Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
Det skøre væsen i skoven(Ail) - Page 2 Icon_minitime31/5/2017, 20:24 af Millicent
Admin Expressen #16


Hey Newworld , this is a ghost speaking



Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Kommentarer: 29
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
Det skøre væsen i skoven(Ail) - Page 2 Icon_minitime6/6/2017, 15:25 af Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …


Kommentarer: 12

 

 Det skøre væsen i skoven(Ail)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Det skøre væsen i skoven(Ail) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det skøre væsen i skoven(Ail)   Det skøre væsen i skoven(Ail) - Page 2 Icon_minitime29/5/2013, 14:32

''Det har du sikkert ret i, jeg er ikke ligefrem typen der bruger 'fine' ord da jeg mener de er spild af tid.''

Han sagde det bare stille, fordi han havde det virkeligt sådan med fine ord. Han brugte dem ikke og så ingen grund til at lære at forstå dem. Folk der brugte dem var enten vant til dem, dumme eller snobbede i hans øjne. Han kiggede kort på hende og det var jo lige netop det der med at ingen af dem havde hørt om den.

''Ja det er jo bare min grund til at jeg ikke tror på det, men lige meget.''

Han tænkte lidt over hendes spørgsmål, hvad var hans grund til at være dusørjæger egentligt? Pengene? Muligheden for at dræbe 'onde'? Han vidste det egentligt ikke helt. Det var det han kunne og det var simpelt.

''Noget skal jeg jo leve af, og et job som det der er så simpelt kan man jo lige så godt vælge, plus jeg kan lide at se 'store stærke' mænd bede for deres liv.''

Han grinede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

Det skøre væsen i skoven(Ail) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det skøre væsen i skoven(Ail)   Det skøre væsen i skoven(Ail) - Page 2 Icon_minitime30/5/2013, 21:45

"Well i bund og grund behøver det at vi ikke kendte til den, ikke at være et bevis på at det er løgn gør det vel?" spurgte hun mildt "For eksempel vidste jeg ikke at du eksisterede før jeg mødte dig, men derfor eksisterede du da stadig væk!" hun smilede lidt, mens hun lyttede til hans svar på hendes spørgsmål om hvorfor han var dusørjæger, og hun fandt det faktisk lidt sjovt i hvert fald den sidste del, med at få store stærke mænd til at bede for deres liv.

"Det kan da ikke altid være lige nemt, du må da støde på nogen der er mere besværlige end andre, eller går du bare efter dem du ved du kan tage ud, og som giver en god sjat når du indlevere dem?" spurgte hun tænkende da hun godt selv kunne finde på, at gøre det på den måde bare for at skaffe sig penge på lommen, uden at det går alt for meget udover hende selv. Selvom hun var en ret habil kæmper, måtte hun da indrømme at når det kom til stykket, kunne hun godt lide at lege med sine ofre, og det var lige som lidt svært hvis de havde overtaget.

"Og hvem kan ikke lide at høre mænd tigge lidt, det er da det sjoveste jeg har oplevet, når jeg hopper på en tilfældigt passerende sælger, som tror at jeg vil dræbe ham for at få hvad end han køre rundt med!" sagde hun glad efterfulgt af en mild kort latter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det skøre væsen i skoven(Ail) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det skøre væsen i skoven(Ail)   Det skøre væsen i skoven(Ail) - Page 2 Icon_minitime30/5/2013, 22:26

''Har jeg sagt det var et bevis? Nej... jeg sagde at det var det der gjorde at jeg ikke ville tro på det bare sådan.''

Han kunne ikke lade være med at more sig lidt over hendes eksempel, han kunne godt svagt følge hende men den var stadig lidt langt ude at bruge. Det var jo slet ikke sammenligneligt når det ene var om en der efter sigende kunne smadre verden og det andet var en simpel person. Han gad dog ikke fortsatte diskussionen da de aldrig ville kunne blive enige. Hun troede på det og han gjorde ikke.

''Jeg tager dem i en lidt anden prioritering, jeg starter med dem jeg mener mest fortjener og dø og slutter af med dem der ikke fortjener det så meget.''

Hvad han så brugte for at retfærdiggøre død var en helt anden sag, det var ikke de helt normale ting som børnemord eller voldtægt. Han tænkte i helt andre baner end det. Han gjorde det for egen vindings skyld men ikke rigdom.

''Altså jeg kan da forestille mig at alle kvinder kan lide at se mænd tigge til en hvis grad. Indtil de bliver ynkelige.''
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

Det skøre væsen i skoven(Ail) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det skøre væsen i skoven(Ail)   Det skøre væsen i skoven(Ail) - Page 2 Icon_minitime12/6/2013, 18:42

Diana kunne ikke lade vær med at grine, med en lettere varm latter hvilket kunne tyde på, at hun følte sig tilpas hvilket nok ikke var helt ubegrundet, da det så ud til at de snakkede ret godt sammen og hun var omgivet af væsner, der til hver en tid var klar til at angribe, hvis han prøvede på at gøre hende ondt. Grunden til hendes latter var det sidste han sagde om mænd der tiggede, da en ynkelig mand bare kunne være noget af det mest patetiske hun kunne opleve, mens en der tiggede uden at virke alt for ynkelig som sagt kunne more hende.

"Det er så patetisk at se en mand være ynkelig, den sidste mand jeg oplevede være ynkelig lod jeg King og Ace spise, og det havde de det da meget sjovt med!" sagde hun let med et lumskt smil på læben, mens de fortsat gik rundt i skoven.

Hun nåede dog ikke at lægge nogen kommentar ind omkring hans prioritering af hvem han dræbte, for noget andet fangede hendes opmærksomhed, nemlig de lettere supersoniske lyde fra nogle bioraptors der fik hende til at stoppe, for at høre hvad de sagde til hinanden. Selvom man godt kunne få fornemmelsen af at dyrene var et stykke væk, var det ikke lige just svært at høre deres lyde, da de lige så godt kunne lyde som om de stod 10 meter væk. Diana så i den retning hun kunne høre lydende fra, og lavede nogle identiske lyde som om hun snakkede med dem, hvilket var tydeligt da det lød som om de svarede. Utroligt nok kunne man tydeligt se på hendes hals, og pig halsbånd når hun talte med disse væsner, og at hun var vant til at gøre det, for hendes hals vibrerede i takt med hun lavede lydende.

"Hmm de har fundet en sælger på hovedvejen til Occulta!" sagde hun tænkende "En materiale sælger, der ser ud til at være på vej ind mod byen! Måske har han friske vare med!" Let drejede hun hovedet mod ham, med et lumskt smil på læberne "Vil du med jeg kunne godt tænke mig at se, om han har noget af den træsort jeg skal bruge, og måske nogle metal komponenter?" spurgte hun legesygt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Det skøre væsen i skoven(Ail) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det skøre væsen i skoven(Ail)   Det skøre væsen i skoven(Ail) - Page 2 Icon_minitime16/6/2013, 19:42

Han grinede bare af det hun sagde, han gad ikke kommentere på noget han var enig i, det virkede så kedeligt og gråt så hellere sige noget mere interessant end det. Han smilede roligt til hende, da hun pludseligt snakkede om en sælger et eller andet sted. Han trak på skuldrende han havde ikke så meget at bruge en sælger til men han kunne da godt tage med.

''Det er ikke fordi jeg har noget at bruge det til, men jeg kan da godt tage med.''

Han vendte sig roligt rundt, og gjorde klar til at gå. Han fik taget sine ting til sig og gjort klar til at ville gå. Han vidste ikke hvor pokker hun ville gå hen. Han kunne jo ikke høre hvorhenne de var, men han regnede med at det nok skulle gå, men han sendte hende et skævt og legende smil, inden han tilføjede lidt til hans svar.

''Hvis du nu har behov for hjælp.''

Han blinkede til hende.
Tilbage til toppen Go down
Diana
First Class.
First Class.
Diana


Ingame Titel: : Dukkeføren, tidligere leder af the Wolf Clan og moder Cloman.
Outgame Titel: : One of the first 10.
Race : Clomans
Navn. : Diana
Alder : 500 år
Evner/Classes. : beastcaller/sharman
Bosted : Skoven uden for Occulta
Tilhørende klan. : jeg var engang i en, men jeg vil aldrig vende tilbage til den slags
Partner. : Det er da noget være pjat, sådan noget er stærkt overvurderet.
Slaver. : nej tak jeg kan ikke drikke mere lige nu
Evt. bemærkninger. : Ned på knæ og tig om det, hvis du vil have mere kage.
Antal indlæg : 676
Reputation : 3
Join date : 04/12/12

Det skøre væsen i skoven(Ail) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det skøre væsen i skoven(Ail)   Det skøre væsen i skoven(Ail) - Page 2 Icon_minitime9/7/2013, 09:55

Diana grinede af ham da han tilføjede den sidste del, med at tage med hvis hun nu havde behov for hjælp, for som regel var hun vant til at klare sig selv med hjælp fra hendes bioraptors, og de dukke våben hun plejede at bruge, og hvis det endelig var havde hun jo hendes hemmelige lille våben, som hun havde lært at bruge i løbet af de sidste 400 år, og havde arbejdet hårdt på at fin pudse.

"Kom nu bare med din skøre kugle, det altid godt at holde sig i gang, ellers bliver man jo doven og svag, hvis man ikke passer på!" sagde hun glad og begyndte at løbe i retning af hovedvejen, der normalt blev brugt af sælgere der rejste til og fra byen Occulta, og som hun havde fået af vide var den vej sælgeren var på, af bioraptorene. Hun blev hurtigt fulgt af 2 bioraptore der løb på hver side af hende, og hvis man kunne kende dem fra hinanden, ville man vide at det var Ace og King hendes 2 følges svende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Det skøre væsen i skoven(Ail) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det skøre væsen i skoven(Ail)   Det skøre væsen i skoven(Ail) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Det skøre væsen i skoven(Ail)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Et fanget væsen(Vincent/Hinata)
» [Uafsluttet] Et interessant væsen(Autumn + Dust)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Occulta (Staten Michigan) :: Occulta (Staten Michigan) :: Steppe og marsk (Omegn)-
Gå til: