IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 27
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

If I had a Hammer - Aaron

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
ForfatterBesked
Millicent
Event Admin

Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)
Race : Menneske tilsat en knivspids engel
Navn. : Millicent S. James
Alder : Ca 20
Evner/Classes. : Mindshield.
Partner. : Så du tror heller ikke på jeg er forlovet med Vladimir ?
Slaver. : Ahahahahah dén var god!
Evt. bemærkninger. : Im bringing booty back ?
Antal indlæg : 5230

IndlægEmne: If I had a Hammer - Aaron    19/7/2015, 22:35

Velkommen til Las Vegas.
Klokken er mindst en time over frokost.

Det er sommer og temperaturen er nået de 24 grader, kun en enkelt sky glider ind i mellem frem og tilbyder en svalende afkøling, i dens skygge.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Aaron og Millicent.

Med lyden af fuglesang og glade solbrune ansigter, der guffede is i sig, kunne man næsten glemme alt om radioaktivitet og underlige muteret edderkopper, på størrelse med en stor hunde vaps.
Centrum af byen Las Vegas fik alting til at føles så let...som en leg, når man altså befandt sig i de mest centrale gader , byen kunne byde på.Humøret var derfor helt uden skærmet ridser , trods dagen bød på pligter og ikke bare fornøjelser.
Faktisk ville det blive spændende om alle lemmer stadig ville være tilstede, når først hun var færdig.
Ja- optimismen fejlede da intet, for hun havde stor tiltro til hun selvfølgelig ville blive færdig!
De flade hvide sneakers var stort set uden lyd, som hun spadserede ind i butikken, gennem en enorm skydedør.
Hun kunne have forsvoret aldrig at tilbringe en sommer dag hér, at have netop denne butik på sin to do liste, men nogle gange gik planer bare ikke helt efter den drejebog som man så nøje have udarbejdet, vel ?
Så hér var hun så, Millicent James, i nogle lyseblå shorts med fryns, lavet af et par itu revet jeans. En almindelig figur omklamrende rød T-shirt med et lille V foran, og det lange uregerlige garn, fikseret i en skæv hestehale.
Hun gik  langs de lange hylder med ting hun dårligt anede hvad hed, og da slet ikke hvad man brugte dem til. De blå øjne gled søgende ned af de årlange rækker af uidentificerede objekter....altså i hendes verden...og hun hævede de lyse bryn , i en spørgende grimasse.
Hun kløede sin næse. Af alle de ting man kunne lave en dejlig dag som denne. Så befandt hun sig her!
Hansons Homemade Xl - ja ...livet rummede mange fornøjelser, lød de små ironiske tanker, da hun stoppede op og begyndte at trække ud i et langt bræt...eller måske var det en bjælke?[/color]

First Class.
First Class.

Outgame Titel: : Tidligere Admin
Race : Cyborg
Navn. : Aaron Kane
Alder : 23 år
Evner/Classes. : Marskman (class)
Partner. : Ingen
Slaver. : Ingen
Antal indlæg : 339

IndlægEmne: Re: If I had a Hammer - Aaron    20/7/2015, 11:31

Det der med shorts og korte ærmer var bare ikke Kanes kop the - eller kaffe for den sags skyld - for efter flere år i Occulta basen havde man ikke ligefrem nogle lækre sommerben at vise frem. De var mere vide som sne og det skulle der endelig ikke ændres ved. Derfor var man tvunget til at krybe lans skyggerne når man stædigt absolut ville have lange bukser på, tunge militærstøvler og en læderjakke som intet fornuftigt menneske ville gå med i denne varme. Heldigvis kunne han så prale af en indre nedkøler der hjalp lidt på det hele, men skyggen var stadig at fortrækker ... eller butikker. Dem var der åbenbart mange af i Las Vegas. En by, hvor han aldrig før havde været så det var ustyrligt spændende det hele.
Det var ikke just fordi Occulta havde budt på de helt store supermarkeder, faktisk havde han ikke set et før han var kommet ud fra basen, så det var altid spændende at være i sådan en ting. Bevars, han havde været af sted i et før med en vampyr, men nu var han på egen hånd. Som en anden detektiv fes han rundt mellem hylderne og nærstuderede godt og grundigt de forskellige vare han mødte. Det sjoveste var at kigge på indpakningen. Han tvivlede på, at meget faldt i hans smag. De så temmelig giftigt ud alt sammen.

Outgame Titel: : Admin & Snask (Super nuttet og anderledes selvstændigt kvindemenneske)

IndlægEmne: Re: If I had a Hammer - Aaron    20/7/2015, 14:27

Skulle det være brædder, bjælker eller måske var  hønsenet et bedre bud, hvis man kombinerede det ?.. Måske   og måske . Millicent besluttede at det ikke var tæt nederlag at finde en af de fyre der arbejdede der, det var mere et smart trick.
Hvorfor hun havde fået den ide at hun var en female version af Bob the builder, det kunne man kun gisne om. For hun havde simpelthen ingen ide om hvad hun skulle bruge og desværre heller ikke hvor hun skulle starte.
Hun baksede en smule mere med det lange bræt og fik det skubbet tilbage på dets plads , i det lille 'boks' .
Hun spejdede omkring , og hænderne skiftede plads, satte sig på hendes hofter.
I hendes hoved var en liste ved at danne sig. Søm, hønsenet, hammer, maling, en af de der nøgler at trække søm ud med HVIS nu et enkelt skulle blive slået forkert i!  Men valgte hun den her udgave , så skulle hun også i en baby butik, hvilke var et ekstra stop på rejsen. Hun skævede igen til brædderne, ville det være lettere i sidste ende- spare hende tid ?
Hendes blik lagde sig på en ung mand.Hans påklædning fik et smil frem- nogle skulle bare have facaden i orden,uanset al vejr.Selv håret sad godt, hvorimod hun selv mere lignede en forpjusket ugleunge, med alle de løse lange hår afstikkere fra hestehalen.
Han så en smule søgende ud , som hun selv- men måske han alligevel kunne være behjælpelig.
Hun kunne da prøve..."Hey ..Undskyld men du kunne vel ikke sige hvor jeg finder en gummihammer? ...eller bare en lille hammer? Altså en der vil du til nogle små søm, af en slags ?" hun forsøgte at smile, det projekt her var jo nærmest som at forsøge tale russisk- et sprog hun ikke forstod.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: If I had a Hammer - Aaron    22/7/2015, 14:14

Kane vendte sig om da nogle syntes at snakke til ham. Først var han i tvivl om, om det overhoved var til ham, men eftersom der ikke var nogle i nærheden gik han ud fra at det måtte være sådan. Hun ønskede at finde en hammer af gummi og en uden. Lige på stående fod sagde ingen af ordne ham noget, men efter et par sekunders søgen, hvor han havde stået og gloet meget tænksomt ud i luften, syntes pæren at blive tændt. "Jeg vil forslå dig at bruge en normal hammer med et lagt skaft eftersom det giver bedre slagkraft. Hoved skal helst være af en form for metal, da du ellers bare ødelægger hoved. Gummi vil du kun skulle bruge til at slå pløkker i til telte." Ja, det var vældig smart at have Occultas database inde i hoved. Så kunne han altid slå mærkelige ord op. Aldrig havde han selv set eller rørt ved en hammer. Det havde ikke lige været en del af træningen hverken før eller efter hans operation.
"Hvad skal du bruge det til?" Han havde svært ved at se, hvorfor hun ville til at bygge noget. Det var noget mænd mest gjorde, men hun skulle da have at hun lignede en der kunne finde på at bygge noget. Hun var i hvert fald ikke kommet anstigende i stiletter og dyb nedskåret kjole som andre skabninger havde tendens til. De kendte tydeligvis ikke ordet praktisk.

IndlægEmne: Re: If I had a Hammer - Aaron    22/7/2015, 20:28

" øøhh...anyone home ?" Spurgte hun forundret og lod en hånd glide forbi fyrens blik.Han så jo helt fraværende ud, og hun frygtede at sommervarmen muligvis  havde taget sin tørn og efterladt ham dehydreret. Mangt en mand - eller endog en kvinde- havde den uvane at give den gas med kolde øl og drinks, når sommeren var over dem, men det var vandrivende og man kunne blive rigtig utilpas, huskede man ikke at drikke rigeligt af andre læskende ting eller endnu bedre - almindelig vand.
Men så kom der liv i blikket igen og Millicent skyndte sig at gennem 'den viftende hånd' bag om ryggen.
" Oh!.. Jamen jeg skal ikke i nærheden af et telt" smilede hun og fik sin første lektion i værktøj. Han lød meget overbevisende, så Millicent havde ingen grund til at tvivle på han kendte alt til hammere.
" Jeg havde tænkt mig at bygge en kravlegård, eller en slags kravlegård .Jeg må dog indrømme at det lige nu ser en lidt uoverskueligt ud." Hendes hånd gled over de lange bjælker fra før. " Jeg har også glemt at det hele skal transporteres hjem, og med minde de sælger tryllestave herinde , så tror jeg ikke jeg kan presse dem ned i min taske "  øjenbrynene skød i vejret i mens hun rystede let på hovedet og viftede lidt med den beige rygsæk! der efterhånden var godt slidt i betrækket.
" Har du ser dem, hammerne ? " Millicent så sig om. Søm og hammer, det måtte da være omkommeligt at opspore, selv for en newbie.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: If I had a Hammer - Aaron    27/7/2015, 17:09

En kravlegård. Til hende selv. Kane hyggede sig lidt med sin egen kommentar, som han dog holdte for sig selv mens snakken fortsatte med kravlegårde, tryllestave og tasker. "Hvem har du tænkt dig at bure inde?" Ville han lidt efter vide. Han betragtede hende kort, før han så fortsatte. "Jeg vil forslå at du også tager en sav nu du er i gang - og måske en få dig en plan - og noget hegn." Man kunne jo ikke bare give sig til at bygge noget i den tro, at søm og hammer ville klare det hele selv. Det var som at lave mad uden muligheden for at forberede det. Et emne Kane dog ikke ville kaste sig for langt ind i, eftersom hans mad-erfaring var så godt som ikke eksisterende.
"Nej, jeg er lige så ny ... som du er." Så var spørgsmålet jo bare, hvor ny hun var - til at banke bure og fangekældre sammen - men han håbede hun var lige så grøn som ham. Så skulle han ikke fremstå klog og smart.

IndlægEmne: Re: If I had a Hammer - Aaron    28/7/2015, 14:40

Millicent bremsede sit svar , inden det nåede at komme ud 'nøgent'.
Istedet blev det pakket lidt ind, og serveret med et finurligt lille smil.
"Buret er til et lille han dyr. Egenlig ville jeg gerne bygge et der kunne rumme alle mænd, men det er nok lige at gabe over for meget. Det er trods alt mit først bygge projekt...forsøg" lyste hendes blik muntret op.
Millicent nikkede .."En plan vil være smart...og en sav også . Tak for fiffet .
Dyret er dog ikke så stort igen, men jeg vil gerne havde den har fod plads, så man kan ligge nogle bløde puder og tæpper ned , du ved"
Et lille suk af opgivelse ser ud fra hendes læber. DR havde stået nogle trailere uden for, man kunne leje- men hun havde ikke rigtig taget noget med hjemme fra som man kunne halse dem på. Og da hun ikke havde kørekort, kunne hun ikke leje sig til et køre tøj. Hendes øjne sugede sig fast til fyren..."Dette kommer måske som et chok for dig...den gode nyhed er at jeg ikke er gravid, og du ikke skal være far , men ....det er vel ikke sådan at du har en bil eller et kørekort jeg må låne " ja - hvordan man lige fik spurgt om hjælp i en sådan situation , kunne hun da ikke vide og så måtte man jo bare forsøge sig frem.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: If I had a Hammer - Aaron    3/8/2015, 22:46

Den sorte humor bemærkede Kane straks, men han kommenterede ikke på det. Lod det bare ligge og lod hende snakke videre. Samtalen om puderne og tæpperne forvirrede ham. Var det virkelig til mænd? Det gav en lidt ubehagelig følelse, men han forsøgte at skubbe den ud af hoved og fokusere på hendes meget fokuseret blik, mens hun førte en eller anden samtale hun næsten selv kun kunne følge med i - håbede han da.
"Jeg har det, men jeg kan desværre ikke låne det ud til nogle, der ikke ved, hvordan man skal køre - eller som jeg ikke kender. Hvorfor?" Han gik ud fra, at hun ville have sine ting fragtet et eller andet sted hen, men han ville gerne være sikker og ikke have nogle fæle overraskelser. I så fald kunne han måske selv køre hende, hvis det skulle være og indenfor håndgribelige afstande. Han havde ikke tænkt sig at forlade staten for at hjælpe med at lave et bur til en kvinde der var sur på eks-kæresten eller hvad der nu var problemet.

IndlægEmne: Re: If I had a Hammer - Aaron    4/8/2015, 22:30

Perfekt ! Hun var allerede halvvejs hjemme , med alle sine indkøb i favnen på en mand ...og hans bil...sådan så det ud i tankerne anyway .Hendes øjne blev en smule udfordrende , for hvorfor var det lige at mænd bare aldrig troede at kvinder kunne køre bil ? Det var da mærkeligt !
Jaja...hun havde ikke ligefrem et kørekort, men det kunne han jo ikke vide af.Så en lille smule trods i blodårene kunne hun ikke frasige sig, da hun fornøjet spurgte ham..
"Hvad får dig til at tro jeg ikke kan køre ? Jeg har aldrig så meget som lavet en skræmme i min egen bil " kom et lille smil  frem som hun lod lod vokse.."Jeg har så heller ikke en  bil, men det en anden sag , ik."
Millicent forstod ham kun udmærket, han behøvede dårligt tale færdig før hun kunne høre hendes ide ikke holdte stik. "Hmm det er nok smart ikke at forære sine nøgler væk, men ....ja det var til at få det hele transporteret hjem, det havde jeg ikke lige taget højde for.Det skal transporteres til Sem'ya Doma, der bor jeg hos en af mine venner lige for tiden. Vladimirs residens?" måske han kendte ham , eller kendte til ham ?
Millicent blev småurolig, det var virkelig bare ikke så fedt gennemtænkt hendes lille bygge affærde. En indre  uro forgrenede sig ned i benene som hun rasteløst skiftede vægten imellem, nogle lange sekunder.
"Deeeet skulle vel ikke være sådan at du kunne overtales til at give mig et lift? Hvis alle de brædder altså kan være i din bil ? Jeg skal nok betale for din ulejlighed " nu havde hun givet ham en pæn udvej. Gad han ikke, kunne han altid sige at hans bil slet ikke havde pladsen.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: If I had a Hammer - Aaron    5/8/2015, 17:15

Kane betragtede kvinden i endnu et par sekunder, mens hun redegjorde for sin manglende bil. Da hun syntes at være færdig brød han ind. "Fordi du ikke selv har et kørekort. Jeg tror heller ikke, at noget politi - eller noget ligne - ville tro på, at du har lignet mig på noget tidspunkt." Der var jo billede på det fine plastic kort og hvilke mor ville også med stolthed kunne kalde sin datter Aaron? Det var da vist at trække den lige lidt for langt.
Ved omtale af en adresse hævede han et bryn før han rakte en afventende fingre i vejret og igen fik sit fjerne udtryk i øjne. Han havde ikke et kort over hele Amerika, men det meste. Efter nogle sekunder forsvandt fingeren og blikket blev igen fokuseret. "Jeg har en idé om, hvor det er henne." svarede han efter at have været forbi Occultas kort-database. "Vladimir kender jeg lidt til. Min chef har været et smut forbi ham." Forklarede han kort. Samtidig fik han en idé. Måske det kunne være, denne vampyr, som det skulle siges han var, kendte noget til Generalens forsvinden. Måske måske ...
"... ellers har jeg et fly. Find hvad du skal have, så finder vi ud af det." Han stak hænderne i lommen på jakken og begyndte at følge med blondinen ned af gangene mellem hylderne med vare. Mens hun fik taget hvad der skulle bruges gik Kane lidt i sine egne tanker.

IndlægEmne: Re: If I had a Hammer - Aaron    5/8/2015, 22:22

Et fornøjet smil spillede på hendes læber. Han var jo sjov !
"Du har ret, enhver kvinde med respekt for sig selv, ville have sine øre Piercet" drillede hun tilbage. Men ja , manden havde en pointe, der skulle da godt nok skrues op for charmen og betjenten være i flexjob fra blinde instituttet, hvis hun skulle have held med at udgive sig for fyren .
"Du kender stedet ? Jamen det er jo perfekt" Millicents nysgerrighed begyndte at boble, da hans chef åbenbart kendte Vladimir, for hvem min det var- og hvad lavede bil Bob her ? Hun vimsede dog hurtigt afsted og hev alt ned hun mente måske man skulle bruge og så lidt ekstra som hun engang havde set i et program med drivhus byggeri- det kunne jo være der var ligheder? Hun ville gerne være effektiv og hurtig, for ikke at lade fyren vente ...og ikke give ham plads til at skifte mening. Hun masede vognen over til kassen , og lod ekspidienten tage over mens hun fiskede sin pung op af tasken.

Mens regningen blev klaret , studsede hun kort over hans tidligere ord, for ikke mange havde adgang til Vladimir, men hun mente at have gættet det nu ! Med pegefingeren prikkede hun for opærksomhed , på hans jakke ærme.
"Du... din chef, er han formand for klubben så ? Du slå mig ellers ikke som typen der spiller pentanqu ? hun så på ham, smilede lidt undskyldende for ikke at bille fornærme hans hobby eller ham .Hun vidste Vladimir gik op i det med liv og sjæl. Geez han havde jo fået ingraveret et sæt bolde, men han nægtede bare at tale om det."Jeg har egenlig altid forbundet det med gamle mænd....fra Grækenland, og du er ingen af delene" hun lo sagte. Men på den anden side , så var Vladimir heller ikke prototypen af en gammel,græsk gråhåret mand.
"og hvad mener du med at du har et fly ?" varene var betalt og de kunne forlade butikken for gør det selv folkene! indtil videre med alle lemmer i takt.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: If I had a Hammer - Aaron    6/8/2015, 16:47

Kane vendte sig imod kvinden da hun som et andet lille barn prikkede til ham. Først fattede han absolut intet af, hvad han blev spurgt om, men efter et par sekunder fangede han lidt af emnet. Det omtalte 'spil' forstod han ikke, hvad var, men for at undgå at lyde alt for dum lod han det ligge og lod som om han vidste, hvad det handlede om. "Folk har mange hemmeligheder." Lød det derfor bare hemmelighedsfuldt, mens han tålmodigt ventede på at hun fik alt sit gølj pakket sammen. Han forstod ikke, hvad hun skulle have glas og lim for, men han turde næsten ikke spørge. Det ville nok starte et eller andet han ikke ønskede at høre om.
"Min chef har givet mig et, men det bliver vist ikke nødvendigt." Han gik ved siden af hende ud på parkeringspladsen. Der fandt han et par nøgler og ledte hen til en moderne militær-bil der lignede en hybrid mellem en sportsvogn og en mere klassisk militærbil. Det var ikke noget Occulta svømmede i, men til netop denne mission havde Kane og hans venner fået i hoved og røv hvad angik teknologi der skulle hjælpe dem med at finde Generalen.
Omme i begagerummet fik Kane placeret tingene så de stod nogle lunde fast. De skulle nok klare turen, hvis han ikke kørte for hurtigt. Derefter blev pigen i en kvindekrop placeret på forsædet ved siden af ham før han selv sprang over bilens køler og satte sig ind bag rettet. "Forresten, Aaron Kane, bare kald mig ved efternavn." Præsentationen blev fulgt af et kort nik som hilsen før bilen blev sat i gang som en træt drage.

IndlægEmne: Re: If I had a Hammer - Aaron    6/8/2015, 21:37

Hvad kunne hun sige til det ? Not much really, for havde han ikke ramt sømmets  med hammeren - eller hvad man nu sagde. Alle havde ting de ikke ville ud med, og Millicent havde altid fundet årsagen til dette , betydelige mede interessant end hemmeligheden. Man kunne forholde sig til meget, hvis årsag til det og baggrund for det, var sympatisk. Et bryn var skudt i vejret, men så hun hyggede sig med forstille sig fyren trille kuglerne , for at ramme plet. Og Vladimir der stod ved siden af   I dyb koncentration. Hvad man så i det spil var hende en gåde, det var jo totalt blottet for action .
Selvfølgelig blev pentanqu fantasien afbrudt , for hvilken formand for 'boldklubben'  ville forære et medlem et fly? Nu kom der grus i det lille maskineri , Millicents tanker drev. Noget havde hun misset."Cool chef lød det eftertænksomt mens hun lige skulle finde ud af hvad hun overså.
Bilen den var ikke til at overse. Millicent var græsk katolsk med biler , men hun havde lært at sætte pris på deres funktionalitet, når de kunne noget spændende og anvendeligt- udover at køre. Auriels var et helt lille fort, hvilke var praktisk når man skulle overnatte og zombies og schreechers lurede i mørket.
Hun studsede over bilen her, den lignede ikke noget før have set.
Moderne og smart, men også lidt militær agtig.Overvejelserne begyndte at tage fat.
Millicent børstede hænderne mod hinanden, da hun havde hjulpet med at læsse bilen.Det var ikke ofte at hun var så heldig, så humøret var rigtig fint da hun fik tildelt passager sædet , og klikkede sin sele fast.Hun smilede imødekommende , efter at have betragtet ham lidt ..
*Hvorfor så Formel ?* "På efternavn ? Oh undskyld, så skulle jeg måske også sige de....og hr? morede hun sig. Som altid var hun i tvivl om hun skulle give hendes navn ud. Hun havde det ikke så godt med løgn, men Millicents navn florede nu både blandt dæmoner, vampyre , ærkeengel og ikke mindst i militsen, da en del af dem stadig troede hun var blandet ind i generalens forsvinding. Men han var så sød at hjælpe. Men ok...skulle de være på efternavn, så var det problem løst- sort off.
"Santana James, men så må du jo kalde mig James- med mindre vi skal være dus og på fornavn" udfordrede hun en smule. Hun kunne ik se hvad der var galt med Aaron, det var da et pænt navn.
"Nå Kane , hvad laver du ellers når du ikke leger fragtmand for nye gør det selv kvinder?" .
Selvfølgelig skulle hun overdrive trykket på hans efternavn, bare for at drille lidt, men hun var oprigtig nysgerrig. Hvis hendes mistanke holdte stik, så vidste hun ikke om hun skulle forsøge kaste sig ud af bildøren, ligesom på film!
Var han fra Occulta , så kunne det være noget virkelig crap for hende.
Han derimod kunne sikkert blive månedens medarbejder, hvis han bragte hende ind.
Hun kiggede ud af vinduet, hvor asfalten susede forbi.

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: If I had a Hammer - Aaron    11/8/2015, 13:17

Kane gloede lidt på Santana da hun ævlede løs om navne. Da hun så ud til at være færdig kiggede han tilbage på vejen og satte farten op så de kunne komme frem inden dagen nåede sin ende. Hendes næste spørgsmål sad han lidt og tyggede på, om han skulle svare. Til sidst blev han dog enig med sig selv, at det ikke ville gøre nogle forskel hvis han fortalte hvad det var og så bare undlod alle de saftige detaljer. "Udsending fra Occulta." Forklarede han mens han drejede ned af en øde vej og satte farten godt i vejret. "Hvad med dig?" Han skævede kort imod hende, men vendte hurtigt blikket tilbage imod vejen og fortsatte med at køre som om de absolut skulle nå et eller andet.
Efter at være kommet ud fra byen satte han sig godt til rette og skruede vinduet ned mens de fløj igennem landskabet. på en eller anden måde skulle de nok finde vej frem til bestemmelsesstedet selvom han aldrig havde været der. Hans indre kort skulle nok hjælpe dem et godt stykke og så kunne Santana vel klare resten selv.

IndlægEmne: Re: If I had a Hammer - Aaron    11/8/2015, 21:33

Well, det så ud til han ønskede at blive tiltalt ved efternavn, hvilke egenlig var en indirekte opfordring til at blive kaldt Aaron, når man hang ud med Millicent. Men hvor skulle ham dog bide det fra- det kunne han altid finde ud af. Til at starte med ville hun gøre et lydigt forsøg på at huske at sige Kane .
Afsted gik det over stok og sten, og Millicent var så småt begyndt at håbe at Aaron var speedway køre i sin fritid, istedet for at trille små pentanqu bolde - for det måtte da kræve en del snilde at køre som ham- og så uden uheld- og godt nok levede halvengel længere end mennesker og ældes langsommere, men hun levede ikke evigt , så hun sad lidt bekymret mast tilbage i sit sæde.Hun greb sig enda i lige at give selnen et par ekstra ryk, for at dobbeltjekket at den var låst.
Hun ventede sig en smule til farten, efter Kane beviste han var en udmærket bilist, og Millicent kunne begynde at slappe lidt af.
Mens hun sad og krattede med neglene på vindues karmen, fik hun første overraskelse  helt serveret og hun så forbløffet på ham, da hendes mistanke blev konfirmeret."Occulta ? Hvad laver du der ?"
Det var længe siden hun havde hørt nyt derfra , men måske hun kunne få listet noget brugbart info ud af ham her...medmindre han altså var kantine medarbejder eller pedel, men de fik sjældent et fly af deres overordnet, now did they?
Selvom Millicent brændte for at udfritte Aaron Kane, så havde hun intet imod at fortælle om sig selv ....men nu var der bare det at hendes proffessionel var ulovlig, og netop hvad der havde bragt hende i armene på Nikon Zolner til at begynde med.
Utilfreds med at skulle lyve, da hun var stolt af sin kunnen med bue og pil, gik der lidt citron i den , da hun svarede "levnesmiddelkontrollen ....jeg er fra levnesmiddelkontrollen , man kan sige jeg holder styr på ...knapperne og hygiejnen" det var ikke just fordi hun havde helt styr på HVAD de rigtige kontrollører lavede, men indtil hun vidste lidt mere om ham, kunne hun ikke bekende kulør, kunne hun vel ?

First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: If I had a Hammer - Aaron    12/8/2015, 13:44

Santana var da vældig interesseret i at høre, hvad han lavede. Han kunne ikke undgå at smile lidt af det. Nysgerrig blev plastret i panden på hende sammen med sedlen, hvorpå der stod sort humor. Meget sort. "Soldat, med et par ekstra friheder." Forklarede han, heller ikke interesseret i at hælde ud omkring sig selv. Ikke fordi han just var bange for tøsen, men mere fordi han ikke ligefrem havde et ønske om, at hans navn skulle spredes vidt og bredt. Bare folk vidste, hvem han var - så skulle det hele nok gå.
Kane fortrød straks sit spørgsmål da Santana svarede. Han havde ikke den ringeste idé om, hvad det var eller, hvad folk lavede der. Derfor nikkede han blot og håbede at kunne lukke emnet godt og grundigt i. Så kunne de fortsætte med at køre i ro og mag uden afbrydelser. Forhåbentligt. Der ville alligevel være en god vej ud til deres destination så en snak skulle de nok få før eller siden.

IndlægEmne: Re: If I had a Hammer - Aaron    13/8/2015, 21:53

Hun ændrede lidt på sin position og satte sig en smule skråt. På den måde kunne hun lige graske og finstuderet hans træk. Så han var soldat , havde han jo sagt.
"I see....er det ikke bare en mandeting, det med de ekstra friheder ?" kunne hun ikke dy sig. Ironien var ikke skjult,men lå i det humoristiske tone leje.
Hun kunne da godt lave sjov, selv om hun var alvorlig, det så Millicent ingen problem i.
Det var perfekt at de ikke skulle pille ved detaljerne ved hendes fiktive job, alt i alt kørte det jo fint.
Hun lagede hovedet lidt på sned-
Havde hun set ham , dengang hun selv havde ophold i Occulta ? Nej, det kunne hun ikke mindes, og Millicent brystede sig ellers af at være god til ansigter. Shitty til navne ,men god til ansigter! Hun strøg lidt vildfaren hår væk fra ansigtet.
Efter lidt kørsel, havde hun fundet en kanal med musik, ved st trykke på diverse knapper på det uoverskuelige instrument bræt, og der var noget random pop musik, som hun trallede lidt med på, men uden varsel blev der så spurgt ind til..."Så ...Aaron, har du zone 1 clearence? Eller er du kun i de mindre fortrolige områder?" jaja! hun var jo nød til at udfordre ham lidt, og hun insinuerede på en måde om han var ' interessant ' eller bare en jævn soldat, ved det spørgsmål. Men ...hun fiskede samtidig efter om han måske havde sin færden i generalens midte, og kunne fortælle nyt.

Event Admin

IndlægEmne: Re: If I had a Hammer - Aaron    19/9/2015, 21:02

// emnet udvikler sig ikke videre end at Millicent får sit lift , tilbage til Sem'Ya Doma - Aaron tager videre på sin egen færd og Millicent prøver holde hovedet koldt - og bygger sin kravlegård. //

IndlægEmne: Re: If I had a Hammer - Aaron    

Tilbage til toppen Go down

If I had a Hammer - Aaron
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 1 af 1