New world

IndeksFAQSøgTilmeldte brugereTilmeldLogin
menu

adminteam

admin nyheder

Admin Expressen #16 kan du læse hér!.

Vi arbejder på nuværende tidspunkt på at få opdateret vores layout, så vær beredt på forandringer! Du kan skrive ris, ros og kommentarer herinde!

Dugfriske nyheder - Admin Expressen
31/5/2017, 20:24 by Millicent
Admin Expressen #16

Hey Newworld , this is a ghost speaking

Eller.... i hvertfald en af dine admins, som igen er begyndt at røre på sig...
Vi ved at mange sysler med eksamener lige nu og …

Comments: 5
Nyt miniplot! (Admin annoncering)
6/6/2017, 15:25 by Sean
Hejsa kære brugere! :)

Beklager jeg slet ikke har de samme farver eller billeder som vores kære @Millicent!
Men mon ikke vi skal finde ud af det alligevel?

Det er med stor entusiasme …

Comments: 12

Share | 

[Uafsluttet] Endelig lidt fred (Makuro)

Vis foregående emne Vis næste emne Go down 
Gå til side : Previous  1, 2
ForfatterBesked
Makuro
First Class.
First Class.

Ingame Titel: : Leder af dæmonerne.
Outgame Titel: : Tidl. Admin
Race : Skyggedæmon.
Navn. : Makuro kurosaki
Alder : 267 (men ligner en på 18)
Evner/Classes. : First Class Summoner - Warlock
Partner. : N/A
Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!
Antal indlæg : 2561

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Endelig lidt fred (Makuro)   13/5/2013, 18:09

Makuro stod stift og kiggede ind i hendes pæne øjne og kunne ikke helt forstå hvad der forgik. Han tanker frøs idet hun smilte og han fik kuldegysninger idet hun aede hans hår. han kunne mærke hans ben små rystede, en uvant men dog rar følelse. Idet han mærkede hendes bløde hånd i hans gik endnu et set kuldegysninger gennem ham, han var mundlam man fik alligevel fremstammet ”n-n-nej, især ikke piger!” hans rødmen som ellers havde lagt sig begyndte at bryde lidt frem igen. Idet hun trådte lidt væk fald hans hjerte banken lidt tættere på normalt, men han kunne mærke at de stadig galoperede af sted. Han tanker fløj stadig rundt i hovedet på ham, han kunne ikke helt forstå den mærkelige følelse han havde. Han bed sig i underlæben for at genfinde det indre fodveste selv om det ikke hjalp, og så spørgende på hende ”drille mig?”

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Endelig lidt fred (Makuro)   14/5/2013, 00:24

Eline lagde hovedet let på skrå og tænkte lidt over det dæmonen sagde.. han var ikke van til nærkontakt og især ikke med piger. stille så hun ed af sig selv med et let smil imens hun rettede lidt på sit tøj så det sad lidt bedre på hendes slanke krop. stille så hun på dæmonen igen med et tænksomt blik "har du nogensinde været sammen med en pige før?" spurgte hun så meget direkte med et hævet øjenbryn og et roligt smil yndefuldt placeret på de lyserøde læber. hendes hav blå øjne faldt ind i hans igen såhun nu så dybt ind i hans øjne igen. dett var ikke tit hun mødte mænd der var sådan som ham. han var forlegen og rødmede af ngenting også blev han meget nemt forvirret. det morede hende egentlig lidt han var på den måde..
hun kørte elegant sine hænder igennem sit lange hvide hår i mens hun strækte sig lidt, hvorefter det lange hår langsomt faldt ned på plads igen "ja drille dig... jeg syntes om dig og du virker som en som en som jeg nemt kan skræmme væk med for meget drilleri.." forklarede hun med et skævt dog utrolig sødt smil på læben, hvorefter hun igen gik lidt tættere på igen "udover.. hvis du ikke har nået imod jeg er tæt på" sagde hun små tirrende. hendes øjne så stadig direkte ind i hans med et intenst blik.
Tilbage til toppen Go down
Makuro
First Class.
First Class.

Evt. bemærkninger. : Don't become my enemy, because I will become your worst Nightmare!

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Endelig lidt fred (Makuro)   14/5/2013, 20:27

Makuro smilte spørgende da hun yndefuldt rettede tøjet. Han kiggede stille og genert rundt mens han tænkte over hende spørgsmål... hmm han havde jo faktisk aldrig været sammen med en pige sådan rigtigt, ik udover nogle af dem som prøvede at dræbe ham. han smilede skævt mens han så ned i jorden ”tjaaa, nej det har jeg ikke” sagde han lavt, mens han stille lod blikket glide op af hende til det mødte hendes. Han faldt hurtigt i staver over hendes afslappende øjne og hendes kønne hår. Wow sikke en smuk pige. Hans tanker blev brudt at hendes rolige stemme, han så spørgende på hende med et forvirret smil ”tak, tror jeg nok” han nåede ikke at sige mere før hun nærmede sig ham, hans hjerte som ellers lige var faldet til normale hjerte slag bankede af sted igen. Han vidste ikke hvad han skulle gøre, men det ville ikke hjælpe noget for han kunne alligevel ikke bevæge sig. Men alligevel var der noget der fik ham til at bevæge sig tættere på pigen som intenst legede med hans blik.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Endelig lidt fred (Makuro)   14/5/2013, 23:15

Eline hævede øjenbrynet da han sagde han ikke havde været sammen med en pige før. det undrede hende nu ikke med hans generte væremåde og forlegenhed. hun sagde dog ikke så meget til det, da det nok ikke var noget hun skulle grave i også begyndte hun jo også at lege lidt med ham igen.. dog ikke så meget som hun måske ellers ville gøre, da ham her virkede meget genert.
hun havde godt lagt mærke til at den lille mand betragtede hendes øjne og udseende. det var hun jo van til, men det var altid en rar fornemmelse når folk betragtede hende.. dog blev hun lidt overrasket da han kom tættere på hende. det så ikke helt ud til at han vidste hvad han skulle stille op med sig selv og det forvirrede den unge engel lidt at han faktisk gik tættere på hende.. før veg han jo tilbage og kunne næsten ikke tag hun havde været så tæt på. hun lagde hovedet let på skrå imens hun stadig holdte deres øjenkontakt med det intense blik. den blå farve i hendes øjne nærmeste glimtede. hun tog de sidste få skridt tættere på ham så de nu stod meget tæt. elegant strøg hun sin slanke feminine hånd igennem hans hvide pjuskede hår "du er dårlig til at svare min kære Makuro" sagde hun helt uskyldig, dog med en kælende undertone og et tirrende smil tegnede sig på hendes læber imens hendes blik blev mere intense og flirtende.
Makuro
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Endelig lidt fred (Makuro)   15/5/2013, 23:16

Makuro havde det som om det havde slået klik for ham, han havde ingen anelse om hvad han lavede, men det føltes alligevel rart. Han kunne næsten ikke blinke, han var tryllebundet af hendes blik… kuldegysningerne løb ned af ryggen på ham da hun aede hans hår. han var forvirret over at han selv havde bevæget sig tættere på hende, men alligevel var det noget i ham som fik det til at føles rigtigt det han havde gjort. Han vidste ikke helt hvorfor men roligt løftede sin hånd og lod den glide ned gennem hendes hår, det var blødt og rart at røre ved.
hans puls steg da hun sagde han var dårlig til at svare, hvad mente hun! Havde han misset noget hun sagde, han vippede hovedet lidt på skrå og så med forvirret spørgende øjne ind i hendes smukke blå øjne ”hvad mener du?” men hans forvirret blik ændrede sig hurtigt til et mere intenst blik igen, et roligt men frækt smil ulmede frem på hans læber, hun havde kaldt ham kære.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Endelig lidt fred (Makuro)   15/5/2013, 23:55

Eline fulgte hans hånd der nu strøg igennem hendes lange hvide hår. det var en blid og behagelig berøring og den overraksede hende. før var han så genert og nu rørte han ved hendes hår. hun så dybt ind i dæmonens øjne imens hun stilte sig så tæt på ham at hendes fyldige barm nu ramt hans brystkasse "du er bare så stille.. du siger ikke meget" sagde hun roligt med en flirtende undertone. hun lod langsomt sin slanke bløde hånd blide ned på hans nakke og begyndte svagt at nusse hans nakke. hun kunne se det frække smil ulme på hans læber og det var som om han næsten var ved at blive tryg ved hendes nærvær. med et roligt og charmerende smil og nogle nærmest kælende øjne studerede hun hans pjuskede hvide hår og hvert et lille træk i hans ansigt, til hun kom til hans øjne igen hvor hun igen så dybt ind i dem

//sorry det ikke blev så langt ^^
Makuro
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Endelig lidt fred (Makuro)   16/5/2013, 21:20

Makuro fulgte hendes blik mens hans hånd gled gennem hendes bløde hår. Han blev ikke forlegen da hun kom endnu tættere på ham, men idet hendes barm rørte hans bryst ulmede rødmen frem igen. hendes stemme gav ham kuldegysninger, den var blød og dejligt at lytte til. Med et roligt smil svarede han ”tja jeg er ikke kendt for at være en mand af mange ord” Han fik et lille chok da hun rørte ham i nakken, han var bestemt ikke vant til det, men han nød det alligevel. Roligt førte han sin hånd gennem hendes bløde hår endnu en gang, mens han intimt holdte øjenkontakten med hendes kælende blå øjne. Han slap mere og mere af desto mere han var tæt på hende. Han kunne mærke hendes barm mod hans bryst og han kunne ikke lade vær med at lade blikket glide lidt ned af hende også tilbage til de hav blå øjne.

//hehe der skal også være plads til lidt kortere posts ;) ^^ og jeg fik lært et nyt udtryk xD kendte ikke til ordet barm ;)

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Endelig lidt fred (Makuro)   16/5/2013, 21:58

Eline betragtede den røde farve der farvede den lille dæmons kinder igen. det fik lille fnis fra hende, da hun stadig syntes det var lidt sjovt at han blev forlegen. hans ord virkede lidt spøjse.. hun var ikke van til den slags mænd som ham "nej det kan man ikke ligefrem sige.. og dog du åbner dig op for en helt fremmed kvinde og fortæller hende din historie..." sagde hun stadig med den rolige blide stemme imens hun langsomt lod sin hånd før op til hans kind. deres øjenkontakt var meget intim og intenst så den havde hun ikke i sinde at bryde. igen mærkede hun hånden igennem sit lange hvide hår igen og det gav hende at små drillende dog frækt smil på læben "godt nok siger du du ikke har været sammen med en kvinde før men du virker da ikke til at holde øjnene for dig selv" sagde hun meget afslørrende og drillende, da hun jo havde set hans blik havde set lidt ned af hende og hun vidste hendes barm nok var ret så tydelig lige nu. med hånden der lå på hans kind, tog hun helt blidt fat om hans kæbe og så dybt ind i hans øjne imens hun rykkede ansigtet tættere på så de kun var få cm fra hinanden. hendes hav blå øjne nærmest glimtede.
Makuro
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Endelig lidt fred (Makuro)   17/5/2013, 00:56

Et frækt smil viste sig på Makuros læber idet hun fnisede, han kunne godt regne ud hvorfor hun fnisede. Han tænkte lidt over det hun sagde, for det var jo sådan set sandt ”hehe tja, der var bare noget over dig som fik mig til at stole på dig” Idet han mærkede hendes hånd ved hans kind løb et set kuldegysninger gennem hans krop, der var aldrig nogen eller ikke så længe han kunne huske som havde nusset ham på kinden, det var en dejlig følelse. Han rødmede ved hendes afslørende kommentar ”var det så tydeligt? Jeg er jo ikke vant til nærkontakt” sagde han med et genert smil.
Da hun trak ham tættere på, brød panikken frem i ham. Han vidste udmærket godt hvad hun lagde op til, men drillede hun stadig. Han vidste ikke hvad han skulle gøre og havde ingen anelse om der var det hun faktisk ville. Men hendes hav blå øjne fik ham alligevel til at falde lidt til ro, de var endnu pænere helt tæt på. Uden selv at tænke over det faldt han kort i staver over hendes øjne endnu engang, han havde som om han var ude på en svømme tur under fuldmånens skær. Han lod sit hoved glide endnu tættere på hende, så tæt at han kunne mærke hendes dejlige varme.

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Endelig lidt fred (Makuro)   18/5/2013, 15:35

Eline lagde hovedet let på skrå da hans stemme igen kunne høres og betragtede den røde farve der igen tegnede sig over hans kinder "noget over mig der fik dig til at stole på mig?.. det undre mg nu lidt.. jeg er jo trods alt en engel ikke sandt min kære dæmon" sagde hun små drillende, dog stadig med den flirtende stemme "det er mere en tydeligt.. men bare rolig det gør mig ingen ting" sagde hun flirtende efterfulgt af et lille fnis og rystede på hovedet. hun lagde godt mærke til han igen blev lidt panisk og et kort sekund overvejede hun at flytte sig lidt, hvis nu den lille mand ikke kunne holde til det. men den tanke forsvandt dg hurtigt da han kom tættere på med ansigtet. hun holde øjenkontakten fordi hun jo godt kunne se han var fortabt i hendes øjne. det gav hende et tilfreds smil på læben, da det passede hende rigtig godt han kunne slappe af i hendes øjne. hun lod ham komme helt tæt på med ansigtet og kørte stille hånden op i hans havde hår igen "du er forvirrende.. du skifter mellem at være nervøs, panisk og meget forlegen og at være selvsikker og gerne vil være tæt på alligevel?.." sagde hun med et lidt mere spørgende stemme dog stadig med en flirtende undertone.
Makuro
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Endelig lidt fred (Makuro)   19/5/2013, 17:37

Makuro smilte og træk lidt på skuldrene ”jeg har mødt mange engle! Og du er anderledes min engel” hans smil gik hen og blev til et kort grin, han havde aldrig troet at han skulle bruge de ord. Han smilte genert ”det var godt”
han nød at blive nusset i håret, selv om han godt vidste det var uldet og beskidt, han var nemlig ikke særlig god til at få husket at tage et bad. Han smilede flirtende og lod sin hånd gennem hendes rene bløde hår. Han grinede flirtende og blinkede ” tja, du syntes jeg er forvirrende, men jeg er sådanset forvirret”

//sry det ikke blev så langt ;) min fantasi er gået istå i dag ^^

Gæst
Gæst

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Endelig lidt fred (Makuro)   21/6/2013, 13:04

Eline så lidt tid på den lille dæmon og smilte rolig og små charmerende til ham ".. anderledes.. jamen dog godt spottet" sagde hun roligt og lod sit elegante blik flytte sig til hans beskidte uglede hår... det var sjovt hvordan denne Dæmon ændrede sig nu mere de snakkede sammen. han virkede mere og mere sikker på sig selv "ja.. du virker da ikke så forvirret mere kan man sige..." sagde hun rolig og lod sine hav blå øjne fange hans blik i et intens blik, hvorefter hun langsomt gik lidt baglæns imens hendes slanke blege hånd gled let ud af hans hår "vil du med ud og lave noget?" spurgte hun lokkende imens hun stadig så intens ind i hans øjne dog bare med lidt afstand denne gang.

// sorry længten og at der gik så længe før jeg svarede.. jeg har lige haft en del ting på nakken den sidste tid ^^ //
Makuro
First Class.
First Class.

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Endelig lidt fred (Makuro)   12/8/2013, 21:53

Makuro så forviret men dog spændt på hende og tænkte sig hurtig om med et lumsk smil og svarede roligt "jo det vil jeg gerne" hmm det var sådan set også et godt stykke tid siden han havde sendt nogle pile efter nogen, så meget for at komme ind til byen. han smilede skævt.

//jeg er ked af at jeg ikke har fået svaret men jeg har også haft en del ting at gøre ^^ men lad os se om vi kan få lidt gang i tråden igen :)

Sponsored content

IndlægEmne: Re: [Uafsluttet] Endelig lidt fred (Makuro)   

[Uafsluttet] Endelig lidt fred (Makuro)
Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Previous  1, 2