IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

what brings you at this hour? (Phoenix)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Mordecai
Nybegynder.
Nybegynder.

Race : angel
Navn. : Mordecai Livingstone
Alder : ligner en på 27 men er 5000 år gammel
Evner/Classes. : pyromancy
Tilhørende klan. : not any more
Partner. : none
Slaver. : not in a million years
Evt. bemærkninger. : get out
Antal indlæg : 25

IndlægEmne: what brings you at this hour? (Phoenix)   10/7/2015, 23:09

S: Vegas hylden ulv
T: 01.00
O: masser af gæster der prøver at få deres sidste drinks før "last call", et par bartendere bag disken og et fyldt danse gulv
V: stjerneklart
P: hvid skjorte med et løst siddende slips og et par sorte jeans, et par øre propper i ørene og sorte fløjls hansker

Mordecais hænder var næsten som en skygge der gled hen over forskellige flasker for at finde de rigtige,det var ikke sådan han normalt arbejdede men når der var så mange havde han ikke tid til at blære sig. Dog fik han stadig sine kolleger til at se til siden uden at tænke over det, det var ikke fordi han overnaturligt hurtig, han var bare trænet. Han fik dog stadig sat en hver drink bestilt på disken uden at spilde det mindste. Han fik rigligt drikke penge selv om han ikke underholdte mere, tidligere havde han jongleret lidt med mixere bare for sjov. Der var vidst stadig lidt drenge røv i ham der kunne lide at blære sig. Han fik tyndet ud i de mange der var ved at bestille inden vi lukkede baren.
Tilbage til toppen Go down
Phoenix
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : The best Pilot.(Militær Militsen) .
Race : Varulv
Navn. : Phoenix eller Pyra
Alder : 18
Evner/Classes. : Ild frugten (Se i profilen), wolf out (se profilen)
Partner. : Hvad skal jeg med sådan en?
Evt. bemærkninger. : En enspænder med et twist
Antal indlæg : 2638

IndlægEmne: Re: what brings you at this hour? (Phoenix)   10/7/2015, 23:34

Tøj: rød stram kjole med orange sten, og sorte stiletter. Håret er sat i en blid fletning.

Phoenix stod henne i døren og betragtede hendes personale. Normalt hyrede hun kun ulve til at stå bag baren, men denne fyr var undtagelsen.
Hun havde hele aftenen gået rundt på gulvet, lidt i baren, og serveret for VIP-gæsterne. Faktisk var hun over det hele, hele tiden, men noget fangede hendes opmærksomhed. Fyren som stod i baren var dygtig ja, men noget af en blærerøv var han vidst også… men gæsterne kunne lide det, og gav godt for lidt ekstra.
Phoenix var ung. Ikke mere end 16 år, og alligevel var hun Alpha, og klub ejer. Roligt sukkede hun da klokken nærmedes sig 01.15 og hun tændte for lyset. ”Få jeres fest glade numser ud på gaden!” råbte hun grinene og satte en skrub af sang på.
Folk drak resten af deres drinks, betalte og skred ud for at finde et nyt sted at feste videre.

Da de sidste var gået smækkede hun døren og smed de høje stiletter. ”Det gør du ikke en anden gang, Phoenix.” mumlede hun for sig selv og gik hen til disken. ”blærebuks. Stik mig lige vodkaen.” grinede hun og så på ham med et venligt smil. ”noget skal dæmpe mine fod smerter.” mumlede hun og hørte en lille latter slippe fra de andre bartendere.

Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: what brings you at this hour? (Phoenix)   10/7/2015, 23:46

det kan være de andre fandt det sjovt at hun havde fod smerter men Mordecai Barrista Lvingstone var en svær nød at knække, han smilede venligt og rakte hende flasken, dog med en let bevægelse i hånden vendte han den rundt og trak den tilbage, han så hende dybt i øjnene mens han blandede hende en vodka martini før han til sidst tog en slurk og holdt den i munden og... hvis de mænd der stod om ham havde kigget nærmere ville de ikke sige at han havde taget en lighter frem fra sin lomme mens ild sprøjtede fra hans tommeltot og dansede og spredte sig som han sprøjtede alkohol ud i luften, ilden spredte sig ikke ud over det, den faldt ikke den blev der bare før den imploderede ind i Mordecais mund og med et lille host foldede han en rose ud af hans mund, en lille illusion han havde lært af harry hudini da de havde mødtes, ilden var hans eget vare mærke, men resten var intet andet en et simpelt trik som selv nybegyndere lærte "tada, en lille vodka martini, og en rose til chef damen der holdt mig oppe til 1.15 om natten for at drikke ustyrlige unge fulde" for en gang skyld sagde han noget, det var første gang i aften og han kunne se de andres overraskelse over at han rent faktisk havde en gammel sydstats accent.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: what brings you at this hour? (Phoenix)   11/7/2015, 00:01

Da han begyndte at mixe overvejede hun om det var et billigt trick, eller om han rent nfaktisk gik efter noget mere end bare en lønforhøjelse.
Et smil så venligt som ilden var smuk, stod hen over hendes læber da han fik ilden til at bluse op. ”så smuk.” mumlede hun for sig selv med et fjernt blik i øjnene.
”ildens magt,
ildens kræft,
ilden sig danse smuk,
I min egen pagt.
Oh skønheden i orange klædt
Lader mig forfør
Til de åbne døre.
Til jeg igen genopstår,
Og igen forgår.” mumlede hun og snuppede vodka matinien. ”hvis du skal konkurrere med ild, har du tabt på forhånd til mig.” grinede hun og gik hen DJ’en, viftede ham væk, og satte noget rolig musik på. ”Få glasne væk, fjern… det i nu finder og lad os komme hjem… Fordi jeg er træt, eller.. det er jeg egentlig ikke…” hun hoppede ned fra pulten og kiggede ud på dansegulvet. ”kan jeg snakke med dig blærebuks?” drillede hun og drejede rundt så perlerne på hendes tøj glimtede i lidens farver.

Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: what brings you at this hour? (Phoenix)   11/7/2015, 00:27

den rolige Mordecai kunne ikke lade være med at give et lille grin ved hendes bemærkning. Hans flammer stammede ikke fra ham selv måske... men han havde brugt dem så længe at de føltes som en del af ham. Da hun havde hoppet ned fra scenen kunne han ikke lade være med at krympe sig under sit nye kæle navn... så hun havde kigget på ham. Han hadede at han havde blæret sig sådan men her var drikkepengene en mands brød på bordet, og det var ikke fordi det var kedeligt bare at servere øl fra en tab der ledte til en stor tønde øl i "the broken horn" ved hans hjem.

Han fulgte efter hende roligt nogle af de andre arbejdere gav nogle små "uuuuh" og "uh oh" for ikke at glemme en der sagde "han bliver til fransk toast" han havde spist rigeligt af den slags mad til at vide han ikke havde løst til at dele deres skæbne, hverken bogstaveligt eller ikke. Han satte sig i en sofa der var der "hvad så boss, hvis du vil tygge lidt på mig for at blære mig og stjæle af dine penge med mine generøse drikke penge kan vi finde ud af noget" han havde et roligt smil der klædte hans ansigt langt bedre end hans seriøse og koncentrerede ansigt fra før.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: what brings you at this hour? (Phoenix)   11/7/2015, 12:37

Hun rystede på hovedet over de andre ansatte og smed et ulvegrin over mod dem. ”Bare vent, i kan ikke genkende ham når han kommer tilbage.” sagde hun lusket.
Efter at han havde sat sig i sofaen, så hun væk og lyttede til hans snak. ”hvis du har stjålet fra mig, kommer det til at gå ud over dig selv.” roligt begyndte hun at gå frem og tilbage hen over gulvet. ”men det jeg faktisk gerne vil tale med dig om, er din måde at lavet et show for vores gæster,” med en rolig bevægelse i sin hånd, lavede hun en lille flamme. ”du skal lære en eller to af de unge ansatte at junglerne, med flaskerne. Sådan vil vi få mere omtale, og give gæsterne en oplevelse de sent vil glemme.” flammen forsvandt i hendes hånd og hun så på ham med et roligt smil. ”hvis du er på hører der en lille lønforhøjelse med.” et bredt smil stod om hendes læber da hun ventede på hans svar.

Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: what brings you at this hour? (Phoenix)   11/7/2015, 13:44

han så på Phoenix og hendes tilbud, hans hånd løftede sig i fem sekunder til sin hage og gned den lidt mens han tænkte over det "niks" han så på hende med rolige øjne "jeg har ingen planer om at blive her alligevel, det her var en tjeneste for en gammel ven" han så på hende roligt "hvis dine bartendere vil lære det må de gå ind i det. Grunden til jeg kan er fordi jeg syntes det er sjovt, ikke fordi det bringer flere kunder til" han så på hende stadig roligt som altid "jeg bliver et sted hvor jeg heller ikke behøves de her" han trak øre propperne ud af sine øre "du er god nok, men den her scene er for en der er mindst 4000 år yngre end mig han så på hende og fandt en gammel pibe frem fra sin lomme og proppede lidt tobak i den "hvis du ikke har noget i mod det" uden svar fandt han en tændstik og strøj den langs sit bukseben og lod den svæve over piben hvor han sugede ilden ned så den tændte tobakken før han slukkede tændstikken "det her sted er ikke for mig, jeg nyder at høre mine egne tanker og stanken af røg i møblerne" han snakkede om den bar han normalt arbejdede på i weekenderne "the broken horn". Han tog et langt sug af sin pibe og lod røgen glide ud i luften som han pustede ud.
Phoenix
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: what brings you at this hour? (Phoenix)   11/7/2015, 14:03

Hun så roligt på ham selvom det var en overraskelse at han ikke ville. ”det må du da selvom blærebuks.” grinede hun og vente sig om, imens han snakkede. ”hvem afløste du?” spurgte hun knurrende og mærkede vreden stige i hendes krop.
”yngre? Det kan du have ret i, bevingede fugl.” grinte hun sarkastisk. At snøre Phoenix var en virkelig dum idé, at gå bag hendes ryg var dog værre i endnu højere grad.
Hun skulle faktisk til at sige nej, da han tændte piben. Det slog klik for hende og små gnister fløj væk fra hende. ”jeg har ikke ret meget tilovers for små højrøvede englebasser, og slet ikke for en som dig.” en flamme stod tændt over hans pibe, roligt knipsede hun og pibens spids begyndte at brænde. ”Desuden må du ikke ryge her.” med et knips mere åd ilden piben og asken stod klar.
”at irritere en djævel er en virkelig dum ting.” sagde hun og begyndte at gå væk fra ham. ”des uden er konkurrenter ikke velkommen her.” sagde hun grinene og fortsatte hen mod døren. ”kom i sving!” råbte hun af de ulve der stod og måbede. Folk for hen på deres poster og begyndte at gøre rent.
En svag ild opløste båndet i hendes fletning, og de hvide lokker dansede af dæmonisk ild. Den hvide farve blev erstattet af orange og røde farver. Hvis man ikke vidste bedre skulle man næsten tro hun var datter af djævlen, men selvfølgelig… hun holdte kortene tæt på kroppen… lige til det slog klik i hvert fald.

Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: what brings you at this hour? (Phoenix)   11/7/2015, 14:17

Han grinte højt og længe, flammerne der havde danset om hans pibe forvandlede sig hurtigt til en slange og til sidst forsvandt ind i hans mund "tro mig, jeg er langt anderledes end de andre engle, for det første er jeg heller ikke meget glad for dem" han så på sit ur og så på asken "det var min yndlings pibe..." han så på hende "og hvad angår dig Phoenix, varulve Alpha, evne oprindelse ukendt" han rejste sig op i sine 194 centimeters højde mens han remsede op hvad han vidste om hende "var du grunden til jeg tog det her job" han gav hende et charmerende smil før han fortsatte "du ved ikke hvem jeg er så lad mig præsentere mig ordenligt" han mumlede noget på et sprog ingen snakkede mere og ild dansede rundt om ham lidt "jeg er Mordecai barrista Livingstone, forstander for Les pauves âmes børnehjem" han smilede til hende "det her var noget jeg gjorde for en der kom ind og betalte mig kontant for at tage jobbet her, og nu går jeg tilbage til mine børn og min rolige eksistens" flammerne døde igen og kun små blink af det var tilbage "flot lys show dog, længe siden jeg har set det" han smilede til hende roligt og venligt.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: what brings you at this hour? (Phoenix)   

what brings you at this hour? (Phoenix)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1