IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Mama Admin inviterer jer med hjem (Uofficiel new world kom sammen)

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Next
ForfatterBesked
The Eye.
Second Class.
Second Class.

Outgame Titel: : FOUNDER
Antal indlæg : 3389

IndlægEmne: Mama Admin inviterer jer med hjem (Uofficiel new world kom sammen)   30/6/2015, 21:12

//Dette er en uofficiel new world kom-sammen, da dette er ikke blevet besluttet med andre admins, og da jeg vil invitere få private venner med, som ikke er på the new world. :)//

Halløjsa rollinger.
Nu er sommerferien endelig over os, eller i hvert fald nok for de fleste ^^
Så derfor ville jeg gerne tilbyde jer den mulighed at komme på besøg og have en hyggelig aften sammen med new world folk og andre,
hvor vi skal sidde og spille sjove kortspil og lave andet socialt spas. :)
Det skal uden tvivl blive en kæmpe succes!!! ligesom de andre rigtige New world kom sammer :) hvis ikke endnu mere(hvis det er muligt) :3
OG jeg ser mega meget frem til at se dem, som har været med til new world kom sammer før, men jeg vil blive MEGA glad for at se helt nye, som ikke har været med til vores tidligere offencielle new world komsammer :3 (husk dog igen, at dette er en uofficiel kom sammen, men det skal nok blive lige så sjovt anyway! )

Praktiske informationer.

- Dato er 31/7, officielt kl. 18.00, men kom gerne tidligere! :P :)
- Sted: I korsør(i får først den fulde adresse, når i har tilmeldt jer, men jeg kan hente jer på stationen i bil :) )
- ting at have med? Hvis i har super fede spil til flere personer alt fra kort til andet, evt hvis i har fede wii spil og tager nogle flere wii controllers(jeg har kun 2 styks) med, så ville det være awesome. Ellers sovegrej og alt det sædvanlige(Jeg har nogle sofaer og lidt liggeunderlag og lignende, så hvis i vil låne, så spørg! da det er begrænset)
- Pris? I skal betale 30 kr for at komme med, så snart i har skrevet til mig over pm eller på emnet her at i vil med, så vil i få mit kontonr til at overføre pengene. det er et must! jeg giver ikke min adresse og henter jer ikke på stationen uden pengene. Da pengene går til maden, masser af hygge og drikkelsen(SÅ Det skal i ikke tænke på selv! :) ), som der vil være under det! Så meget vigtigt!! :) ellers bliver den fattige studerende meget ked af det XD
- Alkohol? Dette er ikke en alkoholfest, i må gerne tage en enkelt øl eller lign med, bare for at komme i godt humør, men ingen druk!
- Ellers: tag det gode humør med :3 Og kig længere nede, jeg holder en pre-hyggeaften aftenen før for new world gamere :P

For at kunne deltage skal i:
- Sende en pm eller skrive på denne her tråd, at i vil med.(hvis i gerne vil have egne venner med, så aftal med mig om det!)
- I får kontonr og skal sende de 30 kr til mig(45kr for dem, som tager med til pre-hyggeaften, se længere nede)
- Det ville være bedst, hvis i deler mobilnr med mig eller i såfald kan kontakte mig igennem nogle de andre, da når jeg skal hente jer, så skal jeg vide tid og hvis der nu evt er DSB-forsinkelser, som altid! :P og nej jeg har ikke god internet muligheder på min mobil, så i kan ikke bare kontakte mig over TNW pm.
- Hvis i har allergier eller andet, som er vigtigt for en vært at vide, så informerer mig selvfølgelig om det :)

Præhyggeaftenen

Dog er der for dem, især henvendt til de new world folk, som jeg allerede gamer minecraft og killing floor med, at alle jer folk, som end gamer disse to spil, i har muligheden for at joine os til en gameraften d. 30 også! :P Hvor vi kan sidde og nørde og have det mega sjovt. :)
Det koster så selvfølgelig i stedet 45 kr, som går til hygge, aftensmad, frokost og morgenmad til disse 2 overnatninger ^^

Jeg håber, at jeg både kommer til at se nye og gamle ansigter!

med venlig hilsen
mama admin
Medusa
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2561

IndlægEmne: Re: Mama Admin inviterer jer med hjem (Uofficiel new world kom sammen)   30/6/2015, 22:33

HA! jeg er på! xD altid.