New world

IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Show me the money and bring me the worst - Dust

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Michiko
Nybegynder.
Nybegynder.

Race : Menneske
Navn. : Michiko Kuro
Alder : 24
Evner/Classes. : Andenrangs engineer.
Bosted : Et lejet værelse, i Las Vegas, hos det værksted, hvor hun arbejder.
Tilhørende klan. : Hun har arbejdet sammen med Mafiaen, The Shadow of Ravens og flere andre klaner. De bestiller, og hun levere… til ordentlige priser, selvfølgelig.
Partner. : I ny og næ en til at holde sengen varm
Slaver. : Nej!
Antal indlæg : 35

IndlægEmne: Show me the money and bring me the worst - Dust   3/3/2015, 20:49

Dato: Tirsdag 4/3 - 3824 
Tid: 11:30
Sted: Værkstedet.
Omgivelser: En forfærdelig masse rod. Værkstedet er stort nok til at rumme omkring to mellemstore fartøjer, hvoraf to af pladserne for tiden er optaget. Junk, værktøj og madrester ligger over det hele. Der er to ansatte udover Michiko.

Hoppede vippede rytmisk i takt med "musikken". Hendes øjne var fokuseret dybt ned på, hvad kølerhjelmen af Armadilloen foran hende skjult. Det var det rene vrag. Ejeren påstod godt nok, at han havde betalt minimum 15.000 for bilen, da den tidligere ejer havde påstået, at det slet ikke var så slemt med bilen, som det så ud. Den skulle bare røres lidt. Nu, få dage senere, havde den nye "lykkelige" ejer måtte indleveret skroget, da den nægtede at gøre hverken dit eller dat. Den havde stået på sten, saks og papir mellem de ansatte, for der var ingen, som overhovedet orkede at gøre et forsøg på den - men ejeren havde insisteret og lovede dem "klækkeligt"… hvad det så end betød. 

Nu stod hun her med en hammer i hånden, og skidt smurt ud i det meste af ansigtet, fra den gamle, rustne bil. Albuerne hvilede på fronten af bilen, imens de skarpe øjne bag glasset undersøgte, hvad der var tilbage at gøre for det stakkels skrog - andet et at aflive den self. De andre ansatte, Nix og Bipp, stod selv og rodede med deres små bestillinger. Ikke at det generede hende, da techno musikken var skruet op for fuld drøn. Normalt lukkede Michiko sig lidt inde i sin egen lille tekniske verden, når hun rodede med sager, men for nu var det egentlig bare for at slippe for små drillende kommentarer. Det var ikke fordi hun havde lyst, men et eller andet måtte der kunne gøres. Alligevel kunne hun ikke helt fokuserer. Hun var pludselig blevet kontaktet af en fremmede, for ganske få dage siden, som hun hverken vidste kuk eller bøh om. Dog havde han lovet hende mange penge, for en opgave, som lød totalt urealistisk. Dog ville pengesummen forhåbentlig være nok til at få hendes familie ud af fattigdommen og bragt til Las Vegas med hende. 

Michiko bar et par stramme læderbukser, med nitterbælte, et par slidte, sorte militærstøvler og en flosset top, der afslørede det meste af hendes slanke mave. I baglommen havde hun sin telefon, hvorfra høretelefonerne gik op til hendes hoved. Som altid bar hun briller og et par rimeligt store guldøreringe. Håret var sat i en stram hestehale, der hang ved siden af hende. Kenta sad oppe på taget af Armadilloen og undersøgte fornøjet alle de små dimser, som var klistret og skruet fast på taget.

"If you break it you buy it, Kenta!… Ey! Ikke pille!"

Tilføjede hun hurtigt, da den enorme bjergorilla, der gik hende over hoften, begyndte at rykke i sidespejlene, der lige så godt kunne falde af selv.
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4400

IndlægEmne: Re: Show me the money and bring me the worst - Dust   4/3/2015, 00:31

Var der en ting man kunne være sikker på, så var det at Dust altid var sikker i sin sag, når han kontaktede nye, potentielle ansatte. Han var måske ikke særligt kendt for andet, end den store bounty der var på hans hoved, men det betød ikke at han ikke lavede andet end forbrydelser, det var blot den måde han fik sine penge på, så han kunne betale for hans rigtige agendaer. Lige nu var hans agenda den unge dame, han for et par dage siden kontaktede, for at fremlægge et job forslag, og derefter for at forberede hende på at han kom forbi, for at se hende bedre an.
Han havde dog på forhånd allerede valgt, at hun var den rette til jobbet, ellers havde han ikke taget kontakt til hende, han havde researched sig igennem op til flere, før han nåede hende, og det var lige præcis hende der fik hans interesse. Han havde valgt en ung og frisk dame, frem for nogle af de ældre og slidte, der havde flere års erfaring på bagdelen, og det havde han skam nogle ret gode grunde til, nogle grunde der havde gjort hendes data iøjnefaldende.

Han vandrede gennem gaden som en skikkelse i skyggerne, og ikke særligt mange fik set særligt meget på ham, før han havde passeret dem og var kommet ud af syne igen, han var målrettet og gik specifikt mod det lille værksted, hvor denne unge dame og mulige medarbejder, havde sine faste rammer. Da han nåede frem, var han ikke særligt interesseret i at have vente tid, eller skulle bruge tid på at snakke med hendes kollegaer, så han cuttede mellem ledet, på hans egen lille specielle måde. Han forsvandt ud i den blå luft, i næste nu dukkede han op lige ved siden af hende, og lignede en der havde stået der hele tiden, og kigget ned i motoren sammen med hende, som om de var i gang med at lave den sammen. Han ventede pænt med at sige noget, indtil hun havde fjernet høretelefonerne, og først da så han op på hende, med hans blodrøde pupiller, der bar tydelige tegn på at han var blind, da hans øjne var tågede, men alligevel var der et skær i de røde pupiller, som om hans manglende syn var blevet erstattet, med evnen til at se på en anden måde.

"Det er sjovt! I mennesker har altid fascineret mig, lige så meget som i har irriteret mig!" sagde han tænkende, med et karakteristisk roligt toneleje, som kom af at han havde en påfaldende mangel på følelser, hvilket man også kunne se i de blinde øjne "I har så meget vold i jer, så meget had og blodlyst, det kan man tydeligt se, når man læser jeres historier om hvad i har lavet gennem tiden, og alligevel har i også så meget andet at tilbyde! Jeg kan ikke forstå, hvordan en hel race kan være så syge i hovedet, og alligevel have så mange gode eksemplarer inde imellem!" det virkede måske tosset, at han lagde ud på denne måde, men der var skam mening med galskaben, han ville nemlig se hvordan hun responsede på emnet, da han havde stor interesse i hvordan hun tænkte, og hvordan hun reagerede på hans abnorme personlighed.

http://www.youtube.com/watch?v=Frd53vbCHLg
Michiko
Nybegynder.
Nybegynder.

Tilhørende klan. : Hun har arbejdet sammen med Mafiaen, The Shadow of Ravens og flere andre klaner. De bestiller, og hun levere… til ordentlige priser, selvfølgelig.

IndlægEmne: Re: Show me the money and bring me the worst - Dust   6/3/2015, 18:22

Nix og Bipp gloede en del, da det pludselig gik op for dem, at der stod en fremmede, mørkklædt mand inde i værkstedet. Dog da Dust ikke forsøgte at stjæle eller gøre nogen ondt, så formodede de, at det var en bekendt af Michiko. Hun opdagede derimod ingenting, dybt begravet i musikkens rytme og sine tekniske tanker. Hun havde lige hurtigt grebet en lille blok, hvor hun lige nu stod og noterede ting og lavede skitser omkring motoren. Det gik først op for hende, at der var noget helt galt, da den enorme gorilla pludselig stivnede oppe på taget af Armadilloen. Kenta skulle man ikke tage fejl af. Blandt Michiko virkede han måske nok blid som et larm, men generelt var gorillaen enormt stærk og noget så temperamentsfuld - Michiko havde dog sine enorme metoder. 

Et enormt og hidsigt brøl lød pludselig fra Kenta, da han hoppede ned fra Armadilloen og begyndte at trampe imod Dust. Michiko fik sådan et chok, at hun tabte både blok og pen, men det var først da hun fik øje på Dust, at hun blev rigtig overrasket. Hun flåede høretelefonerne ud af ørerne, og stirrede imod Kenta, som gjorde klar til at springe i hovedet på Dust. Savlet dryppede fra de store kæber, med tænder der nærmest var af sten, imens han gryntede hidsig over denne fremmedes tilstedeværelse.

"Kenta! NEJ! FY! SÆT SIG!" 

Michiko greb hurtigt en tilfældig kæde og fløj over til Kenta, netop som den gjorde springet. I et smuttag fik hun kæden om halsen på gorillaen, og selvom den væltede hende, så ramte ingen af dem Dust, men landede blot, bogstaveligt talt for fødderne af ham. Kenta snerrede hidsigt, men fandt sig i kæden, og blev liggende på jorden, imens Michiko faktisk satte sig op på ham, imens hun rettede blikket op imod Dust. Hun rettede kort på toppen, der pludselig sad en smule skævt, og pustede en hårlok væk fra brillerne.

"Not cool man! Man singer sig ikke op på folks kæle-gorillaer på den måde… Altså… Såfremt de lever med den slags."

Michikos alvorlige ansigt krakkelerede hurtigt, og blev forvandlet til et stort grin, da det gik op for hende, hvem Dust var. 

"Ej man, min fejl. Beklager, at vi skulle starte ud sådan her. Kan jeg ikke byde dig på noget at drikke, hm? Jeg laver den sygeste pulverkaffe!"

Michiko rejste sig omsider fra Kenta, som hun gennede ud i gården bag værkstedet, hvor de havde hegnet af alle vegne, så det var umuligt for nogen at bryde ind eller ud. Hun børstede et par hårstrå fra gorillaen af tøjet, før hun rakte hånden frem mod Dust.

"Michiko Kuro… men det ved du selvfølgelig."

Det var en smule akavet. Hun havde egentlig ikke arbejdet for nogen før hun kom til værkstedet her, og det havde været en rigtig… speciel samtale. Hun havde altid arbejdet for bekendte eller sin far, så hendes sprog og stil var måske ikke specielt professionel. Men dygtig, oh, det var hun.
Dust
First Class.
First Class.

Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...

IndlægEmne: Re: Show me the money and bring me the worst - Dust   7/3/2015, 01:46

Dust reagerede instinktivt, på tilstedeværelsen af et dyr der gik i angrebs mode, han vente sig hurtigt mod Kenta, og skulle til at stille sig på en måde, så han kunne støtte imod gorillaens angreb, så snart Kenta var tæt nok på til, at Dust kunne lægge hænderne mod hans skuldre. Han havde styrken til at stoppe et dyr som Kenta, og bekæmpe ham hvis han ville, men det var ikke hans intentioner, Dust ville ikke skade Kenta, han ville allerhøjest stoppe ham, og prøve at vise ham at Dust ikke var en trussel, men det blev åbenbart ikke nødvendigt, da Michiko selv stoppede ham, og fik ham genet ud i baggården.
Pga dette, rettede Dust sig blot op i rank position igen, og så på dem lande for fødderne af ham. Han sagde ikke noget lige med det samme, han så blot på med studerende øjne, hvilket kunne virke misledende taget i betragtning af, at hans øjne indikerede at han var blind.

"Tænk ikke over det, jeg har som regel den effekt på mange væsner, enten skræmmer jeg dem, eller også går de til angreb på mig! Kenta er et smukt eksemplar af sin race! Jeg gætter på, at han bare ville beskytte dig, mod den potentielle fare, der dukkede op ved siden af dig!" sagde han roligt, og så lidt i retning af gård døren, da han stadig var nysgerrig omkring Kenta, og gerne ville se nærmere på ham. Men lige nu måtte venskabet med det kære væsen, have lov til at vente, for nu var det samtalen med Michiko det galt "Jeg drikker ikke varme drikke, medmindre der er nudler i, men hvis du har noget junkfood agtigt, såsom cola eller noget i den retning, ville jeg synes godt om det!"
Han gav hende hånden, for at gengælde hendes hilsen, og nikkede anerkendene til det hun sagde, da han godt vidste hvad hendes navn var, han havde trossalt fact checket hende, før han havde udvalgt hende til opgaven, og kontaktet hende.

"Mit navn er Dust, jeg har desværre ikke noget efternavn, som jeg kan præsentere mig med, så det burde være lige til!" sagde han med et skævt smil på læben. Han havde en påfaldende mangel på følelser i hans smil, lige som i hans øjne, den slags så man kun på ham når hans engle aura var tændt, hvilket den ikke ligefrem var lige nu "Som du ved er jeg kommet her, mest for at se dig an! Egentlig er det mere eller mindre en formalitet, for jeg anser dig allerede som værende ansat, hvis altså du stadig vil have jobbet, jeg ønsker blot at lære dig og Kenta at kende, og det synes jeg personligt er bedst at gøre, et sted som her hvor i er i mere vante omgivelser!"
Han havde godt bemærket de andre i værkstedet, han hang sig bare ikke så meget i deres tilstedeværelse, da de ikke var vigtige lige nu. Han ville nok allerhøjest give dem opmærksomhed, hvis de begyndte at tale til ham, bryde ind i hans samtale med Michiko, eller hvis Michiko gjorde ham opmærksom på dem.

Michiko
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Show me the money and bring me the worst - Dust   28/4/2015, 10:20

Michiko havde slet ikke tid til at bemærke det fact, at Dust egentlig så ud til at kunne klare sig selv. Selvom hun dog formodede, bare ved en kort studering, at han var rimelig overnaturlig, så var det ikke sikkert, hvor stærk eller mægtig han egentlig var. Hans øjne generede hende lidt. Nu brugte hun selv briller, men hun frygtede en dag, at hendes øjne ville svigte hende. Dermed ville hun miste alt, da hun brugte sine øjne som en stor del af hendes profession og arbejde. Dog var det selvfølgelig muligt, at hun kunne gå den bioteknologiske vej, men den tanke havde hun stadigvæk kun i baghovedet.

"Du udsender måske en slags negativ energi eller hvad?"

Spurgte hun nysgerrigt, hvorefter der blev nikket til kommentaren omkring Kenta.

"Kenta er nu god nok. Han trænger egentlig bare til at få rørt sig lidt nogle gange, men det er svært at have ham andre steder end her… ikke at han mistrives, men han er utrolig intelligent, hvilket også gør ham pokkers nysgerrig, så derfor elsker han nye omgivelser. Desuden ja, så er han lidt ligesom en vagthund nogle gange. Som du kan se, så kan det medføre lidt problemer. Min chef var der heller ikke helt overbevist i starten…" 

Michiko lo stille efter Dust havde givet hende hånden, og pegede i retning af en dør som stod på klem, inden hun langsomt begyndte at skride afsted imod den.

"Mon ikke, at jeg kan fiske lidt sødt op til dig? Kom du med her, Dust!"

Michiko ignorerede de nysgerrige blikke fra Nix og Bipp, da de tydeligvis var interesserede i at hører om, hvor denne samtale ledte hen, siden de aldrig havde set Dust før. Michiko var helt sikker på at få stillet en masse spørgsmål senere hen. Hun samlede sin mobil op igen, som var røget på gulvet under al den tumlen fra tidligere, og smuttede så ind af døren, som hun ventede med at lukke indtil Dust var kommet ind "værelset". Dette var så Michikos værelse, hvilket ikke var specielt stort, men som lige akkurat kunne indeholde et tekøkken med et køleskab, et klædeskab, en mellemstor seng, en slidt sofa, et tv og alle mulige mærkelige sager. Orden var tydeligvis ikke hendes stærkeste side. Desuden stod en oversize hundekurv ved siden af hendes seng, som var fyldt med Kentas hvide hår. Desuden var der et badeværelse, som heldigvis kunne lukkes døren til, som indeholdt et karbad, et toilet og en håndvask med et spejl over sig.

"Ja, velkommen til paradis!" 

Michiko slog armene ud, imens hun fortsatte over til køleskabet, hvor hun gav sig til at rode, inden hun kort efter kastede en sodavandsdåse over imod Dust efterfulgt af en indpakket burger. Burgeren var en smule kølig men helt bestemt spiselig.

"Beklager burgeren, men Kenta besluttede at tygge på min mikroovn i går, og den går altså ikke godt sammen med abesavl…"

Hun trak på skuldrene, og smed sig over i sofaen med sin egen cola. 

"Så… Har du tænkt dig at fortælle, hvordan du er endt op med 1/4 af en engel… som jeg skal fikse?" 

Michiko smilede stadigvæk, men nysgerrigheden brændte tydeligt bag brilleglassene, imens hun tog en tår af sin sukkerfyldte drink.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Show me the money and bring me the worst - Dust   28/4/2015, 14:57

"Jeg vil nok ikke kalde det en negativ energi, nok mere noget i retning af en destinveret aura, med et touch af sandmonster, stærk sværd magi, dødemageri, manglende følelser og lidt efterladenskaber af hævngerrighed, vrede og morderiske lyster! Den cocktail kan godt virke voldsom til tider, især hvis jeg lige er kommet fra arbejde, og den slags bryder dyr sig som regel ikke om, for de kan mærke at det er farligt!" forklarede han roligt, og lyttede til hvad hun fortalte om Kenta. Han så mod den dør hun pegede hen imod, og fulgte med hende derind, mens hans blik på intet tidspunkt, så meget som ænsede Nix og Bipp. Det var nærmest som om han slet ikke så dem, men det var også forståeligt, hvis man kendte hans hensigter for at komme her. Han var trossalt kun kommet her, for at tale med Michiko, og sikre sig hendes ansættelse hos ham, så andre væsner var lige nu ikke vigtige for ham, medmindre de udgjorde en trussel mod ham, Michiko eller deres forestående samarbejde.

"Han er mig et spændene væsen, ham din kære ven Kenta! Måske jeg kan beføje ham nogle nye omgivelser, så han kan få stillet sin nysgerrighed lidt mere end han kan, blot ved at være herinde, og hvis du er interesseret, så har jeg faktisk noget interessant jeg kan tilbyde jer, i forbindelse med Kenta, men det er selvfølgelig kun hvis han gerne vil, og hvis du tillader det!" sagde han roligt. Dust havde nemlig en samling af evne givende genstande, og en del af samlingen bestod af nogle frugter, der alle gav nogle forskellige evner, og en af dem hed en menneske frugt, der gjorde at spiseren kunne skifte mellem sin originale form, en menneskelignende form, og så en mellem ting mellem disse 2 former. Frugten var ikke særligt populær hos menneske lignende væsner, da den egentlig set ikke gjorde særlig meget fordelagtigt for dem, men hvis et dyr som for eksempel Kenta spiste frugten, ville den gøre ham istand til at tale, tænke mere som et menneske, og stadig ville han være sit eget dyriske selv, selvom han ville have flere menneskelige fordele med sig, fra frugten af.
Da de var trådt ind i hendes lejlighed, og Michiko havde lukket døren, så han sig omkring for at se stedet an. Det var svært at se på ham, hvad han syntes om hendes lejlighed, men det virkede ikke som om han fandt det frastødende, eller havde nogen dårlig mening om hendes sted, for han satte sin le fra sig ved hendes seng, greb colaen og burgeren som hun kastede til ham, og begyndte at spise efter han havde sat sig til rette, i hendes seng.

"Det gør ikke noget, junkfood har som regel ikke godt af at blive genopvarmet, det foringer smagen lidt for meget, og nogle typer junkfood kan ikke tåle at komme i mikroovnen, grundet nogle af de typer midler, som producenterne putter i maden!" han tog en slurk af sin cola, spiste det sidste af den burger han havde fået, og lod colaen stå på natbordet eller hvert fald den overflade hun havde tættest på hendes seng, som var over gulvhøjde, før han tog sig til at fortælle hende nærmere, omkring det arbejde hun kunne se frem til "Faktisk startede han med at være en hel falden engel, indtil for mere end et årti siden, hvor han valgte at følge mig i mit hævntogt, for selv at få opfyldt sit ønske om hævn! Desværre for ham, gik det ikke lige så heldigt for ham, som det gjorde for mig, og det kostede ham næsten livet! Jeg valgte at tage hans næsten døende krop med mig, placerede ham i en lifesupport beholder under jorden, og jeg byggede et hemmeligt laboratorium op rundt omkring ham, så jeg kunne sætte ham sammen igen, og så jeg en dag kunne få ham på benene igen! Nu mangler jeg kun de sidste reparationer, og det er dem du skal hjælpe mig med! Hans reparationer er mekaniske dele, men siden han ikke ønsker mere kamp, er det udelukket cyborg dele, der gør at han ligner et menneske igen! Der er ingen våben i ham, eller noget andet, kun robot dele erstatninger, af de kropsdele og indre organer som han nu engang mangler, efter den uheldige oplevelse!" han tillod sig at holde en kunstner pause, da dette ligesom var den overordnede bag historie, som lå bag grundlaget for at de nu sad i denne situation.

"Hvis du er frisk på det, kan du anse det her som en ansættelses mulighed! Jeg kan tilbyde dig en permanent ansættelse, men hvis det ikke lige passer dig, så tilbyder jeg også freelance ansættelse, hvor jeg tilbyder dig jobs inden for dit arbejdsfelt, og når jeg ikke kan tilbyde dig den slags jobs, kan du frit arbejde her eller hvor end du nu har lyst til!" han fremdrog en cigar fra sin long coat inderlomme, men ventede med at tænde den, og så op på hende for at se, om hun tillod at han røg herinde. Han ville ikke vise hende den form for disrespekt, ved bare at gøre hvad der passede ham, selvom han var i hendes private gemakker, så derfor viste han hende denne respekt, ved at lade hende bestemme, om hun tillod rygning herinde eller ej.

Michiko
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Show me the money and bring me the worst - Dust   3/5/2015, 18:28

"Du ved virkelig, hvordan man beroligere potentielle ansatte… Men eh, wow!"

Michiko kastede et blik bagud, da hun gik foran Dust. Selvom han faktisk havde vist sig utrolig rolig og yderst venligsindet trods hans mørke fremtoning, så var der alligevel noget lusket over den mørke skikkelse. Desværre havde Michiko lært på den hårde måde, at verden altså ikke var et sukkersødt sted, og den beskrivelse som Dust lige havde brugt til sig selv ville svare nogenlunde til, hvad Michiko havde hvæset af de folk, som kom til hendes hjem da hun var barn. Ondsindede, morderiske monstre.

"Jeg ved ikke helt… hvad har du da i tankerne? Det er ikke sådan, at man kan bygge en hundegård eller tage ham i snor, for trust me, jeg har prøvet begge dele. Det bedste projekt er det som han befinder sig i nu."

Selvom hun egentlig havde en smule ondt af Kenta, så var det ikke fordi han gjorde det nemmere for sig selv med sin utømmelige nysgerrighed og hans store kærlighed for Michiko. Én gang havde hun prøvet at lade ham vende hjem, men det projekt nåede aldrig langt, for da Kenta havde opdaget, hvor de var på vej hen, så var han blevet oprevet. Da Michiko så forsøgte at snige sig bort uden ham, så var han gået helt amok. Siden den dag havde hun forstået, at han slet ikke ønskede at vige fra hendes side. Trofast som en hund.

"Hm… sådan noget har jeg aldrig tænkt på. Jeg foretrækker dem bare varme."

Michiko strakte en arm om bag nakken, og lod hovedet hvile imod den. Hun havde så meget andet at se til i hverdagen, at hvad end hun fik proppet indenbords ikke rigtig bekymrede hende, medmindre hun nærmede sig svære opgaver, hvad mest angik tyvekoster. Hendes dragt var ikke voldsomt fleksibel, så den tillod hende ikke rigtig at tage meget på. Heldigvis styrede hun rundt det meste af dagen, så motion det manglede hun ikke rigtig. Dog… hendes stamina kunne nok være bedre, men hvad pokker!

Efter Dust var færdig med sin tale, sad Michiko tilbage en smule befippet. Hendes blågrønne øjne stirrede direkte på Dust, imens man næsten kunne hører tankerne knage inde bag det skrøbelige kranie. 

"Nu ved jeg ikke voldsomt meget om engle, men det lyder som om, at ham her har haft fingrene i den forkerte kagedåse… men hey, hvem er jeg til at stille spørgsmål!"

Michiko nikkede til det med cigaren, inden hun tog en god slurk af colaen, hvorefter hun rykkede sig lidt frem i sofaen. Hun placerede først colaen på gulvet foran sig, før hun foldede begge hænder under hagen og lod albuerne hvile på hendes knæ. I nogle minutter sad Michiko bare helt stille, imens hun gennemgik forskellige scenarier i hovedet om, hvor og hvordan tingene skulle foregå fremover. Omsider vendte opmærksomheden tilbage på Dust, som formentlig stadivæk sad at røg. Duften generede hende ikke. Selvom hun egentlig forsøgte at holde sig fra smøger, så plejede de at være ret nødvendige i de mere stressede perioder. 

"Jeg vil gerne accepterer dit tilbud om at fikse englen, men den eneste faste ansættelse som jeg behøver lige nu er her i værkstedet. Dog skal du være velkommen til at kontakte mig, hvis du får brug for mig ved andre lejligheder eller missioner. Jeg har stadigvæk nogle "faste" kunder, som jeg ikke kan løbe fra."

Det var ikke til at vide, men Michiko havde med at tjene nogle klækkelige bonuser engang i mellem, hvis hun hjalp til med at reparere eller designe ting for de rigtige væsner. Et lille smil dukkede frem, før hun hurtigt blev alvorligt igen.

"Nå… med det på plads, så må jeg hellere sikre mig, at du ikke er helt fuld af fup! Du husker vel, hvad der blev aftalt om betalingen? Og desuden, så vil jeg meget gerne se stedet, hvor jeg skal arbejde med denne engel… og eventuelt også se ham."
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Show me the money and bring me the worst - Dust   4/5/2015, 00:11

"Hvad angår Kenta, så kunne jeg aldrig forestille mig, at sådan et pragt eksemplar skulle sættes i hundegård, eller have en snor på! Det jeg havde tænkt mig, det var at give ham en evne, der ville være ham yderst praktisk!" indledte han sit forslag, da han ledte op til en forklaring, som overordnet godt kunne være lidt besværlig, hvis ikke man vidste hvordan man skulle forklare den ordentligt "Ser du, jeg samler på genstande der giver evner, og som en del af min samling, har jeg noget der hedder djævlefrugter! Disse djævlefrugter kan deles i 3 kategorier, som henholdsvis er Logia der giver spiseren en naturkræft, Zoan der giver spiseren evnen til at forvandle sig til et dyr, og Paramecia der lige som dækker alt andet, som ikke indgår under de andre kategorier! I min samling af disse frugter, fandt jeg en Zoan frugt, der hedder menneske-menneske frugten! Ser du hvis et menneske, eller menneskelignende væsen spiste den frugt, ville den ikke have nogen særlig virking, men hvis Kenta der er et dyr spiste den frugt, så ville han få menneskelige egenskaber, som at tale, gå som et menneske, tænke lige som et menneske, og han vil kunne skifte mellem original form, gorilla-menneske form hvor han er mest gorilla og lidt menneske, samt menneske-gorilla form hvor han er mest menneske med gorilla over sig!" Han holdt en kunstner pause, mens han tændte sin cigar, da hun tillod at han gjorde det, og en røg sky forlod hans mund, før han talte videre.
"Hvis Kenta spiste denne frugt, ville han stadig være sig selv, bare med mere menneske over sig! Dog må jeg advare dig om, at ulempen ved djævlefrugter er, at lige meget hvilken man spiser, så vil den der spiser en djævlefrugt, aldrig være istand til at svømme igen! Han vil godt kunne være i vand, såsom karbad og brusebad, du må bare huske at hvis han falder i for eksempel en sø, så ville han være ude af stand til at komme op selv!" denne advarsel, stod som slutningen på hans lille præsentation, af den ide som han lagde frem for hende. Dette var udelukket et tilbud som han gav hende, et tilbud hvor han ikke krævede noget som helst tilgengæld.

Dust virkede til at være meget lært, hvad angik alt det der omhandlede evner, og hvordan de fungerede, og det kom til udtryk i det han forklarede hende, om den frugt han havde tænkt sig at give, til hendes kære ven Kenta. Han havde også brugt meget tid på, at samle genstande der kunne overgive evner til væsner, for ikke at glemme alt den tid han havde brugt på, at studere de forskellige evner, så han kunne finde ud af hvordan de fungerede, og han kunne fortælle hvem end han bød en evne, hvilke fordele og ulemper de forskellige evner han havde kunne give dem, hvis de valgte at tage imod dem. Han lænede sig lidt frem mod hende, mens han pustede nogle røgringe ud, og et følelses forladt smil kom frem på hans læber.
"Det ikke så meget hvilken kagedåse han havde hænderne i, jeg ville nok hellere sige at det mere handlede om, hvor mange kager han prøvede at få fingrende i! Men lige den tanke kan være lige meget nu, det er fortid, og hvad det handler om lige nu er, at vi får ham fikset, så han endelig kan komme på benene igen!" sagde han roligt "Engle findes i mange forskellige udgaver, men dem der er farligst, er som regel dem der er stærke, og som uden at tænke for sig selv, følger ordrene de får fra englenes leder! Det er som regel dem man skal være mest påpasselig med, da de gør alt hvad de kan, for at gennemføre deres ordrer succesfuldt!" igen fremtonede den side af Dust, der antydet at han var meget lært om noget, at han var klogere end bare den farlige monster aura, der havde fået Kenta til at ville forsvare Michiko mod det, han opfattede som værende et farligt væsen.

Dust ventede tålmodigt, da Michiko satte sig længere frem i sofaen, og brugte nogle minutter i stilhed på, hvad Dust gik ud fra, måtte være at tænke over situationen. Han lod sin cigar sidde i hans mundvige, så en røgsky engang imellem forlod hans mund, og fløj lidt dovent rundt i lokalet, indtil den lige så langsomt var blevet så spredt, at den nærmest forsvandt. Da hun endelig vendte sin opmærksomhed mod ham igen, og sagde at hun accepterede hans tilbud, men ikke fast ansættelse, så nikkede han roligt og anerkendende til det hun sagde, som tegn på at han accepterede hendes valg. Han rakte en hånd ind under sin long coat, da hun begyndte at tale om at hun ville være sikker på, at det ikke var fup, og da han tog sin hånd ud igen, fremdrog han samtidig et bundt sprit nye pengesedler, svarende til det aftalte beløb han havde opgivet, i deres samtale over brev, der havde lagt baneløb for hele dette møde, og deres samarbejde, og bundtet blev selvfølgelig kastet hen til hende, uden dikkedare.

"Det bliver meget simpelt, denne engel som du skal arbejde på, har praktisk talt boet i det laboratorium du skal arbejde i, lige siden jeg anbragte ham i den beholder han er i lige nu, så du kommer til at stifte bekendtskab med begge dele, på en gang!" sagde han roligt, mens han rejste sig op. Han tog cigaren ud af munden, og lavede en slags let hvislende lyd, der straks fik hans le til at sno sig hen til ham, og sætte sig på dens plads på hans ryg. Dust tømte resten af sin cola, satte dåsen fra sig, og så op på hende for at se om hun lige skulle gøre sig klar, før hun kunne komme med ham.

Michiko
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Show me the money and bring me the worst - Dust   28/5/2015, 23:34

//Havde vi egentlig aftalt et bestemt beløb? xD//

Michiko trak undskyldende på skuldrene. Hun ønskede for Kentas skyld, at hun en dag kunne flytte et sted hen, nær træer eller skov, så han ville kunne lege og bevæge sig frit. Desværre var hun ret så afhængig af byen og dens egenskaber, både fysisk men også psykisk. Hun havde aldrig kendt andet end bylivet. Michiko trak sine briller af for et øjeblik, og hev en pudseklud frem fra en af rodebunkerne, imens Dust fortalte om sine djævlefrugter. Hendes øjne kneb sig en smule sammen, men det var tydeligt, at hun var langt fra blind eller noget. Da han var færdig skubbede hun brillerne på plads igen, og kløede sig tænksomt under hagen.

"Hm… Den må jeg altså lige tænke over. Jeg er ikke sikker på, hvordan jeg vil reagerer, hvis Kenta pludselig begynder at gå rundt i værkstedet sammen med mig og snakke om potentielle idéer. Men jeg vil gerne have idéen i baghånden, hvis du tillader?"

Med baghånden mente hun sådan set, at tilbudet ville være frit tilgængeligt for hende, hvis hun en dag bestemte sig for at sige ja tak. Lige nu var hun ikke sikker på, at det ville gavne hverken hende eller Kenta. Eller måske var hun bare bange for, at Kenta ville opdage, hvor usselt et liv det kunne være til tider? Dust lille trussel undrede hende lidt, men hun undlod egentlig at spørger for meget ind til den. Kenta var ikke nogen stor vandhund i forvejen, så hvis det endelig kom dertil, så burde det ikke give de store problemer.

I forhold til Dust som havde haft rig mulighed for at undersøge alverdens ting og sager, deriblandt hvordan diverse evner og magiske genstande, stod i stor kontrast til Michikos livstil. Egentlig så var hun heller ikke den store fan af den slags. Hun fandt magi fascinerende, men mest fordi det kunne bruges i hendes arbejde, og hun vidste, at mange væsner rundt omkring havde forskellige evner, som adskilte dem fra resten af deres race. Sjovt nok virkede mennesker ikke til at have den slags blandt sig, og hvis de endelig gjorde, så var det ikke længere mennesker, men freaks eller mutanter. Derfor havde hun bare holdt sig til, hvad hun selv kunne bruge, sine fingre og sin hjerne. Dermed kunne hun selv skabe, hvad hun havde brug for, og hvad hun manglede af evner. Hun kunne flyve, hun kunne skyde og hun kunne se om natten! Hvor sejt var det lige?

"Sådan er det jo med alle racer, Dust… Selv mennesker. Vi er heller ikke for smarte når vi først får en rimelig veltalende leder, og selvom vi ikke er lige så stærke som resten af jer, så har vi skam godt kunne lave lidt ballade alligevel." 

Michiko var sikker på, at hvis Dust valgte at dukke op i laboratoriet engang i mellem, så ville de kunne få nogle gode snakke. Han virkede ganske interesseret og særdeles oplyst. Da Dust efter den lange tænketid rakte et stort bundt pengesedler imod hende, kunne hun ikke dy sig, og spærrede øjnene en smule op, samtidig med, at et lille smil voksede frem. Det var egentlig ikke fordi hun havde mistænkt Dust for at snyde hende, for nu var han mødt op og havde fortalt hende det hele, så hvad kunne det betale sig? Men hun blev altid så lykkelig, når hun kunne se endnu en måned, hvor hun afslappet kunne læne sig tilbage med tanken på økonomien. Hun tog imod dem, og gik straks ud på badeværelset, hvilket måske virkede en smule sært. Kort tid efter kom hun tilbage, nu uden pengene. 

"Det er et værksted. Man kan ikke regne med nogen her omkring!"

Hun var stadigvæk positivt anlagt, og nu, hvis ikke mere end før, rimelig oplagt på at komme afsted. Imens Dust trak sin le til sig, som hun undlod at tænke voldsomt meget over, så greb hun selv en læderjakke og en lille rygsæk, hvori der bl.a. lå en af hendes trofaste pistoler og lidt andet. Da hun bevægede sig imod døren til hendes værelse, med en nøgle drejende om fingeren, vendte hun kort hovedet imod Dust.

"Må Kenta komme med?"
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Show me the money and bring me the worst - Dust   1/6/2015, 22:09

//Det tror jeg ikke, jeg kan bare huske at Dust betaler ret solidt for det her XD

"Du kan altid sige til, tilbuddet står så længe jeg har frugten, og det er ikke lige frem en særligt populær model, så jeg foreslår den sjældent til nogen! Men hvis du er nervøs for Kenta, så kan mit kældedyr snakke med ham, så du kan høre hans mening! Jeg har nemlig selv en kat, kendt under navnet Cheshire, hvis du har læst historien om Alice i eventyrland, så genkender du ham nok som katten, der kunne tale og gøre sig usynlig, han kan tale med andre dyr, og taler vores sprog uden problemer!" sagde han roligt, som en sidste detalje i den sag, før han lod den ligge indtil næste gang, hvis der altså ville komme en næste gang, hvor Michiko så ville være den der tog emnet op til den tid. Han forstod nemlig godt, at hun gerne ville have dette i baghånden, som en åben flybillet man altid kunne fastsætte på et tidspunkt, og som allerede var betalt, så ville hun have dette tilbud stående, i tilfælde af hun gerne ville acceptere.

"Det er blandt andet på grund af denne manglende intelligens, under andres lederskab, der har gjort at jeg foretrækker mit liv i kaos, frem for et liv med søgen efter sikkerhed, og stabilt job! Ødelæggelse og ensom lovløshed, giver så meget mere frihed, end hvis man vælger at følge lokale love og regler, i en verden der allerede er i totalt kaos!" sagde han roligt. Han kunne helt klart godt finde på at blive hængene i laboratoriet når hun var der, bare for at have nogle samtaler med hende, han var en nysgerrig personlighed, der trængte til nogen med intelligens at snakke med, og han vidste at den slags kunne man finde de mest spøjse steder, så som i et værksted forklædt som en yndig ung menneske pige. Han fulgte hende med øjnene, fra det øjeblik han gav hende pengene til hun kom tilbage igen. For ham var det ikke usædvanligt, at gemme penge de mærkeligste steder, selv havde han mange værdifulde aktiver, alle sammen gemt på de mærkeligste steder og måder, så han var ikke ligefrem den der så undrende ud, han nikkede blot til det hun sagde.

"Ja Kenta må gerne komme med, han skal trossalt også se hvor du kommer til at arbejde, især hvis du gerne vil have, at han tager del i det på nogen måde! Så smut ud og hent ham, jeg venter udenfor!" sagde han roligt, og gik ud i værkstedet på hans vej mod den vej han var kommet ind af.

Michiko
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Show me the money and bring me the worst - Dust   13/6/2015, 22:50

//Okay dokay så xD//

Michiko lyttede til Dust, og bed hurtigt mærke i noget af det første, som han nævnte. Det lød som om, at hun ikke var den første, som var blevet tilbudt en djævlefrugt - eller faktisk var det Kenta, men hun tillod sig lige at tage ansvaret. Det fik spørgsmål som; Hvor mange frugter var der mon? Hvor mange havde Dust tilbudt før hende? Hvordan havde Dust overhovedet kendskab og ejerskab over frugter som disse? til at dukke op i hovedet på hende.

"Jeg er da sikker på, at Kenta ville nyde at styrte rundt efter kulørtklædt, talende kat!"

Jokede hun, selvom tanken om katten lød ret absurd for hende. Det var som om, at Dust og hans personlige ting og sager ikke rigtige hørte hjemme i denne tid eller dette univers. Alice i Eventyrland var en meget gammel historie, men som lille havde hun skulle passe sin søster, og det havde krævet en del kreativitet, når man kedede sig bare ved tanken om det. Derfor havde hun endt med at opsnuse en masse gamle ting og sager, der ofte var ret billige, som de havde kunne hygge sig med.

"Tja… Der kan jeg godt følge dig. Nu foretrækker jeg, at mine fødder hovedsageligt er placeret på den gode side af loven, men det er mest på grund af… hm, min familie."

Michiko der i starten havde lydt drømmende, trak sig hurtigt lidt tilbage i samtalen. Hun brød sig ikke om at afsløre for meget omkring sit privatliv, da det var hendes ømmeste punkt udover Kenta - især ikke for en forholdsvis venligsindet person som Dust. Han var trods alt magtfuld, og de kendte stadigvæk ikke alle detaljer om hinanden. Eller… hun gjorde ikke om ham.

Hun nikkede til Dust, da han bad hende smutte ud efter Kenta. Det varede ikke længe, før man kunne hører et brag, da Kenta begejstret hoppede op og ned, ved synet af sin kæde. Michiko havde en speciel kæde, hvis metal absolut lige kunne holde til at Kenta trak i det. Der var intet for eller blødt stof til at skærme for, når det ramte hans krop, for han var stort set lige så hård som sten, så det rørte ham ikke voldsomt. Michiko kom trækkende med ham igennem værkstedet, og kaldte Dust ud til sig, så hun kunne låse døren til sin lille hybel. Kenta skævede lidt imod Dust, men gjorde intet udfald imod denne gang. I mundvigen på gorillaen kunne man også spotte en slags gammel bamse, som han gik og gumlede på.

"Bamsen var noget af det første han fik. Den gør ham næsten altid rolig, og så er det en god rejseven for ham. Forresten, jeg vil bede dig, hvis du altså har dem et sted, om filerne der tilhører englen. Alt hvad jeg bør vide. Bl.a. noget som, hvad mangler han? Hvem er han?… Et navn måske? Og hvilke resourcer du havde tiltænkt dig, at jeg skulle genopbygge ham med? Man kan lave en cyborg ud af lidt af hvert, men som du nok kan gætte, så holder kvalitet altså lidt bedre end ret meget andet."

Michiko begav sig ud af værkstedet, men ventede egentlig mest på, at Dust ville tage føringen, så hun blot kunne lære ruten hen til laboratoriet.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Show me the money and bring me the worst - Dust   28/6/2015, 22:16

"Hvis han prøver at fange Cheshire, tror jeg Kenta får sin sag for, mens Cheshire vil more sig med at forsvinde og dukke op, over det hele, bare for at more sig lidt! Han er lidt af en skør kat!" sagde Dust tænksomt, ved tanken om Kenta der styrtede rundt efter Cheshire. Michiko havde ret i, at der var meget ved Dust som virkede uvirkeligt, eller hvert fald ikke passende til dette univers, og det var i den grad også sandt, for Dust rejste meget gennem tid og dimensioner, ved hjælp af krystaller, og det gjorde at han kunne bringe mange mærkværdige ting, med sig fra andre dimensioner, som slet ikke hørte til her i denne verden, som Michiko og Dust levede i.

"At holde dig på den gode side af loven, er mig fuldstændigt forståeligt, især hvis du har en familie at tænke på, og jeg har stor respekt for den slags, da familie også har haft stor betydning for mit liv! Men nu har jeg ingen familie at passe på længere, jeg har mit skytsvæsen som jeg holder øje med, men hun er også den eneste forbindelse som sådan, så derfor har jeg en masse frihed til bare at gøre hvad jeg vil, uden det har konsekvenser for andre end mig selv!" fortalte han, da han godt kunne mærke på hende, at hun trak sig lidt tilbage over dette samtale emne. Han valgte bevidst at fortælle hende dette, da han mente det kunne skabe mere tillid mellem dem, hvis han fortalte mere om sig selv, så hun følte at hun kendte ham bedre, og de derfor stod mere på lige fod, da han jo allerede vidste mere omkring hende, end hun vidste omkring ham.
Han gik udenfor og lukkede hendes dør efter sig, så hun kunne låse af før de gik. Han så godt Kentas bamse, som han gumlede på, og et let smil formede sig på Dust'es læber, mens han skiftede sin aura til engle aura, for at gøre sig selv mindre truende i Kentas øjne. Den faretruende aura han havde før, blev markant skruet ned, da den blev erstattet af en mere mild og kærlig udstråling, som blev skabt af hans engle aura. Denne aura virkede mere optimalt på dyr og mennesker, end på andre racer i denne verden, da engle var mere tiltandene for mennesker og dyr, fordi de ikke havde noget i sig, der fik dem til at hade det eller blive defensive overfor engle, lige som for eksempel dæmoner eller andre onde racer havde det.

"Jeg forstår! Så det bamsens skyld at Kenta er blevet lidt sødere i mit nærvær!" sagde Dust med en mildhed i stemmen, der udsprang af at hans engle side var aktiv "Jeg har en udførlig rapport liggende, der fortæller om hvilke dele han har fået indbygget, og hvad for materialer delende er lavet af! Den indbefatter desuden data om, hvad for dele af kroppen som han mangler at få lavet, og materialerne kan du se an, når vi er kommet frem!" han ventede til hun og Kenta var klar til at gå, før han gik med hende udenfor, og begyndte at vise vejen til laboratoriumet. Det lå ikke synderligt langt væk, men alligevel krævede ruten lidt hukommelse, da man skulle følge nogle små side veje, indtil man nåede ind til en blindgyde, uden hverken vinduer eller døre. Dust så over på Michiko, for at indikere at hun skulle holde øje med hvad han gjorde. Han startede på en rød sten, i den grå murvæg, og viste hende at man skulle trygge på 5 sten i en bestemt række følge, hvor man talte fra den røde sten som den første, og så fandt man de andre sten, ved at tælle ud fra den sidste man havde trykket på.
Da han havde trykket på den femte sten, begyndte muren at åbne sig en sten af gangen, i et rimeligt tjept tempo, indtil en indgang var blevet dannet, og man kunne kigge ned ad en velbelyst trappe der førte ned under jorden. Dust gik først, og så snart Michiko var kommet ind sammen med Kenta, ville væggen skjule indgangen bag dem, mens de forsvandt et godt stykke ned under gadeplan, før de nåede til det store laboratorium. I midten af det velbelyste lokale, var der en af de der stående vandtanke, hvori en mand befandt sig med en iltmaske på, så han kunne trække vejret, manden manglede den ene arm og det andet ben, og ved tanken svævede en kat rundt om den, mens den snakkede med manden, der kunne tale ind i en mikrofon der var i iltmasken, så man kunne høre ham. Der var alt hvad en engineer kunne drømme om i laboratoriet, alt lige fra værktøj af sjældne modeller, til teknologi der kostede det hvide ud af øjnene.

Michiko
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Show me the money and bring me the worst - Dust   9/8/2015, 01:04

I modsætning til Dust der faktisk lod til at overveje idéen en smule, så skar Michiko straks ansigt. Nok ville Kenta formentlig finde det underholdende, i hvert fald til en start, men aben havde vist sig at bære rundt på en smule temperament, og det dukkede som regel op til overfladen når han blev forvirret eller frustreret. Noget som Chesire nok skulle kunne gøre ham.

"Yea, men jeg håber, at han er en skør kat med en stor bankonti, hvis det er tilfældet!"

Imens Michiko fik lukket og slukket alting omkring sig, og pakket de sidste ting, så gik hun atter og grublede lidt over de ord hun fik serveret. Dust virkede dæmonisk, og dæmoner kunne så længe, at mennesker knapt orkede at følge med længere. Men betød dette ikke også, at hans forældre aka. familie burde kunne følge med. Nysgerrig kastede hun et hurtigt blik over skulderen.

"Så... hvad skete der med familien? Og med skytsvæsen, mener du så en skytsengel?"

Det hjalp en lille smule, at Dust faktisk valgte at åbne op for sig selv. Det var selvfølgelig ikke til at vide, om han talte sandt, men bare det, at han faktisk gad at fortælle noget, det gjorde hende i lidt bedre humør. Desuden var det som om, at der lettede sig noget fra Dust, da hun havde hentet Kenta. Hun bemærkede en form for ændring hos ham, men det var svært at sige, om det var andet end hans pludselige mildere toneleje. Selv Kenta lod til at bemærke det, og stod nu pludselig lidt mindre anspændt ved siden af ham.

"Great! Før bare an."

Michiko sagde ikke meget på turen. Hun var mest optaget af at holde øje med de små ting, som ville kunne lede hende tilbage hertil igen, når Dust ikke var med hende. Desuden havde hun lidt af et hyr med at holde Kenta fra at overfalde diverse madboder. Det var tydeligt, at selvom folk måske kendte lidt til gorillaen her omkring, så var de ikke helt begejstret ved tanken om, at deres boder blev raseret. Dog, hvis Dust tilbød sin hjælp, så ville hun høfligt afslå og hurtigt hale Kenta på plads igen. Hun bar en hvis form for styrke og kontrol, hvilket hjalp dem begge to i hverdagen. Først da de ankom til laboratoriet livede hun op igen.

[color=#0099ff]"OMG!" [/color]

Kentas kæde blev sluppet på gulvet, men gorillaen satte sig blot pænt ned på rumpen, hvilket lød underligt, næsten som om, at den var af sten. Michiko brugte derimod det korte øjebliks stilhed på at flyve rundt i lokalet, for at undersøge de største og mærkeligste instrumenter.

"Det her er jo fantastisk!"

Da der var gået et par minutter, og hun endelig havde styr på sig selv igen, rømmede Michiko sig kort før hun gik over til vandtanken og stirrede op på den halvopløste mand, som hun så ud til at skulle arbejde med et godt stykke tid fremover.

"Det ser ud til, at vi skal tilbringe lidt tid sammen. Det glæder mig at kunne hjælpe dem. Har de et navn, Hr.?"

Michiko placerede begge hænder på hver sin runde hofte, og skød dem lidt ud til siden, imens hun tænksomt vurdere manden, nu hvor hun stod helt tæt på.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Show me the money and bring me the worst - Dust   9/8/2015, 23:21

"Min familie blev dræbt for øjnene af mig, et mord der blev bestilt af dæmonernes leder, i samarbejde med englenes leder dengang! Jeg var ikke særligt gammel, men det lykkedes mig at komme væk, og hævne min familie!" fortalte han mildt, mens de gik ned af gaderne, på vej mod laboratoriet. Han ventede med at forklare skytsvæsen delen, til hun havde fået set sig omkring i laboratoriet, for han ville nødig give hende en overbelastning, ved at hun fik både laboratoriet og hans engle form at se på samme tid "Med skytsvæsen mener jeg det væsen, som en skytsengel skaber forbindelse med! En skytsengels naturlige formål er, at de har en person i verden de skal våge over, men de ved først hvem dette væsen er, når de møder væsnet ude i verdenen, men når en skytsengel endelig møder sit skytsvæsen, skabes der et ubrydeligt bånd, mellem væsnet og englen! Jeg personligt er halvt skytsengel, og jeg har fundet mit kære skytsvæsen!" forklarede han, mens han satte sin le fra sig, og startede sin ændring, da han gik i engle form. Hans tøj blev til et par snehvide bukser, og matchende trøje, hans hår blev kridhvidt, og på hans ryg voksede et par stærke men pæne engle vinger ud, med hvide fjer.

"Goddag unge dame, mit navn er Calvin James!" præsenterede manden i tanken sig, før han lavede et sparsomt nok med hovedet, da han ikke kunne bevæge sig meget, med den måske han havde på. Cheshire svævede hen til Dust, og landede så yndefuldt som en buttede kat kunne, på Dust'es hoved, han smilede stort men snakkede ikke så meget, før han blev tiltalt af nogen.
"Jeg har lagt rapporten på ham, over ved tankens system kontrol bord, du kan bare spørge mig, hvis der er noget du vil vide nærmere om!" sagde Dust mildt, og pegede hen mod kontrol panelet, der stod henne ved tanken. Ovenpå lå der en halv tyk mappe, med navnet Calvin James stående på.

Michiko
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Show me the money and bring me the worst - Dust   1/9/2015, 18:23

Michiko kunne ikke undgå at spærre øjnene op og stirre forskrækket imod Dust. Selvom Dust ikke lod til at være en der søgte sympati med sin historie, eller generelt virkede som en særlig sympatisk væsen, så kunne Michiko ikke undgå at føle et lille stik i hjertet ved hans fortælling. Før hun kunne nå at stoppe sig selv, så svarede hun ham.

"Det gør mig virkelig ondt at høre… En bande tog også min far fra mig, da jeg ikke var særlig gammel."

Michiko sænkede hurtigt blikket igen, og fornemmede, at det ikke lige var tiden til, at hun fik spyttet ud med al sin sørgmodighed over sin far. Hun havde skam haft tid til at sørge med familien, og de gjorde det stadigvæk, men det betød aldrig, at det var helt nok. 

"Woaw! Så lærte man da lige det. Men er du så en slags dæmonhybrid? Eller døds… hybrid? Og er ham englen her også en skystengel?" 

I laboratoriet fik hun nikket imod englen på glas. Det var ikke til at vide, hvad man stod overfor nogle gange. Personligt ville hun føle det mærkeligt, hvis én bestemt person pludselig besluttede, at man var værd at ofre sig selv for bare sådan ud videre. Hun havde det med at rodede sig selv ud i en del snavs, og hun ville ikke have det rart med at vide, at andre skulle lide pga. det. Pludselig transformerede Dust sig foran hende, og hun følte i høj grad, at hun var blevet snydt og oplyst på samme tid. 

"Uhm… woaw?!" 

Hun stod først lidt paf, ikke rigtig vidende om, hvad pokker hun skulle stille op med den nye Dust, men så fik hun taget sig lidt sammen og vendte al sin opmærksom mod den anden engel, som faktisk behøvede den.

"Goddag, Calvin! Jeg er Michiki Kuro. Jeg har vist fået til opgave at fikse dig lidt op… hvilket du ser ud til at trænge til."

Michiko trak en anelse på smilebåndet, før hun bakkede over mod mappen, og snuppede den, imens hun kastede sig ned i en blød kontorstol. Imens hun gennemgik en smule af mappens indhold, så fik Kenta samtidig sneget sig lidt nærmere Dust, hvor han nu sad og gloede på katten, stadigvæk med bamsen hængende ud af mundvigen. En stor, tung hånd blev langet ud efter katten imens Kenta gryntede fornøjet.

"Ahem. Du-øh… Dust?" Michiko rullede over til Dust på kontorstolen, og forsøgte at dæmpe sig lidt, uvidende om, hvor meget Calvin var i stand til at høre. "Jeg er ganske rigtig nok en engineer og al den slags, ikke helt uerfaren, hvis jeg selv skal sige det… men… hm. Jeg har altså aldrig lavet en HEL cyborg før. Jeg mener, han ville blive min første rigtig. Teknisk set er jeg ikke engang fuldt udannet til den slags. Jeg vil rigtig gerne gøre det her, både for ham og pengene, men jeg vil være sikker på, at du kender risikoen ved, at jeg er her."

Michiko glanede op mod Dust, eftersom hun stadigvæk sad ned, og lænede sig tilbage i stolen, med armene over kors.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Show me the money and bring me the worst - Dust   9/9/2015, 21:06

"Min familie fik ikke den død de fortjente, men de fik den hævn den hævn, der kom til deres mordere og dem der bestilte mordet! De hviler nu alle 3 i deres egen del af himlen, hvor de for evigt kan være glade og sammen, uden noget ondt kan ske dem!" sagde han roligt. Dust virkede til trods for hans manglende følelser, i både hans stemme og hans blinde øjne, både sikker på det han sagde som om han personligt havde sørget for, at hans familie var kommet i himlen, samt glad for tanken om, at hans familie hvilede i fred og havde det godt nu, selvom de var gået bort "Jeg håber for din far, at hans sjæl kom godt videre! En grusom død kan dog have efterladt ham, med ønske om at blive tilbage, fordi han følte at han havde ufærdiggjort business, men hvis dette var tilfældet ville jeg have mødt ham på et tidspunkt!" han havde efterhånden lært meget om død, og dens indvirkning på den afdødes sjæl, en viden man efterhånden fik nemt ved at tilegne sig, når man arbejdede som grim reaper, både dag ud og nat ind.

"Nu må du ikke forvirre dig selv alt for meget, det er ikke så svært at forstå, når bare man ved hvilke faktorer der er indbefattet! Min far var fuldblods skyggedæmon, og min mor var fuldblods skytsengel, så derfor er jeg halvt af hvert! Døds delen af mig, er en af mine evner som jeg blev tildelt, efter jeg lavede en aftale med døden selv, om at jeg begyndte at arbejde for ham, som grim reaper her på jorden, så jeg kunne begynde at rette op, på alt det kaos der er sket, efter at nærmest alle reapere forlod jorden, under den 3. verdens krig!" forklarede han roligt, og så over på Calvin, der ikke rigtig kunne gå nogen vejne, når nu han var fanget i beholderen, der havde holdt ham i live, i et ret godt stykke tid "Calvin der er en falden engel! Jeg har faktisk aldrig spurgt ham, hvad han var før han blev en falden engel, da jeg personligt mener, at den slags er en personlig sag, der kan indbefatte meget skam, for en engel i den situation!" han skruede godt nok sin engle aura ned på et minimum, men man kunne ikke undgå at mærke den alligevel, da Dust ikke kunne slå den fra, når han var i fuldblods engle form, lige som han ikke kunne trække sine vinger ind. Så fordi hans engle aura var tændt, blev der en mere varm og glad stemning omkring ham, som både Michiko, Cheshire og Kenta burde kunne mærke, fordi de var et menneske og 2 dyr, der var mere modtagelige overfor engle, end andre racer, mens Calvin nok ikke var lige så påvirket, fordi han selv var en engel.

Da Kenta langede en potte ud efter Cheshire, forsvandt den buttede kat ud i den blå luft, og dukkede op igen ved siden af Kentas arm. Cheshire strøg en pote over Kentas skulder, for at se om han ville være venner, men han var påpasselig, da Cheshire godt vidste, at dyr var lige som mennesker og menneskelignende væsner. Alle dyr havde hver deres sæt humør, og kunne reagere meget forskelligt på andre væsner, såsom en flyvende fed kat, der prøvede at være sød ved dem. Imens de blev venner eller hvad der nu ville ske, drejede Dust sit hoved mod Michiko, da hun kom hen til ham, for at fortælle ham noget.

"Du skal ikke bekymre dig, din del af jobbet ligger i den ene arm og det andet ben, du skal faktisk mere eller mindre færdiggøre en cyborg! Se det som en udfordring, du både kan lære af og tjene penge på, og hvis du har brug for hjælp, så er jeg lige her sammen med dig, så du altid har et par ekstra hænder, og som kan rådgive dig når du er i tvivl!" sagde han mildt, hvilket virkede langt mere betryggende, når han sagde det med sin lette engle aura tændt.

Michiko
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Show me the money and bring me the worst - Dust   20/10/2015, 22:17

Michiko pillede lidt ved spidsen af en hårlok. Det var ikke ofte, at hun faktisk bekymrede sig om sit hår, selvom hun havde temmelig meget af det, men hun havde det med at pille ved ting, når hun følte sig utilpas eller malplaceret. Samtalen her var helt klart indenfor den utilpasse del. Hun havde aldrig hævnet sin far ved at skade hans mordere på nogen måde. For at være ærlig, så vidste hun ikke, hvad der var blevet af dem. Det var sket for mange år siden, men hun overvejede tanken oftere end hun turde indrømme overfor sig selv. Hun havde skam forsøgt at snuse lidt til sagen, men de havde haft gang i så mange andre ting, at selv politiet havde mistet sporet. Ord om hendes fars død fik straks Michiko til at skære en stram grimasse, som først faldt fra hinanden, da Dust indrømmede, at han ikke havde set hendes far. Hun tog sig kort til hjertet, hvilket var temmelig blokeret af et fyldigt bryst.

"Don't scare me like that! Bare tanker om, at min far skulle svæve hvileløst rundt et eller andet sted fordi jeg intet har gjort… Jeg ville aldrig kunne tilgive mig selv! Jezz altså, er du sikker?"

Michikos før noget så alvorlige blik blev pludselig usikkert. Tanken om, at hun havde mulighed for at være skyld i sådan noget ville koste en del nætters søvn. Derfor ville hun hellere være sikker fra starten af, og Dust havde i hvert fald noget nemmere ved at finde ud af det, end nogen anden hun kendte til.

Efterhånden som Dust begyndte at snakke løs om både hans og Calvins stamtavle, racer og familieliv fik Michiko sværere og sværere ved at følge med. Hun fik fat i det mest basale, men hendes mangel på racernes historie og meget andet trådte en del i kraft under snakken. Dog havde hun det med at snappe de vigtigste dele af informationer til sig ret hurtigt, hvilket hjalp hende med at holde et overskueligt overblik. Hun var ikke ligefrem mester i at lære hurtigt, men hun var vant til at arbejde under kvikt under pres. Der skulle man kunne sådan et sprog, hvor at det var simpelt og ikke tog langt tid at komme igennem.

"Alright. Så du er sådan en slags overdimensioneret engle-dæmon-reaper hybrid, der nu vader rundt som en af de sidste og eneste af sin slags? Ooooog… Calvin er på spanden? Sounds good to me."

Uden yderligere trak hun på skuldrene. Hun havde det fint med, at folk havde deres baggrundshistorier og små hemmeligheder i fred. Michiko lod godt mærke til, at stemningen faldt en smule i rummet, men lod sig ikke påvirke synderligt. Hun formodede, at det måtte være Dust der rodede med et eller andet, som hun ikke kunne føle eller bruge. Da katten forsvandt foran Kenta, trak den store Gorilla sig overrasket tilbage, imens dens store lab fejede igennem luften. Da katten dukkede op igen, gloede han dumt, før en begejstret hoppen på stedet fik udtrykt hans begejstring for kattens numre igennem en hel del larm.

"Hmmm… Super! Og jeg begynder… hvornår?"

Michiko lagde et ben over kors, og rettede på brillerne, imens hun smilede selvsikkert.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Show me the money and bring me the worst - Dust   30/10/2015, 15:43

"Hvis du ønsker det, kan jeg sagtens spore ham, og finde ud af hvor han er henne, hvis han stadig er her på jorden, eller i efterlivet for den sags skyld! Trossalt har der været meget arbejde for mit vedkommende, siden jeg overtog erhvervet, og de ældste tilbage blivende kommer i første række, så hvis han er her er det derfor jeg ikke har mødt ham endnu!" sagde han tænkende, mens Cheshire svævede lidt rundt foran Kenta, for at underholde ham og lege med ham, så han havde det godt og ikke larmede alt for meget, mens de snakkede "Men husk nu, det er ikke sikkert at han er her, jeg kan stadig finde ham i efterlivet, og det mest normale for sjæle, er som regel at fortsætte dertil! Så hvis du vil have jeg finder ham skal du bare sige til, jeg kan bringe ham en besked fra dig, og omvendt!"

Han havde godt lagt mærke til, at dette emne var noget der berørte hende, derfor valgte han at tilbyde hende denne mulighed, at sikre hendes fars sikkerhed i efterlivet, og som han foreslog, kunne han medmindre en besked fra hende til hendes far, eller fra hendes far til hende.
Efter han havde fortalt hende om Calvin og hans egen herkomst, fik han en idé om hvor hurtigt hun lærte, da hun mere eller mindre opremsede de mest vigtige punkter i det han fortalte. Det var noget han kunne bruge, i tilfælde af at han skulle lære hende nye ting, mens hun arbejdede på opgaver, som hun fik af ham, og der kunne godt komme nogen gennem tiden, da Dust var en mand med store planer, og hvor mange nye ting kunne ske omkring ham, på alle mulige spøjse tidspunkter. Han gav et anerkendende nik til hendes opsummering af det han havde fortalt, før han fortsatte deres samtale med det næste vigtige punkt.

"Dit arbejde begynder, så snart du har tid til det, og når du føler at du er parat til at gå i gang! Calvin her har mere end nok tid til rådighed, og jeg kan sætte dig ind i proceduren, der bruges til den tank han befinder sig i lige nu!" svarede han roligt, og lavede en gestus mod Calvin, da han nævnte ham.

Michiko
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Show me the money and bring me the worst - Dust   4/11/2015, 18:05

Michiko kørte træt en hånd ned over ansigtet, og følte sig pludselig både 10 år ældre, men også adskillige år yngre. Hun mærkede den vante usikkerhed fra den første tid efter, at de havde mistet faderen, hvor moderen havde måtte kæmpe hårdere end nogensinde og Michiko havde opgivet resten af sin barndom for at hjælpe til. Samtidig følte hun sig også pludselig så udmattet, fordi hun nok aldrig havde forberedt sig på, at en chance som denne ville smutte forbi - men hun havde ikke i sinde at lade den smutte helt.

"D-Det… Det må du gerne. Jeg vil bare gerne vide, om han er kommet sikkert videre, og om han har det godt. Hvis du absolut skal sige noget herfra, så må du hilse ham og sige, at familien har det godt og alle er i sikkerhed… og at vi savner ham."

Hun rømmede sig kort og lod angsten glide af sig igen. Kenta der legede med den svævende kat i baggrunden generede hende slet ikke, eftersom hun var temmelig vant til det store tossehoved, som ikke altid bevægede sig specielt elegant i et overfyldt værksted. Desuden, hvis der blev for meget larm, så havde hun altid sin musik.

"Jeg er klar med det samme! Selvfølgelig vil det tage lidt tid, for jeg skal lige indrette mig lidt, men jeg vil gerne foretage et par mål og eventuelt lave et par skitser. Forresten, er det mulig, at han kan komme ud af beholderen?"

Michiko stak en hånd om i rygsækken og fiskede en notesblok, samt en lille kuglepen frem, hvorefter hun kastede sig over et bord i laboratoriet, hvorfra hun snuppede en lineal. Hun lyttede stadigvæk, hvis Dust snakkede, men uden egentlig at vente helt på svar, så skyndte hun sig hen til beholderen med Calvin, hvor hun begyndte at cirkulere rundt om den, imens hun skriblede noget ned på sin blok.

//Dust, btw, hvordan skal emnet foregå? Springer vi lidt i tiden eller stopper vi det på et tidspunkt? Det kan jo godt tage lidt tid, selvom hun er dygtig, at få fikset de dele sammen ;P//
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Show me the money and bring me the worst - Dust   5/11/2015, 17:52

Med et enkelt nik med hovedet, lukkede Dust for den triste samtale om hendes far, i hvert fald for nu, så hun ikke behøvede at gå med det i hovedet lige nu, hvor hun havde andre ting at tænke på. Han skrev hendes besked bag øret, sammen med hans lille ekstra opgave, der blev skrevet øverst på listen over ting, der skulle klares snarest muligt.

"Hvis du ønsker at få Calvin ud af beholderen nu, kan jeg vise dig proceduren for tømning af beholderen, han er ikke særligt god til at bevæge sig efter alt den tid i beholderen, men jeg kan hjælpe til, når han skal ud derfra eller derind igen!" fortalte han roligt, mens han gik hen mod kontrol bordet. Hans øjne var rettet mod Michiko, mens hun kejtede rundt om beholderen, og tog noter ind i mellem. Han afventede lidt hendes respons, da det trossalt var op til hende, om hun ville have ham ud derfra lige nu, eller om hun var tilfreds med at han blev i beholderen for nu.

//jeg tænker lidt vi springer lidt frem i det, så vi ikke behøver at hænge i alle små detaljerne :b du hopper bare frem til det næste sted du finder nødvendigt ^^

Michiko
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Show me the money and bring me the worst - Dust   8/11/2015, 22:16

Michiko sendte Dust en lille takenmmelig tanke med på vejen. Han behøvede hverken informerer hende om, hvad han egentlig var i stand til eller gøre hende den tjeneste, men alligevel tog han det til sig uden betaling… selvom hun nok ville have rigeligt efter jobbet her var udført. Desuden var det en rar ting at få overstået imellem dem. Hun fornemmede selv, at Dust havde en klar idé om, hvor hendes grænser gik.

"Det ville være temmelig nice. Jeg behøver blot, at han kan ligge ned på et bord eller lignende, eventuelt stå op et par gang imens jeg foretager mål et par prøver, osv. Det ville bare gøre tingene end del nemmere, fremfor udelukkende at baserer mine beregninger på det visuelle."

Michiko kradsede et par afsluttende ord ned, før hun med et fem lange skridt igen stod ved siden af Dust. Hendes øjne var igennem det tynde brilleglas nøje fikseret på kontrolpanelet foran hende. Det var en af de ting, som hun ville få brug for at huske meget tydeligt.

//Det er lidt op til dig, hvordan du forklare det med, at Dust viser hende det, men jeg regner med, at relativt kort efter, så springer jeg lidt ca. 1 uges tid frem, hvor Michiko har gjort en del fremskridt og måske har indrettet sig en smule mere? Derefter kan vi springe lidt igen, hvor hun måske nærmer sig færdiggørelsen :D
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Show me the money and bring me the worst - Dust   18/1/2016, 21:44

Dust lyttede til hvad hun sagde, og uden et ord begyndte han at vise hende systemets procedurer, efter hun var kommet hen ved siden af ham. Systemet var egentlig ret nemt at finde ud af, der var en knap der kunne åbne og lukke beholderen, en til at tømme og en til at fylde, der skulle dog indkodes hvad den skulle fyldes med, og en kode så systemet vidste hvem, der brugte det lige nu. Han gav hende den kode som var oprettet til hende, og efter beholderen var tømt og åbnet, fjernede han ilt og kommunikations masken, og hjalp Calvin ned på den båre Dust brugte til ham.

//du springer bare efter behov, så følger jeg med i hoppet :b

Michiko
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Show me the money and bring me the worst - Dust   23/2/2016, 19:37

//Let's jump then xD

Tiden flyver når man har det sjovt. Sådan lyder ordsproget i hvert fald, og Michiko har bestemt nydt de seneste uger, som hun havde tilbragt i laboratoriet i fællesskab med Dust, Calvin og Kenta, som også var faldet til. I starten havde det mest været efter arbejde, og derfor kun et par timer om dagen, men efter halvanden uge besluttede hun at tage en smule fri. Bilen som hun havde arbejdet på da Dust var kom forbi var alligevel blevet leveret tilbage til ejermanden, som selvfølgelig betalte en "generøs" lille bunke sedler, som holdt i ca. 2 dage. Til hendes held havde hun ikke gjort sig specielt umage, og bilen var vist brudt i brand et par dage efter. Da hun fik nyheden kunne hun ikke andet end at ryste på hovedet. Hun havde trods alt gjort sit arbejde, men bilen stod ikke til at redde. Så efter det projekt, så havde hun taget fri fra arbejdet, hvilket blot gav Nix og Bipp mere at lave, men derfor også flere penge, hvilket de bestemt ikke var kede af.

Michiko befandt sig i øjeblikket hængende over Calvin, som for 117 gang lå på bordet udenfor sin container. Hun sørgede for, at han fik nok hvile og næring, men det var vigtigt for hende, at målene til foden og armen blev helt præcise. På et af arbejdsbordene stod en radio og spillede dette nummer, imens Kenta tumlede rundt et eller andet sted i baggrunden. Michiko var iført militærbukser, en stram stort t-shirt og et par sorte sneakers. Hendes hår var atter sat i en pjusket hestehale, og i munden havde hun en kuglepind, imens hun med fingrene justerede et par ting på skelettet til Calvins nye fod, som hun havde monteret på ham. Hun fremdrog hurtigt et målebånd fra baglommen, og sukkede lettet, inden hun rejste sig op og smilede til Calvin.

"Så passer målene endelig! Jeg må sige, at det har været en anelse svært, når dit ben er lidt ujævnt, men jeg nægter altså stadigvæk at skære mere af dig… nu varer ikke længe før, at jeg er færdig med at monteret teknikken i selve indmaden… eller… fyldet af benet."

Hun kradsede sig i håret, da det aldrig kom ud helt som hun ønskede det. Alligevel koblede hun metallet fra igen, og slæbte det med over til et andet arbejdsbord, hvor der stod adskillige tomme sodavansflasker og en halvspist burger. Hun levede praktisk talt i laboratoriet efterhånden, og den eneste grund hun tog helt hjem nogle gange var for at hente noget eller tage et bad.
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: Show me the money and bring me the worst - Dust   24/2/2016, 20:40

Som et blink med øjnene, stod Dust ved bordet ved den halvspiste burger, og havde hurtigt samlet den op, for at begynde at spise den, som om den var hans yndlings burger i hele verden. Det kunne være en farlig ting, at efterlade junkfood i nærheden af Dust, da han havde en forsmag for det, som en buttede lille dreng og cirka alt det gode slik, i en slikbutik. Han gumlede lidt på den bid han havde taget, mens han luntede hen til Calvin, og så på ham med de blinde øjne, som om det var noget indeni ham han så på, og ikke så meget hans fysiske form.
"Du ser ud til at klare det fint, selvom du har været meget ude af tanken på det sidste! Når vores kære veninde, har fået ordnet sit arbejde med dig, og de sidste detaljer er på plads, kan det måske være at du endelig kan se din datter igen, efter alle de år her i min varetægt!" sagde han tænkende, og smilede til Calvin der nikkede, og virkede glad ved ideen om at møde hans datter igen "Hun virkede gladeligt overrasket, da jeg fortalte hende, at jeg har holdt dig i live, siden du forsvandt ud af hendes liv, men hun blev da glad for at høre, at du var så stolt over at høre, hvad hun var blevet til! Det skal nok blive sjovt at se hvad der sker, når i 2 møder hinanden igen!" han tog en bid mere af burgeren, og gik hen til Michiko, for at se hvad hun fikumderede med, og det tog ham ikke lang tid at se på hendes nuværende resultater, før han havde et par ideer til, hvordan han kunne hjælpe hende, med at komme tættere på det resultat, som hun ønskede med delene.

"Jeg ved det er lidt ved siden af dit eget håndværk, men hvad siger du til at bruge noget af mit nanoteknologi, til at arbejde på noget af detail arbejdet? Siden jeg skabte dem er det lykkedes mig at opdatere teknologien, med henholdsvis et dna genkendelses program, og et symbiose program, så det kan bruges til at bygge cyborg dele, sammen med cyborgen der vil bruge det!" foreslog han roligt, mens han fulgte nysgerrigt med i, hvordan hun arbejdede med de dele, han havde hyret hende til at lave. Dust var lidt af en sær snegl på det punkt, han så ikke Michiko som en ansat, der var her for at gøre hvad hun fik løn for, han så hende mere som en kvinde, der tilfældigvis modtog en hyre fra ham, for at hjælpe ham med at udføre et stykke arbejde, han selv kunne være gået i stå med. Han havde dog en grund til at han havde søgt hende til dette job. Han fik nogle af sine bedste ideer, ved at se på andre arbejde, og han kunne lide at søge efter væsner, der kunne vise sig som en der ikke var som de andre, gennem det personen kunne, og han mente at Michiko var en der kunne passe ind under hans kriterier, som en person der kunne give en gensidig udvikling.

Michiko
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Show me the money and bring me the worst - Dust   19/3/2016, 15:12

Michiko havde efterhånden vænnet sig til, at maden havde det med at forsvinde, selvom hun var sikker på, at hun havde gemt det godt. Hun havde aldrig sagt noget til Dust, da det trods alt var hans laboratorium, og hun glemte alligevel halvdelen af maden indtil adskillige timer senere, hvor det nærmest var uspiseligt. Det eneste som Dust ikke måtte røre var hendes drikkevarer. Hun foretrak kaffe og sodavand, og hvis det pludselig forsvandt, så var hun ikke sen til at sende ham ud efter mere. Kenta havde også fået en lille madskål, hvor der lå et par frugtrester, som han var i gang med at gumle i sig.

"Hvordan kan det være, at jeg egentlig ikke har set noget til din datter, Calvin?"

Spørgsmålet var egentlig rettet mod både Dust og Calvin. Michiko havde det fint med arbejdsro og fred omkring sig, men hvis datteren lige havde fået at vide, at hendes far faktisk var i live og ville klare, mon ikke hun så ville ønske at besøge ham? Michiko regnede ikke ligefrem med at være der, når de blev præsenteret for hinanden igen, så hun tænkte også, at det kunne være den eneste mulighed for at se hende. Calvin var ikke en mand… engel… der snakkede om meget. Specielt ikke familien.

"Den må du lige uddybe, Dust! Vil det sige, at metallet knytter sig til kødet uden vi behøver at skrue det fast eller noget?"

Michiko rettede sig op og satte en hånd i siden, inden hun pustede en hårlok væk. Hendes øjne gnistrede af liv, da hun egentlig stadigvæk fandt projektet enormt spændende, og supergerne ville gennemføre det i god stil, men hendes krop talte et lidt andet sprog. Mørke skygger under hendes øjenlåg fortalte om mange nætter uden god søvn, og håret var pjusket, som tegn på, at hun ikke gav sig selv særlig meget opmærksomhed i denne sag. Stadigvæk, så virkede hun glad.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Show me the money and bring me the worst - Dust   

Show me the money and bring me the worst - Dust
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Your money or your life // Eric
» Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)
» this is noting personal just Buisness //Dust//
» Dust- En skyggedæmon