IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

you are mine // Dian//

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : 1, 2  Next
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

IndlægEmne: you are mine // Dian//   3/5/2015, 22:52

S: Normans aflukkede lager bygning.
T: 21.00
O: flere borde med kæder der går til jorden, store mure der er dækket med piske og andre tortur midler, borde fyldt med kanyler
V: meget overskyet
P: en sort skjorte og nogle løse militærbukser

Norman havde lige modtaget beskeden at hans mænd havde samlet den halv vampyr som han havde holdt øje med, hun var et godt start emne, han havde bedt om hendes indfangning og observere hendes hus, hendes bror, katten skulle indfanges også, bedøves sammen med hende og spærres langt væk. Han så på dørene som hun ville blive slæbt ind af, hun ville være bedøvet men han havde ikke sagt at de behøvede at give hende en god behandling, hun ville blive slæbt ind og placeret på et af de mange test borde, han havde mange skumle planer for hende, mest af alt at bryde hende ned til intet andet end en slave der kun kunne bruges til sex og serveringer, han ventede tålmodigt
Tilbage til toppen Go down
Dian
Nybegynder.
Nybegynder.

Race : Blandingsrace
Navn. : Dian
Alder : 19 år
Evner/Classes. : ikke opdaget endnu
Partner. : N/A
Slaver. : N/A
Antal indlæg : 51

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   4/5/2015, 11:01

Det var aften langt om længe. Dian havde brugt dagen på at sove da hun alligevel ikke kunne komme ud, da solen vil dræbe hende. Hun vågnede omkring 20:30 tiden og stod op. Hun strakte sig og så sig rundt inden hun tog noget tøj på. Hun var begyndt at få en underlig følelse af, at der ville ske et eller andet i dag, men hvad der vil ske, det var hun ikke klar over. Men noget sagde hende det ikke var noget godt. Milton kom over til hende og så lige op på hende. *Kan vi ikke godt tage væk her fra? Føler mig ikke længere tryg her* Dian nikkede stille. Hun var heller ikke tryg her i sit eget hjem mere, overhoved ikke, men hvor skulle hun så bo? Hun sukkede stille, og begyndte at gøre sig klar så hun kunne skride her fra, og da den var 20:55 var hun færdig, og var på vej ud af huset, da hun så nogle mænd som luskede rundt. Hun bed sig i læben, og overvejede at gå ind og ringe efter Leo, men inden hun nåede så langt, mærkede hun en bedøvelsespil i halsen, og der gik ikke længe før hun faldt til jorden. Milton hvæsede kraftigt af Dian's overfaldsmænd, og begyndte at løbe lige mod dem for at overfalde dem, men inden han nåede der hen, faldt han også om da de havde ramt ham med en pil også.

Da Dian vågnede efter noget tid, anede hun ikke hvor hun var. Hun kunne mærke at hun vist lå på et bord eller noget? Hun prøvede at sætte sig op, men forgæves. Nogle havde spændt hende fast til dette bort. Hun prøvede endnu en gang på at komme fri, og denne gang brugte hun alle sine kræfter på det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   4/5/2015, 18:45

Norman rejste sig lidt op i hans stol og så på hende der var lænket til bordet "det er ikke nytte min kære" han så på hende "de her kæder er forstærkede med militært legering, selv ikke en fuld vampyr ville kunne bryde dem" han smilede til hende roligt og lod sine fingre glide langs hendes sider "fra nu af tilhøre du mig, alt af dig" han så på hende med et rolige og faste øjne "men først, skal jeg nedbryde din ånd." han så på hende og så mod en af sine mænd "kniv" han holdt en hånd ud og blev rakt en blank og meget skarp kniv, han lagde den mod hendes hals udskæring i den trøje hun havde på "først... slaver som dig har ikke lov til at have tøj mere" han så på hende og i en rolig bevægelse skar han hendes trøje op, derefter hendes bukser, han fik sine mænd til at fjerne stoffet nå han havde skåret det væk indtil hun lå nøgen på et lag af det stof der var under hende "det nytter ikke at kæmpe imod" han så på hende mens han lod en finger glide langs hendes krop fra hendes hofte op på hendes bryster "svar mig, er du en jomfru" han så på hende med et roligt blik
Dian
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   4/5/2015, 19:24

Da en person snakkede standsede hun med at prøve at komme fir, og så over mod lyden for at se hvem det var som snakkede til hende, og hun hvæsede af ham. Hun kunne lugte han bare var et ganske almindeligt menneske, og det irriterede hende egentlig utrolig meget, at et menneske havde fanget hende. Det vil ogs ha irriteret hende hvis det havde været en anden race, men et menneske? Seriøst? De var jo den svageste af alle racer, så hvorfor skulle hun ogs lige fanges af et menneske? Allerede nu hadede hun ham. Han var heller ikke køn, overhoved ikke, og så var han gammel. Hun prøvede igen at komme fri selvom han havde sagt det ikke var til nogle nytte. Hun vil væk her fra, og så finde Milton. Hvad mon de havde gjort med ham? Hun blev mere nervøs, og prøvede mere ihærdigt at komme fri, og så lige på da han lod sine fingre glide langs hendes side. Hun vil bide ham så snart hun vil få chancen for det, ingen tvivl om det, for fandme nej at hun tilhørte ham. Hun tilhørte ingen, hun var sin helt egen og ingen fik lov til at tage hendes frihed fra hende. Hun så lige tilbage på ham med et meget trodsigt blik da han så på hende. "Hvad har i gjort af Milton?" spurgte hun med en let truende stemme, selvom hun ikke kunne gøre noget.

Da han så på en af sine mænd, og derefter bedte om at få en kniv, skælvede hun ganske let. Vil han skære i hende? Men så fik hun i stedet en smil frem. Det vil ikke nedbryde hende at skære i hende alligevel. Hun var stærkere end hun så ud til, og der skulle en del til før hun var nedbrudt. Da han lagde kniven mod hendes halsudskæring, så hun ned på kniven. Han vil altså ha hun intet tøj havde på? Hun kunne ikke gøre noget ved at han skar det af hende, men hun prøvede at gøre så han ikke kunne ved at ligge uroligt så det blev sværere. Det hjalp dog ikke, og endte blot med at han kom til at ramme hende med kniven så hun begyndte at bløde let. Hun togs sig dog ikke rigtig af det selv. Hun vidste egentlig godt, at det ikke vil hjælpe at kæmpe imod, men hun vil ikke bare overgive sig. Da han efter at ha fjernet alt hendes tøj lod en finger glide op af hendes krop, så hun på ham med et lidt for roligt blik nok. Man kunne ikke se på hende mere hvad hun tænkte eller følte. Da han ramte hendes bryst, prøvede hun at bide ud efter ham, men kunne lige akkurat ikke nå hans hånd. Hun hvæsede igen af ham, og så på ham med et truende og blodtørstigt blik. Da han sagde hun skulle svare på om hun var jomfru, kiggede hun lige på ham med et olmt blik. Hvad forskel vil det gøre for ham om hun var jomfru eller ej? "Gør det nogle forskel? Du voldtager mig jo alligevel" svarede hun blot på hans spørgsmål.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   4/5/2015, 23:16

han så på hende med et afskyet blik "som om jeg ville gøre det selv, nej det har jeg mine mænd til, lavt betalte banditter der tager nydelse i at udnytte svage kvinder som dig" han vendte sig rundt og tog et forklæde på, han fandt en spand, en flaske med vie vand og et viet sølv mærke "nej jeg vil nyde at ødelægge dig helt med nogle af de svagheder vampyre har" han så på hende med et koldt blik "derefter vil voldtægt lyde som en dejlig pause" han så på hende og vædede en klud i vievand og lod den glide hen over hendes mave, den søde syden fik ham til at smile "hm han så ud til at have ret" han smilede til hende og gav hende en lussing "det var for at prøve at bide mig før" han tog sølvmærket der var formet i hans initialer og bankede det ind på hendes nøgne hofte, et mærke blev brændt ind i hendes hud "som sagt, er du min, og bekymre dig ikke om at nogen kommer og hjælper dig, den der gav mig dit tilholdssted var en hvis Leonardo" han så på hende og fandt et hvidløg frem, han tog et fed og bed af det hvorefter han spyttede det på hendes nøgne krop "lad os se hvor stædig du er efter at jeg giver dig nogle af mine specielle indsprøjtninger, han så på to mænd der stod ved bordet "hold hende nede mens jeg finder en dosis af min stimulans" han så på hende med et roligt blik og gik hen til et lille bord med forskellige kanyler, en af dem havde en grøn væske, han tog den op og inspicerede den "og bare rolig din kat er låst væk og holdt i live" han gik hen til hende igen "lig stille" han så på hende men mere at de to store mænd fik hendes arm stille nok til han kunne stikke kanylen i en blodåre, den grønne væske forsvandt ind i hendes system, hun ville blive mere og mere liderlig og følsom, nu skulle han bare vente.
Dian
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   5/5/2015, 09:30

Hun så godt hans afskyet blik, og af en eller anden grund blev hun fornærmet over det blik, men viste det ikke. Hun hvæsede bare af ham da han var færdig med at snakke. Hun var i den grad ikke en svag kvinde. Ja de havde fået ramt på hende og bundet hende fast her, men svag det var en af de ting hun ikke var. Eller det opfattede hun ikke sig selv som. "Jeg er ikke svag" hvæsede hun spydigt af ham. Da han vendte sig rundt for at tage et forklæde på, stirrede hun lige på hans ryg, og ku blikke dræbe var han faldet død om nu. Hun kiggede på det han fandt, og bed sig i læben inden kan kom tilbage til hende. Hun så tilbage på ham med et stadig trodsigt blik. Hvordan vidste et menneske at hun var en vampyr? Havde hans mænd fortalt ham det, og hvorfor bestemte han da han bare var et fucking menneske? De andre kunne jo så let som ingenting tage styringen jo, så hvorfor gjorde de ikke det? "Hvordan kan et svagt menneske som dig få lov til at bestemme over alle de her folk uden de gør noget mod dig?" spurgte hun med en let hånlig stemme. Hun bed tænderne sammen da hun så ham væde en klud i noget vand, og hun havde på fornemmelsen at dette vand var vievand, og hun havde haft ret. Det gjorde ondt da han lagde det mod hendes hud, og hun lavede en lav sammenbidt hvislen mellem tænderne. Hun prøvede på ikke at vise at det gjorde ondt på hende, da hun ikke vil fremstå svag på nogle måder. Da hun hørte det han sagde, undrede hun sig let. Hvem havde haft ret? Hun nåede dog ikke tænke så meget over det, inden han gav hende en lussing, og hun så sammenbidt på ham. Da han så tog sølvkorset og bankede ind i hendes hofte så det lavede et brændemærke, kom en svag jamren over hende, og det irriterede hende. Hun vil ikke lade ham se hende svag på nogle måde, men da han talte til hende, og fortalte at det var Leo som havde fortalt hvor hun boede blev hun utrolig vred på ham. Hvor kunne han? Han havde ellers virket til, at han ikke ville ha hun blev en slave, og han havde også virket utrolig sød selvom hun kun kort havde snakket med ham. Hun så væk fra manden som stod ved siden af hende. Hun kendte stadig ikke hans navn.

Da han spyttede et hvidløg ud på hendes krop, trak hun vejret tungt og prøvede ikke at sige noget overhoved. Da han snakkede om en speciel indsprøjtning, så hun på ham med et ryk med hovedet. Han skulde fandeme ikke sprøjte noget i hende. Aldrig i livet. Hun begyndte at kæmpe imod da han bedte sine mænd o at holde hende. Hun formåede at give dem modstand selvom hun var bundet fast til bordet, men de fik dog overtaget af hende til sidst. Da han begyndte at snakke om Milton hvæsede hun af ham. "Han er ikke en kat" hun var blevet fornærmet over, at han havde kaldt Milton for en kat. Da han kom tilbage til hende igen, valgte hun at spytte ham i hovedet uden at tænke på konsekvenserne der kunne komme ud af dette. Hun vil ikke ha han kom det der grønne stads i hendes blodåre, men det lykkedes ham dog desværre at gøre det. Hun bed sig i læben og så på ham uden at ane hvad hans serum vil gøre mod hende. Hun lukkede øjnene og prøvede at finde frem til hvor Milton var, men kunne ikke lige finde ham. Hvad havde de gjort med ham? Hun vidste han ikke var død, for ellers vil hun ikke selv være her jo. Hun sukkede opgivende af det, og mærkede så stille at hun begyndte at blive liderlig, men prøvede at tænke på noget andet i stedet for.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   5/5/2015, 10:11

han kunne ikke lade være med at grine "ved du hvor meget jeg giver en skid omkring hvilket dyr den er" han så på hende roligt " første serum er i" han snakkede som til en tredje part da han så mod en lille bånd optager på et bord "og jeg styre de her mænd fordi det er drevet af kødets lyster og penges klirren, jeg styre mine andre mænd på grund af ære og respekt men mest af alt frygt" han så på hende og fandt en kanyle mere "lad os så tage inhibitoren" han tog en kanyle med en meget rød væske og gik hen til hende igen "jeg er en videnskabs mand, og du kommer med 90 procent garanti at du ikke kan stå for den, de sidste 10 procent siger du dør" han så på hende med kolde rolige øjne og han stak hende igen, denne ville fjerne alt kontakt med omverdenen i magisk form, ingen kontakt links ikke noget "måske skulle vi bare aflive hvad kaldte du den til Leonardo? Milton" han så på hende med roligt blik og denne væske forsvandt. Han så på hende med et fast blik, han lod en finger glide langs hendes krop og mærkede hvorlangt hans serum havde kommet.
Dian
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   5/5/2015, 10:41

Hun bed tænderne sammen da han grinede af hende. "Han er ikke et dyr" Mumlede hun rasende. Hendes bror var i den grad ikke bare et dyr. Hun blev forvirret da han snakkede, men ikke så ud til at snakke til nogle. Han snakkede med sig selv? Da han så snakkede om hvorfor mændene adlød ham, sukkede hun kraftigt. "Fuck nogle idioter de er" mumlede hun for sig selv. "De kan jo nemt dræbe ham hvis de tar sig sammen, et søle menneske." Da han fandt en ny kanyle frem, så hun på den, og prøvede at rygge sig væk. Han skulle ikke sprøjte alt det stads ind i hende. Hun blev en smule bange da han sagde der var 90% garanti for hun ikke kunne modstå det, og se sidst 10 var at hun ville dø. Hun vil ikke dø. Da han havde stukket hende, mærkede hun at forbindelsen hun havde til Milton stille forsvandt, og panikken begyndte at sprede sig i hende. Da han sagde de måske bare skulle aflive Milton gik der endnu mere panik i hende. Hvis de dræbte Milton, vil hun også dø, selvom han havde gjort så hun ikke kunne komme i kontakt med ham gennem tankerne, vil hun alligevel kunne mærke hans smerte, og dø hvis han døde. "Nej ikk dræb ham." bad hun og lød bange. Hun gjorde intet da han lod en finger glide langs hendes krop. Hun var mere nervøs for, hvad de kunne finde på at gøre ved Milton.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   5/5/2015, 11:12

hm hun var bange, han nød hendes frygt. Han tog sine glide op på hendes bryst igen "så lad være med at stå imod" han så hende i øjnene "tag i mod din skæbne" han så på hende og så på hende "tag hende på en prøve tur" han så på hende med et sødt blik som han kom med en kanyle med gylden væske i. Den flød meget tykt i kanylen og han stak den i hende, det ville virke hypnotiserende for hende, hun ville gøre alt hvad han sagde i 12 timer. Han smilede til hende og tjekkede hendes øjne for det gyldne skær "du vil ikke stritte mere imod, denne besked rammer dit underbevidste, selv når tiden løber ud vil du ikke stritte imod" han gik ned til hendes ben og tog en tatovør nål og et template til den, han begyndte at tatovere ordet "whore" der og på maven "tilhøre Norman Lordar" han smilede til hende "gør dig klar til at blive en god hund" han smilede til hende og så på hende med et par kolde øjne, fra nu af ville hun gøre hvad han sagde, om han så skulle genopfriske hendes dosis hver 12 timer.
Dian
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   5/5/2015, 11:39

Hun bed sig i læben da han så ud til at være tilfreds over, at hun viste frygt. Hun slog blikket ned og prøvede at undgå at se på ham. Han havde nok ret i hun ikke skulle stå imod mere, men hun vil ikke være hans slave, men hun vil heller ikke have de gjorde Milton noget. Hun så langsomt op på ham igen og så ham ind i øjnene. Hun sukkede tungt da han sagde hun skulle tage imod sin skæbne. Hun nægtede at tro på at dette virkelig var hendes skæbne, at blive en slave. Hun blev forvirret over det næste han sagde. En prøvetur? Da han kom tilbage med endnu en kanyle denne gang med tyk gylden væske i, så hun på den og sukkede indvendigt. Hun gjorde dog ikke modstand da han stak den i hende, og lidt efter han havde sprøjtet det i hende, fik hendes øjne et slags gyldent skær. Hun var nu helt stille, og så bare på ham med et roligt måske lidt tomt blik. Hun vil ikke gøre modstand mod ham overhoved. Hun så på ham da han gik ned til hendes ben, for at tatovere hende. Det gjorde ondt, og hun prøvede at ligge stille, men kom til at lave små ryk en gang imellem. Hun trak vejret stødvist da det ikke var behageligt at få tatoveringer. Da han snakkede til hende, så hun lige på ham. Hun skulle nok gøre det han bedte hende om at gøre, da hun ligesom ikke rigtig kunne gøre andet jo.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   5/5/2015, 14:36

han så på hende roligt "hm sådan" han smilede til hende koldt "nu skal du så miste noget af din så kaldte uskyld" han så på hende med et hårdt blik og fjernede klamperne omkring hendes ben "svar mig, hvor liderlig er du" det ville ikke have ændret at hun havde fået de andre væsker at stimulansen ville gøre hende mere og mere liderlig. Uden et svar spredte han hendes ben med en rimeligt rolig "beskidte halv vampyr, forbered dig på at få lidt mere meneskelige mens" han smilede til hende og lod først sine fingre glide ind i hende "når jeg fjerner resten af dine kæder, vil du give dig helt til mig" han så på hende roligt og nikkede til hans lakajer "i får jeres tur bag efter" han så på dem og de nikkede, deres hænder fjernede de sidste kæder. Han så på hende med et roligt blik og greb hendes hals "så tag imod min menneskelighed" han trak sine bukser rolig ned og stødte ind i hende.
Dian
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   5/5/2015, 20:44

Hun lå bare og så stille på ham mens han snakkede til hende. Hun lagde godt mærke til hans hårde blik, og noget i hende fortalte hende, at det her ikke vil blive særlig sjovt for hende, men hun kunne ikke kæmpe imod, og havde egentlig heller ikke lyst, da han havde fjernet den lyst fra hende af. Hun mærkede lidt efter, at han fjernede det som holdte hendes ben, men hun rørte sig ikke da hun ikke havde fået lov af ham til det jo. Hun var begyndt at blive temmelig liderlig, og hun havde aldrig rigtig før prøvet at være det, sådan rigtigt. Hun nåede dog ikke at svare på hans spørgsmål han stilede før han havde spredt hendes ben fra hinanden. "En del" fik hun dog sagt som svar på hans spørgsmål. Man kunne høre hendes lyst en smule i hendes stemme. Hun kommenterede ikke det han sagde om hende, for han havde måske ret i det? Hun spjættede let da han lod dine fingre køre ind i hende. Det føltes mærkeligt, men også ret rart på samme tid. Hun nikkede til det næste han sagde, men hvordan give sig hen? Hun sukkede stille, både af let frustration over det, men også af nydelse over det han gjorde. Hun så stadig på ham, og gispede svagt da han tog hende om halsen. Da han stødte ind i hende, klynkede hun utrolig meget da det virkelig gjorde ondt, og hun fik tåre i øjnene af det, men hun kunne ikke skubbe ham væk, da hun ikke kunne gøre modstand mod ham mere.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   5/5/2015, 21:13

han så på hende med et blik der var mere fuld af fryd end afsky nu "heh, en jomfru vampyr. det er altid sjovt" han smilede til hende og begyndte at støde i hende og så bort fra hendes smerte piv "arh klap i" han så på hende og gav hende en lussing. Han stødte i hende med stressede støn, det var svært men han pressede sig dybere og dybere med hvert stød. Han holdt hende ned mod og så på blodet der kom fra hendes gennembrudte jomfuhinde "hm jeg får en ide" han smilede til hende og satte fart op på sine stød. Han fortsatte med at gøre det inde i hende til han kom inden i hende og trak sit stadigt hårde og blodige lem " som den vampyr du nu er. Kan du få lov at sutte det blod af mit lem, dette er tegn på hvordan du ikke er andet end en fucking slave" han så på hende og tog hende ved nakken og fik hende ned fra bordet og på knæ "begynd at sut min lille vampyr slave" han så på hende "og ingen biden" han så på hende roligt, det var tilfredstillende at vide hun ikke kunne andet end at adlyde ham.
Dian
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   5/5/2015, 22:44

Hun bed sig i læben over at han vist virkede til at sys det var sjovt hun var en jomfru. Hun pev dog stadig lige til ham bad hende klappe i. Hun bed hårdt tænderne sammen og sagde intet da han gav hende en lussing. Hun havde nok fortjent den et eller andet sted. Hun lukkede øjnene i mens kan knippede hende og sagde ikke en lyd, eller prøvede, men kunne ikk lade vær med svagt at stønne af det. Da han lidt efter sagde han havde en ide, åbnede hun øjnene og så op på ham. Hun smilede forsigtigt tilbage til ham. Hun kunne lidt efter mærke noget i hende, men anede ikke lige hvad det var sådan umiddelbart. Det føltes mærkeligt i hende. Da han trak sit lem ud af hende, så hun på det. Det var blodigt, var det hende som havde blødt? Det havde gjort ondt på hende, så det bar det nok. Da han så sagde hun skulle sutte blodet af hans lem, bed hun sig i læben. Hun var nødt til at adlyde ham. Da han greb hende om nakken gispede hun let af det, og satte sig på knæ på gulvet da han fik hende der ned. Hun så på hans lem med blodet på, og kunne mærke hun var meget tørstig lige nu. Hun tog hans lem i munden, og begyndte at sutte det som han havde bedt hende om. Hun var meget sulten nu da hun havde fået bare lidt blod, og man kunne se det på hendes øjne som var begyndt at blive røde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   6/5/2015, 14:23

han smilede til hende med et roligt blik og skubbede hende væk da hun fik røde øjne "giv hende suplement blodet" han smilede til hende roligt da de kom med hvad lignede blod "drik det her frodene bæst" han så på hende med et frastødt blik. Han gik roligt hen af gulvet til hvor hun havde valgt at drikke "du er forbudt at drikke fra nogen i dette sted" han så på hende roligt og så mod hans mænd "du vil tilfredstille mine mænd, både med hænder, mund og hvad andre huller du har" han så på dem "som aftalt, mine herre, de har hvor meget tid de vil med dette sølle væsen" han så på dem og trak sine bukser op og gik hen til den stol han havde siddet i da hun ikke havde været der.
Dian
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   6/5/2015, 18:09

Hun så op på ham med sine let røde øjne da han skubbede hende væk fra sig. Hun sukkede af sig selv over hun ikke kunne styre at hendes øjne blev røde når hun var tørstig. Hun smilede stille tilbage til ham da han smilede til hende og tog imod blodet hun fik rakt. Hun drak det grådigt, selvom det ikke smagte specielt godt, men hun skulle nok ikke regne med, at få andet blod end denne slags her. Hun så op på ham da han kom over til hende, og lyttede til det han sagde. Et stille suk undslap hende, men hun nikkede til ham som for at sige det var forstået. Hun drak videre af blodet hun havde fået, og hurtig tømt det for blod. Hun slikkede sig om munden som var fuld af blod efter hun lige havde drukket det, det så dog ikke så slemt ud som hvis hun havde drukket direkte fra en person. Så vil hun ha haft det i mere af hovedet. Da han igen talte til hende, så hun igen op, og nikkede igen. Hun så efter ham da han gik over og satte sig på en stol, og så så over på hans mænd, inden hun tørrede sig om munden med bagsiden af sin hånd.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   6/5/2015, 18:30

han så på dem da de to mænd kom mere ind i syne, de var begge store mænd, den ene havde horn i panden og den anden havde gule dyriske øjne. De var god arbejds kraft og de krævede ikke meget i løn, han smilede til hende roligt og nikkede mod de to mænd der smilede grådigt "jeg tager hendes fisse nu" han smilede til hende roligt til sin kammerat med de gule øjne "fint nok jeg tager hendes mund i guess" de tog fat om hende og smed hende på tværs over bordet hun havde lagt på "hmm indsæt her" han spredte hendes ben "godt skrevet boss" han tog fat i hendes hofter og pressede sig ind i hende roligt "fuck det er jo helt stramt" han pressede mere på. manden med de gule øjne gik hen til hendes mund og tvang den åben og pressede sit lem ind i hendes mund," heh hendes mund er ikke værst ellers" han begyndte at kørte ind i hende.
Dian
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   9/5/2015, 22:29

Hun betragtede stille de to mænd som kom tættere på der hun havde valgt at sætte sig mens hun drak. Hun havde først sat sig på knæ, og derefter ned så hun sad oven på sine ben. Fra denne synsvinkel her, så så de to mænd meget større ud end de i forvejen var det. De så ogs en smule uhyggelige ud, den ene med horn i panden, og den anden med de dyriske gule øjne. Hvis hun ikk havde været på det her stof hun nu var på, så var hun med garant flygtet fra dem, men nu kunne hun ikke gøre det. Hun hørte på dem da den ene sagde, at han tog hendes fisse og den anden lød ikke så tilfreds med den ide, men fandt sig vist i det alligevel. Hun lod dem løfte hende op på det bord hun før havde ligget på, og hun gjorde ingen modstand over det. Hun lukkede øjnene i og lod dem gøre med hende hvad de ville. Hun var stadig meget liderlig grundet hans fucking serum, men da ham med hornene pressede sig ind i hende, stønnede hun både af smerte og nydelse, og hun fik enkelte tåre i øjnene af det da det stadig gjorde ondt på hende. Da den guløjede kom over foran hende, lod hun ham åbne hendes mund, og lod ham tage sin pik ind i den. Hun kunne ikke li smagen af det overhoved, og det føltes virkelig som om hun blev kvalt af det, men hun kunne ikke gøre noget ved det jo. Hun kunne bare ligge her, og lade dem gøre det de ville med hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   14/5/2015, 00:52

de to mænd smilede bare mens den stakkels pige blev taget fra begge ender, dyriske. Da manden med djævle horn kom i hende først og gav hende et enkelt stød mere. mens manden med de gule øjne fyldte hendes mund med sæd "hah hun var ved at blive kvalt i mit sæd, hun skal nok blive en god slave" Djævle manden smilede ikke mere, han havde en sabel stikkende ud af hans brystkasse "mænd som jer er en del af sygdommen" Norman trak sin sabel ud og i en hurtig bevægelse skød den anden. Han så på kvinden "fra nu af er du kun min" han så på hende og tog en finger som han gravede sædet ud med "du er tilladt at slå alle andre end mig der røre ved dig" han så på hende roligt og tog hende ned af bordet "spyt ud, og drik noget vand" han så på hende og gav hende en lille vandflaske" han så på hende "på knæ, du skal gøre det på mig, ingen biden" han satte sig ned på sin stol og så på hende "kom her og sut" han så på hende roligt.
Dian
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   14/5/2015, 13:09

Hun lukkede øjnene i imens de to mænd gjorde det her ved hende, og prøvede på ikke at blive helt kvalt af manden foran sig. Hun mærkede lig efter at manden bag sig, kom i hende, og lidt efter kom manden foran i hendes mund. Hun var utrolig tæt på at blive kvalt i han sæd, og kun hostede af ren refleks da han flyttede sig fra hende. Hun så om på Norman som havde rejst sig op fra sin stol, og nu havde stukket den ene af mændene med sin sabel, og skød den anden. Hun var ikke med mere. Han havde jo selv givet dem lov til at bruge hende, men ja. Hun nikkede til det han sagde, og hun så lige tilbage på ham. Da han tog en finger ind i hende for at grave sæden ud af hende, lå hun bare helt stille imens. Da han sagde hun gerne måtte slå andre som rørte hende, smilede hun stille. "Må jeg ogs bide dem, eller er det mig stadig forbudt?" spurgte hun forsigtigt. Hun så mod de to døde mænd, og hendes øjne blev igen let røde. Hun lukkede øjnene hårdt i, og tog nogle dybe indåndinger, inden hun lukkede øjnene op igen. De var nu ikke røde længere. Hun lod ham hjælpe hende ned fra bordet, og hun spyttede det sæd ud af munden hun kunne, inden hun tog imod vandflasken han gav hende. Hun skyllede munden med noget af det, og drak så noget af det. Hun så på ham efter hun havde drukket, og nikkede stille. Hun var godt udmærket klar over, at hun ikke måtte bide ham. Hun så stadig på ham da han satte sig ned på sin stol, og hun gik stille over til ham hvor hun satte sig på knæ foran ham. Hun så stille op på ham inden hun forsigtigt åbnede hans bukser, og fik trukket dem og hans underbukser en smule ned så hun kunne få fat på hans lem, som hun tog i munden, og begyndte at sutte på som han havde bedt hende om.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   20/5/2015, 21:59

han så på hende med et roligt blik og lagde sine hænder om bag sit hoved og smilede. hun var i hans kontrol indtil andet, og i mens blev hun brudt ned til intet andet end hans slave. Han mærkede hvordan han kom tættere og tættere på at komme tog han hendes hoved og trak hende tilbage som han kom ud over hendes ansigt "meget godt min kønne lille slave, jeg har noget" han så på hende med et nedladende blik han rejste sig "du er intet andet end et dyr så vi kan lige så godt give dig nogle øre" han så på hende og gav hende et par katte øre. Han gik der efter hen til et bord og fandt en buttplug med en pels hale på. Han stak det op i hende "fra nu af kan du være et dyr der tilfredstiller sin herre, fårstår du?" han så på hende og satte sig tilbage.
Dian
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   21/5/2015, 01:01

Da han ikke svarede hende på hendes spørgsmål, bed hun sig i læben. Vil det så sige at hun stadig ikke måtte bide dem som vil gøre hende noget, men kun slå dem? Hun sukkede stille og så på ham.
Hun fortsatte med at give ham et blowjob, og så kort op på ham, inden hun slog blikket ned og lukkede øjnene. Hun mærkede at hans pik begyndte at vokse sig støre inde i hendes mund, og hun vidste det var et tegn på, han nok snart kom, og hun fortsatte blot med det hun gjorde. Da han trak sig ud, så hun op på ham og smilede til ham da han kom ud over hendes ansigt. Da han roste hende eller snare sagde meget godt min lille slave, og at han havde noget til hende, så hun forventningsfuldt på ham. Hvad mon han ville give hende? Hun tog sig ikk af det nedladende blik han så på hende med. Hun blev stille siddende da han rejste sig, og hun fulgte ham med blikket. Hun hørte hvad han sagde, og hun lod ham putte ørene på hende. "Tak" sagde hun stille, ikk sikker på om han forventede et tak eller ej. eller om han også vil ha hun kaldte ham herre eller noget? Hun så på ham da han gik over efter en hale, og hun lod ham putte den op i hende, og hun bed smerten i sig eller prøvede på det. Hun kom med et kort klynk men ikk mere end det. Da han havde snakket færdigt og spurgte om hun forstod, nikkede hun stille. "Ja herre, jeg forstår." svarede hun og så stadig på ham. Ventede på hans ordre til hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   21/5/2015, 15:03

han så på hende med et smil "godt så, du må nu godt drikke fra dem der overfalder dig, de to er inkluderet" han smilede til hende roligt og så på hende, han kunne sagtens se når en vampyr havde blod trang "efter det kan du kommer her over og sætte dig ved siden af mig. Han smilede til hende og lagde sine ben over kors, hun var allerede på vej ned af den rute som alle hans forsøgs kaniner havde haft, efter 5 doser af hendes medicin ville hendes eneste ønske være at tjene Norman, han kunne ikke lade være med at smile af dette. Da hun var færdig og kom tilbage til ham så han på hende "kom og sæt dig i mit skød" han var ved at være gammel men han kunne ikke lade være. Da hun satte sig lod han sine hænder glide hen over hendes krop. Klemme på hendes bryster, og ned mellem hendes ben.
Dian
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   21/5/2015, 16:16

Hun bøjede kort hovedet og så op på ham igen da han sagde hun godt måtte drikke fra dem som overfald hende. "Tak herre" sagde hun stille, og så over mod de to døde mænd. Blodet hun i starten havde fået havde hjulpet en smule, men ikke nok til helt at slukke hendes tørst. Hun nikkede til det næste han sagde, og så igen på ham. Hun gik stille over til de to døde mænd, og satte tænderne i den ene. Normalt drak hun ikke fra nogle som i forvejen var døde, men nu gjorde hun, da hun ikke anede hvornår hun næste gang vil få noget. Hun tømte ham for resten af blodet som var i hans krop, og rejste sig derefter op og tørrede det værste af blodet væk med bagsiden af sin hånd, og så over mod Norman igen. Hun gik over til ham igen ikke sikker på, om hun egentlig burde gå på alle fire eller ikke behøvede. Hun stillede sig foran ham og så ned i jorden, men så på ham da han sagde hun skulle sætte sig på hans skød. Hun gjorde det uden at tøve, og et svagt støn undslap hende da han tog hende på brystet og lod sin hånd glide ned mellem hendes ben. Hun kunne lide det, men hun hørte en meget svag stemme i sit hoved. *Dian, du ved godt det er forkert* Hun fik et lettere chok over hun pludselig hørte stemmen, for det meste i hende sagde til hende det var det rigtigt at gøre, at lade ham eje hende. Stemmen i hendes hoved havde været hendes bror, som lige med nød og næppe havde kunne komme igennem til hende. Hun rystede på hovedet og så sig om. Hun var dog stadig i Normans magt, men hun prøvede at finde den der havde sagt det var forkert. "Nej" Mumlede hun meget lavt, men Milton vil sagtens ku høre det, da det ogs røg gennem hendes tanker. Hun var dog ikke sikker på om Norman havde opfanget det hun sagde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   21/5/2015, 17:08

han så på hende "høre du stemmer nu" han smilede til hende roligt "sæt dig på bordet og så skal jeg få dem til at gå væk igen" han satte hende ned på jorden og gik hen til et bord og fandt en kanyle med det samme stof han gav hende i den første omgang. Han gik hen roligt til hende og tog hendes arm hvor han stak nålen i hende "der er det min kønne nye kæledyr, kom så skal jeg give dig noget mere sjov" han tog hendes hånd og førte hende hen til stolen igen "sæt dig på mit lem, det skal nok få dig til at tænke på noget andet" han smilede til hende roligt og aede roligt hendes kind.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   

you are mine // Dian//
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX)