IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Ny i Vegas ~Mordecai

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Eithan
Nybegynder.
Nybegynder.

Race : Skytsengel
Navn. : Eithan Easifat Shatawia
Alder : 1400. 19 menneskeår
Evner/Classes. : Umbra niveau 3
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : Ingen. Endnu.
Slaver. : Nej
Evt. bemærkninger. : Min fortid er mørk. Tør du kende den?
Antal indlæg : 162

IndlægEmne: Ny i Vegas ~Mordecai   9/7/2015, 16:25

Dato: 3 December
Dag: Onsdag
Tid: 14.04
Sted: Inde i gågaden i Las Vegas
Omgivelser: Åbne og fyldt med julesager

Dagen er køligere end den var i går. Eithan sidder på en bænk med hænder begravet i sine lommer. Hans dogtag hænger under hans T-shirt. Hans lange lyse hår hænger løst om hans skuldre. Alle byens lyde er ham ikke bekendt. Han er vant til at leve alene, men nogle mennesker brændte hans hytte ned. Det er et stykke tid siden han sidst har spist, men nægter at tigge eller stjæle. Hans hætte er trukket op. Et horn lyder og en lastbil undgår lige at ramme en mand på vej ind i en gyde. Han ser en par går ned af gaden med deres børn. Han kan se mange der er ude på juleindkøb med deres familier og venner. Eithan rejser sig op og strækker sig. Han burde nok snart tage videre. Han tager sin taske med billeder og lidt tøj. Det er alt hvad han har tilbage. Han bevæger sig ned af gaden med et tungt hjerte. Hans støvler bevæger sig lydløst over fliserne. Vinduerne er fyldt med ilbud. Tøj til halvpris. Brunkager og pebbernødder for 9 dollars. Han tjekker sine lomme for penge og sukker. 11 dollars er ikke nok. Han er en dreng i voksealderen. Han glemmer at se sig for og kommer til at gå ind i en lygtepæl. "Avs." mumler han og gnubber sit hoved, men fortsætter. Han kommer forbi et børnehjem og ser på det. Det ser hyggeligt ud. Ude foran er børn der leger og griner. Eithan kan ikke rive sit blik fra dem. "Du kan ikke fange mig." griner pige på 11. De andre jagter hende og smil bryder ud på hans læber.
Tilbage til toppen Go down
Mordecai
Nybegynder.
Nybegynder.

Race : angel
Navn. : Mordecai Livingstone
Alder : ligner en på 27 men er 5000 år gammel
Evner/Classes. : pyromancy
Tilhørende klan. : not any more
Partner. : none
Slaver. : not in a million years
Evt. bemærkninger. : get out
Antal indlæg : 25

IndlægEmne: Re: Ny i Vegas ~Mordecai   10/7/2015, 20:09

Mordecai Barrista Livingstone, en engel med en soldats baggrund. Nu var han lederen af et roligt og nogen ville kalde det et kedeligt børnehjem, han havde en stok da han havde en gammel skade i benet. Han stod i sit kontor og så ud på plænen foran det store gamle hus. Det var på den anden sal af det gamle hus. De fleste ansatte boede på den anden sal, men hans kontor var anderledes, det var mere en lejlighed end et normalt kontor, der hang tre våben på vægen: et sværd, en hammer og et spyd, de hang på et skjold fra lang tid tilbage. Han gik ned af trapperne og ud på gaden da en mand kom op af opgangen til hans hus "DINE RÅDNE UNGER HAR STJÅLET FRA MIG" manden var så vred at Mordecai kunne se at han var begyndt at fråde om munden "jeg forsikre dig om at der aldrig har været og aldrig vil være nogen af mine børn der har stjålet noget" han smilede til manden, hans syd stats accent nærmest sang den mange gange gentagede sætning. Manden var en ond udseende gammel mand, på omkring 40 måske. Han slyngede sin knytnæve efter Mortecai med et vredt smil. Mortecai smilede roligt og bevægede sig meget adræt uden om roligt og bankede sin stok ind i mandens mave og han sank til jorden "beklager Skip" han så på manden med et roligt blik.
Eithan
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Ny i Vegas ~Mordecai   10/7/2015, 21:46

En kølig vinden griber fat i Eithans hår og blæser det ind i hovedet på ham. Ban ryster det væk og ser på skiltet les-et-eller-andet. Han trækker på skuldrene og ser ind i bygningen. Ser hurtigt ned af gaden og fortsætter hen til en bænk. Han tager en blok frem samt en kuglepen. Han skriver hurtigt navnet på børnehjemmet ned og putter det tilbage i lommen. En hund gør et stykke nede af gaden og han ser hen. En ung mand, måske først i tyverne, leger med en stor schæfer. "Kom så Maxsu." siger manden. "Undskyld." siger en lille stemme. Eithan ser på en lille dreng. "Hvem er du?" Eithan hæver et øjenbryn. "Hvad ville din far sige til at du snakker med fremmed?" "Ingenting. Han er død. Men hr. Mordecia ville nok fraråde os det." Eithan ryster på hovedet. Unger nu til dags. Han rejser sig og børster sine bukser af. Vender sig om for at gå.
Mordecai
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Ny i Vegas ~Mordecai   10/7/2015, 22:07

da manden ved navn Skip havde forladt så han ud på gaden hvor en mand snakkede med en modig dreng ved navn af Scottie "Scottie hvad har jeg sagt om at snakke med folk uden at snakke med mig først, har du nu stukket af igen" hans stemme var ikke vred eller fordømmende, den var blid og venlig, drengen vendte rundt som om han havde set et spøgelse "ja Sir. Jeg skal nok prøve og lade være med det en anden gang" Mordecai lod sine fingre rode drengens hår "jeg trode ikke på dig sidste gang og det gør jeg heller ikke denne gang, bare husk at ikke alle mennesker er glade for at snakke med børn" Drengen smilede til Mordecai og løb afsted før han vendte sig om og så på de to mænd der nu stod alene og vinkede. Mordecai vinkede en enkelt gang før han vendte sig rundt "det er ikke tit jeg får besøg af engle her omkring, hvad skyldes æren?" han var ikke videre venlig men stadig en høflig tone der brummede sammen med den gamle sydstats accent.
Eithan
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Ny i Vegas ~Mordecai   10/7/2015, 22:16

Eithan snurrer rundt og ser en mand. Underkæben rør næsten jorden, men fatter sig hurtigt. "Jeg er en rejsende. Ingen faste steder. Ingen at gå til. Jeg må gå ud fra at du også er en?" siger han og trækker på skuldrene. Han studerer den anden engel. Må være 5000 år, plus minus et par stykker måske. Beklædt også. "Jeg hedder Eithan. Eithan Stormer. Skytsengel." siger han og skraber med fødderne i jorden. "Arbejder du derinde?" spørger han og peger mod børnehjemmet. Et jubelskrig fanger hans opmærksomhed og skæver hen til ungerne. Han savner sine søskende. Både ældre og yngre. Lukker øjne kort og åbner dem så igen. "Søde unger." mumler Eithan med et skævt smil.
Mordecai
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Ny i Vegas ~Mordecai   10/7/2015, 22:36

Mordecai kunne ikke lade være med at grine af den skævt smilende skyts engel foran ham "du ved... jeg har klynget pædofile op der smilede sådan der" han sagde det i en jokende tone før han vendte sig til ham med et smil "de er meget rare, men mange af dem har store problemer. Jeg prøver at hjælpe dem så godt jeg kan" hans smil var varmt før der var noget der slog ham "mit navn er Mordecai Barrista Livingstone, ex jæger af mørke krafter på jorden. Nuværende forstander for Les pauvres âmes børnehjem" han så på drengen foran ham, det var den bedste måde at beskrive hvad han lignede "kom med grønskolling, jeg har et tilbud til dig" han smilede roligt til ham før han vendte rundt og begyndte at humpe tilbage til hans hus.
Eithan
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Ny i Vegas ~Mordecai   10/7/2015, 22:51

Eithan følger efter nysgerrigt. Da de når ind kan ikke lade være med at se sig om. "Wow."  Stedet er hyggeligt. "Hvor mange bor der her?" mumler han og følger tæt efter den ældre engel.  En eks kriger. Dem mødte han aldrig. "Og hvordan blev du så leder for dette sted?" spørger Eithan med en stemme fuld af nysgerrighed. Han rækker bagom og samler sit hår i en hestehale. Der er mange dufte og lyde. Hans blik farer rundt.
Mordecai
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Ny i Vegas ~Mordecai   13/7/2015, 21:50

han så hen over skulderen på drengen "19 børn og 5 ansatte" han humpede videre på hans dårlige ben med støtte fra sin stok. Det var ikke fordi han havde total brug for den men det var utroligt smertefuldt ikke at gå med den "Det er meget godt at have kontakter knægt" han smilede bedrevidende "da krigen sluttede satte jeg mig for at hjælpe igen, bare på en anden måde" han smilede da de kom til hans kontor. Det var et stort rum med mange forskellige minder men det mest iøjefaldende var de tre våben der hang på væggen, en katana, en kårre og en krigshammer. Mordecai gik roligt forbi dem og lod roligt sine fingre glide hen over dem før han satte sig bag sit bord "sid ned knægt" han smilede venligt mens han selv satte sig til rette "jeg mangler en mand da en af mine forvaltere har sagt op" hans stemme var lidt mere hård når han snakkede forretning.
Eithan
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Ny i Vegas ~Mordecai   16/7/2015, 11:51

Eithan sætter sig. "En forvalter?" Han læner sig fremover. Han ser på Mordecai. "I min unge alder?" Det er sjældent at en så ung får en stilling. Hans blik farer rundt. Han ser våbene og blikket hviler på katanaen. Gamle våben. "Sikkert brugt i krig?" tænker han.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Ny i Vegas ~Mordecai   

Ny i Vegas ~Mordecai
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1