Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
It's good seeing you again my dear friend - Meredith - Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
It's good seeing you again my dear friend - Meredith - Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 It's good seeing you again my dear friend - Meredith -

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Aurora
Nybegynder.
Nybegynder.
Aurora


Race : The elders/Vampire
Navn. : Aurora de Meade
Alder : 20-24 | - Old as fuck
Evner/Classes. : Influence - Hun kan få folk til at gøre præcis hvad hun vil, når hun vil og hvornår hun vil, blot ved at kigge dem i øjnene. Hun udseender et unikt feromon som gør noget ved et specielt punkt af ens hjerne modtagelig overfor inflydelse. hendes stemme skifter også loneleje, så den bliver langt mere hypnotiserende
Partner. : Nope
Slaver. : The monks are her slaves, or they're her brothers slaves
Antal indlæg : 27
Reputation : 1
Join date : 02/07/15

It's good seeing you again my dear friend - Meredith - Empty
IndlægEmne: It's good seeing you again my dear friend - Meredith -   It's good seeing you again my dear friend - Meredith - Icon_minitime3/7/2015, 11:33

Tid Klokken er langt over 23:40
Sted Meredith's lejelighed
Omgivelser Der kommer en beskrivelse af dette
Vejr vejret er ikke nær så varmt, men man vil hellere ikke beskrive det som værende koldt
Påklædning En lang elegant smuk sort kjole, et par højhælede sko

I en mørk gyde, kunne man ikke ane andet end den gurglede lyd af en hals, der blev fyldt op af blod, lyden af et luftrør der blev punkteret. I mørket kunne man se omridset at to skikkelser. Havde det ikke været for den gurglende lyd og lyden af en slubren, så ville man tro de to havde været elskende og de i den grad hyggede sig. Man havde set de to skikkelser bevæge sig ind i gyden, men tingene var helt klart ikke gået som den unge mand havde troet. han havde fundet Carmilla lændende op af en mur, hvorpå han havde forsøgt sine bedste vendinger på hende. Da hun havde udvist en smule interesse for ham, troede han straks han havde vundet sig et hurtigt knald. Dog havde Carmilla haft et helt andet kneb i ærmet. Så da de kom ind i gyden, tog det omkring to sekunder før han var presset imod muren og hun havde sine hugtænder begravet godt og grundigt ind i den bløde hud. Efter godt et par minutter, trak hun sig væk fra ham, hvorpå hun hamrede hun en anordning ind i hans brystkasse. Derpå holde hun en en flaske under åbningen. Blodet flød fint ned i flasken og i takt med den blev fyldt op, ebbede livet også ud af ham.
Hun rystede på hovedet, trak sig væk fra ham, tørte sig om munden og forlod gyden. Ved åbningen til gyden, stod to mandelige vampyr. Hun kom med en hurtig konkret ordre på et fremmede sprog, hvorpå de to action og fjernede liget. Hun smilede skævt, slikkede sin fingre rene. Flasken, var i form af en smuk vinflaske, så indholdet lignede bare en smuk rødvin. Hun havde planlagt at skulle besøge en gammel veninde, så hellere bringe noget smagfuldt med. Hun slentrede ned af gaden, med flasken i hånden. Hun gik målbevidst imod et bestemt område, og det var her hun fandt Meredith's hjem. Hun gik op af trappen ind i bygningen, hvorpå det var om at finde den helt specielle dør. Da den blev fundet, bankede hun på døren "Meredith, smukke....åben døren" Meredith var ok en af de få, som rent faktisk kunne få noget venligt frem i Carmilla, en hun faktisk ville gå så langt som at dele sit blod med. Derudover var Meredith nok også en af de meget få kvinder, som kunne kalde hende ved hendes rigtige navn, nemlig Mircalla
Tilbage til toppen Go down
Meredith
Nybegynder.
Nybegynder.
Meredith


Race : The elders
Navn. : Meredith Carmen Warlden
Alder : Krop 40 sind 500
Evner/Classes. : Hun har evnen til at se folks værste frygt og bringe dem til live. Meredith kalder den fear vision
Bosted : bor i en alt for stor lejlighed i The New Miami
Partner. : Nope
Slaver. : Nope
Evt. bemærkninger. : Hun har bygget et had for mænd, der for mange mænd der trådt hende over fødderne, så har svært ved stole på dem.
Antal indlæg : 45
Reputation : 1
Join date : 12/04/15

It's good seeing you again my dear friend - Meredith - Empty
IndlægEmne: Sv: It's good seeing you again my dear friend - Meredith -   It's good seeing you again my dear friend - Meredith - Icon_minitime3/7/2015, 12:39

Meredith havde været langt væk i tanker, faktisk havde hun ikke været udenfor dør i to dage, hun var bekymret, men det var ikke noget hun ville fortælle nogen, hun sukkede da en fært af noget hun genkendte ramte hendes næse, færten var af en hun aldrig havde troet hun skulle se igen da hun hørte den stemme som bedte hende om at åbne døren fik hun det bekræftet, hun rejste sig og gik med lette skridt hen imod døren. Hun åbende den uden tøven og betragtede hende lidt inden flyttede sig sådan at Mircalla kunne komme ind. Hun rystede lidt vantro på hovedet. Hun havde slet ikke regnet med at nogen hun holdte afville lede efter hende, faktisk så ville selv holde sig væk vis hun var den situation. Kvinden som stod foran hende var en af de eneste hun turdte stole på hun havde åbent sig op for hende og Meredith kunne være sig selv med hende. Hun stod lidt og anede ikke hvad hun skulle sige ” jeg troede ikke jeg ville se dig igen” sagde hun og for første gang længe smilte hun et smil som faktisk nåede hendes øjne. Hun bed sig svagt i læben da hun fik færten af flasken og dens indhold, hendes øjne som ellers var blå blev svagt røde. Meredith rettede svagt på hendes sorte natkjole. Havde hun vidst at hun fik besøg havde nok skiftet, men det anede hun jo ikke. Da hun færdig med at stå og tænke forsatte hun ind i stuen hvor hun havde siddet før.
Merediths lejlighed var en smule kedelig, væggene var hvide og møblerne var enten sorte eller hvide. Da hun kom tanke om flasken, rejste hun sig fandt nogle glas. Glas var det eneste hun havde af ting som mennsker også kunne bruge, hun havde ikke tallerkener for hvad skulle hun bruge det til. Hun lagde svagt sprøgende hovedet på skrå hvad lavede hun her, men det nu rart hun var kommet. Meredith smilede igen ” hvad bringer dig til min ydmyge lejlighed?” spurgte hun og hendes kolde mystiske stemme var blevet erstattet med en varm og imødekommende stemme.
Meredith brugt al den tid hun kunne på at komme på benene efter hendes møde med hendes skaber for nogle år siden,faktisk brude nok havde ledt efter Mircalla. men hun havde haft så meget at tænke på og så havde der været arbejdet. Hun arbejdede for et firma som gjorde sig i sort arbejde. hun satte sig ned igen i sofaen og lagde glassene fra sig på stuebordet.

Hun syntes det havde været alt for længe siden de sidst havde snakket sammen, men det vel hendes engen skyld. Hun lod svagt en hånd glide i gennem hendes hår det var rart at Mircalla var her, hun havde lært efter hun havde mødt Aaron at man havde brug for snakke og der ingen andre hun heller ville snakke med end Mircalla. Hun stolede ikke på mange og derfor var det også svært at åbne sig. Hun lod svagt tungen glide over hende hendes læber hvilket hun tit gjorde vis hun ville snakke, men ikke vidste hvordan hun skulle starte, men hun kunne ville så godt slået hul på bylden og få åbent op.
Tilbage til toppen Go down
Aurora
Nybegynder.
Nybegynder.
Aurora


Race : The elders/Vampire
Navn. : Aurora de Meade
Alder : 20-24 | - Old as fuck
Evner/Classes. : Influence - Hun kan få folk til at gøre præcis hvad hun vil, når hun vil og hvornår hun vil, blot ved at kigge dem i øjnene. Hun udseender et unikt feromon som gør noget ved et specielt punkt af ens hjerne modtagelig overfor inflydelse. hendes stemme skifter også loneleje, så den bliver langt mere hypnotiserende
Partner. : Nope
Slaver. : The monks are her slaves, or they're her brothers slaves
Antal indlæg : 27
Reputation : 1
Join date : 02/07/15

It's good seeing you again my dear friend - Meredith - Empty
IndlægEmne: Sv: It's good seeing you again my dear friend - Meredith -   It's good seeing you again my dear friend - Meredith - Icon_minitime3/7/2015, 13:23

Hun smilede blidt ved synet af Meredith. Hendes kære veninde, den skønne og smukke Meredit. På trods af deres høje aldersforskel, og det faktum hun selv var det ældre end vampyren foran hende, så anså Carm virkelig Meredith for en tæt veninde. Hun var hendes lille pusling, og der var mange ting hun ville gøre for hende. Som der blev gjort plads til det, trådte hun ind og modsat alle andre steder, så havde hun ikke sin kolde, magtfulde adfærd over sig nu, men det var mere den smilende og blide kvinde man så. Hun trådte ind, lagde flasken fra sig hvorpå hun slog armene omkring kvinden foran sig "Meredith min smukke, smukke Meredith jeg vil jo aldrig forlade dig og det ved du" hun gav hendes pande et blidt kys, hvorpå hun trådte væk og lukkede døren. Hun rynkede brynet ved synet af Meredith's lettere røde øjne "har du ikke taget godt af dig selv, har du slet ikke taget dig af din sult" hun lagde sin ene hånd blidt imod Meredit's kind, hvorpå hun strøg over huden med sin tommelfinger. Derpå tog hun flasken og holde den fremme "finder du nogle glas, så vi kan sidde og hygge?" spurgte hunog lagde spørgende hoved på skrå.
Hun gik stille rundt i lejeligheden, det var ikke ligefrem fordi det var det værste hun havde set, men langt fra det bedste. havde det ikke været fordi hun selv havde mange penge, så ville hun måske også leve sådan her. Dog ville hun så blot bruge sin evne til at kunne få et bedre sted. Hun hævede øjenbrynet og vendte sig om imod Meredith "jeg var i nabolaget og tænkte, at det havde været længe siden vi sidst så hinanden" forklarede hun med et lille smil. Hun kunne fornemme på Meredith, at hun havde en masse på sit hjerte, så i stedet for at vente på at hun fik hentet glassene, fandt hun dem frem selv. Derpå hælde hun blodet op i begge glassene, hun rakte det ene glas frem imod Meredith "Uh med sproget kære, jeg kan se det er ved at æde dig op. Du ved jeg elsker dig, jeg hader og se dig sådan her, så ud med det" hun tog en tår af sit blod, hvorpå hun stilte det fra sig, og igen gav sin fulde opmærksomhed imod Meredith
Tilbage til toppen Go down
Meredith
Nybegynder.
Nybegynder.
Meredith


Race : The elders
Navn. : Meredith Carmen Warlden
Alder : Krop 40 sind 500
Evner/Classes. : Hun har evnen til at se folks værste frygt og bringe dem til live. Meredith kalder den fear vision
Bosted : bor i en alt for stor lejlighed i The New Miami
Partner. : Nope
Slaver. : Nope
Evt. bemærkninger. : Hun har bygget et had for mænd, der for mange mænd der trådt hende over fødderne, så har svært ved stole på dem.
Antal indlæg : 45
Reputation : 1
Join date : 12/04/15

It's good seeing you again my dear friend - Meredith - Empty
IndlægEmne: Sv: It's good seeing you again my dear friend - Meredith -   It's good seeing you again my dear friend - Meredith - Icon_minitime3/7/2015, 14:16

Hun sad lidt betragtede loftet imens hun tænkte over det ” du ved jeg.. jo altså” hvorfor blev hun nervøs hun skar svagt en grimasse hvor hun dog følte sig som et barn lige nu, det var tydeligt at den anden kendte hende ret godt og hun kunne ikke skjule det ” min skarber leder efter mig” sagde hun og trak vejret tungt, han havde fundet hende par gange, men det altid lykkedes hende at at komme væk også selv efter at han havde fanget hende. Hun bed sig svagt i læben igen inden lod sit blik falde på Mircalla ” jeg vil ikke tilbage, men jeg ved heller ikke hvad skal gøre vis han finder min lejlighed” sagde hun og man kunne svagt ane frygten i hendes øjne, hendes skaber var den eneste hun sådan rigtigt frygtede det var også derfor hun havde lukket fuldstændig ned inden hun havde mødt sin eneste ven. Nu havde hun vel to vis man kunne tælle Aaron med, men forskellen på ham og Mircalla var at selvom at han havde robotdele så var han stadig levende og havde blod til at køre rundt i kroppen og hendes skaber skulle nok finde en måde at gøre en ende på ham vis han nærmede sig. Hun ville heller ikke forlade New Miami for hun var glad for stedet og der var rigt med muligheder for mad, vis ikke det var fordi hun var begravet i tanker ligesom hun havde været de to sidst dage. Hun havde virklig troet at denne gang ville han lade hende være, men selvfølgelig ville han ikke det, det eneste han lavede var ødelægge hendes liv. Hun lod igen tungen glide henover sine læber imens hun kørte hænderne ned over hendes lår.
Hun burde ikke blande sin ven ind i detter her for det gjorde også Mircalla til mål og hun ville ikke kunne bære vis der skete hende noget ” jeg har ikke været ude at jage fordi jeg har tænkt” svarede hun stille, det var ikke hele sandheden, men det meste af den. Mircalla behøvede ikke at vide at hun var bange lige pt for gå ud for en dør, fordi hun havde hørt nogen snakke om nogen og på den måde de havde forklaret det på kunne godt få det til at lyde som hendes skarber Meredith var sikker på det var han de havde snakkket om.

Meredith ånede lettet op det var rart at få snakket og det var rart at have hendes aller bedste ven tilbage, hun håbede lidt at hun blev længe så de kunne være sammen. Hun havde savnet hende meget. Hun stoppede rakte ud efter glasset med blod. Hun tog en tår af glasset og den røde væske som løb ned igemmen hendes hals var dejlig, hun havde ikke vidst at det kunne smage så godt efter en to dags pause, det følte så dejligt og unbeskivrligt og det næsten svært ikke at tømme hele glasset, men hun var jo en fin dame,tømme et helt glas ville være dumt, hun stilte den på bordet og smilede igen ” jeg er så glad for du her, har virkelig savnet dig” sagde og mente det, næste ganng skulle der ikke gå så lang tid imellem det ville hun love sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Aurora
Nybegynder.
Nybegynder.
Aurora


Race : The elders/Vampire
Navn. : Aurora de Meade
Alder : 20-24 | - Old as fuck
Evner/Classes. : Influence - Hun kan få folk til at gøre præcis hvad hun vil, når hun vil og hvornår hun vil, blot ved at kigge dem i øjnene. Hun udseender et unikt feromon som gør noget ved et specielt punkt af ens hjerne modtagelig overfor inflydelse. hendes stemme skifter også loneleje, så den bliver langt mere hypnotiserende
Partner. : Nope
Slaver. : The monks are her slaves, or they're her brothers slaves
Antal indlæg : 27
Reputation : 1
Join date : 02/07/15

It's good seeing you again my dear friend - Meredith - Empty
IndlægEmne: Sv: It's good seeing you again my dear friend - Meredith -   It's good seeing you again my dear friend - Meredith - Icon_minitime3/7/2015, 15:41

Hun satte sig ned ved siden af hende, hvorpå hun lagde benet over kors. Hun holde stadigvæk sin glas i hånden, alt i mens hun lyttede til hvad hun sagde. Dog da snakken kom om hendes skaber, sukkede hun. Michael var og ville altid være hendes største fejl. Hun fortrød virkelig at havde skabt ham, men det gav hende samtidig muligheden for at møde Meredith, som hun blev utrolig gode venner med. Hun lagde glasset fra sig, hvorpå hun lagde en blid hånd på hendes skulder "Du mødte Michael, jeg..." hun havde ikke rigtig nogen ord, der var ikke ord til at beskrive hvor stor en idiot Michael var. Hun rystede på hovedet "Du skal ikke tilbage, bare rolig Mer du kommer ikke tilbage til ham. Jeg skal nok sørge for det, han er måske et røvhul, men jeg vil altid være hans skaber og derfor kan jeg da på nogen punkter styre på ham" båndet mellem skaberen og den skabte vampyr, ville altid være helligt og der skulle meget til for at bryde det. Ganske vidst kom der nogle bånd som var anderledes, alle regler havde jo en undtagelse og Meredith var et tydeligt eksempel på denne undtagelse. Hun lagde sine arme omkring sin veninde, og trak hende blidt ind til sig, så de nærmest sad og puttede. Carmilla havde aldrig været den bedste til at vise omsorg, men i det mindste overfor Meredith gjorde hun da et forsøg, og dette var blot et af dem. Hun strøg hende blidt igennem håret "Hvad med du kommer hjem til mig, kun for et par dae også hjælper jeg dig på benene igen. Jeg ved godt du holder af denne by, men jeg vil ikke se min eneste veninde, min elskede Meredith visne væk fordi hun ikke kan jage. Kom med mig hjem, jeg hjælper dig på benene, også finder vi ud af hvad pokker vi skal gøre af Michael" Modsat andre, så gav hun Meredith et valg, hun ville altid give Meredith valget. Hun strøg fortsat sin elskede veninde igennem håret. Hun trykkede hende ind imod sig og smilede "jeg har også savnet dig min smukke kære Meredith" hun nussede hende ned af armen
Tilbage til toppen Go down
Meredith
Nybegynder.
Nybegynder.
Meredith


Race : The elders
Navn. : Meredith Carmen Warlden
Alder : Krop 40 sind 500
Evner/Classes. : Hun har evnen til at se folks værste frygt og bringe dem til live. Meredith kalder den fear vision
Bosted : bor i en alt for stor lejlighed i The New Miami
Partner. : Nope
Slaver. : Nope
Evt. bemærkninger. : Hun har bygget et had for mænd, der for mange mænd der trådt hende over fødderne, så har svært ved stole på dem.
Antal indlæg : 45
Reputation : 1
Join date : 12/04/15

It's good seeing you again my dear friend - Meredith - Empty
IndlægEmne: Sv: It's good seeing you again my dear friend - Meredith -   It's good seeing you again my dear friend - Meredith - Icon_minitime3/7/2015, 19:33

Hendes ord var betryggende Meredith stolede blindt på det hun sagde og ville gladligt ligge sit liv i hendes hænder, et svagt smil som ikke nåede hendes øjne som var kendetegnet for Meredith bredte sig over hendes læber, men det blev smule større da hun blev omfavnet af Mircalla hvad skulle hun gøre uden hende. Faktisk havde hun troet at hun havde mistet det. Det kom bag på hende hvor meget hun egentlig havde savnet dette nærvær, hun respekterede denne kvinde på en anden måde end hun gjorde ved andre, det var ikke sikkert hun vidste det, men hun havde givet Meredith en mening med sit liv som vampyr og det var ikke så slemt når hun var omkring hende. Det var rart bare at kunne være sig selv og få lov til lukke følelser ud. Hun vidste at vis ikke der blev gjort noget skulle hun flygte fra sted til sted og det havde hun ikke lyst til faktisk vis kunne havde hun for længe siden banke ham tilbage til det hul han kom fra, men han både stærkere end hende fysisk, men også psykisk, desuden hjalp hans evne også meget. Der hun spurgte til hun ikke ville med hende hjem vidste hun ikke helt hvad skulle svare og der gik lidt inden sagde noget og igen lod hun tungen glide i sin bane hen over læberne det var tydeligt at hun var en smule presset hun havde på en måde ikke lyst til forlade sin lejlighed, men hun tænkte også på sit job. Hun gik alligevel på arbejde som det passede hende. ” det vil jeg gerne” sagde hun og puttede sig tæt ind til hende, hun nikkede svagt det nok bedst at tage med hende, hun var jo hans skaber ” hvorfor forvandlede du ham?” spurgte hun forsigtigt, hun ville egentlig gerne vide hvad der havde drevet hende til at forvandle den mand som havde dræbt hendes lille familie. Hun var vred på Mircalla over at gjort det hun bare nysrrig.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





It's good seeing you again my dear friend - Meredith - Empty
IndlægEmne: Sv: It's good seeing you again my dear friend - Meredith -   It's good seeing you again my dear friend - Meredith - Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
It's good seeing you again my dear friend - Meredith -
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Why are you doing this to me? - (Meredith ) -
» welcome back my dear //Gwendoline//
» harmless monster - Meredith & Kane
» Circus... Well dear sir and madam.. it's a double meaning (Dust + Amber)
» Regs ~ A new friend?

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Miami (Staten Florida) :: Miami :: New Miami-
Gå til: