokker, arbejde's bukser med masser af lommer hvor da sidder værktøj dog spændt fast så tyve ikke så let kan stikke af med det, en ærmeløs Tshirt hvor da står Tømmer på ryggen på dansk, en tømmer kasket da sad omvendt på og et sort tørklæde om ansigtet så vel som en stribet sort og grå tynd tømmer hættetrøje, og self sine briller.

udstyr: han's værktøj, og en 9mm'er under armen i et hylster, og en 12 kilo's beton hammer i hånden.

følge: han's hund Buller, en stor rottweiler.

Jon havde fået en god ven i Malu, som han havde sagt ses til, i new miami, for at bevæge sig afsted, sammen med en karavane, hvor han blev beskyttet som andre da betalte, af karavanen's vagter, men stille og roligt fulgte han med, snakkede med de forskelige på sit amerikansk med dansk accent, som fik de fleste til og undre sig over den høje 193 cm gut med de små brede skuldre og robuske krop, med de faste arme, hvor arene på den venstre arm afslørede selv skade, og ulve tattooveringen, på han's højre arm, afslørede noget ukendt, dog gik han med sin pistol til frit syne, som alle andre gjorde, med den tunge beton hammer over skulderen, den var nok intet frygtet våben, men han kunne knuse kraniet på en typisk normal modstander med den, så han var nu aldeles tilfreds med den, han fortsatte dog med at bevæge sig afsted, sammen med dem.
sov når de sov, spiste når de spiste, fordi på den måde blev man ikke efterladt, sådan fortsatte det, indtil han kom til kilden, hvor han ville skilles med dem, for at bevæge sig afsted imod kilden.
han ankom, for at finskærme området, og så sætte sig ved vandet og tage noget at drikke, fylde vanddunkene op, flasker, alt da kunne være vand i, dog rejste han sig forsigtigt op da han hørte lyden af skud, for at gøre sin beton hammer klar, og bevæge sig afsted, uden at snige sig, da det normalt kunne få en skudt mere sandsynligt end når man kom trampene, og dog gjorde han intet for at forsøge på at skjule hammeren, og da han kom rundt om busken, så han en eller anden med nogle spøjse solbriller, stå og skyde til måls efter nogle svingene dåser, han kunne ikke se ideen i det, dog så det ud til fyren faktisk ramte disse svært svingene mål.
han bevægede sig over imod fyren, og vinkede ham an, så han ikke fik ideen at skyde Jon, hvilket han nok gjorde alligevel, men hva fanden, Jon accepterede døden, dog levede han stadig på grund af han's forældre i Hobour, og så han's hund Buller, som havde fulgtes med ham på hele vejen, han's elskede hund, han klappede den roligt da den knurredet lavt af den fremmede, dog stoppede den igen, han råbte dog højt ''haløj, fremmede, hva skyder man efter?'' det var ret sandsynligt hva fyren skød efter, dog prøvede Jon bare at starte en samtale, han var ikke det mest sociale væsen på denne planet.
Tilbage til toppen Go down
Eik
Nybegynder.
Nybegynder.

Race : Mutant Menneske
Navn. : Eik, Ikke andet end Eik
Alder : 23 År
Evner/Classes. : Healende blod/ Kan få sine lemmer til at vokse ud igen.
Slaver. : Det har jeg ikke brug for ligeeee.... Nogensinde?
Evt. bemærkninger. : Jeg er alene.
Antal indlæg : 54

IndlægEmne: Re: so.. whats up, brother? ( Eik )   11/2/2015, 13:08

Tøj: http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/856984238/Army-fans-outdoor-leisure-field-font-b-clothing-b-font-Male-equipped-font-b-special-b.jpg

På hoved har han et parkitaner/partisaner tørklæde. Og som altid hans sorte solbriller.

Våben:http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/01834/libya-gun_1834863i.jpg

Det var sådan her han forstillede sig helvede ville være. Tørt, øde og dag. Han gik med lange skridt og skønt at han havde taget sit store militær tøj på og kun gik i skjorte bukser og sko så var det alligevel som om han havde en vinterjakke på der bare lod ham få det endnu varmere. Han var hverken i et godt eller dårligt humør, det ville alligevel ikke betyde noget, her ude. Efter lang tids vandre imod Las Vegas området. Han holdte hvil ca 6 km fra selve las vegas ingang.

Han stod og skød efter nogle egern og ikke dåser som den fremmede troede. Selv egern gav protein...

Det var dog bare at finde ud af om egernene var radioaktive eller om de faktsik var mulige at æde. Et højt råb lød fra hans højre side og i overraskelse vendte han sig imod personen der havde råbt og sigtede imod Jon. Dog sænkede han hurtigt geværet og smilte anstrengt. "Mad" han svar var kort og kontant, dog var det bare sådan Eik var i starten når man mødte man. Han var dog mere mild over for kvinder. Eik kiggede fra manden til hunden og så manden igen. "Eller mere præcist egern"... Han trak på skulderne. Han så ikke ligefrem denne mand som en trussel som sådan.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: so.. whats up, brother? ( Eik )   11/2/2015, 18:47

Jon så roligt på den fremmede gut, han kunne ikke rigtig placere personen, og stod roligt og kiggede nysgerrig på personen, han elskede det tørre og øde område, han nød bare og være sig selv, når de fleste mente han var rablene sær, han tog sig dog normalt ikke altid af det, han følte sig dog lidt dum, da det virkede til og være egern gutten skød efter, med så stor en køb, dog ville han kun ødelægge egernene, med så stort et våben, selv havde han sin lille Glock 32 9mm pistol, ikke det vildste våben i verden, men han kunne sådan da bruge det.

Jon så roligt på fyren skyde, efter egernene, han så dog roligt på manden da han sigtedet på ham, som fik Jon til og stoppe op, og knue den tunge beton hammer i næverne, selv han's hund reagerede ved og knurre lidt, dog da våbnet blev sænket, lavede Jon tegn til sin hund om og slappe af, så den satte sig ned, dog nikkede Jon roligt og sagde tænkende ''ville det ikke være nemmere med en lav kaliber riffel, som ikke totalt ødelægger maden?'' han så roligt på den fremmede, han virkede ikke bange, selv om gutten sikkert var en eller anden super soldat, eller hva fanden vidste han, dog ville han ikke bare sådan give op bare lige ud, måske kunne han nå og brække armen på fyren hvis han ville angribe, dog lyttede han roligt og han klødedet sig dumt i baghovedet, sagde roligt ''haha yea, troede faktisk det var dåser eller sådan noget shit du skød efter, mand!'' han grinte dumt, Jon var ikke just the big brain, but he got muscle, og han rakte tunge af sig selv bag masken, stod dog bare og fulgte med i hva fyren gjorde, hvordan han betjente våbnet, og Jon virkede meget interesserede i disse ting, våben brug.
Eik
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: so.. whats up, brother? ( Eik )   11/2/2015, 19:00

Det irreteterede ham faktisk lidt at ham den fremmede begyndte at kommentere på at han skød med et for stort våben, i sit bælte havde en en pistol, men han havde ikke flere patron hylstre der var fulde og derfor måtte han bruge det motherfucker store gevær. Dog lod han ikke sin irritation vise sig frem, fyren ville vel bare gerne hjælpe eller sådan noget. Han jog geværet bag på ryggen i selen der sad fast på den. Han så nu direkte mod Jon, dog ville Jon ikke se det, da brillerne var i vejen og skjulte Eiks øjne. "Måske..... Men jeg har sku ikke mere armo til den her...." Han stemme viste dog lidt surhed.... Men det skulle Jon ikke tage personligt. Eik var utrolig træt, sulten og havde det alt, alt for varmt. Eik havde dog også en anden pistol men den var der heller ingen armo til. Faktisk var han generelt ved at løbe tør for alt af mad, vand, armo og rent tøj. Det var nok fucking lort mente han selv.. Men det var sådan livet var. Han rømmede "Det har du måske..." Eik regnede ikke med fyren ville sige ja. Han rømmede sig igen.. og tog sig til narken imens han strakte sig. "Du må sku undskylde, jeg er bare i dårligt humør" Eik tog armen ned igen og vendte sig så mod de 3 egern eller rettere jordegern som han havde nakket. der var ikke meget kød på dem, men der var nok mad nu.

Pistol han tager frem: http://www.armeriagamba.it/Portals/0/Beretta_92FS_Airgun_umarex_Nickel_libera_vendita_aria_compressa_verona.jpg
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: so.. whats up, brother? ( Eik )   11/2/2015, 20:04

Jon vidste det irriterede ham, dog var hovedsagen af det, at han faktisk havde ret, så han kunne ikke selv se problemet, han vidste dog ikke helt hva våben det var, lignede russisk, han var god nok med våben, han vidste dog det irriterede ham, for det ville nemlig selv have irriteret ham selv, hvilket fik ham til og smile bag masken, af sig selv, han så dog roligt på gutten, han hævede øjenbrynet og sagde roligt ''jeg kender følelsen, min glock 32 har dog nogle magasiner i nu, men naah, det går det går!'' han grinte bredt, og klappede på sit hylster under hættetrøjen, han tog sig ikke af at gutten var lidt gnaven, det kendte han alt for godt selv, han havde selv masser af frisk ferskvand fra kilden, og en god portion mad, rent tøj, og andre ting, dog så han roligt på gutten og sade roligt ''naah, har kun ti lmin Glock 32.. og så er jeg ellers nærkæmper. med min beton hammer her, men har mad nok, hvis du care to share?'' han så nysgerrig på gutten, han grinte dog roligt af han's dårlige humør og sagde roligt ''skal jeg så ikke lave et måltid mad? har noget nogen lunde frisk brød, fra new miami da jeg tog afsted? og lidt friske grønsager? så tager vi dine egern, og koger dem, flår dem, og smider kødet i brødet til nogle sandwich? deal, du?'' han lød rolig, imens han slyngede sin beton hammer op på skulderen, og så tænkende på gutten, han sagde roligt ''jeg hedder Jon, bliver kaldt Bobo eller Teddy, rart og møde dig!'' han grinte bredt, og klødedet sig på sin små flade mave, dog stærk af muskler, selv om han ikke havde six pack.
Eik
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: so.. whats up, brother? ( Eik )   11/2/2015, 20:14

Eik kunne ikke selv lade være med at grine lidt med da Jon gjorde, ja man var vel en idiot nogle gange og især på tom mave. Vendte vendte blikket fra jordegerne og til Jon, "Det sku egentligt meget godt selvom at de kødet måske ikke er så meget hver." Han lavede et ryk med hoved imod de døde dyr. Det var faktisk lige det han havde brug for.... Lidt service angående mad eller bare at kunne slappe af, det var så første gang i 5 år at nogen faktisk havde tilbudt uden betaling for at lave mad til ham. Et lettere suk ham fra ham, hvorefter han tog sin arm op for at tørres sveden af panden. Da fyren præsenterede sig som jon, der gerne ville kaldes Teddy eller Bobo nikkede Eik bare som svar. "Jeg er så Eik... og du kan kalde mig Eik" hans stemme gik over i en grinene klang da han sagde det sidste. Eik var bare Eik, sådan havde det altid været, intet efternavn, ingen mellemnavne. Han var bare Eik. Han valgte at stikke hånden frem efter han havde sagt disse ord for at hilse ordenlig på bobo.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: so.. whats up, brother? ( Eik )   11/2/2015, 21:23

Jon endte med og grine mere selv, og klappede sig selv på låret, med et bredt grin, og endte med og sukke, han så dog på Eik, og nikkede roligt ''ellers kan vi supplere med lidt extra i tasken, haha, kan dog godt følge dig, du'' han klukkede stille og roligt, han rakte ud for og tage imod dyrene, han ville dog ikke stikke af, han ville bare blive skudt i ryggen, han kunne lige så godt få en ven, og når han anyway kunne lave mad, så kunne han lige så godt gøre det, han så dog på Eik ved han's lettede suk så vel som han's tørren af sveden, selv havde han det fint med varmen, han klukkede dog roligt og sagde høfligt ''pænt navn, du'' han lød seriøs, han grinte dog med, dog så Jon på hånden og greb den med et hårdt fast dansk vikinge håndtryk, som kun en ægte jord og betoner kunne mønstre, han rystede Eik's næve lidt for og slippe det hårde greb igen, og sagde roligt ''kilden her omme, er drikbar, så du kan fylde dine vand flasker op, og tage et bad, bare mafia drengene ikke ser dig, så får du sku en kugle eller 2'' han lød høflig, da han delte dette råd til Eik, for og stå ventene på Eik, om hva planen var, drikke eller mad først.
Eik
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: so.. whats up, brother? ( Eik )   11/2/2015, 21:54

Selvom Eik var mindre end Jon så var han stadig en fyr og mad var bare godt! Især fordi der var så meget mangle på det til tider og Eik havde prøvet hvor at maden var sluppet så meget op at han havde måtte sidde og æde insekter for at få protein ind i kroppen. Uden det kunne intet normalt menneske fungere optimalt. Da Bobo tog fat i hans hånd kunne mærke at dette var en mand der besad rå styrke og som sagtens kunne nakke ham med et slag i nakken. Men alligevel var der en form for troværdighed over denne mand, måske var det den mærkelige accent der ham fra ham? Måske fordi at Eik snart viste at der ville blive lavet mad som han ikke selv havde tilberedt, dagen kunne kun blive bedre fra nu. Da Jon nævnte vandet eller søen som det mere præcist var, nikkede han med begejstring. "Det sku det andet bedste jeg har hørt idag......" Mad og bad, det var næsten som at være konge. Dog blev han betænkelig da bobo nævnte mafian, Eik var godt klar over de mange bander og klaner der var rundt omkring. De var myldret op især de sidste 30 år var der kommet et ekstremt press angående klanerne imellem. Selv var han ikke en del af noget, ikke engang en familie var han en del af. Ingenting. Han tæntke dog ikke længere over det, han glædede sig kun over at han stadig kunne besøge gravende. Sorgen ville dræbe ham over hans tab hvis han tænkte i længere tid. "Skal vi lave den aftale at jeg gør så jeg ikke stinker af svin og så kommer jeg og spiser med?" Han bad til at denne aftale kunne indgå da han følte sig som et stinkdyr der var på mellemrejse i solland.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: so.. whats up, brother? ( Eik )   

so.. whats up, brother? ( Eik )
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» well it has been long "brother"