IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

JERES YNGLINGSADMIN HAR NEWS

Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Auriel
Bruger Admin

Ingame Titel: : Ærkeengel af naturkatastrofer og lys
Outgame Titel: : Admin og TNW's Golden Chicken
Race : Engel
Navn. : Auriel
Alder : omkring 5500, men kropsalder på 25
Evner/Classes. : Hans humør påvirker naturen omkring ham i små omfang fordi han er ærkeengel af naturens kræfter, men han behersker det ikke. Han behersker derimod ild og elektricitet.
Bosted : Rundt omkring, hvor vinden blæser. Men han lever i sin jeep. I nødstilfælde har han en lille støvet lejlighed i Miami.
Tilhørende klan. : Im a lone wolf ... eller næsten da!
Partner. : Ingen i øjeblikket.
Slaver. : Now now, would that be appropriate for an archangel ?
Evt. bemærkninger. : Been here since acient times. Han har en meget høj kropstemperatur og er næsten altid varm at røre ved.
Antal indlæg : 2215

IndlægEmne: JERES YNGLINGSADMIN HAR NEWS    25/3/2015, 10:51

Start spreading the news, I'm leaving today.
I want to be a part of it, Japan, Japan!
These vagabond shoes, are longing to stray
Right through the very heart of it, Japan, Japan!

Så er tiden kommet hvor jeg har pakket mine ting, og er klar til at stige på et fly! Det betyder at i ikke vil kunne kontakte mig den næste lille måneds tid, fordi jeg begiver mig imod landet med Shinto-gates, sushi og Sakura blomster; Japan!

Jeg tager afsted i morgen formiddag, og det betyder også at jeg ikke kan fungere som bruger admin, indtil jeg er hjemme igen. I tilfælde af at i har spørgsmål, må i derfor kontakte en af de andre admins :) Er det noget der er super vigtigt at lige jeg får, så skriv en besked til @Millicent om det, også kan hun give beskeden videre når jeg engang får internet igen.

Jeg håber i kan klare jer imens jeg er væk og passer på hinanden! @Medusa, du er barnepige for Millicent imens jeg er væk - Så sørger du lige får at hun ikke bliver giftet væk i mellemtiden ikke ? :P