IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

Hey I know you~Shadow

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Eithan
Nybegynder.
Nybegynder.

Race : Skytsengel
Navn. : Eithan Easifat Shatawia
Alder : 1400. 19 menneskeår
Evner/Classes. : Umbra niveau 3
Tilhørende klan. : Ingen
Partner. : Ingen. Endnu.
Slaver. : Nej
Evt. bemærkninger. : Min fortid er mørk. Tør du kende den?
Antal indlæg : 162

IndlægEmne: Hey I know you~Shadow   17/7/2015, 20:52

Dato: 14 maj
Dag: Tirsdag
Tid: 19.23
Sted: Langs betonmuren uden for byen.
Omgivelser: Krat og træer med gammelt ragelse hist og her

En ung Skytsengel går uden for byen Las Vegas med hænderne begravet i lommerne. Hans lange lyse hår samlet i en hestehale og øjnene slørede som om han er væk i sine egne tanker. Eithan Stormer er hans navn.

Omkring flyver der fugle og rådyr går og græsser omkring på sletten. Blomster er nu i fuld flor og alt er grønt. Dette er et af de sjældne tidspunkter hvor han kan nyde jorden. Naturen.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
Nybegynder.
Nybegynder.

Race : vampyr
Navn. : Shadow
Alder : 19 år :: 100 år
Bosted : Der hun kan finde et sted hvor solen ikke kan komme ind om dagen.
Partner. : ingen endnu
Slaver. : nope
Antal indlæg : 12

IndlægEmne: Re: Hey I know you~Shadow   19/7/2015, 00:50

Det var aften, og solen var heldigvis gået ned. Shadow, en meget ung vampyr, kom gående stille. Hun var sulten, og havde ikke lært at styre sin sult endnu, så hun vil let kunne angribe folk og skade dem, selvom hun egentlig ikke vil det. Hun måtte lære en måde at kunne holde sin sult i ave på, men hvordan? Hun anede det ikke. Mens hun gik der for sig selv, ramte en fært hende. Det duftede som en engel. Hun vidste at deres blod skulle være virkelig lækkert, men hun havde aldrig smagt noget før. Fristelsen efter blod blev for stor for hende, og hun løb hurtigt og lydløst mod kilden til denne fantastiske duft. Hun så lidt efter en skikkelse med langt hår som var sat op i en hestehale, men da hun kom bag fra, kunne hun ikke se om det var en mand eller kvinde, men hun var også lige glad. Hun var sulten, og hendes øjne var let røde. Hun sneg sig tættere mod ham helt lydløst, og var nu meget tæt på, da hun sprang på ham, og fik ham væltet ned i græsset med hende ovenpå, med mindre han havde nået at flytte sig i sidste øje blik. I så falde vil hun bare stå og se lige på ham med sine let røde øjne, som blev mere og mere røde nu længere der gik inden hun fik blod. Hun vil ikke kunne genkende ham i den tilstand hun var i nu, selvom hun egentlig burde vide nøjagtig hvem han var.
Eithan
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Hey I know you~Shadow   19/7/2015, 08:03

Da han bliver væltet omkuld snerrer Eithan voldsomt. Han ligger fuldstændig stille i græsset og ser op på en ung hunvampyr. En han kendte. "Jeg kender dig!" gisper han og skubber hende af sig. Nej, nej, nej. Noget måtte være sket. Han kender, undskyldt, kendte hende da hun var menneske. "Shadow?"
Shadow
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Hey I know you~Shadow   19/7/2015, 10:41

Hun smilede over sig selv da det lykkedes hende at vælde sit bytte omkuld. Da han snerrede af hende så hun bare lige på ham med et roligt blik. Hans snerren rørte hende ikke rigtig. Hun snerrede tilbage og viste tænder, men tøvede da han sagde han kendte hende. Gjorde han virkelig det? Hun blev skubbet af ham, og landede på græsset. Da han siger hendes navn, snapper hun efter vejret og bider sig selv i læben. "Hvem?" Hun ligger hovedet på skrå, og prøver at tænke sig om, men kan ikke huske hvem han lige er da hun er for sulten til at tænke. Hun hvæser af ham.
Eithan
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Hey I know you~Shadow   19/7/2015, 10:45

"Det er mig. Eithan." siger han og rejser sig op. Han spreder sine vinger ud i forsvar. Hans knurrer dybt og spænder sine benmuskler. Klar til at sætte af. Han kunne ikke tro det. Der er gået flere hundrede år siden han sidst har set hende. "Vi kendte hinanden. Da vi mødte hinanden i Rom. Jeg havde kortere hår og gik en rustning." siger han og holder hænderne op.
Shadow
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Hey I know you~Shadow   19/7/2015, 13:11

Eithan? Navnet sire hende et eller andet, men hun er ikke lige helt sikker. Hun prøver at undertrygge sin tørst ved at tage dybe indåndinger, og det hjælper en smule. Hun ved ikke om hun skal blive siddende eller springe på ham, for hun er stadig sulten, men hun vælger at blive siddende i græsset og betragte englen hun burde kende. Rom? De mødtes i Rom? Hun prøvede at huske det, og en vag erindring kom til hende. "Eithan?" mumlede hun stille og så ned, men så så op på ham. "Undskyld men jeg er virkelig sulten" sagde hun med et halvpint udtryk, da det var meget svært at undertrykke sin blodtræng for hende.
Eithan
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Hey I know you~Shadow   19/7/2015, 22:07

"Det kan jeg se og mærke." mumler han og holder sig på en passende afstand. "Hvornår har du sidst 'spist'." spørger han og ser undersøgende på hende. Han glemmer alt omkring dem og holder hele sin opmærksomhed mod hende.
Shadow
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Hey I know you~Shadow   19/7/2015, 22:13

Hun smilede stille og undskyldende. "Øm forleden nat var det vist, men bliver hurtig sulten. Ingen har lært mig at holde min tørst i ave, undskyld." sir hun stille, og ser sig om. Hun er virkelig sulten, og vil ha noget at spise snart. Hun aner ikke hvor længe hun kan holde sulten her ud, og det driver hende nærmest til vanvid.
Eithan
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Hey I know you~Shadow   19/7/2015, 22:20

"Har du prøvet at lede efter akoliholier? Eller på sindssyge-anstalten? Dem er der nok ikke mange der ville savne." siger han og går rundt om hende. "Du ligner dig selv. Jeg husker dig tydeligt. Jeg stod i en af pavesoldats-rustning. Og du...." Han ryster på hovedet. Svært ved at få sat ord på det. "Du var datter af en højtstående fyrstefamilie. Langt ude i slægt med Szorfa-familien."

"Szorfa -eller der omkring- var en højtstående familie. En fyrste og en fyrstinde og en kardinal der ventede påsat blive pave.
Shadow
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Hey I know you~Shadow   19/7/2015, 22:29

Hun så stille på ham da han snakkede. Alkoholiker? psykisk syge? Hun rystede på hovedet over det. "Vil helst ikke skade nogle, og hvis jeg først begynder, er det ikke nemt at stoppe mig selv igen, og så ender jeg med at dræbe en eller anden, og det vil jeg ikke" svarede hun til det han havde sagt. Hun bliver stående da han går rundt m hende, men hun følger ham hele tiden med sit blik. Hun kunne vagt huske det han fortalte, men havde det været rigtigt, at hun kom fra den familie han påstod? Hun anede det faktisk ikke helt, kunne ikke huske det.
Eithan
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Hey I know you~Shadow   20/7/2015, 08:38

"Hvad så med donorblod fra hospitalet?" Eithan vrider sin hjerne for at hjælpe hende. "Ingen kommer til skade og det er nemt at få fat i." Han stopper foran hende igen. En let vind tager fat i en hår og blæser det til den ene side.
Shadow
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Hey I know you~Shadow   20/7/2015, 20:27

Donerblod? Det havde hun ikke lige tænkt så meget over. "Det kunne være en ide. Har ikke prøvet det, men aner ikk hvordan jeg skal få fat i den slags blod, eller hvor." sagde hun eftertænksom, og så lige på ham imens. Vindstødet som tog fat i hans hår, fik hende til at smile. Det var ikke så tit hun så en fyr med langt hår og slet ikke hvor vinden rigtig kunne få fat i det. Det så en smule sjovt ud for hende.
Eithan
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Hey I know you~Shadow   20/7/2015, 20:31

"Hospitalet og man kan altid stjæle." siger han med et skuldertræk. Han sætter sig på jorden med korslagte ben og ser på hende. "Seriøst Shadow. Hvor gal er det? Jeg er klar til at hjælpe dig." siger han alvorligt. Han lader sine øjne glide henover hende. Det ser ud til at være virkeligt galt.
Shadow
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Hey I know you~Shadow   20/7/2015, 20:58

Stjæle? Hun bed sig i læben da hun altid havde lært man ikke måtte stjæle. Det hang stadig fast i hende, og gjorde det nok en smule mere vanskeligt for hende at overleve. Hun betragtede ham varsomt med sine stadig røde øjne. De vil ikk forsvinde før hun fik blod, det vidste hun godt. Et smil breder sig stille på hendes læber da han siger han gerne vil hjælpe hende. "Vil sagtens kunne overleve uden blod, men ved ikk om jeg så vil ende med at overfalde den næste jeg ser, og dræbe vedkommende, og det vil jeg helst ikke. Vil ikke dræbe hvis jeg kan undgå det." Hun sukkede stille, og så lige på ham.
Eithan
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Hey I know you~Shadow   21/7/2015, 08:54

"Hvor lang tid kan du klarer dig hvis du får lidt af mit?" spørger Eithan og begynder at tage jakken af. Han lovede at han ville hjælpe lige meget hvad. 'Også hvis det betyder at jeg selv bliver middagen.' tænker han med et bestemt blik i øjnene. Han burde nok tænke det her igennem, men hun er en ven der har brug for hjælp. Mere har han ikke brug for at vide.
Shadow
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Hey I know you~Shadow   13/8/2015, 23:22

Hun bed sig i læben og så på ham. Hans blod? Hun trak på skulderne. "Nok noget tid. Er ikke sikker på hvor længe" Hun havde aldrig prøvet at se hvor længe hun kunne klare sig uden. Hendes tørst havde stadig det meste af magten over hende. Da han begyndte at tage jakken af, så hun lige på ham. Hun vidste ikke om hun vil kunne det her. Hun var glad for han nok vil give noget af sit blod, men hun var nervøs for, at tørsten var for stærk, så hun ikke ville kunne stoppe sig selv når hun først var begyndt at drikke hans blod. "Vil du give mig dit blod? Hvad nu hvis jeg ikk kan stoppe og kommer til at dræbe dig? Jeg vil ikke skade dig, men er ikke god til at styre min tørst helt endnu."
Eithan
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Hey I know you~Shadow   14/8/2015, 08:03

Han ser kort på hende. "Jeg kan lave en blokade så du kun fredet blod jeg har i min arm. Desuden. Jeg stoler fuldt på dig at ved at du skal stoppe." Han tager sit bælte og spænder om armen helt oppe ved skulderen og lukker for blodomløbet. "Så der der serveret." siger han gennem sammenbidte tænder. Det her er ikke behageligt for nogleaf dem. Han ser kort op på hende. "Hellere mig end dem, ikke?" siger han spøgende.
Shadow
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: Hey I know you~Shadow   30/9/2015, 21:20

Hun så lige på ham da han snakkede. Han stolede på hun kunne stoppe? Hun var ikke sikker på, om det var et klogt valg af ham, men hun vil gøre sit bedste for ikke at dræbe ham eller noget. Hun nikkede stille til ham. Da han havde spændt sit bælte om armen, så hun på ham. Bed sig i læben, men da han sagde at der var serveret så hun kort på ham, inden hun gik helt over til ham og tog fat i hans arm. "er du sikker på det er okay?" Spurgte hun og nikkede til det han sagde. Hun bed i hans arm, og så på ham stille. Hun begyndte at drikke hans blod, og det smagte himmelsk. Hun vil ikke kunne få nok af engleblod, men hun ville ikke gøre ham fortræd, så lidt efter tvang hun sig selv til at stoppe, og give slip på hans arm. "Tak Eithan" sagde hun, og tørrede sig om munden med bagsiden af sin hånd. Hun vil sagtens kunne klare sig lidt tid nu, og hun så stille på ham med sine nu normale øjne igen.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: Hey I know you~Shadow   

Hey I know you~Shadow
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Moonlight Shadow