New world

IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

you are mine // Dian//

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
ForfatterBesked
Dian
Nybegynder.
Nybegynder.

Race : Blandingsrace
Navn. : Dian
Alder : 19 år
Evner/Classes. : ikke opdaget endnu
Partner. : N/A
Slaver. : N/A
Antal indlæg : 51

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   21/5/2015, 17:41

Hun bed sig i læben da han spurgte om hun hørte stemmer, og hun nikkede stille til det. Hun vidste det ikke var normalt at skulle høre stemmer, eller var det? Hun var usikker på svaret lige nu. Hun satte sig op på bordet, og så stille på ham. *Dian ikk tag imod det han vil...*Stemmen nåde ikke længere før den forsvandt da Norman havde stykket kanylen i hendes arm, og givet hende væsken i den. Hun ømmede sig en smule der hvor han havde stukket hende. "Tak herre" sagde hun stille og fulgte efter ham hen til stolen igen. Hun så lige på ham da han bedte hende om at sætte sig på hans lem. Hun satte sig stille ned på det som han havde bedt hende om, med et ben på hver side af hans. Hun bed tænderne sammen da det gjorde ondt at gøre det og hun skar en kort grimasse, men sagde ikk noget. Hun kunne godt lide at han aede hendes kind, og hun smilede stille af det selvom det gjorde ondt på hende det her, men hun prøvede så vidt muligt ikke vise det. Hun så afventende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   21/5/2015, 20:26

han så roligt på hende og lænede sig til hendes øre "du kan godt lide at være med mig, ikke sandt, jeg skal nok behandle dig godt" han smilede til hende og aede hendes kind mere. Han tog sine hænder om hendes hofter "jeg skal nok hjælpe dig med at bevæge dig men du skal gøre det meste arbejde" han smilede til hende roligt og han løftede hendes hofter, han vidste godt det stadig gjorde ondt, men det var han nød til at få hende forbi, han skulle træne hende sådan. Han smilede til hende og blev ved med at køre op og ned.
Dian
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   21/5/2015, 21:13

En let gysen gik gennem hende da han hviskede hende i øret. Hun nikkede stille til det han spurte hende om. "Jo herre" svarede hun stille. Lige nu på grund af stoffets indvirkning kunne hun godt lide at være sammen med ham. Hun smilede til ham da han aede hendes kind, og nød at mærke hans hænder mod sine hofter. Hun nikkede igen til det han sagde, og gjorde det han bad om med hans hjælp. Det var en smule svære end man lige skulle tro, men hun lærte stille og roligt hvordan hun skulle gøre det. I starten gjorde det virkelig ondt, men det blev bedre nu længere tid der gik med det her.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   21/5/2015, 21:52

han så på hende roligt mens hun gik i gang med at bevæge sig selv. hans hænder fandt i stedet hendes bryster, han så på hende roligt og klemte dem "du er meget god til det her, snart vil jeg være nød til at have dig i mit personlige sove kammer" han smilede til hende og klemte lidt mere på hendes bryster. Han aede hendes kind beroligende "vær en god pige" han smilede til hende rolig og mærkede han var tæt på at komme "tag alt din herres sæd" han smilede til hende roligt og gav hende et par stød mere. Han smilede til hende da hans sæd skød ind i hende.
Dian
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   25/5/2015, 13:10

Hun fortsatte stille med at bevæge sig, selv da han slp hendes hofter, og flyttede hånden op til hendes bryst. Hun stønnede svagt da han klemte om det, og smilede stille til det han sagde. Hun stønnede lidt mere da han klemte mere om hendes bryst. Hun så på ham da han sagde hun skulle være en god pige. Var hun ikke det lige nu eller hvad? Hun bed sig i læben, men nikkede så til det han sagde. Da han havde givet hende et par stød mere, mærkede hun hans sæd som han skød ind i hende. Hun blev siddende på ham mens han kom i hende, og da han var færdig så hun spørgende på ham for at få af vide hvad hun nu skulle gøre for ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   25/5/2015, 21:12

han smilede til hende og trak sit lem ud af hende " stil dig over til bordet og læn dig ind over det" han smilede til hende og gav slip på hende så hun kunne komme hen til bordet, han gav sig selv et lille stik i armen og han fik alt sin ener gi igen. Han smilede til hende og gik hen til hende. Han tog hendes hår og lod sine fingre glide gennem det. Han spredte hendes ben med et smil og stødte sit lem ind i hende "du kan jo godt lide at tage den som et dyr kan du ikke" han tog fat på hendes hale og rode den lidt rundt inde i hende.
Dian
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   25/5/2015, 21:26

Hun smilede stille tilbage til ham og nikkede til det han bad hende om. Hun rejste sig op fra ham, og gik hen til bordet. Hun kunne mærke hun var øm efter det han havde gjort, men hun sagde intet til det. Da hun kom over til bordet, lænede hun sig stille ind over det, og lukkede øjnene i. Hun mærkede da han spredte hendes ben, og hun lod ham gøre det. Hun trak vejret en smule dybere da han lod sine fingre glide gennem hendes hår. og stønnede da han stødte op i hende. Hun bed sig i læben for ikk også at klynke over det, da han ikke ville have hun klynkede. Hun nikkede til det han sagde. "Ja herre" svarede hun, og kom til at klynke svagt da han rodede hendes hale rundt inde i hende. Det var en smule ubehageligt, men hun var ved at vende sig til følelsen, lige til han bevægede den.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   25/5/2015, 22:19

han nød hendes klynken mens han stødte i hende "og du kan lide at have alt min sæd i dig" han smilede til hende og blev ved med at stødde i hende. Han så på hende med et smil og blev ved med at både støde i hende med et smil og rode med hendes hale. Når han var færdig her ville han tage hende med til hans lejlighed som en sex slave. Han smilede til hende og blev ved med at køre i hende og gav hende en gang i mellem et klask i røven.
Dian
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   7/6/2015, 21:49

Hun bed sig i læben så hun ikke klynkede så meget, men der slap alligevel nogle igennem. Hun nikkede stille til det han sagde. "Ja Herre, kan jeg" Hun stønnede da han stødte dybt i hende. Det var ubehageligt at han roede med hendes hale, men hun måtte og kunne ikke sige noget til ham om det. Hun tilhørte jo ham, og så måtte han bruge hende som det passede ham. Hun stønnede højere nu mere tid der gik, og nu rare det blev. Hun var tæt på at komme og hun stønnede mere og mere liderligt af det her.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: you are mine // Dian//   

you are mine // Dian//
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» you are mine //Olivia// (fortids emne- XXX)