Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Det skøre væsen i skoven(Ail) Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Det skøre væsen i skoven(Ail) Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Det skøre væsen i skoven(Ail)

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

Det skøre væsen i skoven(Ail) Empty
IndlægEmne: Det skøre væsen i skoven(Ail)   Det skøre væsen i skoven(Ail) Icon_minitime11/3/2013, 22:19

Tid: aften
Sted: skoven uden for Occulta
Omgivelser: stille og roligt... for nu
Vejr: lunt og skyfrit

Det var ved at blive aften i denne skov uden for menneske byen Occulta, og solen var ved at gå ned. En blid brise strøg hen over trætoppende, og fik bladende til at svege i takt med vinden, mens alt åndede fred så længe solens sidste stråler, stadig oplyste himlen og afholdt nattens væsner fra at starte deres færden i døgnets mørke timer. Imens sad en smuk kvinde i en grotte der lignede som om hun boede der, og spiste ved siden af hendes 2 følgesvende King og Ace der var 2 bioraptors hvis fødsel, hun havde været tilstede ved. De lå og slappede af op til deres natte færden, mens denne kvinde ved navn Diana spiste sit sunde måltid iført en rød løs trøje, en matchende cardigan, en fræk rød løst siddende nederdel der gik hende til midt imellem knæende og bæltestedet, og leggings også i rød. Ved siden af hende lå en spøjs hat(se profil billede) og hendes hvide hår sad på en pjusket men pæn måde. Hun var noget af en velformet kvinde, hun havde en slank stærk krop, et par faste størrelse 70d bryster, og et smukt ansigt med et par lyserøde øjne.
Da denne Diana var færdig med at spise, rejste hun sig let med et smil på læben, og så ud af grotte åbningen. Nu var solen gået ned, så hun skulle ud sammen med King og Ace så de kunne fange deres mad. Let tog hun sin hat på hovedet, og greb en menneske størrelse ting indbundet i hvidt stof fra top til med noget de lignede brunt hår på toppen, som hun tog på ryggen.
"Kom så i 2 vilddyr, nu skal i have noget mad!" Sagde hun mildt, og gik med King og Ace mod åbningen da de hurtigt var kommet på benene. De udstødte nogle lettere smukke supersoniske lyde, mens de gik og de samme lyde begyndte lige så stille at komme fra andre bioraptors, der også skulle ud på jagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det skøre væsen i skoven(Ail) Empty
IndlægEmne: Sv: Det skøre væsen i skoven(Ail)   Det skøre væsen i skoven(Ail) Icon_minitime11/3/2013, 22:29

Ail bevægede sig gennem skoven med hans egen følgesvend. Han havde levet med dette væsen gennem en stor del af hans liv og han var blevet ret så glad for det. Det havde hjulpet ham mange gange specielt fordi dens sanser var skarpere end hans trods det at hans allerede var dejligt skarpe grundet hvad han var. Han fulgte gennem skoven med dette væsen der var på størrelse med en meget stor ulv. Han kiggede rundt, inden hans makker fangede noget, en lyd som han ikke kunne høre....

''Hvad er der Lingo?''

Han kiggede ned på det store dyr og fulgte så efter det, som det bevægede sig gennem skoven, på hans ryg hang en riffel og ved hans side hang en kikkert som han hurtigt fandt frem og kiggede igennem da de var kommet tættere på. Der så han nogle væsner han ikke lige havde set før. deres hoved mindede ham lidt om en hammerhaj blandet med en fugl...

''Hvad er det?''

Lingo var dog allerede påvej frem og han var nød til at følge med mens han spejdede rundt med hans kikkert og fik så øje på en ung kvinde. Lingo ænsede hende ikke, men han gik den til at slappe af og gik over imod hende. Han havde set hun gik med disse væsner...

''hvad er disse væsner for nogle?''
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

Det skøre væsen i skoven(Ail) Empty
IndlægEmne: Sv: Det skøre væsen i skoven(Ail)   Det skøre væsen i skoven(Ail) Icon_minitime12/3/2013, 03:22

King og ace havde allerede spottet dem da de kom nærmere, sammen med flere andre af de bioraptors der var kommet ud. Diana kunne høre de store dyr, og hun forstod udemærket godt hvad deres lyde betød, hun opfattede dem som et menneske opfattede en snakke dets modersmål til dem, hun forstod hver en lyd der florerede fra disse store dyr. Derfor så hun direkte i den retning Ail og hans dyreven kom fra, allerede før hun burde kunne se dem, og virkede ikke overrasket over deres pludselige tilstedeværelse, hun virkede derimod nysgerrig da hun så dem.

Da fyren stod foran hende skulle King og Ace lige til at angribe, men Diana stoppede dem med at lave en enkelt lyd, på deres sprog der mindede om en klikkende lyd blandet med deres supersoniske lyd. Hun tog et sæt kort frem mens hun betragtede fyren foran hende, hun sagde intet til ham mens hun blandede kortene og trak et som hun så på. Hun lagde hovedet på skrå ved synet af kortet.
"Der kan man se, du er vist heldig her til aften!" Sagde hun og flashede kortets billed side for ham, så han kunne se det var en klør 4.

"Disse dejlige væsner hedder bioraptors, og de er faktisk meget sjældne!" Sagde hun mildt mens hun lagde kortene væk igen "De kan være meget aggressive hvis de føler sig truet af fremmede, og lige i denne skov er der omkring 100 af dem indtil videre! Og lige som deres forfædre er bioraptors meget snedige dyr, de er vant til at angribe i flok men kan fungere rigtig godt på egen hånd!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det skøre væsen i skoven(Ail) Empty
IndlægEmne: Sv: Det skøre væsen i skoven(Ail)   Det skøre væsen i skoven(Ail) Icon_minitime12/3/2013, 08:34

''Ahvad? Heldig? hvad pokker har et kort med mit held og gøre, og især hvad har mit held med klør fire at gøre?''

Han kunne ikke lade være med at grine, fordi jo han kunne da sagtens se at et kort kunne have noget at gøre med hans held, men hvad var det heldige ved klør fire? det kunne han ikke lige se. Han kunne have set det hvis det var et es eller en joker eller noget. Han rystede på hovedet og nikkede lidt.

''Ja at de er sjældne havde jeg regnet ud eftersom jeg ikke har hørt om dem før.''

Han så på hende roligt. Han kendte de fleste væsner i skovene. Han havde bevæget sig rundt her det meste af hans liv. Han var meget glad for naturen, det var et simpelt og ligetil sted at leve. Han så på hende og kunne ikke lade være med at finde hendes påklædning interessant. Det var jo en direkte kontrast til hans der var i grønne, brune og naturlige farver der vidnede om at han forsøgt at skjule sig selv.

''Men hvad laver du herude? I den mundering? Du ligner jo et lækkert måltid mad med de prangende farver.''

Han grinede roligt.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

Det skøre væsen i skoven(Ail) Empty
IndlægEmne: Sv: Det skøre væsen i skoven(Ail)   Det skøre væsen i skoven(Ail) Icon_minitime12/3/2013, 10:16

"Jeg bruger af og til kortene til at bestemme, om hvorvidt jeg vil kommunikere, dræbe, angribe, bestjæle andre eller måske bare lade dem være når jeg støder på dem, og i det her tilfælde var klør 4 et af de få kort der var gode, så derfor var du heldig!" Sagde hun let, lige før Ace og King hendes 2 bioraptors nærmede sig Ail for at se nærmere på ham. Dog klappede Diana dem på siden lige over deres vinge, hvilket fik dem til at stoppe og trække sig tilbage, til de stod lidt mere bag ved hende.

Det undrede hende faktisk lidt at Ail ikke havde hørt om dem før, for selvom der ikke eksisterede meget mere end 500 eksemplare af arten lige for tiden, så var de stadig et frygtet dyr da deres koordinerede angreb, aggressive opførsel og morderiske lyst, havde været årsag til at mange holdt sig fra dem af frygt for at de ville blive dræbt og spist, eller måske bare angrebet og spist levende en ting disse væsner sagtens kunne finde på. En flok af disse på omkring 100 som der var i denne skov, var mere end nok til at udryde største delen af Occultas biologisle befolkning, før de overvejede retræte da disse væsner var ufatteligt stærke, store, havde psykopat farlige tænder og en hud så tyk at den var svær at gennembryde med for eksempel knivr, sværd og normale skyde våben.

"Af en eller anden grund, tager jeg det der som en komplimant, der er ikke mange der synes jeg er lækker nok til at spise!" Sagde hun glad, hvilket viste at hun var ret så tosset hvis man ikke havde opfattet det, da hun fortalte det med kortene "Jeg har ikke noget behov for at camouflere mig, især ikke i denne skov som er fyldt med bioraptors! Og jeg er nu ret så god til at beskytte mig selv, især når King og Ace hjælper mig!" Hun nussede let hendes følgessvende på halsen, efter at have trådt lidt tilbage så de igen stod på hver side af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det skøre væsen i skoven(Ail) Empty
IndlægEmne: Sv: Det skøre væsen i skoven(Ail)   Det skøre væsen i skoven(Ail) Icon_minitime12/3/2013, 10:22

''Ahhhh, jamen er det så noget der skifter sådann fra gang til gang hvad det er der er de gode og dårlige kort? For ellers så må man vel bare sørge for at få pakket dine kort til en anden gang.''

han grinede bare. Han virkede ikke chokeret over hende eller noget. Han var ikke typen der blev overrasket over den slags. Han var ikke vildt vant til andre mennesker og det var også derfor han var meget frembrusende i sin adfærd da han ikke vidste noget om at det kunne være forkert at gøre.

''Hmmm... Det må jeg så ærligt indrømme at jeg ikke ligefrem forstår da du da har en yderst velformet krop.''

Han grinede, endnu en af de ting der måske viste han ikke var vant til mennesker da mange nok ville se ned på ham for at omtale hendes krop på den måde, så objektivt og simpelt istedet for med ord som smuk eller køn. Han så på hende roligt.

''Altså hvis de gerne vil snuse er de velkommen til det.''

han snakkede om hendes to dyr. Fordi han havde set hvordan de havde været på vej hen til ham inden hun stoppede dem
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

Det skøre væsen i skoven(Ail) Empty
IndlægEmne: Sv: Det skøre væsen i skoven(Ail)   Det skøre væsen i skoven(Ail) Icon_minitime12/3/2013, 17:12

Diana nikkede let til det første han sagde, da kortene hele tiden skiftede betydning alt efter hvad hun lystede "De skifter fra gang til gang, alt efter mit humør, og hvad jeg lyster så nogle gange kan der være meget få eller ingen gode eller dårlige kort, andre gange kan der være lige mange!" Forklarede hun let. Hun kunne ikke lade være med at smile, dabhan kaldte hendes krop for velformet.

"Nurh tak fordi du lægger mærke til det, det kræver meget træning og sund kost for os clomanses, at vedligeholde vores skønhed!" Sagde hun glad. Dog tog King og Ace det ikke helt på samme måde som hende, da de opfattede det som om han behandlede hende mere som et objekt. De udstødte deres vrede angrebs lyde mod ham, men blev dog stoppet da en klikkende lyd fra Dianas kæber ramte deres sanser. Dog havde deres angrebs lyde tiltrukket andre bioraptors, så efter kort tid dukkede omkring 10 af dem op omkring Ail og hans dyreven. Deres supersoniske lyde kunne høres fra alle vejne, og de virkede aggressive og sultne.

"Hehe måske skulle du passe lidt mere på med at lyde som om du objektisere mig, King og Ace tager sådan noget meget fornærmende og det tiltrækker som regel, resten af flokken!" Sagde hun mildt og smilede til Ail, før hun gik rundt om ham og udstødte de samme lyde som bioraptorene mens hun havde en truende adfærd. Det virkede som om hun snakkede til dem, beordrede dem til noget man kun kunne forstå, hvis man forstod disse underlige lyde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det skøre væsen i skoven(Ail) Empty
IndlægEmne: Sv: Det skøre væsen i skoven(Ail)   Det skøre væsen i skoven(Ail) Icon_minitime12/3/2013, 17:27

''jeg havde faktisk troet jeres krop var skabt til at være perfekt? Men det vil sige at det er noget særligt at du er det?''

Han så undrende på hende, fangede ikke ligefrem at han gav hende endnu et kompliment. Han kiggede lidt rundt da hendes dyr begyndte at være agressive, ikke ligefrem noget han havde forventet de ville. Han vidste jo ikke at de tænkte så meget over den slags. Han havde ikke forventet det men det var rart at blive overrasket.

''ja det kan jeg fornemme... Hvordan skulle jeg ellers sige det?''

han grinede lidt fordi han ikke vidste hvad han ellers skulle sige, han fandt det dog morsomt at hun havde så meget kontrol over disse store væsner. han havde aldrig troet han ville se nogen der var så gode til det. Han smilede venligt.

''Mange tak for at du sørger for at jeg ikke bliver spist.''

han grinede.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

Det skøre væsen i skoven(Ail) Empty
IndlægEmne: Sv: Det skøre væsen i skoven(Ail)   Det skøre væsen i skoven(Ail) Icon_minitime12/3/2013, 20:02

"Altså jo alle clomanses er skabt perfekte og smukke, men i flere tilfælde går disse i forfald fordi de ikke passer ordentligt på deres krop, så det er ikke kun mig der er perfekt og smuk, jeg har bare vedligeholdt min krop med sund kost og træning så jeg ikke mistede mit skønne udseende!" sagde hun med en tydelig stolthed i stemmen, over at hun havde så yndig en krop som hun havde.

"Altså jeg foreslår du måske omformulere dine komplimanter, og bruger sætninger som `du har en smuk krop´ eller `du ser yndig ud´ det lyder mindre objektivt, og mere som at du virkelig mener det uden at virke mandschouvinistisk!" sagde hun mildt og strøg Ace lidt over hovedet, bag ved de store knogler der fik det til at ligne, at dens hoved var et stort plus tegn.

Hun smilede lidt til ham da han grinede over at hun havde så god kontrol over denne skovs bioraptors, og virkede mere stolt da han takkede hende for at holde dem fra at æde ham, eller bare i det hele taget angribe ham. At være disse dyrs bytte, var ikke lige noget man ønskede sig allermest, for de var ubarmhjertige dræber maskiner.
"Jamen det var da så lidt!" sagde hun glad "Nå jeg må hellere få lokket dem ud på jagt, ellers får de aldrig fanget noget i nat, og det gør dem kun mere voldelige og aggressive når de kommer ud imorgen nat!" Diana begyndte at lave nogle af deres lyde, og straks vente de 10 bioraptors der var kommet til efter Ail og Dianas møde sig om, for at forsvinde ud i mørket på deres natlige jagt. Diana klappede King og Ace på siden, som tegn på at de også bare kunne smutte, og det skulle de ikke have 2 gange for de smuttede også hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det skøre væsen i skoven(Ail) Empty
IndlægEmne: Sv: Det skøre væsen i skoven(Ail)   Det skøre væsen i skoven(Ail) Icon_minitime12/3/2013, 20:10

''Ahhh, jeg troede faktisk jeres krop var skabt sådan at i ikke behøvede at gøre noget særligt for at holde den, men såå må jeg vil sige at det er heldigt du passer på den da jeg så er heldig til at opleve denne fryd for øjet.''

Han grinede igen, nu måtte han jo hellere passe på. Ikke noget han var vant til slet ikke at komunikere med andre var noget han var vant til at gøre. Han så på hende og han nikkede bare til at han hellere måtte omformulere sine komplimenter. Han så på hende.

''Ja undskyld, jeg er ikke vant til at møde noget der er værd at give komplimenter, eller møde nogen i det hele taget.''

Han så på de store dyr da de stak af ud i skoven. Han var ikke sikker på hvilken slags dyr e helt præcist var, med deres spisevaner og sådan, det eneste han vidste var, at heldigt for dem var de ikke meget værdifulde da han så ikke ville skyde dem.

''Er de ude og jage hver aften?''
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

Det skøre væsen i skoven(Ail) Empty
IndlægEmne: Sv: Det skøre væsen i skoven(Ail)   Det skøre væsen i skoven(Ail) Icon_minitime12/3/2013, 21:40

Diana grinede lidt da han komplimenterede hende igen, og rystede på hovedet af ham "Hvis du bliver ved med at komplimentere min krop, skulle man næsten tro du prøvede at score mig, til en tur i sengen!" sagde hun drillende, og smilede til ham mens hun gik hen til et træ, tog den menneske størrelse genstand hun havde på ryggen som var pakket ind i hvidt af, og lændede sig op af træet mens hun stod med den underlige ting op af sig, og betragtede Ail og hans følgessvend i form af det dyr der stod ved hans side.

"Det behøver du ikke at tænke over, personligt har jeg selv prøvet din situation med ikke at have prøvet at snakke med andre før, men det var kun lige indtil jeg mødte en eftersøgt der kom ud i min skov for mange år siden!" sagde hun let og lagde hovedet på skrå, og smilede lidt. Der var sågar ingen rynker i hendes ansigt, kun et par søde smile huller der virkelig klædte hende. Han tog faktisk meget fejl hvad angik værdigen af en bioraptor, for hvad ingen udover Diana selv vidste om dem var, at deres tykke hud kunne modstå ret meget radioaktivitet, deres knogler var af et sjældent materialle der var meget værd på det sorte marked, og den knogle agtige komponent der var i deres strube som de brugte til at lave deres supersoniske lyde, kunne sælges som en uhyrlig sjælden fløjte. Men det behøvede Diana da ikke at fortælle ham, hun var ikke typen der blærede sig med sin viden, sådan uden videre.

"Ja selvfølgelig er de det, så store dyr skal have deres måltider hver nat, ellers dør de af sult lige som alle andre væsner!" sagde hun let, som om det da var det mest logiske i hele verden.



Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det skøre væsen i skoven(Ail) Empty
IndlægEmne: Sv: Det skøre væsen i skoven(Ail)   Det skøre væsen i skoven(Ail) Icon_minitime12/3/2013, 21:46

''Altså man kan vel også bare sige det fordi man mener det er sandt? Man gør vel ikke alt for at få noget ud af det?''

Han grinede og selv om det var ikke det hun sagde han havde haft i tankerne kunne han ikke lade være med at blive en smule forlegen og derfor var han pludseligt lidt nervøs, og genert med det varede kun kort inden han virkede helt normal igen. Han kiggede på hende ganske roligt.

''Nå nå da? Den store kærlighed ved første blik eller hvad?''

Han sendte hende et flabet smil. han kiggede på de store dyr da de smuttede og han hviskede så til Lingo som luntede lidt rundt og lagde sig så ned et sted. Han kunne ikke lade være med at grine lidt hun var da morsom sådan at sige det på den måde med at de spiste.

''Ja hvad ved jeg, Lingo her spiser kun engang om ugen, der spiser han så også rigtigt godt igennem, det kunne jo være de gjorde det samme.''

Han kiggede på hende roligt.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

Det skøre væsen i skoven(Ail) Empty
IndlægEmne: Sv: Det skøre væsen i skoven(Ail)   Det skøre væsen i skoven(Ail) Icon_minitime12/3/2013, 22:13

Diana kunne ikke lade vær med at grine af ham da han virkede forlegen, og blev nervøs og flov et kort øjeblik over det hun sagde, og smilede til ham da han hurtigt var sig selv igen.
"Ja det kan man sagtens, men man ved aldrig med jer fyre, i kan være nogle være banditter en gang imellem, og jeg ved udemærket godt at jeg har en attraktiv krop!" sagde hun drillende.

"Nej jeg forelsker mig som sådan ikke i nogen, men jeg må da indrømme han var ret interessant!" sagde hun tænkende, og opførte sig som om den fyr hun havde mødt var mere at foretrække end Ail, bare for at se om hun kunne tirre ham til at spille lidt med musklerne "Han var trossalt en af de der bad ass types, en ensom udstødt skikkelse man bare havde lyst til at holde om, og prøve at kysse alting godt igen!" hun smilede drillende til ham for at se hans reaktion.

"Hvad er Lingo egentlig for en?" spurgte hun så efter lidt tid, og så på hans følgessvend.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det skøre væsen i skoven(Ail) Empty
IndlægEmne: Sv: Det skøre væsen i skoven(Ail)   Det skøre væsen i skoven(Ail) Icon_minitime12/3/2013, 22:18

''Ligefrem banditter? altså jo jeg kan vel finde påa t skyde lidt her og der, og stjæle lidt hvis jeg mener det er nædvendigt men ligefrem bandit?''

Han havde ikke lige fanget hendes ordspil. Det var bare endnu et af de mange tegn der var på at han ikke var vant til at være sammen med andre mennesker, og han morede sig over at han selv sagde at hun vidste hun havde en atraktiv krop. Han kiggede på hende ganske roligt.

''Det kan jeg kun give dig ret i du har, og en interessant personlighed.''

Hvis Ail havde været typen der forstod andre folk var han nok blevet mere påvirket af det hun sagde men lige nu virkede han ligeglad eller det gjorde han ihvertfald i starten. Han grinede lidt af hende og syntes bare det var morsomt.

''Så du har altså noget for min type af fyre?''

Han grinede lidt, og grunden til at han sagde det var at han syntes det hun sagde virkede til at være en ret god beskrivelse af ham egentligt. hendes spørgsmål om Lingo kom egentligt en smule bag på ham.

''Kender faktisk ikke hans race, men jeg ved at han er beslægtet med ulve, men også slanger, grundet den måde han spiser på og giften i hans tænder.''
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

Det skøre væsen i skoven(Ail) Empty
IndlægEmne: Sv: Det skøre væsen i skoven(Ail)   Det skøre væsen i skoven(Ail) Icon_minitime12/3/2013, 22:33

Diana kunne godt høre på ham at han ikke var vant til andre menneskelignende væsner, og ting som ordspil, men hun kunne dog igen ikke lade være med at trække på smile båndet da han gav hende ret i, at hun havde en smuk krop. Hun rettede sig let op igen, tog den hvid bånds indpakket tingest på ryggen igen, og gik let hen til ham, for så at gå rundt om ham med smukt svejende hofte og et drillende blik i øjnene.

"Tja jeg ved nu ikke, du ligner ikke typen der kan dræbe koldblodigt!" sagde hun drillende mens hun gav ham et tirrende blik, kun for at drille ham "Jeg er måske en artig pige til hverdag, men hvis jeg skal være ærlig elsker jeg bare en mand med en dusør på sit hoved, og ham jeg mødte dengang satte minimums standarden! Jeg fravælger en hver mand med en dusør på sit hoved, der er mindre end 3.600.000.000 i valuta for jeg må da indrømme at da han viste mig bevidset blev jeg da lidt opstemt!" hun fremdrog et papir fra sit tøj, foldede det ud og viste det til ham. Øverst på papiret stod der efterlyst død eller levende, efterfulgt af et billede af en bleg uhyggelig fyr, der havde følelses forladte kolde, blodrøde øjne og tydelige tegn på at han var morder, malet i hele ansigtet. Under billedet stod en forklaring på ham.

Hans navn var Dust, og ifølge forklaringen var han en af verdens farligste eksisterende væsner. Men meget mere stod der heller ikke, det var som om dem der havde trykt efterlysningen ikke vidste særlig meget om ham, andet end hans udseende og det faktum at han var farlig for sine omgivelser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det skøre væsen i skoven(Ail) Empty
IndlægEmne: Sv: Det skøre væsen i skoven(Ail)   Det skøre væsen i skoven(Ail) Icon_minitime12/3/2013, 22:41

//Øhm undskyld jeg spørger... Men 3.6 milliarder burde næsten være oppe i den klasse af penge et samfund der er i gang med at blive stablet på benene ikke ville kunne sætte på nogen? O.o//

Han så bare på hende. Han trak på skuldrende over at hun ikke troede han kunne dræbe koldblodigt og det fik ham faktisk til at grine lidt. Man kunne nok ikke finde et mere koldt menneske end ham hvis ikke dette allerede var dødt. Han så på hende roligt, og egentligt var alt andet end koldblodigt umuligt.

''jeg kan faktisk ikke dræbe nogen andet end koldblodigt... Det er en fysisk umulighed for mig.''

Han grinede lidt, og som hun snakkede om den dusør stod han og kiggede lidt, tænkte en masse tanker omkring den værdi. Det var vanvittig en pris, og for at være ærlig troede han ikke på det. Han trak på skuldrende over det og talte så roligt.

''Ja for at være ærlig tror jeg han lyver...''

Han så bare på hende roligt, men sagde ikke mere da han ikke mente der var mere at sige i den sammenhæng. Han mente også det var ret så dumt at sigte efter sådan noget, der var nok folk der ude der var mindst lige så meget værd men ikke opdaget.

''Så hvad hvis nogen er farligere men bare ikke dumme nok til at blive opdaget?''
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

Det skøre væsen i skoven(Ail) Empty
IndlægEmne: Sv: Det skøre væsen i skoven(Ail)   Det skøre væsen i skoven(Ail) Icon_minitime12/3/2013, 23:04

//Den pris er hvad han fortalte mig, efterfulgt af at man aldrig ved hvor meget udgiveren har ^^

Diana grinede af ham, da han virkede mistroisk over det hun sagde. Hun gik let lidt væk fra ham, så han kunne få lov til at se den måde hun svejede i hofterne mens hun gik, som kun en kvinde kunne gøre det.
"Tja hvis nogen havde den dusør på sig, ville man vide det tro mig!" sagde hun drillende "I denne tid er der mange grådige væsner, og det betyder at de gør alt for at fange de forbrydere der har en god bounty på deres hoved! Denne Dust har sådan set også gjort en del for at holde sig anonym, det er derfor forklaringen på ham er så dårlig!" hun smilede drillende til ham.

"Men jeg antager at din skeptis grunder i at du ikke selv er istand til at opbygge sådan en bounty, og det forstår jeg egentlig godt for hvis man skal gøre det, skal du gøre uhyrlige ting både mod andre, og mod dig selv!" sagde hun let "For ikke at forglemme at man skal leve mindst 600 år som eftersøgt, være en gudsbespottelse i dine arts fælders øjne, stjæle og æde en forbudt frugt, og ja jeg kunne blive ved med at nævne ting, det ene mere ulovligt og farligt end den anden!"

Diana fortsatte med at gå væk fra ham, men smilede til ham mens hun kiggede over skulderen på ham. Lyden af Ace, der sagde noget meget højt for at hun skulle høre det, fangede hendes opmærksomhed, og hun gik i retning af det.
"Har du lyst til at holde mig ved selskab, Ace har lige fortalt mig at en sælger har været dum nok til at komme herud efter mørkets frembrud?" spurgte hun mildt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det skøre væsen i skoven(Ail) Empty
IndlægEmne: Sv: Det skøre væsen i skoven(Ail)   Det skøre væsen i skoven(Ail) Icon_minitime12/3/2013, 23:12

//Ahhh fair nok. ^^ Tænkte nok du havde fået den fra ham. ^^ Så kører vi bare med den. ^^ Men sjovt nok skifter hans dusør ret hurtigt, fordi andre steder har han sagt 8.000.000, men hvad pokker. xD//

Han kiggede på hende og han vidste han ikke selv ville kunne da hans levetid nok aldrig ville være lang nok til det men det var ikke derfor han var skeptisk. Han var sikker på at han kunne gøre de samme ting hvis han ville, ikke være gudsbespottende i hans races øjne da han var alene af hvad han vidste.

''Uhhh han lyder da godt nok lige så farlig som min bedstemors ligtorn... Men nej min skepsis lægger i at denne verden stadig er skadet fra at være bombet til helvede i en krig, og derfor er den dusør med størst sandsynlighed overdrevet da enhver der lagde inde med nok penge til at kunne give det der ville være blevet tvunget i knæ af militæret for at de ville kunne udvikle deres våben.''

han var ikke vant til at bevæge sig ud i blandt mennesker men fordi han rejste så meget havde han en stærk mening omkring hvordan denne verden hang sammen og hvorfor tingene var som de var vidste han også ret godt. Han kiggede på hnede.

''Altså gider du så fortsætte fordi jeg mangler at høre noget jeg virkelig vil påstå er farligt...''

Han gik bare roligt hen til hende da hun spurgte om han ville holde hende med selskab og han nikkede. Han havde kun sagt de ting fordi det var hans ærlige mening. Det der virkede ikke farligt, det virkede bare som en der ville have opmærksomhed.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

Det skøre væsen i skoven(Ail) Empty
IndlægEmne: Sv: Det skøre væsen i skoven(Ail)   Det skøre væsen i skoven(Ail) Icon_minitime12/3/2013, 23:48

Diana kunne ikke lade vær med det. Hun grinede af ham, fordi der var noget over ham. Ja han var da ærlig, en ting ikke alle var i stand til, men på den anden side virkede han så uvidende om hvorvidt tingene omkring Dust hang sammen. Diana havde været en af de få der havde lært ham at kende, og hun forstod udemærket godt hvordan situationen hang sammen. Hun kiggede på ham mens de gik, og så ham direkte i øjnene, med hendes smukke lyserøde øjne.

"Hvem sagde at det kun er en person der har udstødt efterlysningen på hans hoved?" spurgte hun drillende "Hvad hvis nu omkring 100 væsner samlede sig om en pulje, og smed noget i den hver gang de havde mulighed for det? Og har du overhoved begreb om hvad de ting han har gjort kan betyde? Dust er blevet en direkte trussel, mod planetens videre eksistens, han ved at hvis han slår til de rigtige steder kan han sørge for, at han tager hele planeten med sig, lige lugt i helvede og så snart han fik chancen, ville han sikkert gøre det uden at tøve!"

"Har du måske nogensinde hørt om jigsaw mordene i new york?" spurgte hun drillende mens hun betragtede ham "Dust planlagde op til flere fælder til folk der skulle testes, og ingen af dem overlevede, og han sluttede det af med at lave en skyskraber der fungerede som kontor bygning, om til en stor fælde der fangede lidt over 1000 mennesker, og der var ansolut ingen der kom ud igen levende, selvom hele systemet var bygget til, at halvdelen burde have haft mulighed for at overleve! Det kan godt være du måske ikke har forstået omfanget af det her, men Dust er istand til at myrde alt omkring sig han skal nok finde ud af hvordan på et eller andet tidspunkt, og når han gør så er der kun 2 måder at slippe væk på! Enten begår du selvmord, eller også må du bare vente på at han kommer og dræber dig!"

//Nurh hvor du sød, stalker du ham? XD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det skøre væsen i skoven(Ail) Empty
IndlægEmne: Sv: Det skøre væsen i skoven(Ail)   Det skøre væsen i skoven(Ail) Icon_minitime12/3/2013, 23:58

//Ja fordi selv om vi spiller rollespil er den mængde af penge urealistisk i forhold til hvordan verden hænger sammen. ^^ Og Har mødt spilleren andre steder, og ja har ikke meget til overs for ham. ^^ Fordi han har en tendens til at lave disse, OP karaktere som ifølge ham selv kan smadre verden og universet hvis han lyster. ^^' Hvilket bare ikke giver mening//

''Selv hvis det er flere end en, så er der mangler i den finde plakat du har, såsom om hvor han skal afleveres eller lignende... og lad være med at sige at man bare skal fortælle det højt, i så fald at han er så mange penge værd så ville ingen turde og fortælle det i frygt for at blive dræbt for at nogen ville hugge dusøren.''

Han var rolig. Det gav ikke mening i forhold til hvordan denne verden fungerede. Måske hun forstod sig på Dust men hun virkede ikke til at forstå sig på hvordan militæret ville kiggede på den slags forbrydere og på at den slags penge bare ikke ville være til at skaffe.

''Har du overvejet hvad denne jord allerede har gennemgået? Medmindre du mener at han har styrken til at slå til denne planet med en kraft der ville svare til at noget større end månen ville styrte her ned, med lidt under lysets hastighed, så tror jeg det ikke... Rygterne om ham, og hans egne fortællinger er med al sandsynlighed overdrevet.''

han trak på skuldrende rent logisk og set fra naturens side og på andre ting ville det ikke give mening at et væsen som ham ville eksistere. Det gav ikke mening på noget plan. Han kiggede på hende.

''Det skal sikkert nok passe, men kan du garantere for at det ikke var svage folk han valgte? at det han siger ikke er løgn?''
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

Det skøre væsen i skoven(Ail) Empty
IndlægEmne: Sv: Det skøre væsen i skoven(Ail)   Det skøre væsen i skoven(Ail) Icon_minitime13/3/2013, 00:26

Igen rystede Diana på hovedet af ham og løftede plakaten igen, mens hun pegede nedde i hjørnet hvor der stod en underlig lille krussedulle der lignede en koordinat, hun syntes ikke engang hun behøvede at sige mere hvad det angik.
"Hør militæret kan du ikke regne med, de er blot endnu en flok væsner styret af en person, der prøver at styre verden, tror du ikke de ser en fordel i at alle prøver at udrydde så stor en trussel, og de derfor ikke står alene om det?" spurgte hun mildt "Glem militæret udeluk dem som faktore, og fokuser på selve hoved emnet! Prøv at forestille dig hvor meget valuta 100 væsner kan samle, hvis de smider i den samme pulje i 600 år, tror du så ikke lige den vokser eksponinsielt? Og du behøver skam ikke en måne for at ødelægge planeten, du ved udemærket godt hvad en atombombe kan gøre! Jeg siger ikke det er nemt og lige til, men hvis nu det lykkedes ham at placere atom bomber af den rette størrelse og på de rigtige steder, ved mellemrummende på jordens kontinental pladder og sprænger dem i den rigtige rækkefælge, vil han skabe en kædereaktion af natur katastrofer og eksplosioner, der ville sprede så meget radioaktivitet at alt levende på jorden ville dø! Der ville simpelthen ikke kunne overleve nogle organismer på planeten, selv cyborg væsnerne ville blive ødelagt af natur katastroferne!"

"For ikke at tale om et meget nemmere tilfælde, hvis det lykkes ham at bore sig halvvejs fra jordens overflade og ind til midten, ved det punkt hvor der er kortest afstand nemlig der hvor bioraptorende kom op efter krigen, så kan han bare plante nok sprængstof dernedde, til at skabe et jordskælv der vil flække jorden ind mod midten, og gøre så lavaen derinde vil vælte af helvedes til op til overfladen, og hvis du har lidt omløb i hovedet ved du hvad det vil resultere i!" sagde hun mildt. Diana vidste godt hvad hun snakkede om, hun havde studeret jorden i meget lang tid, og havde en god ide om hvad der skulle til, for at skabe dens undergang, hvilket var nemmest nu hvor verden stadig var ødelagt.

"Ej undskyld nu plapre jeg bare igen, jeg ved godt det lyder ret urealistisk det jeg siger, men i teorien burde det kunne fungere hvis man kan gennemføre det!" sagde hun let og nu grinede hun faktisk lidt af sig selv, fordi hun gik med sådan nogle sygelige tanker.

//Hvor har du da ellers mødt ham? ^^ Jeg vil nu ikke sige han har hævdet at kunne smadre verden og universet, hans profiler er som regel mere bygget på at være meget gode til kamp og er opfindsomme, og det er jo ikke ens betydende med at karakteren kan smadre alt og alle ^^ Jeg ved da at den profil han har her på new world, der kan du sætte den ene af hans evner ud af spil ved at udsætte ham for vand, og den anden kan han ikke vedligeholde i mere end 15 til 20 minutter så han er jo ikke lige frem uovervindelig, man kan sagtens vinde over ham^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det skøre væsen i skoven(Ail) Empty
IndlægEmne: Sv: Det skøre væsen i skoven(Ail)   Det skøre væsen i skoven(Ail) Icon_minitime13/3/2013, 00:37

//Det ved jeg godt men mødte ham på UW, og der har jeg flere gange set ham spille på andre Baggrunde end den han beskriver i hans profil, og annulerer hans svagheder og andre af den slags ting. ^^ Så har ikke så meget til overs for ham. ^^//

''Og hvis den slags penge var blevet kulmineret et sted ville det så ikke give mening at en anden gruppe af væsner ville have forsøgt at tilrane sig de penge uden at fange denne dust? Se på det lidt logisk... Måske han har gjort det men tror ikke på de penge der.''

Han trak på skuldrende ærligtalt var han ved at blive træt af det, at hun stod indirekte og kaldte ham for svag, og hun kaldte ham også for dum i samme ombæring. Han var faktisk ved at blive en smule irriteret på hende han kiggede på hende.

''Ja det vil kunne udryde alt liv, muligvis men det er ikke det samme som at ødelægge den, det vil blot være en mindre set back... Men ved du hvad det værste ved det her er ikke at jeg tror på han er en løgner og at historien er overdrevet... Men at du indirekte skal stå og kalde mig for både svag og dum er faktisk ved at gå mig en smule på.''

Han så på hende roligt. Han vidste ikke lige hvad han mere skulle sige end det. Det han kiggede på hende roligt. Han havde ingen tvivl om at det var muligt at udslette jorden, men han troede ikke på at en mand kunne gøre det...

''Og medmindre han har hjælpere bag sig så tror jeg ikke på hans kan. De ting du snakker om vil kræve hjælp... At plante atombomber rundt omkring ville kræve at nogen vil overvåge for ham, og at bore sig derned ville også kræve noget beskyttelse fra at han ville blive buret inde på anden måde...''
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

Det skøre væsen i skoven(Ail) Empty
IndlægEmne: Sv: Det skøre væsen i skoven(Ail)   Det skøre væsen i skoven(Ail) Icon_minitime22/3/2013, 18:49

//Hvem er du da på UW? ^^ Og nu ved jeg godt jeg er lidt irriterende, men har set flere af hans emner, og jeg tror ikke lige jeg ser det samme som dig, for han følger sin karakter beskrivelse af hvad jeg lige kan se? ^^

Diana smilede lidt til ham, da han virkede til at være en mand af egne meninger hvilket hun ikke stødte på så ofte.
"Tja det kan jo godt være nogen har prøvet at stjæle pengene, men ville du selv prøve på det, hvis det påkrævede at du skulle angribe et topsikret område, fyldt med skyggedæmoner der sikkert er villige, til at gå i døden for at beskytte pengene?" spurgte hun mildt, og grinede lidt ved tanken, da hun med sikkerhed ikke selv ville gøre det af flere årsager.

"Og hvad angår det med at udslette jorden, så indrømmer jeg blankt at det ville være svært at udslette selve planeten, men hvis du udsletter alt levende på den vil den jo aldrig nogensinde, kunne blive til noget igen, for jorden påkræver jo en form for liv, for at kunne blive til noget igen!" sagde hun tænkende, og bed sig lidt i læben "Undskyld det var ikke min mening, at udtrykke mig på en måde der virkede som om, jeg sagde du er dum og svag! Jeg har det med bare med at udtrykke mine meninger, uden at tænke på hvordan andre opfatter måden jeg siger det på!"

Diana så lidt rundt da hun hørte nogle bioraptors, bevæge sig tæt forbi dem i udkanten af deres synsvinkel. De hyggede sig vist med at jage, og tog sig som altid ikke af at Diana gik rundt i skoven, da de var vant til hendes duft, men de blev vel en smule tiltrukket ved tilstedeværelsen af et andet væsen, der gik i nærheden af hende. Men selvfølgelig ved at han gik sammen med hende, lod de dem bare være.

"Tja det kan jo sagtens være han kan skaffe sig nogle hjælpere, men så skal han godt nok have planlagt det ordentligt!" sagde hun mens hun drejede hovedet mod Ail igen "Han har jo forbindelser til både the Shadow of the ravens, og Calvarinos klanen!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det skøre væsen i skoven(Ail) Empty
IndlægEmne: Sv: Det skøre væsen i skoven(Ail)   Det skøre væsen i skoven(Ail) Icon_minitime16/4/2013, 21:49

''Hvis jeg skal være ærlig med forberedelse ville jeg skam gerne forsøge det og ville helt ærligt nok også have en chance, men hey hvem ved før jeg vælger at forsøge.''

Han grinede lidt, for en gangs skyld virkede hun ikke til at forsøge på at rakke ned på ham, og det var egentligt bare utroligt rart da det var blevet trættende og han viftede bare med hånden da hun undskyldte dyret i ham kunne også gøre ham noget så nærtagende nogle gange. Han grinede bare lidt.

''Ja vi er sgu nok sammen om det, dyret i mig kan være meget nærtagende når det kommer til at blive omtalt som svag.''

Han grinede bare lidt, og trak på skuldrende af det. Han var ligeglad med denne Dust om han så var så farlig som hun påstod så han ham ikke som en trussel han så de færreste som en trussel som sådan så han ikke engang flokken af Bioraptors som en trussel, udover de nok kunne dræbe hans ven.

''Lad det ligge vi er sgu nok for uenige om denne sag, jeg tror han har løjet og du tror det ikke, Det virker bare forkert at jeg som dusørjæger aldrig har set eller hørt om dusøren så det er bare derfor jeg ikke lieg tror på det.''

//Orker ikke lige at snakke videre om det, jeg har ofte en tendens til at se ting som andre ikke gør, og nemt ser mig skævt på personer hvis de gør ting jeg mener er forkert. ^^' //
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

Det skøre væsen i skoven(Ail) Empty
IndlægEmne: Sv: Det skøre væsen i skoven(Ail)   Det skøre væsen i skoven(Ail) Icon_minitime3/5/2013, 21:11

Diana smilede lidt af ham, da det et eller andet sted ikke undrede hende hvis hun en dag hørte, at han havde forsøgt. Om det ville lykkes for ham eller ej, kunne man aldrig vide, men hun regnede ikke med at det var en mulighed, ikke fordi hun regnede ham for at være en svækling, men mere fordi hun havde hørt at ingen andre end dem der beskyttede pengene vidste hvor de var, og fordi de sikkert var godt beskyttet. Men hun lod det ligge, emnet var begyndt at kede hende lidt, så hun ville hellere finde noget andet at snakke om.

"Tja det skulle ikke undre mig, hvis vi ikke er de eneste der kan være lidt nærtagende en gang imellem, sådan er det jo at være eksistensiel!" sagde hun tænkende mens hun betragtede ham med hendes smukke øjne.

"Det undre mig ikke at du ikke har hørt om dusøren, jeg havde heller ikke hørt om den, før den nat Dust kom væltende ind i denne skov, og begyndte at slås med nogle af de bioraptors der lever her!" sagde hun let "Men nu hvor du nævner det at du er dusørjæger, så vil jeg gerne vide hvorfor du er det?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Det skøre væsen i skoven(Ail) Empty
IndlægEmne: Sv: Det skøre væsen i skoven(Ail)   Det skøre væsen i skoven(Ail) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Det skøre væsen i skoven(Ail)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Et fanget væsen(Vincent/Hinata)
» [Uafsluttet] Et interessant væsen(Autumn + Dust)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Occulta (Staten Michigan) :: Occulta (Staten Michigan) :: Steppe og marsk (Omegn)-
Gå til: