IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Bare fordi...(Chika)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Sean
Bruger Admin

Outgame Titel: : Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Sean McLeon
Alder : 944
Evner/Classes. : Umbra. First class.
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : no one...
Slaver. : no one...again...
Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?
Antal indlæg : 485

IndlægEmne: Bare fordi...(Chika)   25/2/2013, 12:26

S: Las Vegas, gaderne
O: gamle højhuse, huse, ruiner, skrald og skidt. folk af forskellig slags.
V: overskyet, som sædvanligt. en let brise.
T: eftermiddagen

Sean havde levet her de sidste par uger. han havde intet arbejde at gøre for de andre umbraer og havde haft tid til at gøre som det passede ham - så det havde han gjort. Han var taget til Las Vegas og studerede byen i alt den...manglende pragt. han fandt den ikke så livlig eller spændende mere. Okay, det var jo her mafiaen holdt til, det viste alle, men det var jo ikke interessant. Spændende. han var ligeglad med mafiaen.
På denne eftermiddag havde han nogle solide, mørke støvler på. Nogle let slidt jeans og en coat af skind, hvor der indenunder gemte sig en skjorte af dueblåt stof. Det næsten sorte hår strittede let til alle sider, som det altid gjorde, og de grå øjne gled roligt over omgivelserne. Lette skægstupper prydede hans hage og lidt ned af halsen.
Åh dette var skam en afslappet eftermiddag. Solen havde skinnet et øjeblik i dag, selv om de lovede storm senere. Folk havde været ude og nyde de stadig levede. Stædig som den menneskelige race jo var. Han rystede svagt på hovedet og drejede ned af en anden, ældre, gågade. Små boder af diverse slags var over det hele, solgte de samme ting som i går. Og i forgårs...
Jep. Dette var en alt for afslappet dag...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Bare fordi...(Chika)   25/2/2013, 13:42

Chika havde fået snubet at lille stykke brød fra en af boderne og gik og gnaskede lidt på det imens hun en gang imellem gav hunden ved sin side et stykke. hun vidste hun nok snart burde komme videre, men denne dag var så fredfyldt der var ingen fare i nærheden det øjeblik og hun kunne for en gangs skyld nyde at gå med sin hund. den lette brise strøg henover hendes snehvide pandehår, som let svajede med i brisen. det nederste af hendes løse fletninger svajede i samme retning. den lille brise som legede så let med hendes hår, fik også et lille kuldegys igennem den unge piges krop og et lille piv kom fra hende. hun trak sin hue lidt længere ned over ørene og efter hun havde spist det sidste brød lagde hun armene om sig selv for at give sig selv lidt varmen. hun fik så lidt mad at den lille smule fedt der sad på hendes krop, slet ikke var nok vil at kunne varme hende op. det resulterede også i at hun bare ved en lille brise, kunne fryse.
hunden ved hendes side var derimod hel varm og kunne sagtens holde varmen med den tykke pels, da den lagde næsten ikke mærke til brisen. Chika grinte lavt da hunden hoppede lidt rundt af glæde, da den jo havde fået en smule mad og intet kunne jo være bedre til at gøre en eller normalt sulten hund glad. hendes fokus på sin hun resulterede dog i at hun bumbede ind i en høj mand, som stod og betragtede gaden. hun gik med det samme nogle skridt tilbage "undskyld undskyld.. jeg.. jeg gik i min egen verden" sagde hun meget undskyldende og nervøst, hvorefter hun så op på manden hun var sødt ind i. hun lagde med det samme mærke til det næsten sorte hår og de grå øjne. hun stirrede lidt tid på på ham med små åben mund. hans øjne fangede hende virkelig. hun havde aldrig set grå øjne før, så det undrede hende. hun rystede kort på hovedet og så ned på sin hund der var begyndt at snuse til den fremmede mand. hurtigt trak hun sin hund til sig og så igen undskyldende op på manden, dog uden at sige noget denne gang.
Sean
Bruger Admin

Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?

IndlægEmne: Re: Bare fordi...(Chika)   25/2/2013, 16:43

Han havde begivet sig ned mellem nogle af boderne og selv om de fleste tilbød flere forskellige overlevelsesting og andre endda smykker og dekorationsting, interesserede de ham ikke. Han lavede ikke som alle andre, han spiste andre ting og stjal sig til de ting han skulle bruge. Han var faktisk i gang med at bygge sit eget sted her i Las Vegas. Et sted han kunne søge tilflugt, være alene og sikker. Selv om Mafiaens mand havde besøgt ham et par gange - Det var jo hans område. han sukkede let, tog et æble fra en bod uden at betale og uden manden lagde mærke til det. Gik og kastede det fra den ene hånd til den anden...Da en lille pige stødte ind i ham. Han stoppede op og så ned på hende. Hende og hendes hund. hun var tynd og lignede en der frøs en del. Ja, dette var nok især hårdt for børn og ældre, da de ikke havde styrken til at gøre de samme ting for overlevelse, som de voksne.
"Det går nok" han holdte æblet frem mod hende.
"Vil du have det? Jeg er ikke sulten" hvilket passede. Det var ikke længe siden han havde taget en skygge og ernæret sig på den. Han smilte ikke. Det havde han ikke gjort længe, så længe at det til sidst bare var helt normalt. Hvad var der at smile over? nej. han var en stille mand der mest passede sig selv. Levede i skyggerne. Det var han født til.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Bare fordi...(Chika)   25/2/2013, 20:25

Chika så op på den sort håret mand og sank en lille klump da han tilbød æblet. hun turde ikke engang se på æblet. hvad nu hvis denne mand snød hende? hvad nu hvis æblet var forgiftet eller at han ville have noget til gengæld. men en frisk rødt æble havde hun ikke fået længe, så det var meget fristende. hun så helt kort på æblet og så så ned på sine ødelagte sko "hvad skal du have til gengæld?" spurgte hun så nervøs, da hun ikke stolede på manden. hun stolede jo ikke på nogen hun lige havde mødt, der skulle meget til før hun bare stolede en smule på fremmede. hun så så op på æblet igen, der stadig fristede. det var så flot, lidt støvet måske, men stadig så utrolig flot. hun nullede nervøst sine fingre mod hinanden imens hun flyttede blikket op på manden. det var tydeligt hun havde lyst til æblet og allermest havde lyst til at tage det. hun var jo også stadig sulten, det lille brød kunne ikke bare mætte så det lokkede rigtig meget med sådan et æble. hunden pev en smule og skubbede lidt til CHika med snudes. den var selv meget sulten og var da også fristet af æblet, men den hund var mere nervøs end dens eger. Chika så ned på sin elskede hund og overvejede dens nervøsitet, men så så op på æblet igen. hun kunne ikke lade være. hurtigt snuppede hun æblet ud af hans hånd og tog med det samme en bid. hun stod først helt stille uden at stykke, bare for at nyde de første smags indtryk, hvorefter hun begyndte at tykke helt forsigtigt. saftig, smags fuld og lækker. en lille 'mmh' lyd forlod den unge pige og hun nød tydeligvis smagen.
Sean
Bruger Admin

IndlægEmne: Re: Bare fordi...(Chika)   27/2/2013, 19:16

//Undskyld, svare lidt senere...er simpelthen så træt lige for tiden. Kan slet ikke overskue noget. Vil svare senere...håber du overlever det :)//

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Bare fordi...(Chika)   27/2/2013, 20:47

//det er bare iorden irl først heh, du svare bare når du kan ^^ //
Sean
Bruger Admin

IndlægEmne: Re: Bare fordi...(Chika)   28/2/2013, 17:19

han løftede øjenbrynene til hendes spørgsmål. Som om han ville spørge om hun faktisk mente det, sit spørgsmål. Her stod han og lod som om han interesserede sig folk omkring sig og så gad de ikke engang tage imod en sølle æble...Han svarede ikke, men blev stående. For han kunne se hun var på nippet til at tage det, at hun ønskede det. Hun så nu også ret sulten og det samme gjorde hendes hund. Gad vide om hunden jagede af det sølle dyreliv der var heromkring. Endelig tog hun den og han lod den nu tomme hånd falde ned langs siden med et lille smil.
"intet. Jeg havde ikke selv lyst til det og du så sulten ud" svarede han ligeud. faktisk havde han ikke rigtig tænkt over det, han havde bare tilbudt hende det. Som den naturligste ting i verdenen. Et øjeblik gled hans tanker over til umbraerne, at samtidig med at mange var døde i krigene og folk ikke rigtig turde få så mange børn, manglede de nu også nogle i skolerne. Hans blik gled ned over pigen et øjeblik, overvejede hendes talenter.
"Bor du her i byen? Med noget familie, nogle venner?" spurgte han

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Bare fordi...(Chika)   28/2/2013, 17:46

Chika så kort på ham da han svarede på hendes spørgsmål, efter hun havde taget æblet. hun så lidt tid på æblet, men tog så en bid igen som hun tog ud af munden og gav sin hund. hunden gik med det samme igang med at gnaske løs på det store stykke æble og logrede voldsomt med halen imens. den blev altid glad over at få mad. hun tænkte ikke over om det kunne være klamt at give din hud mad sådan, for sådan levede hun og hendes hund. hele hendes krop stivnede dog da hun hørte hans spørgsmål.. familie.. venner... hun så lidt tid på din hund, imens hun nu mindre grådigt spiste af det røde æble. hun var stille længe og så slet ikke på manden. det gjorde ondt at tænke på sin familie.. godt nok var det længe siden de var gået bort og i denne tid kunne man ikke gå og være svag på grund af tab af ens elskede, men hun var jo stadig ung.. hun var jo ikke ældre end 16... en svær alder at skulle være voksen i og mindet om angrebet stod klart og tydeligt i hendes hoved. så det gjorde ondt. dog lod hun ingen tåre komme frem, det ville hun ikke tillade sig selv at gøre foran en fremmed. hun fik spist det sidste af æblet, hvorefter hun endelig så op på manden foran sig. "lige for tiden.. er jeg her... men ellers strejfer jeg meget rundt... Rickie her er min ven og familie" sagde hun forholdsvist kold, da det jo ikke var et emne hun brød sig om at snakke om. hun så ned på sin hund der stadig gnaskede lidt på det stykke æble hun havde givet den. hun smed æbleskroget ned til hunden og den gik med det samme igang med at spise. hun så så op på den fremmede mand igen "hvad med dig?..." spurgte hun så mere venligt og pillede lidt ved den ene snehvide fletning.
Sean
Bruger Admin

IndlægEmne: Re: Bare fordi...(Chika)   5/3/2013, 10:32

Han så lidt på hende og bemærkede hvordan hun blev trist og så væk, mens hun delte æblet med sin hund.
Hendes svar lød som om hun ingen familie havde og heller ikke direkte venner, så det betød nok hun ikke rigtig boede nogle steder, andet end hun var her. Han smilte let af hendes spørgsmål. Det var længe siden han havde mistet sin familie og tanken om det gjorde ham faktisk lidt trist...Han var også blevet tvunget til at forlade sine forældre...
"Nej. Ingen familie. Men jeg har lidt venner" eller i hvert fald bekendte. Det burde kunne gøre det.
Han så lidt på hende et øjeblik, men besluttede sig så for at spørge lige ud.
"Kunne du tænke dig et sted at være? Hvor du får mad og selskab af andre?" spurgte han
"Din hund må selvfølgelig komme med..." han overvejede hvor meget han skulle sige, for sagde hun nej kunne hun sladre til militæret eller noget...på den anden side, hun behøvede jo ikke vide hvor det var, bare at det var der...
"Jeg arbejder for en slags skole. en skole hvor vi lære folk at klare dem selv, at overleve."

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Bare fordi...(Chika)   5/3/2013, 22:08

Chika så lidt på den fremmede imens han fortalte. en skole? hun vidste der fandes skoler som underviste i forskellige ting, men hun havde aldrig vidst hvad eller hvordan de fungerede. hun så lidt tid ned på sin hund og overvejede de ting han sagde. kunne hun overhoved stole på det han sagde? altså indtil videre havde han været venlig med hende og hjulpet, men det kunne også være en måde at lokke hende til noget farligt.. hun så så op på den fremmede med et mistænksom blik "hvorfor skulle jeg stole på det du siger?... mad og selvskab.. venskab... det lyder lidt for godt til at være sandt" sagde hun lidt hårdt. hun burde egentlig ikke være ond mod den fremmede da han kun havde været venlig mod ham, men hun måtte ikke bare sådan lade en komme tæt på.. hun stolede ikke på ham, som hun ikke stolede på nogen. der skulle meget til at få hendes tillid. dog havde hun det lidt skidt med at være så uhøflig. hun så lidt ned i jorden da det gik op for hende at hun godt kunne have spurgt anerledes "mmh... hvilken skole er det du snakker om.. og hvoran vil du bevise du taler sandt og ikke bare prøver på ar narre mig?" spurgte hun mere venlig, men også lidt flovt, da hun skammede sig over sin opførsel.
Sean
Bruger Admin

IndlægEmne: Re: Bare fordi...(Chika)   6/3/2013, 13:11

Han så lidt på hende og fandt det faktisk lettende at hun havde vilje og ikke bare ville gå med til hvad som helst som en dum gås. Og at hun prøvede igen, men denne gang mere høfligt, fik bare hans smil til at vokse lidt.
"Jeg vil indrømme det med det samme. Skolen hjælper til overlevelse...Men den er en skole for umbraer. Tyve. folk bliver trænet op og mens de trænes får de husly og mad. Når man er udlært kan man stadig komme og få mad og vand, husly, men man kommer også til at arbejde for dem. Vi tager tit unge folk fra gaden, som ikke længere har noget sted at være, ind for at hjælpe dem. De fleste siger ja. Hvis du stadig er interesseret men ikke tror på mig, hvad siger du så til en prøvetid? Jeg kan tage dig hen til et af de mindre steder skolerne køre, hvor du kan møde nogle af de andre, spise, sove og lære nogle småting. Hvis du ikke vil, kan du gå. Stedet er beregnet til at klare sig, selv hvis du skulle sladre om det til den nuværende ordensmagt hist og her, bagefter" han så lidt på hende med et roligt smil.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Bare fordi...(Chika)   6/3/2013, 23:11

Chika tænkte over alt det han sagde og så lidt ned på sin hund, som var færdig med at spise æblet. hun så på ham i noget tid "du skal vide jeg ikke rigtig stoler på folk.. og jeg er ikke god til at skulle stjæle alt mulig.. jeg har en samvittighed... og der kommer til at være en masse fremmede som jeg ikke stoler på... jeg vil ikke kunne være der alene.. altså uden en jeg stoler på" sagde hun og rettede sig lidt på "men tilbudet er godt... " sagde hun så og så lidt ned. hun måtte indrømme det var fristende, men hun vil nok have det svært. stille knyttede hun sine hænder hårdt sammen "kan jeg få lov til at se en af de små steder? og så nogle af de mennesker der er der?.." sagde hun så små spørgende, for hvis hun nu bare føler sig hjemme, vil det jo være det bedste der kunne ske for hende og hun kunne få sin elskede hund med sig. hun så ned på Rickie og klappede den lidt på hovedet.
Sean
Bruger Admin

IndlægEmne: Re: Bare fordi...(Chika)   17/3/2013, 10:42

Han trak lidt på skuldrene.
"Hvad skal man med det? Jeg stoler ikke på nogen som helst" smilte han og gjorde så en gestus til at hun bare skulle følge ham, da han begyndte at gå væk fra denne lille gade med boder og ned af de mindre gader. Ikke fordi udsynet blev meget kønnere, murbrokker, ukrudt...Det samme over det hele.
Men der var jo stadig steder der virkede, steder som man kunne være og bygge op igen.
"Jeg kan ikke hjælpe dig med det første. Men jeg kan godt hjælpe dig med det andet. At stjæle, det lære du. De har ofte held med at forvandle selv den mest kluntede til en snigende tyv" han smilte overbevisende.
"Folk har tit skjulte talenter...Ellers er der flere små jobs i vores hverdage der skal klares." han viste hende rundt i nogle små gader, end til de endelig kom til et umiddelbart nu to etagers hus. Det var tydeligt det før havde været et højhus, men at det meste var styrtet sammen en gang, under krigen. Nu var de sidste to etager blev styrket og repareret så det kunne huse folk. De fleste efterladenskaber var blevet flyttet ud i store bunker, så folk kunne komme og gå uden først at skulle forcere flere tons sten.
Sean gik direkte over til døren. Stedet virkede meget øde, tomt og stille. Det var ikke bare fordi der ikke var så mange umbraer lige her, lige for tiden, men også for at skjule dem. Få folk til at tro dette bare var endnu en ruin.
Sean bankede på døren og kun kort tid efter blev der åbnet op. En ældre dame så ud på dem. Hun var forholdsvis høj, tynd og klædt i en let kjole i varmen. Hendes grånende hår var bundet op, men nogle hårtotter havde løsnet sig her og der. Ikke en man ville forveksle med et bo i et hjem for tyve...
"Hvad?" spurgte hun og så kort fra Sean og så ned over pigen og hunden. så flyttede hun sig så de kunne komme ind.
"Jeg håber du har godt nyt! Guderne skal vide det har været en hård uge..." hun rystede p åhovedet. Sean så smilende på hende, da hun lukkede og låste døren efter dem. De var trådt direkte ind i en gang hvor man enden kunne tage trappen op til en etage, fortsætte ligeud eller gå ned i noget der sikkert var kælderen. Der var stadig ret stille, selv om der nu var små tegn hist og her på her boede nogen. Bla. et stearinlys langs den ene væg og at der ikke lå spredt en masse affald og skidt.
"Dette er Madem Tonito. Hun er husbestyrerinde her. Dette er en pige jeg har fundet for kun kort tid siden. Hun virkede interesseret i stedet...Men også kun interesseret" Han gjorde en gestus mod Chika og det gik op for ham han ikke engang kendte hende navn...

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: Bare fordi...(Chika)   25/3/2013, 00:51

Chika lyttede til det hans agde og så lidt ned i hovedet. hun sagde ikke rigtig noget fulgte bare med ham. hun var jo ikke kluntet eller klodset på nogen måde.. hun kunne bare ikke få si selv til at stjæle.. udover et brød i ny og næ hvis hun virkelig manglede føde. hun overlevede hovedsaglig af jagt og hvad gamle damer nu syntes hun skulle havde fordi hun var nuttet. hun havde prøvet det med at stjæle før, men det var ikke gået godt for hende. det endte altid med hun afleverede det tilbage.
hun så lidt rundt på murbrokerne og ukrutet og alt det anede der lå o flød. hun kunne ikke forstille si der skulle ligge en skole lige i dette område, det meste lignede jo bare ubruglige ting. hun knyttede nervøst sine hænder da de stoppede foran døren og manden bankede på. så var det nu. hun var virkelig nervs for hvad der nu skulle ske, hvad hun nu havde rodet sig ud i. da dæren gik op og det første hun så var den ældre dame blev hun først lidt lettet. hun virkede jo ikke ligefrem farlig mere flink. Chika så lidt op på manden og tøvede først, men gik så med ind af døren. hun så lidt rundt på indretningen med et studerende blik. hendes øjne endte med at ramme starinlysende og lagde hovedet svagt på skrå.
hurttigt så hun op på manden da han snakkede til hende og hendes blik faldt hen på den ældre dame der åbenbart hed madem Tonito. chike sank en lille klump og rækte en let rystende hånd hen mod den fremmede dame "mit navn er CHika... og det er min hund Rickie" sagde hun forstigtigt og nikkede meget kort mod sin hund, der gemte sig godt bag Chika. det var tydeligt de begge var nervøse og ikke var van til sådanne situationer. Chika turde ikke engang at se på madem Tonito, så hun så bare ned i gulvet imens hun holdte hånden frem som en hilsen.

//sorry det ikke lige blev så langt ^^
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Bare fordi...(Chika)   

Bare fordi...(Chika)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» bare rolig jeg er læge (Lana)
» Til dem der kender Dolph Lundgren og Rocky filmene, eller til dem som tænker at de bare vil komentere en tegning ^^