New world

IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

the lady and the gentleman //shadow//

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Carter
Nybegynder.
Nybegynder.

Race : skygge dæmon
Navn. : Carter White
Alder : ukendt
Evner/Classes. : lightning
Tilhørende klan. : none
Partner. : none in paticular
Slaver. : many
Evt. bemærkninger. : høflig men farlig
Antal indlæg : 39

IndlægEmne: the lady and the gentleman //shadow//   19/7/2015, 21:50

S: en jazz klub i vegas
T: 11.32
O: nogle mennesker der enten sidder ved nogle borde eller sidder ved baren
V: stjerneklart og koldt
P: et hvidt jakkesæt med en sort skjorte og hvidt slips

den dybe melodi fra saxofonen var meget beroligende, Carter var måske hvad mange kaldte et monster var han langt fra det, han havde et syn på fremtiden og lod intet stå i vejen for den. Han rettede sig lidt op i sin stol som hans drink kom, en dry martini der var blevet rørt. Han tog en enkelt tår af den og lænede sig tilbage. Han var iført et hvidt jakkesæt med en sort skjorte, sammen med det havde han sin spadsere stok ved sin side. Hans røde øjne skinnede næsten i det lave lys, det sorte hår var redt tilbage så de gullige horn kunne ses klart selv i det lave lys.
Tilbage til toppen Go down
Shadow
Nybegynder.
Nybegynder.

Race : vampyr
Navn. : Shadow
Alder : 19 år :: 100 år
Bosted : Der hun kan finde et sted hvor solen ikke kan komme ind om dagen.
Partner. : ingen endnu
Slaver. : nope
Antal indlæg : 12

IndlægEmne: Re: the lady and the gentleman //shadow//   20/7/2015, 16:57

Det var aften og vejret var koldt, men det lagde en ung pige ikke mærke til. Hun var vampyr, så kulde rørte hende ikke det mindste. Hun havde en fin sort kjole på som gik hende til lige over knæene, så man kunne se det meste af hendes smukke ben. Shadow, det var det denne unge smukke kvinde hed. Hun havde smukt sort hår, som gik til hendes bryster, og hendes smukke perlehvide hud gjorde hende endnu smukkere at se på end hun i forvejen var. Hendes blå øjne lyste livligt, på trods af hun egentlig allerede var død. Hun så rundt på gaden mens hun gik, ikke sikker på om hun ledte efter et bytte. Hun vil helst ikke skade nogle, men hun kunne ikke leve uden blod, så hun var jo nødt til at tage blod fra nogle af og til. Helst vil hun have at de frivilligt gav hende deres blod, så hun ikke skulle tage det med magt, da det gav hende en smule dårlig samvittighed.

Af en eller anden grund gik hun ind på en jazz klub da noget trak hende der ind, men hun anede ikke hvad det var. Hun var ikke så glad for jazz, men hun skulle nok overleve det, sagde hun til sig selv, og måske var der en eller anden her inde, som vil tilbyde hende noget at drikke. Hun overvejede kort og spørge en tjener om man kunne få noget blod, men nej. Hun vil ikke spørge efter det. I stedet for valgte hun at se sig lidt rundt der inde, da det kunne være der var noget interrasant et eller andet sted her inde jo. Hun vidste dog ikke lige hvad dette skulle være. Langsomt begyndte hendes øjne at få et rødligt skær, da hun virkelig blev fristet til at hoppe på en eller anden og drikke fra vedkommende, men hun tog sig sammen, og lod være. Hun vil ikke tiltrække sig unødigt opmærksomhed.

Hun fik lidt efter øje på ung udseende herre som sad ved et bord med en drink, og et eller andet ved denne herre her, tiltrak hendes opmærksomhed. Der var et eller andet over ham, men hun anede ikke hvad det var. Langsomt gik hun tættere på ham, og holdte øje med ham. Hun satte sig ved bordet ved siden af hans, som var tomt og hun vidste ikke som sådan hvad hun skulle gøre af sig selv lige nu. En tjener kom over til hende med et venligt smil. "Hvad kunne fruen tænke sig at drikke?" Shadow så stille op på ham. Hun blev nødt til at bestille noget jo. "Bare et glas whiskey tak" lød hendes svar, og et sødt smil til tjeneren. Hun sad bare og så rundt, og skævede stille over til herren ved bordet ved siden af. Hvad var der så fascinerende over ham, at han kunne tiltrække hendes opmærksomhed så let? Hun havde intet svar til det spørgsmål her overhoved. Et lavt suk undslap hende, og hun kørte en hånd gennem sit hår, ide tjeneren kom med hendes drink. "Værsgo frue" sagde han og satte glasset fra sig på bordet og gik sin vej igen. Shadow tog en lille tår af det og så over på manden ved siden af.
Carter
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: the lady and the gentleman //shadow//   20/7/2015, 17:29

dem der var tættest på Carter kunne se hans negle var lange og malet sorte, nogle ville mere kalde dem klør. Hans øjne opfangede noget ud af øjenkrogen, en kvinde, ikke meget ældre end 19 eller hvad man skulle tro. Han rettede sig lidt op i sin stol så man kunne høre den lave knirken af læder under ham. Han vendte sig lidt så han kunne se pigen, hun var meget smuk. Han tog en tår roligt af sin drink og smilede til kvinden før han rettede sig op og gik hen til hendes bord før han satte sig ned "vidunderlig aften ikke?" han smilede roligt til hende og satte sig over for hende, der var ingen tvivl om at denne kvinde var meget smuk. Hans øjne skannede hendes ansigt og fortsatte ned af hendes krop mens han tog en tår mere af sin drink "hvad laver så smuk en dame her alene" han gav hende et blødt smil "men måske er det fordi den kønne dame har en hvis tørst" han gav et lille grin før han drak det sidste af sin drink "tjener. en drink mere til mig og den yndige frue her" han smilede til hende roligt og satte sig lidt tilbage i stolen
Shadow
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: the lady and the gentleman //shadow//   20/7/2015, 18:29

Shadow kunne mærke da manden ved bordet ved siden af så på hende. Hun smilede stille af det, og tog noget mere at drikke af det hun havde. For at være ærlig var hun ikke klar over hvorfor hun drak, da det ikke hjalp på hendes tørst efter blod. Eller det hjalp ikke godt nok. Hun hørte da han rettede sig op, læderet under ham kunne tydeligt høres, i hvert fald hvis man havde forbedret hørelse. Hun skævede over til ham, og så godt det smil han sendte hende, inden han rejste sig op. Kom han her hen? Hun blinkede uforstående med øjnene, men smilede så et sødt flirtende smil til ham da han satte sig ved det samme bord hun sad ved. Hvad var denne man mon ude på? Hun betragtede ham, og hans bemærkning om vejret hyldede hende en smule ud af den, og hun smilede af det. "Tja det er vel okay" svarede hun, og støttede albuerne på bordet, og foldede hænderne foran sin mund. Det var tydeligt for hende, at denne mand ikke var et menneske da han havde horn og røde øjne. Selvfølelig kunne det være falsk, men hun så ham ikke som en person som vil tage falske horn på og røde kontaktlinser i øjnene. Hun kendte ham ikke nej, men han virkede ikke som den type. Måske var der en chance her? Han kunne måske give hende det hun tørstede efter lige nu, men hun vil ikke spørge ham om det. Da han spurgt hvad en så smuk dame lavede her bed hun sig i læben. Hun var ikke glad for ordet dame. Hun foretrak kvinde, tøs eller pige, men ikke dame. Der var et eller andet over det ord, der fik hende til at føle sig gammel og det betragtede hun ikke sig selv som. Hun kommenterede det dog ikke. "tja jeg kunne spørge Dem om det samme" sagde hun, og smilede drillende til ham. Da han nævnte at hun måske havde en vis tørst så hun lige på ham. "Måske har jeg det" lød svaret fra hende af og hun smilede bredt til ham. Da han bestilte en ny drink til dem begge, sukkede hun stille af ham. Hun var ikke færdig med den hun selv havde købt. Roligt førte hun sit glas op til sine læber, og så på ham mens hun stille drak og derefter stillede glasset på bordet foran sig igen. "Men må man spørge hvad den herre så hedder?" Hun så nysgerrigt på ham mens hun ventede på svaret.
Carter
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: the lady and the gentleman //shadow//   28/7/2015, 00:29

han så på hende med et varmt smil "mit navn? Det er der ikke nogen der har spurgt mig om i lang tid" han gav et lille grin til hende og rettede sig lidt op "mit navn er Julius William Carter White, men jeg fortrækker nu bare Carter" han studerede hendes krop roligt mens han drak lidt af sin drink igen "jeg havde en gang en bror, han var familiens sorte får er jeg bange for, en rigtig slem fyr" han smilede lidt trist "han var mentalt ustabil og da en kult begyndte at tilbede ham som en eller anden guds fortabte søn gik det helt i spåner for ham. Han begyndte at tage kvinder tilfange og bruge dem til utænkelige ting, den dag så jeg til fra side linjerne, og lovede mig selv at intet som dette skulle ske igen" han så på hende med et roligt blik før han smilte igen "det må du undskylde jeg er lidt af en sludre chatol, jeg har det med at dele mange ting til folk jeg ikke rigtig kender, måske skulle jeg have startet med noget andet?" han lagde sine ben over kors før han lænede sig frem "så leder en vampyr som dig efter et nyt offer lige nu siden du tydeligvis ikke drikker mere" han så på hende roligt og tog fat om hendes andet glas "jeg ville personligt have drukket wiskeyen der lige var kommet, siden det var en gentleman som mig selv der købte den til dig, men også fordi isen smelter og ødelægger wiskeyen" han grinte lidt til hende og så på bandet "du kunne også komme her for at høre nogle bløde toner men hvad ved jeg" han så på hende igen "jeg er meget god til at gætte racer er jeg ikke?" hans blik var blødt mens han så på hende og satte hendes drink igen før han lænede sig tilbage i sit sæde "og inden du spørger, så ja disse er ægte" han pegede på sine horn grinene "vil du prøve at føle dem" han blinkede drillende til hende.
Shadow
Nybegynder.
Nybegynder.

IndlægEmne: Re: the lady and the gentleman //shadow//   14/8/2015, 00:01

Hans smil smittede, og et lille smil kom frem på Shadows læber. Gad vide hvorfor der mon ikke var nogle som havde spurgt om hans navn i lang tid. Hendes nysgerrighed var nu blevet vakt til live, og hun var simpelthen nød til at spørge ham om, hvorfor ingen havde spurgt om det så længe. "Må jeg spørge hvorfor ingen har spurgt om det i meget lang tid? Eller vil du helst undlade at svar på dette, så er det helt okay?" Hun smilede venligt til ham, da hun ikke vidste om det måske havde været et lidt upassende spørgsmål at stile ham. Da han havde fortalt sit navn, nikkede hun stille. "Carter. Hm et lidt specielt navn, men det passer vel også til dig, tror jeg nok." sagde hun. Hans navn fik hende til at tænke på noget andet, men hun var ikke helt sikker på det det mindede hende om var det rigtige ord. Hun tænkte på ordet carde som i at carde uld eller noget, men hun var nu en smule i tvivl om det var det rigtige ord eller ikke.

Da Carter begyndte at fortælle om sin bror, lyttede Shadow opmærksomt efter. Hun syntes hun havde hørt noget lignende før, men var ikke sikker, og en let gysen gik gennem hende ved tanken om hvad der kunne ske hvis hun blev fanget af hans bror. "Lever din bror stadig eller er han.. død?" hun blev nødt til at vide dette, for så skulle hun passe på hun ikke selv blev fanget.
Da han undskyldte rystede hun stille på hovedet. "Det er okay. Har intet imod du snakker meget." sagde hun og så på ham. Da han pludselig skiftede emne smilede hun af ham. "Er det så tydeligt? Men ja gør jeg vel, vil dog helst ikke kalde dem ofre...." Stille rystede hun på hovedet af ham ved hans kommentar om at drikke wiskeyen selv. Hun var lige ved selv at grine, da han sagde, hun måske var kommet for at høre på musikken. "Den kan ikke gøre mig mæt, og er egentlig ikke så glad for den her slags musik her, men ja." Hun trak på skulderne og så rundt i rummet. Hun nikkede da han spurgte om han var god til at gætte racer, og hun så tilbage på ham. Et suk undslap hende da han havde sagt at hans horn var ægte, og havde spurgt om hun ville røre dem, og hun kunne ikke lade være med at rulle med øjnene af ham. "Hvorfor i alverden skulle jeg ville det?" Hun så på ham, uden helt at vide hvad hun skulle gøre. Han virkede en smule underlig nu, efter det spørgsmål, men hun var ikke i tvivl om at der nok fandtes nogle, som var endnu mere underlige der ude end han var det.
Sponsored content

IndlægEmne: Re: the lady and the gentleman //shadow//   

the lady and the gentleman //shadow//
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Similar topics
-
» Moonlight Shadow