IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 11
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

jern støv (dust)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Holly
Nybegynder.
Nybegynder.

Race : bloddæmon
Navn. : Holly Grant
Alder : 15
Evner/Classes. : sjælesmed (forklaret i profil)
Antal indlæg : 32

IndlægEmne: jern støv (dust)   9/3/2015, 20:20

tid: 21:30
omgivelser: en lille hytte med en smedje
Påklædning: et par slidte jeans, skjorte og læder forklæde

Holly holdt ind med hendes lastbil ved hendes bedstefars gamle værksted, hun var kommet for at hente en råjern og kul fra lageret under smedjen.
hun holdt en pause for at gå hen til sin bedstefars grav, før hun fortsatte med at læsse sin lastbil, og med hendes dæmon styrke var hun hurtig færdig.
Tilbage til toppen Go down
Dust
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4400

IndlægEmne: Re: jern støv (dust)   9/3/2015, 22:55

Dust havde været undervejs, hele vejen fra New Miami, for at finde Hollys bedstefar, da han skulle bruge en professionel, til at friske 3 af Dust'es artefact våben op. Dust var meget påpasselig omkring hans våben, og valgte kun de bedste til at friske dem op, og der havde Hollys bedstefar faktisk, været Dust'es foretrukne i meget af mandens liv, men Dust havde ikke været forbi, siden Holly var en lille pige, fordi Dust ikke ville bringe dem i fare. Han havde de seneste 11 år, haft en eskalering af fare omkring sig, der havde gjort at hans dusør var blevet højere, og der var flere jægere efter ham, så for at undgå at nogen jægere skulle finde frem til Holly, hendes bedstefar eller nogen anden mulige slægtninge til Hollys bedstefar, så havde han holdt sig væk, men nu hvor Dust'es bagland var lidt mere roligt, havde han valgt at det var på tide, at komme forbi igen.

Da Dust dukkede op ud af det blå, stod han foran bedstefarens grav, og så stille på den. Tidspunktet han dukkede op, passede cirka med at Holly sikkert lige havde pakket, de sidste ting i hendes lastbil som hun havde brug for, og i stilhed plantede han sin le med skaftets bund i gulvet, hængte sin long coat over den så man kunne Dust'es magre krop, det sorte løse tøj, og de 3 daggerts der hang i det tykke læderbælte, med sølv dødningehoved bæltespændet med rubin øjne.
Dust fandt en mejsel og en hammer frem, og gik hen til gravstenen, han gik ned i knæ ved gravstenens bagside, og begyndte at mejsle noget ind i stenen. Han startede med et enokisk tegn for død, som han mejslede på midten af gravstenens bagside, og rundt om dette tegn, mejslede han en større serie af enokiske tegn, der lignede en form for skrift. Det færdige resultat blev, at hele bagsiden af stenen var fyldt med enokisk skrift, på nær fra der hvor buen på toppen startede og opefter, for der havde Dust lavet en sirligt formede rose, for at lave en prik over i'et. Under hele forløbet der ikke havde taget han så lang tid, havde Dust været bevidst om, at der var nogen uden for som sikkert kunne komme ind, men han havde ikke taget sig af det, da han syntes at finde det her mere vigtigt.

http://www.youtube.com/watch?v=Frd53vbCHLg
Holly
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: jern støv (dust)   10/3/2015, 10:50

Da Holly var færdig med at pakke sin lastbil med metal og kul, gik hun over til sin bedstefars grav for at sige farvel til sin bedstefar, inden hun kørte hen til hendes næste arbejde.
Da hun så en mand i mørk tøj står over graven med en hammer og mejsel, blev hun rasende, som kun en bloddæmon kan blive det, 4 af hendes kæder skød frem for at sno sig omkring mandens arme og ben (jeg antager det at Dust blev overrasket af det da Holly kom bag fra) mens den femte hamrede hun vægten ind i hans ribben, med en kraft der ville knuse knoglerne på et normalt menneske, men dæmon knogler vil nok kun revne.
''hvor vover du at skæmme bedstefars grav'' trak i de fire kæder som holdt om mandens lemmer får at kaste ham til jorden.
Dust
First Class.
First Class.

Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...

IndlægEmne: Re: jern støv (dust)   10/3/2015, 13:34

Dust nåede at observere Holly, da hun kom hen imod ham og graven, men da han mærkede noget der føltes som en sjæl, styrte frem mod ham og gribe fat i ham stod han stille. En underlig lyd kom, fra der hvor hans le og long coat stod, og straks faldt long coaten til jorden, da leen havde forladt den for at forsvare sin ejer, ved at snog sig hen af jorden, og blokere for den femte kæde med sit le blad, mens øjet på den ene side så hen mod Holly. Idet hun trak i de kæder, der holdt om Dust'es arme og ben, gik Dust ind i skygge verdenen, for at blive fri for kæderne, men han kom hurtigt tilbage til samme plan igen.

"Rolig nu lad mig lige forklare mig, før du angriber mig igen!" sagde Dust roligt, mens han holdt hænderne oppe, for at visse Holly at han ikke var kommet, for at lave ballade eller angribe hende. Han tog fat om leens skaft, og mumlede til den, at den godt kunne slappe af og samle hans long coat op igen, da Dust ikke ville gøre noget, for at virke truende overfor Holly. Leen smuttede hen til long coaten igen, mens Dust så på Holly, så hun fik muligheden for at se på hans øjne, at de var tåget, som om Dust var blind "Jeg er ikke kommet for at skænde din... Vent sagde du bedstefar? Holly er det dig?" spurgte han og lagde hovedet lidt på skrå.
"Jeg ved det virker langt ude, men jeg kendte din bedstefar, i det meste af hans liv, og sidst jeg mødte din bedstefar var for 11 år siden, hvor han havde sit barnebarn hos ham! Hans 4 årige barnebarn ved navn Holly, som var halvdelen af grunden til, at jeg ikke har været her de sidste 11 år, fordi jeg ikke ville have, at nogen af dem der jagtede mig, fandt frem til din bedstefar og dig!" forklarede han mens han rettede sig helt op, og lod armene hænge ned langs hans krop "Og nu hvor jeg endelig kommer tilbage, er din bedstefar død, og stedet virker til at have været forladt, i mere end lang tid! Så før jeg forladte stedet igen, ville jeg vise din bedstefar min sidste respekt, ved at skrive en enokisk døds salme på hans grav, hvilket er en tradition der skulle hjælpe den afdøde, med at komme fredeligt videre til efterlivet!"

Holly
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: jern støv (dust)   11/3/2015, 08:38

Holly så vad han havde lavet ved gravstenen måtte hun indrømme at det var smukt (ikke at hun nogensinde ville indrømme det), men det skar hende lidt i hjertet, hun havde selv lavet den gravsten og hun var ret stolt over den (hun var 11 da hun lavede den og hun er ikke en særlig dygtig stenhugger, men hun havde gjort sit bedste)
selve stenen var groft hugget, men hun havde lavet nogle smukke kobber bogstaver, som stadig var blanke (de var blevet smedet med Hollys bedstefars magiske hammer)
hendes kæder fløj ind i hendes ærme så de ikke kom i vejen (og ikke længer kunne ses) det eneste man kunne se af kæderne var ringene omkring hendes fingere, men bare med en fingerbevægelse vil de komme flyvende frem
''ja jeg er Holly, men hvem er du'' hun kunne ikke huske denne fremmede, men hun var villig til at lytte på ham ''stedet er forladt fordi jeg ikke har lyst til at bo på det sted, hvor min bedstefar døde, desuden har jeg ikke bedstefars ry, folk kommer ikke til mig med arbejde, jeg skal selv søge det'' hun fortalte ikke at det lige så meget var fordi hun ville se verden, da hun syndes at det ville lyde egoistisk

PS. Hollys bedstefars navn er John
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: jern støv (dust)   11/3/2015, 14:21

Dust´es øjne fulgte kæderne, i takt med at de gled op i Hollys ærmer, da han kunne se noget i dem, som de fleste andre ikke ville kunne se. Han havde kun set den slags signatur i redskaber, en anden gang, og der var det en hammer som havde været i Johns hånd, så da han nu kunne se at Holly, havde hendes personlige version, i form af kæder med et stykke af hendes sjæl i, så var Dust blevet sikker på, at denne unge dame, ikke kunne være andre end den dengang 4 årige Holly, som han havde mødt sidst han havde set John.
"Det er forståeligt hvis du ikke kan huske mig, sidst du så mig var du 4 år gammel, og det var kun cirka 5 minutter, eller noget i den retning! Mit navn er Dust, og jeg kom egentlig her for at få frisket mine daggerts op, men siden din bedstefar John er gået bort ved døden, og hans evige sjæl er fortsat til efterlivet, er der vel ikke andet for, end at jeg må finde en anden, til at gøre det!" sagde han roligt, og lavede en gestus mod sine 3 daggerts, da han nævnte dem. Da Holly snakkede om, at hun selv måtte opsøge arbejde for at få noget, løftede Dust kort det ene øjenbryn, og kom frem til den konklusion, at Holly måtte have arvet hendes bedstefars erhverv, og det betød jo, at han stod med en lige foran sig, som måske kunne se på hans daggerts.

"Vent arbejder du med det samme, som din bedstefar gjorde? For hvis du gør, vil jeg gerne høre dig, om du kan og vil overtage din bedstefars job hos mig, og blive den person jeg opsøger når jeg har brug for en, til at se på mine magiske våben?" spurgte han nysgerrigt, og tog sine daggerts holdere ud af bæltet, med daggerterne i sig, for at holde dem frem mod hende "Jeg har en masse artefakter, der engang imellem trænger til en kærlig hånd, og mine 3 daggerts her er jeg meget ømtålelig omkring, så dem vil jeg gerne have set til engang imellem, så jeg er sikker på at de forholder sig friske, og stærke! Jeg vil selvfølgelig betale godt, og jeg har allerede medbragt betaling, for at få dem her fikset op!"

//Der er en forklaring nederst i min profil tekst, der fortæller hvordan disse daggerts ser ud (:

Holly
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: jern støv (dust)   11/3/2015, 21:52

Holly hørte efter hvad han sagde og sagde ''jeg kan godt de på dem'' hun kikkede først på skyggedæmonens kniv hun mærkede på æggen, den var ikke skarp nok, der efter kastede hun den op i luften og greb den igen, balancen var fin, hun kunne også mærke en kraftig magi i den, så gik hun over til kniven formet som en dæmon vinge, og gjorde det samme, den var skarp, men ikke skarp nok og balancen var lidt for langt til venstre (det vil Dust ikke kunne mærke fordi han er van til det), også her kunne hun mærke magi ikke så kraftig som den første, men stadig substantielt, hun kunne også mærke at der var sikkerheds magi op den (magien der beskytter kniven mod at blive brugt af en der ikke er af den rette afstamning fungere som en lås, men en dygtig sjælesmed kan godt komme igennem), men da hun vil til at tjekke den sidste kniv trækker hun hånden tilbage og tabte den i sandet, som om hun blev brændt
''de to først kan jeg klare, men jeg kan ikke reparer noget jeg ikke kan røre, du må finde dig en sjælesmed der ikke er en bloddæmon'' (hendes bedstefar var menneske)
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: jern støv (dust)   12/3/2015, 02:37

Dust så roligt på, mens hun checkede hans daggerts, og for nogen der var vant til blinde, og deres nærmest tomme øjne der altid stirrede tomt ud i luften, burde det være mærkeligt at Dust'es øjne, kunne følge med i alt hvad der foregik omkring ham. Dust'es øjne var tåget, fordi han bogstaveligt talt var blind, men blindheden var en pris han havde betalt, for noget der var så meget bedre. Aldrig ville Dust kunne se verden normalt igen, han ville ikke kunne se de samme detaljer i verden, som foreksempel Holly kunne, men i bytte for dette, kunne Dust i stedet se alting i lysende farver. Som Neo fra the matrix, der kunne se alting i grønne koder, der kunne Dust se alting i forskellige lysende farver, og specielt væsner der kunne han se deres aura, farve deres krop så han kunne se dem på den måde i stedet, og under den aura kunne han se deres chakra, der løb igennem en slags blodbaner for chakra, igennem hele kroppen.
Ved hendes reaktion på hans engle blad, var han ikke endvidere overrasket, engle daggerten var indprægmenteret med anti dæmon tegn magi, som blev næret af hans families engle aura, blandet med slægtens specifike chakra. Han havde dog aldrig set hvad der skete, hvis en dæmon rørte ved den, så han vidste ikke at hun ville blive brændt, før han så det ske. Let samlede han engle daggerten op, rensede den for diverse rester, og satte den tilbage i hans læderbælte igen, før han smilede et tomt smil til Holly.

"Jeg vil gerne bede dig være meget forsigtig med hvad du gør, når det gælder de 2 dæmon daggerts!" sagde han, og så hende i øjnene, da han virkelig gerne ville have, at hun forstod faren ved disse våben "Skyggedæmon daggerten du checkede først, indeholder en meget grådig personlighed, den lokker med at give en umådelig mængde styrke, i bytte for at den kan æde løs af ens chakra, så lad dig ikke friste, og lyt ikke til hvad end der kommer fra den! Og min slægtsarve daggert, har en ubehagelig vane med, ikke at bryde sig om fremmede blod! Engle kan ej røre den, fremmede kan ej brugen den, uden at stor ulykke forfølger det fremmede blod! Den daggert leger ikke så godt med andre end dens familie, den kan bringe andre stor held, lige indtil den ser sit snit, og lader uheldet regne ned over dem!"

Holly
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: jern støv (dust)   12/3/2015, 08:22

Holly smilede og holdt den sav slægtsarve op ''bare rolig det er en simpel sikkerheds magi, de fleste sjælesmede kan komme igennem den uden de store problemer, og jeg skal have adgang til våbnet magi før jeg kan arbejde med den, og den letteste måde at komme igennem er med dit blod, så hvis du vil være så venlig at holde en finger ud'' hun skal bruge et par dråber af dit blod til at snyde kniven midlertidig til at tro at hun er i Dusts slægt (det er lige så meget fordi hun er bloddæmon)
(jeg gætter på at du giver mig dit blod)
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: jern støv (dust)   17/3/2015, 13:17

"Magien i dem her, er fra en tid med blodsudgydelser, og hvor magi var noget, man virkelig gik op i, så tag hellere en god portion, så du har noget tid at arbejde i!" sagde han roligt, og løftede sin hånd så han kunne lave et markant sår i hans hånd, med hans engle daggert. Nu kunne hun få en god portion, og alt efter hvor Holly ville have blodet hen, ville Dust holde sin hånd over der, knytte sin hånd i en næve, og på den måde presse, en god sjat blod ud fra hans hånd.
Dog ville Holly nok kunne sanse noget specielt ved hans blod, da det flød gennem årene, på en der gentagende gange havde været død og genopstået. Det var køligt fordi det flød gennem, hans følelsesforladte og temperatur nedsatte krop, det havde en destinveret duft af død over sig, og fordi han havde været død et par gange eller flere, havde det en mørkladen farve, i sammenligning med andet mere normalt blod rødt blod.

Holly
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: jern støv (dust)   31/3/2015, 22:19

Holly drag blodet, det smagte forfærdeligt, som om at det var fordærvet, hun vente sig om og kastede op ''hvad har du spist, jeg har aldrig smagt noget så klamt'' men hun havde fået nok ned til at hun kunne få sit eget blod til at minde om det, så kniven tror at jeg er en fjern slægtning (tipoldebarn eller noget i den stil) hun ville stadig ikke kunne røre englekniven (da hun stadig er en dæmon) men hun gik ind i lastbilen og lukkede døren efter sig (hun vil ikke have at nogen ser på at hun arbejder) for at slibe æggen, det tog et par timer af to grunde 1. metallets hårdhed gjorde det svært at arbejde med og fordi Holly er perfektionist, men da hun endelig kom ud hold hun kniven med æggen opad, samtidig med at hun trak et hår ud og lod det falle lige så stille ned på kniven, hårdet havde knap rørt bladet før det var delt i to
Dust
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: jern støv (dust)   31/3/2015, 23:32

"Mit blod er markeret af at jeg gentagende gange har oplevet død, jeg tror der stadig er en berøring af sand smag, efter dengang jeg var lavet af sand, og kunne styre materialet, og for ikke at glemme at et af mine sværd, kan æde andres chakra og give den til mig, det berør også mit indre og ændre på smagen! Så jeg tror ikke det er noget jeg har spist, jeg tror mere det er mit liv, der har gjort mit blod, til hvad det er!" sagde han med en tænkende mine, da han tænkte tilbage på de ting der kunne have gjort, at hans blod smagte så dårligt, at det kunne få en bloddæmon til at brække sig over blodet. Da hun gik ind i hendes vogn, for at gå i gang med arbejdet, gik Dust hen til hans long coat, tog den på og greb hans le på vejen. Han gik ud og lænede sig op af en væg, ikke særligt langt fra hendes vogn, plantede hans le i jorden så den stod af sig selv, og han tog så en cigar frem fra en lomme i hans long coat, som han tændte og begyndte at ryge.
Da hun kom ud igen, stod han stadig op af væggen, og var i gang med en halvrøget cigar, da han nærmest havde kæde røget, i den tid Holly havde brugt på at slibe hans daggerts. Hans blinde øjne, fulgte med i hvad hun gjorde, da hendes hår var fyldt med hendes chakra, hvilket gjorde han kunne se det blive kløvet, da det ramte bladets æg. Med en rolig bevægelse tog han de 2 daggerts, og svang dem synkront i hans hænder, med vanligt erfarne hænder, for at se hvordan hendes tilretninger af dem var blevet til, og da han sluttede af med at placere dem i hylstrene i hans bælte på samme tid, virkede han faktisk meget tilfreds med hendes arbejde.

"John ville have været meget stolt af, hvor god du er blevet til, at gøre dit arbejde! Du har i høj grad, gjort dig fortjent til et godt ry, og en god betaling fra min side af!" sagde han roligt, og tog en lille læderpose frem fra en af hans inderlommer, som han rakte hende og forventede, at hun tog imod "Jeg ville meget gerne have mulighed for, at du bliver min vanlige våben fixer for fremtiden, i hvert fald når det gælder de våben, du er istand til at tage hånd om, jeg har mange artefakter der engang imellem, trænger til en kærlig hånd, og faktisk har jeg lige nu, en samling jeg har opbygget siden sidst jeg så John, som trænger til at blive tilset, så hvis du er frisk på det, så vil jeg blive beæret over, hvis du ville tilse denne samling?" Han så hende i øjnene, mens han afventede hendes svar, og udåndede en duftende sky af cigar røg.

Sponsored content

IndlægEmne: Re: jern støv (dust)   

jern støv (dust)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» this is noting personal just Buisness //Dust//
» Dust- En skyggedæmon