IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Shh! Bare tag det og gå! - Pandora

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Sean
Bruger Admin

Outgame Titel: : Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Sean McLeon
Alder : 944
Evner/Classes. : Umbra. First class.
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : no one...
Slaver. : no one...again...
Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?
Antal indlæg : 482

IndlægEmne: Shh! Bare tag det og gå! - Pandora   16/6/2015, 11:29

@Pandora

Den idiot. Den tåbe. Den nar. Den...Tåbe? Nej. Det ord havde han brugt, måske flere gange nu. Flere gange. Han sukkede svagt og sparkede til en lille sten, der fløj hen over kloakkens gulv, før et lille blop fortalte ham den endte i noget vand.
Selvfølgelig skulle han dø. Han vidste det jo godt, det skete ofte og han havde oplevet det et par gange. Det var jo ikke det, der var problemet. Slet ikke! Død var uundgåeligt. Altså, folk døde jo hele tiden og han var nok også selv skyld i det til tider. Men ham her havde været god. Havde haft gode kontakter og nemt kunne sælge tingene videre, uden at nogen vidste det var Sean der stod bag. Han havde tjent gode penge på det!
Nej, det irriterende lå i det, at han nu skulle igennem arbejdet med at finde en ny. En ny person med de samme evner til at sælge, til at holde hemmeligheder. Umbraerne havde deres egne kontaktpersoner, skolen havde nogle alle kunne bruge, men han fandt det personligt for farligt når alle brugte de samme. De personer fik alt for meget magt! Et ord og så mange personer ville blive røbet...Nej, han foretrak at have sin egen person. En person, ikke mere, der var ikke brug for mere. I denne vilde verden, en person der vidste hvem han faktisk var. Eller, hvad han lavede, i hvert fald.
Baren var kun kendt af de skumle typer. Tyve, røvere, mordere. Den var et perfekt sted at finde en ny. Den var også et godt sted at finde nye opgaver eller blot få en tår af diverse. I denne by, der blev styret af sin egen gruppe, var denne bar friheden. Det var i hvert fald hans syn på den. Og måske var det grunden til han altid kom tilbage hertil, hver gang han var i byen?
De fleste var van til kloakkerne nu. De rigeste og de dummeste undgik dem, men mange andre brugte dem. De var som en motorvej, med undtagelse af man ikke kunne høre rundt hernede. Der var plads nok, brede stier, brede tunneller. Vandet løb ved siden af en, nogen gange meget og andre gange næsten intet, alt efter hvordan vejret var udenfor. Her stank til tider forfærdeligt, men man vænnede sig hurtigt til det, som om næsen blev bedøvet.
Men her var næsten altid folk.

Iklædt nogle slidte sko, et par slidte bukser og en slidt T-shirt. Rygsækken hvilede over den ene skulder, mens en hånd forhindrede den i at glide nogle steder, ved at holde fast i dens rem. Han så ikke ud af meget og det var netop pointen. Hvorfor også spilde tid på at pynte sig, når han alligevel rejste rundt alene? Altid på farten. Han blev sjældent et sted for længe. Det var for farligt. Sandsynligheden for nogen ville sætte en dusør på ham, var for stor. Ikke fordi folk så ud til at bemærke han overhoved eksisterede. Hvilket passede ham fint!
Rundt om hjørnet. Så var han der.
Hånden gled op til det viltre, mørkebrune hår og klappede det lidt, i håb om at gøre det mere fladt. De grå øjne gled over omgivelserne. Kloakkerne bestod af en stor skygge, undtagen her, hvor lys skabte mindre og spredte skygger.
Der var folk. Masser af folk, nogen der stod og dansede til en sært melodi, som uden tvivl måtte være en af de nyeste sange. Andre stod ved baren og hang, mens en bartender vedvarende blev ved med at hælde op til dem eller pudse glas i et beskidt stykke stof. Ved nogle af bordene langs væggene sad par, venner, familie...Alle mulige og snakkede. Kun de vidste om hvad.
Sean fandt sin vej til baren.
"Shaun! Der er du jo. Længe siden. Det gør mig ondt med den gamle. Hvem skulle have set det komme? Bam! En kniv fra en skygge. Det går lynfast sådan noget..." Bartenderen rystede sigende på hovedet, så hans fedtede krøller hoppede rundt. Han fandt et lille glas og slammede det ned på disken, før han hældte en lys væske i.
"På huset, det skal du ikke tænke på" nikkede bartenderen. Sean smilte svagt til manden. Shaun var hans kaldenavn her. Man måtte jo være lidt forsigtig, når man var et sted, hvor folk faktisk kendte til ens ansigt. Han tog glasset, snuste kort til væsken, før det hele gled ned i en mundfuld.
Det brændte! Det brændte og sved og han måtte skjule et svagt host i sin ene, knyttede hånd.
"T-Tak" fik han stammet frem, før han rystede let på hovedet. Rygsækken gled ned mellem hans ben, ned på gulvet.
"Sig mig...Du kender vel ikke en ny? Du ved hvad jeg mener. Jeg kan jo ikke selv dukke op hos kunderne! Sådan fungerer det ikke" Han så på bartenderen. Han havde hjulpet ham med at finde den sidste. Måske kendte han flere?
Bartenderen så tænksomt på Shaun. Så rystede han igen svagt på hovedet, da han lænede sig ind over disken for at hviske noget til Shaun.
"Du skal have fat i Ma'Fan, hvis du er seriøs..."
Seans rynkede på øjenbrynene, så et par fine rynker viste sig i hans pande. Ma'Fan? Hans grå blik hvilede på bartenderen et øjeblik. Men manden så ikke ud til at have mere at sige.

Tilbage til toppen Go down
Pandora
Nybegynder.
Nybegynder.

Race : Succubus
Navn. : Pandora, hun bruger ofte aliasser, hendes mest brugte er Hel (hærsker af dødsriget i nortisk mytologi) og Ma’Fan (betyder problemer på mandarin)
Alder : man spørger ikke en dame om hendes alder (men lad mig bare sige at de hun blev født var pyramiderne de højeste bygninger i verden)
Evner/Classes. : Pandoras æske
Bosted : hun rejser meget rundt og bor ofte hos på hotelværelser
Partner. : jeg er en sociopat, jeg bruger folk, men jeg har lært at det menneskelige element er altid det svageste led i kæden
Slaver. : jeg har ikke brug for slaver, hvis jeg vil have noget, så tager jeg det, eller får dig til at give mig det
Evt. bemærkninger. : ja, jeg ejer den originale Mona Lisa
Antal indlæg : 111

IndlægEmne: Re: Shh! Bare tag det og gå! - Pandora   18/6/2015, 08:39

Pandora sad i baren, hun nød at komme her for Business, de fleste mennesker brød sig ikke om lugten, men Pandora havde levet gennem pesten, hvor lig rådnede i gaden, hun havde også levet i flere krige hvor folk blev Brandt levende.
Da hun hørte at bartænderen nævne hendes alias, smilede hun og så på manden Bartenderen havde snakket med, manden havde gjort meget ud af at være så usynlig som mulig, komplet modsat af Pandora, som var klædt i en hvid skjorte som var knappet ned så den afslørede en smugle af hendes kavalergang, hendes sorte bukser sad stramt om hendes velformede ben, hendes støvler havde 7cm hæle, og mellem hendes bryster hang en lædersnor med en ring af guld, for at hendes kavalergang skulle fange folks opmærksomhed mere, folk bar meget lettere at have med at gøre hvis de var distraherede af en smuk kvinde.
Hendes eneste åbenlyse våben var en (forgiftet) kniv, som sad i en skede om hendes ben, men i hendes kuffert var der et par hundrede skydevåben, som hun hurtigt kunne trække hurtigt hvis det kom til kamp

Pandora så på manden som bartenderen havde snakket med, manden som åbenbart hed Shaun, hun tvivlede på at det var hans rigtige navn, da ingen her inde brugte deres rigtige navn ''jeg vil nok advare dig mod Ma'Fan, hun er problemer, det ligger i navnet betyder faktisk problemer, men hvis du virkelig ønsker at komme i kontakt med hende kan jeg vise dig vej'' sagde hun med et venlig smil
Sean
Bruger Admin

Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?

IndlægEmne: Re: Shh! Bare tag det og gå! - Pandora   18/6/2015, 11:50

Ma'Fan. Endnu et alias, et navn man kunne blive kendt på. Dem havde folk mange af i hans branche. Selv havde han få, Shaun var det mest kendte. Normalt undgik han overhoved at uddele navne, hvis han mødte folk eller snakkede opgaver med nogen. Hans fingre legede med det lille glas, lod det køre rundt i en cirkel, som han så frem for sig et øjeblik. Burde han lede...Eller finde en anden? Han kunne også bare afleverer det hele til skolen. Hvis han bare passede på med om nogen fulgte efter ham, kunne han rejse til skolen så ofte han ville og afleverer sine tyvegodter. Men det gav ikke lige så mange penge, til tider slet ingen. Et svagt suk forlod hans læber. Fiiint. Han ville lede efter...Var det Ma'Fan? Men hvor?
Hans blik gled over rummet, da han blev reddet af en fremmed kvinde. Stærkt modsat af hvad der måske var meningen, gled hans blik direkte mod hendes ansigt og ikke hendes bryster. Godt nok gled hans blik automatisk ned over hendes krop, som det altid gjorde, når man mødte en fremmed og ville bedømme hvilken person de var. Men han følte sig slet ikke interesseret i brysterne. Eller i noget som helst andet kvindeligt.
Hans ene øjenbryn gled en smule op i panden. Så, tilfældigvis sad her en der kendte denne Ma'Fan? Og navnets betydning, tilmed? Det betød at kvinden enten kendte personen rimeligt godt eller selv var denne person, hvor tilfældigt det så end måtte virke.
"Jeg vil selv bedømme hende" svarede han blot og smilte skævt, som han vendte sig om mod hende, med den ene albue på disken, som han lænede sig op af den.
Problemer? Njah...Han var ligeglad. Så længe hun kunne sælge hans ting videre, uden at afsløre ham. Hvis han ikke mente hun var god nok, ville han jo ganske enkelt ikke bruge hende.
"Endelig. Vis vej" Kommenterede han så og slog let ud med den ene arm. Han bukkede sig fremefter, kun for at kunne nå sin rygsæk på gulvet. Den blev slynget over den ene skulder, som han så afventende på den fremmede kvinde, der var sprunget til hans hjælp.

Pandora
Nybegynder.
Nybegynder.

Navn. : Pandora, hun bruger ofte aliasser, hendes mest brugte er Hel (hærsker af dødsriget i nortisk mytologi) og Ma’Fan (betyder problemer på mandarin)
Alder : man spørger ikke en dame om hendes alder (men lad mig bare sige at de hun blev født var pyramiderne de højeste bygninger i verden)
Partner. : jeg er en sociopat, jeg bruger folk, men jeg har lært at det menneskelige element er altid det svageste led i kæden
Slaver. : jeg har ikke brug for slaver, hvis jeg vil have noget, så tager jeg det, eller får dig til at give mig det

IndlægEmne: Re: Shh! Bare tag det og gå! - Pandora   18/6/2015, 12:43

Pandora viste manden ind i et side rum, rummet var møbleret en del bedre end baren udenfor, det et rum hun og nogle få andre business-folk have indrettet til at have mødre i, der stod to behagelige stole og et bord i hjørnet stod et skab med forskellige drikkevare, af en del bedre kvalitet end baren.
Da de var kommet ind gik Pandora over til skabet og fandt to glads, og trak en flaske (den indeholder en meget god whisky) op af hendes kuffert, hun satte glassene på bordet og fyldte dem med ravfarvede væske fra flasken og satte sig i den ene stol, samtid med at hun fandt et spil kort ''som du nok har gættet er jeg den, de kalder Ma'Fan, og jeg høre at du mangler en ny fence, jeg håber ikke at du har noget mod at spille kort mens vi taler, for så finder jeg ud af om du kan skabe dit eget held'' den sidste kommentar gjorde hendes mening klar 'prøv at snyd mig' dette var en test hun ville ikke arbejde sammen med en der ikke engang vidste, hvordan man snød ordentlig i kort.
Hun tog en tår og begyndte at blande kortene, det var tydelig at hun stakkede kortene og delte 2 kort til vær hun sørgede for at hun selv fik to esser og lagde 5 kort med bagsiden op, hun vidste at de to andre es lå på bordet

ps. det er Texas Hold'em, og det er bare framework, som jeg syndes ville være sjovt
Sean
Bruger Admin

IndlægEmne: Re: Shh! Bare tag det og gå! - Pandora   18/6/2015, 17:12

Hans blik gled over på bartenderen et øjeblik, der sendte dem et overvågent blik. Bartenderen trak let på den ene skulder. Sean vinkede kort til ham, før han lod glas være glas og fulgte efter kvinden. Rummet havde han bemærket før. Det var sjældent nogen som helst kunne holde et rum hemmeligt for ham, for han kunne altid mærke skyggerne, hvis han var inden for en rimelig afstand. Hvilket også altid gjorde ham til en bedre tyv. Så længe der var en skygge - og det var ofte de steder, folk ønskede at holde hemmelige - kunne han komme derind og ud igen, uden nogen spor af indbrud.
Rummets udseende vidste han dog intet om og hans blik gled hurtigt over det. Af ren vane lavede han en lille note for sig selv. Dette billede lignede et der kunne sælges til en fair pris.
Han havde ingen loyalitet til nogen som helst, derfor så han det ikke som et problem at stjæle fra sine egne og selv sælge det videre. Rygsækken gled ned på gulvet, ved siden af stolen, før han smed sig i den ene stol. Blød. For blød. For pæn. Dette var slet ikke hans stil, og dog, var det alligevel noget han drømte om når han var på farten. At eje steder som disse. Bare at have dem, så man kunne bruge dem hvis man ville. Se, det var en form for frihed, valgfrihed, muligheder.
Ja, han havde gættet hun var Ma'Fan. Hans blik gled ned til glasset med alkohol, før han lænede sig frem og tog det. Manerer var ikke ham, så han ventede ikke på hende, da han snuste til indholdet, før han tog en tår. Det brændte og smagen var krydret, måske endda lidt røget. Man måtte tage de muligheder man fik og nu havde han fået en mulighed for at smage en whiskey. Så helt naturligt tog han den. Han kørte glasset lidt rundt, mens han så ned i det og resten af væsken, før han så op på hende igen med et svagt smil. En fence? Og hvor vidste hun det fra? Var hun tankelæser? Nej. Når man snakkede om kunder - og hun kunne sagtens have overhørt deres samtale - var mulighederne få. Oftest var man en tyv. Sjældent var man en lejemorder.
Han trak let på den ene skulder. Spille kort?
"Jeg ejer ingen evner inden for kort. Desværre, kender jeg ikke engang til det spil du har lagt ud for os. Og jeg tvivler ikke på du allerede selv har snydt dig til de bedste kort. Så lad os springe det over" svarede han, ret så ligeglad med om hun havde en skjult mening eller ej. Han hævede sit glas en smule og smilte let til hende.
"Min tidligere mand er død. Lad guderne vogte over ham! Og jeg har brug for en der kan sælge mine ting videre. Så simpelt er det. En der ikke sælger mig ud. Er du sådan en, Ma'Fan? Sælger du folk?" spurgte han direkte, hans grå øjne hvilede på hende. Men han var afslappet, der var intet truende over ham på nogen måde. Hun var ikke den eneste der skulle gennemskue ham, han skulle også finde ud af om hun var værd at arbejde sammen med.

Pandora
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Shh! Bare tag det og gå! - Pandora   24/6/2015, 22:32

Pandora smilede da Shaun drak før hun havde drukket, meget uforsigtigt, det ville have været så let at forgifte ham (hun havde selvfølgeligt ikke forgiftet drikken) ''jeg kan se at jeg ikke skal hyre dig hvis jeg ville have et gift mord, du drak bare hvad jeg satte foran dig, gør det ikke igen ellers ender det med at der er gift i glasset'' det sidste blev sagt med en så kold stemme at det kunne fryse helvede til.
Hun pakkede lidt skuffet kortene væk, hun fortrak at teste folk, og kortspil var en af de letteste måder at gøre det.
Hun smilede igen ''jeg sælger ikke folk ud, det er ikke særlig sjovt at dolke folk i rykken'' sagde hun med et venligt smil. Hun tog endnu en tår af sin whiskey ''og de er vel ikke en af dem der stjæler fra dine venner vel'' sagde hun sukker sødt, mens hun begyndte at antage sin sande dæmon form, hendes negle blev til lange skabe klør, men rasten af hendes forvandling var mere en aura, der fik folk til at blive fuldkommen stille, det var en meget kraftig dominerende og sexet aura, som en dominatrix (hvilket hun er), der tydelig viste at hun var en ældgammel gammel succubus ''for så ville du ønske at folk ville dræbe dig, folk du stoler mest på vil dolke dig i rykken du vil være bange for at alt mad du spiser vil være forgiftet og tilsidst vil du ikke engang ture stole på din egen skygge på det tidspunkt vil du ønske at dø, du vil tikke mig om at skære din strube over'' hun antog sin normale form ''men du har vel ikke tænkt dig at stjæle fra dine venner vel''
Sean
Bruger Admin

IndlægEmne: Re: Shh! Bare tag det og gå! - Pandora   26/6/2015, 09:39

Hans ene øjenbryn gled en smule i vejret. Hun var sandelig en dyster person! Snakkede om giftmord og alt muligt. Han så kort på glasset, før han skyndte sig at stille det fra sig. Han var en tyv, ikke en morder og han havde aldrig brugt sine evner til at slå ihjel, andet end hvis det havde været for selvforsvar. Han tog ikke rigtig trusler alvorligt, da han altid mente han kunne komme væk. Hvem kunne fange en skygge? Det lå bare ikke til ham. I stedet så han trusler som en måde at få magten, at dominerer og som den selvstændige fyr han var, ønskede han ikke at blive domineret. Derfor bed det slet ikke på ham.
Han var stille. De hendes negle blev længere, nærmest til kløer, og hun emmede af dæmonisk energi, forblev han også stille. Faktisk forblev han bare siddende, stille. Der var jo ingen grund. Ingen grund til at vise sig frem på den måde. Skulle han også forvandle sig til et frådende uhyre, bare fordi?
Faktisk begyndte han kun at tvivle. Tvivle på hun var den rigtige. Det virkede mere som om hun beskæftigede sig med mord, end tyvekoster. Faktisk virkede det kun som om hun ville dræbe ham, uanset hvad. Og hvis han var bange for at dø, af sin egen fence, virkede det ikke. En fence var en person han var nød til at stole lidt på. En han kunne stole på ville sælge tingene videre til en god pris og som ikke ville sælge ham ud. Hende har var simpelthen alt for dramatisk til hans smag.
I et øjeblik overvejede han bare at gå. Men han ville nødig have hendes kløer i ryggen på vej ud af døren, så han blev siddende. Bare lidt endnu, i hvert fald.
"Først og fremmest har du misforstået noget. Jeg bliver ikke din lakaj. Du hyre ikke mig...Jeg hyre dig. Hvis jeg finder dig passende" svarede han så. En tyv fandt sin fence. De arbejdede sammen, men stolede en tyv ikke på sin fence, mistede personen arbejde.
"Og jeg er ingen morder. Jeg er simpelt...Blot en tyv" Det svage smil dukkede frem igen og han slog let ud med armene. Det var svært både at snakke arbejde og blive tiltrukket af hendes dunst af seksualitet. Det var faktisk...Direkte irriterende for ham.
"For det andet har jeg ingen venner. Jeg stjæler det jeg ønsker at sjæle. Men hvorfor skulle jeg stjæle fra en person, hvis mening det er, at sælge mine ting videre?" spurgte han videre. Endelig gled et svagt grin over ham, før han trak let på den ene skulder.
"Jeg stoler på ingen. Min mad består af skygger. Jeg gad godt se dig forgifte en skygge..." han pegede let på hende med et grin, da han fandt tanken underholdende.
"...Og jeg ikke bare har en skygge, jeg er en skygge" Igen trak han let på skuldrene. Alt i alt fandt han ingen af hendes trusler som...Trusler.
"Nej. Jeg er ikke til folk, der prøver at dominerer mig med trusler. Så hvis du ikke snart ændre attitude, går jeg, for så kan vi ikke arbejde sammen" sagde han så, ligeud, med et mere seriøst udtryk.

Pandora
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Shh! Bare tag det og gå! - Pandora   28/6/2015, 19:59

Pandora smilte stadig sukker sødt og tog en tår af hans drink, bare for at vise at den ikke var forgiftet, hun havde intet ønske om at skade Shaun, hvis hun kan blive fri (mest fordi hun ikke vil have sit tøj ødelagt) så hun sagde ''jeg tror at du misforstår mig, det var ikke en trussel men en advarsel, i min karriere har jeg oplevet mange tyve, som mente at nogle genstande jeg ejer var mere værdifulde end en god fence, hvilket har det med at forværre deres livskvalitet''
''men lad os tale business, der er visse ting jeg betalere mere for end andre, før-krig-kunstværker, juveler, magiske genstande og information, jeg er også interesseret i teknologi og sjælene dyr, men jeg er overhovedet ikke interesseret i våben og rustninger, da jeg finder dem primitive, derfor må du finde en anden køber til dem''
de tre første ting var til hendes egne personlige samlinger hvorimod information teknologi og sjælene dyr altid kunne give en god pris.
Hun gik over til et køleskab, som var skjult i vægen og tog et æble, som hun begyndte at skære i stykker, med en kniv hun trak op af sin kuffert, (da den hun har spændt om benet er forgiftet) og spiste æblestykkerne ''vil du have noget''
Sean
Bruger Admin

IndlægEmne: Re: Shh! Bare tag det og gå! - Pandora   1/7/2015, 13:14

Han lænede sig tilbage og lod hænderne flette sig sammen i nakken, så hans arme strittede lige op i vejret. En ganske afslappet stilling. Han truttede let med munden. En advarsel og en trussel var det samme. Men han lod emnet ligge, for nu kendte hun hans mening til det og burde, forhåbentlig, vide det ikke virkede.
Et svagt smil gled over ham.
"Du sammenligner mig vel ikke med amatører?" spurgte han blot. Han var ingen amatør. Han var professionel, han ville måske gå så vidt at kalde sig en af de bedste. Ikke at han nogensinde ville kalde sig det åbent, sådan en udtalelse ville bare lokke problemer med sig. Men han var god. Ingen tvivl der!
"Jeg sætter pris på en god fence. Om de sælger tingene eller ej, forventer jeg dog at få min betaling. Den størst muligt. Jeg har brug for en der kan finde de bedste handler eller selv kan se hvor meget en ting er værd. Spørgsmålet er ikke kun om selve genstande er noget værd, hvad de jo gerne er, men det er også et spørgsmål om hvor meget arbejde det har været at få fat i det eller den" kommenterede han. Armene gled ned igen og lagde sig på armlænet.
"Det er sjældent jeg kommer fordi våben eller rustninger..." sagde han så og hans øjne kneb sig lidt sammen, som han studerede Ma'Fan. Hans tidligere fence havde kunne sælge alt! Men det var nok ikke alle der havde de samme evner. Eller muligheder.
"...Men jeg går vel ud fra jeg kan få andre til at købe dem" afsluttede han det så bare.
"En anden ting. Jeg afleverer kun tingene til dig personligt. Jeg vil ikke have nogen mellemfolk, nogle stik-i-rend-drenge. Jeg vil ikke have for mange kender mit ansigt eller erhverv. Jeg nævnes ikke under dine handler, andet end du har tingene fra en god kilde. Er du ofte heromkring? I Las Vegas?" spurgte han så. Han måtte vide hvordan han kunne komme i kontakt med hende.

Pandora
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Shh! Bare tag det og gå! - Pandora   13/7/2015, 23:59

Hun smilede et katteagtig smil ''selvfølgelig er de ikke en amatører, men jeg ved også at dygtige tyve nogle gange stjæler genstande der har kostet dem livet, det vil jeg gerne undgå unge mand'' hun spiste æblet færdig og tog en tår af sin whiskey, hun ville ønske at her var en fryser, så hun kunne få is i, da en lille smugle vand, til at åbne whiskeyens smag, men der var ikke mange fungerende frysere tilbage.
''genstandes værdi ligger i hvor mange der vil have dem og hvor meget de er villige til at betale, jeg er ligeglad om du finder dem på gaden eller om du bryder ind i Occulta zone 1 for at få det, værdien er efter hvor meget jeg kan sælge det for forstået''
Pandora fandt en mappe med papirer frem fra sin kuffert og lagde den på bordet, mappen indeholdte en liste over værdifulde genstande der var kommet til byen, gennem det sorte marked ''jeg foretrækker selvfølgelig at alle handler foregår personligt, og jeg er i kommer til byen vær anden måned, og når jeg ikke er her kan du ikke sælge til mig, men du kan efterlade en besked, som jeg vil modtage og være i byen inden for et par dage, men så skal det også være noget der er værd at rejse for, jeg tror desuden at de vil finde denne mappe interessant''
Sean
Bruger Admin

IndlægEmne: Re: Shh! Bare tag det og gå! - Pandora   7/8/2015, 21:37

Ma'Fan så virkelig ud til at tage ham for givet. En skam. På flere punkter var han slet ikke tilfreds med hende, men han var usikker på om det var fordi han var forvent eller om det virkelig var fordi han burde lede efter en anden. Eller flere. Måske skulle han skifte fra en fence til flere, ofte kunne de få forskellige priser for tingene og da Ma'Fan alligevel ikke solgte alt...Ja. Sådan måtte det blive. Ma'Fan opfyldte ikke alle hans ønsker, men hvis han fandt nogle andre fence ved siden af, gik det nok. Mere arbejde, men forhåbentlig kunne det betale sig.
Der fandtes købere der ville betale ekstra for en genstand. Både hvis den var sjælden...Men til tider kunne man overbevise dem om at sælge dem til en lidt dyrere pris, hvis man overbeviste dem om hvor meget arbejde der havde ligget i at anskaffe genstanden. Men tydeligvis var Ma'Fan ikke sådan en handels...Kvinde. Og generelt fik det ham blot til at sætte spørgsmålstegn ved hende. Hvor god hun faktisk var.
Han kunne sætte hende på prøve. Se hvad hun kunne give ham og tage det derfra.
"Jeg er ikke i byen hver anden måned. Det lyder til jeg også må finde andre at til at sælge mine ting..." kommenterede han afslappet, da han lænede sig fremefter og tog mappen. Nok om det. Ma'Fan måtte tage hvad han havde, når de endelig begge to var her og ellers var det bare ærgerligt. Hun kunne kommanderer rundt med ham så tosset hun ville, pointen var bare han ikke kunne eller ville efterkomme alle hendes ønsker. Specielt ikke når hun ikke efterkom nogle af hans.
Han åbnede mappen og lod dovent blikket glide over den.
"Og...Dette er ting...Som du vil have jeg skal skaffe?" han var lidt forvirret over hvad hun mente, hvad hun ville, med mappen. Hans blik gled over til hende. Var det blot en oversigt over hvad hun solgte videre eller en oversigt over hvad hun ønskede han skulle stjæle, fordi de solgte godt?

Sponsored content

IndlægEmne: Re: Shh! Bare tag det og gå! - Pandora   

Shh! Bare tag det og gå! - Pandora
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» bare rolig jeg er læge (Lana)
» Til dem der kender Dolph Lundgren og Rocky filmene, eller til dem som tænker at de bare vil komentere en tegning ^^