IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Sometimes Luck is not on your side [Pandora]

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Evan
Third Class.
Third Class.

Race : Cloman/Cyborg
Navn. : Evan Brine
Alder : 17
Evner/Classes. : Engineer
Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak
Partner. : Ingen
Slaver. : Ikke dygtig nok til at lave dem... endnu
Evt. bemærkninger. : Ved ikke at han er Cloman
Antal indlæg : 1160

IndlægEmne: Sometimes Luck is not on your side [Pandora]   9/5/2015, 23:22

Sometimes Luck is not on your side
Pandora og Evan
Las Vegas - April,  år 3824 - 22:47

En række velovervejede tunge skridt gav genlyd imod kloakkens vægge. Det var bel ragende mørkt hernede, for Evan der dog havde medbragt en lygte, brugte den ikke. Hans venstre øje så ganske glimrende hernede, selvom her var meget lidt stråling Evan kunne bruge som lys, var hans auspex sensor mere end rigeligt. Han gik på dens smalle gangsti ved siden af floden af slam og 'kloak indhold' der flød dovent. Vandstanden var i øjeblikket temmelig høj efter det pludselige regnskyl der havde været, oven på den lange tørre hedebølge.

Stanken fra kloakken blev imidlertid holdt på afstand af hans luftveje af den rebreather han havde siddende over næse og mund. Hvis man ville anlægge noget som helst hemmeligt var dette et ganske udmærket sted. Her var fuld af rotter, lort og skrald. Ingen der ikke var motiveret nok til ville bevæge sig herned ville være her. Ikke fordi Evan var specielt motiveret, men mere fordi han havde fået et tip om en handel hernede, og han var ret svær at skramme væk. Der skulle i hvert fald en mere frastødende location til, end en kloak.  Som bevis på at dette ikke var stedet for alle havde Clara, hans veninde og nuværende roomie, nægtet at gå med ham ned i kloakken. Hun havde været opsat på at gå med ham, mest for at komme ud og se Vegas, men her havde hun sat grænsen. I stedet havde hun, som læge, formanet ham om hvor uhumsk der var i sådan en kloak, som om han ikke allerede viste hvor mange sundhedsfarlige mikroorganismer der levede hernede. For ikke at tale om makroorganismer, der kunne finde på at æde ham. Men det havde Clara nok ikke tænkt på at der også kunne være.

Evan var iklædt den røde frakke med hvide kanter han som regel gik med. Hætten på frakken var trukket op over hovedet. Frakken stod åben foran så man kunne se den ganske almindelige, slidte hættetrøje han gik med. Inde under den havde han iført sig en let karbon-rustning, men viste jo aldrig hvad dem man mødte kunne finde på. Af samme grund havde han to pistoler synligt i bæltet, fastgjort med magneter så de var lette at få adgang til. De to våben var et umage par, men havde deres egen skønhed over sig. Den ene havde Evan navngivet 'Bertha'. Den var stor, kasse formet og tung, men fuldstændig pålidelig. Den anden havde et slankt håndtag med et bredt løb, og var indtil videre navnløs. Der var et eller andet over de ting, og især de våben Evan lavede. Det var som om de havde deres eget liv. Selv Evan forstod ikke helt hvad det var, men han nød meget godt af det. Udover dette var Evan iført nogle meget posede bukser med lommer overalt. Disse, sammen med trøjen og frakken tjente med til at dække Evans bio-mekaniske ben, og hans bio-mekaniske arm. At være pakket ind på denne måde, gjorde Evan der ellers ikke var så høj selvom han var meget bredskuldret, temmelig intimiderende at se på. Hans umage øjne, de høje brunt og ganske normalt, det venstre med hvid iris og var bio-mekanisk. Det sammen med hans skjulte ansigt bag rebreatheren, hætten og de sælsomme næsten selvlysende blå tatoveringer der dækkede højre side af hans ansigt, og som faktisk fortsatte ned over hans brystkasse. I bæltet sås også et udvalg af redskaber, som Evan stort set altid havde med sig. Man viste jo aldrig. Han havde også en brun taske på ryggen. Ikke den store firkantede han plejede at bruge. Der var ingen grund til at slæbe den med herned.

Han sensor fortalte ham at der stod en person 121,4 meter længere fremme i gangen, men Evan bevægede sig nærmere uden at tøve. Han var ikke gået herned for at finde, ingen overhovedet. Hvis ikke der var nogen hernede, ville det ha' været ganske nyttesløst. Manden der stod for enden ad gangen havde en stor uhyggelig gasmaske på, men dette var naturligvis udelukkende for lugtens skyld. Ellers havde han læder frakke på, havde tatoveringer på halsen og var ekstremt buff. I kontrast til dette stod manden lænet op af væggen og så de lokale nyheder på en dataslate han havde i hånden. Han lyste dog i Evans retning længe før han nåede derhen. Evan var ikke ligefrem stille. Manden stod ved siden af en svær hermetisk metal dør uden markeringer. Evans auspex registrerede en hel del biosignature inde bag den.

"Hvad skal du?" Spurte manden, hvis stemme blev forvrænget af masken.

"Absolut intet." Sagde Evan roligt. Hans stemme blev ligeledes forvrænget af masken "Jeg har derimod valgt at gå igennem den dør." Han pegede som om der var andre døre han kunne have valgt, end denne som manden åbenbart bevogtede.

"Hvad nu hvis jeg siger at der ikke er plads til weirdoes?" Sagde manden.

"Så ville der nok ikke være nogen derinde overhovedet." Sagde Evan, da weirdoes nok var dette sted specialitet. "Så kommer jeg til at stå herude til der er plads, hvilket nok vil resultere i en alvorlig blodinfektion af e-coli bakterier, hos os begge to. En tilstand du sandsynligvis ikke overlever, selv med hjælp fra moderne medicin." Fortsatte han. Manden stirrede på Evan et stykke tid, det var umuligt at aflæse ansigts udtrykket hos en der havde gas maske på, selv hvis Evan kunne finde ud af den slags. Så rystede manden på hovedet og trak i håndtaget så døren gik op med en lyd af lufttryk der susede ud i  kloakken. Det lod til at de sørgede for at have et overtryk i selve beværtningen for at sørge for at lugten ikke slap ind. Han steg ind i en lille airlock inden baren, hvorefter døren blev lukket bag ham. Derefter lukkede en anden mand op for ham på den anden side, og Evan fik endnu et pust af luft i hovedet. Han steg ind i den lille beværtning der var halvt fuld af hvad man i hvide kredse ville betegne som wierdoes, som manden så fint havde udtrykt det. Der blev spillet høj techno musik, hvilket ikke generede Evan, selvom det ikke var det han fortrak. Han trak rebreatheren af og testede luften. Her var kun en lille smugle bedre end ude i kloakken, men det gik ikke at rende rundt med maske på herinde. Her kom et langt yngre ansigt til syne end man umildbart ville forstille sig. Evan var 17 år gammen, uden skægvækst, med de blå tatoveringer mere synlige nu. Han havde i øvrigt brunt hår, som man stadig ikke kunne se, fordi han stadig havde hætte på.

Han viste kun at han skulle mødes med en der skulle se en af hans opfindelser. Der ville ikke blive tale om at sælge den sådan uden videre. Dette var helst ikke noget der skulle falde i de forkerte hænder, så Evan ville gerne vide hvem det var der havde øje for hans Tech. Han ville fremvise en kultur af såkaldte Electro algae, en alge Evan havde kultiveret kunstigt til at opsamle sollys og producere elektrisk energi i meget højere grad end nogensinde før. Han gik op baren og satte sig, han startede med at bestille en drink, som fik manden bag den til at rynke panden og bede Evan om at vælge om.

"57 ml 98 % finsprit med 43 ml kakao og flødeskum på toppen." Bestilte Evan, men da han fik at vide at bartenderen squ ikke havde finsprit stående, sagde han.

"Så 98 ml Cherry Amasac, stadig med flødeskum." Manden bag baren himlede med øjnene over Evan, men serverede hvad der blev bestil. Evan satte sig ved baren, med ryggen til bartenderen og kiggede ud i lokalet.

If you aske me: "You and what army?!" I will respond by listing all of my military forces, taking about half an hour.

Even The nicest people have their limit, even Evan. Do not reach this point. Because the nicest people are the scariest a-holes when they have had enough.
Tilbage til toppen Go down
Pandora
Nybegynder.
Nybegynder.

Race : Succubus
Navn. : Pandora, hun bruger ofte aliasser, hendes mest brugte er Hel (hærsker af dødsriget i nortisk mytologi) og Ma’Fan (betyder problemer på mandarin)
Alder : man spørger ikke en dame om hendes alder (men lad mig bare sige at de hun blev født var pyramiderne de højeste bygninger i verden)
Evner/Classes. : Pandoras æske
Bosted : hun rejser meget rundt og bor ofte hos på hotelværelser
Partner. : jeg er en sociopat, jeg bruger folk, men jeg har lært at det menneskelige element er altid det svageste led i kæden
Slaver. : jeg har ikke brug for slaver, hvis jeg vil have noget, så tager jeg det, eller får dig til at give mig det
Evt. bemærkninger. : ja, jeg ejer den originale Mona Lisa
Antal indlæg : 111

IndlægEmne: Re: Sometimes Luck is not on your side [Pandora]   13/5/2015, 10:27

10 minutter senere gik Pandora gennem kloakken, lugten her nede far bestemt ikke behaglig, de fleste mennesker ville kaste op, hvis de skulle gå her nede, men de fleste mennesker havde ikke    oplevet den sorte død, hvor lig rådnede i gaderne, sammen med ekskrementer fra både dyr og mennesker.
hun bar stadig en maske for at beskytte sig (mest fordi alle andre gjorde det, og de ville finde det besynderligt hvis hun ikke gjorde det) hendes maske var en gammel maske fra anden-verdenskrig, som hun havde holdt i god stand fordi den havde redet hendes liv i et par skyttegrave fyldt med sennepsgas.

hun var klædt i stramme, sorte bukser bukser, som tydelig viste hendes lange, flotte ben, men de var syet så de ikke forhindrede bevægelse, på fødderne havde hun et par læder støvler, som næsten gik op til hendes knæ, med 8 cm hæle, hun på overkroppen havde hun en langærmet sort trøje, den er en smugle nedringet, om halsen har hun et hvidt halstørklæde, og på hovedet har hun en beret som matcher hendes halstørklæde og sidst men ikke mindst har hun et par solbriller, som skjuler hendes røde øjne.
hendes eneste åbenlyse våben er en kniv i en skede med en kniv som er bundet fast til hendes venstre støvle og en beretta 81 i et skulderhylster, men hun har hundredevis af våben i hendes magiske kuffert som er i hendes højre hånd

da hun kom hen til dørmanden, prøvede han ikke engang at stoppe hende, han kendte hende og vidste at hvis han prøvede ville hun brække hans arm, så hun gik lige ind.
sø snart hun kom ind tog hun sin maske af, de fleste her inde kendte hende, og en hel del af dem var forelsket i hende, men de vidste også at hun kun kom her for arbejde

hun havde aftalt Gennem en af hendes kontakt at mødes med en opfinder, som efter rygtet havde noget tech som militær militsen.

hun genkendte den unge mand fra en beskrivelse hun havde fået fra sin kontakt, hun gik med elegante skridt op til baren, og satte sig ved siden af ham og sagde til bartentern ''white russian'' hun så på den unge mand, hun vidste at han var cloman, derfor ville det nok sexappeal være den bedste taktik, i stedet valgte hun at gå for en business attitude

hun gav ham et venligt smil og sagde ''god dag mit navn er Pheonix (hun giver dig selvfølgelig ikke sit rigtige navn) og lad mig gå direkte til sagen, du har en ny energikilde, som mine arbejdsgiver er villig til at betale meget for'' Pandora har 1000000 dollars i kontanter, på sig som hun er villig til at betale i forskud
Evan
Third Class.
Third Class.

Tilhørende klan. : A clan requires rules, and I am not good with rules. As a result I am a lone cyperneticly enhanced wolf... so to speak

IndlægEmne: Re: Sometimes Luck is not on your side [Pandora]   13/5/2015, 17:47

Evan lagde over hoved ikke mærke til kvinden før hun satte sig ved siden af ham. Hans hoved var fyldt med tal der cirkulerede i hovedet på ham. En bestemt sekvens af tal var dukket op i hans hoved så snart han var trådt herind, og han forsøgte stadig at regne ud hvor den stammede fra. Det havde været et problem på det seneste, de havde det med at give ham hovedpine hvis ikke han fandt ud af hvad det var.
Hans nuværende bofælle som var healer havde ikke været i stand til at finde ud af hvorfor han fik disse hovedpiner, men hendes dulmende medicin hjalp da på det. Han havde ikke taget det i dag. Han havde jo bare været hjemme, med intet til at forstyrre hans overaktive hoved.

Han drejede hovedet som om han i første omgang var I tvivl om hvorvidt det var ham hun havde talt til. Han tog en slurk af den bizarre drink han havde bestil. Han holdt af smagen af den stærke alkohol, med smagen af syntetisk kirsebær blandet med den søde flødeagtige smag af flødeskum.
Det vide mekaniske øje summede et øjeblik, næsten uhørligt imens han gik igennem den brede del af det elektromagnetiske spektrum han havde adgang til, igennem det.
"Pudsigt." Sagde Evan. "Jeg kender en Phoenix, men hun er ikke dig." Han smilede ganske let, uden at antyde noget som helst om hvorvidt han troede på hende, eller ej. Det var ganske almindeligt for kunder der gerne ville mødes et sted som dette, overhovedet ikke at oplyse et navn, eller at opgive et eller andet form for pseudonym.
Evans blik faldt på kvindes kuffert. Den havde en foruroligende energisignatur som han overhoved ikke forstod. De processer der allerede var i gang med at regne på noget andet, i hans hoved, gik nu i gang med endnu en opgave. Hvad mere foruroligende var at han ikke kunne se igennem den, for at se hvad der var i. På de bølgelængder af lys der skinnede igennem ting som læder og metal afgav en klar mængde hvidt lys snare end at vise konturerne af hvad der var i.

"Ja jeg har ganske rigtigt opfundet en eksperimental energikilde der er baseret på genetisk manipulerede Chlorophyta. En teknik der i øvrigt har været ulovlig i samtlige stater i 1820 år, 2 måneder og 5 dage. Som resultat vil den mest effektive sol celle nogensinde nu arbejde for menneskeheden." Sagde han, som om det overhoved ikke betød noget for ham hvor ulovligt det var.
"En meget praktisk lov når man tager i betragtning at et udslip af denne plante under de korrekte forhold, ville betyde katastrofalt økologisk kollaps. En sandsynlighed på 37,4 % i vores nuværende klima, de særlige vejrforhold ikke taget i betragtning." Fortalte han som om dette var relevant, hvilket Evan også syntes det var.
"Så tilgiv mig, hvis jeg ikke starter med at forhandle pris, før jeg er sikker på jeg ved hvem jeg sælger den til. Kan vi ikke starte med et efternavn, og hvem du arbejder for?" Afsluttede Evan og tog endnu en slurk af sin drink. Han smilede venligt til hende.

(Lige en enkelt ting... der er ingen måde at vide Evan er cloman... han ved det ikke engang selv, bare en note ^^")

If you aske me: "You and what army?!" I will respond by listing all of my military forces, taking about half an hour.

Even The nicest people have their limit, even Evan. Do not reach this point. Because the nicest people are the scariest a-holes when they have had enough.
Pandora
Nybegynder.
Nybegynder.

Navn. : Pandora, hun bruger ofte aliasser, hendes mest brugte er Hel (hærsker af dødsriget i nortisk mytologi) og Ma’Fan (betyder problemer på mandarin)
Alder : man spørger ikke en dame om hendes alder (men lad mig bare sige at de hun blev født var pyramiderne de højeste bygninger i verden)
Partner. : jeg er en sociopat, jeg bruger folk, men jeg har lært at det menneskelige element er altid det svageste led i kæden
Slaver. : jeg har ikke brug for slaver, hvis jeg vil have noget, så tager jeg det, eller får dig til at give mig det

IndlægEmne: Re: Sometimes Luck is not on your side [Pandora]   24/5/2015, 00:03

børn nu til dages, altid så mistroisk ''jeg arbejder for den eneste person i hele dette lan der er værd at arbejde for, en yderst attraktiv ældre kvinde, som måske, måske ikke har været skyld i den sorte død'' det sidste sagde hun får at give ham en ide om hvor gammel og magtful hun var (selv om hun var 4000 år gammel da den pesten ramte Europa)

hun lagde mærke til, hvor interesseret han var i hendes æske, så hun hældte sit glas, med dårlig sprut ud og åbnede kufferten, dens indre var skjult af skygger, var umulige for noget lys at trænge igennem (og nej du kan ikke skanne dens indhold, det vil bar vise en mærkelig energi) og tog en god flaske rom op, flasken var tydeligvis for stor (både i længden og i tykkelsen) til at kunne være i kufferten, flasken var en hun havde snøret fra den berømte pirat sortskæg.

hun hav proppen op med tænderne og tog sig en tår, hun nød hvordan den sødlige, og modnede smag af god rom, denne flaske ville før krigen være mere værd end de fleste landsbyger, men nu var den ikke andet værd end en god drink

Pandora så på drengens grotæske drik og tænkte på om han mon kunne forstå den diskrete smag denne drik havde, men hun trak på skulderende ''vil du have en tår'' spurte hun drengen og holdt flasken frem, hun gav aldrig drink til folk uden selv at have smagt på den (mest for at vise at den ikke er giftig)
Evan
Third Class.
Third Class.

IndlægEmne: Re: Sometimes Luck is not on your side [Pandora]   24/5/2015, 20:56

Evan færdig gjorde sin drink, imens kvinden der åbenbart hed Phoenix talte.
"Taler du om pest epidemien i 1300-tallet eller om genopblomstringen i 3019?" Spurte Evan. Han refererede til et kort udbrud af den samme sygdom der var brudt ud i North Dakota for nu næsten 900 år siden, men som var blevet effektivt hold nede, af det daværende WHO. Det var ikke sandsynlig at kvinden havde hørt om det, for Evan kendte kun til det da hans nuværende roomie var healer. Han var ikke helt sikker på hvad det var kvinden snakkede om, var dette en form for intimiderings taktik eller kunne hun bare godt lide at være kryptisk.
Evan lænede sig lidt mod baren.
"At skabe en ny dødelig streng af Yersinia pestis er sådan set ikke svært hvis man har det mest moderne udstyr de havde før teknologiens fald, men det er meget tidskrævende arbejde. Hende og jeg er vel en slags kollegaer, i så fald vil jeg gerne møde hende." Evans stemme udtrykte høflig, men også ægte interesse.

Evan så til imens hun trak en støvet gammel flaske op fra den alt for lille kuffert. Intet andet en sært farvet lys ramte hans øje. Evan lod det ligge. Dette var ikke teknologi, det var ikke chakra, så det var nok magi. Det var noget Evan ikke forstod sig på.
Han læste kort hvad der stod på flasken. Det var falmet, men trods alt læseligt. Den oldspanske tekst fortalte ham at det var en helt ufatteligt gammel flaske rom.
"Gerne." Svarede han og tog flasken, han drak en stor slurk af den uden tanke for om den kunne have været forgiftet. Det ville alligevel ikke gøre en forskel for ham. Det smagte godt nok. Nogen ville måske påstå at Evan drak for meget. Det fik han faktisk ikke så sjældent at vide, men han var ligeglad.
"Ganske udmærket." Sagde Evan. "Den havde nok haft mere bitterhed for 1000 år siden, men den sødere smag er mere mig." Han skænkede en smugle mere op i sit glas og rakte hende flasken tilbage.
"Nu håber du vel ikke at du vil drikke mig under bordet for at få en bedre pris, gør du?" Spurte Evan.

Pandora
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Sometimes Luck is not on your side [Pandora]   24/5/2015, 22:57

Pandora smilede og sagde ''ingen af de to muligheder, den originale udbrud af pest i hvad der den gang blev kaldt Helas for 4500 år siden, men jeg forstår godt du ikke kendte til den, da datidens folk ikke kendte forskæld på sygdomme, men hvis du vil have et andet navn kan du kalde mig Hel, det er selvfølgelig ikke mit rigtige navn''

da han rakte hende flasken søgende Pandora for at hun strejfede hans hånd (jeg har ikke fået noget at vide om at du har hansker på, så jeg sadser på at di ikke har hansker på)
hun tog en tår af den ravfavede væske i flasken ''hvis jeg ville have en lavere pris, ville jeg ikke bruge så primitive midler, som at drikke dig fuld, den slags blev kedeligt allerede i romerriget, jeg kunne have haft en blanding af Scopolamin (sandhedsserum) og lysergsyrediethylamid (LSD) på min finger og det kunne have trængt gennem din hud og fået dig til at fortælle mig alt hvad jeg ville vid, men det ville som sagt være kedeligt'' hun lagde flasken tilbage i kufferten

ps. (rigtig) rom er aldrig bitteret, det er lavet af karameliserede sukkerrør
Evan
Third Class.
Third Class.

IndlægEmne: Re: Sometimes Luck is not on your side [Pandora]   25/5/2015, 00:29

Evan fnøs muntert.
"Så hvis jeg vil finde din arbejdsgiver skal jeg lede efter en kvinde der er ca. så høj." Han holdt en hånd præcis en 1,30 meter over jorden. "Og som sandsynligvis er enten Dæmon, Engel eller Vampyr?" Spurte Evan. Han havde mødt en del af disse væsner der ofte hævdede at være ældre end både det ene og det andet. Han var ikke sikker på om han troede på det eller ej, men i de fleste tilfælde var det ligegyldigt. Han havde mødt flere af slagsen der hævdede at se pyramiderne blive bygget, men lod til at være mere umodne end ham, med hans sølle 17 år. Hvordan kunne folk være 1000 år gamle og stadig ikke kunne udregne eller bygge bare halvdelen af det han kunne? Da Evan ikke kendte til nordisk mytologi, fangede han ikke betydningen af navnet.

"Jeg er sikker på at du nok ville ha' haft en form for handske på, hvis du skulle bruge kontakt gift. Eller som minimum en gammel kontaktlinse limet på fingerspidsen. Ellers kunne ville du jo også selv ende med en sjov aften." Sagde Evan og drak videre på sin rom. "Men hvis du kan finde noget der kan gøre mig omtåget, så vil jeg gerne købe noget. Jeg har ledt efter noget der virker de sidste 10 år." Evans Autokidney var for effektiv til at rense hans krop mod giftstoffer til at han kunne finde noget der virkede. Den var sikkert blevet installeret med de bedste hensigter, men det betød at han heller ikke havde nogen muligheder for at dulme smerterne han ofte havde i hovedet. Kun hans roommates healing havde virket indtil videre.
"Men du behøver ikke at bruge penge på ulovlige stoffer for at udspørge mig, jeg har som endt ikke mange hemmeligheder." Han smilede til hende.

(Tro mig spiritus blir bittert når det er mere end 100 år gammelt uanset hvad det er. En 2000 år gammel flaske rom smager nok både bittert og sødt på samme tid, men det er et kvalificeret gæt. Jeg læser fødevare analyse, men jeg må indrømme at jeg ikke tænkte så meget over det ^^)

Pandora
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Sometimes Luck is not on your side [Pandora]   29/5/2015, 22:06

''hvorfor skulle jeg bruge en hanske, jeg immun for begge stoffer (sandheds serum trænede hun sig til at modstå de hun var sabotør under anden verdenskrig og LSD dannede hun immunitet over for i 1970erne), jeg kan ikke fortælle hvad min arbejdsgiver er (fordi at hun ikke har en arbejdsgiver), men jeg er en dæmon, på et par tusind år gammel, men at påvirke dig kemisk ville være kedeligt''

Pandora tog udfordringen op, og lænede sig en smugle frem, så hun ar nogle få cm fra Evan, hun ærgede sig over at hun ikke havde taget en mere nedringet trøje på, men det var ikke nødvendig med præcist kropssprog, som et menneske ikke havde nok livserfaring til at kunne opfange intellektuelt (derfor er det kun din underbevisthed der opfanger det) sammen med hendes kropslugt (hun er en Succubus, så hun udsender store mængder af oxytocin, et hormon der tiltrækker heteroseksuelle mænd) ville have stor effekt på en teenagers hjerne (jeg ved ikke hvor stor effekt det har på en Cloman, men da det ikke er et giftstof vil dine implantater nok ikke hjælpe dig her)
Evan
Third Class.
Third Class.

IndlægEmne: Re: Sometimes Luck is not on your side [Pandora]   30/5/2015, 03:33

Evan løftede et øjenbryn. "Sådan virker det menneskelige immunsystem ikke, men vi er vist også enige om at du ikke er menneskelig." Sagde Evan, uden på nogen måde at ændre sit toneleje. "Selvfølgelig kan du fortælle mig hvem din arbejdsgiver er, du vil bare ikke." Sagde Evan. "Du siger du er dæmon, hvilket giver mening. Du udviser karakteristika som legesyge og hemmelighedsfuldhed, for ikke at nævne at du har form af en attraktiv kvinde. Jeg vil skyde på at din klassifikation er succubus. Tager jeg fejl?"
Evan havde mødt to succubi i sit liv, og havde for nyligt tilbragt to uger i selvskab med en succubus ved navn Selena. Selvom Selena ikke aktivt havde forført Evan viste han hvad han skulle forvente. Som cloman havde virkede Evans forplantningssystem ikke, og de homoner der normalt påvirkede mænd var mindre virksomme på ham, men han var ikke blind for sexuel tiltrækning. Da Evan ikke selv viste at han var cloman, var han ikke klar over det faktum.
"Jeg ser sikker på du vil kunne huske dengang før krigen, og teknologiens fald. Dengang mennesker stadig kunne opsende satellitter der så broadcasting kunne nå hele kloden, dengang man ikke var spærret inde af radioaktiv stråling, dengang mennesket stadig mestrede koldfusion. Krigen udraderede mere end de fleste er klar over." Begynde Evan, han lød næsten sørgmodig. "Jeg ser dem for mig hele tiden, de gamle designs blandet med de nye, og kan kan ikke få dem ud af hovedet før jeg står med dem i hånden. Det er derfor jeg har bygget denne, det er et nyt design der er skabt ved at genopdage noget af det gamle. Jeg kan ikke se på imens menneskene smadre sig selv igen og derfor vil jeg gerne vide hvad du og din vil bruge den til." Sagde han.

Pandora
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Sometimes Luck is not on your side [Pandora]   30/5/2015, 23:16

Pandora trak på skulderene ''menneskeligheden har godt af at blive udryddet engang i mellem, det forhindre jer i at blive for kedeligt, og krig er helt klart at foretrække frem for sygdomme'' Pandora er jo en dæmon medfølelse er ikke ligefrem hendes stærke side, og hun havde oplevet flere krige end hun gad at huske på, men de var (for hende personligt) ingen ting sammenlinet med sygdomme, som fik fædre til at myrde deres egne børn af frygt for at de skulle smitte de voksne, desuden var der betydelig mindre sex under sygdomme.

''men internettet var ikke så imponerende som det lyder med, det var mest en masse videoer med katte, porno og mennesker det udnyttede den anonymitet internettet gav dem'' sagde hun smilende og åbnede sin kuffert, som hun rode lidt rundt i til hun fandt hvad hun ledte efter, hun trak en minicomputer op, som hun havde stjålet fra Pentagon lige før krigen startede, den kunne fange signalet fra de få sattetilter der stadig virkede (de køre på sol-energi så de løber ikke tør for strøm) ''du ville måske være interesseret i denne her'' sagde hun
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Sometimes Luck is not on your side [Pandora]   

Sometimes Luck is not on your side [Pandora]
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Never alive rpg side
» Debat: Hvad gør en RPG-side pæn?