IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Easy Living ~ Sean

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
ForfatterBesked
Sean
Bruger Admin

Outgame Titel: : Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Sean McLeon
Alder : 944
Evner/Classes. : Umbra. First class.
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : no one...
Slaver. : no one...again...
Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?
Antal indlæg : 482

IndlægEmne: Re: Easy Living ~ Sean    2/12/2015, 08:59

Han smilte roligt til hende. Nåe ja, spilledåse der sagde lyde. Hans værste fjende og sjældent det han stjal mest. Men det kunne lade sig gøre, uden de pev og skramlede, når man listede af sted.
Og så var de endelig på vej.
"Åh, jeg tror nu nok det ville give lidt penge...Det er jo snart jul!" Og snart den årstid på året, hvor han kunne mæske sig i penge og genstande, fordi folk frådsede lidt mere og generelt var mere uforsigtige. Og en guldfugl ville da være en fantastisk gave, ikke?
Men en joke var det nu.
Han satte kursen mod en af de kloakdæksler, der hurtigst kunne føre en under jorden.
Luften var frisk og kølig i forhold til indenfor og han trak vejret dybt, som deres skridt gav mere eller mindre lyd for hvert skridt.
Han så over på hende, da hun åbenbart følte for at indvie ham lidt mere i sine indre tanker og mønstre.
"Du har kontakt med folk til daglig, hvor jeg helst undgår dem. Altså ved du mere end mig" kommenterede han med en simpel logik.
"Og...Endelig! Gem det hele under madrassen...Så ligger det hele samlet og er lige til at snuppe!" fortalte han, ikke uden en smule latter i stemmen.
"Et råd er aldrig at samle det hele et sted. Det er et skattekammer for tyveknægte. Dejligt nemt, når de først er kommet ind til det" rådede han hende en anelse mere alvorligt. Han var jo tyv, så han burde vel vide det?

Rundt om hjørnet til en mindre gyde, hvor de kunne nå et dæksel uden at blive set fra gaden...Så meget, i hvert fald.
Han bukkede sig ned og stak fingrene ind i dækslets huller. Han stemte i med benene og skubbede dækslet op, så der kom et sort hul i den hullede asfalt.
"Vi skal under jorden for at nå nogen vegne. Normalt ville jeg bruge skyggerne...Men jeg har ikke lært at tage passagerer med. Du er vel ikke for fin? Eller skal jeg sælge den heeelt alene?" drillede han hende, før han gjorde tegn til at hun skulle gå først ned af den simple stige, blot noget jern sat fast i betonvæggen, der førte ned i kloakkernes dyb. En særpræget lugt steg op dernede fra, men det blev bedre når de først nåede ind til det underjordiske samfund.

Tilbage til toppen Go down
Augustus
Nybegynder.
Nybegynder.

Race : Overvejer at blive klokkeblomst ?
Navn. : Augustus Kennedy
Alder : 21
Evner/Classes. : -
Tilhørende klan. : Mr. Thomas og Las Vegas klubben ,Dreams on Demand .
Partner. : Boom there he went.
Evt. bemærkninger. : Trouble .....sticky little things
Antal indlæg : 81

IndlægEmne: Re: Easy Living ~ Sean    4/12/2015, 10:51

De småsludrede lidt på deres vej , om løst og fast og det gik op for hende at hun følte sig afslappet , at hun hyggede sig.
Hun følte sig godt tilpas i Lawrence' selvskab...manden der netop havde bestjålet hende- et sært twist man nok ikke skulle tænke så meget over, da hun i så fald burde kradse hans øjne ud istedet, smilede hun for sig selv. Augustus følte sig fri. Fri fordi hun ikke var her fordi hun var Augustus Kennedy, dekadent show Girl, men mere som Amanda ...bare hende selv. Det var rart at bryde ud af guldburet ind i mellem, selv om det var nogle rammer hun meget nødigt ville undvære når man så det i et større perspektiv.
Så hun hyggede sig mægtige....altså lige indtil Lawrence begyndte at hive et dæksel af, og en gunsten mødding dunst stryg hende under næsen. Et mistilfreds udtryk kom frem og hun kløede sin næse.
"seriøst ? Du vil da ikke have mig derned? Bliver man ikke snavset ? " hun lænede sig fremover , støttede hænderne mod lårene og tog et kik ned. Der var mørkt , men man fornemmede en meget svagt lyskegle et sted fra dybet.
Adrenalinen begyndte at pumpe , situationens alvor var begyndt at dæmre for hende.
Det var ikke blot ulækkert lige nu, men snart ville det sikkert også blive farligt.
Hun rakte sin hånd frem mod Lawrence, ville lægge den i hans så han kunne hjælpe hende komme derned "Hvis du svigter mig dernede, så får du med skoen!" Tråde hun igen med den højhælede , dog kun verbalt da den lå pænt derhjemme.
Augustus var klar og ville følge ham derned, efter hans instrukser og guiding.
Sean
Bruger Admin

Evt. bemærkninger. : En skyggedæmon og en Umbra af first class. Hvad ellers er der at vide?

IndlægEmne: Re: Easy Living ~ Sean    4/12/2015, 17:08

Han kiggede lidt på hendes hånd, uden rigtig at forstå hvad hun ville med den. Havde hun skiftet mening og ville have halskæden tilbage? Umuligt! Nu gik det jo lige så godt...Med denne halskæde kunne han få noget nyt tøj, varm mad, et godt sted at sove, i flere dage! Og han kunne lægge noget til siden, i hans hemmelige skjulesteder, hvor han i hemmelighed sparede sammen til noget større. Ja, man kunne vel ikke fortænke ham i at have en drøm med sit liv, vel? Selv i denne trøsteløse verden.
Han så lidt på hende, før det endelig slog ham hvad hun mente og efter de begge havde stået og blomstret en smule akavet, tog han hendes hånd og støttede hende, så hun kunne kravle ned i det mærke, han var så van til.
Igen kiggede han sig over skulderen og følte sig en smule beroliget af, der ingen var. Nogen gik forbi ude på gaden, hvilket var nok til at hans puls hamrede lidt mere end normalt...Men de gik forbi, uden at se noget, lystigt sludrende.
"bare hold fingrene til dig selv, så sker der ikke noget" svarede han en smule fraværende, som han endnu sikrede sig ingen så dem eller mistænkte dem. Da hun endelig var kravlet ned i dybet, skyndte han sig at følge hende, med den forskel at han hev dækslet for igen, så de nu rigtig var slugt af kloakken. Alt for store rotter eller måske var de nogle løse krokodiller?
"Nå, kom" bekendtgjorde han så og viste vej mod lyset, der viste vejen ind til undergrundens dyb. Stederne i Las Vegas var godt nok styret af...Someone...Men han fandt det nu nemt nok at liste ud og igen alligevel. Hvem lagde mærke til en skygge, når det kom til stykket? Og for nu havde han formået at blande sig uden om mafiaen. Dog holdt han sig alligevel til skyggerne, med faktisk lydløse skridt, mens han viste vej, denne gang med langt mindre småsnak end tidligere, som deres snak ville give en smule genlyd i tunnelerne.

Til sidst kom de endelig til noget liv. Noget der lignede en underjordisk pub. Tunnellen mundede ud og pludselig stod der folk rundt om i både skyggerne og i lyset. Folks stikkende, mistænksomme øjne ramte dem fra alle sider, men som det var normalen, ignorerede man for det meste hinanden og lod hinanden komme og gå. Han sikrede sig hun var med ham og gjorde tegn til at hun skulle holde sig til ham, da de trådte indenfor. Der var ganske lunt og svagt lyst op. Der sad tvivlsomme typer over alt, mænd som kvinder. Nogen højlydte, nogen sad og hviskede sammen. Og så var der selvfølgelig den snuskede bar, hvor der bagved stod en mand og pudsede et glas, der ikke så ud til at blive meget renere.
Sean satte kursen direkte til baren og vinkede venskabeligt til barmanden, der nok var den mand, der kendte flest af gæsterne hernede.
"Godaft'n Shaun!" hilste manden. Et af hans dæknavne.
"Aften. Er Ma'Fan hjemme?" spurgte han prøvede og lænede sig ind mod baren et øjeblik, uden at ville introducerer Augustus yderligere. Barmanden så lidt på hende og trak lidt på skuldrene.
"Jeg har ikke set hende. Du må enten finde en anden eller vente. Skulle det være noget at drikke? Måske til kvinden?" foreslog han og nikkede til Seans gæst, lige bag ved ham...

Augustus
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Easy Living ~ Sean    4/12/2015, 18:55

Selv i et stort rum ville et mørke som dette , føles omklamrende for Augustus.
At der var knap med plads og man skulle holde albuerne tæt til kroppen , lagde bare til den oplevelse. Hun gøs en smule forsøgte ikke at vise Lawrence hvor utilpas hun følte sig, nede i 'hamster røret'.
I tavshed gik de videre , og hun svarede kun når hun blev spurgt om noget.
Ja ...okay...det slap også et lille hvin ud , da et eller andet hun ikke kunne se strejfede hendes ankel.Det var simpelthen bare for klamt , og havde hun kunne se hvad det var, havde hun sikkert vækket hele den suspekte undergrund med hendes skrig.

Lyset blev langsomt mere tilstedeværende og den klaustrofobiske fornemmelse forsvandt i takt med dette.
Lige inde de nåede frem til klubben , havde hun fået spurgt Lawrence om han virkelig forventede at kunne sælge hendes kæde herned, da der kun var de fattige rotter .
Men kort efter var der liv ..og lys, og hendes ansigt lyst helt op, glade og nysgerrige øjne og med mundvige der krusede op i et smil, da hun så det var en pub.
"Wauw Lawrence....dét havde jeg aldrig troet hviskede hun og fulgte i hælene af ham, inden for.

Skaren af folk var meget broget. Måske der ikke ligefrem var adelige at finde, men der var helt bestemt enkelte nyrige der skulle købe sig til noget og så alle de der ville sælge.De mere tvivlsomme typer.
Nysgerrigt sugede hun det hele til sig. Selv vejen dertil havde hun forsøgt at indprente , hvis hun nu ville tilbage hertil en anden god gang hvor hun trængte til at ryste Dreams on Demand af sig.
Hun holdte sig pænt bag Lawrence, det føltes trygt og hun kunne uforstyrret sætte sig ind spillereglerne sådan et sted som her, alene ved at observerer .

Ved baren smilede hun inden i, da bartenderen hilste på ham.
*Lawrence min bare ...* tænkte hun og troede hun nu havde fat i hans ægte navn . Shaun!
Augustus smilede og kørte en hånd forbi sit ansigt, i en hurtig hilsen til manden bag baren. "Tak...en øl?" hun så spørgende på Shaun, var det ok ? Hun regerede med de skulle være her lidt tid til denne...mafoun eller hvad hun hed var tilbage, og det ville se dumt ud at bede om en flaske kildevand, så.
"Hvem er damen ? Hende din fence eller er hun mon en elskerinde vi skal tilbage røve alle dine kærligheds breve tilbage fra, før hendes mand finder dem?" hviskede hun mod Shauns kind, og bemærkede ikke hvordan hendes fantasi hoppede og sprang som et legebarn, hun var helt entusiastisk.
Sean
Bruger Admin

IndlægEmne: Re: Easy Living ~ Sean    4/12/2015, 21:08

Barmanden smilede vidende og han sukkede svagt, ved tanken om at folk nu ville tro han endelig havde fundet sig en pige. Perfekt! Lige hvad han manglede...Nysgerrige good-for-nothing der ville spørge ind til hans kvindelige bekendtskaber. Ham, der bare ville sidde ubemærket i hjørnet! Hans ene hånd gled over hans pande, der i et øjeblik virkede ret varm, og igennem det brune hår. Så sendte han barmanden et stort smil. Han så kort over på Augustus, før han nikkede svagt til barmanden om at serverer.
"En øl til kvinden. Du ved hvad jeg vil have..." svarede han og stak hånden i lommen og fiskede nogle mønter op. Det pinte ham at bruge penge på denne måde, men han trøstede sig med at han snart ville have penge igen. Han lagde dem på baren og efter barmanden havde studeret dem med et hurtigt blik, gled der knappet en øl op til Augustus og et lille glas, med en mørk væske, blev hældt op til Sean. Han tog øllen og rakte den til Augustus, før han tog sin egen. Han gjorde tegn til at de skulle gå lidt væk fra baren, der altid udgjorde det sted med mest sladder, og trak hende over mod en af bordene, hvor de kunne sætte sig.
Først da hans glas blev sat på et bord og han selv kunne glide ned i en stol, så han på hende igen.
"Lad helst vær med at give nogen som helst dit navn..." rådgav han hende. Om hun nogensinde ville vende tilbage hertil selv var tvivlsomt, men han håbede bare han ikke ville fortryde dette en dag, at Augustus af sit gode hjerte ville overrække ham til en mafia eller militær...
Han gøs svagt ved tanken om de eksperimenter de endnu udførte på diverse racer. Der var en slags opgaver han prøvede at undgå og det var dem der inkluderede militær og forskning...Også selv om han havde en personlig interesse i samme.
"Ikke alle ville gætte Ma'Fan er en kvinde med det samme. Du har en naturlig fornemmelse for den slags, det kan jeg se..." kommenterede han, som om han bedømte hvor vidt hun nogensinde ville kunne gøre karrierer i hans fag.
"Dog må jeg skuffe dig på flere måder. Jeg har ingen elskere, hverken kvindelige eller mandlige. Emnet interesserer mig ikke. Hun er, dog, en kvinde en forbindelser og i stand til at sælge til en god pris...Dog er smykket ikke noget stort og jeg overvejer at bruge en anden, der sælger det meget hurtigere...Du er vel klar over vi ikke nødvendigvis får pengene med det samme, ikke? ofte skal tingen sælges, før pengene er der..." forklarede han hende, før han tog en tår af sin drink.
Nok drak han sig stort set aldrig fuld i alkohol. Men der var en ting han havde en tendens til...
At drikke et, eller måske flere, bestemte stoffer, opblandet i væske. Ikke nogen der gav ham hallucinationer eller noget, men bare noget der ville gøre ham mere vågen, mere opmærksom, mere udholden. Ofte kostede det i længden og han brugte til tider flere dage på at komme sig, træt som bare fanden...Men det var det værd. Han ønskede ikke at stoppe. Den velkendte, søde smag. Han sank og så ned i glasset et øjeblik. Den kunne få ham til at gøre meget mere. Han kunne til tider holde til at være en skygge i længere tid. Dog var det også en af de ting, der oftest fik ham i problemer. Hans grå blik gled op til Augustus igen. Og hvad skulle han stille op med hende? Et vedhæng. Selskab. Snart ville de gå hvert til sit og han ville kun se hende igen, hvis han så et af hendes shows igen. Det gav ingen mening at snakke om dybere emner, at lære hinanden at kende. Det gjorde det aldrig. Han var en ensom ulv.
"Du har så travlt med mit kærlighedsliv...Er der problemet i dit eget?" hørte han sig alligevel sige.

Augustus
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Easy Living ~ Sean    9/12/2015, 10:33

Det var sjovt, nyt og spændende. Lidt som at stjæle æbler i en andens have. Nu håbede hun så bare at de ikke blev taget i det. Men hun var sikker på det ville blive et helt lille eventyr og at øllen ville blive den bedste øl hun havde smagt længe. Det var også sjovt at se Shaun sammen med andre. Han virkede som så mange forskellige typer, stoppet ned i en. Personen hun havde udset til showet var en flig, ham der dukkede op i hendes garderobe for at negle hendes halskæde en anden, og fyren der sendte bartjeneren et stort smil -en helt ny igen.
Hun fik sin øl, og mimede et "takker" til Shaun.
ved bordet tog hun plads, og hævede flasken til en lille skål.
"hm. Så er Shaun måske heller ikke dit rigtige navn.Eller er bartenderen en undtagelser?" spurgte hun på samme tid med hun forsøgte komme op med et passende alias til sig selv. " Så skal jeg måske hedde ...Tinker?" lød det forventningsfuldt.det var jo klokkeblomsts kælenavn, og ...ja de var i hvertfald blonde begge to, selv om Augustus kunne flyve, når hun sad på en gynge under loftet på Dreams on demand.

Hendes hånd kørte over hættetrøjen, måtte hun slå hætten ned ? Hun så på Shaun efter tilladelse? Men måske det lyse lange hår ville skabe for meget opmærksomhed, der var mest gråt i gråt,sort og mørke nuancer hernede. Ikke megt glitter og gold og ikke meget der kunne skille sig ud.
" Oh ikke penge i dag, så betyder det vi skal herned igen !" yup DEN var hun helt sikker med på. Hvordan man undgik at den ene snød den anden, når det kom til penge og alle de hænder kæden skulle igennem-det kunne hun da slet ikke genenmskue.
Augustus lappede Shauns rosende ord i sig." Jaaa jeg ER skam et natur talent , når det gælder de ting....plus det hjalp en smule at bartenderen omtalte hende som en hun " Blinkede hun og satte albuerne i bordet of foldede hænderne under sin hage, så de støttede let og afslappet.
" Mit kærlighedsliv?... det blev sprængt i stumper og stykker inden jeg blev til Augustus" auch hun kunne have bidt sin egen tunge af.Havde hun ikke lige fået afsløret at hun ikke VAR Augustus kenendy med hed noget lidt andet før?
"John..han hed John. Men dødede da vores hus blev sprængt i luften. og siden da....ingen...jo ...en enkelt aften faktisk, med en fyr der hed Auriel, men ....jeg så ham aldrig igen. Jeg tror vi begge vidste det var et øjebliks behov for nærhed og intet andet, selv om han nu virkede meget... speciel. " hun håbede sandheden hun netop havde fortalt, havde virket afledende for hun ville ikke forhøres om hvem hun elelrs var, hvis det kunne undgåes.
"Så level with me...hvorfor er dit lige så dødt som mit? jeg tænker at en som dig må have alle gode rammer for at kunne besnære og indfange en sød pige? " hun lød en smule drillende, da Augustus var helt sikker på han ville kunne vælge og vrage blandt pigerne, hun havde set hvordan klubbens andre ansatte havde slugt ham med øjnene, og han var jo en venlig sjæl....når man først lige fik ham afrettet lidt ik , smilede hun for sig selv.
Sean
Bruger Admin

IndlægEmne: Re: Easy Living ~ Sean    11/12/2015, 10:31

Den søde smag overvældede hans tunge et øjeblik. Hans blik gled ned til hans ene hånd, men han vidste der ville gå lidt tid, før det rigtig blev sparket i gang. Han havde allerede udset sig en rig mand på overfladen, der ejede en dyr, lille statue. Det var selvfølgelig farligt at stjæle OG blive i den samme by i længere tid, men for en gangs skyld havde han ikke travlt med at komme af sted. Det virkede som om alle de spændende personer var her, i Vegas, skønt han aldrig havde opdaget dem før.
Han så op på hende igen. Kærlighed var et evigt tilbagevendende tema. Men hvis man selv manglede kærligheden...Blev man så mere interesseret i om andre havde fundet det? Om den var en skrøne eller nogen havde stjålet den fra en?
"Hverken Shaun eller Lawrence er mit rigtige navn" Smilede han en smule drillende. Ingen ville få det at vide, det udgjorde en risiko. Alle erfarne tyve sagde det samme. Gør det ikke, uanset hvor lækker hun er!
Også selv om det måske var lidt ensomt. Det sjove var hvis folk faktisk interesserede sig for det og vedblev at gætte. Det var absolut fantastisk!
Han grinte svagt ved hendes svar og trak lidt på den ene skulder.
"DET har helt sikkert hjulpet" Var han bare ikke opmærksom i aften eller havde det pludselige selskab hylet ham ud af den? Hans blik gled rundt i lokalet. Hvis der var mere han havde overset...Detaljer kunne betyde alt. Om man gik i døden eller var på vej til succes. De små ting. Alligevel måtte han gang på gang indrømme han ikke så alt og det som altid bare var nemmere at være for sig selv.

Hans blik gled over hende et øjeblik, bedømmende. Han vidste ikke helt hvad han havde tænkt, men han havde vel et eller andet sted blot formodet at hun var Augustus og ingen anden. En show-girl med ægte smykker om halsen.
Han mærkede hans nysgerrighed blev vagt, sammen med en svag fornemmelse af mistænksomhed. Hvad holdt hun skjult? Var han ren faktisk gået i en fælde, hun havde danset med den halskæde, til den rigtige tyv kom?
Han lænede sig tilbage i stolen.
"Jeg fornemmer vi er mere ens, end jeg havde regnet med. Som vi begge gemmer på en anden person, dybt i vores indre..." svarede han og lod hende vide at han havde bidt mærke i det. Men uanset hvor underlig situationen nu virkede, tvivlede han på at han kunne få et svar, når han selv nægtede at være ærlig. Og trods alt gjorde folk det jo hele tiden. Han valgte at ignorere det...Når det kom til stykket, havde det bare overrasket ham.
Derfor trak han igen på skuldrene.
"Heldigvis er jeg ligeglad!" hans øjne spillede lidt, som han så på hende med det skæve smil.
"Auriel? Hvorfor var han speciel?" spurgte han. Var manden anderledes klædt eller havde en usædvanlig stilling?
Han slog let ud med armene.
"Jamen det interesserer mig ikke. Behøves der være nogen anden grund? Jeg arbejder bedst alene og one-nights giver sygdomme. En kæreste vil hele tiden stille spørgsmål. Jeg nøjes med mine smykker. Tro mig, de kan sagtens være mindst lige så besværligt!" lovede han hende, før han tog en ny tår af sin drink. Der var bare ikke mere til det. Hans kærlighed ville aldrig og havde aldrig været interessant. Han havde heller aldrig gjort noget for det.

Augustus
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Easy Living ~ Sean    6/1/2016, 14:40

Det var jo ikke ligefrem hendes plads at blive knotten over han ikke ville ud med sig rigtige navn. Desværre for ham var det bare gødning ,i hendes lille nysgerrige have, og hun havde svært at styre den.
” Er det ikke det rigtige? Jamen… så ved vi da hvad vi skal udfylde tiden med, til vi har…en fisk på krogen, Miles?” prøvede hun med et lille smil dinglende i mundvigen. Det var jo som at finde en gubbi fiske unge i det store ocean, at gætte mandens navn. Måske skulle hun bare give ham et så slemt navn, så han var NØD til at stikke det rigtige ud. I baghovedet begyndte navnelegen at tage form, mens deres samtale forsatte om andre ting.

Augustus var ikke en forfinet pige, ikke en der var opvokset i velhavende rammer. Hun var fra arbejderklassen, en jævn pige men de sidste års intensiv træning og livet på den dekadente show scene, havde betydet at hun bevægede sig yderst smidigt og nu havde en meget feminin fremtoning, selv i tøj som dette. Hun placerede et lår oven på det andet og lænede sig tilbage på sin stol, foden vippede …først uroligt men dernæst faldt den til ro da hun lyttede til "Shaun". Selvom Augustus havde været for åbenmundet, forsøgte han ikke vride citronen og hans måde at håndterer det på , gav hende en velkommen følelse af tryghed. Den var da sikkert helt malplaceret, taget i mende hvor de var og hvad de lavede, men Augustus var en en der grublede over ”detaljer” – hun nød den følelse…falsk eller ej.
” Du er ligeglad? Altså, det er nu ikke fordi jeg mener kærlighed er THE THING. Man kan leve et vidunderligt liv helt uden” hun hævede de lyse bryn og skyllede halsen med sin øl. Auriel…et navn hun som sådan havde afskrevet, men så var der begyndt at svirre rygter om en ærkeengel, en med en voldsom aura og han var begyndt at spøge i hendes tanker igen. Hun havde ingen ide om det var et tilfælde eller om det KUNNE være ham ? Naaaa Amanda Kennedy havde ski da ikke haft hyrdetime med en sagnsomspundende ærkeengel. Sådanne ting skete ikke for hende, blev hende konklusion.
hvordan skulle hun beskrive ham ?
” Auriel var en fyr med en meget særlig aura.J-jeg ved ikke hvordan jeg skal beskrive det…beskrive ham. Jeg ..jeg går aldrig med kunder, kun dem der stjæler fra mig åbenbart ” lo hun . ” Jeg gider ikke al det løse, ser du-men jeg vidste godt det kun var for en nat med ham, han virkede bare så…svær at sige nej til. Jeg tror i øvrigt han havde en helt anden i tankerne end mig-men …tja vi var vist bare to ensomme mennesker der skulle have bekræftet der var kærlighed at finde et sted derude.” De blå øjne søgte hans og hun stjal et par sekunder, hvor hun bare så ind i dem –hvis ikke han slog blikket væk.”…det bare…det ville være rart at have en at dele de ting med man oplever, ik ? har du et kæledyr” så hun nysgerrigt på ham.
”jeg har faktisk overvejet et, for selvskabets skyld-men har ingen ide om havd det i så fald skulle være for en. Hvad mon en baby drage…en der ikke vokser koster? Eller en cutie?” Augustus var for optaget af deres snak og af ”Lawrence” til at holde øje med omgivelserne. Urutineret og uerfaren kunne man også lede ud af den opførelse.
Sean
Bruger Admin

IndlægEmne: Re: Easy Living ~ Sean    16/1/2016, 11:59

Han trak let på den ene skulder.
"Shaun, Lawrence, Miles. Fine navne" Bekendtgjorde han neutralt. Han vidste hun fiskede, men der var en risiko han ikke ville tage. Nu havde hun været hernede med ham og nogen skulle nu nok være intelligente nok til at prøve og finde hende, hvis de endelig ønskede at vide, hvad de to havde lavet sammen. Eller måske, hvilket han hverken håbede eller ligefrem gik ud fra, kunne Augustus selv vise sig fra en forræderisk side. De fleste havde jo nogle svage punkter, når det kom til stykket. Også ham selv. Hvorfor var folk altid så interesseret i den slags? Han var ligeglad. Han brugte ikke tid på tortur eller manipulation, medmindre han ikke havde andet valg. Forretninger...
Hun lød ganske usikker, som hun fortalte om denne Auriel. Det havde tydeligvis været en ting hun var lidt usikker på og måske stadig var det. Måske håbede hun på mere, end hun fik?
"Du får ham til at lyde som en engel. Typen, hvis selveste nærvær får en til at slappe af og plapre ud med alle sine hemmeligheder" bekendtgjorde han, med hævede øjenbryn. Hun havde jo sagt han havde en særlig aura, så engel var vel at bud. Eller også var han alt andet, men hun bare mente han var tiltrækkende. Det var jo aldrig til at vide, var det vel?
"Var han virkelig så specielt for en one-night? Måske ønskede du dig en...five-night?" spurgte han, før han nippede til sin drink igen.
"Medmindre du vil være det, har jeg intet kæledyr eller partner in crime...Ud over dig. For nu, i det mindste" bekendtgjorde han med et svagt skuldertræk.
"Jeg er den ensomme ulv, den spændende og besværlige type!" gjorde han klart og lænede sig lidt tilbage, som han slog let ud med armene, så hun rigtig kunne se på ham. Selvfølgelig var det bare dril, ikke noget han rigtig tænkte over.
"De eneste kvinder der jagter mig, er dem der vil have noget tilbage eller ønsker at dræbe, fordi jeg stjålet fra deres hemmelige elsker"

Augustus
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Easy Living ~ Sean    18/1/2016, 12:33

Hun havde ikke forventet at han ville give det op så let, navnet altså.
Han var for kvik og for påpasselig. Derfor strakte  hun sig frem over  og trommede med fingerspidserne på bordet mellem dem. "HM. Du kunne nu også være en Abe Guggenheimer eller måske Kaffa Mustache ? " holdte hun masken, men for nu ville hun prøve at respekterer hans behov for anonymitet. Måske holde sig til Shaun , som han selv havde forslået.

Æblet falder ikke langt fra stammen, og hun var nok også usikker. Hendes eneste kærlighed John var , ved et uheld , blevet sprunget i luften sammen med Augustus forældre, under et besøg i deres hus. Augustus havde ikke haft penge til at skaffe info eller en vennekreds med så særlige forbindelser at de kunne skaffe hende oplysninger om, hvad i al verden der havde fået nogen til at bombe deres hus. Så hun havde været i chok, i krise og ude på mental bølgegang i en lang periode, før hun endte op i Vegas, og Amanda Kennedy blev til Augustus Kennedy.
Kærlighed havde hun ikke haft trang at berørt...men så var Auriel dukket op.
"Engel...ja , men der var andet...mere...i hans aura , det er svært at forklare"
Augustus var igen lænet tilbage i sin stol, hvor hun med en  afslappet krops holdning , lod til at befinde sig godt i hans selvskab. Han fik hende også til at le. "en five nighter? Så tror jeg det ville være svært at sige farvel.Han var nu heller ikke typen på at binde sig...eller have enere langtrukken affære med en pige, tror jeg da. Naa næste gang tror jeg at man skal tænke fornuftigt , måske et arrangeret ægteskab ? Noget for noget - ikke at jeg har en rig fætter altså " pjattede hun lidt rundt .

" Det kunne da godt være du havde en lille kæleedderkop et sted? Augustus kløede sig på den varme kind og hævede et lille skeptisk bryn.
"En zombie vil nok udgøre et bedre PET end jeg , er jeg bange for. Jeg er nok stueren, men jeg skal både luftes , kæles Og have mad- og jeg laver ikke triks på kommando smilede hun skævt til ham.
"Men hvis du kan bruge en lille ulydig partner in crime, så melder jeg mig gerne til flere seancer af den her slags , det er virkelig spændende" lød det konspiratorisk fra hendes glade mund , dog talte hun mere dæmpet nu , for selv om hun ikke just var et natur talent måske nærmere en natur katastrofe når det kom til kriminel adfærd, så var hun i det mindste klar over at den snak her ikke var for andre øre. Ikke hvis hun skulle gøre sig håb om flere ture sammen med Shaun, på hans legeplads. Hun mente nemlig ikke hun havde andet der var værd at stjæle.
Et sted bag ved dem, nær baren var en skikkelse trådt ind.
Kvindelig , måske var det hende Shaun ventede på eller måske var det en helt anden? Augustus bed mærke i det , fordi bartenderen stak hovedet tæt sammen med hende, hviskede og gav et kort nik ned i retning af Shaun og Augustus bord. " baren ..Nogen du kende?" spurgte hun spændt Shaun.
Sean
Bruger Admin

IndlægEmne: Re: Easy Living ~ Sean    20/1/2016, 16:37

Navnene sagde ham intet, måske var de nogle berømte skikkelser han ikke lige havde fulgt med i? Han fulgte ikke med i de berømte. Han rejste for meget rundt og hans hobbier var yderst begrænsede, så det var mest når han besøgte byerne, han hørte lidt. Eller hvis han nu skulle have en lille souvenir.
"I så fald ville det være nemmere med Shaun. Det er langt kortere og meget nemmere at huske" kommenterede han med et lille smil. Blev hun aldrig træt af det? Alle de gæt. Alligevel var det som om de dansede deres egen lille dans, med denne lille leg og han fandt den sært hyggelig.
Så denne Auriel-fætter. Engel...Men alligevel mere? Hans blik gled over hende et øjeblik. Aha, det lød spændende? Især hvis man satte det sammen med de rygter visse folk var begyndt at komme med. Var der en sammenhæng? Sandsynligheden var jo så lille. Alligevel havde det vakt hans nysgerrighed. Han vidste dog godt at han ikke kunne hive mere ud af hende, for hun vidste ikke meget mere og derfor lod han være med at svare på det.
"Arrangeret ægteskab? Jeg troede det var uddødt. Jeg kan da lege din rige fætter, kan jeg ikke? Jeg mener...Vi ligner jo hinanden så godt!" kommenterede han med åbenlys humor i stemmen. Nah, folk ville næppe tænke de var i familie. Men hvis hun manglede en der kunne give hende videre, havde han jo erfaringer med at sælge.
Kæleedderkop...Sådan en klam lille tingest. Han tog en tår af sin drink, der blot tommere og tommere. Han kunne efterhånden mærke stoffet virke og det gjorde ham i godt humør.
"Seancer? Beklager. Jeg beskæftiger mig ikke med clairvoyance eller spøgelser"

Hans blik gled op til baren, næsten samtidig som hun spurgte. Et svagt smil bredte sig over hans læber, før han med overraskende smidig kom på benene, uden så meget som at skubbe til hverken stol eller bord.
"Så! Nu skal du komme med og være helt stille" sagde han, før han klappede hende kort på den ene skulder. Så gik han op til baren og lod Augustus om at følge med, hvis det passede hende, skønt han ikke tvivlede på det. Kvinden mødte ham på halvvejen og de trådte lidt ind i skyggerne, som rummet var fulde af.
"Ah, dig igen" Kvinden lagde armene over kors og hvilede skulderen mod væggen ved siden af sig. Hendes lange hår var redt om i den ene side, hendes makeup var mørk og især omkring øjnene. Hendes øjne kiggede mistænksomt på Augustus, før de vendte tilbage til Sean. Hun bed sig let i underlæben, før hun trak lidt på den ene skulder.
"Så hvad? Ikke nok med kun en kæreste?" spurgte hun næsvis.
Sean smilede svagt og fiskede kæden op af lommen. Han rakte hende hånden og lod halskæden glide ned i kvindens hånd, mens det blot lignede som om de delte et håndtryk af en art. Kvindens øjne gled over Sean endnu en gang, før hun vendte ryggen til rummet og tog et smugkig på smykket.
"Ægte?" lød hendes spørgsmål, Sean nikkede svagt.
"Og helt frisk. Ingen problemer med ejeren" kommenterede han og kiggede næsten ubemærket mod Augustus. Nu havde hun vel ikke dumme ideer?
"Fint. Jeg vil få den bedømt. Sorry, dude, klientens ord er aldrig nok. Halvdelen nu, resten i overmorgen, såfremt du taler sandt. Deal?"
Han havde faktisk ikke forventet andet og nikkede.
"Deal"
Kvinden gemte halskæden væk og fiskede noget op af lommen. Lidt efter blev der uddelt et lille stykke papir, som Sean tog imod uden et ord. Så rettede kvinden sig op, nikkede til Sean som en hilsen og sendte Augustus det sidste, mistænksomme blik, før hun gik forbi dem...Og forsvandt ind af døren til stedets bagerste rum. Sean kiggede ned på papiret og kunne ikke lade være med at smile lidt. Det var nok til at leve i mindst et par måneder! Ja, når han fik den anden halvdel. Denne halvdel var jo til Augustus, så hun fik sin del. Han viftede let med papiret, før han forsvarligt gemte det væk.
"Vi er færdige her. Lad os komme videre" kommenterede han med et lille smil. Hvem kunne ikke blive glad over så god en handel?

Augustus
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Easy Living ~ Sean    28/1/2016, 21:18

Augustus havde nu bare smækket nogle tilfældige navne sammen, i et forsøg på at få dem til at lyde 'som noget man ikke ønskede at blive kaldt ' . Det måtte hun øve sig i , måske en dag han ville opgive hende og køre træt , og så komme til at tale over sig?
Men for nu , ville hun give ham lidt fred, så nu nikkede samtykkende.

"Oh ja, min rige fætter Shaun ...der farver sine grå hår sorte! Hvad mon Mr. Thomas ville sige til det ? Du ved ..min boss? Tror du en gift showgirl har samme værdi som en single?" drillede hun ham med hans alder. Hun kendte den ikke, men hendes bud var at han ikke var yngre end Augustus selv ihvertfald.
Om hun ville miste værdi ville hun i det store hele være komplet lige glad med, det ville aldrig komme til at være et kompas for hendes valg og hendes liv.
Men når det så var sagt, så var der da hensyn at tage . For lige nu havde hun brug for sit job, både for at tjene til fornødenheder, men også for at aflede hendes tanker og udleve sine 'følelser' som hun fik 'bearbejdet' gennem de små sange og set ups. En sælsom form for kreativ udtryk og måske et spor af bearbejdelse af fortidens spøgelser.

" Det var da ikke dén slags spøgelser ! Jeg mente bare, måske kunne jeg hjælpe dig med andre ting, hvis jeg er et uopdaget natur talent? Måske bliver jeg helt uundværlig når du skal af med dine ting ?" nuvel , ingen var vel i tvivl om hun smurte tykt på, bare for sjov. Men derfor kunne hun jo godt finde det interessant.

Interessant og spændende , det fik hun nu på tæt hold.
Hun kunne mærke hvordan pulsen hurtigt kom op og hjertet slog en koldbøtte, da Shaun bød hende at tie og følge med.
Augustus slog hætten på den mørke trøje op, og lod den halvvejs dække for det blonde hår. Stiklinger faldt dog ud af siden, så både farve og længde kunne ses.
Alligevel følte hun sig MEGET agent agtig og var næsten lidt ked af ikke at have et våben af en slags, bare for at gøre oplevelsen perfekt! Ikke for at bruge den ! Det eneste skade hun kunne lave var at få mascaraen til sidde i klumper på de lange lyse vipper. Eller sådan var det nu.Måske det ville ændre sig, når skæbnen en dag ville tildele Augustus en helt ny race, men det kunne ingen vide lige nu.

Oppe ved baren , måtte hun bide sig i tungen , for ikke at give igen på kvindens flabet bemærkning. Og det lykkedes da ....næsten.
Istedet fløj det ud af Augustus mund " Nej, jeg har en til hver dag i ugen " efterfulgt af et par øjne der var fyldt med fortrydelse, hvis Shaun så misbilligende på hende eller kvinden gjorde.

Da de skulle have kæden frem , var det svært igen ikke at komme med en bemærkning. Men da hendes kvoter af dumsmarte indslag nok var opbrugt , pressede hun bare læberne fast sammen. Hvorfor hun med et følte trang til at beskytte sin halskæde og tage den tilbage , kom bag på Augustus.
Dens værdi var ikke årsagen, men det at se en anden dame med den , fik bare Augustus til at ville hale den tilbage i sikkerhed. Og hun oplevede sig følelsesmæssigt knyttet til den. Det var overraskende og ganske uheldigt, for lige nu var hun både bestjålet og med til at sælge sin egen hæler vare, sammen med tyven.
Handlen blev indgået og Shaun viftede tilfreds med papiret foran hende.
Hun vente om på hælen og spadserede væk fra baren , tæt ved hans side .
Hun var ikke vred eller utilfreds , blot meget pludseligt optaget af, om der var mulighed for at få den tilbage?
"Shaun ?...... Kæden , kan vi ... Argh ...kan vi find end af hvem hun sælger den til ? Kan vi....skaffe den tilbage?" hun så op på ham, og havde fået total hængemule..." Det...det var jo min og jeg kan godt lide den, stadig " det var muligt at hele eventyret bare påvirkede hende og fik følelserne til at skøjte rundt. Hendes adrenalin gjorde ihvertfald.
Hun kunne ikke slippe tanken om det lige nu, og ville gerne forsætte snakken om det...planlægge det, hvis Shaun havde nogle ideer, hvis altså han kunne overtales til det. Risikoen for han afslog levede jo i bedste velgående.
Sean
Bruger Admin

IndlægEmne: Re: Easy Living ~ Sean    30/1/2016, 11:48

Hans sanser syntes helt ude af proportionerne, da han kiggede over på Augustus. Måske var stoffet begyndt at virke? Han følte at han kunne se alt, høre alt, mærke alt! Det var en berigende fornemmelse, han elskede fornemmelsen af intet undslap ham.
Om hun kunne hjælpe ham senere? Ikke hvis hun blev en følsom klump om benet på ham. Tiden måtte vise om de havde mere at gøre sammen, men han kunne ikke tage hende med på opgaver, uden den hårdeste træning og det var han slet ikke i tvivl om at hun gerne ville undgå. Det krævede et bestemte sind, en hvis vilje og meget lange fingre. Hun virkede alt for følsom og uskyldig til den slags, tænkte han for sig selv.
Og dog...En ny plan til at snyde en anden af byens store mænd tog form i hans hoved. Han måtte foreslå Augustus den senere, en anden dag, når det med halskæden var løst.

Han smilte svagt af Augustus' flabede svar. Det var for meget at kræve af en kvinde, at hun skulle holde sin mund lukket. Den anden kvinde så ikke ud til at skifte mening om noget som helst. I dette miljø var flabethed, dril og grove jokes simpelthen bare en del af hverdagen og kunne man ikke klare det, kunne man gå hjem i sin seng og græde. Så hørte man simpelthen slet ikke til!

De begyndte at gå fra værtshuset. Da de kom underfor, faldt temperaturen et par grader og larmen blev mindre. Nu kunne han bare høre en alt for høj lyd af vand der dryppede og rotter der løb rundt. Han så over på Augustus igen og trak let på den ene skulder. Kvinder!
"Hun har sikkert først tid til at få den bedømt engang næste nat. Da jeg gerne vil have alle pengene, kan du ikke få den lige nu" svarede han så, mens han førte hende igennem kloakken, mod en stige der kunne føre dem op til overfladen igen.
"Men lad os sige...At så snart jeg har ført dig hjem, går vi hvert til sit. Så finder jeg dig igen i overmorgen. Både med din andel af penge og halskæden?" foreslog han så.
"Men det lyder utrolig meget som om du giver mig en opgave. De koster!" kommenterede han så samtidig. Det var jo ikke fordi han var sentimental over for en kvinde! Det var jo fordi han havde en opgave. Det kunne der vel ikke være tvivl om?
Han satte hånden på et af trinene på en stige de var kommet til, sendte Augustus et smil, før han kravlede først for at fjerne dækslet for hende.

Augustus
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Easy Living ~ Sean    31/1/2016, 14:55

Augustus frydede sig ved at kunne tage stikket hjem, uden at skulle irettesættes.
Naturligvis havde bemærkningen været møntet på Sean, og derfor var det dobbelt så frækt af Augustus at slå den tilbage på kvindens banehalvdel, med et kæk bemærkning.
Men hun slap afsted med det.  Slap afsted gjorde de også , og lagde det suspekte sted bag dem.Augustus var spændt på om hun ville komme tilbage der igen, eller om dette var en engangsforestilling ...hendes lille undergrunds eventyr med den flotte fremmede.
Lyden af rotter fik hendes lille indbydende eventyrs Forestilling til at krakelere en smule. Den gav hende en ubehagelig risten ned af ryggen og fik hendes ben til at sætte tempoet op.Det kunne vist ikke gå hurtigt nok med at komme ud . Det var et dilemma. For hun ville gerne trække tiden med Shaun ud, og hun havde fornemmet at de var ved en skille vej nu. Lige nu hvor hun havde fået sig et helt nyt 'James Bond tyve og agent gen ' at lege med.
" Først næste nat ?" Lød det derfor skuffet og med et suk.
"Jaja det tager vel sin tid. Men det er lidt spændende ik?"
Det havde været en intens og meget anderledes stemning, farlig på en måde.Hvis noget var gået galt dernede, så havde det større risiko for at skade nogen, end når hun selv var på arbejde ! Man skulle være meget kreativ hvis man skulle skade nogen med en nylon maske der rendte eller el hægte i skjorten der ikke ville åbne, ville hun tænke ironisk.
"Det lyder som en aftale og du må gerne følge mig hjem men ... Det papir du fik , pengene ...skal jeg ikke holde det for os ? Hvordan kan jeg ellers sikre mig du ikke er langt over bjerg og top i morgen, når jeg står op?" det var nu ikke fordi hun lød klandrede på nogen måde. Det var bare et forsøg på at tune sin mentalitet ind i 'bandit mode.'

Augustus lod sig føre afsted og så til mens Shaun kravlede op og fik skubbet det tunge dæksel til siden. Hun fulgte hurtigt efter ham og med fødderne fik hun halvt om halvt skubbet dækslet helt ind på plads igen.Hun så på Shaun mens hun debatterede i sine tanker. En opgave , sagde han? Ja hvorfor ikke- hun var sikker på det var et sprog han kunne forholde sig til, langt mere end hendes mere ' bløde '. Hun rankede ryggen og lagde stemme i forretningsfolder.
"nå men så skal vi forhandle pris igen , kan jeg regne ud?  Du ved jo hvad jeg er vær, da du selv lige har skaffet mig pengene! Så prisen kan ikke overstige min indtjening" lo hun og hev en mundfuld af den kølige friske luft , helt ned i lungerne.Det var forfriskende.

Snart var de igen tilbage ved Dreams On Demand. En dæmpet musik kom dem imøde. På denne tid af natten , var der ikke flere shows, men en mere afdæmpet Og vuggende stemning.En der lagde op til de sidste drinks skulle købes og skylles ned, inden lukketid bankede på. Augustus slog ud med armene. "Så...så er vi her. Kan jeg byde på en godnat drink, enten på klubben eller hos mig ?" ventede hun på svar. Det var sent, hun vidste han sikkert ville hjem og sove, men derfor var det nu alligevel en hyggelig måde at runde en meget anderledes aften af på.
Sean
Bruger Admin

IndlægEmne: Re: Easy Living ~ Sean    31/1/2016, 15:29

Dækslet blev fjernet ved at støtte mod det med den ene skulder. Han spejdede rundt, før han trådte helt op af hullet og tilbød Augustus en hånd, hvis hun havde brug for det. Med sine hænder hjalp han til med at skubbe dækslet helt på plads igen. Han klappede sine hænder sammen for at fjerne skidt, mens han rejste sig op og så sig omkring igen. Dæksler kunne være tunge og ikke altid lydløse at fjerne eller sætte på plads, så man havde altid en risiko for at blive hørt.
Om det var spændende? Det var hans hverdag. Det var vel fint?
Han smilte til hende.
"Hvad vil du med papiret? Det fortæller bare hun indgik en aftale med os og er halvdelen af summen værd hos de rigtige folk. Kan du selv finde dem? Dem der vasker beskidte penge rene?" spurgte han. Nej, han ønskede ikke at give hende det. Hun måtte bare stole på at han kom tilbage. Men i det mindste prøvede hun og det skulle hun vel have sin position respekt for.
"Jeg rejser ikke i morgen, jeg skal jo have resten af pengene først" forsikrede han hende i stedet. Selv om det måske egentlig ikke lovede noget...

De begyndte turen tilbage til DOD. Musikken var dæmpet, kom tættere og tættere på. Han rullede svagt med skuldrene og kunne tydeligt mærke den friske luft, takket være det stof der havde været i hans drink. Alligevel var han begyndt at føle sig lidt udmattet. Måske han skulle kalde det en nat? Han havde trods alt fået noget ud af den.
"Taget i betragtning at du altid bare kan sælge halskæden igen...10% af din del" foreslog han hende og så over på hende for at se hvordan hun reagerede.
De stoppede op foran stedet. Ved hendes forslag, gled hans blik op mod bygningen et øjeblik, mens han bedømte om det var en god ide.
"Naah...Jeg vil gerne videre. Du kan invitere mig på en i overmorgen, når jeg opsøger dig igen" svarede han så og så på hende med et smil.
"Men hej...Første del i at blive en god tyv er at holde øjne åbne for muligheder og værdier. Så hold øjnene åbne!" Foreslog han hende og drillede med at han havde taget hende under sine vinger for at optræne hende. Hvad han ikke havde, men det var stadig underholdende.

Augustus
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Easy Living ~ Sean    1/2/2016, 09:36

Usikker på om hun skulle forlange en eller anden form for pant, når hun ikke kunne få papiret, tappede hun uroligt fingerspidserne mod hinanden. Det blå blik skævede op mod Shaun, og hun måtte minde sig om at han ikke var modstanderen her. Hvis man kunne abstrahere fra han havde bestjålet hende, vel og mærke. Hun kom til at smile .Hele situationen var en smule rodet, men måske var det en del af tiltrækningen ?
”jeg ville da ikke ane, hvem jeg skulle gå til for at få penge vasket. Jeg tvivler på Mr. Thomas gør sig i den slags” Augustus havde aldrig set ham handle med hverken stoffer eller set poser med penge skifte hånd, andet end kunderne i baren. Men at der kom mange suspekte typer på DOD var fakta, og de kunne tage al det pæne og dyre tøj på de lystede- men nogle af dem kunne ikke få det ondsindet glimt ud af deres øjne, så man vidste bare de ikke var godt nyt. Shaun var ikke en af dem, han havde ikke onde øjne. ”Okaay , så må jeg jo stole på dig. Eller sidde vagt på dit trappe trin hele dagen så du ikke smutter” advarede hun med en viftende finger, ikke at hun kunne finde på det. Snart ville morgen strålerne skinne igennem, og hun ville være nød til at sove. Der var endnu et show den følgende aften, men ikke med Augustus. De vidste hun ikke skulle over exponeres, så ville lidt af folks begejstring måske falme. Mange ville have hvad der var svært at få….og biletter til hendes show, var ikke umuligt, men man kunne ikke vide sig sikker på der var nogle-de dage hun optrådte, hvis ikke man købte dem på forhånd. Hendes døgnrytme var godt og grundigt fucked up, af at leve i en klub som denne-, hun var vågen om natten og sov om dagen- for det meste da.
Underlæber gled åben på Augustus, der total mistede sit pokerface, ved Shauns forslag. Hun havde måske frygtet han ville have mere end hendes halvdel, men tilbuddet lå på 10 procent. ”det…det lyder meget fint” skyndte hun sig at sige, mens et skær af ren glæde lå over hendes ansigtstræk.Selv den sorte hoodie kunne ikke skjule dette.
Hendes forslag blev høfligt vendt til en anden god gang, og hun nikkede til ham. ”Det er en aftale! og jeg skal nok holde øjnene åbne efter de rige damer og herre- jamen…så tak for i aften, det har været…sjovt…og på gensyn” ville hun smile, før hun drejde omkring og gik mod indgangen til DOD, der for en gangs skyld ikke var generet af en lang kø .Hun slog sin hætte ned, nikkede et godnat til dørmanden og forsvandt indenfor. Før hun faldt i søvn, lå hun og vendte og drejede sig nogle gange. Hvad havde hun sagt tak for i aften, det har været sjovt…spændende hun rystede på hovedet. Ja, hun kunne da ikke vide hvad man var forventede at sige efter sådan en aften.
Men hun var da spændt på hvad der ville ske den næste.

// er dette en ende, efter dit næste indlæg - og et oplæg til et nyt emne ?” //
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Easy Living ~ Sean    

Easy Living ~ Sean
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Previous  1, 2
 Similar topics
-
» Ey my friend! Come and sit whit me! ~ Sean ~
» I'll kill the innocent, when you kill me. But I'll kill the guilty when I want.(Sean)
» Åh... So, you and me? HA! ~ Daron&Sean
» XX - So.. My dear Sean, what would the night entertainment be? ~ Sean
» An adventure begins - Sean