New world

IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

No fucking way ~ Dust

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Erica
Nybegynder.
Nybegynder.

Race : Varulv
Navn. : Erica Black
Alder : 23 år.
Evner/Classes. : Ikk opdaget endnu
Bosted : Over alt dog mest i Las Vegas da hun har et job der
Partner. : N/A
Slaver. : N/A
Antal indlæg : 69

IndlægEmne: No fucking way ~ Dust   5/4/2015, 14:28

S: Las Vegas, et markedet
T: 13:03
V: Varmt, ingen skyer.
O: Massere af væsner.

Det var temmelig varmt i dag, men alligevel var der utrolig mange væsner rundt omkring på markedet. En af dem var Erica, det var dog ikke frivilligt hun var her. Hun var blevet naret, og det var derfor hun var her nu, men ikke som en af de frie folk. Hun var dagen før faldet i snak med en mand som virkede okay på det tidspunkt. Det var han dog ikke helt, og nu stod hun som en af slaverne på grund af hendes dumhed i går. Manden havde kunnet lide hende, og havde da bestemt sig for at se hvor meget han kunne få or hende hvis han ville sælge hende. Han havde derfor drukket hende så fuld at hun frivilligt havde fulgt med ham, da hendes hoved ikke var frisk nok til, at hun kunne tænke helt klart på det tidspunkt. Det var derfor hun nu stod som en slave. Alle som kom nær på hende for at se på hende knurrede hun truende af da hun ikke gad finde sig i at blive studeret eller hvad folk nu gjorde mod hende. Hun ville virkelig gerne bide hovedet af slavehandleren lige nu. Hun havde stolet på ham i går, da han virkede som en flink fyr. Han så også ud til kun at være i starten af 20'erne. Man vil ikke kunne gætte ud fra hans udseende at han var en slavehandler, overhoved ikke.

First Class.

Ingame Titel: : Klanleder for The Offspring - og Dæmonsandet fra mørket.
Outgame Titel: : First to reach 2000!
Race : Skytsengel/skygge dæmon
Navn. : Dust
Alder : Født i året 3474, men har for længst passeret flere tusinder af år.
Evner/Classes. : grim reaper og de syv sværds mester(se profil for begge)
Tilhørende klan. : Leder af the offspring
Partner. : Aldrig haft en
Slaver. : slaver? åh jeg foretrækker at kalde dem, ubetalte ansatte på livstid
Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...
Antal indlæg : 4400

IndlægEmne: Re: No fucking way ~ Dust   6/4/2015, 20:17

En mørk skikkelse, var blandt de folk der befandt sig på dette marked, og hans agenda var lige så mørkt, som den tøjstil og personlighed han havde. Hans mellemstadie tøj var sorte bukser, trøje og en sort long coat der alt sammen sad løst, for at give bedst mulig bevægelse, hans le var indpregmenteret med ret så heftig magi, et tykt læderbælte med et dødningehoved i sølv og med rubin øjne, som bæltespænde, og hans øjne var stærke, følelsesløse og tåget som om han var blind, men havde et skær bag ved det tågede, der kunne give en ide om, at han måske kunne se på trods af hans blindhed. Dette væsen hed Dust, og det var utroligt så nemt han havde ved, at gå gennem væsen mængden uden at blive bemærket, men det blev selvfølgelig også nemmere med tiden, når man havde evner som han havde, og levede det meste af sit liv, med en dusør på hans hoved, en dusør der efterhånden, var kommet op omkring en af de højeste dusører på en enkelt person, der var blevet udstedt i deres tid.

Dust`es mål for sit besøg på dette område i dag, var fordi han var på vej mod slavemarkedet, for at se om der var noget interessant på denne dag. Han havde en speciel konto, hvor alle pengene der gik ind på den, specifikt var til slavehandel, og der stod efterhånden et ret stort beløb på den konto, så han syntes det var på tide, at han fik reddet en ny pige ud fra slavemarkedet. Selvom Dust gjorde den slags, mest for at redde piger ud fra slavemarkedet, så havde han fundet ud af med sig selv, at han faktisk godt kunne lide at have en slave, ikke fordi han var en ond slavehersker, men fordi han fandt det behageligt at have selskab af en, der gjorde hvad han sagde, og kunne tage sig af hans behov, i tide og utide, når han lige følte at han trængte til den slags.
Da han nåede frem til det sted, hvor Erica var blevet ført til, blev han taget imod af dem der styrede hele dette marked, og de behandlede Dust både med stor respekt, og med meget omhyggelighed, da de vidste hvem han var, og hvad han kunne finde på at gøre, hvis det pludselig faldt ham ind. Dust havde nemlig før besøgt dette sted, og der var engang hvor han på grund af en gavflab, havde dræbt halvdelen af kunderne, sluppet alle slaverne fri, og nær havde afsløret hele forretningen, bare fordi denne gavflab, havde virket hoverende overfor Dust. Dem der tog imod Dust, gav Dust lov til at se på "varerne" og udpegede det han ville have, da de ikke turde lade ham sidde sammen med de andre kunder, som de plejede her på stedet. Han gik med rolige skridt rundt blandt slaverne for at se nærmere på dem, men den eneste der faldt ham i øjnene, var en bestemt pige som han kunne se, ikke hørte til her, blandt de andre slaver, hun var nemlig ikke nedbrudt lige som slaver normalt plejer at blive, efterhånden som deres ejer fik dem rettet til.

Denne pige han havde placeret sine øjne på var Erica, og han havde tænkt sig at købe hende, da han med sine sanser og trænede øjne, kunne se på hende hvad Erica var af race, og han kunne ikke mærke på hende, at hun havde nogen evne i sig endnu, da folk med en evne i sig, normalt bar et ekstra præg af evnen over sig. Han kunne arbejde med hende her, gøre hende stærkere, og hvis hun ville blive hos ham som hans slave, var han jo bare heldig, for denne unge varulv var lækker.
"Jeg tager hende her!" var det eneste han havde at sige, og mere behøvede han faktisk ikke at sige, for han blev straks betjent, og fik betalt for Erica, mens en fyr prøvede at gøre hende klar, til at blive taget med af Dust.

http://www.youtube.com/watch?v=Frd53vbCHLg
Tilbage til toppen Go down
Erica
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: No fucking way ~ Dust   8/4/2015, 16:33

Erica så direkte på Dust da han kom. Han virkede anderledes end de fleste, men det holdt hende ikke fra at knurrer af ham, for hun vidste ikke helt om han virkede anderledes på den gode eller dårlige måde. Hun kunne godt se, at han så lige på hende, og det fik hende til at knurrer mere truende end før. Hun ville ikke være slave, og da han sagde han ville tage hende, stivnede hun kort men knurrede så meget kraftigere og specielt da nogle prøvede at gøre hende klar til at tage med Dust. Hun bed ud efter ham, men han nåede at fjerne sig før hun fik bidt ham. Han fik dog alligevel gjort hende klar så hun kunne komme med Dust. Han fik hende med over til Dust, og gav hende til ham. Hun så lige på Dust med et ikke specielt venligt blik, da han jo var skyld i hun nu rigtig var en slave jo.

First Class.

Evt. bemærkninger. : i´d be delighted to make you my prey today. Look into my eyes. Hee hee, your poor little thing...

IndlægEmne: Re: No fucking way ~ Dust   10/4/2015, 02:14

Dust var langt fra som de fleste, alene hans eksistens var en selvmodsigelse, da han var halv engel og halvt dæmon, det var jo nærmest som at lave en pære der kunne lyse med mørke, eller at lave en ligevægtig blanding mellem ild og vand, uden at de dræbte hinanden. Og så var der de mærkelige livsvalg han havde taget, mange af dem virkede selvmodsigende, eller som det rene selvmord, mens andre igen virkede som nogle gode valg, fra et væsen med en god personlighed.
Da betalingen var gennemført, og de kom hen til Dust med Erica, så han roligt på hende med de tågede øjne. Han virkede ikke til at være bange for hende, når hun knurrede af ham, han så ikke på hende som om hun var en genstand, eller hans ejendom som han skulle hjem og lege med, faktisk virkede det som om han slet og ret, overhoved ikke fungerede korrekt indvendigt, som om han var komplet følelses forladt fra top til tå. Med en rolig hånd, viftede han folk væk, og der blev gjort plads for ham, så han kunne forlade stedet med hans nye ejendom i ro og mag.

Han lagde en hånd mod Ericas ryg, og begyndte at gå mod udgangen, han prøvede ikke at tvinge hende frem, ved at skubbe hende eller noget, han gjorde intet der antydet at han ville gøre hende noget ondt, så det virkede faktisk som om at han havde valgt hende, af en anden grund end at eje hende. Da de kom udenfor, førte han dem et stykke væk derfra, drejede ned af en gyde med hende, og stoppede så for at se på hende, og fjerne alt hvad hun nu måtte have på hende, som kunne gøre at hun var det mindste fanget. Undervejs trak han noget der lignede en trylletusch frem, løftede op i hendes arm, og tegnede et mystisk tegn på hendes skulder, da han havde tegnet dette tegn, lagde han sine tommelfingre mod det, og Erica burde straks kunne mærke en prikkende følelse, lige præcis der hvor tegnet sad.
"Nu er du min for det næste stykke tid, på et tidspunkt skal du nok blive fri for mig hvis det er det du vil, men indtil da, håber jeg du vil opføre dig pænt, for så bliver det ikke så slemt! Jeg er ikke lige som andre slave ejere, jeg er nok for exentrisk til at være som andre!" sagde han roligt, og så hende dybt i øjnene, mens han talte til hende.

Erica
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: No fucking way ~ Dust   10/4/2015, 12:52

Erica blev ved med at se på Dust. Hun vil vide hvilken race han egentlig var, og prøvede at opfange hans fært. Han havde dog en meget speciel fært, som om han var en engle men også en dæmon. Kunne det virkelig lade sig gøre at han stadig var levende? Hun var begyndt at blive en smule nysgerrig på det, men viste det ikke for ham. Hun lagde mærke til hans øjne lidt efter, at de var tågede. Kunne ham mon se? Det lignede han var blind, men han virkede ikke sådan da han så lige på hende. Hvordan kunne han se blind ud når han ikke var det? Hun blev også en smule irriteret over at han ikke tog sig af hendes knurren. Hun kunne dog ikke aflæse ham på nogle måde lige nu, og hun vidste ikke hvad hun skulle sige til det. Hun så væk fra ham, og så på de andre som nu flyttede sig, da Dust havde viftet med hånden af dem. Hvem var denne mand her mon siden de bare flyttede sig sådan for ham? hvad mon han havde gjort for at opnå denne respekt eller hvad man nu end skulle kalde det? Hun så forsigtigt op på ham.

Hun mærkede han lagde sin ene hånd på hendes ryg, og hun fulgte forsigtigt med ham ud her fra. Hun var på en måde glad for hun ikke var der inde mere, men hun havde ingen ide om hvad Dust kunne finde på at gøre med hende nu. Hun var jo egentlig hans, men han virkede ikke ond på nogle måde lige nu, men hun vidste jo ikke om det bare var skuespil fra hans side af, og i virkeligheden under hans ydre var ond, og ville gøre alt muligt med hende. Man kunne aldrig rigtig vide med folk jo. Da de kom udenfor fulgte hun med ham og da han valgte at dreje ned af en gyde, fulgte hun med, men blev lidt nervøs over det. Hun så på ham mens han fjernede det som gjorde hun var fanget. Hun så at han trak en tusch frem, men hun vidste ikke hvad han vil bruge den til. Hun så på den mens han tegnede noget på hendes arm, et eller andet mærkelig tegn. Mon det havde nogle betydning det tegn eller hvad? Da han så lagde sin tommelfinger mod det mærkede hun straks en prikkende følelse der. Hun ville vide hvad han havde gjort ved hende, og hun rykkede sig væk fra ham.
"Hvad gør det tegn her du lige gav mig, og hvad har du gjort med det? Hvorfor må jeg ikke bare gå nu, hvis du alligevel har tænkt dig at lade mig gå?" spurgte hun da hun gerne vil være sin egen igen, og ikke tilhøre nogle. Og hvad mon han mente med at det ikke ville blive så slemt hvis hun opført sig ordentlig? "Hvad hvis jeg ikke opføre mig pænt? Og hvordan er du anderledes end andre slave ejere? Ved ikke hvad det der exentrisk betyder som sådan?" Svarede hun lidt igen. Hun var en smule nysgerrig, men han skulle ikke tro at hun vil opføre sig pænt så meget som han nok håbede på.

First Class.

IndlægEmne: Re: No fucking way ~ Dust   10/4/2015, 18:28

"Jeg har planer med dig, før jeg lader dig gå, derfor vælger jeg at beholde dig i lidt tid, før jeg lader dig gå! Og det tegn jeg lige har lavet på dig, lavede jeg med en chakra absorberende tusch, der bliver solid når man fylder den med chakra, lidt lige som en tattovering, der forsvinder igen når jeg suger chakraen ud af dig! Med den på armen, kan jeg finde dig hvor som helst, da den fungere lidt lige som en sender, der sender et signal til ejeren af den chakra, der er i tuschen! Jeg fjerner den fra dig igen, når jeg lader dig gå!" sagde Dust roligt, og lagde en hånd mod hendes ryg igen, så han kunne føre hende med sig hen til en lille åben plads, der var for enden af den gyde han havde taget hende med ind i. I og med at de gik videre, efterlod de lænkerne han havde taget af hende, da han bare havde smidt dem på jorden, og virkede ligeglad med dem, så snart han havde smidt dem fra sig.
"Excentrisk er bare et andet ord for mærkelig, anderledes og spøjs, det forklare egentlig meget godt, at jeg slet ikke er lige som andre slave ejere! Jeg er anderledes på den måde, at jeg ikke har tænkt mig at voldtage dig, eller afstraffe dig på nogen måde, du er ikke en inkarneret slave, og derfor skal du ikke behandles som en! Men det ændre ikke på, at jeg stadig ikke bryder mig om, når folk jeg har købt ud som slaver, opføre sig skabet eller rebelsk, jeg har trods alt tænkt mig at gøre noget godt for dig!" han virkede til at være meget seriøs omkring hele det der med, at han ville lade hende gå, når han havde udført hvad end havde tænkt sig at gøre med hende. Han stoppede foran hvad der lignede en helt normalt væg, løftede sin hånd og brugte en finger til, at følge nogle linjer mellem stenene i væggen, og det så ud som om han gjorde det, i et meget bestemt og forvirrende mønster. Da han stoppede med at følge linjerne, begyndte stenene at flytte sig væg fra et bestemt punkt foran dem, indtil den havde lavet en slags dør i væggen, der førte til en trappe ned under jorden. Da han tog Erica med indenfor, lukkede døren efter dem, og blev endnu engang til en uskyldigt udseende væg.

"Inden du begynder at spørge derudaf, så kan jeg fortælle dig, at min plan med dig er, at give dig en evne som jeg kan træne dig op i, og hvis du er interesseret i det, så kender jeg en klan, der måske kan være lige noget for dig! En klan der samler alle varulve, som er interesseret i at være med i et kobbel, og have en familie, i stedet for bare at være alene! På den måde, vil du når jeg slipper dig fri igen, være stærk nok til at kunne klare dig selv, og du vil have en mulighed for, at være sammen med andre varulve, hvis altså ikke du ønsker dig at være en ensom ulv, lige som jeg er et ensomt monster!" forklarede han hende, da han på forhånd havde lært fra tidligere erfaringer, at alle dem han havde planer med, som regel havde for vane med, at være meget nysgerrige omkring, hvad det var for nogle planer han havde med dem. Dust vidste også, at han var svær at læse, han havde levet størstedelen af sit liv som en lukket bog, og det havde blandt andet lagt grundlag for, at han til dagligt var følelsesløs, både i hans hjerte, i hans øjne, og udadtil, så man ikke kunne aflæse ham på den måde, men som udlempe, havde den slags manglende følelser også gjort, at man kunne blive utryg ved hans hensigter, og det var ikke lige det han ønskede at hun følte ved ham lige nu.
For enden af trappen de gik ned af, kom de til en slags hal af en art. Erica med hendes fine varulve næse sanser, burde kunne dufte, at de var et stykke under jorden, da der var en mere kølig og fugtig duft så langt under jorden. Alt hernede var oplyst af fakler, der var blevet påvirket med en magisk formular, der gjorde at ilden kunne blive ved med at brænde, så de aldrig gik ud eller fik behov for at blive tændt eller slukket igen, efter man havde tændt dem første gang "Først og fremmest, skal vi have en evne på dig! Jeg har et helt lager fyldt med genstande, der kan give dig evner, og du får selv lov til at vælge hvilken en du vil have! Dog råder jeg dig til ikke at røre ved noget, før du har spurgt om hvad det er, da flere af tingene, overgiver deres evne, til den første der rør ved dem!" Da han åbnede en dør, der faktisk var ret svær at se, som om det var meningen at man ikke skulle se døren, medmindre man vidste at den var der, kunne Erica se ind i et rum, fyldt med mystiske artefakter. Tingene var delt op i forskellige kategorier, såsom egyptiske artefakter, våben med magiske evner, smykker med magiske evner, djævlefrugter der gav magiske evner, og som var grønne med forskellige former og mønstre. Alt herinde så meget fascinerende og sjældne ud, og der var utroligt mange ting herinde, så det gav et indtryk af at Dust, havde brugt mange århundrede på at samle dem, og helt sikkert havde gjort foruroligende ting, for at få fat i alle disse sjældne ting.

Erica
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: No fucking way ~ Dust   13/4/2015, 11:08

Mens han talte lyttede hun blot efter det. Han havde planer med hende før han vil lade hende gå? Hvilken form for planer mon han havde? Det gjorde hende faktisk en smule nervøs, men også samtidig en smule nysgerrig på hvad det egentlig var han havde i tankerne lige nu, og det gjorde så at hun lyttede mere efter for forhåbentlig kunne få svaret på det, men han fortalte det ikke lige med det samme. I stedet fortalte han hende om det tegn han havde lavet på hende. At han kunne bruge det til at finde hende med, som en sender der sendte sit signal lige til Dust. Hun bed sig hårdt i læben. Pis, der røg planen for at flygte, eller hun kunne godt prøve, men ville være sikker på at han vil kunne finde hende med det samme igen. Det var jo ikke fair overhovedet. "Hm" hun lød fornærmet på en måde, men var hun nok også lidt. Hvorfor skulle der findes sådan noget at han bare lige vil kunne finde hende igen. Et kraftigt suk undslap hendes læber, og hun var ligeglad med, om han kunne høre det eller ikke kunne.
Da han igen lagde hånden på hendes ryg, var hendes første indskydelse at ryste den af sig igen, men hun valgte dog at lade være med det, og fulgte i stedet med ham der hen hvor han end vil ha dem hen lige nu. De kom til en lille åben plads, og Erica så sig kort om. Hun var glad for at han i det mindste havde fjernet hendes lænker og havde efterladt dem, så følte hun sig ikke lige så fanget mere som hun havde været før. Da han igen talte så hun op på ham. Hun lyttede efter, da hun selv havde spurgt om hvad det ord betød, og hun derfor gerne vil vide det. Hun nikkede stille da han sagde det, som tegn på, at hun lyttede. Hun var glad over, at han ikke ville bruge hende ved blot at voldtage hende når han havde lyst. Det var altid noget, men hun vil godt kunne finde på at stritte imod visse ting og måske virke rebelsk, men skabet? Det var en af de ting hun ikke som sådan vil virke som, da hun følte hun vil virke mindre modig eller hvad man nu egentlig skulle kalde det. Hun var ikke helt sikker på det ord, men der var nok et meget bedre ord end det, det var hun ret sikker på. "Noget god? Så som hvad?" Spurgte hun hurtigt. Hun var en smule i tvivl om det virkelig var noget godt han vil gøre for hende eller ikke var. Da han standsede op foran en væg, så hun undrende på ham. Hvad havde han tænkt sig med den væg? Var der mon noget med den? Hun var ikke sikker, men fulgte med det Dust lavede af mønster på vægen. Hun tabte dog hurtig tråden da det var forvirrende. Var der mon et mønster i det, eller var det kun ham som vil kunne det? Da han stoppede så hun på muren som begyndte at rygge på sig, så der kom en slags dør i vægen. Hun så på den en smule mistroisk da hun ikke var sikker på hvad der kunne ske hvis hun gik gennem den. Dust hev hende dog med ind af den, og hun vendte sig om derefter, lige tids nok til, at se muren lukke sig bag dem. Hun følte sig nu endnu mere fanget end før. Hun så lige på Dust med et let spørgende blik.

Hun fik nu svar på hendes spørgsmål fra før, med hvad han ville med hende. Han ville give hende en evne, men hvordan skulle hun bare lige sådan uden videre få en evne? Kunne man godt bare få sig en evne ud af det blå? Havde hun aldrig før hørt at man bare kunne, så hun var forvirret lige nu. Og en klan? Hvilken en? En for varulve? Tjo kunne måske godt tænkes at hun kunne være interesseret i det, eller hun var ikke sikker. Alt efter hvilken kobbel det var han talte om, så kunne hun måske godt gå med i det, ellers vil hun nok hellere være en lone wolf. "Hvilket kobbel snakker vi om?" spurgte hun forsigtigt, og håbede på at få det af vide. Måske kende hun nogle af dem i koblet, hvem vidst?
Hun fulgte forsigtigt med ned af trappen og kunne tydelig dufte at de var et stykke under orden nu. Hun så sig rundt mens de gik, og så på de fakler der var her. Da han begyndte at snakke til hende, så hun op på ham. Et rum fyldt med genstande som kan give hende forskellige evner? Hvordan kunne han ha dem her, hvis de fleste gav deres evne til den første der rørte dem? "Hvis de gir deres evne til den første som røger den, hvordan kan du så ha fået dem alle her hen uden at de har givet dig deres evner?" spurgte hun en smule nysgerrigt. Hun skulle nok lade være med bare at røre noget, da hun ikke vil ha en eller anden fuckt up evne. Da Dust åbnede en næsten usynlig dør for hende, så hun rundt i rummet på de forskellige ting. "Hvad kan de forskellige ting? Bare giv mig nogle eksempler på det." bad hun, og så på ham. Tingene i rummet så sjove ud nogle af dem, mens andre så sådan mere seje ud i det.

First Class.

IndlægEmne: Re: No fucking way ~ Dust   21/4/2015, 16:02

Dust valgte bevidst ikke at svare på hendes spørgsmål, angående hvad det var for noget godt, han ville gøre ved hende, da det burde stå klart for hende efterhånden som de nåede længere frem. Det han havde tænkt sig var nemlig, at gøre hende stærk og selvstændig, så hun for fremtiden kunne klare sig, hvis nogen igen skulle prøve at fange hende. Han lod sig ikke engang mærke af, at hun til at starte med virkede lidt fornærmet, for han vidste at hun nok skulle komme i bedre humør, efterhånden som hun erfarede, at hans intentioner med hende, var langt bedre end den person der havde fanget hende, og solgt hende som slave.
"Det kobbel jeg kender, er for tiden styret af min kære lærling Phoenix, en anden varulv jeg har trænet! Koblets originale klan navn er the wolf clan, og jeg tror det kan være noget for dig, hvis du altså viæl have nogle andre varulve, at være sammen med!" svarede han roligt, og strøg let hendes hår om bag øret, mens han så hende i øjnene. Da de var kommet ned i rummet, med alle de forskellige genstande han havde samlet, som kunne give forskellige evner, lod han hende gå frit omkring og se på tingene. Mange af dem så umiddelbart harmløse ud, så som den store samling af mystiske frugter, mens andre af tingene, havde en nærmest magisk aura omkring sig, eller havde et yderst artifakt lignende udseende, der gjorde at man ikke kunne være i tvivl om, at de var ret så sjældne.

"Jeg har mine metoder at transportere den slags genstande på, det kræver bare de rigtige fortryllelser, og transport beholdere til at medbringe dem, men det tekniske kan jeg forklare en anden god gang, lige nu skal du bare fokusere på, hvad for en type evner du gerne vil have!" sagde han roligt, og gik hen til hende, lagde en arm om hendes skuldre, så han nemmere kunne udpege de ting han snakkede om for hende, og så begyndte han at give hende eksempler på, hvad de forskellige ting kunne "Hvis du kigger derovre under djævlefrugt skiltet, der kan du se et udvalg af paramecia, zoan og logia frugter! Alle frugterne giver den samme svaghed, men hver kategori giver hver sin type evner! Logia frugterne giver naturrelaterede evner, såsom ild, lava, is, lys, lyn og du kan bruge det element du får samt forvandle dig til det, zoan frugterne gør at du kan forvandle dig til et bestemt dyr, det er lige som dig der kan blive til menneske form og varulv form, bortset fra at de her frugter, tilbyder stort set et ud af alle dyr der findes, så hvis du foreksempel spiste en sjakal frugt, kunne du udover din menneske form og varulveform, også blive til sjakalform, halv menneske halv sjakal, halv varulv halv sjakal, samt specielt for varulvene kan du også blive halv menneske halv varulv form! Så er der paramecia frugter, det er den svageste kategori, den kan tilbyde alle mulige andre evner, der ikke indvolvere de 2 andre typers kategorier, den gør dig som basis lidt stærkere, og kan give evner såsom at du bliver til gummi, du kan dele din krop, din krop bliver til det hårdeste metal, eller diamant for den sags skyld, der er mange muligheder!" han holdt en pause, mens han tog hende med sig forbi djæblefrugterne, videre forbi de magiske våben og de artifakt lignende ting.

"Sværdene her, har legendarisk oprindelse, jeg har besejret de tidligere ejere, så de er tro mod mig, men hvis jeg overlevere den til dig, vil den frivilligt godtage dig som dens ejer, og kun du vil kunne bruge dens magiske evner! Sværdene giver også forskellige evner, såsom at en af dem gør dig i stand til at skære gennem alt, selv på afstand bare ved at svinge sværdet mod det! Så er der artefakterne, der blandt andet gør, at du kan skabe illusioner, bryde ind i folks sind på den ene eller anden måde, bruge telekinese, mens andre sågar giver dig mystiske evner!" sluttede han af. Han stoppede så da han nu havde givet hende en ide om, hvad slags evner hun kunne få, og det han havde givet hende som ide, var kun toppen af poppen, der var stadig masser af forskellige evner, blandt de forskellige ting, så det ville sikkert være svært for hende at nævne en evne, som han ikke havde i hans samling. Roligt lagde han en hånd mod hendes kind, og vendte hendes ansigt mod hans, så han kunne se direkte ind i hendes smukke øjne.
"Du kan spørge til lige den evne eller genstand du vil have, eller kan finde på, så kan jeg forklare dig hvad jeg kan tilbyde, og hvilke svagheder der følger med evnen, alt efter hvad for en genstand der giver den specifikke evne! Så tøf du lidt rundt, og find dig noget interessant!" sagde han roligt, og smilede et følelses tomt smil til hende, før han trådte lidt tilbage, og lod hende gå frit omkring i rummet.

Erica
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: No fucking way ~ Dust   29/4/2015, 21:45

Hun blev lidt irriteret over, at han ikke direkte svarede hende på hendes spørgsmål da hun stillede det, men hun fandt dog ud af hvad svaret på det var lidt efter. Da han så svarede på hvilket kobbel det var, så hun hurtigt op på ham. Hun kendte godt Phoenix, da hun arbejdede sammen med hende, men nu da Erica var blevet en slave, hvad så med hendes job? Vil hun miste det eller få lov at beholde det eller hvad? "Kender godt Phoenix en smule" mumlede hun stille. Han havde nok ret i, at hun vil ha godt af at være sammen med andre varulve, men hun var ikke sikker på, at hun vil med i et kobbel lige nu. Hun så ned i jorden og sukkede stille af sig selv.  Da han valgte at stryge hendes hår om bag hendes øre, så hun op på ham, lige ind i hans øjne.
Da de kom ned i rummet gik hun stille rundt og kiggede. Hun kunne ikke lige se på de forskellige ting, hvad evner de muligvis kunne havde. Hun havde lyst til at tage nogle af tingene op og undersøge dem, men hun gjorde det ikke, da hun jo ikke vidste hvad der kunne ske ved det.

Hun lyttede til det han sagde. Så han skulle bruge bestemte beholdere og nogle fortryllelser for at kunne flytte dem? Det lød spændende, og hvis Dust var med på den, vil hun da gerne høre mere om det på et tidspunkt, men ja han havde ret i, at hun skulle fokusere på at få en eller anden evne lige nu. Hun så på Dust da han kom over til hende, og hun lod ham ligge en arm om hendes skulder. Da han begyndte at fortælle om de forskellige ting og dens evner, nikkede hun til det, og lyttede nysgerrigt til det han fortalte. Hun havde en evne i hovedet hun måske gerne vil ha, hvis han kunne gi hende den på en eller anden måde, da hun selv syntes den kunne være sej i visse situationer og også temmelig nyttig. Hun nævnte det dog ikke mens Dust fortalte og det hele. Alle evnerne han nævnte lod dog temmelig cool. Hun var fristet til at vælge sværdet, men nej, hun vidste hvad hun vil have. Da han til sidst stoppede med at snakke så hun stadig på de forskellige ting, nysgerrig. Hun mærkede tydeligt da han lagde sin hånd mod hendes kind, og hun så langsomt over mod ham, og bed sig i læben. Hun hørte på det han sagde, og nikkede stille, og så på ham da han trådte et skridt bagud. "Øm tror jeg allerede har en ting i tankerne. Kan du give mig evnen til at kunne se at folk lyver? Den kunne måske blive til hjælp i nogle situationer nemlig." sagde hun, og smilede til ham. Hun kunne måske godt få en sejre evne, men hvis hun kunne se hvis bare en eneste person løj for hende, vil hun nok også kunne undgå at komme i problemer eller noget måske?

First Class.

IndlægEmne: Re: No fucking way ~ Dust   30/4/2015, 11:29

"Nå så du kender hende godt? Jamen så burde det være lidt nemmere, hvis du ønsker at prøve kræfter med at være i et kobbel, hun er sød nok når det kommer til stykket, og indtil videre har hun vist sig som en stærk leder, for den forsamling af varulve!" sagde han roligt, og strøg hendes hår lidt mere, mens han fortalte hende det. Hans hud var kølig, som om han ikke havde havde nogen kropsvarme, hvilket var underligt for en af hans race, for normalt var det vampyre der havde en lav kropstemperatur, men siden han var halvt dæmon og halvt engel, så burde han have en normal kropstemperatur lige som alle andre. Efter han havde givet hende, en overordnet ide om hvad for evner hun kunne vælge mellem, lyttede han til den ide hun havde fået, og tænkte lidt over den, mens han så rundt på nogle bestemte objekter, i de forskellige kategorier, som om han var i gang med at huske, hvor mange forskellige udgaver han havde, af lige præcis den evne som hun ønskede.

"Jeg har op til flere versioner af den evne, og nogle af dem fungere på den måde, at evnen i sig selv, også er en forbandelse, da du kan gennemskue en hver løgn, men du vil aldrig mere kunne stoppe evnen, så du vil være tvunget til at vide når folk lyver, resten af dit liv! Dog er det sådan, at de evner der fungere sådan har nogle undtagelser, for eksempel en af dem er baseret på at den afsløre løgn gennem følelser, så hvis du snakkede med mig ville den ikke virke, da jeg ingen følelser har, mens en anden fungere ud fra duftspore som folk udsender når de lyver, så den virker ikke på en person, der ikke er i stand til at dufte af noget!" forklarede han roligt, og tog en cigar frem, som han tændte op og sugede lidt på, mens han gik hen til djævlefrugt afdelingen, og tog en af frugterne frem "Så har jeg så denne her djævlefrugt, den hedder mantra-frugten, den giver dig noget der hedder et mantra, der er et konstant aktivt system, som gør at du inden for en hvis radius fra dig af, kan mærke hvad andre levende væsner, har tænkt sig at gøre før de gør det! Den kan bruges til at afsløre hvis nogen har tænkt sig at lyve, og den kan også bruges i kamp, hvor du kan nå at mærke hvad folk vil gøre, før de gør det! Ulempen er så bare det, at alle der har spist en djævlefrugt, ikke er istand til at svømme, og hvis du er i for eksempel karbad, så pacificere vandet din evne, og den virker kun på væsner, der er på det samme plan som dig!" han satte frugten tilbage på plads, og gik over til hende igen, mens han sugede et hvæs på hans cigar, og pustede røgen væk fra hende.

"Alle de evner jeg har i min samling, som kan gøre dig til en levende løgn detektor, har nogle rimeligt hardcore bivirkninger, alt efter hvilken kategori evnen kommer fra, men hvis du meget gerne vil have en indbygget løgn detektor, så kan jeg tilbyde dig enten de evner jeg lige har foreslået, eller jeg kan give dig en evne, som kan give dig en bedre chance for at afsløre, hvis nogen lyver over for dig, men hvor det ikke er hoved punktet i evnens opbygning!" Dust virkede meget bevidst om de evner han havde til rådighed, og han prøvede at guide hende i hendes valg af evner, så hun ikke valgte en evne, som hun senere hen ville fortryde at hun havde valgt. Han vidste godt hvordan man skiftede en evne ud, men det krævede en meget lang process, som blev mere besværlig, jo længere tid ejeren havde haft evnen, så når nu Erica stod med en så stor chance for at vælge, mellem så mange interessante evner, hvorfor så ikke give hende muligheden for, at overveje alle de potentialer hun havde her, så hun kunne vælge en evne som hun helt sikkert gerne ville have, og gerne ville beholde for eftertiden.

Erica
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: No fucking way ~ Dust   10/5/2015, 20:59

"Ja jeg kender hende godt. Arbejder same sted som hun gør. Ved dog ikke lige om jeg vil i et kobbel endnu" svarede hun stille til det Dust sagde. Hun vidste ikke rigtig hvad hun syntes om, at han støg hende over håret, men hun sagde intet til ham. Hun kunne også godt mærke, at han ikke var varm overhoved. Hvordan kunne det lade sig gøre, for han var jo ikke en vampyr, men en blanding af skyggedæmon og skytsengel? Hun trak mentalt på skulderne af det, da det vel var lidt irrelevant for hende lige nu og her.

Hun lyttede til det han sagde med hvornår evnen vil virke, og hvornår den ikke vil virke. Hun ville gerne ha den her evne, og det var vel okay at den kun kunne afsløre om folk løj ud fra deres følelser. "Der er vel okay den så kun virker ud fra følelser, i guess" svarede hun stille. Så mange følesløse personer var der vel heller ikke, var der? Hun så på Dust da han fandt en cigar frem. Røg han? vidste han ikke det var usundt, eller det var han vel ligeglad med? Hun sukkede stille, og lod kort blikket glide rundt en enkelt gang, inden det igen landede på ham som han igen talt til hende. Hun lyttede til det han fortalte hende. Djævelfrygten vil gøre så hun ikke kunne svømme? Hm. Hun så på ham som han kom over til hende igen. Hun nikkede stille til det han sagde. "En bedre evne til at afsløre om folk lyver, men det er ikk hovedpunktet i evnen? Hvad er det så?" spurgte hu. Hun vil gerne være en levende løgendetekter så hun kunne se om folk løj og det, da hun kunne se mange situationer det vil kunne bruges i. Hun var sikker på, at det var sådan en evne hun vil ha.

First Class.

IndlægEmne: Re: No fucking way ~ Dust   13/5/2015, 22:39

"Så lader vi det med kobbel snakken ligge for nu, du kan altid sige til, hvis du gerne bil prøve at være med i et, eller hvis du vil have hjælp til at starte et! Trossalt havde jeg en finger eller 2 med, dengang wolf clan blev startet, der er bare utroligt få der ved det!" sagde han roligt, og lod så det emne gå i skyggerne, så de kunne koncentrere sig om det emne, der lige nu var mest vigtigt, nemlig hendes kommende evner. Han vidste at det var vigtigt at sørge for, at hun fik valgt den helt rigtige, for selvom man godt kunne omgås evner, og overflytte dem fra ejeren til dens oprindelige genstand igen, så var det en besværlig process der krævede tid og kræfter, og det ville være synd at skulle gennemgå den slags, bare på grund af et forkert valg.
"Hvis du overvejer den følelses baserede, må jeg sige at jeg kan foreslå meget bedre ting, der giver dig langt bedre muligheder, og har en langt mindre fejlprocent, da du sagtens kan ende i samme situation som før, hvis du skulle møde en anden følelses forladt type, såsom for eksempel mig!" sagde han roligt. Han vidste godt hvor usundt rygning var, men han valgte at gøre det alligevel, han havde alligevel masser af tid at tage af, så rygning var ikke lige frem et problem for en som ham. Han tændte for cigaren, og tog et par sug på den, så han kunne puste en god røgsky ud, han pustede den dog væk fra Veronika, da han vidste at varulve havde en stærkere lugte sans, og det derfor kunne virke mere irriterende på hende, at føle røgen trænge direkte ind i hendes næse. Hans tågede øjne fæstnede sig på hende, da hun spurgte til djævlefrugtens hovedpunkt, og et tomt smil dækkede hans læber, da djævlefrugter var noget af hans yndlings. Det kom af at i disse tider, var svømning ikke særligt brugbart, det kunne kun bruges hvis man skulle i svimmingpool, eller fandt en sø der ikke var inficeret med radioaktivitet, eller andet skidt, så dens ulemper var ikke noget man lage særligt meget mærke til, medmindre det var en af logia frugterne.

"Mantra-frugten som den her hedder, giver spiseren noget der hedder et mantra!" startede han ud før han tog et hvæs på hans cigar, for at give hende en ide om hovedpunktet, før han forklarede nærmere om, hvad mantra egentlig var "Et mantra er evnen til at observere, hvad der foregår omkring dig, uden desideret set at skulle fokusere på det! Det er lige som en sjette sans, der giver dig mulighed for at mærke ultra meget omkring dig, såsom hvis folk har til hensigt at prøve at lyve, eller hvis de prøver at angribe dig, så kan du mærke det i dit indre, så du kan response på dig! Som side effekt, giver mantra frugten ekstra skærpede sanser, dog under din egen kontrol, så hvis du vælger at fokusere meget på for eksempel syns sansen, kan du se meget bedre, høre sansen så du kan høre utroligt godt, og så videre derudaf! Men som nævnt før skal du huske, at det er en djævlefrugt, du vil aldrig mere kunne svømme, og din evne vil blive blokeret, hvis du er ved at drukne, eller kommer i kontakt med en speciel type sten, og disse 2 ting vil svække dig! Dog hvis du bare er våd, så kan du stadig bruge evnen!"

Sponsored content

IndlægEmne: Re: No fucking way ~ Dust   

No fucking way ~ Dust
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» this is noting personal just Buisness //Dust//
» Dust- En skyggedæmon