IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Show me the money and bring me the worst - Dust

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
ForfatterBesked
Dust
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4400

IndlægEmne: Re: Show me the money and bring me the worst - Dust   20/3/2016, 22:51

Dust var gået hen til Kenta, og havde fundet en frugt frem til den kære primat, som han lagde i Kentas skål. Han havde efterhånden fundet ud af hvad Kenta kunne lide, ved at holde øje med, hvad han bedst kunne lide at spise, så engang imellem tog Dust en ekstra frugt med til Kenta, så han havde en lille snak frugt, hvis han skulle få lyst til at spise den. Han drejede så hovedet mod Michiko, da hun kom med sit spørgsmål angående Calvins datter, og med en enkelt gestus mod Calvin, tog Dust sig af at svare på spørgsmålet.
"Der kan jeg nok give dig et godt svar på dit spørgsmål!" startede han roligt ud, mens han satte sig ned ved siden af Kenta, da han stolede på at denne kære primat, ikke ville gøre ham noget "Calvins datter Millicent, vidste ikke noget om hvor hendes far befandt sig, eller om han var i live, indtil for nogle måneder siden, da jeg fortalte hende at han var i live, og hvad der var sket med ham! Ser du Calvin endte hos mig, fordi han prøvede at hjælpe mig, men han kom slemt til skade, og jeg slæbte ham med hertil, hvor jeg holdt ham i live, og prøvede at fikse ham! Millicent og hendes mor, vidste intet om dette, da det ville være farligt for dem, og derfor troede de han enten var skredet eller død! Jeg har endnu ikke vist hende stedet, fordi jeg ville være færdig med hendes far, før hun så ham for første gang, siden hun var helt lille!"

Han ente ikke med at sidde ved siden af Kenta længe, for da hun spurgte til en uddybning, omhandlende hans nanoteknologi og dens funktion, sammen med levende kropsvæv, og han var hurtig til at komme på benene, og hente det han skulle bruge, for bedst muligt at forklare hende, hvordan hans teknologi kunne hjælpe hende, med at opnå et fornuftigt resultat. Han kom ind med en rul ud beholder med kanyler, og en lille dna analyse maskine, som han lagde på et bord, så hun kunne se det, mens han fortalte om det.
"Jo altså nanoteknologi, kan i sig selv ikke smelte sig sammen med kroppen, uden lidt hjælp fra den anden side af, men i bund og grund så har du fat i noget, hvad angår det med at metallet, kan knytte sig til kroppen direkte, uden noget behov for spænder eller skruer!" sagde han roligt, mens han tog en kanyle ud af holderen, og rakte hende den sammen med dna indstilleren, så hun kunne se nærmere på hvad han havde lavet, af skøre opfindelser "Men for at teknologien skal virke ordentligt, skal der være nanoteknologi i begge ender, der kan forbinde sig med hinanden, som en ledning til en stikkontakt! For at den slags skal kunne lykkedes, skal Calvin have en indsprøjtning med teknologien, som skal være indstillet med dna fra hans arm, og en indsprøjtning mere med dna fra hans ben! Dit arbejde skal så have nogle enkelte kamre, placeret ved overfladen hvor teknologi møder krop, som kan åbnes og lukkes, og i kamrene placere vi så nanoteknologi, der er indstillet med hans dna kode! Når armen og benet så sættes mod kroppen, arbejder de 2 parter sammen, og binder væv sammen med teknologi!"

http://www.youtube.com/watch?v=Frd53vbCHLg
Tilbage til toppen Go down
Michiko
Nybegynder.
Nybegynder.

Race : Menneske
Navn. : Michiko Kuro
Alder : 24
Evner/Classes. : Andenrangs engineer.
Bosted : Et lejet værelse, i Las Vegas, hos det værksted, hvor hun arbejder.
Tilhørende klan. : Hun har arbejdet sammen med Mafiaen, The Shadow of Ravens og flere andre klaner. De bestiller, og hun levere… til ordentlige priser, selvfølgelig.
Partner. : I ny og næ en til at holde sengen varm
Slaver. : Nej!
Antal indlæg : 35

IndlægEmne: Re: Show me the money and bring me the worst - Dust   2/10/2016, 23:27

Kenta syntes åbenbart ganske godt om Dust's blødhjertede gestus, da primaten gryntede tilfreds og uden videre gav sig i kast med at fortærer den ekstra frugt. Man skulle tro, at gorillaen ville få nok på et eller andet tidspunkt, da hans diæt lod til at være utrolig ensformig, men nægtede man Kenta frugt, så ville der ret hurtigt blive ballade - den regel havde Michiko hurtigt lært tidligt i deres forhold. Michiko, ligesom Kenta, tog sig også en velfortjent pause, da Dust valgte at starte på en af sine lange fortællinger. Hun var ikke et sekund om, at han havde levet flere tusinder af år, mange flere end hun nogensinde kunne drømme om at leve selv, men hun havde absolut intet imod hans fortællinger. De var både fra forskellige æraer, liv og endda verdner. Denne gang omhandlede det dog noget lidt mere relevant for begge deres vedkommende. Hun snuppede en sodavand, den eneste hun umiddelbart kunne spotte, og rystede flasken en enkelt gang for at sikre sig, at der faktisk var væske tilbage. Da det blev bekræftet, at der faktisk var noget tog hun en enkelt tår, inden hun skævede mod Calvin.

"Hvis det er tilfældet, så må jeg nok se at rubbe fødderne lidt. Jeg kan ikke engang forestille mig, hvor gerne hun vil se ham igen. Men med dine idéer, så kan det ikke varer længe!"

Michiko tømte flasken, og kylede den så i en skraldespand ved hendes bord, som allerede flød med madpapir og tomme flasker. Ingen af dem var vist de mest renlige eller huslige, men igen - det generede hende ikke. Man var som regel ikke så sart af natur, hvis man valgte at arbejde på et værksted. Hun tog forsigtigt kanylen op og studerede den grundigt, imens ordene flød. Dog kom de til et punkt, hvor hun langsomt fik opfattet, at der faktisk skulle stikkes i nogen. Tydeligt en smule utilpas lagde hun kanylen ned igen, og stirrede op på Dust med et utrygt blik.

"Hør, jeg fatter egentlig godt idéen bag din nanoteknologi, og bare tanken om, at sådan noget kunne fungere er lige ved at få mig til at briste! Cyborgs ville nå en hel ny æra! Men eh… alt det der biologiske stuff, det er altså ikke lige mig. Hvad nu, hvis jeg stikker forkert? Jeg er godt klar over, at jeg KUN kan få hans DNA, ikke andres, men skal det ikke udvindes på en eller anden måde? I stedet for bare at være, you know, blod og alt det der…"

Hun skar en lille grimasse, og fokuserede i stedet sin energi på selve DNA-indstilleren.
Dust
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4400

IndlægEmne: Re: Show me the money and bring me the worst - Dust   3/10/2016, 13:24

"I det hele taget, er alle mine informations uddelinger hvad angår Calvin, blevet planlagt meget nøje lige fra starten af, selv tidspunktet for hvornår du fik opgaven, blev planlagt for omkring et år siden, da jeg fik snus om hvor du befandt dig henne, og hvor du arbejdede!" sagde han roligt, mens han gik lidt rundt i laboratoriet, for at se hvordan tingene stod til "Den gang jeg informerede Millicent om hendes far, var der ikke lang tid til, at en stor ændring i mit liv skulle forekomme, og hvis det havde endt med at koste mig livet, havde du stadig fået tilbuddet om dette arbejde, men du havde ikke fået det direkte fra mig af, og Calvin ville stadig blive fikset op, med eller uden dig, så han kunne komme ud i verden, og møde hans familie igen!"
Selvom dette blev fremsagt, med Dust´es karakteristiske mangel på følelser, kunne man alligevel godt mærke på ham, at der var noget sørgeligt ved den potentielle død han omtalte, som om han havde været klar til at dø den gang, men ikke havde vendt sig til ideen, om en verden uden hans kaotiske sind i den. Og det var der skam også en særdeles god grund til, for selvom Dust altid havde forberedt sig forud, så hans død ikke ville stoppe hans uafsluttede business i at blive afsluttet, så var der stadig meget han ville udforske og finde ud af, før han følte at han endelig kunne hvile i fred, så verden ville ikke lige slippe af med Dust lige foreløbigt.

"Du behøver ikke bekymre dig om, hvorvidt du rammer forkert med nålen eller ej, den dna der bliver tilføjet til nanobotterne, hjælper dem med at finde vej til hvor de skal befinde sig henne, så bare så længe du tilføjer dem til det rigtige område!" forklarede han roligt, idet han satte fokus på Michiko igen, og kom hen til hende, så de kunne snakke ansigt til ansigt "Ser du dna, indeholder koden for hele din krop, i hver enkelte lille dna streng der er i blodet, men det er så smart designet, at dna koden for dine fingre for eksempel, den er kun aktiv der hvor den er relevant, og alle andre steder i kroppen er den inaktiv! Derfor, hvis vi tager blodet fra det område nanoteknologien skal være aktiv, behøver vi blot at indsætte teknologien i det rigtige område igen, så skal det nok selv finde sig til rette!"

http://www.youtube.com/watch?v=Frd53vbCHLg
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Show me the money and bring me the worst - Dust   

Show me the money and bring me the worst - Dust
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Your money or your life // Eric
» Come on and show what u got ~ Rexxy (xxx)
» this is noting personal just Buisness //Dust//
» Dust- En skyggedæmon