Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
KRONER OG SHINE - ADMIN NYHED Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
KRONER OG SHINE - ADMIN NYHED Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 KRONER OG SHINE - ADMIN NYHED

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

KRONER OG SHINE - ADMIN NYHED Empty
IndlægEmne: KRONER OG SHINE - ADMIN NYHED   KRONER OG SHINE - ADMIN NYHED Icon_minitime12/6/2015, 11:33

Kære Alle sammen

Som i nok har opdaget , har vi besluttet at belønne lederne med et fint lille symbol - som jeg personlig er rigtig misundelig på xD
Dette er fordi vi er så glade for vores ledere og at de vil tage denne opgave på sig, for den kommer at forpligte * Millicent gemmer pisken bag sin ryg* ^^

Det betyder også at i hurtigere kan se hvem lederne er- så der kan skabes plots og leg :)
Der vil komme lidt flere ændringer , idet den hvide farve sikkert forsvinder og race farven skulle vende tilbage, således kan man nemlig hurtig se hvem personen er leder for.


Journalisterne vil også SHINE lidt anderledes , så man hurtig kan se , hvem man skal sende alle sine gode ideer og oplysninger til - udover til mig :)

Måske kommer der andre justeringer , så dette er en nyhed - hvor vi forbeholder os ret til at ændre :P
@Makuro arbejder på sagen , med @Medusa og vi håber at i synes om de nye sjove tiltag?


Rigtig God Weekend
-Millicent
På vegne af team admin
Tilbage til toppen Go down
Galian
First Class.
First Class.
Galian


Ingame Titel: : Leder af The Hunters Guild, en organisation bestående af dusørjægere.
Race : Mutant
Navn. : Galian Fell
Alder : 24
Evner/Classes. : skyde lyn og kontrollerer magnetfælter ( det kan få jern, nikkel og kobolt (og legeringer der indeholder en af de tre) til at komme til ham eller væk fra ham, det er sådan magnetisme fungere) desuden har han ikke helt kontrol over denne evne så han ikke kan tiltrække støre ting af frygt for at få dem i hovedet, det tæger på hans energi hvis han bruger sine evner for meget, men han kan lade op igen bed at absorbere strøm
Bosted : han bor i the hunter guilds hovedkvarter i Las Vegas
Tilhørende klan. : The Hunters Guild
Antal indlæg : 305
Reputation : 1
Join date : 11/03/15

KRONER OG SHINE - ADMIN NYHED Empty
IndlægEmne: Sv: KRONER OG SHINE - ADMIN NYHED   KRONER OG SHINE - ADMIN NYHED Icon_minitime12/6/2015, 19:29

hvorfor gemmer du pisken væk, nu var det jo lige begyndt at blive sjovt
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

KRONER OG SHINE - ADMIN NYHED Empty
IndlægEmne: Sv: KRONER OG SHINE - ADMIN NYHED   KRONER OG SHINE - ADMIN NYHED Icon_minitime12/6/2015, 21:08

Arh det er ikke en Sjov Pisk jeg har Galian xD
Den er FORFÆRDELIG :0
Tilbage til toppen Go down
Galian
First Class.
First Class.
Galian


Ingame Titel: : Leder af The Hunters Guild, en organisation bestående af dusørjægere.
Race : Mutant
Navn. : Galian Fell
Alder : 24
Evner/Classes. : skyde lyn og kontrollerer magnetfælter ( det kan få jern, nikkel og kobolt (og legeringer der indeholder en af de tre) til at komme til ham eller væk fra ham, det er sådan magnetisme fungere) desuden har han ikke helt kontrol over denne evne så han ikke kan tiltrække støre ting af frygt for at få dem i hovedet, det tæger på hans energi hvis han bruger sine evner for meget, men han kan lade op igen bed at absorbere strøm
Bosted : han bor i the hunter guilds hovedkvarter i Las Vegas
Tilhørende klan. : The Hunters Guild
Antal indlæg : 305
Reputation : 1
Join date : 11/03/15

KRONER OG SHINE - ADMIN NYHED Empty
IndlægEmne: Sv: KRONER OG SHINE - ADMIN NYHED   KRONER OG SHINE - ADMIN NYHED Icon_minitime13/6/2015, 00:31

så vidt jeg ved, er det kun mig, der kan bestemme hvilke piskejeg syndes er sjove, syndes du ikke
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

KRONER OG SHINE - ADMIN NYHED Empty
IndlægEmne: Sv: KRONER OG SHINE - ADMIN NYHED   KRONER OG SHINE - ADMIN NYHED Icon_minitime13/6/2015, 10:13

* mangler et kvikt svar her *
Computer ....udeluk to valg muligheder :p
Tilbage til toppen Go down
Millicent
Event Admin
Millicent


Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Bosted : Hos sin mor, Maria Santana i Miami .
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5225
Reputation : 43
Join date : 19/03/14

KRONER OG SHINE - ADMIN NYHED Empty
IndlægEmne: Sv: KRONER OG SHINE - ADMIN NYHED   KRONER OG SHINE - ADMIN NYHED Icon_minitime17/6/2015, 20:43

Millicent skrev:
Kære Alle sammen

Som i nok har opdaget , har vi besluttet at belønne lederne med et fint lille symbol - som jeg personlig er rigtig misundelig på xD
Dette er fordi vi er så glade for vores ledere og at de vil tage denne opgave på sig, for den kommer at forpligte * Millicent gemmer pisken bag sin ryg* ^^

Det betyder også at i hurtigere kan se hvem lederne er- så der kan skabes plots og leg :)
Der vil komme lidt flere ændringer , idet den hvide farve sikkert forsvinder og race farven skulle vende tilbage, således kan man nemlig hurtig se hvem personen er leder for.


Journalisterne vil også SHINE lidt anderledes , så man hurtig kan se , hvem man skal sende alle sine gode ideer og oplysninger til - udover til mig :)

Måske kommer der andre justeringer , så dette er en nyhed - hvor vi forbeholder os ret til at ændre :P
@Makuro arbejder på sagen , med @Medusa og vi håber at i synes om de nye sjove tiltag?


Rigtig God Weekend
-Millicent
På vegne af team admin

Hiver lige den her frem , da vi måske vil pille ved nogle ting de næste par dage :)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





KRONER OG SHINE - ADMIN NYHED Empty
IndlægEmne: Sv: KRONER OG SHINE - ADMIN NYHED   KRONER OG SHINE - ADMIN NYHED Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
KRONER OG SHINE - ADMIN NYHED
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Admin Undskyldning, jeres ønskeliste, standby ting, påmindelse og vi søger admin!(admin nyhed)
» World events opdatering + Ingame nyhed(admin nyhed)
» Mama admin er nok væk fra siden i et stykke tid... [admin nyhed sort of]
» Admin trådt af. (Admin nyhed)
» Ny admin Micha Von Calvarinos. (Admin nyhed)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Alle andre ting ::  :: Admin Nyheder.-
Gå til: