IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

for the right price (Pheonix)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Pandora
Nybegynder.
Nybegynder.

Race : Succubus
Navn. : Pandora, hun bruger ofte aliasser, hendes mest brugte er Hel (hærsker af dødsriget i nortisk mytologi) og Ma’Fan (betyder problemer på mandarin)
Alder : man spørger ikke en dame om hendes alder (men lad mig bare sige at de hun blev født var pyramiderne de højeste bygninger i verden)
Evner/Classes. : Pandoras æske
Bosted : hun rejser meget rundt og bor ofte hos på hotelværelser
Partner. : jeg er en sociopat, jeg bruger folk, men jeg har lært at det menneskelige element er altid det svageste led i kæden
Slaver. : jeg har ikke brug for slaver, hvis jeg vil have noget, så tager jeg det, eller får dig til at give mig det
Evt. bemærkninger. : ja, jeg ejer den originale Mona Lisa
Antal indlæg : 111

IndlægEmne: for the right price (Pheonix)   13/5/2015, 11:05

sted: en bar, med en indgang i kloakken, som ofte bliver brugt til sortbørs handler, døren er lufttæt, så lugten fra kloakken ikke kommer ind i baren
omgivelser: baren var lavt belyst og den skjulte, hvem der sad i båsende.
påklædning: et par  stramme, sorte bukser bukser, som tydelig viste hendes lange, flotte ben, men de var syet så de ikke forhindrede bevægelse, på fødderne havde hun et par læder støvler, som næsten gik op til hendes knæ, med 8 cm hæle, hun på overkroppen havde hun en langærmet sort trøje, den er en smugle nedringet, om halsen har hun et hvidt halstørklæde, og på hovedet har hun en beret som matcher hendes halstørklæde og sidst men ikke mindst har hun et par solbriller, som skjuler hendes røde øjne.
våben: hendes eneste åbenlyse våben er en kniv i en skede med en kniv som er bundet fast til hendes venstre støvle og en beretta 81 i et skulderhylster, men hun har hundredevis af våben i hendes magiske kuffert som er i hendes højre hånd

da Pandora gik gennem kloakken, var hun ikke rigtig generet af lugten, hun havde oplevet langt være, blandt andet den sorte død, hvor stanken af rådnet kød blandet med ekskrementer fra både dyr og mennesker.
men hun bar stadig en gasmaske fra anden værdenskrig (mest for syns skyld)

da hun kom til dørmanden (en enorm mutant på 200 kilo, som alt sammen var muskler og med hoved som et vortesvin), blev hun overrasket da han stoppede hende og sagde ''hvad skal en køn pige som dig her, det kan være farligt her'' mens han sagde det trak han hende ind til sig.
Pandora indså hurtigt at han var ny og derfor ikke havde hørt om hende, hun greb fat om hans ene stødtand og vred hans nakke, så han blev tvunget i gulvet, hvor hun langsomst og smertefuldt stak sin lillefingernegel ind under hans venstre øje og pillede det ud, hun kunne have slået ham ihjel, men hun valgte at lade ham slippe, med livet i behold.

med dørmandens øje i hendes hånd gik hun ind  og satte sig i baren. da hun tog hun sin gasmaske af og sagde ''en triple vodka'' da hun fik drinken smed hun øjet i drinken og bestilte en white russian, og ventede på at Militær Milits officeren skulle komme
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2638

IndlægEmne: Re: for the right price (Pheonix)   15/5/2015, 14:34

Tøj: en hvid trøje, med sort vest, og lyse bukser med huller ved knæene og sorte læderstøvler.
Våben: 2 M9A1 pistoler ved hoften i et bælte, en M16 på ryggen, og 6 kaste knive ved hoften.
Andet: en lille taske, som indeholder penge, og et smykke om halsen.

Phoenix havde for længe siden snakket med Evan omkring en dims hun kunne bruge hos militsen. Men han havde mistet den til en eller anden… en der vist havde betalt noget mere eller noget… men hun var ikke helt sikker omkring hvad der var sket.

Hun stillede sig ved døren ind mod baren hvor hun havde aftalt med den underlige fremmede. Militsen havde sendt hende hen for at hente noget teknologi til dem, hun havde faktisk ikke nogen ide omkring hvad det skulle være, men noget vigtigt måtte det være, hvis de sendte en varulv, i stedet for et menneske…

Roligt skubbede hun døren op, og stanken af kloakken blev afløst, af sprut og sved. Med roligt skridt lod hun sig slentre hen over gulvet og hen mod et ledigt bord. Da hun fik sat sig i sofaen, sukkede hun og fandt sin mobil frem. Hvad skulle hun nu lave? Vente? Men på hvem?

//undskyld et kedeligt et men mangler krea <_> //

Nybegynder.
Nybegynder.

Navn. : Pandora, hun bruger ofte aliasser, hendes mest brugte er Hel (hærsker af dødsriget i nortisk mytologi) og Ma’Fan (betyder problemer på mandarin)
Alder : man spørger ikke en dame om hendes alder (men lad mig bare sige at de hun blev født var pyramiderne de højeste bygninger i verden)
Partner. : jeg er en sociopat, jeg bruger folk, men jeg har lært at det menneskelige element er altid det svageste led i kæden
Slaver. : jeg har ikke brug for slaver, hvis jeg vil have noget, så tager jeg det, eller får dig til at give mig det

IndlægEmne: Re: for the right price (Pheonix)   23/5/2015, 23:37

da hun så pigen, som kom ind af døren vidste Pandora at pigen var den hun havde ventet på, at to grunde, hun var fremmed her og at hun gik som en soldat.

Pandora tog glasset med øjet og sin drink og gik ned og satte sig forand pigen, Pandora satte øjet forand pigen ''jeg har købt en vodka martinni til dig, men de havde ingen oliven så jeg måtte improvisere'' hun sagde det med et venlig smil, som stod i skarp kontrast til det blodige øje i glasset, hun prøvede helt klart at gøre pigen forivret

''er du ikke lidt ung til at være soldat, du har jo knap nok lært at gå og så forventer man at du skal kæmpe og dø'' nu lød hendes stemme nærmest moderlig
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: for the right price (Pheonix)   5/6/2015, 17:27

Da kvinden kom hen mod Phoenix, sukkede hun. Hvorfor var det altid de gale i skralden hun fik? Roligt rettede hun sig op i sofaen da hun stillede glasset på bordet. ”Ih tak.” sagde hun sarkastisk, og tog fat i glasset. Det kunne umuligt smage grimmere end den mad de fik serveret inde ved militsen.
Roligt stak hun 2 fingre ned i glasset og fiskede øjet op. ”Skønt med snacks ved siden af.” hun nikkede til den mystiske kvinde og proppede øjet i munden. Hun sank det hurtigt og skyllede vodkaen ned. ”Hm… ikke værst, men en oliven ville have sat prikken over i’et.”

Da spørgsmålet kom grinede hun svagt. ”Man skal ikke altid skue hunden på hårene.” Phoenix satte glasset på bordet. ”Men, mor, hvorfor spørger du om det?” Jokede hun.
Det var længe siden hun var blevet meldt inde i militæret…. Eller det var ikke helt officielt at hun var med i millitæret… ingen vidste faktisk at varulven var der.
Hun så op og sukkede. ”Glem det, vi har alle en historie, og det er sjældent alle kender den fuldt ud, eller kan huske den.” De røde øjne blev matte, som om hun prøvede at huske den glemte og tabte fortid hun havde.
”Men dame, har du mit teknologi med?” Phoenix proppede sin mobil i lommen for at hører svaret fra kvinden.

Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: for the right price (Pheonix)   8/6/2015, 10:42

''jeg spørger fordi du ikke brudte spilde din ungdom på at leje med våben, mennesker har et kort nok liv i forvejen'' sagde hun venligt Pandora mente at kamp var spild af tid, og at soldater provisionen som kostede for mange unge liv (hvilket skar mængden af potentielle sex-partnere)

''men nej jeg har ikke den bioelektriske alge på mig, hvis jeg havde ville du nok førsøge at få fat i den med vold, ikke at jeg ville andbefale det, bare et snit med denne kniv vil være dødelig'' da hun sagde det trak hun sin kniv, der var en tynd rille 2 mm fra æggen, som indeholdte et koncentrat af en dødelig plantegift kaldet Aconitum (den bliver også kaldet ulvbane)

''men jeg kan sælge dig det sted jeg har gemt den'' sagde hun smilende
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: for the right price (Pheonix)   30/7/2015, 21:04

”Ungdom? Ha! Må jeg da være fri. Man har ikke nogen ungdom i dag, det hedder dræb eller bliv dræbt, og jeg har fundet vejen frem.” hun sukkede og rejste sig op. Hvorfor var det at ingen kunne se at hun ikke bare var den lille pige længere? Hun havde været i militæret de sidste 3 år… hun var blevet voldtaget så mange gange at hun havde opgivet at tælle det til sidst, og nu galt det overlevelsen, uanset hvem der måtte lide døden… næsten. ”Verden er hård og grusom, og man må acceptere det.” mumlede hun og rettede sig op.

”Spar mig, har ikke tænkt mig at gøre det i vold lige nu, det vil jo afsløre mig.” hun rejste sig op. ”Men hvis jeg ikke har noget bevis på at du rent faktisk har det, er vi ikke interesseret.” Med stor elegance gik hun forbi Pandora og smilede på vej ud. ”Beklager dame, men kan jeg ikke se varerne er der ingen handel.” et øjeblik overvejede hun om det hun lige havde gjort var en virkelig dårlig eller dum ide… men det kunne jo være hun ikke havde det og ville have snydt hende… så havde hun fået tæv af militsen, og hvis hun nu nægtede at sælge det ville Phoenix komme tomhændet hjem… altså en selvmordsmission… yay. Tænkte hun og stoppede ved baren for at få en hurtig en inden næsen blev vendt mod Militsen.

Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: for the right price (Pheonix)   31/7/2015, 15:10

Pandora havde medlidenhed med pigen, børn i den alder skulle ikke bekymre sig om liv eller død, de skulle flirte, bryde regler og forelske sig i hveranden person de møder. men hun tog fejl man brudte ikke acceptere at verden er hård og grusom, især ikke når man er ung og har et helt liv forand sig ''hvorfor skal man acceptere hvordan verdenen er, så bliver den aldrig bedre'' sagde Hun ''jeg har levet i tider hvor kvinder blev brændt på bålet, for at vide om urter eller at have sex med en forkerte, uanset hvordan verdenen ser ud kan den altid blive bedre, det vil du lære hvis du bliver voksen, men hvis du bare acceptere at verden er er lort, hvorfor tager du så ikke bare din pistol i munden og trykker på aftrækkeren, hvis du ikke tror at verdenen kan blive bedre'' sagde Pandora hårdt, hun vidste hvad hun talte om når man har haft et så langt liv som hun har kunne man se verden i et bredere perspektiv hun vidste at livet kunne være hårdt, men hun havde også oplevet at verdenen kunne være fantastisk, det ville hun have at pigen vidste
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: for the right price (Pheonix)   31/7/2015, 15:29

Phoenix lyttede til kvinden og smilede. ”Hm.. du har ret, jeg burde ikke acceptere verden… Men gøre den bedre…” Grinede Phoenix og rystede på hovedet. ”Men hvem lytter til en varulv hva? Hvem lytter måske til en som kun er fucking 16 år?” med glødende øjne snuppede hun kniven som sad i Pandoras bælte og stak den ind i armen på sig selv. ”Og det med at jeg skulle tage en pistol og skyde mig selv. Tro mig, det har jeg prøvet. Men af en eller anden grund dør jeg sjovt nok ikke.” aconitumen som sad i kniven løb ned over hendes arm, men der skete intet, kniven blev trukket ud, og man kunne tydeligt se hvordan hulet i hendes arm healede, og intet skete.
”Kan du se? jeg kan ikke dø.” hun kastede kniven ned i jorden foran Pandora og smilede. ”hvem du end er, så ved du ikke hvordan verden ser ud i dag, og beklager hvis jeg har jokket på et ømt punkt, men den her verden er ved at gå under, og jeg venter spændt på den dag så jeg kan lave en ny verden, om det så er med ild den skal destrueres, og verden så skal rejses igen med ild.”
De drinks med vodka som stod på baren brød ud i brænd og glassene sprængtes, og med et blev Phoenix’ øjne blide igen. ”hør, jeg ved ikke hvem du er så hvad med at sige dit navn så vi kan have… så vi kan lave den aftale og så gå hver til sig igen, og glemme hinanden?” Phoenix så afventende på Pandora og håbede hun ikke havde pisset hende for meget af.

Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: for the right price (Pheonix)   1/8/2015, 00:22

Pandora rejste sig og gav Pheonix en lussing, mest for at afbryde hendes tankegang ''tror du det er første gang jeg høre de ord, verden er ved at gå under, det var en latterlig ide da Romerriget faldt og det er en latterlig ide nu, jeg har levet 7000 år og vær generation tror at værdene er ved at gå under, men de her alle taget fejl'' hun fandt en lille flaske frem fra sin kuffert, hun genkendte en Fønixs flammer, hun levede trods alt i Grækenland (hvor Fønix legenderne kommer fra) flasken indeholdt mistelten saft,en gift som kunne dræbe en Fønix hun samlede kniven op og smurte en grønne saft på klingen og sagde ''nu kan den dræbe dig'' og lagde kniven på bordet sammen med flasken hvor der stod 'Viscum album' (mistelten latinske navn) ''så hvis du stadig vil give op så har du chancen''
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: for the right price (Pheonix)   6/8/2015, 19:12

Phoenix snerrede svagt da Pandoras hånd ramte hendes kind. Men hun lyttede uden at sige hende i mod. ”Men denne gang er det rigtigt… om jeg så selv skal stå for undergangen.” mumlede hun muggent og rystede på hovedet.
Da Pandora satte en ny lille flaske op så hun roligt på kniven. ”Jeg er ikke en Fønix…” mumlede hun og trak kniven frem igen. ”Jeg er en varulv med specielle evner, ikke en legende, eller en som kan tåle høje temperaturer…” snerrede hun og stak kniven ned i armen. Det sved en smule, men intet skete. Hun trak skødesløst på skuldrene og huggede kniven ned i bordet. ”Og helt ærligt, kan vi så komme videre med aftalen?” spurgte hun utålmodigt og så på Pandora. ”Og hvad var dit navn egentlig?”

Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: for the right price (Pheonix)   20/10/2015, 21:29

PAndora sagde smilende ''jeg har mange navne, folk kalder mig Ma’Fan eller Hel, men du kender mig nok under navnet Pandora, og ja jeg er den Pandora fra legetene'' mens hun snakkede, fandt hun en negle-fil og begyndte at file sine negle, hun var en af de få der stadig kunne lave en ordenlig manicure, samtidig fandt hun en negllak, som Pheonix tydelig kunne lugte indeholdte kobra gift.

''må jeg spørge dig et personligt spørgsmål, har din mor lært dig at passe dine negle og lægge en ordenlig makeup?'' sagde hun venligt med bekymring i øgene ''vil du vide hvordan det var at være en pige fra før krigen''

PS: undskyld jeg ikke har svaret i lang tid, men jeg har haft travlt med at arbejde
Sponsored content

IndlægEmne: Re: for the right price (Pheonix)   

for the right price (Pheonix)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Everething comes with a price(Åbent)